Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Matinalii nocturnelor

Piţurcă a fost unul dintre talibanii cantonamentelor la munte, suind Steaua la Forban pînă acum cîţiva ani, în ciuda evidenţei că pregătirea montană era o practică de esenţă sovietică, valabilă undeva la graniţa dintre anii ’60 şi ’70.

Deşi e […]

marți, 5 septembrie 2006, 5:10

Piţurcă a fost unul dintre talibanii cantonamentelor la munte, suind Steaua la Forban pînă acum cîţiva ani, în ciuda evidenţei că pregătirea montană era o practică de esenţă sovietică, valabilă undeva la graniţa dintre anii ’60 şi ’70.

Deşi e încă tînăr, selecţionerul român se comportă uneori bătrîneşte. Îşi trezeşte jucătorii de dimineaţă, ca acei vîrstnici care se scoală ca să se culce. În aceste 10 zile, Bulgaria plus Albania, n-a pus nici un antrenament în nocturnă, deşi ambele meciuri au fost programate la 9 seara.

N-am fost cu „tricolorii” în cantonament, dar probabil că după zece seara masorii îşi cam termină treaba, iar secunzii încep să patruleze pe holuri întru stingerea ultimelor lumini din cameră. E o procedură şi o mentalitate de Divizia B, unde a doua zi la 11 dimineaţa ai meci, aşa că cel tîrziu la 8 trebuie să fii în picioare, să mănînci ceva, ca să nu intri pe teren cu burta plină.

Nu mai e nevoie de nici o demonstraţie, cît timp fatidicele goluri ale lui Petrov au căzut undeva în jurul orei 22:40, cînd deja „tricolorii” aveau un bioritm de vise.

Comentarii (145)Adaugă comentariu

myke (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:18

cineva mai sus spunea : Piturca a luat un titlu in 4 ani ,dupa ce a plecat el a fost superbine si avea dreptate.
cu o asemenea echipa vom mai privi inca 2 turnee finale din fotoliu.
o fi Mutu o supervaloare ,dar in meciul cu Bulgaria,alaturi de Maftei au fost minusurile echipei.nu inteleg de ce la nationala anumite vedete daca sunt chemate trebuie sa si joace,un exemplu e Cocis.
cred ca avem nevoie de un antrenor pentru a putea participa si noi la un turneu final.
poate un Boloni,un Lucescu,un Zenga,un Andone,un Olaroiu,oameni care vad fotbalul viitorului nu antrenori nostalgici dupa Soava,Trica,Pompiliu Stoica

piturcatul (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:21

O fi lua Piturca un titlu in 4 ani, dar ce lot avea? cati bani se bagau atunci in club? Trebuie sa fii macar ignorant sa afirmi cele de mai sus. E vina lui Piturca() ca Lobont a respins mingea tot meciul? Si o mai facea si in fata! Chiar in momentul dinaintea primului gol, intrebam pe cineva din casa „oare cand o incepe si Lobont asta sa prinda mingea?”!! Si belea… la un minut a luat gol!
Meciul a fost pregatit excelent. In mare parte, bulgarii nu au trecut de mijlocul terenului. Din pacate, elementele astea gen Lobont nu pot fi prevazute! Eu chiar vorbeam cu un taximetrist si spuneam ca o sa o furam scurt, cu 3-1! M-am inselat! Nu avem jucatori, nu avem echipa, dar avem antrenor! Sa nu uitati asta! Sa nu ajungeti sa plangeti iar dupa Piturca!
Nu ai nevoie decat de un Lobont care nu e instare sa tina in maini si de un Maftei care nu e in stare sa se tina pe picioare! si ai incropit reteta succesului, oricat de mare antrenor ai fi!

2DD (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:22

Stimate domn, ai pus punctul pe I, ce era de demonstrat, a fost demonstrat. pitiurca cu p mic, este un antrenor de duzina.
SLAVA lui D-zeu ca a plecat de la Steaua. Mare pacat ca este la Nationala mare, el este bun la pitici (a se citi Nationala de tineret). Pentru ca am spus ca este bun, va reamintesc ca la barbut este f. bun ( Piturca cu P mare)

myke (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:24

pai si pe un Lobont iesit din forma si un Maftei visator cine ii introduce in teren,noi amarati care ne smulgem parul din cap in fata televizorului?

