Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Matinalii nocturnelor

Piţurcă a fost unul dintre talibanii cantonamentelor la munte, suind Steaua la Forban pînă acum cîţiva ani, în ciuda evidenţei că pregătirea montană era o practică de esenţă sovietică, valabilă undeva la graniţa dintre anii ’60 şi ’70.

Deşi e […]

marți, 5 septembrie 2006, 5:10

Piţurcă a fost unul dintre talibanii cantonamentelor la munte, suind Steaua la Forban pînă acum cîţiva ani, în ciuda evidenţei că pregătirea montană era o practică de esenţă sovietică, valabilă undeva la graniţa dintre anii ’60 şi ’70.

Deşi e încă tînăr, selecţionerul român se comportă uneori bătrîneşte. Îşi trezeşte jucătorii de dimineaţă, ca acei vîrstnici care se scoală ca să se culce. În aceste 10 zile, Bulgaria plus Albania, n-a pus nici un antrenament în nocturnă, deşi ambele meciuri au fost programate la 9 seara.

N-am fost cu „tricolorii” în cantonament, dar probabil că după zece seara masorii îşi cam termină treaba, iar secunzii încep să patruleze pe holuri întru stingerea ultimelor lumini din cameră. E o procedură şi o mentalitate de Divizia B, unde a doua zi la 11 dimineaţa ai meci, aşa că cel tîrziu la 8 trebuie să fii în picioare, să mănînci ceva, ca să nu intri pe teren cu burta plină.

Nu mai e nevoie de nici o demonstraţie, cît timp fatidicele goluri ale lui Petrov au căzut undeva în jurul orei 22:40, cînd deja „tricolorii” aveau un bioritm de vise.

Comentarii (145)Adaugă comentariu

danutzu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:20

E pacat ca o lume intreaga vede ca Piti al nostru nu e decat un antrenor mediocru. A demonstrat-o peste tot…e un om serios, saracul, dar are limite clare. Din pacate se remarca un lucru, pe care tu, ca specialist in tactica nu se poate sa nu-l fi vazut…Revine in actualitate problema Stelei in mandatul lui Piti….lipsa de idei , jocul de-a latul terenului si talia foarte redusa…cat sa mai asteptam sa avem din nou performante la echipa nationala?

mitacus (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:21

Si as continua spunand ca, in cazul unei calificari, Dl Piti va ramane in istorie drept cel care s-a luptat de la egal la egal cu marile puteri Albania, Luxemburg, Belarus si marile vedete ale Bulgariei!

florin1972 (8 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:27

Hai sa fim seriosi. Chivu cere rabdare, toti declara dupa meciul cu bulgarii ca asta`i fotbalul. Se vede foarte clar ca cei ce joaca afara (cei selectionati, sigur) nu sunt in forma deloc. Pai mutu, chivu si lobont nici nu au inceput campionatul in Italia. Spania abia a inceput. Tare curios sunt sa vad in seara asta daca joaca Ghionea, Ganea si alti jucatori din campionatul intern. Iar Olanda ne bate de ne asculta cu urechea si aici si acolo. Nu ne calificam sigur..va spun eu…si mi`as dori calificare, credeti`ma

Gabriel Sas (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:30

Pe deoparte ai dreptate in articol cand te referi la nocturna, dar altfel nu stiu daca ritmul biologic al unui adult se schimba in cateva nopti. Si asa cum bine sugerezi Piturca e un antrenor slab si depasit de situatie.

a_man_ro (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:33

2 alin hunedoara.
nu este adevarat ca echipa actuala are in componenta 50% din jucatorii de pe vremea lui piturca.
carlos nu
p marin nu
ghionea nu
goian nu
nesu da
nicolita nu
paraschiv da
radoi da
cristocea nu
dica da
iacob nu

