Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Despre mine

Era odata unul Oblemenco. Nelu Oblemenco. Facuse ulcer perforat si mii de oameni stateau in fata spitalului din Craiova asteptind sa vada daca idolul va scapa cu viata. Peste citeva luni Oblemeco dadea golul calificarii in meciul Craiova-Fiorentina. Se intimpla […]

miercuri, 16 august 2006, 8:36

Era odata unul Oblemenco. Nelu Oblemenco. Facuse ulcer perforat si mii de oameni stateau in fata spitalului din Craiova asteptind sa vada daca idolul va scapa cu viata. Peste citeva luni Oblemeco dadea golul calificarii in meciul Craiova-Fiorentina. Se intimpla asta in toamna lui 73. In acea zi, dimineata, fusesem facut pionier. Am mers la meci cu tata, cu cravata rosie la git.

Atunci a inceput totul, pentru ca a doua zi am scris cu stilou chinezesc cu pompa de cauciuc primul editorial. O compunere pe foaie de dictando, care s-a bucurat de un singur cititor, invatatoarea. Astazi, vin pe mail sute de mesaje, atunci invatatoarea a facut zeci de corecturi cu cerneala rosie.

De gresit, gresesc si acum. Intre timp au trecut 33 de ani, o viata de om in care in fiecare zi am scris zeci de rinduri despre fotbal. Cele mai bune, editorialele din minte sau de la sfirsitul caietelor de scoala, n-au fost publicate niciodata.

Azi as vrea sa scriu despre fotbalul de atunci, dar el nu mai exista. Pentru ca nu mai exista nici un fotbalist care sa adune zeci de mii de oameni in fata spitalului.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

Codrut Baciu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 1:39

Te salut domnule Buzarin, si iti multumesc din fata monitorului (dar mai ales din suflet).
Abia am facut 20 de ani si abia am apucat sa-l admir pe Cocis si sa-l boscorodesc oe Mutu. Din pacate tot ce stiu despre Oblemenco, Balaci si restul, este de la voi voi, gazetarii. Insa dupa 1 noaptea cand se termina familia bundy si se updateaza gsp-u’ punct ro, mai dau peste cate un articolas de-asta care ma face sa-l contrazic pe taicamiu: hai ca n-a fost asa de rau nici pe vremea voastra. Trec la blogul nea Ovidiu acum, dar sa stiti ca in noaptea asta dvs ati fost sef acolo 🙂

Spor la treaba !
Cu respect, Codrut
( buzau)

georgiana (4 comentarii)  •  17 august 2006, 7:12

Ce aveti cu STEAUA????

Dr@Gosh (Craiova) (57 comentarii)  •  17 august 2006, 10:54

ash vrea shi eu sa rog suporterii stelisti sa nu se mai bage in seama peste tot, atunci cand nu este vorba de ei shi de echipa lor, sa nu se mai considere buricul pamantului shi sa nu mai trimita mesaje care sa contina numele „steaua” acolo unde nu este cazul
Va multumesc pentru intelegere!!!
PS: acelasi lucru este valabil shi pentru dinamovisti.

Bidi (10 comentarii)  •  17 august 2006, 13:32

Respect pentru munca depusa si pentru curajul de a deschide un BLOG (da, in cazul dumneavoastra este vorba de curaj, deoarece, jignirile aruncate cu usurinta sunt la tot pasul in momentul in care nu esti de acord cu cineva )

M-am uitat la Recursul etapei (pff tot Procesul etapei era sa scriu ) de duminica si am vazut cum continuati critica asupra portarului Stelei, Carlos Alberto, si chiar nu inteleg de ce …. Doar pentru simplul motiv ca datorita lui nu mai puteti lua informatii de la jucatorii Stelei ?
Toata lumea a sarit sa dea cu noroi in el ..ba ca a gresit din nou la Liege ba ca a facut penalty in meciul cu UTA (sa fim seriosi … pana si domnul Ovidiu si-a dat seama ca exagerati si a incercat sa „dreaga” situatia )
De ce nu vedeti si faptul ca el e cel mai bun portar din Divizia A la jocul cu piciorul ?! de ce nu ziceti si de faptul ca el a fost accidentat in meciul de la Liege ?! de ce nu ati scris ca Oprita (care la faza golului 2 trebuia sa-l marcheze pe rapaijc) dormea pe el ?! de ce nu ati sarit si la gatul lui Coman pentru gafa de la Sarajevo ? Atitudinea asta, eu unul, o vad bizara si chiar mi-as dori sa raspundeti macar pentru simplul motiv ca citesc ziarul unde lucrati dvs.

Multumesc ! Un stelist dar si un suporter al Fotbalului romanesc !

