Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Pădurea din spatele copacilor

În aceste zile e foarte greu, atunci cînd vorbeşti despre fotbal, să mai bagi de seamă şi altceva decît arbitrajul. Întîmplările din Comisie şi din jurul ei au ajuns, din păcate, să obtureze totul, copacii doborîţi, precum Salomir, sau rămaşi […]

sâmbătă, 23 septembrie 2006, 7:05

În aceste zile e foarte greu, atunci cînd vorbeşti despre fotbal, să mai bagi de seamă şi altceva decît arbitrajul. Întîmplările din Comisie şi din jurul ei au ajuns, din păcate, să obtureze totul, copacii doborîţi, precum Salomir, sau rămaşi veşnic verzi în picioare, ca bradul Corpodean, ascund vederii alte discuţii.

După mulţi ani, avem o echipă cu maximum de puncte la capătul primelor opt etape. Aici merită să zăbovim. Poate fi şi un dram de conjunctură, şi de program uşor, poate şi un pic de vînt în pînze din partea unor arbitri, dar dincolo de acestea, Dinamo vede altfel lucrurile decît în trecut. Nu mai sînt cruciade între acţionari, jucătorii şi-au redobîndit zîmbetul, iar antrenorul îşi savurează un succes pe care aproape nimeni nu i-l mai întrezărea după ce începuse să se afunde, cu echipe modeste, în traseele mediocrităţii.

În mai puţin de 3 luni, Rednic a reuşit să creeze o echipă măcar la nivelul aceleia cu care Andone cîştiga titlul plus două Cupe. Dacă atunci totul se subordona unui atac furibund aşezat pe o apărare cu picioare de lut, acum mecanismul e mult mai echilibrat, cea mai clară dovadă fiind aceea că Steaua – aflată, nu putem omite, vreme îndelungată în zece oameni – n-a reuşit nici o acţiune prin care să intre periculos în careul lui Gaev.

Am spus Gaev. După şapte etape cu tot atîtea victorii, numai un nebun schimbă portarul titular. Nebunul se numeşte de data asta Mircea Rednic, iar mişcarea cu Gaev în locul lui Matache i-a ieşit pe deplin. Plus că a nimerit-o cu Dennis Şerban, plus că, de fiecare dată, cei doi atacanţi cu care începe meciurile joacă bine, iar al treilea vine întotdeauna de pe bancă avid de gol. Poate că aici e cheia psihologică a lui Rednic. Atacantul-rezervă e doar botos – termenul i-a aparţinut chiar antrenorului lui Dinamo-, nu şi răzvrătit, cum se întîmplă în alte cazuri.

Însă nicăieri în lume şi niciodată în fotbal nu există numai victorii. Antrenor excelent la succes, Rednic va trebui să gestioneze, cu timpul, şi altfel de rezultate. La Rapid, cînd începuse să nu-i prea mai meargă, dădea vina pe jucători. Dar au trecut trei ani, iar Rednic  a cunoscut între timp lecţia umilinţei care însoţeşte lupta din străfundul clasamentului. Acum conduce o echipă care, aşa cum arată, va trebui să mai stea cîteva luni prin Cupa UEFA.

„E o chestiune de instinct. Nu stau prea mult pe gînduri atunci cînd bag un jucător în teren” — Mircea Rednic

Comentarii (513)Adaugă comentariu

Simon (2 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:26

In sfarsit un articol cat de cat mai realist

manzott (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:31

spre deosebvire de ultimii ani dinamo a bagat multi bani la negru in arbitri

tavi (36 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:32

da e bun articolul

copilul (13 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:33

Bla, bla
Daca meciul era corect arbitrat nu cred ca scriai acest articol

_ge (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:33

Mda, cam pe aici e adevarul. Povestea cu ” un dram de conjunctură, şi de program uşor” e doar o poveste. Rapid a avut exact aceeasi adversari, dar cu o etapa mai devreme !!!!?????

sorin (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:33

domnule BUZARIN cu siguranta ca …..sunteti dinamovist

urasc prostii (7 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:38

Dl Buzarin poate sa fie si FC Scuipa-n Dunarean.nu asta e esenta.ideea e ca cineva trebuie sa faca ceva (cliseu deja,nu?).iar Dl Buzarin impreuna cu ceilalti colegi pot face,atat cat le sta in putere.