bostina da
badea nu
oprita da
thereau nu
coman nu
lovin nu
ov petre nu
stancu nu
baciu nu
panait nu
saban nu
ochirosii nu
cernea nu
toma nu
(sper sa nu ma insel in privinta lui petre marin si ghionea)
din 25 de jucatori numai 6 mai sunt de pe vremea lui piti. dintre acestia 6 numai dica,radoi si nesu erau titulari pe vremea lui. dica juca mijlocas stanga f prost, si radoi fundas dreapta irosind astfel potentialul celui mai bun mijlocas de inchidere din tara. bostina nu era folosit pe stanga unde ar fi dat un randament mai mare decat dica. ogararu si ghionea erau trimis la otelul ca sa se „caleasca” in meciurile pentru evitarea retrogradarii.
pe langa cei 3 titulari aveam o echipa formata din uriasi ca: munteanu, fl petre, p stoica si talente care au murit sperante ca ciocoiu, neaga si trica.
in sezonul 2000-2001 in care steaua a luat titlul s-au inregistrat cateva infrangeri rusinoase (0-3 cu astra, 0-1 cu dinamo samd). de asemenea 1999-2000 si 2001-2002 steaua nu a mai reusit sa termine pe un loc de cupa europeana (sper sa nu fi gresit anii).
Ca sa concluzionez piturca a fost un antrenor foarte foarte bun in anii in care a stat la STeaua dar pentru rapid si dinamo!

Chihuahua (30 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:35

imi incep acest al n-lea comentariu prin a va spune ca sunt un stelist infocat . suntem satuli de tine . posibil . nu asta vreau sa va spun . cineva de pe site spunea ca piturca e ultimul antrenor care a calificat o echipa la un turneu final . este adevarat . nu pot spune ca nu . nici nu am cum . asta se intampla in 2000 . astazi in cat suntem? 2006 ? da ,2006 . in anul 2006 nu mai sunt echipa favorite si out-siders decat la casele de pariuri . pe tren situatia sta altfel . olanda se chinuie cu luxemburg . portugalia face 2-2 tot cu luxemburg . romania face egal cu armenia . romania bate pe germania la scor de hochei . romania nu a mai jucat la un turneu final de 6 ani . 6 ani . in acesti 6 ani au crescut jucatori care acuma sunt titulari la nationala . in 6 ani am schimbat antrenorii de la nationala ca pe sosete . in 6 ani i-am pierdut pe hagi , popescu , petrescu . in 6 ani l-am castigat pe radoi , chivu , mutu . mutu daca nu ar veni la nationala piturca i-ar face o felatie de fatza cu presa gasindu-i scuze . chivu daca nu ar veni la nationala piturca ar da tricoul cu numele lui chivu pe el la alt jucator . asta pentru ca nu joaca in romania si pt ca au salariu mai mare ca el . radoi ca a fost accidentat si a fost la bologna sa vada cum sta treaba a fost suspendat 5 meciuri . acuma radoi sta o luna din cauza lui piturca caruia ii place sa-i faca felatii lui mutu care e mare jucator pentru ca a inscris un gol pentru fiorentina in meciul cu o echipa de copii de mingi . la steaua radoi poate decide un meci de unul singur . pot sa faca chivu si mutu acelasi lucru la echipele unde joaca? la steaua radoi e capitan . sunt chivu si mutu acolo unde joaca capitani ? radoi nu a comentat niciodata la antrenor ? mutu?? a?? radoi nu se urca beat la volan . chivu??? a?? radoi nu conduce masina cu 250 km/h . mutu???? a??? radoi nu are 100 de gagici. mutu,chivu???? a??? radoi nu s-a drogat . mutu???? a??? am spus despre radoi care e un caz aparte . as putea sa fac aceleasi comparatii cu mutu si chivu si cu ganea si margaritescu . oricat de stelist sunt nu pot sa nu afirm ca ganea este greu . margaritescu e tanar . atata pot sa spun .dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti bati joc de ei . acuma sa va spun cum vad io echipa nationala. in vizunea mea , a nui amator care nu are cunostiinte despre fotbal cum ar indrazni sa spuna unii si altii . coman-petre marin , ghionea(goian) , chivu , ogararu – petre , radoi ,dica(rosu),banel nicolita(sorin paraschiv) -ganea , marica, mutu….parerea mea…….

