Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Condiţie de echipă mare

Marile echipe conţin în fibra lor calitatea de a cîştiga chiar şi atunci cînd joacă prost. La Piteşti, Steaua a întrunit ambele condiţii. E o mare echipă, calificată în Liga Campionilor, dar vreme de o oră şi ceva a jucat […]

sâmbătă, 9 septembrie 2006, 7:51

Marile echipe conţin în fibra lor calitatea de a cîştiga chiar şi atunci cînd joacă prost. La Piteşti, Steaua a întrunit ambele condiţii. E o mare echipă, calificată în Liga Campionilor, dar vreme de o oră şi ceva a jucat îngrijorător de slab. Avea dreptul la o zi proastă, însă meritul ei e acela că a reuşit să scoată maximum din ea.
Dincolo de Trivale e Kievul şi, renunţînd la accentele patriotarde, Şaţkîh înseamnă mult mai mult decît Bilaşco. Olăroiu ştie asta şi, fiind un tip inteligent, probabil că a tras învăţăminte din cele trei puncte de la Piteşti. Mai ales că înainte de meci spusese că titlul intern e foarte important, pentru că duce la anul direct, fără preliminarii, în grupele Ligii. 

Dar ce poate reţine Steaua? 


– Că schimbările în echipă sînt bune dacă au loc în proporţii rezonabile. În ideea odihnirii şi menajării, doar 5 dintre roş-albaştrii care au început meciul cu Argeşul vor fi titulari şi în Ucraina; 

-Că în acest moment Cristocea şi Badea n-au cum să nu fie titulari. După intrarea lor, atacurile au avut cu totul altă faţă, iar fostul vasluian a oferit o pasă de gol exact cînd trebuia; 

-Că înlocuirile făcute bine şi la timp pot rezolva multe necazuri; 

-Că Thereau poate fi vîrful Stelei în perspectivă, însă dincolo de calităţile limpezi ale atacantului venit de la Charleroi, e foarte importantă armonizarea dintre cel care primeşte pasa decisivă şi cei care i-o furnizează; 

– Că Dică poate marca goluri chiar şi în deşert prin execuţii calme şi elegante; 

-Că mijlocul terenului suferă fără Rădoi (asta ştiam!), dar dacă nu e nici Paraschiv, aproape că nu se leagă nimic. 

Dincolo de toate acestea, Steaua trebuie să uite ceva. Faza cu Goian şi Tănasă, dinainte de golul lui Dică. Asemenea avantaje nemeritate îţi rezolvă problema pe moment, pe termen lung dăunează grav sănătăţii campionatului. 

“Am ratat mult, dar pînă la urmă am arătat că sîntem o echpă valoroasă şi am marcat pe final”
Nicolae Dică 

 

 

Comentarii (306)Adaugă comentariu

Andrei (19 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 19:54

In minutul 3 Coman scapa singur cu portarul si este semnalizat aiurea in offside
Minutul 82 , Badea scapa singur cu portarul si este tras de tricou de un aparator advers . Decizia corecta era lovitura libera si eliminare

Ambele faze de mai sus s-au petrecut inaintea penaltyului lui Tanase

In concluzie nu se poate vorbi ca arbitrul a tras pentru cineva . A gresit , dar greseala e omeneasca . Poate suntem de vina noi pentru ca vedem in fiecare greseala un blat sau un aranjament

Cristi (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 19:56

iar nu sa vazut furtul pe fatza al albitrilor?domnule buzarin incepeti sa va oiti si dumneavoastra??cum striga jiji la voi cum scrieti frumos de ei.campionii ?? hahaha ce gluma buna!!!sunteti penibili

Denis (13 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 19:57

Mult succes STEAUA in Liga Campionilor… semnat un suporter U Craiova.

Razi Gabriel (4 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:01

Gandul jucatorilor era undeva departe………la Kiev….

bilu (14 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:02

meci aranjat.am fost 100% convins ca Steaua va catiga.
Arbitrul stia,din moment ce nu a dat penalty la faultul clar facut de Goian.Ce tara,ce mascarici, ce articol fara rost, din moment ce nu se bazeaza pe adevar!

