Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Condiţie de echipă mare

Marile echipe conţin în fibra lor calitatea de a cîştiga chiar şi atunci cînd joacă prost. La Piteşti, Steaua a întrunit ambele condiţii. E o mare echipă, calificată în Liga Campionilor, dar vreme de o oră şi ceva a jucat […]

sâmbătă, 9 septembrie 2006, 7:51

Marile echipe conţin în fibra lor calitatea de a cîştiga chiar şi atunci cînd joacă prost. La Piteşti, Steaua a întrunit ambele condiţii. E o mare echipă, calificată în Liga Campionilor, dar vreme de o oră şi ceva a jucat îngrijorător de slab. Avea dreptul la o zi proastă, însă meritul ei e acela că a reuşit să scoată maximum din ea.
Dincolo de Trivale e Kievul şi, renunţînd la accentele patriotarde, Şaţkîh înseamnă mult mai mult decît Bilaşco. Olăroiu ştie asta şi, fiind un tip inteligent, probabil că a tras învăţăminte din cele trei puncte de la Piteşti. Mai ales că înainte de meci spusese că titlul intern e foarte important, pentru că duce la anul direct, fără preliminarii, în grupele Ligii. 

Dar ce poate reţine Steaua? 


– Că schimbările în echipă sînt bune dacă au loc în proporţii rezonabile. În ideea odihnirii şi menajării, doar 5 dintre roş-albaştrii care au început meciul cu Argeşul vor fi titulari şi în Ucraina; 

-Că în acest moment Cristocea şi Badea n-au cum să nu fie titulari. După intrarea lor, atacurile au avut cu totul altă faţă, iar fostul vasluian a oferit o pasă de gol exact cînd trebuia; 

-Că înlocuirile făcute bine şi la timp pot rezolva multe necazuri; 

-Că Thereau poate fi vîrful Stelei în perspectivă, însă dincolo de calităţile limpezi ale atacantului venit de la Charleroi, e foarte importantă armonizarea dintre cel care primeşte pasa decisivă şi cei care i-o furnizează; 

– Că Dică poate marca goluri chiar şi în deşert prin execuţii calme şi elegante; 

-Că mijlocul terenului suferă fără Rădoi (asta ştiam!), dar dacă nu e nici Paraschiv, aproape că nu se leagă nimic. 

Dincolo de toate acestea, Steaua trebuie să uite ceva. Faza cu Goian şi Tănasă, dinainte de golul lui Dică. Asemenea avantaje nemeritate îţi rezolvă problema pe moment, pe termen lung dăunează grav sănătăţii campionatului. 

“Am ratat mult, dar pînă la urmă am arătat că sîntem o echpă valoroasă şi am marcat pe final”
Nicolae Dică 

 

 

Comentarii (306)Adaugă comentariu

vasia1969 (2 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:28

Daca nu e Steaua echipa mare,numiti voi alta carcotasilor,cu argumentele de rigoare.De la inceputul campionatului o tot frecati ba cu abitraje ba cu noncombat sau cu meciuri strategice.Iese in fata un ipocrit ca Dinu Vama sa explice el ce sa-r fi petrecut in ultima etapa la Vaslui.Daca tot are ponirea asta de a face lumina in zone intunecate,de ce nu ne povesteste mai pe larg ce sa petrecut la Cluj,sau ce-au facut cu Bistrita lu’ Jean,mai vechiul lui cooperatist.S-a mai sculat un fraier de la Constanta,afirmand ca Farul a facut blat in Ghencea.Bine ma ca Urziceniul si Ceahlaul au voie sa va bata chiar si in casa voastra,iar Steaua n-o fi putand!!
Iar apropos de meciul de la Pitesti,ca a fost sau nu penalty,poate la limita,dar sa nu uitam in cate meciuri i-au fost refuzate Stelei penaltiuri mult mai clare,in meciuri mult mai importante.
Rapidisti si dinamovisti : Spalati-va pe gura cand vorbiti despre Steaua!!!!!
NICIODATA nu ve-ti avea o echipa atat de frumoasa si iubita ca STEAUA.Peste 50% dintre romani sunt STELISTI.