Alin (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:43

Ca la nationala Romaniei nu exista de multi ani nicio idee tactica este deja o certitudine. Singurul care a incercat o strategie pe termen lung si s-a straduit sa imprime un stil a fost Boloni. Dupa el nimic. Nationala se bazeaza pe mobilizarea jucatorilor si pe vedetele Mutu si Chivu. E ca la poker: iti intra mana, ai castigat… nu iti intra, joci la cacealma si se intampla ce s-a intamplat cu Bugaria.
Piturca… e nul. Nu poti spune nimic despre realizarile sale ca antrenor. A calificat tineretul? Pai la turneul final a luat bataie de la toti… acasa. A calificat seniorii? De ce s-au mai rugat atunci de Hagi sa revina? Pentru ca juca echipa foarte bine si nu avea probleme?! Se pare ca am uitat cu totii cat de exasperati eram atunci de „stilul” Piturca. In viata lui de antrenor a castigat doar 2 meciuri cu echipe mai bine cotate:
1. Portugalia – gol in minutul 90 dupa ce echipa Romaniei fusese dominata copios tot meciul
2. Cehia – care era deja calificata… cine isi inchipuie altceva e naiv.

Chihuahua (30 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:45

chivu vrea rabdare……mai da-o-n p**** ma-sii de rabdare………de 6 ani tot rabdare avem…….nu venim la antrenamente sa va rupem picioarele……nu va devastam masinile…….nu va injuram pe strada……..nu……..noi avem rabdare si strigam hai romania………….da` cat plm crezi frate ca mai are rabdare romania cu voi????asa spuneti si la suporterii echipelor de club??? aveti rabdare…….ne-am trezit devreme si nu avem chef sa jucam……….aveti rabdare sa ne invatam cu programul lu piturca(mare antrenor care dupa ce o plecat de la steaua o antrenat fc flacara miclesti)……….aveti rabdare………..avem frate , avem dar s-ar putea cu timpu sa tinem cu alte echipe care fac performanta si sa ne doara la hemoroizi de echipa nationala , de cu ce panarama s-o luat mutu , de cine s-a despartit chivu etc etc………cere si tu altceva , dar nu rabdare ca nu mai avem………

florin1972 (8 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:46

Chihuahua, nu io cer rabdare ca nici io nu mai am…ei cer…sa vezi meciu` dreaq in seara asta…de nu ne`om lua`o noi…bineee…sa dea Domnu` sa batem..dar ma cam indoiesk

VRG (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:50

In legatura cu calificarea din 2000 a lui Piturca, ceeea ce s-a spus aici nu e adevarat. Nu au realiozat calificarea Hagi si Popescu . De fapt, cei impreuna cu giovani becali au pus umarul la debarcarea lui Piturca inainte de turneul final. Si s-a vazut ce dezastru a iesit. De atunci nu ii mai agreez pe Popescu si Hagi ca manageri de fotbal romanesc pentru ca au dovedit ca sunt complet amatori si smecheri pe deasupra. Ca sa ajunga acolo , astia doi ar trebui sa demonstreze ceea ce nu a facut niciunul. Daca stii foarte bine fotbal asta nu inseamna ca esti un mare strateg. de altfel Hagi a m-ai ratat la nationala , galatasaray si timisoara iar Popescu nu a fost decat un impresar cu pile marii conducatori ai fotbalului romanesc.

Damian (18 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:55

*mutu daca nu ar veni la nationala piturca i-ar face o felatie de fatza cu presa gasindu-i scuze . chivu daca nu ar veni la nationala piturca ar da tricoul cu numele lui chivu pe el la alt jucator*

HAHAHA. Tare!

Alin (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:05

VRG, ai vazut meciurile cu Ungaria si Portugalia de la Bucuresti din 99? Hagi a castigat meciul cu Ungaria intr-un picior si 45 de minute, iar in cel cu Portugalia a marcat golul prin care Romania a castigat grupa (1-1 scor final).

MoRRiS (88 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:05

Florin1972 .. stai linishtit ca bate Romania in seara asta 😀 … Bate cu 3-1

piturcatul (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:13

Doua comentarii mici mai am si eu.
1. Buzarin ori este platit ori este incompetent in materie de sport. Ca ziarist… e bun numai sa faca misto ioanitoaia de el! Probabil ca-l tin la gazeta doar asa, ca are nume cu rezonanta si a auzit lumea de el! In rest, scuza-ma fratioare, esti … nul ca ziarist!