Kriss (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:03

Ca la meciul cu Albania, bine s-a intamplat c-am castigat, mai departe vedem noi

Adrian (118 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:03

domnule buzarin dumneavoastra vedeti-va de bancurile cu tare si lasati fotbalul pt oamenii seriosi.daca faza aceea a fost penalty atunci dumneavoastra sunteti zeul ziaristilor.sa fim seriosi!tanasa si-a dat mingea in aut de poarta si a sarit in disperare de cauza.nu a existat nici cel mai mic contact

si ca sa nu vorbiti de avantaje uitati-va mai sus ce a scris Andrei si uitati-va la meciurile unor echipe ros-albe din acest campionat(meciul cu jiul mai ales)

FAQ (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:03

Nu as zice ca steaua a menajat 5 oameni, nu se poate spune ca Lovin sau Petre Marin sunt rezerve samd, poate ca si Argesul a jucat cu rezervele menajandu-i pe Andrei Prepelita si Ciprian Tanasa, Steaua a jucat slab astazi si totusi a castigat.
Mai e de mentionat jocul dur al stelistilor si comportamentul arbitrului Balaj care a scutit echipa oaspete de cateva galbene clare !!!

Catalin (2 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:06

Bune observatii domnule Buzarin, observatii care tind sa contrazica imaginea pe care ati reusit sa vi-o creati, cea de anti-stelist. Acest sistem al lui Olaroiu de care se vorbeste, de turnover, are avantaje si dezavantaje, e greu sa ai o echipa bine inchegata, sa ai un intreg lot inchegat e poate de doua ori mai greu daca nu mai mult, important e ca daca Olaroiu se va mentine pe aceeasi pozitie atunci va culege si roadele. In afara faptului ca Oli a menajat cativa titulari, el probabil i-a bagat putin in ceata pe cei de la Kiev, pentru ca mare lucru nu pot intelege din acest joc.
Sa speram domnule Buzarin ca Steaua va va OBLIGA miercuri seara sa scrieti un articol frumos :).

berica (28 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:07

mah buzarine… tu pe ce lume traiesti? ala a fost fotbal? tu nu vezi ca toti alergau in reluare… si care e echipa mare? steaua? lasa-te de presa sportiva ca esti total pe langa. dc joaca asa nu scot nici un punct in CL. au noroc cu arbitrii. mai mai ca nu le-o dat un 11m . pai ce alea au fost lovituri libere la 18m perpendicular pe poarta. si plus 11m neacordat pt arges.

@Andrei: faza din in 3 n-am vazut-o. dar aia cu faultu asupra lu badea.. tu ai auzit cumva de avantaj? pai a lasat avantaj si ala habar nu are sa traga..

In concluzie: presa din Romania este capra la stana oierului

Adrian (118 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:09

berica si ceilalti nenorociti care sunt cuprinsi de frustrari ca Steaua joaca in Cl, NU MAI VB DE STEAUA! NU AVETI VOIE SA VB DE STEAUA! VOI SA VB DE STEAUA CAND ECHIPELE VOASTRE VOR JUCA IN CL!

pana una alta daca asta a fost meci aranjat sau furt de arbitru eu nu mai zic nimic.uitati-va miopilor pe national tv ca vedeti ca Goian nu il atinge pe tanasa!!!!

Bart (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:14

pacat de site-ul asta ca era interesant cu adevarat daca nu erati sclavii stelei voi si toti suporteri aparuti acum dupa ce au reusit si ei ceva performante.pacat ca aveti o mentalitate care spune ca steaua reprezinta romania.pentru multi poate bucuresti nu reprezinta romania.pentru altii poate da.nu mai veniti voi sa impuneti simpatia pentru echipele care reusesc performante fie ele din bucuresti sau de altundeva.daca joaca prost joaca prost!daca alte echipe se predau in fata lor se numeste furt.daca un oficial vrea ca jucatorii stelei sa fie menajati de adversari asa ceva e inadmisibil.nu contest performantele stelei in unele meciuri importante dar va rog aveti inca demnitatea de a nu incerca a transforma un meci slab intr-o reusita a unei asa zise echipe „mari”.mare e daca ia vreun punct la lyon sau de la real.artmedia e echipa mare?sau thun e echipa mare?calificarea in liga campionilor nu e vreo mare performanta.

