Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Copiii căpitanului Moţi

Evans, numărul 6 al nord-irlandezilor, a păşit pe gazonul din Urziceni în calitate de component al lui Manchester United. Cine ştie, poate că peste ani va deveni noul Roy Keane, „sud”-irlandezul care a intrat în legendă de pe Old Trafford. […]

miercuri, 16 august 2006, 8:49

Evans, numărul 6 al nord-irlandezilor, a păşit pe gazonul din Urziceni în calitate de component al lui Manchester United. Cine ştie, poate că peste ani va deveni noul Roy Keane, „sud”-irlandezul care a intrat în legendă de pe Old Trafford. Sau urmaşul lui George Best, fratele de sînge al lui Evans, şi el mare vedetă la United.
Cu doi ani în urmă, tot la Urziceni, i-am văzut pe Van Persie şi Huntelaar. Nu demult, la Novarra, am jucat contra lui Cassano. În ’98, la Europene, a fost la Bucureşti Guti. Chiar, ştiţi cine erau acum 10 ani mijlocaşii Franţei care făcea 0-0 pe Cotroceni cu România antrenată de Halagian? Vieira şi Makelele, actualii vicecampioni mondiali.
Înainte de calificări strict contabile, ăsta e rolul echipelor de tineret. Să coacă vedete pentru naţionala mare. Van Persie, care acum doi ani dădea cu pumnul în Marius Constantin, e titular la Arsenal şi în echipa Olandei. Marius, care atunci a replicat agresiunii şi a fost şi el eliminat, încă mai are treabă la Urziceni.
Dincolo de victoria cu Irlanda de Nord şi chiar de calificarea din grupa de trei a cărei favorită logică e Germania, trebuie să ne preocupe măsura în care titularii lui Săndoi pot deveni în scurt timp titularii lui Piţurcă. Nu toţi, măcar cîţiva dintre ei.
Portugalia a trăit mai bine de 10 ani dintr-o generaţie campioană mondială de juniori, cu Figo, Rui Costa, Joao Pinto şi alţii. Iugoslavia mare a avut şi ea o promoţie extraordinară, care a alimentat apoi mai multe naţionale rezultate în urma segregării. Prosinecki şi Boban au dus steagul Croaţiei, Savicevici pe al Serbiei, iar Pancev s-a bătut pentru Macedonia . Indiferent dacă se va califica sau nu, promoţia lui Andrei Cristea şi Moţi are datoria de a conta în fotbal, de a nu se mistui de la această vîrstă. Va veni vremea cînd Moţi va trebui să-l înlocuiască pe Chivu, Keşeru pe Mutu, iar Pulhac să rezolve criza de fundaşi stînga care a lăsat vid de mai mulţi ani în spatele lui Raţ.
Cu Marica şi Bănel, luaţi să se călească la echipa mare într-un aprig duel cu Cipru, promoţia pare destul de rotunjită. Dacă trebuie neapărat proclamat un şef, acesta ar putea fi chiar căpitanul Moţi. Cu condiţia să-l aibă primprejur pe Radu Ştefan, cu care face la Dinamo un cuplu cu media de vîrstă de 20 de ani, avîndu-l imediat în stînga lor pe Pulhac, de aceeaşi vîrstă.
Din păcate, această frumoasă generaţie n-are portar. E şi unul dintre motivele pentru care Carlos e, pe cît de mediatizat, pe atît de important pentru conducerea Stelei. Dacă nu duceam lipsă de portari de valoare, portughezul n-avea decît să experimenteze degajările în aut în Congoul natal.

Comentarii (229)Adaugă comentariu

Seven07 (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:27

Domnul Buzarin, nu va ganditi de loc sa va reprofilati? E grea meseria asta pt dumnevoastra. Sport extrem. Cei care v-au criticat pana acum sunt putini, foarte putini in comparatie cu numarul celor care nu mai cumpara ziarul din cauza dumnavoastra sau al celor care nu se mai uita la „Recursul etapei” de cand va exprimati parerile si „pe sticla”. Nu ma deranjaza articolele despre Carlos (desi sunt stelist), pentru ca vad si eu ca e bun doar de pus in poarta la o fabrica de confectii unde la flirteze cu doamnele ce ies din schimbul III, dar lipsa dumnevoastra de profesionalism e ingrijoratoare, in conditiile in care
scrieti pentru „singurul ziar cu 5 cresteri consecutive… bla…bla”.
Dar sunt sigur ca totate criticele aduse pana acum va magulesc, va simtiti important, „un geniu neiteles”. Aveti o parere foarte buna despre dumneavoastra, dar nu sunteti jurnalist. Sunteti o barfitoare. Atat. Multumesc.