DRAGOS (4 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:38

SA STITI CA POATE SA EXISTE SI O ALTA EXPLICATIE PT ATITUDINEA MAI INDULGENTA A ARBITRILOR FATA DE STEAUA LA ACEST INCEPUT DE CAMPIONAT:

CRED CA VAMA SI BORCEA MAI AU DATORII NEACHITATE DIN TRECUT SI ATUNCI „FLUIERASII” SE MAI RAZBUNA PE EI, LA CATE O FAZA MAI IMPORTANTA. SINCER STEAUA NU ARE NEVOIE DE AJUTORUL LOR PT CA SUNT CEI MAI BUNI.

ARBITRII SUNT CA SI POLITISTII CAND NU AI NEVOIE DE EI SUNT PRIETENII TAI, DACA AI NEVOIE ITI ZIC CA NU SE POATE, CA MAI VEDE CINEVA, CA NU STIU CUM…
VA SPUN PT CA AM „PRIETENI” POLITISTI” CAND LE DAI LE FATA VACA SI CAND LE CERI, LE MOARE VITELUL”

CAT DESPRE CEI CARE INJURA ATAT DE MULT STEAUA PE ACESTE BLOGURI, CRED CA SUNT NISTE FRUSTRATI.
ALOOOOOO GAZETA TRATAMENTE LA „TARTACUTE” NU ASIGURATI? UN PSIHOLOG CEVA PT BAIETII DE CARTIER CARE SUFERA?

EU NU M-AM DUS NICIODATA PE ALT BLOG SA INJUR O ECHIPA ADVERSA, IMI SPUN PAREREA DESPRE ECHIPA MEA SAU DACA AS AVEA CEVA DE IMPARTIT CU ALTII AS PUTEA SA FOLOSESC UN TON CIVILIZAT.
SINGURUL LUCRU CE MA IRITAT PE MINE IN ULTIMUL TIMP A FOST DECLARATIA LUI BOSANCEANU DE SAPTAMANA TRECUTA SI AU INCEPUT MARII NOSTRII „SPECIALISTI” IN FOTBAL SA-I DEA DREPTATE. URMAREA, PRIVITI UNDE ESTE FARUL.
A FOST O DECLARATIE DE OM NEBUN, IN REST CELELALTE SUNT MICI SICANE IN RAZBOIUL PSIHOLOGIC.

DE EXEMPLU ULTIMA DECLARATIE A LUI COPOS CA :”STEAUA MERGE CU BANI LA ARBITRII”
VA SPUN EU CA NU MERGE, DAR EI NU SI-AU PLATIT DATORIILE SI ACUM ARBITRII LE ARATA PISICA NEAGRA ZICAND CA AJUTA STEAUA.

SI DACA ARE CINEVA NELAMURIRI POT SA-I POVESTESC CUM SE ARBITREAZA IN ROMANIA, SA VA SPUN CUM VINE UN ARBITRU LA BARAJ LA DIVIZIA C, CUM VINE LA MECIURI, OBSERVATORII ETC….
CUM E INTR-O DIVIZIE E IN TOATE SINGURUL LUCRU CE DIFERA ESTE

SUMA

Andrei D. (19 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:40

Pentru GSP :

Ideea cu blogsport.ro nu e prea reusita pentru ca 99% din cei care posteaza sunt fie isterici , fie posteaza doar golanii . Oricum , toti sunt de un subiectivism infricosator
Daca ar fi fost mai multi oameni civilizati si obiectivi , alta ar fost atmosfera

Andrei D. (19 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:43

Sa nu uit !
Punet-l pe Vochin sa faca mai multe analize tactice la meciuri pentru ca omul chiar se pricepe . Prefer sa citesc asa ceva , decit tot felul de aberatii pe care le citesc aici .

Antibucurestean (7 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:44

hooo steaua

Andrei D. (19 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:45

Sa nu uit !
Punet-l pe Vochin sa faca mai multe analize tactice la meciuri pentru ca omul chiar se pricepe . Prefer sa citesc asa ceva decit tot felul de aberatii pe care le citesc aici .

Antibucurestean (7 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:45

argesului i sa refuzat un 11 m si steaua a luat 3 puncte cu arbitru

Andrei D. (19 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:46

Postul lui Antibucurestean arata nivelul discutiilor de aici . Rusine !

Andrei (8 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:49

De ce nu aratati poza in care se vede ca dica e in offside?