2. Piturca este cel mai bun antrenor de la nationala de la nea angelo incoace! Inainte sa vina el totul era haotic! Cei care spun ca nationala nu joaca nimic sunt rau-intentionati sau irationali! Romania o sa bata in seara asta la scor, nu o sa mai apere nimeni rezultatul dupa meciul de sambata! Si o sa umilim si Olanda, chiar pe Amsterdam Arena! In calitatea mea de dinamovist de 25 de ani apar un stelist care nu a selectionat practic nici un jucator de la dinamo. O sa vedeti ca nu pierdem nici un meci in campania asta. Piturca a facut o selectie foarte buna si a bagat titulari cei mai buni 10 jucatori! Despre portar… eu nu stiu sa avem vreun portar de nationala de la Raducanu incoace! 6-1 le dam azi albanezilor! ascultati ce zic eu!

grandetorito (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:17

Pentru prima data in viata mea sunt de acord cu domnul Buzarin. Statistica este incontestabila! Piturca a reusit cateva meciuri bune, a facut un „schelet” de echipa la Steaua…dar cam atat. Ramane o enigma strategia sa de selectie la echipa nationala. Sa speram, ca tot romanul, ca va fi bine indiferent cine este antrenor, indiferent ca ne este la suflet sau nu…

Schio (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:19

> nu stiam ca fundasul sapunaru a fost reprofilat pe postul de atacant … sfat: intai corectati greselile voastre si apoi ceretine noua mai mult
salut

Doctorul (10 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:19

Eu sincer va spun ca nu sper sa bata Romania!!! Eu m-am saturat sa ni se ceara atata rabdare!! Cand o sa intelegem ca la o nationala nu exista generatii!!! Poate doar Generali sau Pitzurci de moda nu veche sau demodata…si de-a dreptul ANTICA!!! Fotbalul este pana una alta ca oricare sport : FARMEC si PLACERE!!! Cum sa muncesti cu placere cand la ora 9 suna clopotelul de intrare in camere!!!! Cum sa sustin eu un selectioner care a tipat la suporterii nationalei!!! Care impreuna cu Chivu, Mutu si alti cativa au declarat : Noi nu ne mai intoarcem in aceasta mocirla!! (stadionul Ghencea), dar care acum dupa ce Binevoitorul Gigi a bagat milioane de euro si inca nu a jucat nici un meci acolo, vine taman nationala sa „isi exercite” pe un ton de comanda : Dreptul de a juca in Ghencea!!!! Fotbalistiii se declara ghinionisti dar niciodata nu vorbesc de neputinta!!!

Alin (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:20

M-am gandit sa-i pun palmaresul lui Piti de la nationala online:
NORVEGIA – ROMÂNIA 0- 0 amical
ROMÂNIA – LIECHTENSTEIN 7- 0
GERMANIA – ROMÂNIA 1-1 amical
PORTUGALIA – ROMÂNIA 0-1
UNGARIA – ROMÂNIA 1-1
ROMÂNIA – ESTONIA 2- 0, amical
ROMÂNIA – ISRAEL 0-2 (0-1), amical
ROMÂNIA – SLOVACIA 0- 0
AZERBAIDJAN – ROMÂNIA 0-1
ROMÂNIA – BELGIA 1- 0 amical
ROMÂNIA – UNGARIA 2- 0
ROMÂNIA – AZERBAIDJAN 4- 0
CIPRU – ROMÂNIA 2-2, amical
SLOVACIA – ROMÂNIA 1- 5
ROMÂNIA – PORTUGALIA 1-1
LIECHTENSTEIN – ROMÂNIA 0-3
ROMÂNIA – SLOVACIA 2-2 amical
ROMÂNIA – OLANDA 0-2
FRI MACEDONIA – ROMÂNIA 1-2
OLANDA – ROMÂNIA 2-0
ROMÂNIA – ARMENIA 3-0
ROMÂNIA – ANDORRA 2-0
ROMÂNIA – CEHIA 2-0
FINLANDA – ROMÂNIA 0-1
ROMÂNIA – COTE D’IVOIRE 1-2 amical
ROMÂNIA – ARMENIA 2-0 turneu amical în Cipru
ROMÂNIA – SLOVENIA 2-0 turneu amical în Cipru
ROMÂNIA – URUGUAY 0-2 amical
ROMÂNIA – IRLANDA DE NORD 2-0 amical
ROMÂNIA – COLUMBIA 0-0, amical
ROMÂNIA – CIPRU 2-0 amical
ROMÂNIA – Bulgaria 2-2

E bun sau e rau Piti?