space (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:29

rama frate uitate in curtea ta si vezi-ti de treaba ok !!?? dinamo nu mai ia campionatu’ si cupa nici intr-o 100 de ani de acu in colo ca sa nu mai vb ca nu treceti de grupele cupei uefa asta daca bineinteles o sa va calificati, yo sper sa nu:) cat despre carlos recunosc nici eu nu prea il suport e cam prost de felul lui mai bine intra cernea in poarta dar asta e trebuie sa mergem inainte. dak ne calificam rupem grupele ligii asa ca forza steaua!!!!!!

ichim cristian (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:37

O fi avand MM ochi la fotbalisti,dar cu CARLOS a bulit-o rau de tot.cred ca a fost discromat in momentu in care l-a ales pe bufonu asta sa fie portarul stelei.Acest om(CARLOS) E REZULTATU UNEI INCRUCISARI NEREUSITE INTRE UN CIRCAR SI INCA …….CEVA.NEDETERMINAT.haideti mai daca si asta mai e fotbalist,atunci sa ma ierte DUMNEZEU.asta are cunostinte despre fotbal la nivel embrionar.adica 0.din cati portari sunt in ROMANIA asta,noi am adus portar din portugalia.si nici macar unu bun.ci unu care eu personal il suspectez de miopie,unu care se simte atacat de catre presa din romania si care in loc sa demonstreze la toata lumea PE TEREN de ce e in stare,prefera sa se planga ca o femeie frigida ca nu e el de vina.DAR CINE? poate OLAROIU care tot ii da credit si il baga titular.pai daca era in alt campionat si se pierdea calificarea in finala cupei UEFA din cauza lui el ce crede?ca aia il luau in brate? in …orice il luau ,dar in brate nu.pana una alta sa ii pupe picioarele lui OLAROIU si sa se apuce dracului sa joace fotbal.ca pana acum a jucat popice.exact ca la ……… circ.

ionut (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:38

sunteti de acord cu mine cand spun ca pe langa gigi becali…si mihai stoica are un mare rol in formarea acestei minunate echipe?…dar si ghinionista..(ma refer la accidentari)

:O (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:38

Sincer, eu zic sa te lasi de meserie. Apuca-te de impartit ziare te rog si nu mai face de ras gazeta.

WhereIsSanta (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:39

domnule Buzarin , m-i se pare mie sau sunteti anti-STEAUA???? (MM si CARLOS)doar 2 nume in care tot dati la recursul etapei….
n-aveti d`voastra grija cum apara Carlos….
Voi traiti din performantele stelei ba aragaz cu 4 ochi , tot in STEAUA dati????
Ne calificam in grupe acum si o sa fiti toti stelisti , si o sa multumiti lui CArlos si lui MM ca vindeti ziarele mai bine , si aveti ce sa scrieti despre Steaua , o sa castigati multi bani cand Steaua v-a juca in Grupe… ganditi-va mai bine cand vreti sa mai spuneti ceva despre Steaua , MM , Carlos etc…. sa nu va para rau pe urma , ganditi-va la banii care ii luati dp urma performantelor Stelei…
sincerc va intreb … n-ar fi mai bine daca voi presa asta de kkt , intr`o tara de kkt , cu , ziaristi de kkt …. sa intrati in silenzio stampa???? ce daca nu mai citesc nimic de sport , vad meciurile Stelei si cu asta basta!

ionut (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:43

nu mai dati in carlos atat..aduceti-va aminte de interventia de la betis….atat va spun…acolo se putea opri aventura stelei in cupa uefa daca intra in plasa acea lovitura de cap…publicul deja sarbatorea la betis…,cand…carlos…le-a interzis bucuria…si apoi s-a auzit un mare oftat…bye

RobertMS (6 comentarii)  •  17 august 2006, 18:46

Totusi, e greu de inteles cum puteti sa va pupati cu MM Stoica in particular si dupa sa incercati comentarii obiective la adresa lui in ziar sau la „Recurs”. Oricum, nu da bine pentru obiectivitatea unui jurnalist.

