Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Lista FUFA

„După greşelile comise la meciul Steaua-Rapid, am hotărît să-i retrag sprijinul lui Marian Salomir pentru lista FIFA” Gheorghe Constantin

Nu luaţi titlul la puricat, nu e nici o greşală de tipar. FUFA, nu FIFA, aşa e corect! În plină criză, […]

vineri, 22 septembrie 2006, 5:56

„După greşelile comise la meciul Steaua-Rapid, am hotărît să-i retrag sprijinul lui Marian Salomir pentru lista FIFA”
Gheorghe Constantin

Nu luaţi titlul la puricat, nu e nici o greşală de tipar. FUFA, nu FIFA, aşa e corect! În plină criză, arbitrajul românesc s-a mai ales de ieri cu cîteva metastaze.
 

Conclavul celor mai influenţi taţi de pe planetă îşi plăteşte poliţe reciproc, în interior. Iese fiul lui Salomir, rămîne fiul preşedintelui. Şi, ultimul pe listă, cu voia dumneavoastră, Alexandru Deaconu, băiatul şefului de magazie de la FRF. Salomir s-ar putea să iasă şi fiindcă i-a dat cartonaş roşu lui Mihăiţă Neşu, iar tatăl acestuia, meditator metafizic la Păltiniş, nu lasă nici o piatră filosofală neridicată.
 

Salomir n-a arbitrat mai slab Steaua -Rapid decît a făcut-o Corpodean la Dinamo-Steaua. Plus că n-a avut nici acea doză de şmechereală compensatorie. A greşit pur şi simplu, şi-a luat bobîrnacele şi nu i-a băgat la înaintare pe asistenţi. Dar, cu toate acestea, el zboară, iar Corpodean e proclamat numărul unu într-un moment în care în jurul său plutesc o grămadă de acuzaţii, în faţa cărora liderul proaspăt desemnat reacţionează senin ca o zi de mai.
 

Ne permitem să-l trimitem la reeducare pe Salomir, în schimb promovăm nulitatea la rang de valoare şi şmecheria pe post de lege. Abil la adăpostul cumsecădeniei, şeful CCA îşi fereşte de meciuri tensionate fiul, altfel un arbitru rezonabil, dar nu excepţional. Ceilalţi membri ai CCA îşi fac şi ei interesele, diverşi taţi coboară sau ridică în clasament diverşi fii, fără nici o explcaţie logică, doar pe fondul rivalităţii dintre ei. Dacă mergem tot aşa, în cîţiva ani, cînd fiii sau fraţii lui Huzu, Abrudan sau Avram vor urca pînă în preajma listei FIA, vom ajunge să avem parte nu de ierarhii, ci de războaie ale dinastiilor.
 

O comisie de arbitri alcătuită pe criterii de patriarhat, un spaţiu părăsit de moralitate şi plin de intrigi, o instanţă care legitimează compensaţia şi absurdul (există încă membri CCA care cred că Thereau trebuia neapărat eliminat, iar Miklos Nagy e întîiul Argus al patriei). Fiecare arbitru e pila cuiva, dacă n-ai pe nimeni rămîi la judeţ să încasezi pumni la diverse derbyuri agricole. La noi arbitrajul nu ajută fotbalul, ci îşi bate joc de el. Băieţi tineri cu fluierul în gură au început să aibă căutăturile şi manierele slugilor din perioada lui Postelnicu.
 

Planeta nu se mai înfioară de cîteva sute de ani cînd vede pictate femei cu sîn feciorelnic şi barbă pînă-n brîu. Asemenea imagini înspăimîntau acum cîteva sute de ani. Acum şocul s-ar putea să-l reprezinte o imagine cu taţi alăptînd. În loc de biberon, cu fluierul. Brrr!

Comentarii (150)Adaugă comentariu

adyy (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:18

Asta e geniala cu Thereau suspendat 2 etape!!!E stilul specific golanesc de a justifica o eroare printr-o pedeapsa coroborata cu sprijinul puternic acordat celui care a facut eroarea!E exact stilul Mircea Sandu si al gastii FRF-CCA.