Cristian Pavel (2 comentarii)  •  17 august 2006, 14:40

Din pacate, eu nu l-am apucat nici pe Oblemenco, nici pe Balaci, crescand cu Sevilla si cu magnificele nopti oferite de Hagi & co. In plus, am pacatuit esential neurmand chemarea de a deveni cronicar de sport. De aceea, fiecare articol care surprinde sportul prin perspectiva vietii (si nu a cantitatii inutilizabile de bani si performante) imi oblojeste mereu acest pacat.
Bine ati venit in lumea de blog.
Sa discutam impreuna despre viata…

Esku (4 comentarii)  •  17 august 2006, 15:47

Eu nu o sa ma refer la acest articol, o fac un comentariu la un „PS” publicat de dvs. dupa meciul Argesului cu Timisoara! Am mai trimis acest mesaj si pe mail insa nu mi-ati raspuns … sicer, nici nu ma asteptam! Iata ce m-a nemultumit:

Alin Buzarin: „P.S. E limpede că Giannini a venit în România să înveţe meserie. „Principele” e un fost mare jucător, dar, concomitent, şi primul antrenor italian din lume a cărui echipă joacă în linie, lăsîndu-şi adversarul singur cu portarul de 4-5 ori pe meci. De la Giannini e cale lungă nu numai pînă la Lippi, ci şi pînă la Landi sau Bergodi, care s-au şcolit şi ei pe la noi.”

COMENTARIUL MEU (impartasit de multi suporteri ai echipei FC ARGES … chiar a fost un mesaj la meciul cu Craiova, care daca o sa va intereseze, luam legatura si vi-l trimit pe mail ….)

Cum puteti dl. Alin Buzarin sa va dati dvs cu parerea despre un antrenor strain care are pe mana o echipa de o luna si jumatate, care nu cunoaste prea multe despre acest campionat? Cum puteti sa fiti atat de arogant, nu numai dvs, ci intreg gsp-ul si sa nu mentionati ocaziile si dominarea clara a echipei FC ARGES in prima parte a meciului? Cum de nu vedeti schimbarea mult in bine a echipei FC ARGES fata de returul sezonului trecut? Este o echipa ofensiva, care se bate pentru orice minge, cu jucatori tineri din propria pepiniera! Este mult de lucru, s-a venit cu o mentalitate noua, cu un alt stil. Trebuie sa avem rabdare si sa nu mai aruncam cu noroi intr-un antrenor scolit la Coverciano si un fost mare jucator. Asta este stilul vostru, murdarul stil al gazetei, de a arunca cuvinte grele catre strainii care vin in Romania si nu dau randament de la inceput! Va place sa fiti mereu in centrul atentiei cu tot felul de ineptii. Noi, presupun ca stiti, am mai avut un conflict cu Catalin Tolontan, dar si cu Maria Andries care scriau numai „basme” despre FC ARGES!

Ma intreb, de ce nu ati aruncat in Gianinni si dupa meciul de la Alba? De ce nu ati precizat atunci ca echipa a jucat extraordinar, ratand imens, scorul la finalul meciului putand sa atinga cote naucitoare pentru cei din Petrosani? De ce atunci nu ati facut nici o remarca la adresa antrenorului si stilului de joc impus? Cand la 1-0 in min 65-70 ne aparam la 40 de m de poarta si nu ii lasam pe cei din Petrosani sa treaca in jumatea noastra, practicand un fotbal ofensiv avand clarviziune si disciplina tactica… atunci de ce nu s-a scris nimic?

Voi, gsp, nu stiti decat de Steaua, Rapid, Dinamo si Poli …. poate si Craiova. Despre FC Arges, Poli Iasi, Ceahlaul, UTA, Farul, Galati vad o stire la 3-4 zile … poate nici atunci! Cautati numai scandalul, provocati pe oricine prin articole defaimatoare gen „Poli contraataca”- Alin Buzarin, iar daca va si iese este perfect. De ce nu aveti rabdare cu acest antrenor? De ce ridicati in slavi Poli sau SDR-ul? Vad numai site-uri stelisti.ro, rapidisti.ro …etc? Voi sunteti sclavii celor din Bucuresti, de acolo va hraniti, pentru ca de acolo pornesc scandalurile … provocate de cine? De gsp si de alti ziaristi ca dvs…. pe care eu unul nu ii pot numi ziaristi ci niste cautatori de scandal si doar atat…..

Gsp spunea cu o zi inainte, ca meciul JIUL – FC ARGES se joaca pe stadionul municipal din Petrosani …. ma gandesc ca v-ati trimis „marii reporteri de teren” la Petrosani si nu la Alba, facand o cronica a meciului dupa auzite. Nu v-am auzit atunci, dl. Alin Buzarin, laudandu-l pe Giuseppe Gianinni pentru noul stil de joc aplicat echipei FC Arges (in doar o luna)… ati asteptat o infrangere pentru a da in el cum stiti dvs mai bine … pentru ca doar asta stiti, gsp&co.