Schio (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:20

Preşedintele rapidist s-a declarat nemulţumit de prestaţia atacantului rapidist la Naţionala de tineret, când Săpunaru a fost eliminat în min. 31, în partida cu Germania, pe care românii au pierdut-o cu scorul de 1 – 5, marţi seară.
” Săpunaru a venit la Rapid, cred că este un pic cam tare aerul pentru el la noi, dacă nu se va concentra şi va deveni modest, o să-i fie mai greu”” a declarat Dinu Gheorghe despre atacantul giuleştean

Leave_a_Reply (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:26

insist! Nu mai stergeti!

SCoate-ti domnule poza de acolo ca esti urat!
mai urat ca ceausescu!

sssssorin (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:34

Buzarin are dreptate… fotbalul nu mai este demult doar un joc – cum vor jucatorii de la nationala sa ne faca sa credem – este deja stiinta! Cine nu are chef de studiu, ma refer la piturca, va ramane mult in urma. Da… sunt stelist, dar il apreciez pe Razvan Lucescu, pe Oli, pe Rednic, pe Andone, pe Munti… care tin pasul cu tot ceea ce este nou in fotbal shi iau de-a gata progresele fotbalului. Asha ca Buzarin are dreptate… Cum ar fi sa cititi cronici scrise in limbajul anilor 70? Sau sa va imbracati dupa moda anilor 50? Una peste alta cred ca Romania se va califica doar cu unul dintre antrenorii mentionati mai sus, daca nu cumva unul strain ar fishi mai indicat…

Ionut (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:39

Piturca nu este antrenor modern merge pe vechea tactica batrana nationalei ii trebuie un antrenor strain care sa nu fie patriot pana la sange ..as zice ceva genul protasov scurt si la obiect adiiiica SPECTACOL+VICTORII+GOLURI !!
numai bine si tine-o tot asa ALIN !!! ca ce zici zici bine

Ionut (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:39

Piturca nu este antrenor modern merge pe vechea tactica batrana nationalei ii trebuie un antrenor strain care sa nu fie patriot pana la sange ..as zice ceva genul protasov scurt si la obiect adiiiica SPECTACOL+VICTORII+GOLURI !!
numai bine si tine-o tot asa ALIN !!! ca ce zici zici bine

olteanul (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:40

asteptam demisia lui Piturca, daca Romania nu castiga azi in Albania

aibo (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:48

Piturca e un antrenor depasit din toate punctele de vedere. Dar oricum un antrenor bun nu ar veni la nationala. Suporterii viseaza la Il Luce, el nu are nici o treaba cu noi. Sa fii antrenor la echipa nationala inseamna un numar scazut de meciuri, prime etc…. Iar nationala Romaniei nu reprezinta o provocare nici macar pentru Albania. Cu jucatori gen Lobont (rezerva afumata) Contra, Rat … etc. plictisiti de atatia bani nu vom ajunge la europene. Iar mult laudata echipa de tineret ce a facut in Germania? Asa ca Piturca … lasa-neeeeeeeeeee…..

dragosh2luck (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:53

Of, of, of, pana cand sa cautam tapi ispasitori? Da, de acord, Romania nu are echipa. S-o lasam in plata Domnului. Echipa Under-21 nu confirma, ok, sa o lasam in plata Domnului. Sa crestem juniorii Under-17 intr-o mentalitate de invingatori, sa ii tinem departe de scandaluri si rezultate.

