Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Cazanul cu dragoste

In patru meciuri europene ale primaverii, Steaua a strins in tribunele de pe „23” peste doua sute de mii de oameni. Cu inca 50.000 de astazi, se face sfertul de milion. Populatia Ploiestiului, sa zicem. Acesti oameni:

– […]

duminică, 27 august 2006, 2:30

In patru meciuri europene ale primaverii, Steaua a strins in tribunele de pe „23” peste doua sute de mii de oameni. Cu inca 50.000 de astazi, se face sfertul de milion. Populatia Ploiestiului, sa zicem. Acesti oameni:

– au dat, fiecare, in medie, 6-7 euro pe bilet. Suma strinsa depaseste cu mult milionul;

-dezvolta, fiecare, decibelii lor, iar daca ar expira cu totii in acelasi timp, ca in reclama aceea de la televizor, ar desfrunzi toti copacii din parcul de linga stadion;

-daca ar tropai concomitent, ar mistui sub talpi vechea tribuna de beton, construita in ’53, anul in care murea Stalin;

Toate aceste lucruri se pot masura. Necuantificabila ramine dragostea publicului, revarsata de tribuna catre gazon. Cu cit ea va fi mai mare, cu atit Steaua va fi impinsa mai puternic spre Liga. Oare unde va incapea atita lume la un meci cu Barcelona sau cu Chelsea? Dar atita dragoste ar mistui sub talpi vechea tribuna de beton, construita in ’53, anul in care murea

Comentarii (38)Adaugă comentariu

STEFY (5 comentarii)  •  27 august 2006, 2:41

PANA UNA ALTA MICSORATI VOI PRETURILE LA BILETE , PENTRU CA DRAGOSTEA SA SE POATE MANIFESTA SI TERMINATI CU PROSTIILE .

Clubul Tricolorilor (3 comentarii)  •  27 august 2006, 7:12

Alin, revin maine cand termini si tu ce ai avut de spus…Cred ca ai adormit cu capul pe calculator si n-ai mai reusit sa-ti finalizezi ideea.
La mine-i 12 noaptea ( si un sfert ) iar tu cred ca te intinzi dupa cafea, acasa, in Romania.
Bea cafeaua, termina blogul si revin si eu peste vreo 7 – 8 ore ca sa termin comentariul acesta.

Tavi (14 comentarii)  •  27 august 2006, 9:06

Steaua, va fi impinsa partial de la spate de catre suporteri indiferent de cat de numerosi vor fi acestia. Consider ca, mult mai important decat acestia va fi antrenorul. Datoria acestuia este, sa le explice jucatorilor , sa ii faca sa inteleaga ca NIMIC nu e imposibil. Nu vor juca cu niste extrateresti. Orice echipa e de batut. Chiar Steaua a aratat acest lucru in urma cu 20 de ani si FC Sevilla l-a confirmat in supercupa. Numai din momentul in care jucatorii vor intelege acest lucru, numai din acel moment, presiunea suporterilor asupra adversarilor ne va apropia victoria. In caz contrar, presiunea suporterilor ne va indeparta si mai mult victoria, pentru ca ea va fi simtita mai puternic de catre jucatorii Stelei decat de catre cei ai echipei oaspete.
Pe langa antrenor, consider ca si presa poate contribui la un eventual succes al Stelei. Pentru ca acest lucru sa se intample insa, este necesar ca si ziarele sa inceteze a ne mai vorbi de „galacticii” si „magnificii” care vin sa manance Steaua la ea acasa.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

sorinaccio (64 comentarii)  •  27 august 2006, 10:41

… tatuca Stalin, a vrut sa spuna Alin.
Concurs: cine mai murea in 1953?

Nemesis (42 comentarii)  •  27 august 2006, 13:02

Steaua va fi ajutata de suporteri. Se spunea numai stiu pe unde ca nu se poate pune presiune pe Real. Pariu? Sevillia a dat un gol. Antrenorul a ajutat-o sa nu primeasca un gol. Specatorii au ajutat la celelalte 2 goluri. Daca esti pe un stadion cu jumi-juma (jumate fani barcelon si jucamte fani Sevillia) si auzi numai cantece pt. Sevillia, imnul lor, cantecele lor, si, ceea ce m-a incantat cel mai mult s-a auzit acel „Plecati acasa”, atunci esti motivat. Daca pe Ghencea da Real 2 goluri si tot auzi „lupta Steaua” s.a.m.d. atunci cu siguranta vei motivat ca jucator. Scopul publicului este sa puna presiune pe adversar, dar mai ales sa incurajeze echipa proprie la bine si la rau.