Robey (11 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:15

Sa speram ca DInamo nu ne va dezamagi si vor incepe sa piarda iar chiar daca-i ajuta arbitrii.

Shogun (3 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:17

da .. echipa mare .. :)) stitzi ce e ciudat .. culmea .. aceasta echipa mare ultimele meciuri tot asa a jucat .. PROST dar totushi a cashitigat, poate ar trebuii sa aruncam un ochi la ce s-a intamplat in Italia .. dar romanii sunt mult mai ” inteligentzi ” decat ei nu ? o ipoteza .. steaua v-a cashtiga toate meciurile pana cel putzin dupa al 3’lea meci a lor din CL .. doar o parere .. chiar daca v-a juca excrecabil tot v-a cashtiga .. d c ? pt ca este o echipa ” mare ” nu ?

Dragos (3 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:20

Acum nu ziceti nimic cand steaua e favorizata pe fatza de acel jeg de arbitru? Nu aratati faza din minutul 82 pe http://www.gsp.ro ? De ce sunteti asa nesimtiti??? Daca era invers, ati fi aratat faza din 40 de unghuri. Nesimtitilor! Mai pupati mult in cur fosta echipa ceauseilor?

Robey (11 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:23

N-a fost penalty bidonule . 😀 A dat faza si din alt unghi si n-a fost nici un contact. Apropos. Mi-am adus aminte de faza cu salomir de la Farul DInamo din returul trecut cand Dinamo a inscris pe greseala lui Salomir care a refuzat fault Farului care i-a pus pe DInamo pe contraatac si apoi a refuzat un penalty Farului. Hoti mai mari ca Dinamo nu sunt. Da e vorba aia ” Hotul striga hotii”

Andy (7 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:25

hahaha ma prapadesc de ras cand ii aud p crapidisti si potai cat de frustrati sunt cand castiga STEAUA. ARBITRAJUL A FOST IMPARTIAL, S-AU FACUT GRESELI DE AMBELE PARTI! Duceti-va si cantati la alta masa.

locu (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:25

Blat ! nu ati vzt ?? inca un blat ? toate victoriile stelei de pana acum au fost blaturi!! d c l-a menajat pe prepelita si pe tanasa (golgheterul de anul trecut)???

somebody (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:26

Referitor la acest meci….nu l-am vazut, insa chiar si asa pot avea dreptul la o opinie…
Este o practica deja veche aceasta prin care sustinatorii unor echipe adverse acuza arbitrajul „favorabil” pentru o echipa adversa, dar uita situatiile in care au fost „favorizati in mod flagrant….atunci se cheama ca ei au castigat ca au valoare.
Desi am o simpatie fata de echipa stelista (a nu se citi Becali, MM Stoica), nu neg ca nu ar fi fost meciuri in care echipa Steaua nu ar fi fost vantajata, asa cum au fost si meciuri in care a fost dezavantajata….insa sa acuzi in conditiile in care stii ca si tu ai avut atatea meciuri „aranjate” mi se pare cel putin ciudat.
Nu vreau sa supar pe nimeni, insa adevarata valoare se vede cand joci cu echipele din afara, indiferent ca discutam de UEFA sau CL. La acest capitol unii mai au de invatat…

tony-de 3 ori RUSINE (7 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:27

dati faza in care este lovit in arcada cu cotul jucatorul argesului si arbitru acorda aruncare dela margine ptr. steaua. RUSINE. la zicu nici nu l-a atins si rosu direct. RUSINE . sa nu mai spun de 11 m clar,daca nici acolo nu se da ,atunci unde? RUSINE

tosteaua (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:29

Nu a fost penalty la Goian nu a fost contact .. dar Goian a fost neglijent kiar daca nu la atins se putea acorda daca vroia muskiu arbitrului a fost la limita. si nu inteleg de ce a mai pus picioru ca a vazut clar ca Tanasa era kkt pe el aruncand mingea in aut de poarta.. joc slab dar bine ca l-am castigat. Bafta Steaua! daca batem sau scoatem egal la Kiev o sa fie frumos cu Lyon si Real!

