Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

President’s League

„Dacă Steaua merge bine-n Ligă, Gigi Becali o să-l bată pe Traian Băsescu în sondaje, pariez” — Ion Cristoiu

Acum doi ani, deşi Steaua pătrundea iarăşi, după o îndelungată absenţă, în primăvara europeană, Gigi Becali îşi legumea acasă, în propria […]

vineri, 15 septembrie 2006, 5:31

„Dacă Steaua merge bine-n Ligă, Gigi Becali o să-l bată pe Traian Băsescu în sondaje, pariez” — Ion Cristoiu

Acum doi ani, deşi Steaua pătrundea iarăşi, după o îndelungată absenţă, în primăvara europeană, Gigi Becali îşi legumea acasă, în propria sufragerie, eşecul electoral. Candidatul, descălţat în şosete în faţa camerelor TV, înţelegea că partidul său n-a atins prag electoral şi promitea răzbunare.

Între timp, Gigi a devenit George, a încercat să se cizeleze şi întrucîtva a reuşit să-şi mai înmoaie asperităţile. În cei doi ani scurşi, Steaua a cîştigat tot atîtea campionate interne, a jucat semifinala cu Middlesbrough, a pătruns în Ligă şi a făcut instrucţie cu Dinamo Kiev. În sus-amintitul răstimp, patronul şi-a eliminat duşmanii (generalul Bădălan, de exemplu, cel cu care se războia pe baza din Ghencea, are mari probleme cu Justiţia). A făcut case la Vadu Roşca, a investit masiv în echipă, a înfulecat brînză cu ceapă la Maglavit, şi-a mai trecut nişte zerouri la avere, şi-a cumpărat un palat somptuos în zonă rezidenţială.

Un palmares impresionant obţinut în timp record. Filantrop, enoriaş smerit, ctitor, latifundiar. Dar mai ales om politic aflat în plină ascensiune. Sondajele îl arată în creştere, iar fiecare zecimală de procent vine, ca o ploaie torenţială, din norii denşi ai victoriilor Stelei. Ideile tactice ale lui Olăroiu, plonjoanele lui Carlos, execuţiile rafinateale lui Dică, toate i-au rotunjit notorietatea, coborînd-o din tribuna oficială în stradă, pe ogoare şi, mai ales,  în rîndul celor care stau cu mîna întinsă, aşteptînd nu atît mîntuirea spirituală, cît pe aceea financiară, egală cu pomana, din partea alesului lor.

Un populism, care de obicei aparţine stîngii, translatat în partea dreaptă a peisajului politic. O linie creştină cu tuşe extremiste. Un guvern conturat deja pe hîrtie, dar ţinut secret pînă la verdictul CNSAS. Gigi Becali nu vrea foşti securişti pe lîngă el. Nu vrea „bagabonţeală”, după cum însuşi se exprimă. Vrea un stat religios, chiar uşor taliban. O Românie ca soarele sfînt pe cer, ceea ce înseamnă un strop de doctrină legionară presărată într-o zeamă politică dulceagă, lipsită de condimentele cosmopolite ale discursului european.

Politicianul George nu poate fi altfel decît omul Gigi. Şi unul, şi celălalt se adresează celor mulţi. Steaua se adresează însă tuturor. Patronul, prezidenţiabil, fără îndoială, peste doi ani, va căuta adepţi în rîndurile celor care se bucură după Kiev şi să sperăm că se vor bucura după Lyon şi Madrid. Cînd George Becali va candida, dacă va candida, România va fi deja o ţară integrată în Europa, iar Steaua va avea deja state vechi în Liga Campionilor. Va mai fi la modă un lider politic care taie porcul laolaltă cu ţăranii, pune istoricii din subordine să rescrie convenabil povestea neamului  (apropo, pe vremea dacilor liberi om fi avut echipă în Champions League?) şi-şi agaţă la rever, mirean fiind, o cruce care de obicei stă pe odăjdiile vlădicilor?