Skz (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:46

Dar ce-ar fi sa nu mai citesti si chiar daca nu intra presa in silenzio stampa. Ce-ar fi nici sa numai scrii (cu sau fara greseli gramaticale care indica lipsa educatiei) si toti ne-am simti mai bine. 🙂

mascolinho (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:47

Pentru acel stelist obiectiv
Nu exista vreo dovada k , Carlos a lovit aparatul foto. Din acea poza nu rezulta nimic .Daca se ridica sa ia o sticla de apa sa bea? Tiai pus intrebarea asta?

pH ssraid (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:47

Mai fratilor eu cred ca mai degraba va indoiti de calitatea lui Oli de antrenor decat de cea de portar a lui Carlos. Daca Oli are incredere in el si toata echipa in frunte cu Mirel insista sa joace cu Carlos, nu inteleg ce problema mai aveti carcotasilor?

blue_lion121 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:47

suntem cei mai buni dintre romani suntem olteni si intotdeauna vom striga hai craiova…domnule Buzain o dragoste nu se uita asha usor….inca mai tineti cu universitatea in sufletul dumneavoastra…..hai universitatea hai craiova…tu campioana unei mari iubiri 😀

bogdan arad (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:49

Pt scooter’s maria:
1.nu exista melodie mai timpita, dar la echipa aurolacilor e perfecta…
2.dupa ce au cazut cei doi jucatori, carlos l-a impiedicat pe danalache sa se ridice, l-a trintit la pamint. daca aceeasi faza era in careul celalalt, ai fi sarit ca ars, ca nu se tine cont de faptul ca joaca steaua, ii lezam psihic, gigi baga domle’ bani iar lui memeu i se ridica pulsu, ii explodeaza venele si nu mai poate sa il injure pe ziaristu’ ala care a avut curaj sa aiba alta parere.
3.pun pariu ca iti plac si manelele, in afara de be-he-he.
4.nu ar fi rau sa judeci cu capul, nu cu inima
5.sunteti penibili, asa ati cistigat ultimele 2 titluri si inca vreo 10 din palmares.
6.sper sa va linisteasca standard

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  17 august 2006, 18:50

Blue lion
Nu, o dragoste nu se uita, dar ce te faci cind nu te mai arde inima? Te prefaci ca iubesti?

Grinch (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:55

Cine este cel mai antipatic personaj din fotbal pentru dumneavoastra ?

Ene Cristian (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:56

In primul am si eu o intrebare:De ce incidentele in care sunt implicati oficiali sau membri ai stafurilor tehnice de la dinamo si rapid nu sunt mediatizate ca cele ale lui mihai stoica ,gigi becali si exemplele care au legatura cu STeaua pot continua?gestul lui mihai stoica de a le spune rapidistilor dupa supercupa „bravo” in mod ironic vi se pare mai grav decat discutiile fiului lui mircea lucescu cu PRIMARUL tg.jiului in care cel care acest „unicat ca eminescu” injura ca la usa cortului o oficialitate a unui oras ?sa nu mai vorbim de semnele obscene ale rapidistilor care nu le vezi la nici o echipa din romania,sa mergeti la toate meciurile lor si sa-i priviti cu atentie cum ies la incalzire giulestenii „salutand” in stil giulestean publicul din orasul respectiv,sa nu mai vorbim de plecare.
Mai sunt multe astfel de gesturi pe care pot sa le enumar,chiar v-as ruga in cazul eliminarii rapidului de sarajevo dumneavoastra si colegii dumneavoastra in editia de a 2-a zi sa-i desfiintati cum ati desfiintat steaua dupa meciul de la boro.

giuliano (3 comentarii)  •  17 august 2006, 18:57

chiar as fi putut sa va suspectez de buna credinta dar iata un amanunt care nu ma lasa sa cad in aceasta eroare. de cand a venit la steaua carlos si-a etalat numeroase defecte (de natura fotbalistica) si cateva calitati. una dintre aceste calitati e jocul de picior, preluarile sale sigure, pasele, degajarile si angajarile exacte fiind remarcate inca de la primele meciuri. ei si dupa cateva luni bune vine meciul de la arad, da omul o pasa aiurea, se intampla oricui, si zile intregi va intreceti in mistouri pe tema asta. iata de ce domnule buzarin nu va cred cand spuneti ca il veti lauda pe carlos daca va face un meci mare cu standard. cu siguranta veti descopei niste pete in soare nevazute decat de dumneavoastra. precum „penaltyul” de la arad.

Mihaita (12 comentarii)  •  17 august 2006, 18:58

Tinem cu echipa noastra si la bine si la greu .. o iubire alb albastra la Craiova e mereu.. Pacat ca ati tradat alb albastrii cu ros albastrii, adica leii din Banie.. cu aurolacii de langa Cimitiru` Ghencea. Pacat..