Davidinho (5 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:39

In sfarsit mai exista si oameni care nu doar dau mai departe behaiturile care ies din gura unui analfabet plin de bani ca becali.

Marele „simbol national” care a fost ajutata de ARBITRII si cu UTA si cu Arges si cu Rapid se simt furati !!! Auzi cine se simte furata…steaua! haha Ei care au furat in celelalte partide…dar aia nu se pune nu-i asa? Normal ca doar ei lupta pt noi romanii…penibililor.

Plecati in alta tara poate aia va „merita”.

Si aveti grija ca deja e o conspiratie mondiala sa nu luati Liga Campionilor!

urasc prostii (7 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:39

btw…bun articolul…echilibrat si obiectiv.
sunt stelist si inca unul care o sa vina marti pe 26 la protest.
Dl Buzarin…toata stima si mutla bafta

bilu (14 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:40

Exista o echipa cu numele de Dinamo,care nu o sa aiba credibilitate NICIODATA,mai ales daca face maximum de puncte in OPT etape!Asta e perceptia,asta este imaginea pe care si-a creat-o Dinamo in rindul oamenilor de-a lungul anilor.Si asta este adevarul.Parerea mea.Parerea majoritatii iubitorilor de sport din Romania.

urasc prostii (7 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:41

davidinho…priveste reluarile meciurilor cu brugges,manchester si poate kiar cu nentori…stii tu…aia de v`au tavalit…hai sa nu imi raspunzi ca iti tocesti tastatura degeaba…

armanovici (17 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:41

Bla bla buzarine….am intrat sa scriu ca ma doare undeva de articolele tale….am incetat sa le mai citesc de mult pentru ca esti o trestie, o nevertebrata care nu are caracter si se da tot timpul dupa invingatori!

george (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:44

Mai baieti,ar fi cazul sa va puna pe ganduri ca o echipa fara nici un rezultat remarcabil in ultimii 16 ani in Europa(din cate tin eu minte anul trecut nu a trecut nici de grupele cupei uefa)obtine opt victorii din tot atatea meciuri.In campionat lei in Europa mielusei.Sunt si eu curios ce o sa mai scrie autorul acestui articol peste cativa ani cand „cateii” o sa ia bataie iar de la niste pescari amatori.Sper sa nu mai aibe ocazia sa se exprime prin ziar ca ne-am saturat de incercarile astea de „spalare” a mainilor lor si creierelor noastre .Dar cum mai mult ca sigur o sa mai polueze in continuare ,probabil ca o sa zica „v-am zis eu ca meciurile aranjate nu pot aduce performanta”.
Eu unul m-am resemnat cu situatia din tara asta.De ce sa imi mai fac nervi?Mai bine ma duc si ma uit si eu linistit la meciurile din champions league ca acolo vezi fotbal adevarat.FORZA STEAUA!!!
P.S. : Cine sa ii prinda pe dinamovisti ca cumpara arbitri si jucatori daca ei insisi sunt echipa celor care ar trebui sa ii prinda pe hoti?Ce sa faci daca dupa 16 ani de la revolutie suntem o tara condusa de militieni?

dementhor (103 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:45

ce ai spus in legatura cu steau si 10 oameni ca nu a ajuns la poarta nu are nici o logica si numai un idiot poate sa spuna ca steaua nu are valoare sau ca dinamo este prea buna de asta nu a ajuns steua la poarta deci sa-ti explic domnul buzarin:Atunci cand joci atatea meciuri importante unul dupa altul fiecare extrem de tensionat e greu sa te mentii la acel nivel multa vreme…iar cand urmeaza o deplasare la rivalul de moarte o deplasare in care 14000 de oameni te huiduiau e foarte greu sa mai joci la nivelul maxim…iar cand arbitru te mai si fura si iti elimina un jucator pe nedrept este aproape imposibil sa faci fata…Totusi steaua a facut fata drept dovada ca e echipa mare mult mai valoaroasa decat dinamo..dar cand ti-l elimina si pe al doilea jucator ce poti sa mai faci cum sa ataci cu cine sa ataci??Intrebarea mea este…dinamo cate ocazii de gol a avut cu atetea avantaje pe care lea avut??pt ca am vazut ca rednic face declaratii ca steua nu a contat dar ei cu ce au contat cu lovitura de cap a lui ganea si cu golul in rest cu ce??in fotbalul modern nu mai conteaza cat de mult tii mingea si cat de mult pasezi….vas ruga sa-mi raspundeti la intrebarea pusa domnul buzarin!!!