Comentarii (184)Adaugă comentariu

sicanto (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:47

Frumos articol, o parere ce trebuie luata in seama.Cu totii trebuie sa fim constienti, ca in mare masura datorita lui gigi, george becali, fotbalul nostru de club, s-a ridicat, si are perspective extraordinare de dezvoltare, deoarece cu siguranta si celelalte cluburi ii vor urma exemplul, iar pe termen lung vor incerca sa il depaseasca.
Ma intreb mereu ce a adus nou becali, fata de cei care au fost si sunt?
Cred ca un singur lucru, pe care doar mai putin de 5% din romani il au, capacitatea de a crede orbeste in obiectivele stabilite, si aici imi reamintesc de un citat celebru”Optimistul n-are frana. Pesimistul n-are … motor. Asa ca un om de succes are motivatia optimistului si prudenta unui pesimist”;poate asta are becali fata de restul, acea credinta dusa la extrem, acea atitudine uneori enervanta pentru romanul de rand, care tot timpul, sufla in lumanare ca sa vada cat de intunerec este, in loc sa gaseasca o ocazie in fiecare situatie dificila, sa aprinda mai multe lumanari pentru a vedea ce este in camera.Cred ca becali a avut curajul de a aprinde o tortza in camera, si chiar reuseste sa se uite si pe geam si vede un pic si ce este in afara camerei.Poate este o comparatzie un pic exagerata, dar daca nu este?Cine are de pierdut, gigi sau restul?Poate gigi, dar el macar ar avea ceva de pierdut.Lucrul de care imi este cel mai frica acum, este invidia celorlaltzi(fara nici o ofensa cluburilor adverse), nu inteleg de ce unii jignesc, se supara, nu pot accepta, succesul adversarilor, atata timp cat si ei vor avea de castigat de pe urma acestor suucese.Aici este cred tot marea problema a romanilor:prefera sa sufle in lumanarea celor din jur, doar ca sa fie vazuta mica lor luminitza.Acum ma intreb: oare tortza lui gigi va rezista, va putea aprinde si alte tortze in camerele din jur, sau va fi transformata intr-o lumanre si apoi stinsa.
Mi-as dori din toata inima sa nu se intample asa.

Sincer nu sunt un fan becali, nu as putea sa mi-l imaginez in postul de om politic, deoarece el are ceva ce putzini oameni politici au, credinta si frica de dumnezeu.Nu ar fi in stare sa faca fatza tuturor problemelor pe care le implica meseria de om politic, probleme la care el, nu cred ca va reactziona in cel mai ratzional mod.
Romanilor le lipseste un lider, deoarece comunismul, asa zisul populism, a lasat si va lasa mult timp sechele asupra populatziei:acea atitudine de a astepta ajutorul de la cineva din exterior, de la asa zisul stat sau de la cei ca gigi, fara a constientiza ca problema principala a situatziei in care au ajuns sunt ei, ca singura metoda de a scapa de situatia in care sunt este de a munci, de a spera, de a-si stabili obiective in viata, si de a incerca cu incapatanare sa le indeplineasca.Doar in momentul acela ne vom putea lauda si noi cu o democratize adevarata, cu o economie moderna, si abia in acel moment becali va fi de domeniul trecutului, va fi un om ca oricare altul din Romania, dar un om care a avut aceasta calitate cu 10 ani inaintea celorlaltzi.
Poate am deviat un pic de la subiect, dar lucrul cel mai important pe care vreau sa il subliniez, este acela de a incerca sa ne bucuram de realizarile stelei, ale lui becali, de a incerca sa luam partea buna, chiar daca suntem stelisti, dinamovisti, rapidesti, timisoreni, etc, deoarece doar in felul acesta putem evolua, si ajunge in topuri, putem fi exemple pentru altzii, putem fi laudatzi si apreciatzi de cei din afara.
Daca vom continua sa ne criticam unii pe altzii, sa injuram, sa blestemam si sa ne innegrim de furie cand un adversar din competitzia interna reuseste pe plan extern, atunci cu sigurantza viitoul fotbalului romanesc nu va fi cel pe care ni-l dorim.Noi in loc sa incercam a invatza din reusitele altora, preferam sa le distrugem, sa le gasim motive ascunse, noroc, blaturi, aranjamente, si alte situatzii mereu ivite.Dar din cate stim tot timpul este mai usor sa dam vina pe altzii decat sa ne corectam pe noi, sa vedem problema din exterior si nu din interior, il loc sa ne ambitionam sa ii depasim pe cei cu care concuram.
Aceasta este si a fost marea problema a Romanie,a romanilor,a fotbalului romanesc, si doar cand vom trece peste ea vom putea spune ca suntem pe drumul cel bun, iar becali este unul dintre cei care si-au corectat aceasta problema.
Si nu in ultimul rand si credintza pe care o invoca mereu becali isi are rolul in reusitele fiecaruia dintre noi, deoarece fara credintza viatza nu ar avea nici un sens, iar reusitele nu s-ar materializa in nimic.