Anghelescu Madalin (2 comentarii)  •  17 august 2006, 19:17

Eu ma intreb daca tine cineva din redactia voastra cu Steaua!!!

zgabeata iftode (4 comentarii)  •  17 august 2006, 19:18

Sunteti anti-STEAUA si pentru asta trebuie sa va lasati de gazetarie(nu veti fi niciodata impartial)! Chiar asa, cati bani va da borcea-porcea sau copos-loterie pentru mizeriile pe care le scrieti anti-STEAUA?

zgabeata iftode (4 comentarii)  •  17 august 2006, 19:20

Nici un gsp-ist nu tine cu STEAUA…Daca mai continuati cu atacurile impotriva STELEI voi face propaganda impotriva voastra si voi boicota cum voi putea citirea fitucii voastre!

Bogdan (20 comentarii)  •  17 august 2006, 19:25

Atata patima pentru o echipa sau alta… Gazetarii ca dumneavoastra scriu ce cred de cuviinta iar cititorii inteleg iarasi ce vor. Sincer nu stiu daca e o idee asa de buna acest blog, pentru ca devine si va fi o tiganie. Daca are cineva ceva cu gsp sa scrie un mail personal nu sa ne tot certam aici. Tot romanul e specialist la fotbal… Eu personal cred ca sunteti suficienti de obiectivi ca sa nu intrati in ridicol si suficient de subiectivi incat sa castigati audienta. Nu stiu sincer ce ar vrea unii… Sa laudati pe Steaua si Becali sai pe Borcea si Dinamo sau pe Copos si Rapidul (Timisoara, Cluj sau oriceine altcineva) ca si cum ei ar fi quintesenta existentei noastre??? Se ataca unii cu Carlos de parca ati fi vorbit de mama lor nu de un simplu jucator. Unii cred ca sunt atat de limitati incat sa adopte expresia „Mama te iubesc dar nu ca pe …”

NASCUT PENTRU A FI STELIST (5 comentarii)  •  17 august 2006, 19:26

Domnule Buzarin va detest ! Imi provocati scarba si greata !Sunteti un specimen cu care simt ca trebuie sa ma feresc sa am vreodata ghinionul de a ma intanlii.Faceti parte din familia taratoarelor,a pupincuristilor,a lingusitorilor si fanfaronilor.Nu pot intelege cum de sunteti suportat in redactie ,ce funduri ati pupat de apareti si la recurs?Alunecos si prost(rau) intentionat,nu stiti decat sa muscati fara discernamant.Fitos si plin de dumneavoastra nu vedeti cat de repede cadeti in plin ridicol.Bravo,ati vazut ceva ce nu a vazut nimeni(penalti la Carlos-Danalaie),pt. ca nu era nimic de vazut,aveti simturi de reptila,bravo!Suficient, scrieti dupa ureche,emfatic si las, ce iti lasa gustul cititului fad, fara placerea de a acumula cunostinte sau de a te delecta cu parerile obiective a unui formator de opinie ce va pretindeti a fi.Dar v-ati atins scopul ,sunteti bagat in seama,dumneavoastra nulitatea crasa,nimicul,snapanul convertit in jurnalist,arivist cu acte,parvenitul ajuns la troaca cu laturi,va puneti pe ragait si ne impriscati pe noi ce din greseala sau masochism va ascultam,sau citim.Dar o veni el si Craciunul,speram ca o sa va taie sefii dumneavoastra dragi, atunci o sa aflam daca stiti cu adevarat sa lingeti!

Bogdan (20 comentarii)  •  17 august 2006, 19:28

@stelisti iritati
Pai si daca ar tine cu Foresta care ar fi problema?? Daca ati fi destepti (desi se pare ca nu e cazul) ati folosi criticile constructiv. Din pacate sunteti doar niste stelisti fericiti in sensul biblic (pacat)

Floare (4 comentarii)  •  17 august 2006, 19:29

Stagnarea nivelului jucatorului roman este de vina pentru aceasta imbatranire timpurie..Pulhac va fi ani de-acum un fundas lateral muncitor si atat..Keseru se va intoarce peste 3-4 ani intr-un transfer bomba inapoi la Oradea..Jucatorii nostrii imbatranesc la 24-26 de ani..La varsta la care ar trebui sa atinga maximul..Tanarul Catalin Munteanu a plecat in Spania la o varsta frageda..acum a „explodat” la Dinamo dupa vreo 10 ani exilat in ligile inferioare iberice..Stau si caut si nu gasesc nici un jucator roman constant de la 18 – 28 de ani(sa nu zic in crestere)..Inconstanta, accidentarile stupide si dese, viata extrasportiva sunt daunatorii principali ai tanarului roman

Laudat Florin,
un dinamovist

RobertMS (6 comentarii)  •  17 august 2006, 19:31

@Bogdan
Sint de acord cu tine. Inca n-am invatat sa spunem ce gandim fara sa jignim si sa injuram.
@Zgabeartza
Insusi redactorul-sef al ziarul e mare stelist. Alin nu stiu exact ce simpatii are, dar e clar ca-i ataca pe toti la fel :)).

