Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

President’s League

„Dacă Steaua merge bine-n Ligă, Gigi Becali o să-l bată pe Traian Băsescu în sondaje, pariez” — Ion Cristoiu

Acum doi ani, deşi Steaua pătrundea iarăşi, după o îndelungată absenţă, în primăvara europeană, Gigi Becali îşi legumea acasă, în propria […]

vineri, 15 septembrie 2006, 5:31

„Dacă Steaua merge bine-n Ligă, Gigi Becali o să-l bată pe Traian Băsescu în sondaje, pariez” — Ion Cristoiu

Acum doi ani, deşi Steaua pătrundea iarăşi, după o îndelungată absenţă, în primăvara europeană, Gigi Becali îşi legumea acasă, în propria sufragerie, eşecul electoral. Candidatul, descălţat în şosete în faţa camerelor TV, înţelegea că partidul său n-a atins prag electoral şi promitea răzbunare.

Între timp, Gigi a devenit George, a încercat să se cizeleze şi întrucîtva a reuşit să-şi mai înmoaie asperităţile. În cei doi ani scurşi, Steaua a cîştigat tot atîtea campionate interne, a jucat semifinala cu Middlesbrough, a pătruns în Ligă şi a făcut instrucţie cu Dinamo Kiev. În sus-amintitul răstimp, patronul şi-a eliminat duşmanii (generalul Bădălan, de exemplu, cel cu care se războia pe baza din Ghencea, are mari probleme cu Justiţia). A făcut case la Vadu Roşca, a investit masiv în echipă, a înfulecat brînză cu ceapă la Maglavit, şi-a mai trecut nişte zerouri la avere, şi-a cumpărat un palat somptuos în zonă rezidenţială.

Un palmares impresionant obţinut în timp record. Filantrop, enoriaş smerit, ctitor, latifundiar. Dar mai ales om politic aflat în plină ascensiune. Sondajele îl arată în creştere, iar fiecare zecimală de procent vine, ca o ploaie torenţială, din norii denşi ai victoriilor Stelei. Ideile tactice ale lui Olăroiu, plonjoanele lui Carlos, execuţiile rafinateale lui Dică, toate i-au rotunjit notorietatea, coborînd-o din tribuna oficială în stradă, pe ogoare şi, mai ales,  în rîndul celor care stau cu mîna întinsă, aşteptînd nu atît mîntuirea spirituală, cît pe aceea financiară, egală cu pomana, din partea alesului lor.

Un populism, care de obicei aparţine stîngii, translatat în partea dreaptă a peisajului politic. O linie creştină cu tuşe extremiste. Un guvern conturat deja pe hîrtie, dar ţinut secret pînă la verdictul CNSAS. Gigi Becali nu vrea foşti securişti pe lîngă el. Nu vrea „bagabonţeală”, după cum însuşi se exprimă. Vrea un stat religios, chiar uşor taliban. O Românie ca soarele sfînt pe cer, ceea ce înseamnă un strop de doctrină legionară presărată într-o zeamă politică dulceagă, lipsită de condimentele cosmopolite ale discursului european.

Politicianul George nu poate fi altfel decît omul Gigi. Şi unul, şi celălalt se adresează celor mulţi. Steaua se adresează însă tuturor. Patronul, prezidenţiabil, fără îndoială, peste doi ani, va căuta adepţi în rîndurile celor care se bucură după Kiev şi să sperăm că se vor bucura după Lyon şi Madrid. Cînd George Becali va candida, dacă va candida, România va fi deja o ţară integrată în Europa, iar Steaua va avea deja state vechi în Liga Campionilor. Va mai fi la modă un lider politic care taie porcul laolaltă cu ţăranii, pune istoricii din subordine să rescrie convenabil povestea neamului  (apropo, pe vremea dacilor liberi om fi avut echipă în Champions League?) şi-şi agaţă la rever, mirean fiind, o cruce care de obicei stă pe odăjdiile vlădicilor?

Comentarii (184)Adaugă comentariu

steaua4EVER (1 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 8:03

daca ajunge becali presedinte ne pune pe toti sa crestem oii
bravo steaua

Silviniho (2 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 8:33

Se pare ca injuraturile devin pt noi un sport national,tineti-o tot asa romani cu Jiji inainte.
Steaua este un club european de fotbal nu o ferma de vaci ,asta sa o stiti de la un dinamovist .
Cu tot respectul ………Silviniho

Marius (2 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 8:59

Dumneule Buzarin, felicitari pentru articol!