Pentru frustati: mai bine ati avea grija de Skodele si nacionalele voastre … ar fi frumos sa va calificati si voi

tony (7 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:30

dati faza in care este lovit in arcada cu cotul jucatorul argesului si arbitru acorda aruncare dela margine ptr. steaua. RUSINE. la zicu nici nu l-a atins si rosu direct. RUSINE . sa nu mai spun de 11 m clar,daca nici acolo nu se da ,atunci unde? RUSINE.

MoRRiS (88 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:31

Shi uite cum IAR mananca lumea KKT ca a fost blat la meciul Stelei …. Unde dracu atzi vazut voi ma penalty ? Uitatzi`va la faza aia din mai multe unghiuri shi nu mai mancatzi kkt atat .. Numa sa datzi din degete aiurea shtitzi .. Vedetzi`va dracu de echipele voastre care de abia se mishca in campionat .. Deshi pana acum nu m`am bucurat daca lua Rapid sau Dinamo bataie, acum o sa ma bucur daca o sa fie invinshi, o sa ma rog sa ia bataie Rapid in seara asta shi Dinamo maine … Suntetzi prea scarbe ca sa nu`mi doresc sa fie invinse echipele voastre .. Hai ca nu se merita sa`mi consum plictiseala cu d`alde „catzelushi shi pasarici” .. Forza Steaua

gw (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:33

Departe de a fi penalty. Daca era „impotriva” Stelei (si Steaua castiga cu 1-0 din alta faza), nimeni n-ar fi sesizat nimic. A fost comentatorul acolo care tot spunea ca e penalty si fantazia si nu mai stia nici el ce facea. De la niciun unghi n-a fost penalty 🙂

tony (7 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:33

steaua sa-si faca campionat propriu ca sunt valori,gigi garanteaza ca nu are cu cine sa joace in romania,cand echipele nu se dau la o parte atunci apare CAVALERUL NEGRU. HALAL CAMPIONAT.

Robey (11 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:33

Apropos . Va ardem si la handbal. 😀

necula (65 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:34

disperatilor, ne distrati sunteti stupizi. realiatea e una singura: steaua e echipa mare e singura echipa mare din romania si bate chiar si cand joaca prost. daca au ajuns sa posteze si unii care n-au vazut meciul, ce sa mai crezi? baeti, urmeaza blatul cu kiev: 2-1 pentru steaua, pregatiti-va tensiometrele ca le spargeti miercuri!

Alin (8 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:34

Penibil ce se intampla in fotbalul romanesc.
Voi chiar nu vedeti realitatea? Daca echipa adversa nu se da la o parte din fata Stelei, asa cum au facut-o multe si o s-o mai faca si altele, arbitrul trebuie sa-si joace rolul.
Ati vazut voi de la inceputul campionatului pana acum vre-o decezie majora luata de arbitrii impotriva Stelei?
In general la un cot aplicat in gura adversarului se da cartonas rosu(vezi faza cu Zicu de la Arad – acolo s-a dat rosu pentru rapidist…..aici pentru argeseanul care a comentat), de asemenea la fault in careu se da penalty si cartonas galben.
Eu asta am vazut o echipa Argesul (care atata poate) si o echipa Steaua(care atunci cand nu poate apeleaza la alte mijloace pentru a castiga), dar cel mai mult am vazut un cuplu de arbitrii rau intentionati care vad faulturi inexistente pe la 16 metri de poarta lui Vintila, care nu vad un penalty clar si care au o anumita problema cu vederea (rosul sangelui lui Chita nu a fost vizibil pentru arbitrii) dar in schimb stau foarte bine cu auzul (cartonas rosu pentru simplul fapt ca a avut tupeul sa-i reproseze arbitrului faptul ca nu vede).
As avea si eu o propunere sa se faca un clasament al punctelor adunate de arbitrii pentru Steaua si fac pariu ca in acest clasament nu va exista arbitru care nu va puncta.