Mac (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:19

Bravo Buzarine ptr articol. Pertinent si inteligent… dar se pare ca nu toata lumea intelege limbajul asta. Trebuia sa scrie cineva si despre arbitraj, dar pacat ca nu se rezolva nimic. Macar sa stie nesimtitii aia din forurile de conducere ca nu sunt in jungla, dar chiar si asa… Mi-e frica ca nu mai iesim din asta, e mafie curata…
ps: pt domnul care corecta cuvantul „gresala”… sa dea o fuga intai pe la DEX. numai bine!

tothzsombor (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:21

Mr. Buzarin, nu prea le are cu ortografia, da e original si poetic ca tot ROMANUL. Ah ce-mi place natia asta…urmasii lui traian…si ce priceputa la fotbal, ce dezvoltat simt al dreptatii. God s(h)ave Romania

tudor (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:33

de ce mi-ati sters mesajul anterior??nu v-a convenit, nu-i asa?maimutoilor!

Damian (18 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:33

Corpodean a gresit, asta nu e de discutat aici.
Dar daca a gresit, de ce Thereau este suspendat aditional?
Nu numai ca am facut o greseala, acum ne batem joc de omul ala, ca sa ne acoperim noi podoaba de arbitru?

Cate meciuri a castigat Steaua si cate Dinamo cu Corpodean la centru?

Se zice ca Salomir e arbitrul Stelei : sezonul trecut Salomir a nenorocit Steaua intr-un meci pe care Steaua l-a pierdut. (cu Gloria parca). Acum 2 sezoane iar a comis-o si Steaua a pierdut 2 puncte.

Acum, pot aduce si arbitrii din Anglia sau Italia, nu mai conteaza, raul a fost facut.

Mai mult – aducem la derbyuri arbitri straini, dar cu celelalte meciuri cum facem?
3 puncte obtinute cu Ceahlaul sunt la fel de valabile ca 3 puncte obtinute cu Rapid sau Steaua, etc

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:37

Caligula, Cipri – Nu e vorba aici de Dinamo sau Steaua. Starea arbitrajului e precara, predispozitia sa spre viciu greu vindecabila. Miine avantajatii pot deveni pagubiti si invers

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:40

Bidi – DEX mai recent spune „gresala”. Modificarea e de data recenta, de cind cu „nicio”, „niciun”. „Greseala” e forma acceptata. Cit timp macaragii si hidrologii vor vota limba la Academie alaturi de lingvisti si filologi, vom avea surprize gramaticale de acest gen. Adaptarea la ele nu e obligatorie.

belmondo (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:43

Se pare ca a tzipat bine MEME la tine . Cat crezi ca v-a tzine la unul care pupa mainile acum (ghici de cine e vorba ?) .
Eram indignat de modul in care tzi s-a adresat ……. am greshit .
Santezti voi ziarishtii o apa shi un pamant . Obligatoriu este sa fitzi impartziali . Daca se face lista ziarishtilor (o ierarhie valorica )cum crezi ca noi suporterii o putem numi ?
Nici o secunda nu doveditzi ca avetzi dreptul sa-i judecatzi pe arbitrii .
Shi voi mancatzi fripturi din transpiratzia lui DANCIU , MOTZI , DICA ,
CROITORU , MUTU …………………………………
Ce au Dalmatzienii …… avetzi shi voi .
ARBITRI = = ZIARISHTI

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:47

SGV – la Corpodean e vorba de o eliminare plus o maniera.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:49

Mook – de la fufa, in general!

Mario G (4 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:50

Eu am o propunere pentru arbitrajul romanesc. Daca tot vor ca juniorii lor sa devina mari arbitri propun ca seniorii sa se evapore din toate comisiile si functiile de conducere. Unde am ajunge daca fiecare antrenor isi aduce neamurile sa joace la el in echipa. Nu ar mai fi rezultate.

PS: domnule Buzarin sa ma scuzati, dar daca faceti comparatie intre Salomir si Corpodean la cele doua derby-uri, inseamna ca va uitati degeaba la fotbal. Primul chiar nu stie regulamentul…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:51

Toth Zombor -las-o pe aia cu ortografia, ca e asa cum spun eu. Buna poanta cu God S(h)ave Romania.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 19:55

Hai sa va explic tuturor chestia cu MM, ca prea devine obsesiva.