Se pare totusi ca visez… Romania nu se va mai califica… sau poate peste 25 de ani!

zoltantamas (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 18:53

mai,stelistilor..am o intrebare?..a jucat dica in meciul cu BULGARIA?..atata l-ati umflat,dica in sus,dica in jos..dar nu a atins mingea de 10 ori..asa ca mai terminati si lasa-ti pe altii sa vb..cat despre PITI…stie el ce face…daca moare,moare pe mana lui
dupa ce am batut cehia,toata lumea a spus ca este antrnorul potrivit..acum?….hai sa-l mai lasam un pic..HAI ROMANIA

zerro65 (10 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:02

aline nu mai venii cu presupuneri, daca nu sti ceva afla ca asta e maseria ta, de piturca nu mai zic nimic ca degeaba zic.

Leave_a_Reply (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:02

„lasati”

dar perfecta dreptate, zoltan!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:07

George – Ce calificare sa mai rateze? dac-o zbirleste la Tirana, inseamna c-a ratat calif., nu?

Parigianu ‘ – Cum sa nu califici o nationala ca aceea pe care a dus-o Piturca la Euro 2000? Cu toate ca, sa nu uitam, nici atunci nu ne-a fost usor, pina cind n-a revenit Hagi, la rugamintile lui Adrian Paunescu…

Dani – Clubul Steaua promite ca pina la meciul cu Lyon totul va fi gata

Adi – e adevarat, au jucat bine cu Bulgaria, dar au facut 2-2

Claudiu – chiar, tu ce parere aveai in minutul 80 cu bulgarii?

Martin Petrov – Ca martin Petrov e tare toata ziua si toata noaptea. Chiar si pe intuneric…

T4L – Da-mi un stoper mai bun ca tamas. Radu Stefan? Oare? Nu-i prea crud?

Impartzialu – M-a uns oricine vrei tu sa ma unga. Esti multumit?

Piturcatul – daca n-as sti ca Piturca nu atinge tastele, ca-l frig, as fi convins ca a vorbit el in locul tau

Popescu Marian (12 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:17

Alin Buzărin: „La Steaua Piţurcă a luat un titlu în 4 ani. După ce-a plecat el, s-au cîştigat două titluri consecutive”

ADEVARAT , A LUAT 1 TITLU IN 4 ANI

DAR STEUA IN ACELE VREMURI JUCA CORECT

STEAUA NU A CASTIGAT ULTIMELE DOUA TITLURI … LE-A FURAT

NU E MERITUL ECHIPEI PT ACESTE DOUA TITLURI … E „MERITUL” LUI JIJI… EL TREBUIA SA IMBRACE TRICOUL DE CAMPION

Dan I. (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:18

….hmmmm….daca e sa nuantam se vede din helicopter ca Piturca nu are pic de „suflu” pedagogic: nu e domnul Trandafir, nu e nici macar fostul meu prof de clasa a XII- a de matematica (care imi deschidea mintea sa pricep ce nu era de priceput :), dovada derapajul cu Radoi (elevul premiant – si ma refer aici la stiinta fotbalului nu la nota la purtare), pe care l-a eliminat din invatamantul de stat pe motiv de hambatz….la fel cum are hambatz si cu Ogararu. Si poate ca pana la adanci batraneti isi va revarsa naduful de „trainer” si pe alti „elevi” care i-au deranjat mina omului caruia parca ii tuna si fulgera neincetat. Vreau sa mai vad si eu un zambet, o desclestare a muschilor fetei a la Jenei :)….insa cred ca mai degraba o sa vad calificata Albania in finala Campionatului European decat pe Piturca avand ca prieten fotbalistul roman. Si cred ca de aici si pleaca deconcentrarea (concentrata)…ATMOSFERA !!! Oricum n-am ce sa fac:)…pana vor pleca norii, pana la urmatorul meci….Hai Piturca , hai Romania!

Altul (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:21

Toata lumea l-ar fi elogiat pe Piturca dupa primele 80 de minute, dar din cauza ultimelor 10 minute acum nu mai are nici un merit… A ajuns Olaroiu sa fie considerat cel mai bun antrenor, acelasi care a pierdut cu 2-4 dupa ce a condus cu 2-0… In plus, o comparatie intre Piturca si alti antrenori ai Stelei este de-a dreptul idioata – alti antrenori n-au stat 4ani ca sa vezi cate campionate ar castiga, iar campionatul si blaturile nu mai sunt aceleasi, etc, etc… Sa fie clar, in meciul cu Bulgaria lui Piturca i se poate reprosa doar ca n-a fost inspirat sau ca n-a stiut sa tina echipa in priza tot meciul, restul au fost greseli personale de-ale jucatorilor.