Robey (11 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:35

Apropos Alin. Dinamo o ia de la Steaua si la handball.:D

tony (7 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:35

nu uitati ca in cupa nu aveti ajutoarele cu voi -CAVALERII NEGRI_ha ,ha ,ha

ady (5 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:36

Steaua a fortat cand a trebuit, a marcat si a plecat cu 3 puncte la Bucuresti. Asta a fost tactica antrenorului, pentru a-si menaja unii jucatori. Oricum, Steaua nu avea ce sa demonstreze cu Argesul, o echipa mare isi probeaza adevarata valoare in fata echipelor puternice. Bafta in Champions League. HAI STEAUA!
Un pitestean.

ciudymihai (5 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:36

Domnule buzarin aveti un dar aparte sa faceti din tantar armasar gata una doua pe steaua o ajuta arbitri una doua steaua fura.Nu se mai poate asa ceva sa vedeti doar ce doriti de cate ori au gresit arbitri impotriva stelei si de cate ori in favoarea stelei in ultimele doua campionate.Faceti acest calcul dar facetil si pentru rapid si dinamo si sa vedem pe site acest calcul.Voi toti ziaristi de sport din romania ar trebui sa fiti antrenori,dupa nici un meci jucat de un jucator nou venit in romania voi stiti tot la ce e bun la ce nu e bun si tot asa datii afara pe toti antrenori din campionat si gata am rezolvat problema o sa fim campioni cu toate echipele.

Andrei (19 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:36

@berica

Daca avantajul nu se concretizeaza arbitrul trebuie sa revina la prima decizie.

E drum lung pina a putea spune ca arbitrul a ajutat Steaua sa castige pentru ca , repet , au fost decizii si impotriva lor .

Sunt suporter al echipei Poli Iasi , dar m-am saturat sa aud de tot felul de conspiratii blaturi .si tot felul de aiureli
Cand Steaua castiga cu 3-0 atunci jucatorii adversi au facut blat
Cand castiga cu 1-0 atunci i-a ajutat arbitrul sau au avut doar ” noroc ”
Cand castiga CFR Cluj , Dorinel era dopat
Cand castiga poli iasi , nu au cum sa castige ca sunt „saraci ”
Cand a pierdut Poli Timisoara cu Dinamo , Grigorie a trintit meciul pentru ca e omul lui Netoiu . Au uitat unii ca el a dat pasa de gol lui Cristea
Craiova – Dinamo a fost blat , dupa capul unora … etc + samd

Poate va mai potoliti pentru ca paranoia ajunge la cote alarmante

Chihuahua (30 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:37

pentru ca steaua a ajuns in ch. lg. si pentru ca e pe locul 1 in Liga I deranjeaza pe multi.daca un arbitru greseste in favoarea stelei a fost blatuit , daca un arbitru greseste in favoare lui dinamo sau rapid arbitrul este de vina ca nu a gresit mai concludent. hai sa nu ne mai bagam in seama si sa muscam steaua de dos.intr-adevar o fi jucat naspa dar pe tabela scrie 0-1 nu scorul „au jucat slab-au jucat slabutz”.