Multumesc celor care mi-au citit parerea pana la capat si sper ca nu am jignit, nu am suparat, sau am interpretat gresit parerile altora, a fost doar o simpla parere, din care va rog sa luatzi doar partea buna, nu incercatzi sa distrugtzi, construitzi la ceea ce avetzi si este.
Si sa nu uitam ca „Omul care viseaza este invincibil”, si doar atunci cadn totzi romanii vor visa aidoma lui becali cel putzin,vom putea spune ca romania este si va fi un exemplu pentru altzii………………….(greu de realizat, dar cat de frumos)

Multumesc tuturor, si va rog haidetzi sa fim unitzi si sa ne ajutam unii pe altzii…………………..haidetzi sa visam ca fotbalul romaesc va ajunge in topurile mondiale, ca putem castiga liga campionilor, mondiale, europene etc.Ce avem de pierdut daca visam cu ochii deschisi, si incercam cu incrancenare sa ne realizam visele?Macar am avea ceva de pierdut in cazul in cazul nu castigam……………….., dar daca castigam, care ar fi satisfactzia finala????Mica banuiesc nu?

si daca (21 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:49

poti cistiga voturi cum doresti… ca e moral sau mai putin moral, asta e alta mincarime de piele… e mai bine decit sa dai un kil de faina inainte de alegeri sau decit sa voteze mortii doar pentru ca asa vrea unul sau altul… Becali facea o analogie intr-o emisiune: daca Ceausescu era cizmar si a ajuns presedinte, un oier de ce nu poate ajunge? mai tin minte si un caporal nenorocit care a „sculptat” vreo 11 ani lumea si multa vreme mai apoi; baiul ca traim prost, nu ca Becali face trei oua pe saptamina; baiul ca oamenii se satura de toate cacaturile la nivel inalt si il vor vota pe ala care nu minte; ori momentan, Becali nu minte… asta nu inseamna ca este grozav pentru presedinte; baiurile sunt multe si uneori de nesuportat ori aici trebuie spalat totul…
inca ceva si gata: n-ai incercat si la Dilema veche, ei se ocupa de chestiute de genul asta… eu cred ca GSP este ziar de sport

Smoker (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:49

Cand ardea lumea de case si terenuri unde ii era credintza?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:50

Sicanto – Multumesc pt. consistentul mesaj trimis. Din pacate,la noi inca e face foarte greu diferenta intre domenii. Asa ca politica inca mai influenteaza sportul, iar sportul poate fi oricind exploatat in plan politic

Mda… (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:51

@Sicanto – bine adus din condei si cu niste pasaje bune, foarte bune!

sms (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:52

Buzarin, esti TERN, fara sare si piper…si sandra brown scrie mai bine ! lasa-ne ! si la tv, cand apari cu ionitoaia, esti fara personalitate, nu scoti o idee mai sugubeata…esti tot timpul suparat ! asa cred ca te-ai nascut, suparat ! vai de tine !