Sughi -Bughi (4 comentarii)  •  27 august 2006, 13:48

Iuliu Maniu

ROSIN (67 comentarii)  •  27 august 2006, 16:00

D-le Buzarin ar merge si-o „aluna” la berea aia. Da’ sa nu fie-n zi de „Recurs” ca nu da bine pe sticla. Cu praz…(aluna).

Nitu Cosmin (1 comentarii)  •  27 august 2006, 18:36

Asistam la un caz perfect de manipulare
Am sa ma explic, acum toti suporterii trebuiau sa vorb despre grupa si performantele pe care STEUA le va face sau le-a facut, cum e cazul cu Valencia sau egalul cu Villeareal, care dupa un an ajungea sa fie eliminata de Arsenal in semifinalele Ligii dupa ce Roman avea sa fie cel ce rata in minutul 90 un penalty in fata lui Lehman cel care a fost recent desemnat cel mai bun portar al ligii, sa nu uitam de acel 3-0 la Betis si imaginea acelui suporter care plange dupa ce cu cateva luni in urma zbiera de bucurie ca echipa lui favorita batuse pe Chealsea, si multe alte bucurii pe care aceasta echipa ni le-a oferit. Sa nu uitam ca aceasta echipa ne-a facut sa uitam cat de lung e drumul unei echipe pana intr-o semifinala europeana. Sa nu uitam ca pana la aceasta echipa tineam pumnii echipelor turcesti sau altor echipe din aceasta parte a Europei si ne amaram singuri costientizand eforturile lor si decaderea noastra cand constietizam ca pana cand STEAUA a castigat acea cupa de la Sevilla sau Monte Carlo acele echipe nu stiau nici macar sa se lege la sireturi, la propriu.
Stau si ma intreb oare Galatasarayul lui Hagii si-au pus probleme legate de pretul biletelor la finala de la Copenhaga sau Monte Carlo, nu s-au dus neconditionat si si-au sustinut echipa acolo unde a fost nevoie.
Asta indemn si eu sa facem acum deoarece steaua are nevoie mai mult ca oricand de unitate, atat din partea jucatorilor, stasffului tehnic sau conducerii, cu atat mai mult din partea noastra, a suporterilor care avem aceasta datorie de ai sustine neconditionat.
Imi veti spune ca turcii sau alte popoare sunt mai dezvoltati financiar, da asa este, dar nici preturile noastre nu sunt aceleasi ca ale lor, iar pentru cei care au sustinut ca mai degraba se duc la Sofia sa vada pe Chealse sau Barcelona, fiindca preturile sunt mai mici, le spun ca ei nu sunt suporteri ai acestui club si ca tocmai ei sunt acei suporteri de care tolontan vb in articol, cei care se duc la spectacol sau pentru spectacol.
Daca acesti jucatori minunati care ne-au readus in Europa nu merita un stadion plin la astfel de meciuri atunci nici noi, ca suporteri nu meritam sa vedem Liga pe stadioane, mai degraba stam si ne uitam, ca si inainte la PRO tv.
Pentru cei cei care au spus ca Ronaldo, Diarra, Helguera s.a. nu se sperie de 25000 de suporteri fiindca sunt obisnuiti cu 100000, le spun ca au dreptate din acest punct de vedere, dar in acelasi timp ei nu sunt suporterii acestui club fiindca nu isi cunosc proprii jucatori, stadioanele Ghencea sau National nu s-au umplut niciodata pentru adversar ci pentru jucatorii nostri, noi venim la meci sa ne sustinem echipa, STEAUA si sa NU sa ne injuram adversarii.