1stelist (91 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:37

Steaua a jucat ingrijorator de slab astazi in perspectiva meciurilor din Champions League , poate ca a fost insa un joc calculat de Olaroiu , prin care sa nu forteze jucatorii , sa obtina maximul ( care a venit din fericire ) , si totodata sa nu ofere viitorului adversar ( Dinamo Kiev ) material de studiu .
Intr-adevar cristocea e un jucator mare , se pricepe la dribling-uir , suteaza bine si alearga excelent cu mingea la picior , dar daca ma uit in urma la meciul cu Standard si vad ratarile alea imense….sper sa fi fost un „once in a lifetime” pentru el si sa nu se mai repete , sa dam cat mai multe goluri cu Kiev.
Si Carlos pare mai sigur pe el ( nu ca a avut multe faze grele de poarta astazi ) , dar din ce am vazut in ultimele 2 meciuri calculeaza mai bine traiectoria , iese mai bine pe centrari , ….apara mai bine .
Si cred ca si Cyril va avea o viata grea pana va invata limba , pentru ca sincer nu-i vad pe stelisti sa vorbeasca o limba straina ( sper sa ma insel ) dat este caracteristic fotbalistilor romani din campionatul intern .

Alin (8 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:38

Apropos Robey nu sunt dinamovist. Poate te mira dar candva am fost stelist…………….dar spre deosebire de altii eu am deschis ochii.

Snakye (10 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:39

Nu am vazut meciul si nu ma intereseaza dak a fost blat sau nu sau dak arbitrii au ajutat pe steaua ..sau dak olaroiu greseste sau cine greseste important e ca steaua( altcineva nu are cine) sa mai scoata tzara asta din rahat…ca suntem pana la gat in ea dak si bulgarii care sunt mai saraci ca noi si chiar mai prosti si au o tzara mai urata isi permit sa ne faca in toate kipurile,.. la meciul de la constantza..si stoicikov( care e un fel de hagi din punct de vedere fotbalistic pentru ei ….cum e ” regele” pentru noi ) nu isi mai vede lungul nasului poate makar voi GSP o sa incepeti si voi sa laudati fotbalul de la noi dak steaua va face ceva in Liga ..si sa le dati peste nas ratatilor aia de bulgari …

Robey (11 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:40

I-ai deschis si ai dat cu capul intr-un stalp nu? 😀 Nu exista am fost stelist. Ti-o zice un stelist care e cu Steaua de 25 de ani.

necula (65 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:40

e oficial: v-am ars si la handbal, disperatilor

buluk (9 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:40

nici o echipa nu poate sa joace bine meci de meci mai ales in situatia in care joci cu jucatori pt prima oara si mai ales pt ei care sunt in teren …….trebuie si ei sa se cunoasca cum joaca unul si celalalt. oricum e bine ca au luat 3 puncte si sincer mie mi-a placut francezul…..

Chihuahua (30 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:41

meciul cu faru a fost blat??? daca 3-0 vi se pare blat , 1-0 iar blat , atunci steaua ar trebui sa ia bataie ca sa spuneti ca a fost blat???? si nu inteleg cu poti sa spui despre faru ca a pierdut voit cu steaua cand ei iau bataie de la uta,de la ceahlaul , echipa care nu au nici jumatate valoarea stelei. cat despre declaratiile lui bosanceanu in care isi acuza jucatorii de non-combat, hotul striga hotii, a fost o chestie de deruta. nu stiu de ce nu spun toate echipele din Liga I atunci cand o echipa face blat? de ce spun numa` adversarii si echipa invinsa? astea sunt doar tertipuri. nu mai fiti asa creduli si mai uitati-va si la prestatia arbitrilor in meciurile rapidului sau ale lui dinamo si mai vb.

Andrei (19 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:41

@Alin

Goian merita rosu doar daca il lovea intentionat pe Chita . Doar la intentie sa da rosu . Esti convins ca Goian l-a lovit intentionat ?
Intreb pentru ca nu am vazut bine faza

dan (1 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:42

Da.. „frumos meci ” nu stiu de ce jucatorii stelei se mai chinuie sa joace , pentru ca oricum arbitri joaca pentru ei.oare pana cand o sa mai pierdem timpul in fata televizoarelor uitandu-ne cum clanul ciobanilor din pipera distrug fotbalul romanesc……RUSINEEEEEEE