Sa nu va mai aud ca va intrebati de ce se nasc conflicte intre galerii, intre suporteri, intre jucatori si conducatori…. voi presa sunteti cei care nasteti aceste conflicte… ura intre echipe fiind alimentata de voi… iar atunci cand un strain vine in fotbalul romanesc, la cea mai mica greseala sariti pe el si ii dati in cap …

Deja ni se face scarba de articolele voastre aberante! gsp a devenit un ziar de scandal, nu un ziar de sport. Lucrul cel mai grav este ca obiectivitatea va lipseste cu desavarsire!

Sunt sigur ca acest mesaj nu o sa fie niciodata luat in seama de voi… pentru ca nu stiti sa acceptati REALITATEA!

RUSINE GSP! RUSINE dl. ALIN BUZARIN!

esku, Pitesti, fan FC ARGES

ps: Astept un raspuns totusi … aici sau pe mail!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  17 august 2006, 16:26

Biddy, Alexandru

Sa fie clar, n-am nimic cu Steaua, ii doresc din suflet sa se califice in Liga, dar mi-e teama, pentru ca portarul Carlos e foarte nesigur. In plus, se pare ca nu vede bine. Celelalte aspecte ale comportanmentului sau conteaza mai putin.

Esku
E adevarat, Argesul poate bate pe oricine, dar problema e ca in afara de Jiul inca n-a batut pe nimeni. Giannini e un antrenor la inceput de drum, mai are multe de invatat in aceasta meserie. Nu neaparat toti marii fotbalisti, iar Giannini a fost foarte mare, devin antrenori buni. Cazul Hagi e cel mai elocvent exemplu.

RADW (3 comentarii)  •  17 august 2006, 17:13

Sper din tot sufletul sa bata standard la bucuresti macar cu un gol diferenta ca prea i-a crescut greata lui nea’JIJI . Treaba e clara : ” taranii din romania / asculta SCOTER – MARIA ” . Si apropo , poate GSP ne explica si noua cum a reusit JIJI sa scape de BODU , nu este normal ca sa platim datoriile unui club pe care unii dinte noi il uram si care pe deasupra are ca patron un cioban pured de bogat pt care banii aia sunt maruntis .

Esku (4 comentarii)  •  17 august 2006, 17:35

Dl. Alin Buzarin …cum a jucat Argesul cu Poli??? Sau nu ati vazut meciul si nu va puteti pronunta??? Am luat 2 goluri pe 2 greseli personale … n`are Giannini nici o vina! Cand le ascundeam mingea in prima repriza nu ati vazut?? …. Desre meciul cu Craiova mai e si problema cu patronii … asa k nu e elocvent acel meci … intelegeti ce vreau sa zic. Dar vi se pare asa usor k o echipa sa isi creeze 14 ocazii de poarta din min 50 pana in 93 si sa joace un fotbal atat de ofensiv? (meciul de pe Oblemeco)

Dar nu mi-ati raspuns la „n” intrebarile pe care le-am pus…. si as dori ceva serios …. nu abureli… pentru ca ceea ce ati scris acum e total diferit de ceea ce ati scris in acel articol! …. Asteptam (n.r. fanii FC ARGES) un mail sau un raspuns mai complex la tot ceea ce am expus in acel mesaj. Probabil o sa publicam pe site-ul oficial al suporterilor argeseni http://www.fcarges.com cum o sa argumentati dvs. jignirile la adresa lui Giannini dar si a clubului FC Arges in care ati aruncat cu noroi de cand va citesc (gsp).

Cand Cartu era la FC Arges ne balacareati in ziar ca bagam autobaza in poarta, ca jucam cel mai urat fotbal….. Acum cand Cartu e la Timisoara imediat se schimba situatia … „Poli descopera contraatacul” si tot genul de nesimtiri gsp-iste … Cand FC Arges in era Cartu juca cum a jucat Poli cu Rapid etapa trecuta nu scapam din mistourile din ziar a doua zi! Cum va explicati?

Bidi (10 comentarii)  •  17 august 2006, 18:17

@RADW , dovedesti ca inteligenta nu e punctul tau forte.
@Esku , E normal ca GSP-ul sa aiba mai multe stiri despre Steaua/Dinamo/Rapid/Poli deoarece :
a) Echipele astea sunt responsabile cu scandalurile, fotbalul jucat cat de cat spectaculos etc…
b) Echipele astea au cei mai multi suporteri
Meciurile Stelei aduc in anumite momente un rating mai mare decat in unele meciuri ale echipei nationale …