Clubul Tricolorilor (3 comentarii)  •  27 august 2006, 18:52

Alin, eu am revenit, fiindca asa am promis.
Nu ai terminat de scris blogul, asa ca nu prea am ce comenta.
Poate, maine…

Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

Yoyoyoi (3 comentarii)  •  27 august 2006, 22:59

Mai Alinut, m-ai mai enervat tu pana acum de mi-ai scos peri albi, dar insomnii inca nu mi-ai dat.
Acum pur si simplu nu o sa pot dormi la noapte.
De ce? Pai cum de ce?
Tot stau si ma gandesc cine mama naibii a murit in ’53?
Si ce dracu ai vrut sa zici cu acest blog?
Pana acum am inteles ce intentionai sa transmiti chiar daca nu am fost de acord cu tine (in majoritatea cazurilor). Dar acum n-am priceput nimic. Poate faci si tu un efort si iti termini frazele ca sa pot si eu dormi noaptea…

Ah si inca ceva: este ora 22:54 si imediat incepe Recursul Etapei. Fa-mi un favor si stai acasa, odihneste-te, aduna-ti gandurile si dimineata cu forte proaspete spune oamenilor cine a murit in ’53 si ce legatura are asta cu fotbalul. Ca sa nu murim prosti nu de alta. Ca poate azi e ultima noastra zi de viata si cand ajungem la poarta raiului, ca parola, poate va trebui sa spunem continuarea articolului tau si nu ne primesc astia p’acolo. Si uite asa ajungem in iad din cauza ta….
Of, of
Mai, mai

aldyx (16 comentarii)  •  28 august 2006, 1:13

Cind Craiova Maxima juca in cupe,Primaria se gindea sa construiasca un stadion de 100 000 de locuri.Oltenii nu aveau loc pe stadionul Central
De exemplu la Meciul cu Kaiserslautern au fost in jur de 55 000 de oameni.Inghesuti ca niste sardele.Scarile erau ocupate.
Astazi la Craiova stadionul a fost arhiplin ,iar s-au ocupat si scarile.
Daca Universitatea ar fi in locul Stelei astazi ,oltenii ar fi umplut un stadion de 250 000 de locuri la un meci cu Ral Madrid

ps. evident ca nu exista in lume un astfel de stadion ,dar oltenii sint cei mai multi suporteri

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 12:00

Stelisti sunt cei mai multi suporteri, s-a demonstrat prin sondaje, iesiri in strada, etc. Poate ca erau mai multi suporteri ai Maximei atunci, dar acum sunt stelistii cei mai multi.
In legatura cu stadionul: exista un stadion in Brzilia de 100 si ceva de mii de locuri. Mult peste 100.000.
Ghencea o sa aiba cam 60.000 de locuri si o sa fie plin la meciurile mari ale Stelei. La stadioane: Ghencea are 60, Lia are 55 si Poli 35-40, iar Stiinta 30.

a_man_ro (6 comentarii)  •  28 august 2006, 12:03

250000 de ciobani (printre care si eu). sunt mandru ca ma pot numi cioban si ca pot incuraja steaua cu real si lyon in cl.
P.S.-alin da si tu un buzz cand termini articolul-
P.S.2 pretul biletelor nu este atat de mare (cine are bani sa vina la meci cine nu sa il vada la tv).
P.S.3 nu vad articole incendiare despre pretul prea piperat al mercedesului in comparatie cu dacia logan. adik ce tot amarasteanul de roman sa nu aiba dreptul la un mercedes? sunt sigur ca gigi e de vina si pentru asta. i-a cumparat el pe muncitorii din fabrica si i-a pus sa munceasca fara „dusmanie” si din cauza asta pretul a explodat. sa-i fie rusine.

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 12:34

Alin Buzarin (ce frumos ii rimeaza numele) nu a terminat articolul ca sa il lase in suspans. Probabil a vrut sa dea delete si a dat enter.

edi (11 comentarii)  •  28 august 2006, 12:46

domnule buzarin eu inteleg ca tineti cu steaua dar incercati sa fiti mai corect umpic.numai steaua are victorii?? ia uitativa umpic la cfr cluj si mai ales la dinamo.fiti mai corect cu toate echipele ce naiba!