Mariusbv (5 comentarii)  •  17 august 2006, 19:31

Bai baieti astia cu steaua voi chiar sunteti retarzi. Daca nici gsp-ul care de fiecare data pe primele pagini vorbeste de steaua, au si recunoscut ca 50% din targetu lor de piata e stelist atunci ce sa mai zicem. Voi astia mai moldo-tigani de langa cimitir nici macar atata minte nu aveti sa vedeti ca 90% din presa scrie pro steaua si va vaitati ca niste babe. Si mai lasati-ma frate cu oligofrenu vostru sef. Ma gandeam ca stelistii nu pot avea un iq cat de cat normal da nici asa.

Mariusbv (5 comentarii)  •  17 august 2006, 19:35

Si atacati si aiurea ziaristii, care-i treaba lor ce scriu, desi vad ca incurajeaza minciuna(nu recunosc adevarul despre fotbalul romanesc, recunoscut chiar si de Cornel Dinu direct implicat).

jose (31 comentarii)  •  17 august 2006, 19:36

Problema stelei cu portarii era rezolvata daca ar fi ramas Hamutovsky care ca si valoare era incontestabil peste Carlos. Daca a preferat jiji sa il vanda pe un pret mic la tomsk e alta problema.

Comentariu pe dsf (canal german) dupa steaua-rapid in returul cupei uefa: echipa stelei formata din 10 fotbalisti romani si un bufon portughez care iese la toate centrarile dar nu prinde niciuna.

Dar e irelevant probabil si ei fac parte din conspiratia planetara anticarlos la fel ca redactia gsp…

rapidist_1923 (9 comentarii)  •  17 august 2006, 19:42

de ce vorbiti urat de rapid…ne faceti tigani va bateti joc de noi???ce daca noi ne-am nascut anti-stelisti dinamovisti…suntem mai colorati dar n-avem nici o vina..e multe rautati in romania

Victor Gheorghe (1 comentarii)  •  17 august 2006, 19:43

Domnule Buzarin,

Recunosc ca mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu stilul dumneavostra de scris.. insa fiecare are propia personalitate. Acum .. multe dintre articole mi se par ok si consider ca aveti locul dumneavostra potrivit in gazeta.. eu cred ca pentru a progresa avem nevoi si de carcotasi si unii mai Gica contra uneori. Ce poate parea la inceput nebunie cu timpul se poate transforma mi tarziu intr-o parere de rau de genul „uite domne .. a avut dreptate”.

Multi incearca sa puna etichete.. gata e stelist.. e drept .. e albastru.. e mai usor asa .. isi reduc lumea pentru a incerca sa o controleze. Nu cred ca trebuie sa va faceti probleme legate de multe de parerile de aici ci trebuie sa continuati in aceeasi directie.

Vroiam sa va cer o parere sincera despre acest gen de comunicare.. sub forma blog-ului. De exemplu am citit online editia ziarului concurent Prosport, de ceva timp, asa probabil cum si dvs a-ti sesizat, au introdus posibilitatea ca cititorii sa trimita mesaje pe marginea articolelor. Eu am ramas stupefiat de ce scrie lumea .. pur si simplu 80% dintre messaje sunt de necitit.. efectiv mizerabile.. se injura unii pe altii ca porcii.. tot felul de complexati. Din cate vad si blog-ul Gazetei, cuprinde f multe incercari de acest gen.. iar discutia Restul tarii/Bucuresti iar antirapid..steaua..etc. Oare vom fi vreodata in stare sa dezbatem civilizat? Libertatea de exprimare este un dar incredibil insa vedem cu totii ce monstrii naste.. oare si dumneavostra „galopati” ca si mine printre posturile diversilor?

Va doresc o zi buna!