@Dl.Alin Buzarin …multumesc pt raspuns si sper sa vedeti si calitatile unui sportic chiar si in momentele in care greseste 😉

kato (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:38

Si mie imi placeau mai mult ciresele pe care le furam copil fiind decat cele de la piata ,cu toate ca ultimele erau mai aspectuoase.Asa si cu fotbalul „din vechi”..imi aduc aminte de Dudu Georgescu si fantastica lui ‘bomba” cu capul de la 14-15 metri de poarta pe care o facea la fel de bine si cand era cam puriu si juca la Gloria Buzau..deh amintiri de pe blocuri turn (ca in stadion nu mai aveam loc).Intre timp ideea de fotbal jucat petru fotbal a cam disparut pentru ca eu personal nu cred ca voi mai vedea un stadion „in flacari” ca la Romaina – Italia din 83.Sa fim noi cei care am uitat sa mai savuram un meci mare sau ei (fotbalistii) care nu ne mai dau motive?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  17 august 2006, 18:48

Esku

Eu zic ca nu l-am jignit pe Giannini cind am spus ca mai are de invatat.
Oricum, pe vremea lui Cirtu jocul era mai legat decit acum. Chiar, v-a placut cum a jucat Argesul la Craiova?

Esku (4 comentarii)  •  17 august 2006, 18:57

In primele 50 de minute a fost un joc suspect de slab al echipei asa ca ma abtin de la orice comentariu referitor la acest meci!
Dar, v-a intreb si eu pe dvs, chiar nu v-a placut cum a jucat Argesul cu Timisoara?

DA, l-ati jignit! Un antrenor strain nu poate face minuni intr-un fotbal necunoscut lui pana mai acum 2 luni! Totusi, echipa s-a schimbat in bine. Daca am finaliza toate ocaziile pe care ni le creem ar fi perfect, insa este o echipa in formare… de ce nu aveti rabdare cu acest antrenor si aceasta echipa si va hazardati la verdicte dupa 2 meciuri (in cazul acelui articol)?

Bidi (10 comentarii)  •  17 august 2006, 19:53

Pai si care e problema ca are multi editorialisti ?! …
e chiar benefic, eu personal de asta si citesc Gsp in locul prosopului … desi mi-e scarba de A1 care se vede de la 100 de mile ca tine partea rapidului la stirile de seara…

Prefer sa citesc un editorial scris bine decat un comentariu la un meci pe care l-am vazut si in care respectivul se semneaza sau nu pe articolul sau si in care rezuma un meci in baza comentariului de la TV .

faraonu (5 comentarii)  •  17 august 2006, 20:56

Mi-ai placut la „Recursul Etapei”…cand ai vazut „intrarea” lui Carlos ca fiind fault in careu.
Toti avem momente penibile……
Disperarea ta te-a facut sa pari penibil.
Am sa-ti zic soimu’….pentru ochii tai…….si bineinteles spiritul de observatie.
Ce imi place la tine….ca te plateste cineva…..
SOIMULE!!!!!!!:)

realist…? (5 comentarii)  •  17 august 2006, 21:29

Intradevar Carlos are niste probleme, intradevar Italia a castigat mondialul cu 2 fundasi centrali si un portar, intradevar duelul Zidane- Bufon a jucat un rol imp. in finala de la berlin si interventia italianului din prelungiri a insemnat mult de tot iar steaua este in fata unei manse decisive fara fundasii de baza si fara un portar care sa insufle incredere dar oare nu ar fi de ajutor un editorial bun in favoarea portughezului!? poate castiga incredere, moral si astrele vor face ca miercuri seara sa nu ia gol?

mircea ungurean (1 comentarii)  •  17 august 2006, 21:35

1. Carlos e portarul cu cel mai bun joc de picior din Romania, degajarile lui sunt la fel de precise ca pasa lunga a lui Lita Dumitru in anii’70,…de cand a venit la Steaua a dat o singura degajare in out, cea din meciul cu UTA pe care o amintiti cu atata placere, dar deh, e mai usor sa numeri doar pana la 1…
2.La lovitura libera a lui Rapaici, faptul ca a plecat dupa minge si a fost la 2-3 degete sa o scoata, dovedeste ca e portar valoros, lovitura a fost executata perfect, langa bara, pe coltul zidului, in asemenea situatii portarul vede balonul tarziu si nu are timp sa reactioneze, noua portari din zece ar fi ramas pe picioare…( mai priviti la meciuri…)
3. Eu am vazut toate meciurile lui Carlos de cand a venit la Steaua (sincer ma indoiesc ca e si cazul dvs.), si gasesc ca un singur gol i se poate imputa exclusiv…cel dat de Niculescu in meciul cu Dinamo in Stefan cel Mare…
4. Stiti cate goluri a primit Carlos la Steaua?….6 in campionat (in 16 partide cat a jucat) si 7 in cupa UEFA + CL (in 10 partide)….nici un alt portar nu a primit mai putine…dar dvs si gsp aveti o traba de facut, …sa dati cat mai tare in Steaua si Carlos vi se pare veriga mai slaba…
5. aducerea in discutie a unui asa zis posibil penalty la Arad e de un penibil intrecut numai de reaua intentie ce va caracterizeaza atunci cand vine vorba de Steaua…si va mai venii vorba ca CL bate la usa…