Antibucurestean (7 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 12:51

rusine steaua nene Andrei D
nivelul tau (fotbalistic) pe unde se afla?
De ce sa castige steaua campionatul cu arbitri si anul acesta?
cel mai bun sa castige

zale (12 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 13:00

balaj stiu ca nu este prietenul stelistilor…acum vro trei ani la un meci cu farul a detronat lidaru…si ia cocotat pe dinamovisti pe primu loc

costy (2 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 13:40

auzitzi cei d ela gsp.ro sa nu va mai numitzi gazetasporturilor.ro ci gazetastelei.ro k e acelasi lucru.Si pe voi va cumparat mah Becali. Sau dak nu inseamna k sunteti toti stelisti.MAi hoo draq k pe tot site-ul numai d esteaua scrietzi.Ce draq ii tot ridikti in slavi knd sunt draq niste blatisti.Asa au ajuns in UCL.Respect Rapid.Forza Rapid

necula (65 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 13:49

pentru toti ofticatii de pe aici:
care este echipa de pe locul 1?
care este echipa (singura din romania) care a jucat si joaca in CL?
de cine au fost eliminate ciorile anul trecut in uefa?

va multumesc

filip (3 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 13:58

D-l Buzarin mi-a placut atitudinea d-vs dar tot tb sa ciupiti un pic prin faptul ca ati spus ca a fost penalty dar hai sa vedem ce ocazii clare a avut argesul pe cand noi am avut vreo6-7 ocazii clare de a inscrie.Pai uitati-va la faza cand gigel pleaca din spatele adv cu vreun metru si e ofsaid si poate dadea gol si nu mai erau atatea comentarii dar pe aceea v-ati fac ca nu o vedeti.Cat despre parerile frustratilor nu tb bagate in seama pt ca nu au valoare.Vb ca voi presa ii faceti echipa mare dar vreau sa se mai uite si pe situl uefa inaintea unui meci cum este fac steaua Gigantii Colosii din est dar am uitat: au tb prin camp intern.Asa ca ciocul mic si vizionare placuta la meciurile stelei din ucl si sa-si canstr stadioane ca probabil vor juca la sofia daca vor ajunge si ei vreodata pe acolo.forzza Steaua

Suporter adevarat (7 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 14:13

UTA va bate in aceasata seara la scor pe dinamo !

O sa plangeti de ciuda ca STEAUA va ramane pe primul loc dupa aceasta etapa si se va da jos doar la sfarsitul campionatului … sa joace in grupele CL !!!

Daca stau sa ma pun in pielea dinamovistilor sau rapidistilor cred ca m-as simtii asa nasol, pai cum Steaua sa joace cu Real Madrid si „noi” cu Xanti (nici nu stiu cum se scrie ca pana acum n-am mai auzit de aceasta echipa fantoma) sau cu National de care nu am auzit in cupele europene.

Diferenta intre Steua si dinamo/rapid este in momentul de fata ca si intre echipele de CL si cele de UEFA !

Suporter adevarat (7 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 14:20

A !!!!!!!!!!!!…. era sa uit …. pt dinamovisti : ANTRENATI-VA pt Liga Camionilor ! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 😉

Cosmin Bulancea (4 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 14:21

Este evident ca offside-ul inexistent la Coman din minutul 3 a fost trecut cu vederea . Ce daca a scapat singur cu portarul ? E irelevant . Cand e dezavantajata Steaua de arbitri e „normal” pentru ca arbitrii mai si gresesc . Cand e avantajata de arbitri vai de capul meu ce de blaturi si aranjamente se viseaza .

Suporter adevarat (7 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 14:26

CATEII nu vor sa inteleaga ca in cupele europene nu se fac blaturi !

De aceea STEAUA ajunge in fiecare an sa aduca puncte importante pt Romania, iar Dinamovistii daca trec de turul 1 e sarbatoare !

ACEASTA ESTE DIFERENTA !