arthur (7 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 9:59

AIUREA

stat taliban, crestin…sau cu orientare religioasa, de stanga, de dreapta, steaua, razboinicii, va fac eu..etc, etc,etc
ASTA E VAZA DIN CAPUL LUI JIJI
daca ii mai bagati multe dinastea prostului in cap o sa ajunga sa le si creada
mai rau e ca inoculati ideea asta si amaratilo mintit de toti cei care au condus :)) poporul asta
ajungem o tara de milogi sau emigram toti !

rechinu (1 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 10:37

sa fim realisti oameni buni!in caz de alegeri prezidentiale candidatul george becali va ajunge in cel mai bun caz in turul 2 unde se va opri;si asta doar din cauza unor complex de imprejurari cauzat de lipsa unor contracandidati care sa reuseasca sa se impuna.pe mine nu ma deranjeaza dorinta d-lui becali de a-si face capital politic de pe urma succeselor Stelei atata timp cat investeste aiki si nu lasa jukatorii sa plece.altruisti 100% exista numai in vise asa ca este normal ce face.eu chiar o sa-l sustin la aceste alegeri cel putin,in speranta ca va continua lucrurile bune facute la Steaua; mi se pare un qui pro quo avantajos pt ambele parti.partidul „Noua Generatie” probabil va depasi pragul de 5% si va intra in Parlament.Printrele altele as mai vrea sa va aduk aminte ca el da bani la oamnei spre deosebire de alti politicieni(in timpul inundatilor Tariceanu de exemplu a dat 50 mil care nu ajungeau niki la constructia unei case makar) deci in Parlament in lokul mosilor care nu stiu sa porneasca un browser de internet,care dorm sau citesc ziarul este mai potrivit.

Gheorghe (3 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 10:44

Gigi Becali e singura sansa a Romaniei de a scapa din mainile Diavolului. Tare mie frica sa nu il asasineze nenorocitii astia de Inainte mergatori a lui Anticrist.Oricum, daca Gigi va pati ceva o sa fie REVOLUTIE in ROMANIA si o sa cada multe capete. Garantat!

TRAIASCA ROMAINA CRESTIN ORTODOXA condusa de GIGI BECALI!

Remus (1 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 10:54

Gheorghe: Esti cumva Gigi? Ca nu as putea sa cred ca exista oameni atat de idioti cum esti tu.

Catalin (2 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 11:16

Pentru danimUiStA: prietene esti prost de fel sau e doar o scapare de moment? Smeker tu de acolo din sua?

Gheorghe (3 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 11:25

Remus pai tu daca ai avea credinta in DUMNEZEU si ai cunoaste ISTORIA NEAMULUI ROMANESC , si ai citi Biblia
ti-ai da seama de ce zic eu ca Becali e singura noastra sansa ca popor sa ne salvam, dar daca ti-a intrat in cap si in sange numai materialismul fara DUMNEZEU, pot sa zic ca esti si tu un gunoi , lingau care ai sa traiesti mereu cuu speranta ca TU POTI TU FACI ,
dar nu uita ce a zis IISUS : ” Fara de mine nu putei face nimic , nici un fir de par nu se poate misca fara voia MEA”

…gandeste-te numai la ce a zis Iisus nu eu

slick (12 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 11:43

Mario ,

Daca nu vrei sa intelegi ca discutia nu se refera la ce va face Dinamo, unde va juca etc…. , asta e , eu repet ” apreciez insa ce a facut JiJi ( nickname) la Steaua ca si investitii ( nu comentez cum a facut banii ….. )” ; ma refer insa la faptul ca un om incearca prin performantele unei echipe sa isi „traga pe spuza lui” / sa exploateze/ sa foloseasca munca si succesele altora in interes propriu: daca ar ramane doar la nivelul de patron , nu asa zice nimic (pentru ca el investeste banii ) dar sa te folosesti de ” TRAFICUL DE SENTIMENTE ” ale suporterilor stelisti si ale tuturor romanilor cand Steaua joaca in competitii europene mai ales ca din punct de vedere politic stii ca nu ai nimic de oferit ( mai ai si probleme de gramatica ….), asta deja suna a altceva …………………………

Gheorghe (nume de scena) (3 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 11:56

Auziti , intelectualilor am si eu o curiozitate. Am citit mai multe mesaje de genul ” Gigi e foarte bun patron de club, ajuta oameni ect. ….dar nu e bun de presedinte ar distruge tara” Va rog sa-mi explicati si mie de de ce nu e bun ? Pt ca nu minte , pt ca face ceea ce spune pentru ca e singurul om ce vrea sa intre in politica si sustine Ortodoxia ( nu l-am auzit nici o data pe basescu, nastase, Iliescu ,etc. zicand macar 2 cuvinte de Dumnezeu… NICIODATA) credinta noastra care ne-a tinut ca neam. Nu-i nimic ne-am smecherit toti am uitat de unde am plecat acum vrem masini scumpe bani etc. , traim in pacat vrem sa ne complacem in idee ce o aduc cei ce conduc socetatea ca ca Dumnezeu chiar daca e nu prea are legatura cu ” Greutatile Societatii”, el e undeva in coada listei prioritatilor unui om.Oricum daca vreo unul din voi vrea sa ma combata cu argumente , mi-ar placea sa inteleg si eu de ce „Nu are stofa de presedinte” .. ca nu se incadreaza in sablonul impud de diavol prin Inaintemergatorii lui?