Emil-Mircea (13 comentarii)  •  28 august 2006, 14:46

prietene edi..cand vom vedea 50-60 de mii de spectatori in tribunele unui meci al lui CFR Cluj sau al lui Dinamo (in afara de unul impotriva Stelei) ..atunci reclamatia dvs va avea obiect..

pana atunci.. liniste..echipa Steaua e pe gazon..

edi (11 comentarii)  •  28 august 2006, 16:34

draga emil-mircea stadionul dinamo are o capacitate de vreo 30.000 de locuri si navem cum sa vedem 50.000 de oameni.si ala a fost meci din preliminariile champions league nu din campionat.

claudiu_ (11 comentarii)  •  28 august 2006, 17:07

pt Nemesis: Nemesis,copile,nu crede tot ce auzi la televizor. Stelistii sunt sunt cei mai numerosi dar nu in proportie de 60% cum se spune in „sondaje” . Ei reprezinta cam 40% , ceea ce e extraordinar . In legatura cu stadioanele de care ai auzit tu si despre care iti dai cu parerea ca un veritabil semidoct , adevarul sta asa :Stadionul Rungnado May Day din Korea de Nord (150 000) , Azteca din Mexic cu aprox. 126 000 , Maracana , Brazilia (125 000) s.a.m.d. Iar stadionul Ghencea nu are 60 000 ca in deliru-ti ,ci doar 28 000 . Asa ca wake the f**k up ! aka temina gimnaziu si dupa mai vorbim !

claudiu_ (11 comentarii)  •  28 august 2006, 17:12

Pt Nemesis : Nemesis ,copile, pentru ca esti intr un crepuscul si te indrepti spre bezna totala , tin sa te intorc cu fata spre lumina si sa ti prezint stadioanele Romaniei cu capacitatile lor ; nu vreau sa mai delirezi ca in cazu’ Ghencea-60 000 de locuri .

Stadium Capacity Club
Stadionul Lia Manoliu 60,120 Romania
Stadionul Dan Pãltinisanu 33,000 FCU Politehnica Timişoara
Stadionul Municipal 32,700 CSM Medgidia
Stadionul Ion Moina 28,000 FC Universitatea Cluj
Stadionul Municipal 28,000 Building Drobeta Turnu-Severin
Stadionul Ion Oblemenco 27,915 FC Universitatea Craiova
Stadionul Ghencea 27,063 FC Steaua Bucureşti
Stadionul Jiul 25,000 Jiul Petroşani
Stadionul Dunãrea 23,000 Dunãrea Galaţi
Stadionul Municipal 20,000 Laminorul Roman
Stadionul Valentin Stãnescu 19,100 Rapid Bucureşti
Stadionul Municipal 17,500 FCM Bacãu
Stadionul Gheorhge Hagi 15,520 Farul Constanţa
Stadionul Nicolae Dobrin 15,170 FC Argeş Piteşti
Stadionul Dinamo 15,138 Dinamo Bucureşti

claudiu_ (11 comentarii)  •  28 august 2006, 17:15

pt Edi : Eu tin cu Dinamo dar cand vad ca si tu esti in pom cu nr de locuri , tin sa ti zic : Wake the f**k up ! Stadionul Dinamo are putin peste 15 000.

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 18:00

Au reconstruit Ghencea.

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 18:01

Eu am dat acele date cu aproximari si din cate am auzit (de la TV), dar tu ai cautat pe google si acum esti mai tare. Brovo!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  28 august 2006, 18:08

Pt. toti

Am fost plecat citeva zile, dar am revenit, gata, putem sta de vorba. E bine ca pe blogul meu se fac schimburi de informatii. Cit priveste capacitatile stadioanelor, ele sint cele punlicate in Anuarul din 2.000. De atunci s-au mai schimbat putin, prin partile esentiale.

Pt. Edi
Cind am spus eu ca Steaua are numai victorii?

A-Man-Ro
Despre ce articol e vorba?

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 18:16

Deci eu doar am spus ca am auzit de un stadion din Brazilia (da este forba de cel din Marecana cu 125.000) care e mare atat. M-am referit la noul Ghencea care ar avea 60.000. Nu inteleg de ce doar pt. ca nu am cautat intr-o carte si nu am zis numarul exact al locurilor sunt facut prost. Am si zis ca doar aproximam, daca stiam ca o sa va suparati asa de mult ma documentam si eu mai bine. Se spune ca NOUL Ghengea va fi foarte mare.