Povestea s-a petrecut in minutul 5 al emisiunii, de-aia l-am lasat sa-si faca numarul, care pina la urma depinde de buna crestere a fiecaruia dintre noi. Nu-mi convenea sa plece din emisiune in primeleminute, ca nu de aia il chemasem. I-am raspuns si eu, dar am raspuns intermeni decenti unei replici formulate zgomotos. Daca povestea s-ar fi petrecut spre finalul emisiunii, poate ca i-as fi replica mai dur,nu mai conta daca pleaca in minutele de prelungire. Cam asta a fost.

baloo (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:06

hai sa va explic de ce a scris buzarin acest articol, atunci cand a dat gol dinamo (eram chiar la 1 metru de el) era cel mai negru de la masa presei, pe cuvant.
in alta ordine de idei cum poti sa compari ba buza un penalti neacordat, 2 cartonase rosii, inca cateva galbene neacordate, cu o singura neeliminare(tames)?explica-mi si mie, dar sunt sigur ca raspunsul este in primele randuri ale postarii mele

belmondo (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:09

Cu MM shi GIGI este o problema generala . Nu e vorba numai de tine .
De cand la batut pe baiatul ala in fatza la Dinamo (MALONGA) nimeni
acum sau in viitor nu le vor raspunde .
Problema este ca nu exista ziar sau post TV care sa nu ii primeasca cu
paine shi sare . Nici nu doream sa fie unul dintre voi mai curajos .
Nu e cazul . Dar le putezi spune ca , chiar daca ar fi asha rau Corpodean , Steaua are totushi 2 hotzii consecutive plus meciurile cu UTA shi FARUL . in timp ce alte echipe inca nu au apucat sa fure shi ele .
IN REST … SANATATE SHI NUMAI BINE

Ionel (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:11

# Alin Buzărin Says:
September 22nd, 2006 at 7:40 pm

Bidi – DEX mai recent spune “gresala”. Modificarea e de data recenta, de cind cu “nicio”, “niciun”. “Greseala” e forma acceptata. Cit timp macaragii si hidrologii vor vota limba la Academie alaturi de lingvisti si filologi, vom avea surprize gramaticale de acest gen. Adaptarea la ele nu e obligatorie.

Stimate d-le Buzarin,
DEX, Bucuresti, Univers Enciclopedic, 1998, p. 434
corect GRESEALA!
E vb de ULTIMUL DEX!
APoi, DOOM 2, 2005, p. 344
Corect GRESEALA!
Asa ca, mai bine citim inainte de a scrie (si, mai ales, a contrazice)
O zi buna!

Ionel (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:15

In plus, formele „niciun” si „nicio” apar in DOOM 2 si, in nici un caz, in DEX.

PD (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:25

Frumos scris BRAVOOO ui ca mai e lume ce vede lucrurile cum stau Bravo baiatule

ps. Alo Dinamovisti ….. ca atzi invins Steaua(patetic meci ma refer la Dinamo) Nationalu( asta iara ) si Jiul cu ajutorul Cavalerilor nu ii Prilej sa facetzi TAM TAM. Ciocu mic si capu in Pamint ca se vede nivelu Fotbalului la Dinamo (singuru Noroc ca ii Rednic akolo ca altfel Dinamo era Ciuca Batailor)
Cind abia invingi o echipa in 9 oameni si asta cu AJUTORUL albitrilor se cheama Divizia Judetzeana. Voi vedetziva de meciul cu Xanti ca akolo nu va mai ajuta albitri

Vasile V Vasile (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:25

Felicitari Alin Buzarin pentru curajul de a spune alb-albului si negru-negrului! nu trebuie sa fi fanul vreunei echipe ca sa realizezi ca arbitrajul romanesc este corupt si incapabil de a arbitra la standade decente un campionat ce se scalda in promiscuitate ieftina si extrem de scanadaloasa…Lista afisata de CCA sfideaza cu seninatate (asemeni presedintelui FRF si cea presedintelui LIGI) lipsa de competenta si veridicitate in care se complac…A te spala pe creier cu decizii contrare realitatzi aceasta sunt mecanismele acestora mai sus mentionati…Ei au creat haos nu performanta, nu au contribuit cu nimic la performanta fotbalului romanesc ci din potriva, au profitat ani de zile de investitiile facute in cadrul cluburilor … .Bravo Steaua, Rapid, Cluj, Timisoara, Arges nu va lasa-ti calcati in picioare de aceste mizeri facute in fotbalul romanesc de aceste foruri „capushe” din fotbalul romanesc! Macar acum face-ti echipa comuna si contestati aceste „reguli” murdare pana nu va va costa mai mult decat va costa acum…facetzi totul pentru un arbitraj adevarat si sanatos in care sa se desfasoare activitatea voastra, ca-ci ei clar nu o vor face , daca acum cand totul este viu si clar in fatza voastra. Nu este acum timpul sa va ascunde-ti dupa degete…Inca odata bravo Buzarin si celor ca el care au curaj si stiu sa spun lucrurilor …pe nume!