dragomir dan (22 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 12:23

Pentru un om cu putere de discernamint, una-i una, alta-i alta. George Becali a crescut in sondaje pentru ca s-a mai cizelat, a inteles ca trebuie sa aiba o altfel de imagine. E mai ponderat, si-a imbunatatit considerabil discursul(Dan Pavel sa traiasca) si incearca sa intre cit mai putin in conflicte cu personalitatile cetatii.Are actiuni caritabile la activ cit tot guvernul laolalta si mai are un atuu, exprimat si de d-l Cristian Tudor Popescu in emisiunea cu d-l Hurezeanu: „dom-ne, nu minte! ” .Astea sint bilele albe…pe cele negre le stim prea bine. Succesele Stelei in confera o larga mediatizare, practic o tribuna de la care se adreseaza unui segment de populatie mai mare decit cel interesat constant de politica. Un om cu scaun la cap nu cred ca poate totusi amesteca succesele obtinute pe teren, cu sudoare si talent de echipa si staff-ul tehnic, cu discursul politic inca deficitar al patronului. Mai e mult pina departe…

slick (12 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 12:32

Mario,

Intr-adevar ” pericolul Becali”, in sport , a dinamizat prima liga prin investitiile facute, iar in politica ( mai bine zis media – entertainment ) prin actiuni populiste , nu politice , a sponsorizat construirea caselor din Vadu Rosca, lucru laudabil. Consider ca Gigi e doar investitor / patron ( care foloseste banii castigati , cei drept , prin diferite ciurcumstante postdecembriste, foarte USOR ) ,dar are doar o buna intuitie/fler/smecherie in ceea ce priveste alegerea oamenilor capabili de langa el si doar atat , DAR NU ESTE UN BUN MANAGER…NICI PE DEPARTE .
Recunosc ca cei din clasa politica nu reusesc sa schimbe imaginea creata dar sa nu exageram in ceea ce-l priveste pe Gigi, e doar PATRONUL/”CAPETENIA” (asa cum remarca Florin Calinescu ) UNUI CLUB CU GLORIE ADUNATA INCA DIN ANII ’80, de care el acum se foloseste.

grasu 76 (23 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 13:31

Foarte interesante opiniile voastre!!! Totusi, asa cum se exprima cineva mai sus, am si eu o intrebare: care sunt argumentele celor care sustin ca gigi nu poate sa conduca tara asta? Nu sunt un fan infocat, dar am un respect deosebit pentru ceea ce a facut pt Steaua, pt miile de sinistrati, pt biserica. Ok, poate ca nu a facut avere doar pe cinste, dar cati dintre cei care au devalizat tara asta frumoasa si bogata, au facut gesturi atat de filantropice? Nu am vazut bogatasii Romaniei ( Patriciu, Tiriac, Dragan, Copos, Voiculescu, Tariceanu etc) ingesuindu-se la gesturi caritabile sau la investitiile in sport. Poate daca ar fi facut 50% din ceea ce a facut Becali, altfel ar fi aratat si tara si sportul romanesc. Nu zic ca ar fi disparut toate problemele si s-ar fi eradicat saracia, dar cu siguranta s-ar fi miscat ceva in tara asta.

La aparitia sa de la „Nasul”, Becali a spus ca ofera 500 mil dolari, si a oferit garantii inca pe atata, cu banii jos, pt cumpararea CEC-ului. Urmarea? A doua zi, toti specialistii financiari din tara au combatut aceasta idee, sustinand sus si tare ca CEC-ul TREBUIE cumparat numai de o banca internationala. De ce? Pana la urma cel care vinde trebuie sa scoata un pret cat mai bun, nu il mai intereseaza ce se va intampla cu obiectul supus vanzarii. Ca asa este in afaceri. Oare banii incasati de la Becali nu ar fi putut fi folositi in constructia unei autostrazi, sau a unor spitale, sau in modernizarea scolilor??? Explicati-mi si mie, ca nu inteleg!!!!