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 18:17

Bine ati revenit domnule Buzarin. 🙂

claudiu_ (11 comentarii)  •  28 august 2006, 18:19

Aveti dreptate ca s au mai modificat …dar nu de o maniera atat de mare incat sa arunce in derizoriu estimarile din 2000 .
Pt Nemesis : Ai dreptate ca am cautat pe www , ca doar nu le am numarat personal ^^ . Dar totusi stiam ca ghencea are in jur de 30k , nu 60 k !

claudiu_ (11 comentarii)  •  28 august 2006, 18:19

Iar daca e vorba de o confuzie , imi cer scuze ! ^^

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 18:27

@claudiu_: Ghencea se va face de vreo 60.000 din cate am citit. Ar trebui sa iti ceri scuze nu doar pt. confuzie, ci si pt. limbajul violent si arogant: „copile, pentru ca esti intr un crepuscul si te indrepti spre bezna totala , tin sa te intorc cu fata spre lumina si sa ti prezint stadioanele Romaniei cu capacitatile lor ; nu vreau sa mai delirezi ca in cazu’ Ghencea-60 000 de locuri”
Eu am zis „Ghencea o sa aiba cam 60.000 de locuri si o sa fie plin la meciurile mari ale Stelei.” Nu ma referam la Ghencea din 2000, ci al Ghencea din 2006.

ROSIN (67 comentarii)  •  28 august 2006, 18:46

Totusi n-am aflat cine-a murit. Hai Aline , te imploram spune-ne , nu ne mai fierbe!

claudiu_ (11 comentarii)  •  28 august 2006, 18:47

Steaua in 2006 crezi ca o sa poata primi 60k ? Ma” indoi ” (a se citi indoiesc) .

Nemesis (42 comentarii)  •  28 august 2006, 22:41

Nu stiu nu sunt expert, spun doar ce am citit.

PAVALASCU CEZAR (5 comentarii)  •  29 august 2006, 0:15

VA ROG SA SCRIETI MAI OBIECIV…NU MAI INTOXICATI OPINIA PUBLICA…FOTBALUL A AJUNS PREA COMERCIAL SA NU APARA VREUN BOSANCEANU SA-SI FACA RECLAMA ..MASCAND DE FAPT FAPTUL CA NU E UN BUN MANAGER…..AUZI CULMEA INFRANGERII SA PIERZI 6 PUNCTE PENTRU CA JOCI CU STEAUA….ADICA URZICENIUL DE CE NU A FACUT BLAT CU FARUL?! A ….!! SCUZATI A FACUT STEAUA SI PENTRU URZICENI…PENIBIL!!!! CARTONAS ROSU ..PENTRU VOI….CERETI-VA SCHIMBATI!!! SUNTETI COPII DACA STEAUA FACE BLAT SI PENTRU EA + BONSU PENTRU URZICENI…….HAI STEAUA……PR. DRD. UNIV.

bigdan (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:31

Craiova aduna la un singur meci cate 50.000 de oameni si nu era pe stadionul national. S/a ales praful acuma, dupa era Dinel k a reusit sa ne invrajbeasca pe toti!!!!!!!!!!!!!!!!

petros (1 comentarii)  •  31 august 2006, 8:58

Domnule Buzarin, sa stiti ca sunt actionar la Rapid si eu l-am cumparat pe Mazilu! Ma numesc Jiji Berbecali si am bani la fel ca deputatul israelian Meir ce care se tot lauda ca l-a cumparat pe Mazilu iar fiul sau e actionar la Rapid. Am observat ca scrieti toate povestile pe care vi le spune unul sau altul asa ca poate ma dati si pe mine la ziar:)))
Ma mira faptul ca puneti botul la toate prostiile unora…Sunteti tari, cei mai tari la dat dume!Daca au ajuns sa isi bata joc de voi doi israelieni…nasol fratilor!

hoodia (1104 comentarii)  •  11 ianuarie 2007, 17:55

hoodia…

news…

klingelton (1104 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 12:40

best card credit secured…

Jetzt gratis motorola klingeltöne klingeltöne kostenlos…

kokonaiset soittoäänet (1104 comentarii)  •  2 februarie 2008, 9:10

soittoäänet ctu…

Why soittoäänet fi metal soittoäänet…

guide (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2009, 11:34

interesting site

Comentează