Vasile Alexandrescu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:56

Cresterea in sondaje a lui Gigi Becali,cioban sau incult,cum o fi demonstreaza un lucru’ simplu:romanii simpli si nu numai s-au saturat de toata clasa politica si de toti imbogatitii peste noapte a Romaniei proveniti din esaloanele doi si trei ale vechiului regim sau din aparatul represiv al aceleeasi clase precum si din bisnitarii cu caziere penale de dinaninte de ’89.Exemplele sunt nenumarate iar cele mai cunoscute:George Copos ex-utc-ist,Gigi Netoiu ex-securist,Ioan Becali ex-bisnitar de bilete in fata la Scala,iar lista poate continua cu Viorel Paunescu,care stim in ce directie conducea Steaua,cu actualul „lord”Jean Padureanu si cu multi altii.Asta nu au inteles multi din clasa politica si din conducatori fotbalului romanesc:ROMANI NU SUNT SCLAVI PE MOSIA NIMANUI si nu se poate sa le iei tot si sa nu le dai nimic in schimb.George Copos si cu cei de la Dinamo au jecmanit si si-au batut joc nu numai de jucatori cat si de suporteri.In economia de piata civilizata mai trebuie sa bagi si mana in buzunar ca sa dai nu doar sa furi pentru tine.Gigi Becali poate a furat,poate a facut manevre la limita legi dar a si dat in schimb inapoi.Nu ma refer aici numai la cersetori care ii stau mereu in jur.La vandut pe Ogararu pe 3 milioane de euro la Ajax,bani impozabili si la lumina nu l-a vandut pe presupusi 300.000 de mii in China sau prin Italia si Spania facand manevre economice cu alti presedinti de club dubiosi.Cati bani ar intra in Romania daca Gigi Becali ar vinde in momentul de fata toata echipa?Cati bani intra in Romania prin participare Stelei in Champions League in afara celor 6-7 milioane de euro care intra in buzunarele celor de la Steaua?Gigi Becali baga bani in buzunar in momentul de fata pana si in buzunarele celor de la Dinamo si de la Rapid pentru ca jucatori de acolo pot fi vanduti pe preturi ceva mai buna pentru ca joaca intr-un campionat unde evolueaza Steaua o echipa de Champions League care umileste Dinamo Kiev ex-semifinalista de Champions League.Gigi Becali baga bani in buzunar in momentul pana si ziaristilor care l-au injurat.Nu trebuie sa fi un intelectual sau un licentiat in economie ca sa ai rezultate ci trebuie sa ai o echipa cu cei mai buni oameni,iar Gigi Becali si Steaua au cea mai buna echipa in momentul de fata din toate punctele de vedere.Romanii s-au saturat de persoane care se viseaza Scarface sau Al Capone sau mai stiu ce om politic corupt al vestului occidental.ROMANII VOR RESPECT si BUN-SIMT atat in tara cat si in afara ei.Cu multa stima,toate cele bune.

Marius Lupu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:56

ALIN nu mi-ai spus totusi daca esti sau nu invidios pe Jiji?
???????????????????????????????????????????????????

Mda… (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 18:56

@Alin Buzarin – ok, sper ca nu v-ati suparat la remarca mea privind aspectul politic; am si explicat (argumentat partial, mai degraba) ca este greu de diferentiat. Binevenita precizarea Dvs. privind diferentierea dintre domenii.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:01

Mario – Stiu, dar asta e o tema veche. Am fost si eu in vara in Olanda si am vazut la Haga mai multe baze sportive decit gropi in Bucuresti. Si aia, saracii, sint pe ultimul loc in Olanda, cu zero puncte. Noi ne-am racit gura sa tot vorbim de dezinteresul guvernantilor pentru sport. O mai facem uneori, dar lor putin le pasa

idaho (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:04

M-am saturat’n’pm sa tot citesc peste tot cum ca rapidul nush ce face la care steaua le da ce mai buna shi dinamo le tzine isonul. Voi chiar suntetzi tampitzi? Nu vedetzi ca tzigania/mojicia invadeaza tot ce ne inconjoara? Ciobanul ne va fi preshedinte… am avut un cizmar, avem un marinar (cu ceva grade, e drept), shi vom avea un cioban. E crunt!
Dar nu-i asha? Nimic altceva nu conteaza decat FORZA STEAUA! M* CAINILOR! M* TZIGANILOR! (pe asta nu am sa o intzeleg niciodata, cum potzi sa itzi scandezi contra ta). PANA LA MOARTE…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:04

SMS – citeste-o pde sandra Brown atunci!

123 (15 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:04

domnule buzarin la fel ca domnul tolontan sunteti un bou nesuferit

cosmin_25 (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:05

hai ma terminati-o cu sf-urile.gigi nu va ajunge niciodata presedinte,iar parerea mea e ca nici nu-si doreste asta sau cel putin e constient ca nu are cum.omul isi doreste sa ajunga in parlament si atat.si la urma urmelor de ce nu…au fost irina loghin si cum dolanescu,la cate a facut pentru steaua si nu numai crek merita si el sa fie senator.si eu iubesc enorm steaua,dar la presedintie nu l-as vota, doar daca singurii contracandidati ar fi vadim,copos sau voiculescu