Cu stima,

Victor Gheorghe

joey (1 comentarii)  •  17 august 2006, 19:50

@MariusBV
Pai tocmai ca la unii li se pare ca nu e suficient cat e laudata aceasta echipa. Probabil ar trebui sa le ridicam statui acestor oameni:
Jiji-conducatorul iubit care si-a sacrificat averea ca Schlieman ca sa creeze o echipa si sa faca fericita o tara (un cioban semcher care isi castiga simatie electorala intre prosti prin intermediul unui simbol fotbalistic)
MM-fiara care se bate si cu jurnalistii si cu suporterii proprii si cu tot felu de oameni ca sa il multumeasca pe mai marele conducator
Carlos-o interventie buna cu Betis (ok) minus o interventie gresita cu Rapid =0 dar minus 2-3 interventii cu Boro minus 2 interventii cu Standard da rau de tot pentru el
Dar nu, toti trebuie sa ridicam in slavi o echipa care a eliminat… sa vedem
Valencia – castigatoarea cupei Uefa (la fel ca tska moscova) dar aflata intr-o forma mizerabila si cu un antrenor pe picor de plecare
Sampdoria, Lens (nu vad de ce ar fi trecute aici pentru ca a fost o grupa totusi)
Hertha – a eliminat-o si rapidul
Heerenven – a facut cam acelasi lucru ca Dinamo (0-1 acasa / 0-0 acasa)
Betis – lua bataie de la toti in acele saptamani si era pe ultimele locuri in Spania
Rapid – fara victorie totusi
si eliminata de Boro care nici ea nu era tocmai lider in Anglia plus ca a luat-o pe coaja rau de tot de la Sevilla
DAR, ne laudam de parca am fi scos Barcelona sau Arsenal de anul trecut sau Milan si Liverpool de acum 2 ani…
SI, suntem nemultumiti de comentariile care ni se aduc

Felix (1 comentarii)  •  17 august 2006, 19:55

Esti paralel total cu fotbalul. stiu ca acum e prea tarziu sa te apuci de alta meserie, probabil ai si tu de intretinut o familie si e riscant sa incepi in alt domeniu. DAR nu pot sa nu recunosc faptul ca esti o rusine de jurnalist. Ataci Steaua, Dinamo si Rapid doar ca sa iesi din plutonul de jurnalisti mediocri. Ia lectii de tactica de la Vochin, este cu 100 de clase peste tine. Invata sa vorbesti, toti prietenii mei au schimbat canalul la Recurs din cauza tampeniilor debitate duminica seara. Daca citesti blogurile colegilor tai, o sa iti dai seama ca esti cel mai varza vazut dintre toti. Si majoritatea nu se iau de tine personal, ci iti spun ca esti paralel cu fotbalul – unii chiar pe un ton prietenesc, ca si mine. Te rugam (eu si cu inca cativa prieteni): SCHIMBA-TI MESERIA!!! In cazul in care vrei sa faci acest pas si ai nevoie de ajutor (chiar si psihologic) id-ul de messenger este buzarin_esti_o_rusine_de_jurnalist_. 🙂

SSlayer (4 comentarii)  •  17 august 2006, 19:57

mai baieti, acu ce faceti, filtrati mesajele si apar numai ale „inteleptilor” care se iau de stelisti?
voi va luati de aia ca ataca un editorilaist gsp, dar nu vedeti ca folositi aceleasi argumente si aceeasi limba de lemn ca si ei?
eu sunt stelist, nu-mi place carlos, nu-mi place nici buzarin, dar nu-mi place nici de voi care va bagati ca musca-n lapte…
stelistii macar critica pe om ca s-a luat de unul de-al nostru sistematic… dar voi veniti mereu cu aceleasi texte rasuflate cu oi cu cimitir cu… da ma deashteptilor, suntem mandrii ca suntem stelisti… oieritul e o meserie ca oricare alta, pe care a practicat-o patronul echipei noastere in trecut… pe voi frustratilor ce va deranjeaza asta? cu ce e omul mai prejos decat voi ca a fost oier?? ha? pun pariu ca multi dintre voi sunt fii de tarani sau de muncitori in uzina… va e rusine cu parintii vostri? sau toti suntetii fii de intelectuali? frustrati si complexati ca voi n-am vazut in viata mea… or fi printre stelisti idioti, terminati, prosti si distrusi… dar gigi becali nush ce v-a facut voua…
eu il stimez si pe borcea de la dinamo pt.at se baga si se lupta pt. echipa lui, si pe gigi, si pe mm… ce vreti sa fie toti precum copos, sa dea in propria echipa? doamnee….

sorrinnacio (2 comentarii)  •  17 august 2006, 19:58

DOMNULE buzarin eu zic simplu mai bine lasa-te TE ROG NU AI O TREABA CU FENOMENUL FOTBAL . Apuca-te de inot sincron sau sarituri in lungime

sorinnnn (2 comentarii)  •  17 august 2006, 19:59

D, buzarin eu zic simplu mai bine lasa-te TE ROG NU AI O TREABA CU FENOMENUL FOTBAL . Apuca-te de inot sincron sau sarituri in lungime