De aici puteti deduce cine face blaturi, cumpara arbitrii etc !!!!!!!!!!!!!

cosmin_25 (2 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 14:34

intoxicati fotbalul cu prostiile voastre.peste tot blaturi,aranjamente si chestii de astea.realitatea e una singura si anume ca blaturile facute de unii,a se citi dinamo,aveau ca rezultat „mari performante europene”,pe cand blaturile facute de steaua ne-au dus intr-o semifinala europeana si in grupele cl dupa 10 ani.fiti mai realisti…steaua este la ora asta o echipa mare,iar d-nul buzarin are dreptate…o echipa mare castiga si atunci cand joaca mai prost

Suporter adevarat (7 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 14:59

Fac inca un apel catre galeria Stelei: Mergeti in groapa si sustineti UTA, cu ajutorul vostru sigur dinamo se va impiedica.

Mergeti si sustineti-l pe LACATUS !

Forta UTA !

MoRRiS (88 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 15:04

Un mesaj off-topic vis-a-vis de meciul de aseara dintre Rapid – Vaslui … Il Mucescu a declarat ca rapidishtii au controlat in totalitate meciul ; )))))) .. Eu am impresia ca s`a uitat la alt meci .. Meciul a fost controlat de VASLUI in totalitate .. sa nu mai manance kkt Il Mucescu , e cam varza cu declaratziile lui .. Acum ca a dat la bulan 2 goluri, MUCESCU a inceput sa`shi revina shi sa se laude ca echipa lui a jucat foarte bine : )))) .. Imi e scarba de el shi de echipa lui

alin domsa (4 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 15:18

aveti dreptate un fotbalist ca GOIAN nu avea voie sa comita o asa eroare cu prapaditu ala de tanasa, arbitrul totusi are acoperire pt. decizie(sa n-o mai suga potaile

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 16:13

Va rog pe toti sa ma scuzati ca raspund cu intirziere

Andrei – Referitor la arbitraj, nimeni n-a zis ca a fost altfel de greseala decit omeneasca

Bilu – de unde stii ca a fost blat? blaturile se rezolva in min. 85?

Adrian – toti cei care se pricep la arbitraj zic ca a fost penalty. Tu zici ca nu. Bineinteles ca trebuie sa-ti dam tie dreptate

Catalin – ne e vorba de stelism sau antistelism, ci de obiectiviate

Shogun – Pai tocmai asta inseamna echipa mare. Sa cistigi si cind joci prost, cu un adversar clar mai slab

Tony – ai dreptate, Goian l-a lovit cu cotul pe Chita, trebuia eliminat. Dar era minutul 93!

CiudyMihai – Am sarit pe Steaua? Uite, zint zeci de mesaje (rapidiste si dinamoviste, probabil) care-mi reproseaza ca i-am tratat prea blind

Claudiu – A fost penalty!

Mseriasu – steaua trebuie sa joace bine pe toata durata meciului. Apoi, nici vorba de ofsaid la golul lui Dica

Drago[ – nu noi am zis de blat cu farul, ci Bosinceanu a reclamat

w3bmaster (1 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 16:42

Baa COMPLEXATILOR sa va vedem in meciurile directe cum va bate STEAUA
uni sunt cam prosti voi nu vedeti ca Steaua joaca fotbal (meciu cu Arges na fost asa rau AU RATAT exasperant mai aveam un pic si aruncam Tvu pe geam de nervi 2 ocazii singur cu portaru Badea si Thereu da ce sa vada complexatii) penalty numa frustratii vad NU LA ATINS imbecililor
O sa vedeti in LC fotbal adevarat va recomand sa va uitati Miercuri si sa va scoateti odata unghia din GAT STEAUA = ROMANIA la fotbal restu niste amatori blatisti si spurcati sper sa piarda si caini si aviari calificarea in CUpa UEFA ca sasa nu au fata uni din ei se pregatesc de vreo 6 ani pt LC (cu blaturi aranjamente si hotii) si inca nu au ajuns si nu vor ajunge ca anu asta Steaua ia campionatu se duce direct si echipa de pe loc 2 (care cred ca va fii CFR) nu vad cum trece de preliminarii
hai noroc frustratilor

Despre GSP dupa atatea mizerii despre STEAUA ati inceput sa ne pupati in cur RUSINE sa va fie tot un ziar de kkt ramaneti ca si Prosportu ….