Bogdan (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:24

E adevarat ca ultima calificare a fost obtinuta de Piturca, dar cu o floare nu faci primavara.
Intr-un moment in care la nivel de club am ajuns atat de departe in Europa (cu doi antrenori tineri, din noul val), este inadmisibil sa patim ceea ce am patit sambata, si mai mult, sa te temi de un meci cu Albania!!!!!
Piturca a avut mana libera (fara presiunea lui Gigi) la Steaua si nu a facut nimic notabil! Este inadmisibil sa nu il convoci pe Ogararu (pentru ca e rezerva la Ajax) si sa joci cu Contra care greseste a nu stiu cata oara in meciurile oficiale, dar a-l titulariza pe Lobont (REZERVA la Fiorentina) sa boxeze mingi ce ar putea fi prinse si de un atacant junior este un gest de mare antrenor.
Daca vom avea selectioneri de teapa lui Piturca, Nea Puiu, si altii, tot asteptand sa vina Lucescu senior, pe nesimtite ne vom trezi la tragerile la sorti in urna valorica cu Albania sau Belarus.
Si apropos de Oli: Iancu de Timisoara a spus ca e un antrenor de locurile 2-3, si multi l-au contrazis. Eronat domnilor!! Oli e antrenor de locurile 2-3 ………….. dar in LIGA CAMPIONILOR!!!!

bogdan (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:24

Acest pitzurc ne sfideaza..se crede deasupra tuturor..este imaginea fidela a tiganiei ce domina o foarte buna parte a fotbalului romanesc. Eu ii multumesc lui D-zeu ca a plecat de la Steaua…dar imi pare rau ca a ajuns acolo unde orgoliosii si fricosii nu au ce cauta.
Atata timp cit el va face echipa asa cum ii dicteaza jucatorii si asa-zisii impresari (alde i & v becali)….NU ARE CE CAUTA acolo unde este acum.

Claudiu (8 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:28

Ha ha ha , asta e tare : „în jurul orei 22:40, cînd deja “tricolorii” aveau un bioritm de vise. ”

La ora aia tricolorii nostri erau probabil prin diverse baruri din Constanta. Nu prea-l vad pe Mutu dormind la ora aia.

Si apropo, voi, presa, v-ati intors la 180 de grade mai repede decat au avut nevoie bulgarii sa egaleze. Ma intreb cum aratau parerile voastre in minutul 80. Dar asta e fotbalul, si presa, din pacate.

VADER (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:28

da ma Buzarine ai dreptate de data asta

Martin Petrov (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:29

Alin, maestre: ce diferenta e intre intuneric si Martin Petrov?

DOMNUL Q (7 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:30

ECHIPA IDEALA:COMAN-OGARARU GOIAN GHIONEA CHIVU-NICOLITA RADOI O.PETRE(PARASCHIV) ROSU(CRISTOCEA)-MUTU(MARICA)DICA NUMAI PITURCA NU VEDE….DIN CAUZA BRETONULUI??????????

Mocian (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:31

Ma intreb cum face d-ul Piturca selectia ?! „Dupa ce alcatuieste o echipa de hobiti declara ca se teme de centrarile adversarilor”
Cornel Dinu: „In cariera lui de international Petre Florentin nu si-a depasit in nici un meci adversarul direct” – la fizicul pe care il are nu are cum !!
Degeaba face 3 pasi/ secunda pentru ca dversarul il va ajunge repede.
In fotbalul mare se cauta fotbalisti cu talie !!! Chiar nu vede nimeni aspectul asta la nationala ?!

myke (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:32

Iancu de Timisoara se pricepe la fotbal la fel de bine ca Piturca la gimnastica ritmica.
pai asa era mentalitatea lu Piti daca esti rezarva nu joci,dar sa fi rezerva la Ajax si sa fi titular la Getafe,dupa parerea mea diferenta de valoare e cam mare in favoarea lui Ogararu.

parereless (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:33

Piturca e un antrenor, doar atat. Ce baza a facut el la steaua? Din echipa pe care a facut-o el cati jucatori au mai ramas? Doar Radoi, Dica si Oprita care saracu e mai mult ca sa iasa la numar. Piturca reusise sa strice jucatori ca Paraschiv, Ogararu, Ghionea, chiar Radoi cand il chinuia pe banda dreapta, Neaga, Nesu si poate si altii. Prost la Piturca e faptul ca nu poate fi impartial cu jucatorii. Cand era la Steaua era indragostit de „Claudiu”, care a aratat ce poate dupa ce a plecat de la Steaua. S-a vazut chiar sub comanda lui Piturca, ca dupa ce a plecat raducanu s-a inviorat si jocul Stelei. raducanu a ajuns mare pentru ca juca o echipa intreaga sa-i puna lui mingea in fata portii. La fel a facut si cu Trica. L-a tinut in teren pana a innebunit toata galeria. Si cu Pompilica la fel. La fel e si la nationala. Pana nu pleaca piti sau nu se retrage contra nu o sa scapam de ei.

Merio G (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:36

Cred ca Piti e depasit de situatie. Nu face selectia asa cum trebuie si asta il costa. Faptul ca aduce in lot unii jucatori care in momentul de fata nu sunt in forma si ii neglijeaja sau ignora pe altii care ar trb sa fie titulari ma face sa ma intreb daca nu are diferite interese. Vad ca a chemat lume multa de la Rapid cand toata lumea vede ca echipa lui Lucescu JR. se chinuie in campionat. Are tot felul de „inspiratii” (gen Rosu sau Maftei la inchidere), pai trb sa ii reprofilam pe toti? Jucatorii trebuie sa joace pe postul pe care s-au consacrat. Ii sugerez sa-l joace pe Lobont varf, ca sigur o sa dea un gol. In stilul asta de selectie o sa ajungem in 2090 la un turneu final.
Solutia cred ca trebuie sa fie un antrenor strain sau Mircea Lucescu. Cel din urma cred ca ne califica si ne facea si echipa. Si cred ca venea si pe gratis daca il chema cineva!!!