MoRRiS (88 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:42

Robey, shi eu snt cu Steaua de 20 de ani .. shi indiferent ca e pe primul loc in Liga 1 sau pe ultimul in Liga a 4`a eu MEREU o sa tzin cu Steaua … Un fan adevarat nu`shi schimba echipa .. Dar unii sunt fani „travestitzi” 😀

Bo (20 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:43

Nu doresc stelei decat sa aiba un penalty la fel de clar la kiev si sa nu-l primeasca si apoi sa primeasca un gol. Doar asa ca si compensatie…

lucian (4 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:43

haideti sa analizam putin acea faza din nou ca si cea in care dvs spuneati ca ar fi fost fault facut de carlos (aduceti-va aminte de meciu uta-steaua cand ati comis-o la recurs in lipsa de idei normal).Pt ca nah nu prea le aveti cu fotbalul , fizica si psihologia jucatorului roman care ajunge in careu , trebuie sa va spun cum o stat faza.Tanasa , jucator rapid , tehnic , proaspat fiindca intrase de f putina vremea inainte ca acea faza sa se intample , a accelerat vrand sa dea mingea pe langa stoperul stelist, a dat`o in out de poarta pt ca era un spatiu prea mic pt un astfel de dribling (tanase nu e jucator care sa se descurce pe spatii mici dar asta e alta treaba) si normal vrand sa scoata maximu din acea faza s-a agatat cu picioru de dorin goian.Uitati-va putin si la reactia jucatorului stelist a facut semn ca nu a facut nimic , nu s-a uitat deloc la arbitru convins fiind ca nu a exsitat contact si si-a vazut de treaba in continuare.Daca Tanase ar fi avut cum sa ajung mingea , deci dak acest lucru se petrecea cu 5 m in spate , arbitrul putea sa muste momeala si sa fie pacalit (penaltyul fiind dat) ,dar aicea s-a judecat ca mingea nu mai putea fi ajunsa IN TEREN de jucator , inainte sa puna goian picoru mingea deja era pe linia tushei 😉 of ma simt intotdeauna nevoit sa explic toate chestiile astea , las` ca ajung si eu la gazeta acolo veti vedea articole impartiale 😉 Mult succes Stelei in Champions League fiindca ea reprezinta trecutul , prezentul si viitorul Romaniei in Europa , iar dak cineva constesta acest lucru sa vada statistica si palamresul si apoi sa o raporteze cu alte echipe 😉 asta`i adevaru 😀

Robey (11 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:44

Morris toata stima.

ciudymihai (5 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:45

Pt toti cetateni furstrati si patetici care tot scriu pe aici in defoavarea stelei am un simplu mesaj pt VOI:MANDRU CA SUNT STELIST SI ASTA VA DOARE CEL MAI MULT. VOI NU A-TI AVUT, NU AVETI SI NU VE-TI AVEA ASA CEVA NICIODATA,ADICA MANDRIA DE A TINE PANA LA CAPAT CU, CLUBUL VOSTRU.Sa fi mandru de echipa e un lucru ce implica:faima>glorii>bucurii>victorii>medalii>cupe>campionate toate aste castigate >Deci pt voi nu mai sunt sperante decat sa priviti cu ura cum STEAUA MEREU MA BUCURA>

Alin (8 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:45

Asa crezi tu Robey am tinut cu steaua pana in ’89(la 14 ani cat aveam) cand am vazut o echipa a Stelei umilita si de atunci sunt Rapidist si ma mandresc cu asta.
Ati fost ajutati pe raposatului de fiul acestuia sa fiti o echipa acum saunteti ajutati sa fiti echipa de banii impartiti de JIJI pe la arbitrii si echipe adverse (toata viata o sa-mi aduc aminte de jiji cu plasa de bani alergand dupa jucatori)

buluk (9 comentarii)  •  9 septembrie 2006, 20:46

Dan!!!!!!! nu sstiu cata dreptate ai dar sa nu imi spui ca argesul ar fi mai buna decat steaua ca…………..daca si astia sunt mai buni decat steaua dupa parerea ta inseamna ca ne adunam si noi vreo 11 si suntem mai buni!!!

Comentează