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:06

Mario – cind aud opinii de-asta, imi vine sa mainscriu intr-un partid extremist. Da’ extremist rau de tot! Am glumit, doar observ politica, fara sa particip la ea. Mai fac si eu mir-mir, ca tot romanul

sicanto (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:07

Oameni buni, haidetzi sa nu mai dam vina pe gunernantzi, de ce tot timpul ii acuzam pe ei.
Stitzii care e marea noastr problema, nu stim sa acceptma o situatzie sa o lasam deoparte.pentru moment este clar nimieni din politica inca nu va acorda atentzie fotbalului, Romania are alte probleme mult mai importante, si nu uitatzi nu sunt bani in tzara asta.
De ce nu incercatzi sa promovatzi implicarea privata in dezvoltarea fotbalului, a oamenilor ca becali, nu uitatzi ca sunt oameni si mai bogatzi ca el, care ar putea aduce un plus fotbalului.Atat timp cat presa, cluburile se vor tzine de scandaluri, vor cauta scuze in alte partzi , vor da vina unii pe altzii, putzini vor fi cei care se vor implica in a investi bani in fotbal.Haidetzi sa incercam sa [ppromovam partea de privatizare a fotbalului, statul nu paote decat sa ofere facilitatzi in domeniu, dar niciodata nu isi va permite sa investeasca bani, haidetzi sa fim si noi relazisti, sa nu acuzma in lipsa de cunostintze.
NU SUNT RAU, NU CAUT SCUZE GUBERNULUI, SUNT DOAR REALIST, SI ATAT TIMP CAT DE 6 ANI NIMENI NU A INCEPUT SA ACORDE BANI PETNRU FOTBAL, NU VAD DE CE AR FACEA DE ACUM.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:08

Marius Lupu – Bineinteles ca sint invidios. Vreau sa ajung presedinte in locul lui! Tu nu vezi ca riscam sa ne pierdem mintile?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:11

123 – Hai sa-ti zic eu una buna, din Ad.Paunescu

„Aceasta-i soarta boului
Vitel adult
Sa stea la poarta noului
Nitel mai mult!”

Acum sint un bou ceva mai suferit, nu?

123 (15 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:12

cosmin 25, ba baiatule taci frate ca nu ai nici o treaba cu politica auzi l-ai vota pe gigi doar daca ar avea contra candidati pe copos voiculescu sau vadim…. io nu l-as vota nicioadata si nu as vota pe nimeni altcineva decat pe vadim ba baiatule el e singuru care vrea sa faca ceva in tara asta nu ca toti ceilalti sa fure

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:12

123, m-ai auzit? Receptie!

123 (15 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:14

tot un nesuferit esti si tu si tolontan………

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:14

123 – Da, dar nu mai sint bou, nu-i asa?

Stefan (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:16

Au domnule ziaristi din Romania o obsesie … ca nu cumva sa ajunga becalianul prezedinte. Asta li se trage de la statul in Bucale unde toata lumea considera pe cei care nu traiesc in Bucale ca sunt niste … sa le spunem asa provinciali, si ca nu ar avea nimic in cap, si or sa voteze cu becalianul.

Ce nu inteleg ziaristii, este ca poporul asta, pe care il tot blameaza ei de tot felul de provincialisme, are bun simt, mai mult decat traitorul in Bucale. Si de aia, becalianul nu v-a ajunge niciodata prezedinte, oricat de mult s-ar stradui, oricati banii ar cheltui pt atingerea scopului asta.

La politica nu e ca la fotbal, bagi bani multi, dai salari si ti jucatorii si asa creste echipa. E dovedit statistic, ca banii multi cheltuiti intr-o campanie electorala nu ajuta.

Dar ziaristii au o obsesie, ca o spaima aproape …

123 (15 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:16

corect :)) dar oricum parca te-ar interesa pe tine ce as zice eu tu gandesti acum asa : uite-l si pe prostu asta ia sa ma distrez putin cu el …

Cosmin Bulancea (4 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:17

@Alin Buzarin

Ma intreb uneori ce diferenta este intre Vanghelie si Becali . Sunt deja in parlament o gramada de oameni cu un nivel cultural asemanator . Chestia e ca nu ies in fata si nu vedem ce le poate pielea . Becali e guraliv si e omniprezent , de aia ii stim valoarea .