RobertMS (6 comentarii)  •  17 august 2006, 20:01

@rapidist
Lasa vrejeala si nu mai scrie la mishto. E o medtoda ingenioasa de denigrare a adversarilor, dar ai exagerat prea mult si bate la ochi. Oricat de incult ar fi un internaut, nu cred ca poate sa ajunga la nivelul pe care-l mimezi tu. 😛

Vasile Mihai (4 comentarii)  •  17 august 2006, 20:03

cata cultura pe acest baiat… vocabular european, mentalitate occidentala, analfabetism becalian si cunostinte generale cat o musca… rapidistule un sfat: LASA-NEEEEEE! LASA-NEEEEEEEE! rapidist_1923 Downloadeza frumusel Google Earth si dai un mic search acolo pt orasul LIEGE. si cu stupoare vei afla ca nu se afla in Elvetia ci in BELGIA. si locuitorii belgiei se numesc belgiei nu elvetieni.

Revenind la subiect. Domnule Buzarin as dori daca se poate un reportaj despre fostele glorii. atat ale Stelei cat si ale Rapidului, cat si ale lui Dinamo, cat si ale altor echipe. Spre exemplu as vrea, ca stelist, sa stiu ce mai face domnul Majearu. Sau cu ce se ocupa acum fostul capitan al Stelei, Tudorel Stoica. Poate ca ati ajuta mai mult Steaua prin readucerea unor simboluri decat prin criticarea unor jucatori/conducatori. Acelasi lucru valabil si pentru Dinamo sau Rapid. Multumesc anticipat.

alexandru (1 comentarii)  •  17 august 2006, 20:10

Sunt suporter stelist dedicat, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma lezeze un comentariu la adresa unui jucator al echipei favorite. Jurnalistii au si ei rolul lor, uneori prin critici de acest gen semnaland deficientele(de comportament…sau de talent…) unor jucatori. Iar in privinta lui Carlos…daca asta e portar, eu sunt cosmonaut. Orice alta solutie era mai buna(Cernea, Martin Tudor, Hamutovschi). Nici acestia enuntati nu erau formidabili, dar erau MULT mai siguri decat Carlos. Maimuta vopsita(apelativul nu are nici o legatura cu rasa/culoarea.nationalitatea omului, ci cu modul cum arata cand apara, sau de fapt „chifteste” mingea) rezolva intr-un meci toata munca colegilor si a apararii deosebit de muncite a echipei Steaua. Deci in concluzie articolul domnului Alin Buzarin mi se pare OBIECTIV – inclusiv remarca despre Carlos.

Catalin (1 comentarii)  •  17 august 2006, 20:43

Dl.Alin,chiar sunt dezamagit,alaturi de dl.Tolontan si dl.Ioanitoaia sunteti cei trei care in urma cu mai multi ani,cand inca erati la prosport(scriu cu p-mic pentru ca asa ii consider in acest moment)am stat de vorba fata in fata,eram pe acolo cu ocazia unui castig la div.fantastica si am avut ocazia sa schimbam cateva cuvinte,toti trei mi-ati lasat o parere foarte buna si in mare mi-a fost intretinuta pana acum,chiar daca au mai fost momente cand nu am fost deacord cu unele idei ale dvs.,dar chiar nu inteleg ce treaba a avut Carlos in acest subiect(subliniez ca nici pe mine nu m-a convins Carlos),dar introducand acest pasaj despre el intr-o discutie despre echipa nationala si in modul in care a-ti formulat acest pasaj suna a intepatura la adresa lui ceea ce nu este corect.
Off topic: Pentru rapidist_1923,reactia ta vine din frustrarea fanaticilor care au gandirea limitata (eu sunt stelist de 30 de ani,dar tin cu orice echipa romaneasca cand joaca afara) de diferenta intre echipa preferata si Steaua,ma refer la palmares,nu este prea placut sa privesti in sus catre palmaresele stelei,nu? sunteti catalogati tigani tocmai pentru felul in care ai scris acest mesaj,te poti numi altfel cand scrii astfel?

doctorul (1 comentarii)  •  17 august 2006, 20:48

sunt curios daca marele gazetar buzarin alin citeshte mesajele de mai sus?

braveheart (4 comentarii)  •  17 august 2006, 20:50

Aline, ai dreptate in privinta acestui bufon care cu greu poate fi numit portar de fotbal. Stiu ca o sa-mi pun in cap toti suporteii Stelei dar ratarea calificarii in grupele UCL (care se va intampla cu siguranta) i se va datora lui Carlos in proportie de 80%, restul de 20% datorandu-se mentalitatii fotbalistilor nostri care se sperie de marile performante (vezi returul Stelei cu Boro sau al Rapidului de acum vreo 4 ani cu Anderlecht).