In alta ordine de idei, oricum nu il voi vota pe gigi, pt ca nu voi mai merge la vot. Nu va avea sanse. Grupurile de interese vor avea grija sa faca tot posibilul sa nu se intample asta (amintiti-va de vadim in 2000 si de campania electorala din turul 2) Nu sunt extremist, Doamne Fereste, dar toti cei care s-au perindat la conducerea tarii in ultimii 17 ani au devalizat tara si au adus Romania la sapa de lemn.

In rest, numai bine si Hai Steaua!!!
Respect pt cei care mi-au citit parerea!!!

sirnorbi (2 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 15:26

toti care ziceti ca gigi ar fi un bun presedinte al tarii sunteti praf si habar nu aveti ce vorbiti.nu stiti ce inseamna aia ‘politica’ cu adevarat.votati-l numai la alegeri pe riscul vostru-ar fi un adevarat dezastru daca acest om ar castiga viitoarele alegeri.singura noastra sansa,a oamenilor inteligenti si cu scoala ar fi emigrarea intr-o tara civilizata.tot respectul pentru ce face la STEAUA

sirnorbi (2 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 15:28

….DAR DE AICI LA A SPUNE CA E UN BUN POLITICIAN SI CA AR FI UN BUN PRESEDINTE E UN DRUM EXTRAORDINAR DE LUNG. FORZA STEAUA,MEREU IN INIMILE NOASTRE.MANDRI DE VOI ORICE ATI FACE.RESPECT TOTAL OLI

Damian (18 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 15:54

As avea si eu ceva de spus.

Faptul ca Becali a ajutat enorm Steaua, si implicit fotbalul autohton, este evident si nu e discutabil.

Dar tare ma intreb : de ce crede lumea ca nu are fi un bun presedinte?

Lumea in face incult – ce inseamna incult pentru voi? Cati ditre voi sunt cu adevarat mai culti decat Becali?

Voi credeti ca asa zisa cultura se face ca in zilele noastre. uitandu-te pe Discovery si folosind cuvinte pompoase gen *desuet* , *feedback* si asa mai departe?

Credeti ca daca il jigniti pe omul asta, veti parea voi mai destepti?

Si in fond, de ce are romanul boala asta – sa para destept, nu inteleg.

Va zic eu : CINE JUDECA VALOAREA UNUI OM DUPA NIVELUL DE CULTURA, ESTE UN MARE, MARE DOBITOC.

Faptul ca Zidane nu are cultura lui Adrian Nastase il face inferior? HAHA. Nastase nici pantofii nu ar avea dreptul sa ii stearga lui Zizou.

NU CONTEAZA CE ZICI IN VIATA, DOBITOCILOR.

CONTEAZA CE FACI IN VIATA.

Ii ziceti oier lui Gigi.
Ce jignire e asta, sa-l faci pe cineva oier?

Adica pentru voi, simplul fapt ca cineva a facut o facultate, iar altul creste oi, inseamna ca cel cu facultate e superior?

DIMPOTRIVA!

Cel cu facultate probabil 99% a labarit-o 4-5 ani de zile pe banii babacilor, pe cand ala cu oile, munceste de pica pe jos ca sa aibe ce pune pe masa.

In timp ce Basescu fura flota nosatra, CRETINILOR, Becali facea biserici.

In timp ce Iliescu il scotea pe neveu pe Cozma din puscarie, IDIOTILOR, Becali baga bani in Steaua, sa avem si noi echipa, nu trupa de Looney Toons cum sunt altele.

Sfatul meu este sa va smulgeti odata din mocirla in care sunteti si sa ganditi corect. Deocamdata, ce s-a spus aici, este o mare nedreptate.

PS: nu, nu sunt fan Becali, si nici vreun admirator al partidului sau (sincer nici macar nu stiu exact cum se numeste – PNG?)

Revolutionaru Rosu-Albastru (1 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 16:24

FOTBAL SI POLITICA!!!

Sunt uimit cand vad cate prejucati are Romanu!!!Domnilor,politica nu inseamna doar stiinta de a o face,ci motivul pentru care o faci.Din pacate in Romania cei care se numesc intelectuli si intra in politica o fac ,din pacate din OPORTUNISM,cu ganduri ”machiavelice”,de imbogatire,razbunare si nu in ultimul rand de a se ridica deasupra legi.Am asistat la inceputul anilor ’90 neputincios la jaful ”INTELECTUAL”asupra Romaniei,al acestor indivizi scoliti prin tot felul de facultati.Sa dau cateva exemple?Nu.Nu are rost,le stim cu toti.Dar tin sa dau un exempludin fotbal,si acesta este cazul COPOS.Ce a facut ”intelectualul” COPOS LA RAPID in 16 ani?Sti-ti raspunsul.Si a beneficiat si de imagine totodate.Deci a intrat in politica si a ajuns vice premier.Nu?Si este si parlamentar.Deci domnilor Romani va intreb ce inseamna a fi bun politician.1.Sa fii intelectual.2.Sa fii bun Roman.3.Si una si alta.
P.S.Un politician trebuie sa fie in primul rand alaturi de popor cu sufletul si dupa acea cu mintea.Sunt satul de limbajul de lemn folosit in romnia din 06.03.1946 incoace.Gigi Becali este un bun roman inainte de toate si nu cred ca a venit la Steaua cu gandul de a intra in politica,dar cu timpul anumiti factori lau determinat sa faca acest pas,cum ar fi foctorii COPOS,DRAGOMIR,PINALTI SI ALTI,care nu pun suflet in cea ce fac pentru binele neamului romanesc.Romanii ganditii inainte sa vorbiti.