Forza Steaua spre 24 spre LC

relu (1 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 16:54

=Becali sparks Steaua surge=

sau ce stie europa de „oier”
http://www.uefa.com/magazine/news/Kind=134217728/newsId=451686.html

jollyroger (16 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:40

pt relu:

Euro File
Gigi Becali’s money and ambition have brought Steaua new success (©AFP)Becali sparks Steaua surge
Friday, 8 September 2006
by Paul-Daniel Zaharia
from Bucharest

Deci nu ce stie Europa, ci ce vrea zaharia ca Europa sa stie…mare diferenta!

red_dog_forever (2 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:42

Uite cine vorbeste de complexati, niste jigodii care nu sunt in stare sa cistige corect si pe teren meciuri cu ocupantii ultimelor locuri in clasament: arges, constanta, etc. Bine ca anul asta am scapat de bacau.
Bravo, daca voua spurky va place cum joaca echipa voastra, sa fi-ti iubiti si sa va de-a D-zeu dupa valoarea voastra, vreo 3 la kiev, 5 la lion si 4 la madrid asta asa sa faceti si voi o duzina!!!

mandru_de_ultrasi (4 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:43

steaua nu are voie sa mai bata pe nimeni…gata…. pe oricine bate steaua..e blat, non-combat sau au cumparat arbitrii….. gata am inteles si eu…
-super galonata echipa farul pierde acasa cu mult mai bine cotatele urziceni si ceahlaul piatra neamt, iar pt a o bate acasa la ea, steaua (o echipa mica),cumpara jucatorii farului………
– fc vaslui, o alta super putere europeana, da primu sut la poarta cu rapidul in min 75 si nu are nicio ocazie tot meciul…….la fel, steaua cumpara jucatorii pt a invinge aceasta echipa
-fc arges, o echipa galactica….care avea 4 infrangeri consecutive..este furata si dezavantajata intr un meci, incredibil, tot cu steaua…… ca jucatorii stelei au fost oprit prost din actiuni „singur cu portarul” pt offsaiduri imaginare nu zice nimeni….si ca argesu a avut o ocazie tot meciul….
-da!!! steaua face blaturi..de aceea ajunge in sferturile cupei uefa..in semifinale…si in grupele CL…. iar celelalte forte pure, neatinse de murdaria blaturilor, se chinuie cu Fc sarajevo, beitar, valerenga, mentori, etc….

Rusu (1 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:50

nu sunt rapidist….dar cum a fost eliminat zicu cu acea palma lui mara si ce cot ia dat goian la ala……de ia spart fata
nici macar fault nu a dat balas de frica sa nu ii egaleze argesu
penibil arbitraj………
nu sunt stelist…..dar daca castiga steaua un meci pe bune…jos palaria…..e un sport si cel mai bun sa castige…..dar sa castige cinstit
crede-ti ca atunci cand o sa joace cu real cineva o sa le dea pomana la stelisti
is curis ce o sa zica JIJI cand o sa aibe 11m contra realului si nu`l va da pentru ca Real e mare iar steaua e rahat pe langa ei 🙂

AndreiB (8 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:53

Domnule Alin Buzarin, a fost sau nu offside la Dica?
V-am trimis o poza la gsp. Daca vreti v-o trimit personal

aleluia (3 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:54

Becali e destept, stie ca orice jucator din tara isi doreste sa ajunga la Steaua si atunci ii „cumpara pentru un joc” cu promisiunea ca vor ajunge la steaua. Asta nu e tot blat, domnilor suporteri stelisti??????????????

Einstein (6 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:54

Domnu’ Buza-rin a „uitat” sa spuna de Sapunaru care in meciul cu Jiul loveste cu pumnul in fata un jucator de la Jiul, NU A FOST NICI MACAR AVERTIZAT.
Bineinteles ca „domnul” Buza-rin n-a uitat. Pur si simplu s-a facut ca nu vede!!!

Nu inteleg de ce „dogii” si „jidans” se baga in seama cu Steaua.
„VA RUGAM SA NE LASATI SA JUCAM IN LIGA CAMPIONILOR”
Voi pregatitiva si ….. pregatitiva si………pregatitiva si ….. GATA! Tot nu jucati in Liga Campionilor.

Se baga in seama ca musca in RAHAT!

Nu va mai bagati ba in seama cu noi, ca nu suntem de acelasi calibru!!!
Voi nu existati!!!!