EL TIGRE (65 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:45

ASA BUZARINE VEZI CA SE POATE FELICITARI UN ARTICOL CAT SE POATE DE REALIST SI ECHIDISTANT\DACA AI AVEA PUTEREA SA FI MEREU ASA SI SA NU-TI MAI FIE FRICA DE MM MASCARICIU AR FI BINE

urasc prostii (7 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:45

tot pt davidinho…daca steaua nu castiga UCL in urmatorii 20 de ani sa fii sigur ca Dinamo nu o sa o castige in urmatorii 200 de ani…incultule invidiosule.
mor pe astia care se dau de ceasu mortii ca steaua face si drege….bah retardatilor si prostilor steaua e singura si unica ekipa care o sa faca ceva pt fotbalul din Rromania…asa se scrie nu? ca la cati colorati sunt…da da stiu ca si banel e colorat…nici eu nu am fost de acord cand a fost adus…dar macar se zbate…maimutele alea ale voastre ce fac mah?nu idiotule nu sunt rasist…daca eram acum te impushcam in cap ca pe hotii de cai

bilu (14 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:45

Daca mi-ar fi spus cineva ca dupa multi ani,o echipa are maximum de puncte in Romania,dupa opt etape,m-ati crede ca as fi pariat fara nici o ezitare ca e vorba de Dinamo? De ce oare?

Emil-Mircea (13 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:46

Da Alin ,ai dreptate ,insa nu se poate ca Rednic sa fie laudat pentru vezi-doamne inspiratia de a-l fi bagat in teren pe Gaev ,din moment ce bielorusul nu a avut ce apara ( a fost doar sutul lui V Badea) ..

Insa poate ca Rednic stia dinainte ca Gaev nu va fi solicitat in acest meci si din acest motiv l-a titularizat ,pentru a a-l pregati pentru meciurile urmatoare….

Dan Timisoara (2 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:46

Nu credeam ca pot citi un asemenea articol (foarte bun de altfel) intr-un ziar care este impotriva echipei Dinamo Bucuresti, din cate am vazut si citit.Vreau sa te felicit si sa iti transmit ca ar trebui sa fie mult mai multi ziaristi obiectivi si nu subiectivi.In ceea ce priveste discutia pe un ton ridicat cu MM Stoica (pe care il consider doar o marioneta a lui JIJI) ai facut greseala sa ii raspunzi.Cu un asemenea om nu se poate vb(vezi ce ii s-a intamplat domnului Moraru la emisiunea dansului), deoarece el se considera cel mai in masura sa vb despre tot.Nu intelege ca trebuie sa gandeasca si cu creieru nu numai cu inima, iar in viata poate trebuie sa gandesti mai mult cu creieru.Mai as vrea sa spun ca este inadmisibil ce s-a intamplat in timpul si dupa meciul dinamo-steaua. Domnilor este un meci de fotbal nu o rascoala, nu o manifestare impotriva dictatorului ca pe vremea raposatului.Pacat ,mare pacat………

Biga’ (429 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:47

….”un pic de vant in panze”……
Pai daca Dinamo a avut un pic de vant……atunci la Steaua au fost furtuni serioase….sau ei inshishi sunt nishte….vanturi….

dinamo_forever (30 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:48

bun articol domnule buzarin…va spun secretele lui dinamo:
o echipa tanara ambitioasa, un antrenor ambitios si dornic sa revina in prim plan dupa aventuri gen vaslui si craiova si nicidecum blaturi…una e cand joci cu barcauan si alexa veniti sa joace la misto si alta e cand joci cu radu stefan si margaritescu care mananca pamantul sa se afirme si alta e cand zicu da tot pe langa si in bara iar ganea le baga in poarta indiferent de tensiune…petre oricat am fi tinut la el era terminat s-a vazut si la nationala ca nu prea mai poate si nici nu mai rezista pe cand ze kalanga e tanar iute dribling bun si dorinta de afirmare…cam astea is secretele lu’ dinamo si nu corpodean…..intelegeti ca in 35 minute 11-11 cu dinamo steaua nu a avut nici un sut pe poarta si nu a castigat nici un duel cu jucatorii lui dinamo