paDre (1 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 16:53

hai k l-ai pupat in c*r p becali de i-ai schimbat culoarea s mor

stelist24 (1 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 17:07

steaua a fost , este si va fi echipa mea de suflet,iar bekali e un conducator de club f. bun dar ca presedinte ar fi practic , crima cu premeditare

sohil (45 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 17:07

O solutie: votul censitar. Nu sunt de acord ca o mare masa de prostanaci sa tot decida viitorul tarii. M-am saturat pana in gat de conducatori ghiftuiti, ajunsi la putere pe baza de covrigi impartiti prostimii manelizate. Ca si in comunism, sa fii intelectual autentic este foarte dificil, aproape ca un drum catre Golgota. Si cand spun intelectual autentic ma refer la omul placut lui Dumnezeu in toate cele. Ma refer la omul civilizat, care isi respecta aproapele ( daca tot nu il poate iubi), caruia ii place sa aiba satisfactia lucrului bine facut, caruia ii place sa nu isi lase creierul sa vegeteze etc. La ora actuala, totul este vulgarizat, pentru ca s-a ajuns, printr-o proasta intelegere a ideii de democratie, la dictatura vulgului. Ziarele scriu preponderent pentru prosti ( ca sunt multi si cumpara), emisiunile TV sunt pentru gagaiti la minte, in loc de muzicieni sunt promovati cretineii lalaiti si curvistinele care nu vor s-o recunoasca, internetul e infestat de imbecili frustrati. Oameni buni, zicala biblica : ,,Fericiti cei saraci cu duhul…” se referea nu la prosti, ci la aceia dintre noi, foarte putini, care au un duh sarac de…pacate, de patimi.
Gigi Becali are, evident, merite mari in plan fotbalistic. Numai ca a recunoscut cu gurita lui ca SE FOLOSESTE de Steaua pentru a-si satisface ambitiile politice. A facut numeroase donatii, nici vorba, cinste lui, dar, din punct de vedere strict religios, maniera in care a facut-o ( cu televiziunile dupa el) nu valoreaza doi bani! ,,Nu trebuie sa stie stanga ce face dreapta”. In sfarsit, cum te poti declara om foarte credincios insultand, calomniind, inseland? Replicand la intrebarile incomode cu ,, Fa, zdreanto!”?! Punand oameni sa altoiasca adversarii incomozi? Ceea ce face Gigi Becali nu face decat sa maimutareasca ideea de crestin autentic. Nu cauta decat sa agoniseasca un mare capital politic pe seama credulitatii celor multi si prosti. In politica, Gigi e un soi de Vadim cu un mare club de fotbal la butoniera.
In alta ordine de idei, nu cred ca prestigiul Romaniei sporeste prea mult pe seama sportului. A, ca mai aude lumea de noi, asta da. Dar nu ne face mai civilizati in ochii strainatatii, mai curati, mai harnici, mai inteligenti. Tot nerozii astia ramanem si daca va castiga Steaua Champions League. La fel se vor auzi manele si bormasini in ore de liniste, aceeasi mizerie va fi pe strazi si flegme pe trotuare, aceeasi oameni cu figuri crancene, roase de patimi. Vei avea aceeasi grija la buzunare si vei umbla cu aceleasi urechi astupate, pentru a nu auzi grosolaniile si limbajul de mahala.
Nu mi se pare ca a fi un bun roman inseamna sa tii cu Steaua in cupele europene, daca esti rapidist, sa zicem. Asta e iarasi o vorba de claca. Credeti ca suporterii lui Arsenal nu sunt buni englezi daca nu tin cu Manchester? Sau cei ai lui Milan cu Interul? Astea-s tot obsesii de oameni mici, de tara mica.