„Domnu” Buza-rin, vreo gluma TARE nu mai stii????
Sau poate una „MOALE”!

catalin_cj (31 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 17:58

nu conteaza ca a fost steaua sau nu.nu s-a dat penalty la o ocazie clara. nu s-a dictat eliminare la goian. in CL astea se vad si se dau. acolo steaua nu mai are cuvant in arbitraj. iar o victorie chinuita cu argesu nu se compara cu un meci cu kievul despre care noi spunem ca-i cea mai slaba. si degeaba ratezi singur cu portarul. nu are nici o relevanta. asta nu are legatura cu penaltyul neacordat. si nici cu lovitul cu cotul. daca se da un penalty se schimba tot meciul. si poate se termina 1-0 sau 0-0 sau 0-1. dar tot nu are importanta. sunt curios daca dinamo primeste un avantaj nemeritat in meciul cu uta ce vor zice conducatorii stelei? vor sari in sus spunand ca iar dinamo face blaturi sau vor tacea chitic la gandul ca nu sunt singurii ajutati. si mai este ceva. un meci ciudat cu farul, un meci prea usor cu uta, un meci cu cantec cu argesu’, un observator care spune adversarilor sa aiba grija sa nu cumva sa accidenteze jucatorii stelisti. si suntem doar in etapa a 6-a. suntem cumva orbi cu toti. est un fapt extraordinar ca steaua joaca in CL. dar asta nu inseamna ca trebuie sa i se faca loc in campionat.

G.Man (6 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:00

BUZARINE te-ai dat cu cioroii ?! Nu te-am vazut criticand pe v.moldovan pentru duritatile lui …De ce nu scri despre jocul brutal,la intimidare al rapidului ?! Nu fa pe principialul …Poate esti o sluga a celui mai corupt patron al unui club de fotbal din Romania sau asta iti este valoarea ?! Oricum ai dezamagit …

alin78 (5 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:05

fratilooor!!! ce aveti bai oameni buni?? sunteti antiSteaua???? In primul rand ce facea el cu mingea aia, care iesea in out si in al doilea rand uitati-va mai bine ca nici nu il atinge pe ala… daca zic oameni de fotbal????? si ce domnule Alin Buzarin, ce daca spun oameni de fotbal ca a fost penalty???? M-am plictisit eu de cate ori vede domnul Ioanitoaia la reluari pen si ceilalti invitati ori sunt anti-echipa ori spun din respect fata de dansul… Va spun sa va mai uitati inca o data si sa vedeti ca nu-l atinge! Va multumesc!

AndreiB (8 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:08

Oameni buni e offside la dica.

MoRRiS (88 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:27

AndreiB , mai taci ma dracu cu offside la Dica … Cum dracu se face ca numai tu ai observat asta ? Vezi`tzi dracu de rapidishtii sau dinamovishtii tai shi nu te mai baga`n seama ca tampax`ul in pizda … SLUGILOR ce suntetzi … Imi e scarba de voi , romani de kkt ce suntetzi … Fanii pulii mele …. numa de mancat cacat aiurea suntetzi in stare .. Hai sictir celor anti-Steaua. Forza Steaua

thehoper (16 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:27

hai ca sunteti valorosi bai, frustratilor.
de la penaltiul intr-adevar controversat la tanasa ala si pana la eliminarea lui Goian mai este o mare distanta, distanta ce Buzarinul masii a acoperit-o rapid prin ura si dusmania inexplicabila fata de steaua.
buzarine ????????????????? : cater penaltiuri si eliminari controversate ai vazut pana acum in campionatul asta numai cele de ieri ti s-a uparut suspecte sau asta-i ordinul ?

morange (2 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:30

Doua probleme:
1. Am fost la meci exact in zona in care a cazut Tanase si pot sa spun ca n-a fost nici urma de penalty. S-a aruncat ca in bazin.
2. De fiecare data cand bate Steaua pe Farul scrieti ca este blat. Nu este posibil asa ceva. Adica Farul o ia acasa de la Urziceni si de la Ceahlaul si nu are voie sa piarda cu 3- 0 pe terenul Stelei? Aberatie!
Si inca ceva: cea mai dura echipa din Romania este, fara doar si poate, RAPID. Agresivitatea impusa de Lucescu jr. este, de cele mai multe ori, dincolo de limitele normalului. Problema este ca, cel putin in Giulesti, nici un arbitru nu-i sanctioneaza asa cum ar trebui.