mircea, iasi (1 comentarii)  •  17 august 2006, 21:36

in fiecare zi ma uit si la tv citesc si articolele din ziar si vad cum voi, presa va intreceti sa criticati si ridiculizati … ba ca becali are 4 clase , ba popa este mascarici … inca mai astept sa vad si eu o rubrica in ziar/ sau o emisiune in care sa prezentate gafele, boabele, stupizeniile si ineptiile celor care isi castiga berea de fiecare zi pe spatele lui carlso si compania …

-> mai tineti minte domnule specialist emisiunea de duminica seara in care v-ati facut de ras la acel fault de 11 metri in careul stelei ? cate ture de teren v-a pus ionitoaia sa faceti ? tare sunt curios … eu zic ca nici macar una

Cosmin Vladulescu (8 comentarii)  •  17 august 2006, 23:03

Buna seara, domnule Buzarin!
Sper sa nu va supere faptul ca imi voi exprima cateva opiniii in legatura cu atitudinea dumneavoastra si a ziarului in care scrieti vis-a-vis de o echipa pe care eu unul o iubesc, la fel (sau poate mai mult) decat l-ati iubit dumneavoastra pe Oblemenco. Este vorba de FC Arges. Parerea mea personala, evident ca nu o s-o impartasiti niciodata, este ca atat dumneavoastra cat si GSP aveti „ceva” impotriva acestei echipe. Nu stiu ce anume, nici de ce se intampla lucrul acesta, dar daca dumneavoastra considerati ca este normal asta unii s-ar putea sa va contrazica. Daca ne respectati ca si suporteri, incetati va rog cu aceasta maniera rau-voitoare de a scrie despre Arges, antrenorul ei sau suporterii acestei echipe (da, acea mana de suporteri la care facea referire colegul Tolontan intr-un articol de acum ceva vreme, cand in Ghencea si la Pitesti se decidea titlul de campioana. Apropos, aduceti-i aminte va rog ca desi „de la Timisoara asteptam totul, si de la Arges nimic” totusi antrenorul Timisoare a fost demis dupa acel meci pentru suspiciunea de blat). Daca articolele au alt scop decat cel mentionat anterior atunci dati-i bataie, oricum cele mai bune editoriale ale dumneavoastra n-au fost publicate niciodata. Cu respect, Cosmin Vladulescu

Grigore (1 comentarii)  •  17 august 2006, 23:17

ba terminativa cu vb voastre duse la televiozor ca sunteti niste Prosti.Cine mama draku va credeti ? Stiti voi totu ,ce ziceti voi e lege ,bagative mai odata mintile in cap ca RADE lumea de voi cand va vede pe la televizor,

TAO (3 comentarii)  •  18 august 2006, 9:41

Ink un lucru chiar va cade mana dak scrieti un editorial de incurajare pt Carlos&Co?? La intrebare asta chiar astept un raspuns!

edy (11 comentarii)  •  18 august 2006, 10:21

cred ca radw are perfecta dreptate steaua e o echipa care poate aduce puncte iimportante pentru romania dar problema cu becali si mm stoica devine grava sa vedeti daca bate pe standard cum o sa se laude{ ca sunt mai buni decat rapid dinamo cfr cluj etc}

mihai (3 comentarii)  •  18 august 2006, 10:50

Domnule draga va urmaresc cu atentie si cred ca exagerati.De multe ori vorbiti doar ca sa va luati banii.Va rog faceti un curs de HSEQ,v-ar prinde bine.Fara suparare dar eu cred ca trebuie respectati semenii nostri si mai ales semenii care fac ceva pt sportul romanesc (BECALI GEORGE……).

mihai (3 comentarii)  •  18 august 2006, 12:06

Daca afirmati ca CARLOS nu vede si fiind mare specialist cum numai dumneata te consideri de ce nu aduci dovezi.De ce nu-i da-ti ochelarii dumneavoastra ca oricum nu va foloseste la nimic.Apropo purtati ochelari cand va uitati la meciurile STELEI?Cum puteti afirma ca a fost 11 m cu U.T.A domnule?Eu sunt sigur ca sunteti antistelist.Cu Borcea de mana fugiti ……. departe si numai veniti,nu meritati sa aveti cetatenie de roman.

v0rbe (1 comentarii)  •  18 august 2006, 12:17

Era odata unul Oblemenco. Nelu Oblemenco. Facuse ulcer perforat si mii de oameni stateau in fata spitalului din Craiova asteptind sa vada daca idolul va scapa cu viata.