io (6 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 17:10

aline voi sunteti ziar de spor sau de propaganda.
scrieti dracu articole de sport nu mai ridicati osanale, la toti dobitocii.
Romania nu inseamna steaua , becali si alti dobitoci.
asociati pre mult sportul cu politica, cu religia, cu personaje obscure.
a castigat steaua, bravo la mai mare,felicitari jucatorilor, antrenorilor, dar cand scrieti ca steaua face reclama Romaniei si ca se aude si de noi in lume, astia sunt tampenii mai mari decat prostia voastra de ziaristi cumparati.
aseara Bute a facut un meci frumos, ce ati scris 2 randuri, atata, si Bute face cunoscuta Romania.
erau astia aseara intr-un „Cage aux sport” in al noualea cer, Bute romanul, cel mai bun il stiu o gramada, pe Doroftei la fel, pe Nadia, la fel.
de steaua stie dracu aici, vorbiti de performantel sportive ca de un bine national.
mai lasati-ne cu becali, cu politica, pentru ca noi nu vrem asa ceva, vrem sport in ziarul asta romanesc.

Damian (18 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 17:23

Probabil ca in forbal e mai greu sa obtii renume, fiind cel mai puternic sport.
In box… sunt mii de mini campioni, la fel si fel de versiuni obscure, cu nume acre mai de care mai ciudate.

In plus, boxul nu mobilizeaza masele, sau sa nasca cine stie ce pasiuni.

Damian (18 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 17:23

fotball**

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 17:31

123 – pai vezi ca ne putem intelege?

soso – bravo, ai dreptate!

Bidi – asa se face blatul? 3-3 si 3 ocazii mari in minutele de prelungire?

Un fost soim al patriei – asa se face reclama? Cu o suta-doua de postari, dintre care multe nu sint de acord cu subiectul?

Moromete – Du-te la Silistea-Gumesti si mai studiaza.

Birlicu – Mersi pt. blestem. Chiar, stii ce inseamna Birlic?

n00too (sau cam asa ceva) – e foarte bine ca te pricepi si la politica, si la sport. Numarul de zerouri din nick-name dovedesc asta!

danny – hai sa-ti explic. Daca nu te mai uiti la tv datorita mie, e ok. Cuvintul „datorita” (daca-i spun adverb deja e prea mult, nu?) se ataseaza de ceva care exprima o actiune cu efect benefic. Daca nu te-ai uita „din cauza” mea, („din cauza’ se ataseaza consecintelor negative) atunci as filiteralmente ingrijorat. Mina pe carte, c-a inceput scoala!

io (6 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 17:32

cand vb de pasiune in fotbal te referi strict la Romania, pentru ca nu este peste tot asa, astia aici ii dedica emisiuni lui Bute, de fapt boxului, in care vb strict de fenomen, pentru ei este important, dar pentru Romania nu este important, ca nu este becali, nu este corleone……….
aici se vb strict de sportivi si antrenori si staff tehnic.
atat, punct
apropo, cand se bate Bute, strainii vad drapelul Romaniei si asculta imnul Romaniei, cand joaca steaua ce imn asculat si ce drapel vad.

Damian (18 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 18:21

Desi nationala Argentinei este cum este, in tara lor efectiv se moare de foame.

Si sincer, nu imi pasa catusi de putin ca strainii asculta imnul Romaniei.

Eu am dupa ce bea apa… chiar din belsug… si asta nu e nici din cauza Stelei, nici din cauza drapelului vazut de altii, nici din cauza strainilor binevoitori.

Poate ar trebui sa incetam cu cerseala pe la altii?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 18:40

io -Romania inseamna si Nadia, si Bute, dar si Steaua. Ieri Nadiei i s-a dedicat o pagina intreaga de ziar si a fost primita de basescu, meciul lui Bute a fost transmis in direct in Romania. Dar meciul Stelei de la Kiev a facut rating aproape 25, iar azi-dimineata cozile la bilete in Ghencea s-au format la ora 4. Asta inseamna ca pe oameni ii intereseaza, nu crezi?

io (6 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 18:48

ai auzit de chestia aia cu paine si circ?
se face prea mare caz din fenomenul asta numit fotbal.
si daca era vijelie, adrian minune, becali, vadim etc, tot asta era ratingul, deci trage si tu concluzia.
inca o data ma bucura si pe mine performantele echipelor de fotbal, performantele sportivilor romani, dar atat, am alte lucruri in viata de facut, asta in seamna divertisment si atat, ies la o bere cu amicii vad un meci ceva, atat.
ti-as spune mai multe dar tu trebuie sa scriii pentru romanii din Romania, uiti de cei din afara tarii care vor stiri din sport, asta ii incanta, nu becali nu …………..

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 19:22

Io – incearca sa faci o distinctie intre vijelie si fotbal. Ce stiri din sport vor romanii de afara? Americanii despre ce scriu? Fotbal american si alte chestii care-i intereseaza doar pe ei.
Din pacate sau din fericire tot ce se intimpla in jurul nostru e divertisment.