Miloo (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:36

Draga Alin… din Hunedoara…
Enumera-mi cateva din rezultatele „stralucite” din cariera „marelui antrenor” Victor Piturca… daca poti…Evident

ultras (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:36

raspuns pentru bon : degeaba e disciplina la nationala daca nu sunt rezultate!!!! aminteste-ti cei 4 ani de antrenor al stelei knd ne rugam fiecare suporter steist sa castigam si noi ceva si nu castigam!!!!! degeaba e disciplina m-ai aduti aminte de scandalul cu radoi si cu mutu!!!!! si d c a fost dat afara prima data??? pt k s-a certat cu generatia de aur!!!! piturca este dupa cum spunea Iancu de Olaroiu: un antrenor de locurile trei patru!!!! bravo domnule Buzarin a afirmatie corecta!!!!

a_man_ro (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:37

Nu inteleg pentru ce s-au ofuscat cativa cititori cand au citit bancul cu tare. Mi se pare super TARE =)). Chiar se potriveste cate un banc sa ne mai destinda. Am vazut atitudinea asta de a scrie si lucruri comice pe blog si la Georgescu, Vochin si Andries si acuma iata si la Buzarin. E o atitudine normala pentru ca in toata incrancenarea noastra avem nevoie si de momente de relaxare. SI cand sa te relaxezi mai bine daca nu atunci cand citesti un ziar (si un banc TARE).
P.S. ma intreb cum s-ar auzi bancul asta spus pe scena operei romane:)))

Danicu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:37

Domnu’ Buzarin
Lasa dom’le asta cu materialele serioase. Un material serios ar fi atras atentia asupora faptului ca nationala iarasi are numai contracte cu don Giovanni. Pai din 11, 10 erau jucatorii ISM. N-au incaput Banel, Ghionea si altii fiindca nu au contract cu cine trebuie. uite asta ar fi un articol serios
Si a mai fost dom’le un articol serios. Ala in care un asa-zis suporter stelist, dupa 2-2 la Liege, gasise 10 motive pentru care nu are Steaua fata de Liga Campionilor. Sinteti pe drumul cel bun. Tineti-o tot asa!

a_man_ro (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:38

2 alin din hunedoara
Probabil tu esti suporter al lui Dinamo. Altfel nu inteleg unde vezi tu rezultate in perioada petrecuta la Steaua de catre Piti.

Octav L (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:39

Daca ne gandim bine cred ca la nationala se practica astfel de antrenamente de mult..mult prea mult, personal eu zic ca in ultima perioada am avut un singur antrenor bun la nationala si acela n`a fost lasat sa demonstreze(vb de „Lotzi” nu de Hagi). Dar pestele se impute de la cap asa ca eu dau vina pe Sandu ca el ii alege.
Problema mare la Piti e ca nu e nici antrenor bun si nici macar selectioner bun. Daca ar avea una din cele doua poate ca s`ar compensa
Bafta!

alive4sin (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:41

pai ai si tu dreptate…dar pt jucatorii nu trebuie sa cauti scuze…eu personal nu il va mare antrenor….cum nici selectia lui nu o vad prea inspirata…nu avem portari si mijlocasi….era sa uit….CONTRA….NU IL VREA NIMENI…poate il cheama asa zisi vetereani…..tu ce zici????

un roman (13 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:43

Lucescu zicea odata k victoria intr-un anumit meci se datoreaza mai multor factori de la teren la somnul dinaintea meciului .. orice lucru facut anapoda inainte de meci iti poate distruge concentrarea si calmul necesar pt un meci important .. Iar de Nea Pitzi sa mai lase superstitiile deoparte si sa convoace jucatori care chiar merita nu cei impusi de CLANUL BECALI ! La tineret din cauza jucatorilor impusi sa pierdut meciul de ieri .. PREPELITA , MINCA .. PACAT ca am pus atata suflet pt nationala noastra care ne dezamgeste mereu .. sa se gandeasca si la noi cand pregatesc un meci de calificare .. FORZZA ROMANIA !

alin(din arad) (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:46

cand vad steaua jucand nu imi aminteste deloc de piturca…piturca are o sg tactica:atacam pana dam gol si dupa aia ne retragem;echipa de acum a stelei nu mai are titulari siguri cum are nationala si cum erau Claudiu raducanu, Fl. Dumitru, Falemi…si nu uit k mai juca radoi fundas dreapta, iar ogararu era vesnic rezerva…echipa de acum a stelei nu e construita de piturca cum spun unii….si dak ar veni el inapoi , ar ajunge unde era si inainte

lion4ever (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:47

poate domnu Buzarin e fan Popa(antrenorul de la Iasi)……antrenor de locu 10-13..domnule „ziarist” la momentul actual nu este un antrenor roman mai potrivit pentru nationala…probabil k asta o stiu toti oamenii de fotbal din Romania…poate ar tb sa va explice si dumneavoastra cineva…sau poate o sa realizati dumneavoastra singur…la europenul din 2008…pana atunci…somn usor…