Azi as vrea sa scriu despre fotbalul de atunci, dar el nu mai exista. Pentru ca nu mai exista nici un fotbalist care sa adune zeci de mii de oameni in fata spitalului

Cam asta sunteti, varza!
Inceputul si sfarsitul spune tot despre dumneavoastra ca ziarist! de la mii de oameni s-a ajuns la zeci de mii de oameni OARE cum ?
Imi pare rau, sunteti simpatic, dar ca ziarist sunteti TUFA, mai bine va faceati invatatoare!

necula (9 comentarii)  •  18 august 2006, 12:57

He he, kestia cu mii si jdemii e tare! Am sa te contrazic: Exista astfel de fotbalisti, dar poate ca n-au facut ulcer perforat inca. In rest, te inscrii intre gazetarii care daca nu dau in steaua n-au ce cauta la bancomatul cu salarii…

Scooter’s Maria (2 comentarii)  •  18 august 2006, 14:37

Domnule Buzarin,mai lasati-ne cu grija asta a d-voastra pt vederea portarului Carlos Alberto Fernandez pt ca stim si stiti prea bine ca prea putin va pasa de soarta Stelei sau de soerta omului acesta care este condamnat sa stea 90′ intre doua bare si un vinclu si sa i se aduca vesnic acuze pe seama golurilor primite de cele mai multe ori din cauza fundasilor…..Daca spuneti ca nu vede bine(ca pe asta tot voi,cei de la GSP ati scos-o) atunci ce parere aveti domnule Buzarin ca vede sa degajeze pana la 70 de metri direct la picioarele coechipierului de fiecare data si acest lucru face ca fazele de constructie sa nu mai cada pe seama jucatorilor?Chiar va rog frumos sa-mi raspundeti………………………

radu (1 comentarii)  •  18 august 2006, 17:08

intradevar, cred si eu ca se cam exagereaza cu acuzele impotriva lui Carlos…(si eu sunt POLIST, nicidecum stelist….si totusi nu pot decat sa le dau dreptate stelistilor)

Andersen (1 comentarii)  •  18 august 2006, 18:45

sorin sofian : daca ar manca mai mult probabil s-ar mai ingrasa si ar deveni printre cei mai plinuti de la gsp …Doar aici iti dau dreptate ,cat despre „skill-u” de ziarist ,ciocu mic .

Buzarin Alin : daca ai putea sa alergi 60 de minute ai fi titular la Fc Arges si poate ca si la Craiova…pacat ca in campionat la noi sunt cateva echipe de umplutura …Antena1 nici nu mai transmite meciu duminica 😀 (cel de la Pitesti),daca si van damm voiculescu s-a plictisit de ei ,e clar : Bravo Felix 😀

dan (8 comentarii)  •  18 august 2006, 19:36

a fost un simbol adevarat (Oblemenco) nu fabricat.am avut sansa sa-l vad mai multzi ani.nici acum nu am mai vazut sut sau lovitura de cap asa puternica.
Dumnezeu sa-l odihneasca!!!

voly_steaua (4 comentarii)  •  18 august 2006, 21:09

Domnul Buzarin nu vreau sa comentez nici un articol de-al dvs. ,vreau doar sa va spun ca v-am vazut la Recursul Etapei unde ati fost pur si simplu penibil cand incercati sa sugerati ca ar fi fost penalty pentru UTA la o faza in care era implicat Carlos, iar toti cei din studio inclusiv Ovidiu Ioanitaia afirmau contrariul.Probabil ca aveti ceva impotriva lui Carlos, sau impotriva celor din conducerea Stelei, sau poate sustineti o alta echipa, desi eu unul cred ca sunteti impotriva lui Mihai Stoica si probabil numai aveti de ce sa va luati de dansul si atacati Steaua, dar va sugerez sa aveti si argumenete caci altfel nu puteti fi decat PENIBIL asa cum s-a intamplat acum.

Dan (4 comentarii)  •  18 august 2006, 21:49

Mai nene buzarine
nu crezi ca esti cam virulent la Recursul etapei
nu crezi ca cateodata incalci regulile bunului simt??????
nu sunt eu in masura sa comentez despre un sport anume doar ca atitudinea dumitale mi se pare mult prea provocatoare fata de subiectele aduse in discutie….
sincer nu mi place atitudinea dumitale si nu am nimik personal cu dumneata ca om
asa ca te rog nu lua in nume de rau la ceea ce am zis eu aici
serusssss

Cosmin Vladulescu (8 comentarii)  •  18 august 2006, 23:01

Andersen, bravo, poate ca esti ruda cu Hans Cristian ca vad ca te pricepi la povesti. Rezuma-te la a vorbi despre lucruri la care te pricepi cu adevarat, lasa tu pe FC Arges (da FC Arges si nu Pitesti-asta e numele unui oras) in pace, de ei n-ai tu loc, mai baiatule? Poate ne spui si noua care ar fi echipele care nu-s de umplutura in campionat? Daca o echipa cu istoria si performantele lui FC Arges e de umplutura chiar ca n-ai creier nici cat are van Damme (nu van damm) muschi.