Gheorghe ( nume de scena) (1 comentarii)  •  16 septembrie 2006, 22:09

Alin Buzarin ma bucur ca intri si discuti cu oamenii incercand sa le raspunzi la intrebari. Cred ca esti bun ca jurnalist, dar imi pare rau ca ca esti SUB ARIPA LUI DAN VOICULESCU. Daca ai avea un pic de demnitate si onoare nu ai sta langa asemenea GUNOAIE!!!! de oameni care nu vor decat sa disrtuga tara asta a noastra . Imi pare rau ca am abordat un subiect la care probabil ca o sa-ti fie frica sa raspunzi. Nu-l mai manji cu noroi pe George Becali, pt ca propaganda trustului de presa Impact si a altor nenorociti care au distrus tara nu o sa diminueze NICIODATA faptele mari ale lui Becali. Chiar daca va iesi presedinte, va fi impuscat sau nedreptatit el e pentru mine un exemplu de urmat pana MOR!!

Nu am decat 20 de ani acuma , nu sunt in Romania , dar zi si noapte ma gandesc la soarta tarii mele. Daca am sa reusesc in afaceri peste vreo zece ani voi fi alturi de Becali , ca are de luptat cu multi vrajmasi…

VOTATI DREPTATEA SI ONOAREA! Votati GEORGE BECALI!

ps: alin nu am nimic cu tine dar … nu fa jocurle murdare ale altora ca o sa ai si tu de suferit fii cu Dumnezeu nu cu Diavolul!

stelist realist (64 comentarii)  •  17 septembrie 2006, 14:24

hahahaaha…

Ai platit cotizatia de la partid?

din partea fanilor STELISTI (5 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 11:10

Am fost de-a dreptul stupefiat ieri de conţinutul unui aşa zis comunicat al clubului Poli Timişoara. Spun „un aşa zis comunicat” pentru că, de fapt, nu e vorba de nici un comunicat. E o înşiruire de dejecţii verbale şi de mizerii cum rar mi-a fost dat să văd.

Oripilat de această izbucnire de mahalagism, mă aşteptam astăzi să văd o reacţie corespunzătoare în presă. O condamnare -şi nu neapărat o înfierare cu mânie proletară- categorică a acestui limbaj incalificabil care poluează grav spaţiul public românesc. O blamare a aceastei izbucniri de mahalagism feroce care desfiinţează complet orice idee de dezbatere publică, dezbatere care presupune că sunt combătute ideile oponentului, iar nu că acesta este făcut albie de porci.

Speram, din partea celor care ne dau lecţii de morală şi ne propun repere în lumea agitată în care trăim, să califice ca atare această diaree verbală şi să taxeze mizeriile cuprinse în respectivul material.
Şi trebuie să vă spun că am avut un şoc. Un şoc imens.

Cei care îl taxau ultragiaţi pe MM pentru absolut orice ieşire care nu ar fi fost acceptată la Clubul Diplomaţilor şi pentru orice comportament care nu ar fi corespuns normelor de etichetă de la Palatul Buckingham, nu spun nimic despre această mizerie îngrozitoare. Absolut nimic acuzator despre elucubraţiile unui individ care are domiciliul la el acasă şi reşedinţa în arestul de la Rahova.

Mai mult chiar, aceasta mizerie este calificata ca o „declaraţie de razboi”. O declaraţie de război! Această mizerie! O tempora!

Trebuie totuşi să recunosc că lipsa completă de reacţie a celor care în alte rânduri erau ultragiaţi la ieşiri ce astăzi par nevinovate pe lângă aceste mizerii, nu mă miră întrutotul.

Sunt aceiaşi oameni care atunci când un antrenor -adică un om plătit să pregătească o echipă de fotbal, pentru cei mai puţin familiarizaţi cu înţelesul termenilor fotbalistici- a înjurat un PRIMAR -adică un demnitar al administraţiei publice locale, singurul demnitar local ales prin vot uninominal de către o comunitate- au trecut evenimentul la şi altele.
Sunt aceiaşi care ne propun modele de comportament inacceptabil: să oferi bani în public unei echipe cunoscute ca regină a jocurilor de culise pentru a juca CORECT!

Sunt aceiaşi care ne propun modele de moralitate:

– un fost înalt demnitar comunist care astăzi acuză pe toţi ceilalţi de legături cu comunismul. Un fost demnitar al statului care acuză pe toată lumea de corupţie, deşi el este singurul demnitar al statului care a fost nevoit să demisioneze -invocând o serie de motive penibile şi puerile- tocmai pentru a nu fi acuzat oficial de acte de mare corupţie. E aceeaşi persoană care azi afirmă că a fost întotdeauna dezavantajat de arbitri, făcându-se că uită că cum participa la delegarea în propria sufragerie a arbitrilor ce urmau să îi arbitreze echipa. Făcându-se că uită de legătura sa cu un fost arbitru care a fost fugărit de conducătorii adverşi la un meci al echipei în a cărei conducere se află astăzi. Se face că uită că a fost o epocă în care mai toţi arbitrii români erau dealeri Samsung.