Roman (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:48

_ge

Numai ca Dinamo a jucat acasa cu cei cu care Rapid a jucat „afara”…La Timisoara un egal e bun si e greu sa obtii un 3-1 (poli a jucat in Groapa)…
S-apoi Dinamo a batut 4-0 la Craiova iar Rapid a facut 1-1 acasa cu un gol din offside cu aceeasi Craiova…Iar Dinamo putea avea un om in plus in Banie atunci cand Stanga l-a calcat pe cap pe Margaritescu…dar n-a avut.
In meciul Cu National, Dinamo a ramas in 10 dupa eliminarea lui Pulhac si cu 11m impotriva s-a facut 1-2…si au tremurat serios in ultimele 30 minute.
Cu UTA Ze Kalanga a fost lovit in fata, cu mana, fara ca jucatorul advers sa aibe vreo treaba cu mingea…si nu au avut superioritate numerica.

Nu tzin cu Dinamo ci chiar cu o echipa rivala ei, dar Dinamo si-a vazut de joc in acest start de sezon (probabil si datorita faptului ca nimeni nu le-a acordat vreo sansa la titlu dupa despartirile in nr mare in vara)…Acum s-au trezit unii ca Dinamo nu e de neglijat si pun tunurile pe ei. De ce stelistii nu zic nimic de 11m neacordat pt Arges la Arges-Steaua ?? De ce nu zic de hentul lui Goian in careu la Rapid-Steaua ??Sau de ne-eliminarea lui Lovin in acelasi meci ?? Sau de cele 2 penaltiuri acordate lejer in Steaua-Vaslui 3-1 (Vaslui avea 1-0) ??
Steaua a fost cea mai avantajata echipa in acest start de campionat si li se potriveste cel mai bine zicala „hotii striga hotii”.

Florentin (3 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:49

Salut,

Sunt de acord, cred ca celor de la Steaua le-ar prinde bine sa isi analizeze jocul, sa isi numere ocaziile , etc. Cred ca jocul lor a scazut mult dupa partida de la Kiev. Daca ar fi mentinut acel nivel aveau alte rezultate in ultimele 2 jocuri. Sper sa nu ramana aici, sa injure arbitrii si .. atat. Le urez bafta multa cu Lyon!

un suporter dinamovist

fallout (3 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:50

dinamo este o echipa mincinoasa, cu jucatori supra evaluati, cu un antrenor ce isi cladeste pozitia bazindu-se pe intrigi si lovituri pe la spate si cu conducatori schizofrenici, parveniti si penibili (in ordine – dinu, borcea si turcu). locul actual din campionat se datoreaza minarelilor, iar adevarata valoare a echipei se va vedea in meciurile din cupele europene, asa cum s-a intimplat si in anii trecuti.

Rammstein (4 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:50

Cum se poate sa te urasti singur?Asta n-am mai auzit-o pana acum.Poate doar la Kurt Cobain.

crisMD (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:52

Sunt dinamovist, sunt foarte dinamovist desi sunt inconjurat intr-un procent de peste 85% de stelisti. Nu-mi place cand numele Dinamo este batjocorit. Nu-mi place cand oameni cu potentza publica se comporta ca niste grajdari prin declaratii (fie ele si intentionate cu scopuri bine stabilite) de lipsa de fair play. Dar mult mai mult ma necajeste atunci cand echipa mea este pupata prin locuri deloc publice. Urasc laudarosenia si mandria egocentrica.
Articolul dvs. m-a incatat. Scurt la subiect si clar, imi place domnule. Asa sa scrii fara ridicare in slavi si fara mototolire prin noroi, totdeauna. Succes!!

–Suporteri stelisti va apreciez ca in ultimile doua meciuri , nu stiu de unde, ati avut puterea sa cantati si sa sustineti echipa. Ceilalti care zic una si alta, pe aici si prin alte locuri, sunt doar niste zmei de hartie….