george (5 comentarii)  •  18 august 2006, 23:31

Sunt suporter stelist, citesc gazeta zilnic si urmaresc pe net toate noutatile de pe site. Dar opriti-va odata cu atacurile astea murdare asupra Stelei. Ce aveti de tot atacati Steaua ca odata si odata o sa va treziti cu vreo 100 de stelisti care o sa va astepte la sfaristul emisiunii sa vedem cum o dat atunci. In rest ii apreciez pe toti jurnalistii de la Gazeta Sporturiloe mai ales pe Ovidiu Ioanitoaia, si de Catalin Tolontan imi place . Vad ca acum D-le Buzarin numai postati deloc de cand va ataca lumea, nu stiu de ce v-ati mai facut blog, ca sa fiti injurat ??

Nemesis (42 comentarii)  •  18 august 2006, 23:53

Am o intrebare domnule Buzarin: Daca Carlos nu vede bine atunci nu insemna ca portarul Coman e orb? (ati vazut cum a iesit la centrarea aia)

giuliani (4 comentarii)  •  19 august 2006, 0:39

buna ziua! as vrea sa va spun ca va admir in primul rand pentru ca atunci cand scrieti un articol in care vreti sa scoateti in evidenta un eveniment negativ , nu tineti cont de omul sau echipa care e implicata!
criticati-l pe carlos in continuare, pentru ca aveti mare dreptate! e si chior, si fara valoare si se crede si marea vedeta a campionatului! dupa parerea mea, in liga 1 sunt cel putin 5 portari peste carlos:coman, curca, martin tudor,popa, matache de la dinamo a aparat in 2-3 meciuri cat carlos in toata cariera!
tineti-o tot asa, incercati sa le aratati „unora” ca fotbalul nu inseamna par vopsit si tatuaje!

cipangel (2 comentarii)  •  19 august 2006, 13:52

Lung – Negrila, Tilihoi, Stefanescu, Ungureanu – Ticleanu, Balaci, Donose, Beldeanu – Crisan, Camataru. Rezerve: Cartu, Geolgau, Irimescu. Da domnule Buzarin, aceasta era echipa cea mai frumoaasa si mai iubita din Romania acelor vremuri. Nu avea „spate” si se distra cu toate marile „nume” din tara si chiar cu mari echipe de pe continent. A reusit sa se ridice la cele mai inalte cote si din acest motiv, printre cei de generatia noastra (am 39 de ani) a ajuns sa fie indragita. Acum este extrem de gav ca, in lipsa unor rezultate rezonabile, in Craiova, leaganul acelei mari echipe, copiii canta asa-zis-ul imn al Stelei. Ca unul care ati tinut (desi cred ca in adancul sufletului mai tineti inca) cu Stiinta, dati-le o sansa si lui Saceanu, Stoica, Velcovici, Ionescu etc. Nici multi dintre cei care au format acea echipa de vis nu prevesteau nimic prin 1977-78. Va multumesc, in numele celor care tin si azi cu Stiinta.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  19 august 2006, 16:10

Cosmin Vladulescu:
Inteleg din sutele de mesaje pe care le-am primit ca as avea ceva cu Steaua. Dar acum am si cu FC Arges? Doamne fereste! Admir clubul pitestean de vreo 30 de ani, intotdeauna ii salut cu respect, cind merg la Pitesti, pe Dobrin, Cristian, Toma, Stancu, Cirstea si alti fosti mari fotbalisti. In citeva nopti am umplut scrumierele impreuna cu Dobrin, ascultindu-l cum povesteste. n-am facut altceva decit sa exprim o idee, ca argesul a jucat naiv tactic in meciul cu Poli. Probabil ca inclusiv Giannini si Cornel Penescu sint constienti de asta

Cipangel: Tinerii de astazi ai Craiovei isi merita dreptul la sansa. O au, chiar in seara asta(scriu cu citeva ore inainte de meciul din Giulesti). Numai ca timpul n-are intotdeauna rabdare, iar declaratiile ultraoptimiste nu le fac deloc bine unor pusti lipsiti de experienta.

George:
Nu atac Steaua, ci anomaliile de acolo. Printre foarte multe lucruri bune, la Steaua exista si citeva anomalii. Si doar trebuie sa spunem lucrurilor pe nume, nu?

cipangel (2 comentarii)  •  20 august 2006, 13:39

Aveti dreptate, d-le Buzarin! Mititelu nu se numara printre cei mai fini psihologi din fotbalul nostru. Din pacate si dansul cade prada acelorasi manifestari violente in care se intrec absolut toti conducatorii fotbalului romanesc. Din pacate, iarasi, de suferit au atat suporterii cat si fotbalistii, mai ales cei tineri.
P.S. Aseara, copii Craiovei au aratat ca vor, pot, dar mai trebuie pe ici pe colo imbunatatiri.
Va salut.