CaineRosu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:35

Buzarin, ce cretin ! Cum poti sa spui ca arbitrul Corpodean a condus in acelasi fel ca si Salomir ? Prietene, sper sa-ti dai seama de ce debitezi pentru ca esti pe langa rau de tot ! Te-a speriat Becali si acum sugi chilotii stelei ca toata redactia gsp de altfel ? iar voi suporterii stelei sunteti niste handicapati pentru ca nu stiti sa pierdeti de nici o culoare. De fiecare data cand va bate o echipa sau faceti egal arbitrul e de vina nu neputinta voastra. Impotentilor !!!!

Cocos (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:37

Hai sa-i facem dobitocului asta cadou un DEX !!!
Cit de idiot pot sa fi sa folosesti „gresala”?

Bingo (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:39

Autorul are o figura de retardat. Corpodean a arbitrat ca la carte. Buzarin pune buca la bataie pentru poola lui Becali.

biemil (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 20:53

bine spus d-le Buzarin, felicitari

florin (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:04

daca a nu vedea un hent de la 7-8m pe care-l vedeai si din avion, daca a nu vedea ca mingia nu mai era de mult acolo cand Lovin ilsecera pe rapidist si iarasi esti la 4-5m de faza inseamna a gresi atunci ai dreptate, Salomir a gresit.
Bravo voua jurnalistilor de la gazeta sporturilor.
Criticati-l pe Corpodean ca nu are curajul sa-l dea in judecata pe becali, in schimb voi aveti un curaj si o demnitate, jos palaria.
Nu am vazut nici un articol care sa-i reaminteasca lui mm(ceea ce el insusi recunostea la final) ca echipa defavorizata a fost Rapid, si nu cum s-a exprimat el ca Steaua este furata de doua meciuri’
Asa tupeu rar am mai vazut si voi cei echidistanti nu comentati in nici un fel.Ba mai si comparati arbritrajul lui Corpodean cu cel al lui Salomir, culmea cu un usor iz favorabil Clujeanului

alex (12 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:11

corpodean… are fanta in ochii nu poate sa vad-a …asa ca nu-l mai chinui-ti

Nicu_Cluj (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:12

Intr-o cloaca cum a devenit Liga lui Mitica stai si te intrebi care e mai putin patat decat ceilalti. Nici o sansa sa faci diferenta, toti se balacaresc si se improasca cu noroi. In viata exista o lege a compensatiei, asa este si in fotbal. Acum esti sus si te bucuri de necazul celuilalt (vezi Borcea) maine iti smulgi parul din cap si te intrebi cum se poate sa ratezi, sa te fure arbitri, sa primesti goluri parabile. Asta e fotbalul, parte din viata, azi esti sus maine te prabusesti

titus (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:18

esti 0 ca jurnalist … esti un oligofren care face pe desteptu` si zice : „nu este nici o greseala in titlu „, de parca nu ne-am fi dat seama! salomir a fost patetic, corpodean a arbitrat ff bine exceptand eliminearea lui tamesh! dar voi, jigodii de stelisti, ati uitat de ce arbitraj ati avut la pitesti si acasa cu rapidul ? MM e un cartofor alaturi de oieru` ala car pune banane,portocale si struguri la masa bogatilor din CL

cornel popa (62 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:34

Asta este PLATA LUI DINAMO SI A DOMNULUI PADUREANU!!! Exista o noua cooperatiava formata din 8 echipe.S-au stabilit urmatoarele:
– Dinamo ia campionatul
– CFR Cluj locul doi (90 de ani de la infiintare)
– Bistrita sa scape de retrogadare si daca iese bine participare in Inter Totto
Se vede deja cu ochiul liber
Dl Corpodean care A fost rasplatit de dl Padureanu pt victoria lui Dinamo in meciul cu Steaua:
– este pe lista FIFA
HALA CAMPIONAT dl Mircea Sandu
Jiji credea ca totul se cumpara cu bani, FALS, sa invete fara bani, cum face lordul (numit asa ironic, dar el nu stie!!)
Asa gandeste Dl Padureanu si cele 8 echipe din cooperativa: Rapid, Dinamo, Otelul, Farul, National, CFR Cluj, FC Arges si UTA
Atentie!!!!!!! Amanarea nu cerut-o clubul Steaua, ci dl Mircea Sandu!!