Urmaresc atent viata politica cu mult mai multa atentie decit ce se intimpla in campionat . Vreau sa zic ca in Liga 1 e inca normalitate . Aceste acuze ca ba a fost blat , ba un arbitru nu stiu ce a facut sunt mici copilarii fata de ceea ce este in politica unde circul este la cote maxime .

dinutzu (4 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:17

Alin,in zona Radauti(Suceava),Becali e un idol.Multa lume o sa-l voteze la alegeri…Eu zic ca intra in turul 2 le prezidentiale.Vai de capul nostru!!

genius_69 (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:17

Romanul tot roman , nu stie sa aprecieze ce e bun si ce e rau.Fiecare om are parti bune si rele , la fel si Becali, numai ca se pare ca toata opinia publica vede numai ce e rau, dar bine ar fi daca ar face fiecare politician atita”rau” cit face Becali.Steaua e o ECHIPA, cu un CIOBAN destoinic care „stie „ce face.Problema e ca ar trebui sa il lasti in pace sa faca ,ca spre deosebire de altii a fcut cite ceva si nu a bagat mina in buzunarul altuia, -nu sariti cu gura acum ca aluat pamint de la armata, ca daca nu il lua el il lua altul-.Eu zic CINSTE domnule GEORGE BECALI si lasati CAINII sa latre.

sicanto (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:18

oameni buni, voi cititzi cea ce scrietzi, chiar atzi innebuni cu totzii?
de ce tot timpul preferam sa ne acuzma unii pe altzii, in loc sa construim ceva.
si va mai miratzi ca suntem unde sntem?
oare de ce?
atitudinea asta a nostra constructiva ne-a costat si ne va consta mult?de pe vremea lui stefan cand preferam sa ne parjolim terenurile, sa ne ardem satele si sa otravim fantanile pentru a scapa de dusmani, asa suntem si acum

si alin buzarin, m-ai surprins neplacut ca ai intrat in controverse de genul acesta, nu fa marea greseala de a te certa, deoarece nu vei ajunge nicaieri, construieste te rog eu , si sustzine principiile corecte, dar cu acele persoane care inteelg si incearca sa le inteleaga.Haide sa fim unitzi si nu batjocoritzi

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:19

Dinutzu – Oamenii nu pot fi toti idoli peste tot

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:21

Sicanto – In principiu construiesc, dar am vrut sa-i fac un semn la obraz lui 123. I-am raspuns cu o poanta, desi el m-a facut bou. Imi era mult mai usor sa-i dau un banned, dar nu e frumos sa fii nepoliticos cu cei care-ti trimit mesaje

123 (15 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:21

:))

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:22

123 – Ai dreptate.

123 (15 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:23

bai aline imi cer scuze ca te-am facut bou sincer ( dar tot nu te sufar …) faceam chestia asta asa … ca nu credeam ca o sa imi raspunda cineva vreodata gen o prostie … crede-ma chiar imi pare rau

UltraSur (26 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:23

exagerare mare, acest articol. parerea mea este ca procentele de care vb dl buzarin sunt mai degraba rezultatele actelor filantropice ale lui becali. facute tocmai in acest scop sau nu, ele sunt fara doar si poate factorul principal in influentarea electoratului si nu succesele stelei. eu cred ca sucesele stelei au foarte putin de-a face cu cresterea procentajelor electorale in cazul dl becali. sunt stelist cu state vechi in peluza si sincer nu stiu nici macar 3 insi care l-ar vota dintre totzi suporterii pe care-i stiu( si credeti-ma ca stiu destui). una dintre cele mai mai imbecilitati comise de suporterii rivali este aceea de a crede ca noi il consideram pe dl becali un soi de mesia. gresit. noi apreciem ce face pt steaua si atat. ce face in politica nu intereseaza nici macar 5 % iar dintre acestia nici jumate nu-l voteaza. incetati insinuarile conform carora dl becali urca in sondaje datorita votului suporterilor stelisti. este o eroare grosolana

CataDuru (8 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:24

Sunt dinamovist si nu am nici un respect pentru hahalera de borcea(cu B mic din lipsa de bacalaureat).
Sunt dinamovist si imi place ce a facut Gigi Becali pentru Steaua, ambitia lui luminoasa transmisa si jucatorilor. Cum Basescu a reaprins speranta multor romani asa face si Gigi cu suporterii stelisti – carora probabil le-ar iesi presedinte cu 51%, fiindca sunt sigur, nu toti l-ar vota!
Imi place nebunia lui Gigi, fiindca departe de tara pot sa ma mandresc ca intr-o miercuri la pranz in Canada va fi transmis meciul Steaua – Real Madrid !!!
Poate la anul va fi si Chelsea – Dinamo … pentru ca echipa lui Gigi a facut puncte in Europa si inca face – priviti coeficientul Romaniei si minunati-va !!!