JustMe (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:48

Vad ca unii ii luati apararea lui Piturca. Alin Buzarin are dreptate intr-o mare masura. De ce?
– Ogararu de exemplu nu a fost adus deoarece nu joaca titular (verificati sa vedeti ca inainte de selectie Ogararu a jucat la Ajax titular 3 din 5 meciuri, si are concurenta mare pe post) in schimb il prefera pe Contra (care la golul 2 al Bulgariei visa pe undeva prin centrul careului in loc sa isi tina omul).
– Continua sa il foloseasca in poarta pe Lobont desi Coman este peste el in acest moment ca si valoare (de ce oare nu e adus in locul lui Lobont la nationala Popa de la Timisoara?)
– Judeca indisciplina din lot cu doua masuri. Unii nu au voie nici macar sa comenteze indicatiile lui „pretioase”, altii precum Mutu isi permit sa intarzie la convocare, sa ramana numai el stie…
– Nu intelege jucatorii. De ce zic asta? Va intreb cati dintre voi si-ar fi lasat familia intr-un moment asa de greu cum a fost cel prin care a trecut Dorinel Munteanu pentru a nu intarzia la lot? In loc sa inteleaga situatia si sa il lase pe Dorinel sa fie langa familie si apoi sa se alature lotului, a dat ultimatumuri si le-a pus in practica. Mare greseala. Cu Dorinel pe teren 99% alta era soarta meciului cu bulgarii.
– E rigid in gandire… Nu a stiut cum sa reactioneze la scorul de 2-0 pentru noi. Nu a stiut sa modifice sistemul de joc in asa fel incat sa nu primim gol…
– La Steaua a reusit o singura data sa ia campionatul in 4 ani. In plus a facut din Steaua o echipa de pitici…

stelistu (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:48

draga piturcatule un antrenor adevarat trebuie sa isi simta jucorii pe kre ii antreneaza d aceea se numeste antrenor!!!! asa pot sa ma duc si yo la nationala si sa fac primul 11 si sa plec!!!!! asa k afirmatia k lobont e principalul vinovat este pe jumatate adevarata, sau chiar 33% deoarece a mai fost si contra kre nu a jucat nimik!!!!! d c nu il convoaca pe Ogararu

Miloo (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:48

Domnule Buzarin,

Nu stiu alti cum sunt, dar eu cand ma gandesc la vremurile de glorie ale fotbalului Romanesc privite prin prisma antrenorilor de exceptie… ma apuca rasul…
Pai noi am avut antrenori?
Am avut noi vreodata un cap limpede si inteligent la nationala?
Va raspund cu un NU mare
Noi am avut doar jucatori de exceptie ATAT
Cu meritele lor s-au impaunat antrenori, selectioneri, federali, dumitrei … si altii.
N-am auzit inca de antrenorul roman la nationala vorbind care sa aiba la dispozitie o echipa fara jucatori valorosi si totusi sa se califice la un campionat european sau mondial
Aveti Dvs. cunostiinta de macar unul singur?
Ei… antrenorii… au avut fite, nu idei
Au avut pretentii, nu rezultate
Au avut superstitii, nu inspiratii

piturcatul (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:50

Incep sa ma enervez! Ce e tampenia asta cu bioritmul si cu 22.40?
Piturca nu tine jucatorii in cantonament suficient pentru a le schimba bioritmul sau pentru a-i invata sa prinda mingea, nu sa o boxeze! In cantonamentul nationalei conteaza pregatirea tactica a partidei, nu ora la care are loc antrenamentul! Dobitocii aia care se pretind jucatori de nationala joaca 10 luni pe an pe la echipele lor numai la orele 22.40! Cat de rau-intentionat trebuie sa fii ca sa gasesti un astfel de motiv, mai nea buzarin? Sa caut eu prin arhiva ceva articole de ale matale in care il injurai pe Iordanescu si plangeai dupa Piturca? In care dadeai in toti cu „blestemul Piturca”!?
Asculta nene ce-ti spun eu: Daca nu poate Piturca sa ne califice, nu poate nimeni!
Am ajuns sa citesc pe aici pe undeva ca si Olaroiu e mare antrenor! ALOOOO! Trezirea! De cand baga Becali bani la Steaua, toti antrenorii ei au fost „mari”! Mai exact facuti „mari”! Meritul la Steaua nu e al antrenorului, ci al lui Becali ca a tinut jucatorii, nu i-a vandut ca mafia de la Dinamo!
Si o sa vedeti ca Piturca o sa castige grupa si o sa va inchida gura definitiv la toti!
PS O fi donadoni un antrenor modern cu metode moderne?