Adrian Oprea (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:36

Voi continua sa va fac prosti pana va veti lumina: este o diferenta sa arbitrezi prost (adica sa gresesti in ambele situatii, chiar daca mai mult intr-o directie) – cazul Salomir si alta e sa arbitrezi cu tenta (intr-o singura directie) – cazul Corpodean … Ah, am uitat sa va zic: Marti seara de pe la 21:45 incepe o noua emisiune pe Animal Planet … Sa nu o ratati … Noi, majoritatea, ne vom uita la meciuri de CL …

Bidi (10 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:43

Eu din cate imi aduc aminte …Corpodean asta i-a furat si pe Rapid intr-un meci cu FC Brasov (parca ) de a retras vama echipa de pe teren…

Eu zic ca asta trage cu ala cu care da banul mai gramada….

P.S. Eu daca eram in locul lu’ oli si MeMe retrageam echipa de pe teren cu dinamo 😀 cand l-a dat si pe banel afara …
wow ce misto ar fi fost …. 😀

IO (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:48

cei mai buni jucatori ai lui dinamo s-au lansat la STEAUA ( Danciugol care era nashu’ lu’ dinamo acu cateva sezoane, Denis Serban fara care javrele atinse de jigodie ar fi chelalait neputincioase si Catalin Munteanu) !!! =))

Ph.D (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:53

Ah ce-mi place natia asta…. ce priceputa natie la fotbal, lingvistica si cite altele. Isn’t it a wonder! M-am cam saturat sa stiti. Stereotipii, jigniri, ura…sorry this is the best of your performance. Mergeti si mai munciti, ca (post)communistii actuali la putere, sau cei ce vor veni, va curata.
Mina pe carte, sau pe sapa si dai natia lui traian, sa va vad. UE totusi este inca departe, la o distanta de o finala CL cu participanti romani.
all the best

Stefangalu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 21:55

Tinind cont ca pe acesta lista FUFA primul este Corpodean, in timp ce la aceleasi greseli Salomir este scos de pe fufa), cred ca gentile lui bORCEA(am scris corect), au ajuns si la CAPII di CAPII, pentru taxa de protectie.Pun doua intrbari: 1)Cat va fii suspedat terenul lui Dinamo pentru modul cum trei suporteri au intrat pe teren cu ecusoane de organizatori(LIPSA NEPERMISA DE ORGANIZARE) si i-au provocat pe suporterilor Stelei?2)Oare arbitrul meciului Dinamo-Rapid va ocupa locul „0”, pe lista fufa pentru serviciile aduse?Pentru rasuns mai trebuie sa asteptam putin si vom stii de cat de cat de sus pleaca PUTREGAIUL.

barca A.U. (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:13

CAUZA DIN CARE STEAUA SUFERA ACUM ARE UN SINGUR NUME: DUETUL DE AUR MIRCEA SANDU – VICTOR PITURCA. MAI BINE SPUS INVIDIA OBSCURULUI ANTRENOR DE PIGMEI „NEA PITI”. ESTE UN FAPT REAL. SA NU UITE ACEST MEDIOCRU ANTRENOR CA ROMANIA SE VA INTOARCE PE GHENCEA SI NU-I VA FI PREA BINE . PE ACEEASI FILIERA A AJUNS SI ODRASLA LUI PITURCA LA CSKA SOFIA – ANTRENORUL LUI CSKA A DECLARAT CA NICI NU IL CUNOASTE SI A FOST DECIZIA CONDUCERII CLUBULUI SA-L ADUCA. JOS MAFIA DIN FOTBAL.