Crishti (20 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:53

Stati linistiti… La Steaua mai e loc de imbunatatit, la Dinamo, au cam atins varful de forma prea devreme. N-or sa poata sa o tina asa mult timp si abia apoi or sa reinceapa certurile intre actionari si criticile aduse antrenorului si jucatorilor. LUPUL ISI SCHIMBA PARUL,…

dinamo_forever (30 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:54

inca odata domnule Buzarin nu corpodean a driblat 5 oameni ai stelei(dica,stancu,ghionea,goian si carlos) ci denis serban asta sa nu uitati!!!!!!!!!
apoi steaua s-a vazut clar ca a venit sa ciupeasca 1 punct de la dinamo

mi (2 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:55

cred ca va grabiti sa trageti concluzii , take care !!!

Damian (18 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:56

*****
inca odata domnule Buzarin nu corpodean a driblat 5 oameni ai stelei(dica,stancu,ghionea,goian si carlos) ci denis serban asta sa nu uitati!!!!!!!!!
apoi steaua s-a vazut clar ca a venit sa ciupeasca 1 punct de la dinamo
*****

Dupa 91 de minute in care au fost facuti praf de Corpodean si alergati in 9 oameni, invalizi… crede-ma, ii driblam si eu, chiar foarte lejer. 🙂

Ce a fost la Dennis Serban nu a fost atata tehnica, cat tupeu/noroc – si nu vorbesc aiurea, acelasi lucru il sustineam si cand era la Steaua titular.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:57

Davidinho – am spus de la inceput ca toata discutia are loc dincolo de erorile de arbitraj

Armanovici – da, ai dreptate ca ma dau dupa invingatori. Asa este, recunosc. Fiind nevertebrat, cum spui, imediat dupa derby am criticat arbitrajul.

Andrei B (9 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:58

Pana acum ziceati ca e stelist … acum e dinamovist ? Felicitari Domnule Buzarin .

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 19:59

Dementhor – n-am inteles intrebarea, fii mai clar!

Cristian (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:03

Se vede treaba ca lucrurile merg mult mai bine la Dinamo si asta e favorabil pentru fotbalul nostru. Ajutati de arbitrii sau nu Dinamo joaca altceva si sper sa faca o figura frumoasa mai departe in UEFA alaturi de Rapid. E bine pentru Romania! In ceea ce priveste arbitrajul ce pot sa spun… Intr-un campionat murdar se joaca murdar si asta este parte din regula jocului de acolo. Toti actionarii stiu asta. De data asta i-a iesit lui Borcea si lui Badea maine va fi randul lui Copos sau al lui Becali. Drumul este lung pana la sfarsitul campionatului asa ca hai sa ne bucuram de CL si UEFA si sa le uram SUCCES la toate trei echipele romanesti STEAUA, RAPID si DINAMO!!!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:05

Emil-Mircea – Esti ironic. Stia ca Gaev nu era solicitat…..

Daca Gaev nu intervenea foarte bine la acel sut extraordinar (singura ocazie notabila a Stelei!), alta ar fi fost soarta meciului…

dinamo_forever (30 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:06

Domnule Buzarin dumneavoastra sincer va intreb credeti ca arbitrajul domnului Corpodean a influentat decisiv scorul la dinamo-steaua?
el a bagat mingea in poarta sau denis serban?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:06

Dan Timisoara – Retineti toti,o data pt. totdeauna: ziarul nu e cu nimeni siimpotriva nimanui.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:08

Dinamo_forever – nu Corpodean a triblat 5 oameni, asa e! Dar el l-a dat afara pe Thereau. In rest, ai dreptate

dinamo_forever (30 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:10

multumesc de rapuns….oricum probabil sunt subiectiv fiind suporter al lui dinamo dar consider ca lovirea intentionata fara minge a adversarului se sanctioneaza cu rosu (indiferent de intensitate)

dementhor (103 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:12

INTREBAREA ESTE CATE OCAZII A AVUT DINAMO?/PT CA ATI SPECIFICAT CA STEAUA NU AU AVUT OCAZII..IAR EU V-AM EXPLICAT DC SI CUM!!!

dementhor (103 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:15

PT DINAMOVISTI:DE CE VA BUCURATI MA ASA DUPA VICTORIE DE PARCA ATI FI CASTIGAT CL??PT CA IN MINTEA VOASTRA STITI CA STEUA ESTE MAI BUNA DE ASTA…SI INTOTDEAUNA CAND INVINGI PE CINEVA SUPERIOR TE BUCURI…SI MACAR DE AR FO FOST O VICTORIE CLARA SI PE BUNA DREPTATE…DAR ASA A FOST MINCINOASA