parereless (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:52

Nationala nu e numai problema lu Piturca. Acum ca au venit astia cu suflu nou, anume Prunea, Belo, Prodan si Lupescu, e mai rau ca inainte. Nationala a palit, nu mai prezinta interes pentru nimeni. Si daca i-am fi batut cu 5-0 pe bulgari tot nu ar mai fi fost spiritul care era in anii 90. Mai toti prefera sa faca altceva decat sa vada un meci cu nationala. Nu cred ca asta se intampla pentru ca nu sunt rezultate, pentru ca lumea se uita si mergea la meciurile Stelei si atunci cand ne ducea Piturca pe culmile gloriei. Nu rezultatele proaste sunt de vina. De vina este delasarea care inconjoara federatia. Bine ca au venit lupii tineri. Astia dupa ce ca nu fac nimic in plus fata de aia vechi nu sunt nici macar amuzanti. Sa invete si ei de la Sandu si Mitica. Macar astia 2 te fac sa razi.

T4L (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:53

un singur lucru am de zis…..cat timp triunghiul „lobont-tamas-contra” va fi folosit in continuare in primul 11 al nationalei noastre nu avem nicio sansa de calificare la vreun turneu final…avem probleme in aparare si sunt de parere ca inlaturarea acestor 3 jucatori din prima echipa ar aduce mai multa siguranta in defensiva…repet: ‘LOBONT-TAMAS-CONTRA’.

Chihuahua (30 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:53

stau si ma gandesc la ce a spus cine mai demult : „antrenorii se cunosc dupa schimbari”………..olaroiu a calificat steaua cu ajutorul lui badea…….o schimbare(inspirata)……….da………cred ca oli e mare……..pt varsta lui e un antrenor mare in romania si pt romania………..piturca?????piturca who??? nu el nu e mare……..el e un fel de cornel dinu cu pletele in ochi.antrenorii mari scot din teren vedetele cand acestea nu mai ai ce sa arate.ei au vedete.noi avem????in afara de mutu(tentativa de vedeta)si chivu(care vorbeste stalcit , pesemne e jucator mare) noi nu avem cu ce sa ne laudam…….hmmm…….poate doar mirel radoi…….care desi e tanar e matur……..in rest??? cu cine sa ne calificam???? cu ajutorul lui contra care a gresit si cu bulgaria si cu olanda ????? cu lobont care face un meci mare si 10 naspa????cu rat care nu am mai auzit nimic de el prin presa???? codrea????el joaca in serie A la o echipa de subsol ,dar nu asta e important , important e ca joaca in serie A. Piturca nu trebe sa ia in seama faptul ca Steaua este in grupele Ch. Lg. , ca Dinamo si Rapid inca mai sunt in Europa , ca Ganea a dat 4 goluri intr-un meci……….nu nu…….astea-s sunt asa doar ca sa ne laudam la lume……..de ce in razboi soldatii nu se bat cu pietre???pentru ca au pusti,pistoale,tancuri,avioane,submarine……….avem si noi da` noi nu avem generalul care sa ne poarte gloriosi pe strazi………Deci domnule Piturca……….va rugam……..nu mai jucati amicale cu Cipru , Pakistan , Tadjikistan , Indonezia , Peru , Guatemala etc. etc. ………..de ce nationalele grele joaca amicale intre ele????pentru ca sunt mari………noi ????? noi ne meritam soarta……si inca ceva : incercati macar un meci cu jucatori din Liga 1 , cum a mai propus cineva de aici………….si o ultima intrebare domnule Piturca , una retorica , care nu va este adresata : Daca lumea iti spune ca esti prost , asta nu-ti da de gandit?…….

gaby_puls (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:53

un lucru m-am intrebat acum 2 ani la piturca, acela este: daca nu cumva este un antrenor de locul 2? sa pierzi campionatul cu doar 2 infrangerii e ceva. mai am o problema. majoritatea meciurilor se joaca la ore tarzii. dar antrenorii nostri dau stingerea la ora 22 , 23 . antrenamentele se fac la ore matinale, chiar cateodata cu cantatul cocosului. si intrebarea este urmatoare: un jucator nu da acelas randament la antrenament chiar daca este ora 8 dimineata sau 8 seara. daca da randament mai bun la ore matinale chiar pana in 12 . de ce dracu nu se joaca atunci, vedem si noi meciuri mai bune:)))