Vasile Alexandrescu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:25

In tarile occidentale societatea civila e cea care da tonul nu se asteapta tot de la guvernanti.Intr-o societate normala ala care vinde carnati se asociaza cu ala care vinde hartie igenica cu ala care vinde pantofi se duc la primarie si se asociaza si cu aceasta.Iar bani care ies din aceasta investitie se folosesc pentru copii nu fuge vreunul dintre asociati.AAAAAA.Si cel mai important indiferent ca sunt fani Manchester sau Liverpool,Juventus sau Roma,Barcelona sau Real Madrid nu se injura ca la usa cortului sau ii dau in cap vecinului pentru ca el are mai mult.Romanii daca vrem sa avem mai mult in viata trebuie sa lasam capra vecinului sa traiasca.Irosim prea multa energie uitandu-ne peste gardul vecinului si interesandu-ne mai mult cat de grasa e capra vecinului fata de a noastra.

sicanto (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:27

frumos vasiel alexandrescu, sunt in total de acord cu tine
ma regasesc si eu in cuvintele tale,
oare catzi or mai fi ca noi,
doamne ce mutl mia-s dori sa fie cat mai multzi

123 (15 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:27

stii aline tare mult mi-ar placea sa stau de vorba cu tine fata in fata am sa itzi spun multe lucruri … oricand vrei tu ca eu stau aici in baneasa … 🙂

2DD (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:29

Sa dam Cezarului ce este a lui. Are nas fin, se pricepe sa faca bani (a se citi si o Echipa-conducere, jucatori), simte omul care poate sa-i fie devotat.
Si care ar fi prblema daca „miine” ar deveni presedinte. TOTI, dar toti, dupa evnimentele din ’89 au dezamagit, care mai decare mai scoliti, mai mincinosi, mai……. Poate ca a venit vremea ca unul din popor CU FRICA DE D-ZEU, sa se urce pe tron si sa faca ceva si pentru tara asta (a se citi pentru oamenii educati, cinstiti, muncitori, creduli….) si nu numai pentru mafioti, hoti si persoane care nu suporta sistemul de detentie (sa jefuiasca tara, suporta), etc. Poate, nu stiu, dar acest „cioban” ce a promis si a poftit a realizat sau e pe cale sa realizeze. Sa-i ajute bunul D-zeu in tot ceea ce vrea sa realizeze.
PS Eu sunt din popor, nu sunt asa de scolit ca alti, as dori o propunere din partea D-vs pentru un viitor presedinte, mai putin cel actual (o vorba din popor spune: Rau cu rau, dar si mai rau fara rau) pe care sa o am in vedere pe viitor. Va multumesc.
HAI STEAUA. FELICITARI D-LE GEORGE BECALI

4ever STEAUA (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:31

invidia ,frica si mai ales teama de neputinta proprie va face sa scrieti urat despre G.B. ,sunteti niste lasi care se ascund in fata pc-ului ,este dreptul lui de a fi asa cum este iar tot ceea ce spuneti despre el il face si mai puternic si mai ambitios .sunt siur ca nu va fi presedinte dar la fel de sigur sunt si ca in ultimi ani el este singurul roman care a facut ceva pt. semeni sai .4 everSTEAUA

4ever STEAUA (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:32

CORECT????????????????????

sicanto (10 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:36

2dd, politica este un rau necesar, sincer in tarile din afara presedinteel este doar ca sa fie, sa dea bine, guvernul e important , si in special vizunea si obiectivle lpe care acesta si le propune.
daca vrem sa o ducem bine ,trebuie sa fim totiz ca becali cel putzin sa ne impunem obiective si sa le realizam sa nu asteptam ca un viitor presedinte sa ne ajute
sa stii ca statul nu a existat dintotdeauna, si inante de aparitiza lui era si mai rau.
si romanii au mari sechele de pe urma comunismului, dcadn au fost invatzati sa li se dea de la stat.
oameni buni statul exista sa reglementeze nu sa ofere.