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:16

Atit Dinamo (Ganea, cu capul!) cit si Steaua (Vali Badea) au avut cite o mare ocazie. In rest, Dinamo a presat, dar fara situatii clare

Mama lu’ Stefan cel Mare (3 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:16

Ziarul nu e cu nimeni…Alin Buzarin in schimb este dinamovist…:)
Da’ asta nu ar trebui sa se vada in munca lui, nu domnu’ Buzarin?

Vasile Gheorghe (1 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:18

De ce ati transformat Gazeta Sporturilor intr-un Portal ? unde in loc de articole, in care gazetarii care le publica (articolele) si isi asuma raspunderea, gasesti link-uri catre blog-uri, care – intre noi fie vorba – nu implica nici o raspundere si unde poti scrie orice rahat despre orice, fara teama de a fi dat in judecata ? Frica de raspundere? Incapacitatea de a scrie articole bazate pe stiri veridice? Inclin sa cred cred ca raspunderea este o povara prea grea pentru unii jurnalisti…

dinamo_forever (30 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:19

parerea mea e ca si sutul lui danciulescu care l-a facut pe petre marin sa sufere o comotie a fost o ocazie imensa ….pentru ca din cate am vazut eu mingea intra in poarta

dementhor (103 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:21

pai asa mai merge .. nici una nu a avut ocazii clare de gol(steaua macar are scuza)…dinamo daca vroia sa demonstreze ca are valoare asa cum se lauda trebuia sa atece cu tote fortele sa dea un 3-0 si atunci nu mai zicea nimeni nimik …dar atat timp cat steua in 10 si ei in 11 si nu reuseau sa-si creeze ocazii nu putem spune ca dinamo a fost echipa mai buna…AM dreptate sau NU?

beep (8 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:21

in sfarsit un comentariu despre fotbal. mam saturat d albitrii, intrigi, certuri si alte prostii. chiar daca sunt stelist apreciez articolul, pt k dinamo nu avea cum sa cumpere toate meciurile. e chiar imposibil! steaua cred k tre sa treaca peste aceste doua meciuri si sa se concentreze pt viitoarele meciuri. cu acuze nu vor juca mai bine

green (32 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:24

ptr. fallout….
by the way….fallout sau fallus? cred ca e mai bine fallus
1) mai penibil ca becali si MM nu cred ca e nimeni in Romania
2) da-mi si tu un exemplu de „manareala” deaia de visezi tu noaptea…ca sa te cred nu de alta, adica fii CONCRET; sau poate ai facut academia cu jiji ca numai ala vede 2, 3 sau 4 sute de mii de euro la corpodean, la mircea sandu, etc…FARA NICI O DOVADA; atata timp cat redusi ca tine au dreptul sa spuna anumite chestii fara sa aduca dovezi o sa fim vazuti drept papagalii de adevaratele democratii
3) nu cred ca e timpul sa vorbesti despre rezultate europene…e deabia inceputul si steaua nu a avut decat un rezultat notabil in grupele cl….urmeaza meciuri grele prietene…presupun ca ai auzit de olimpique si real nu? dezavantajul tau si al altor becalieni e ca daca luati bataie de la real sau olimpique e ca nu prea aveti ce sa comentati (numai daca arbitrul e corupt adica a dat un penalty clar pentru adversar si v-a oprit pe voi cu o actiune inainte ptr. un ofsaid, actiune din care sigur dadeati 2 goluri deodata
prietene esti penibil si frustrat…cel putin de moment

dementhor (103 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:27

pe mine nu ma deranjeaza arbitrajul sau ce spun astia de mafie si nush ce…ma enerveaza astia de la dinamo care nu recunosc ca de fapt ei nu au fost mai buni ca steau…cand castigi in min 92 cand adversarul joaca in 9 nu te poti considera ma bun

dinamo_forever (30 comentarii)  •  23 septembrie 2006, 20:28

da a jucat in 9 steaua 4 minute…….pe rapid i-a dominat in 10 de ce nu i-a dominat si pe dinamo in 10?

Comentează