sirnorbi (46 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:57

un lucru e clar.piturca e un antrenor depasit.punct

florin1972 (8 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:58

Victor Piturca era un antrenor foarte bun in momentul in care, avand echipa pe care o avea, a reusit calificarea nationalei fara infrangere dupa care a fost debarcat. Adevaratul Piturca s`a vazut la Steaua cand a luat un titlu in 4 ani si acum la nationala cand a inceput bine si a sfarsit cum stim toti. Si Iordanescu a preluat echipa de la Dinu dup 2-5 si a dus`o in sferturile World Cup. Dupa care, adevaratul Iordanescu n`a „reusit” decat in fotbalul arab. Uitandu-ma aseara la umilinta suportata de cei mici este clar ca nu vine nimic din urma („marele” Moti n-a facut nimic). Cum si echipa mare joaca prost, cea de tineret, nu mai vorbim….nu ramane decat sa ne rugam ca echipele de club sa ne salveze din nou onoarea. Pentru ca dupa parerea mea nu ne vom califica nici acum la Euro si nici la Mondialele din 2010. Cat despre antrenor? Nici Lucescu Jr, nici Oli sa nu mai vorbim de Lucescu Sr. nu au cum sa preia o nationala in deriva. Deh…daca acum 2-3 ani orgoliile au fost prea mari ca Lucescu al mare sa fie numit antrenor…..asta e…Nu fac lobby ptr. Lucescu al mare…dar…schimbandu`l pe Piturca…pe cine punem in loc? Antrenor strain? Nu cred…..Un scor ptr. seara asta: Albania-Romania 1-1

vlad(bacau) (2 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 16:58

Steaua nu mai are din era Pitzi decat vreo 2-3 jucatori, dintre care nici unul nu mai joaca pe acel post. piTURCA se pricepe la ucis talente nu la creat. Amintiti-va de explozia lui Rica Neaga dupa plecarea lui piti. Omul asta e de neinteles. Oare chiar ii place sa auda din nou PITZI PITZI LASA-NE!!! Ca nu mai are mult pana acolo.

T4L (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:00

un singur lucru am de zis…..cat timp triunghiul “lobont-tamas-contra” va fi folosit in continuare in primul 11 al nationalei noastre nu avem nicio sansa de calificare la vreun turneu final…avem probleme in aparare si sunt de parere ca inlaturarea acestor 3 jucatori din prima echipa ar aduce mai multa siguranta in defensiva…repet: ‘LOBONT-TAMAS-CONTRA’.

P.S. : desigur,am uitat de domnul piturca….nici el nu-mi inspira prea multa siguranta in momentan…

Domnule Buzarin….sunteti de acord cu mine in privinta acestor 4 oameni?

piturcatul (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:01

Stii care e problema?
Daca il baga pe Coman si lua doua astfel de goluri, il desfiinta presa!
La golul doi, nu pot sa nu vad de cinci ori pe zi cum aluneca Maftei si ala centreaza nestingherit!
Si va rog eu, mai terminati cu Steaua asta! Nu suntem o tara de stelisti, oieri si becaleli, ma nene ma!
Dar m-am saturat sa tot ziceti de Nicolita ca e jucator de nationala! Dar voi la ce meciuri va uitati mai nene? Nicolita nu mai joaca nimic de la Sevilla, fratilor! Treziti-va!
Eu sunt dinamovist, dar mereu mi-a placut mai mult jocul stelei! Aproape mereu ati fost peste noi la atitudine in teren! recunosc! Dar acum….. incepe sa mi se faca greatza de la atata …. steaua! Inteleg ca unii isi fac campanie electorala! Ca baga bani in echipa asta mai mult decat baga la protv sa apara la toate jurnalele – de la alea de stiri la alea culinare… dar mai lasati-ne ca ni se apleaca si inchidem televizoarele!

diabl0 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:01

domnule autor al acestui articol,ai uitat ca de cate ori a venit piturca la nationala fie de tineret fie de seniori a calificato la un turneu final??asa k nu mai il criticati tot timpul….

T4L (4 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:02

*momentan

impartialu’ (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:02

Buzarine, ai vrea tu sa spui o treaba, da’ n-ai de unde. Hay s-o lasam in duda goala shi sa ne spui pe cine vrei sa scoti ! Cin’ te-a uns shi cu cat ? Uita-te peste modul in care s-a facut selectia, peste modul in care a fost alcatuit lotul ! Acolo sunt problemele meshtere… Pai de ce acelashi Maftei s-a dat cap in cap de 2 ori cu M. Constantin la Rapid ? De ce ne-a mai bagat rezerva Lobont in rahat ? De ce nu poate Contra sa faca mai mult de 2 sprinturi pe meci ? Da-o pe fatza Buzarine !

cornel (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:03

Haideti d-lor, putina seriozitate! Ora de trezire a jucatorilor, pregatirea montana, antrenamentele si cantonamentele practicate de Piti au aceiasi legatura cu meciul de simbata cum are si nuca cu peretele proaspat vopsit cu superweiss. Se poate filozofa mult pe aceasta tema.