Pentru mine ce-a zis M. Sandu este cel mai important – felul cum joaca echipa conteaza. Piturca are meritul de a fi facut o echipa care, pana acum, da impresia ca joaca, marcheaza si poate sa bata. Ramane de vazut daca ce s-a intamplat cu Bulgaria a fost un accident, daca jucatorii n-au fost la inaltime sau daca Piturca e un antrenor slab fiindca a facut prost echipa si foloseste o strategie proasta.

claudiu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:24

„Scoala estica”

Nu este prima oara cand unii dintre tehnicienii romani au o astfel de atitudine, cauzata in principal de tipul de antrenorat pe care l-au deprins in cursul timpului. N-am folosit intamplator cuvantul deprins si nu invatat, pentru ca atat antrenorii mai varstnici – gen Hizo, Halagian, cat si cei mai tineri – Piturca, Lacatus – nu au urmat nici o scoala serioasa de antrenori, ci au pus in aplicare cunostintele pe care le-au dobandit in timpul activitatii. Or, este demonstrat ca nu este suficient sa fi fost un bun fotbalist pentru a fi un bun antrenor. Exemplele Hagi, Stoicikov chiar, sunt elocvente.

Pe langa faptul ca Piturca nu investeste timp in perfectionarea sa ca antrenor, el are si un caracter dificil. care pana acum i-a adus mai degraba neajunsuri decat beneficii.

Pentru aceste motive, Piturca este si va fi un excelent antrenor de nivel mediu, dar nu si un antrenor roman de top. Timpul va demonstra aceste lucruri.

Marin Petrov (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 19:25

Nu, nu: Martin Petrov a fost tare doar doua minute (insa i-a fost de-ajuns).

Si ma temeam sa nu regretam gluma cu Tare de ieri tocmai din acelasi motiv.

Multumesc frumos pentru raspuns. Azi ii surclasam pe albanezi.

T4L (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:02

domnule buzarin…sa va dau un stoper mai bun ca tamas?
nu sunt foarte sigur ca romania are in momentul de fata un stoper mai bun decat tamas(ceea ce este alarmant),dar in situatia in care suntem acum ma cam incearca un sentiment de genul „orice e mai bun ca tamas”….ce ziceti de o re-reprofilare a lui radoi in fundas central?

nu sunt stelist dar singurele variante reale si cat de cat plauzibile par a fi ghionea sau goian….spun asta pentru ca ei au o oarecare experienta in cupele europene si au dovedit siguranta si stapanire de sine in multe meciuri ale stelei… (ce-i drept au si dat-o in bara cand era lumea mai draga)….o alta chestie ar fi ca nationala romaniei are nevoie de un jucator inalt ca si goian care sa conteze in duelurile aeriene atat in aparare cat si in atac….a demonstrat la steaua impreuna cu victoras iacob cat de mult conteaza un joc bun cu capul la fazele fixe….deci,in concluzie…..tamas-nu,maftei-nu,iencsi-nu…..pe langa ca avem putini stoperi,mai sunt si slabi…..cine mai ramane domnule buzarin?

ADMI (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:09

Salutare Domnule Buzarin,

Citesc cu viu interes dezbaterile de pe acest blog ;

1. Bancul cu pricina care a starnit o vie disputa, pro si contra (cum este de fapt normal), facea furori acum vre-o 10 ani in mediul universitar bucurestean (apropos, ai grija sa nu mai faci aluzii la politehnisti, si sa nu mai faci comparatii deplasate, pentru ca o sa-ti pierzi din publicul avizat, care chiar te apreciaza);
2.Este un lucru bun ca orice „nea jean” poate sa-si dea cu parerea, despre orice si despre nimic, pe acest blog;
3.Nu stiu de ce ne coboram la „valoarea bulgarilor”.
4.Gata cu discutiile despre bulgari, ca nu merita.
5.Hai sa discutam dupa meciul cu albanezii, ca daca iese rau…………….