Yo (2 comentarii)  •  20 august 2006, 13:45

dumneavoastra si cu tolontan aveti ceva cu steaua

Esku (4 comentarii)  •  20 august 2006, 15:11

aveti ceva impotriva daca publicam cele spuse de dvs cu referire la FC Arges pe siteul oficial al suporterilor ( http://www.fcarges.com ) ?

si as mai avea o intrebare…. ce parere aveti despre cei care patroneaza clubul FC Arges (cu referire la cele intamplate la meciul Craiova – FC Arges)? Mai precis … relatia Mititelu – Penescu….

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  20 august 2006, 17:48

Esku – n-am nimic impotriva, puteti publica pe site-ul Atgesului. Pe Cornel Penescu nu-l cunosc, asa ca n-am nici o parere

moxx (3 comentarii)  •  20 august 2006, 23:15

VA RESPECT!

Yoyo’s cousin (1 comentarii)  •  23 august 2006, 15:51

Intrebare pentru toti stelistii frustrati care se cred victime ale unui complot GSP impotriva lor : Domnilor, daca voi ati fi fost jurnalisti, ma intreb cu cata obiectivitate ati fi tratat articolele despre alte echipe, in special Dinamo si Rapid? Exista loc pentru toti asa ca incercati sa va deschideti un pic la minte. Faptul ca tin cu alta echipa decat Steaua ma impinge sa cred ca a fost blat in meciul cu Vaslui insa datorita faptului ca nu am dovezi ma abtin. Sustineti-va parerile doar cu argumente si cuvinte care apar in Dictionarul Explicit al Limbii Romane.( fara exceptii).
In rest numai de bine domnule Alin Buzarin.

vader (4 comentarii)  •  28 august 2006, 9:59

RAPIDISTULE !!!! ESTI PREA EVIDENT

required (1 comentarii)  •  12 septembrie 2006, 15:01

bai fratilor, buzarin asta e craiovean, io cred ca de fapt pe dinamo are boala 😀

uita-te si tu, domnu’ buzarin, ce se-ntampla cand arunci perle in ratul porcilor: fiecare gandeste numai cu partea de creier hasurata ros-albastru, alb-visiniu etc. auziti, dar cand ati umplut scrumierele alea cu dobrin, trebuie sa fi si golit ceva in acelasi timp, nu? de ce trunchiati informatiile, nu va e rusine sa manipulati in halul asta? asa faceti si in editoriale, de va injura lumea p-acilea.
caci piturca nu e doar barbugiu, ci si prost, caci meme nu e sluga lui becali, ci sluga lasha a lui becali, caci ioanitoaia nu e formatorul unei intregi generatii de jurnalisti sportivi, ci formatorul care a bagat in capul inca unei generatii cliseele de retardati din vremea sa si a lui ilie dobre, graur, pumnea et ejusdem farinae, cum ar zice nea cornel.

asa ca spuneti domnu’ buzarin adevarul pana la capat, si abia p-orma comentati-l si editorializati-l: cum reuseste colegul dv. cristian geambasu sa nu zambeasca niciodata, ca buster keaton, ori de cate ori ar fi invitat pe la toate televiziunile? cu ce e mai bun felix decat ringier sau decat pro-sarbu? cate dioptrii are sifoanili alea? (nu ale dv. 😀 ) de ce se dau ‘j’demii de reluari cu linia imaginara a unui rahat de ofsaid si nu se comemoreaza ca 11 septembrie liniile reale de sub nara lui mutu? de ce nu v-a placut metafora lui tariceanu despre junele liberal gelat, cand i-a zis „baiatu’ ala cu mucii in freza?” de ce au oltenii celebrul wc din 2 pari, unul de tzinut si unul de dat in caini? pai fiindca fusera patru, taica, patru fusera, da’ unu’ se pierdu si unu’ se rupse, se rupse, auzi?

a! si de ce zice tolontan ca si-a muscat cainele?

fane din turda,stii tu care (2 comentarii)  •  20 septembrie 2006, 10:09

bine ,domnule Buzarin ,Oblemenco,pionierii,etc.,dar oia o mai plimbati cu tranvaiu in a Craiovă ?

zuzu (2 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 19:57

e proost cine a facut asta valeu

zuzu (2 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 19:58

sa invete sa scrie ca-i prost rau tare
si framiu de 6 ani are imaginatie mai mult decat prostu asta

fausto (9 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:06

esti penibil!

Comentează