Dani (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:04

SA GANDIT CINEVA ca piturca acum sufla sin iaurt dupa ce a patit cu jucatorii lu giovanni becali prima oara cand a fost dat afara d la nationala,si il baga pe lobont ca e prieten cu mutu si e la eaceasi echipa,pe contra ca e inj camera cu mutu,asta arata ca nare caracter si ii e frica de jucatori.eu cred ca a revenit la vechile obiceiuri cu mafia care a distrus fotbalul romanesc la inceputul anilor 90,si baga juicatori ai lui becali sa le creasca cota,nu uitati ca e un afacerist de aia na avut rezultate la steaua ca a adus jucatori la care avea cota din vanzare la plecarea lor si insista pe piticii care vroia u sai vanda,daca giovani becali punea puna pe jucatorii de lasteaua,n7u mai ajungea in semifinalke anu trecut,in optimi acum 2 ani,si acum in liga,cuu 35 de meciuri in 2 ani in europa,eu cred ca steaua e mai puternica ca romania si in general echipele de club au devanit mult mai puternice ca nationalele nu cum zicea piturca.in primul rand la club exista relatii de joc construite in timp si niste automatiosme care le exerseaza zi de zi,si steaua a dovedit prin performantele in europa,piturcxa este un ba5rbugiu venit pe interes ca o tarfa proasta a lu govani ce e si no sa ne calificam nicaieri pana noi sa ia jhucatori pe merit si pe experienta europeana,eu pun pariu ca nici chivu nare meciuri europene cat are ogararu,si niciun jucator stranier in afara de mutu,chivu,nu are experienta mai multa in europa decat ultimul jucator de la steaua sau rapid.NE DISTRUGEEEEEEEEEEEEE ,AR TREBUI DESCONSPIRAT SI URMARIT,AR TREBUI O FANTOMA,CRED CA NEAM MINUNA CU TOTII,NEA5R LOVI TENUL DACA AM AFLA CE INTERESE SUNT LA MIJLOC SAU CE E IN CAPUL LUI PITIPOANCA

Kik (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:04

Acum se realizeaza ca Piti nu e antrenor.
Indeiferent cum o dai tot el e vinovat.

Ogararu nu joaca la nationala–Motivul : nu e de ajuns ca ai te-a laut ajax mai trebe sa si joci.

Tamas-joaca la nationala—gsp face o medeie de 16 min pe meci in ultimul an a lui tamas

Lobont joaca la nationala—De cand a revenit frey e rezerva lui,iar cat a fost titular l-au cam desfiintat ziarele din italia

Maftei joaca la nationala pe un post unde nu a jucat niciodata

Munteanu nu joaca la nationala—a pierdut trei zile din cantonamentul lui Piti si a uitat sa mai dea cu piciorul in minge—nici macar pt meciul de azi nu putea fi convocat ca…. de a ratat celebrul 5 contra 2

Si asa ajungem si la Contra–ne-a mai ingropat si danezi aceleasi greseli ca acum.Asta e vine o vreme cand nu se mai poate

Ati auzit voi vreodata ca piti sa merga sa asiste la antrenamentele marilor echipe…..poate asa mai fura si el ceva meserie

Sa nu intre in functie bioritmul si in seara asta ca ne-am ars

Hai ROMANIA

florin1972 (8 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:05

Sa nu mai vorbim de orgoliile unui antrenor care cheama jucatori la nationala sa`i tina in tribuna sau nu cheama jucatori care sunt titulari in acest moment (Ogararu). Chiar daca Oga a beneficiat de accidentarea titularului de baza de pe partea sa. Treaba cu adormitul nu tine ptr. ca „marii” jucatori mutu, chivu, contra, tamas lobont joaca sau au jucat in cupele europene la 20.45 ora lor de start. Asa ca nu cred ca e o chestie de „adormit” ci asta le e valoarea acestor super fotbalisti. Aaa..ca nu avea ce cauta Maftei acolo, ca habar n`avea unde trebuie sa stea, ca ne bazam pe un jucator care joaca 25-30 minute pe meci in Spania si a marcat cu bulgarii (Rosu), ca mutu n`a facut nimic tot meciul, ca Tamas nici nu a inceput sa joace in Spania, ca lobont nu a fost niciodata portar….e o alta poveste.

Chihuahua (30 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:07

in fotbal e nevoie de disciplina?sa o luam babeste.presupunem ca mutu pleaca intr-o seara din camera fara sa stie piturca si se duce la curve si la baut si la distractie.asta cu o zi inaintea unui meci.da?bun.asa. a 2-a zi mutu are meci si inscrie 7 goluri. peste 4 zile are iar meci . cu o seara inainte iar se duce la distractie.bun.in timpu meciului iar da 5 goluri.[ceea ce am spus despre mutu e fictiune.l-am ales pe mutu pt ca el e mai high].atunci ce rost ar mai avea disciplina??? daca un jucator isi face treaba pe teren ce treaba avem noi cu ce face el in timpu liber??? ce treaba are antrenorul????ca fotbalul pana la urma urmei in asta consta : sa joci pe teren…….acuma vine partea a 2-a. si sa presupunem ca piturca face ordina la echipa : stingerea la ora 20:00 , trezirea la ora 8:00 , antrenamente la ora 10:00,14:00,18:00…..si nationala nu joaca bine[acest exemplu este unul real si reflecta situatia nationalei].atunci ce varianta alegem??????cuminti dar slabi sau smecheri dar cu valoare??????oricum…….daca emeric ienei ar veni la nationala cred ca am iesi campioni mondiali si cu o selectionata din diviziile judetene……..dar noi mergem inainte cu piturca care se schimonoseste la interviuri de parca ar avea hemoroizi……..nu asta e imporatnt………imporatant e sa cautam scuze ca sa avem ce sa debitam la sfarsitul campaniei de calificare cand n-o sa fim calificati nicaieri dar o sa jucam amicale importante cu Luxemburg , Costa Rica , UTA II , Romania under16 , Egipt , Somalia si Irak………….deci hai sa ne imbatam de pe acuma si sa sarbatorim egalurile obtinute cu Luxemburg ,Costa Rica si Egipt………….hai Romania………….e bine sa fii roman,dar nu in Romania.