West (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:13

Corb la corb nu scoate ochii…
asta spune o veche vorba romanesca…
Se pare, insa ca imbecil la imbecil scoate!!!
Cel mai mare dobitoc din presa sportiva romaneasca il critica pe unul dintre cei mai prosti antrenori romani ai tuturor timpurilor.
Ai dreptate, Buzarine, Piturca e o nulitate ca antrenor, a creat „Steaua de pitici”, ingropand formatia din Ghencea pentru cativa ani, iar la Nationala, a demonstrat ca valoarea lui tinde spre epsilon.
Totusi, cred ca exista in Romania 22 milioane de oameni mai indreptatiti decat tine sa il critice pe Piturca.
Amandoi sunteti niste ratati!!!

kill3r (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:19

aline te rog mult imi poti da un id al tau de mess sau o adresa de mail ? dak da, te rog sa mi-o trimiti pe mail… tu si Andrei Vochin sunteti idolii mei… visez sa ajung ziarist… iar voi 2 sunteti cei mai buni din tara,,, te rog mult, ai putea ?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:25

West – De exemplu sa critice un competent ca tine

Kill3r – Pot, dar daca pun pe blog, innebunesc. Incearca sa ma suni pe tel. fix de la ziar sau pe adresa de net din ziar

cr3tzuas (17 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:26

sincer nici eu nu prea il sufar pe Alin pt k am impresia k are ceva impotriva Stelei, dar in ce priveste acest articol ii dau cea mai mare dreptata!si nu poti sa zici k Piti a contribuit cu ceva la succesele Stelei pt k nu mai sunt mai mult d e2-3jucatori din acel LOT pe care piturca il detinea!!!intradevar nea califikt la euro dar tot pe mana lui e posibil sa pierdam sau sa castigam aceasta campanie de califikre!Plus k Alin dupa ce Steaua sa califikt in UEFA CL a recunoscut k a gresit in privinta lui Carlos si in privinta echipei in general!pe aceasta cale felicit GSP pt aceste blog-uri sunt ideale fiecare isi expriam parerea si are dreptul la replica!!oricum in final conteaza numai sa mearga nationala bine iar Steaua sa faca o surpriza frumoasa si anu asta!!!HAI ROMANIA !!!HAI STEAUA!!!

Clubul Tricolorilor (26 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:40

@Alin Buzarin

S-ar putea sa ai dreptate. Precedentul meu comentariu a fost scris inainte de meciul tineretului cu Germania.
Oricum, eu nu sustin ca domnul Victor Piturca reprezinta raul fotbalului romanesc ci doar fotbalul romanesc in sine, care oricum, nu se prezinta a fi in acest moment vreo Ileana Cosanzeana. Seamana mai mult cu „fata babei” si miroase precum zmeul zmeilor.

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

BUZErin (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 20:40

Ia zi BUZArine, astia tot tzigani sunt? Si ce cautai la spalatorie in Crangasi cand tu stii sigur ca acolo numai ciori sunt?

phantom (138 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 23:45

buzarin sterge mesaje si nici macar nu arata ca ai incercat sa postezi si ca e offtopic. am si eu o intrebare……ma-ta stie buzarine ce faci tu?

Claudiu (8 comentarii)  •  7 septembrie 2006, 13:17

Nu vreau sa ma laud, dar nu am gandit ca voi sau ca Piti : „mama, ce inspirat am fost ca i-am bagat pe Rosu (se si auzea deja, Rosu, un castig pentru echipa nationala) si Marica. Ce antrenor bun sunt”.
Uitati-va un pic la momentul intrarii lui Maftei. Sa vedeti ce surprins e baiatul ala ca intra in teren.
Piti ar face bine sa inteleaga ca fotbalul nu e barbut sau ruleta.
Cu ce selectioneaza/baga in teren Piti (Contra ???) sigur nu ne vom califica la Euro 2008.
Sigur, vad reactiile de dupa Albania – Romania, insa, dupa parerea mea, ele trebuiau sa fie si mai aspre. Nu putem lauda rezultatul/punctele. Ala a fost norocul de la cazinou.

Comentează