Marius Lupu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:37

pt. 4everSTEAUA: cam ai dreptate, din pacate….

fasole-cu-ciolan (2 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:42

Toata stima pentru ce a facut la Steaua, dar sa-l vedem presedinte e o adevarata aberatie….
Ce ar fi sa-l inlocuim si pe Olaroiu cu Basescu????

soso (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:43

Bai romanilor, nu va mai luati de tipu asta care scrie. Ca stie ce face. Cititi si voi printre randuri. Incearca sa traga un semnal de alarma. Fotbalul e mai mult decat un joc, e un fenomen social care are implicatii in viata de zi cu zi. Ascensiunea lui Becali ar fi una.

Sa ne bucuram pentru Steaua daca suntem romani, in sfarsit ne lauda si altii in afara. Dar sa nu facem eroi nationali din oameni care vor sa scoata bani si sa nu ne incredintam destinele unor nebuni visatori. Lasa-ti-l pe nea Gigi sa faca bani din fotbal, dar nu-l ridicati prea mult in slavi, pt ca inaltimea ii provoaca rau. Si daca va fi presedinte, o sa cada o tara impreuna cu el. Daca asta vreti, n-aveti de cat.

E bine ca putem sa-l laudam si in acelasi timp sa-l aprobam pe Alinus, e o dovada ca inca avem oarece libertate in tara asta, dar daca vine Becali la Cotroceni, o sa cantam toti imnuri pe stadione.

Apucati-va de munca romanilor, e singura cale spre o viata mai buna. Distrati-va si bucurati-va la o victorie romaneasca, dar lasati fotbalul sa-si
aiba rolul lui. Si nu fiti prosti, ganditi, daca Alinus incearca sa va faca sa ganditi, nu injurati ca niste salbatici, fiti civilizati.

Adresez mesajul celor care gandesc rational, nu cu berea din vena, bauta miercuri seara. Sa auzim de bine cu tara asta!

Marius Lupu (6 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:45

ALIN mi-am adus aminte de status-ul tau:
„Oaia ratacita crede de fapt ca s-a ratacit turma. Scriu despre oi ratacite, convins ca uneori ma pot rataci chiar eu”
Dar Jiji e cioban. de ce ai scis despre el? …. :))
totusi in cazul lui si-a luat un „baci” FOARTE BUN (Oli) care sa aiba grija ca „oile” lui sa nu se rataceasca pe imasul Europei ci din contra sa stea atat de organizat in „iarba”.
😉

flogsm (3 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:47

Mai ce epopee ai scris …din pacate ai gresit titlul….trebuia sa se numeasca ”Oda conducatorului iubit Jiji””
Are omul meritele lui ca doar nu juca Steaua cum joaca acum cu jucatori de cacao.uitati-va la Poli Timisoara ce echipa de ratati are si ce conducere de cacao are…..Eu nu tin cu Steaua dar personal mi-au placut cum iau cocosit pe rusii astia paduchiosi si Becali asta fie el ce o fi a pLATESTE jucatori buni care la randul lor formeaza o echipa buna…asta e pe plan sportiv….in rest mi se rupe de 0-rourile lui de la avere si de actele de caritate pe care le face.
Acum nu va umflati in pene mai stelistilor si incercati sa nu va faca de cacao Lyon…parerea mea….

daniyi (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:48

lacrimogen, zau asa…

yoyo (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:49

bai fratilor,vad ca toata lumea lauda steaua ca a castigat un meci. hai sa vedem ce face in urmatoarele meciuri si dupa aia mai vb, sa vedem daca chiar are fatza de grupele ligii.cu o floare nu se face primavara. nu mai ridicati atat in slavi pe cioban si pe turma lui ca nu e chiar asa. parca vad ca si-o iau in cap si nu mai castiga nici un pct.

dan (1 comentarii)  •  15 septembrie 2006, 19:51

Nenorocirea este ca un astfel de model politic ar putea deveni chiar mai „la moda” dupa integrare. Primii ani vor fi grei, mai ales pentru patura mai putin pregatita, mai putin flexibila. Este tipul de situatie la care mitocania mistica a lui Gigi Becali prinde.

Comentează