G.Man (6 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:17

.Aceasta este LISTA RUSINII FOTBALULUI ROMANESC ! Este sfidarea far-playului,a bunului simt si a dragostei pentru fotbal…Este bataia de joc a unor indivizi ce ne desconsidera, care se cred alesii zeilor in relatia cu noi prostimea ,cei care platim biletul la meci ,uneori luand din banii de lapte al copiilor,care renuntam la un picnic cu familia sau prietenii pentru a urmari un spectacol sportiv corect,nu trucat…Vrem sa fim ascultati,vrem sa fim auziti si mai ales vrem sa fim intelesi…Nu se poate continua astfel ! Sunt semne ca politicul se amesteca in fotbal si cum politica inseamna intr-o masura covarsitoare demagogie,de aici pana la imoralitate e un drum scurt dar si periculos…Sa ne aparam de acest rau respingandu-l prin toate mijloacele…

acesta (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:18

Mi se pare super tare ideea asta cu blogul. Vezi comentarii cretine, venite de la oameni fara nici macar o idee despre fotbal.Arbitrajul din meciul Dinamo – Steaua a fost cat se poate de bun. Dupa reluari s-a vazut foarte clar ca Thereau trebuia eliminat, Banel la fel (unde ati mai vazut jucator sa intre in teren fara ca arbitrul sa-i faca semn?), iar in rest nu mi s-a parut ca a gresit. Tames nu trebuia eliminat dupa 2 faulturi petrecute la limita regulamentului intr0un interval de timp atat de scurt.

Lasand deoparte arbitrajul, eu unul n-am auzit pe nimeni sa admita faptul ca Steaua a jucat foarte prost tot meciul, ca nu a incercat sa construiasca nimic, etc O echipa mare ar trebui sa stie sa piarda, iar cand Steaua pierde, antrenorii, conducerea, suporterii dau vina pe arbitraj, vreme, conditia terenului, pe unguri, pe serviciile secrete, horoscop, divinitate(mai nou Dinamo e dracul, iar Steaua e echipa lui Dumnezeu), in fine… ideea e ca Steaua joaca bine de fiecare data.

Ca sa inchei, „P.S. Eu daca eram in locul lu’ oli si MeMe retrageam echipa de pe teren cu dinamo 😀 cand l-a dat si pe banel afara …”(Bidi) – ca oricum nu jucau nimic.

Bafta cu Lyonul!

Rammstein (4 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:19

Esti penibil Bazarin,ca intotdeauna….Ai plans un pic miercuri seara,dar asta e….trece…..

Ph.D (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:25

G Man, cu tot respectul, in ce tara traiesti? A in Romania….got the picture. Tu chiar crezi in ceea ce spui? Tu inca mai ai iluzii. Te invidiez. Tine-te tare, ai dreptate, dar cine are nevoie de dreptatea ta. Poti sa scoti un ban din asta? Don’t think so. Asa ca in God you trust.
yours
Ph.D

aramis (7 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:27

hellrider nu esti decat un complexat de faptul ca Steaua a ajuns in champions league.
Dc Ghencea e ghena ,singurul stadion din Romania unde se pot juca meciuri de chamipons league, atunci groapa, cu baraca aia de tribuna oficiala, ce e ma tarambetule. groapa aia de gunoi vi se potriveste ca sunteti niste mizerii , abia se aduna 1000 de mizerii in ea . dinamo esti o mizerie , esti o mizerie

Lucian86 (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:29

Da, arbitrajul merge prost intradevar insa nu trebuie sa dramatizam lucrurile…in Italia la acest capitol se sta si mai prost……
Voi jurnalisitii, mai degraba criticati conducatorii echipelor de club…ei sunt adevaratii mafioti…

Rammstein (4 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:32

Aramis,in groapa aia de gunoi ati luat voi BATAIE.Voi chiar credeati ca sunteti invincibili?Voi chiar credeti tot ce debiteaza oierul ala hazliu?Pai atunci sunteti niste idioti.

Adrian Oprea (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:32

„Dupa reluari s-a vazut foarte clar ca Thereau trebuia eliminat” … Bai baieti parca sunteti veniti din jungla … Pai dupa ce s-a vazut la reluare, Moti merita 5 rosii daca tu consideri ca Thereau a fost eliminat corect … Ce sa mai zic si de Hellrider … cat timp vom avea „oameni” ca el in aceasta tara ne va fi foarte greu … Somn usor Romania …

Manu (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:34

# Alin Buzărin Says:
September 22nd, 2006 at 7:47 pm

SGV – la Corpodean e vorba de o eliminare plus o maniera.