MoRRiS (88 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:38

Gandacii ashtia care`s anti-Steaua vad la fiecare meci al Stelei cate un gol marcat din offside, cate un penalty inexistent, cate un blat facut de Steaua … Oare voi nu va vedetzi echipele cum joaca, mizeriilor ? Pastratzi`va dracu parerile ptr greshelile din meciurile Stelei shi uitatzi`va la echipele voastre , la cotonogarii voshtri, Sapunari Shi Moldovani shi Constantini … Cei mai scarboshi fotbalishti

G.Man (6 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:38

Rapidul a castigat prin bunavointa vasluiului care de aceasta data s-a gandit sa termine cu acuzatiile de echipa care face jocul Stelei si dupa pauza a abandonat lupta sportiva…Astfel jegul de moldovan a devenit erou…

AndreiB (8 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 18:58

Morris, plimba ursu. Am poza si se vede clar. Ca toti bulangii de la TV sunt stelisti asta e partea a doua.
Si inca ceva: daca propriu patron spune ca a facut mismasuri, cum dreaqu il contrazici tu?
Toti stelistii sunt niste ofticati. Pacat ca s-a lasat borcica de blaturi sa fi ras si eu de voi.

AndreiB (8 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 19:00

@ Morris Si inca ceva. Nu vrei niste aurolac, bai gunoierule?

mandru_de_ultrasi (4 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 19:31

pt alin…tu nu te poti numi suporter…daca te ai mutat in giulesti nu inseamna ca tre sa tii cu rapid…tu habar nu ai ce inseamna sa tii cu o echipa sa o iubesti… eu tin cu steaua…si m am mutat de curand in crangasi…..mi am luat bataie pt asta..am si dat….. dar mereu o sa tin cu steaua!!! mereu o sa ador echipa asta….. tu nu te poti numi suporter…esti poate doar O „tarfa” care schimba „iubirile”..
buzarine….invidia ta e imensa…… ce ai ba cu steaua??? esti un mucos..un frustrat si un penibil..scrie ma de ce face sapunaru pe teren……….de ce au facut rapidistii in meciu cu jiul…..cum rup oasele…etc……
si sfat: daca ai ceva contra stelei, NU MAI scrie in mm de echipa asta…. k scrii doar aberatii…… si devii penibil…nu de alta…dar o sa-si dea seama lumea ce fel de pers esti….. si la antena 1 esti PENIBIL!!!!!!!!!!!!!!!11

dragomir dan (22 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 23:37

Eticheta de mare echipa se poate pune, dupa parerea mea, doar dupa meciurile din grupa. O mare echipa trebuie sa joace de la egal la egal cu adversarele. Sa vedem si sa speram.

Alex (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 0:29

Dmnule Alin Buzarin fara nici un pic de suparare .. dumneavoastra nu aveti valoare in meseria asta.. sunteti cel mai „penal” ziarist din comunitatea gsp.. pana si domnita Andrieş scrie mai frumos si mai logic ca dumneavoastra.. ar fii mai bine sa va retrageti sau cel putin daca stiti vorba aia din popor „ciocu mic si joc de glezne”. Mai apareti si pe la tv il incurcati pe Ioaniţoaia.. Rugati-l pe domnul Cătălin Tolontan sa va dea niste meditatii in ca nu se mai poate.. riscati sa cadeti in penibil daca nu cumva sunteti prin zona

sorin-arges (43 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 12:13

Ma ingrijoreaza nr.-ul mare de persoane care sustin ca n-a fost penalty !
In alta ordine de idei, Steaua are ce face cu punctele astea…argesul nu prea.
Ma ingretoseaza (ca sa nu folosesc alt cuvant ) ,, alianta” penescu-mititeju !

r=ROSIN (67 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 15:04

MIC la PIC i-o trage , nu?

ROSIN (67 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 15:05

Sau paduche la paduche?

ROSIN (67 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 16:18

Nici nu l-a atins Goian! C.Tanasa s-a aruncat dinaintea erei noastre , si total neconvigator. Evident ,insa, mi se pare penalty-ul de la golul egalizator al Bistritei!

Comentează