– un personaj care a fost condamnat penal şi care acuză pe toată lumea de manevre oculte şi de tentative de blat, erijându-se în apostol al moralităţii. Deşi nu am o prejudecată împotriva celor care au fost condamnaţi penal şi care dovedesc sincer că vor să se reabiliteze – l-am citit doar şi eu pe Henri Charierre când eram în liceu- nu pot sub nici o formă să accept lecţii de morală de la un fost condamnat certat cu cele mai elementare norme ale bunului simţ.

– cel mai toxic personaj din peisajul fotbalistic românesc devine un model de cumpătare şi echilibru când trebuie să blameze ieşirea, regretabilă în sine, a unor fotbalişti de excepţie.

Sunt aceiaşi oameni care califică drept „eroare umană” un arbitraj evident părtinic al celui care se făcuse vinovat de una dintre cele mai scandaloase HOŢII din arbitrajul românesc şi care mai avea şi calitatea de angajat la o firmă a unuia dintre acţionarii principalei contracandidate a echipei care fusese dezavantajată flagrant de respectivul.

Sunt aceiaşi oameni care au urlat din toate puterile că Steaua a făcut blat la Vaslui în ultima etapă, bazându-se în exclusivitate pe declaraţiile unui patron care îi acuză pe proprii jucători sau pe arbitri la fiecare meci pierdut. Aceiaşi care acum se fac că plouă la declaraţiile aceluiaşi patron privitoare la non combatul unora dintre proprii jucători într-un meci cu o altă echipă care aspiră la titlul de campioană a României.

Sunt aceiaşi care…
Şi oare de la ei mă aşteptam eu să taxeze ca atare o mizerie fără seamăn?

Nu vreau să par paranoic şi nici nu cred că toată presa are ceva cu Steaua. Dar e clar că în România multă lume suferă de sindromul îngrijorării acute faţă de starea de sănătate a caprei celui aflat în imediata proximitate. Şi momentan avem cea mai frumoasă şi mai grasă capră! Ceea ce-i face pe mulţi să îi dorească nu doar o îmbolnăvire grabnică, ci chiar decesul!

Şi atunci chiar şi astfel de ieşiri la adresa omului care are un mare merit în construirea actualei echipe a Stelei devine acceptabilă pentru cei „îngrijoraţi”. Devine pur şi simplu o”declaraţie de război”. Că doar în dragoste şi în război totul este permis!

Însă aici greşesc onorabilii „formatori de opinie”. Pentru că netaxând astfel de ieşiri care ar face să roşească de ruşine pe orice mahalagioaică din Ferentari, îşi diluează şi mai mult credibilitatea şi aura de imparţialitate de care încă se mai bucură. Şi atunci când vor trebui să taxeze violenţa fizică vor constata că nimeni nu îi va mai băga în seamă. Tocmai pentru că nu au reacţionat deloc în faţa acestei violenţe intolerabile de limbaj.

O violenţă care mi-a adus aminte de cuvintele unui mare gânditor pasionat de imaginarea unui viitor mai bun pentru umanitate:”violenţa este ultimul refugiu al celor incompetenţi!”.

Depinde acum de toţi cei care alcătuiesc Steaua să răzbune prin performanţe jignirile groteşti aduse managerului general al clubului. Depinde de Oli, Carlos, Dică şi ceilaţi să îl răzbune pe teren pe MM. Pe omul care le-a stat alături la greu. Să se solidarizeze cu el şi să vorbească în teren. E singurul lucru care se poate face. Şi poate un banner care să îi arate lui MM că, în ciuda unor trecute neînţelegeri cu suporterii, nu e singur. La urma urmei, suntem o familie şi chiar în ciuda unor divergenţe membrii unei familii se ajută la greu.

Mai ales atunci când unul dintre membrii familiei e atacat banditeşte de un infractor. Căci dincolo de aerele de gentelman pe care şi le dă, dar care nu mai păcălesc pe nimeni, respectivul e doar un infractor de drept comun certat cu morala şi bunul simţ!

Forza Steaua! Mândru că sunt stelist!

Marius neagoie (1 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 12:55

cititi aici mai bine http://www.hotnews.ro/concursfoto/concursfoto_finala.php?vot=1&ID=2033&ID_c=1

Comentează