Aline, scuze, dar am o problema simpla pentru tine, pe care sper s-o rezolvi. Se iau doi arbitri, sa le zicem S. si C. si doua meciuri cu tensiune de derby. S. se face ca nu vede intentia intr-un hent clar in careul de 16, care ducea automat la acordarea unui penalty si, probabil, la un 0-2 insurmontabil pentru o anumita echipa, nu conteaza care. C. vede un fault taricel, la mijlocul terenului, dar nu da al doilea galben unui jucator pe care l-a avertizat deja cu 3 minute inainte. Data fiind distanta aproximativ egala la care se aflau cei doi arbitri fata de locul infractiunilor, cat si faptul ca amandoi (conform propriilor declaratii ulterioare) au vazut perfect fazele, sa se afle la care din ei se poate vorbi de o maniera. Suplimentar, se cere sa se rezolve si o problema conexa: care faza e mai des intalnita pe terenurile de fotbal? (nu doar la noi, ci in toata Europa, apropos de tendintele din arbitraj). Daca rezolvi problema, iti mai dau una, legata de maniere de scris articole. 😉 Astept cu interes.

adrien (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:40

MAFIA FOTBALULUI ROMANESC TRIUMFA ! ! ! din nou sau mereu. nu vati saturat ca MAFIA FOTBALULUI ROMANESC sa triumfe mereu ? daca ar fi sa incep o list cu cei mai corupti oameni din MAFIE as incepe cu:Mircea Sandu, sefu CCA si arbitri care primesc ordine de la ei . arbitri vor bani sau le e frica sa ii de-a in „gat” . NORMAL CA NU II DAU IN GAT CA ISI PIERD SLUJBA ,LA CARE NICI NU STIU CE AR TREBUI SA FACA FARA ORDINELE LOR

Danielle (84 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:50

Aline tu esti veriga slaba din lantul GSP.

666 (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:51

Cum dracu ajung sa scrie in presa romaneasca doar mediocrii?

adrien (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:53

bah o scrie in presa mediocrii da unor au dreptate

rhadoo steaua (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 22:54

ba hellrider sa sti ca imi bag pula in totzi mortzii tau de javra ordinara abia atzi castigat voi 13 adica 11 javre+o jigodie(corpodean) o echipa in 9 . itzi doresc sa mori de ciuda martzi cand steaua bate p lyon.
si pana ajunge adapostu de javre la madrid mai avetzi de luat multa muie eventual sa mergetzi la capsuni

Damian (18 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 23:02

Eu nu ma supar cand echipa mea ia bataie pe valoare si nici nu dau vina pe arbitrii.

Eu cred ca Salomir a arbitrat foarte bine meciul, nu a exagerat cu cartonasele, ca ramaneau ambele echipe in 6 oameni. A fost judecat ca fiind pro steaua.

Arbitrajul cu tenta nu se vede la un penalty sau la un hent in careu.

Se vede la mici faze de joc, la mici decizii, care adunate, fac o echipa sa piarda sau sa castige un meci.

Vezi faulturi aiurea date impotriva Stelei in pozitii tocmai bune pt Niculescu, vezi dueluri la mijloc judecate dupa criterii partinitoare, etc. Vezi o groaza de faulturi nesanctionate in preajma careului lui Dinamo…

Vezi cand in loc sa dea galben cand la o minge de arbitru pt Steaua, un jucator al lui Dinamo a luat mingea si s-a dus bine merci cu ea spre poarta, etc.

Din nou zic : degeaba se vor aduce (daca se vor aduce) la derbyuri arbitrii straini.
Campionatul se fura in meciuri de rahat, cu echipe mici.

steauaisdoomed (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 23:02

Ce au toti astia de ii sustin pe STELISTII IMPUTITI?
rhadoo steaua , ce te-a apucat de injuri asa tare pe dinamo si pe dinamovisti? rusine, rusine, rusine steaua, rusine salomir care i-a ajutat si rusine fanii tampiti stelisti.

Nu ma intrebati cu cine tin, ca eu tin cu orice echipa care joaca drept, adica aproape toate (steaua nu e pe lista aceasta, desigur).

Comentează