piturcatul (5 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:09

parereless

ai perfecta dreptate! Promovarea, marketingul = ZERO! Dar nici nu ai cu cine! Pana la urma… si ei sunt fosti fotbalisti! Tabla inmultirii e deja prea mutl pentru ei! Campaniile de imagine sunt.. de pe alta planeta!

Alin(Hunedoara) (6 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:11

Spuneati dvs, d-le Buzarin, ca performantele Steei au venit dupa plecarea lui Piturca, precum si dupa aducerea in lot a unor jucatori inalti, ci nu „pitici”, asa cum erau favoritii lui Piturca.
Nu uitati insa un lucru: lotul Stelei preluat de Zenga a fost alcatuit de Piturca (cel care facuse meciuri remarcabile cu Southampton sau Liverpool, doar arbitrajul din Anglia facand ca echipa fanion a tarii sa nu ajunga in „primavara europeana”).
Tot pe acel lot se bazeaza si echipa de astazi a Stelei, in a carei componenta sunt, in proportie de peste 50%, jucatori adusi la Steaua de acutalul selectioner.
Si, fara sa imi doresc acest lucru, m-ati facut un mic avocat al lui Piturca…

jiji bkl (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:12

Nu inteleg unde este problema in ceea ce il priveste pe Piturca. A fost numit antrenor al Nationalei pentru ca s-a apreciat ca este capabil sa faca lucruri bune. Daca nu se va intampla astfel, va fi demis. Pur si simplu. Masura valorii metodelor antrenorului este data de rezultatele sale. Cred ca este evident ca Nationala, in ciuda pasului gresit facut cu Bulgaria, are acum alta fata decat pe vremea lui Iordanescu. Iar Iordanescu aplica metode similare. Se pare deci ca problema nu este aici. Nu metoda de antrenament este importanta. E foarte important sa ai niste idei tactice clare, sa stii pe ce jucatori te bazezi si, poate cel mai important lucru, cum sa motivezi jucatorii pentru a obtine rezultatele dorite. Aici cred ca Piturca sta bine, daca nu chiar foarte bine. Sa il lasam sa isi faca treaba si mai vedem. In momentul in care se va trage linie.

mitacus (3 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:13

Piturca este un antrenor slab, dar nu pentru ca nu stie forbal, ci pentru ca refuza gandirea moderna a antrenamentelor si tacticii (in afara de magarus si 5 contra 3, nu mai stie alt exercitiu); si pentru ca este un catar ce nu accepta alta parere decat a sa. Piturca crede ca singura raspunde de soarta nationalei. Eh, nu e chiar asa (valabil pt orice antrenor)! Nu ne mai putem permite inca o necalificare. In cazul unui nou esec, asumarea raspunderii ar insemna sa mearga la puscarie sau macar sa plateasca inapoi intreg salariu! Pai altfel cum? Stie ca nu i se intampla nimic daca nu-i iese. Pleaca de la federatie si gata, la alta echipa (cine l-o mai vrea?!). Iar Romania rateaza din nou. Poate nu va rata, dar asta fiindca avem o grupa supreusoara si jucatori buni ( e o generatie bunicica), nu datorita stimatului Piti!

Chihuahua (30 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 17:16

spune cum te cheama si-ti spun cine esti. piturca victor. mmmmmmmmmm……………esti vai de capu tau , ai paru in ochi deci esti rocker , nu-mi inspira incredere rockerii , ai un baiat super-mega-giga-tera-hyper-ultra prost la fotbal , nu ai facut nimic la steaua , l-ai pupat in c** si in p*** pe Nashu` si pe Corleone ca sa ajungi selctioner , selectia la echipa nationala o faci dupa directia in care ti se scoala obiectu tehnic , nu ai cunostiinte despre fotbal , esti urat , invechit , comunist , antidinamovist(chiar daca sunt stelist observ ca esti un antidinamovist si asta nu e bine – din punct de vedere al echipei nationale) …………..asa……….ce sa mai spun despre tine????aaaaaaaaaa………..era sa uit……….vorba mea preferata…… dupa fatza si freza pari a fi gay…….nu?? io asa vad………gay-ul suprem

Comentează