eugen (6 comentarii)  •  17 august 2006, 20:58

daca tineti sau ati tinut cu craiova de ce prin ziarul dv nu faceti presiuni asupra primariei craiova sa il ajute pe mititelu. din partea lui pasare care nu are email

Florin (1 comentarii)  •  17 august 2006, 21:24

Alin, nu prea pot intelege cum poti tine cu o echipa si apoi sa nu mai tii, fie ca e i declin sau nu…fie ca te apuci de jurnalistica sau nu…
si sa tii de conjunctura cu alta echipa doar pentru ca joaca mai bine si are rezultate…

daniel_azzuro (1 comentarii)  •  17 august 2006, 21:38

Buzarin nu te lasa intimidat, continua tot asa si critica cu subiectivism, chiar daca se oftica FRAIERII din ghencea. Poate data viitoare o sa scri de Glen Moss, si se vor basica dinamovistii, si tot asa. Bravo tie.

smo10 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 21:38

sunteti un ziarist foarte bun. va felicit! bucurestenii in general vor sa stie cu ce echipa simpatizati.suportati!

Mihai (8 comentarii)  •  17 august 2006, 21:40

In primul rand ….. Forza STEAUA …. suntem singura echipa din Romania care a scris istorie in fotbalu continental si chiar intercontinental….
-23 de titluri de campiona a Romaniei
-20 de Cupe ale Romaniei
-5 Supercupe ale Romaniei
-2 finale de Cupa a Campionilor dintre care una castigata in fata echipei FC BARCELONA in Spania
-O SuperCupa a Europei 1-0 Dynamo Kiev
-O finala de Cupa Intercontinentala 0-1 River Plate (parca)
+ prima echipa romaneasca care dupa 14 ani a patruns in primavara europeana si a invins detinatoarea Cupei Uefa a Primerei Division si a SuperCupei Europei adica cea mai buna echipa din 2004
+ prima echipa romaneasca care a patruns in semifinalele unei competitii europene dupa 16 ani si a fost la un minut de finala
+ singura echipa din Romania care stie ce inseamna UEFA CHAMPION’S LEAGUE ma tem ca Dinamo sau Rapid inca n-au aflat decat de la televizor

IN AL DOILEA RAND.
Dragi suporteri ai Stelei…Ceea ce spune un anume Buzarin Vochin Tolontan sau ceea ce spun niste perversi si niste galagiosi despre Carlos Steaua MM Gigi Becali si orice e legat de Steaua inseamna ca sunt foarte frustrati ca am fost , suntem, si vom fi cei mai buni din Romania.
Gsp ar trebui sa multumeasca Stelei ca au facut vanzari record a ziarului dupa performantele ei. Cele 11 cresteri consecutive cu siguranta nu sunt datorate promovarii lui Liberty Salonta sau ca Borcea si-a tras alta cravata.
Ce vreau eu sa spun este ca poate scrie ceea ce doreste GSP sa il injure pe Carlos sa faca barfa ca Becali si-a lovit mybachu sa ne faca oieri..Insa sa nu uite ceva! Prin ce scriu ei dau dovada ca sunt foarte frustrati de performantele stelei si de faptul ca suntem cei mai buni… Oricum sunt absolut sigur ca Paraschiv Nicolita sau Radoi sunt foaaarte „afectati” de ce scrie gsp. Nici macar nu se omoara sa cumpere ziaru’. Nu le pasa. Daca bat cu 3-0 la Sevilla ..daca pierd cu 2-4 la boro ..daca MM ia spart gura unei duduie … Aceste evenimente sunt comentate intre ei si felicitate intre ei.. Presa doar amplifica evenimentele.

Iar acum o ultima chestie .
Suntem niste oieri iar in teren se afla 11 oi insa sa nu uitati ceva niciodata … Intodeauna oile sunt pazite de niste Caini. Va las pe voi sa trageti concluziile!

Pancone84 (9 comentarii)  •  17 august 2006, 21:47

Buzarine, ne-am prins ca esti stelist. Prea te dadeai pe langa lingau de mmStoica la supercupa. Se pare ca lingau are si el lingaii lui. Bine macar ca recunosti. Ar trebui sa recunoasca pe fata toata redactia si sa schimbe numele ziarului in gazeta stelei. Respect pentru putinii rapidisti de acolo.

Pancone84 (9 comentarii)  •  17 august 2006, 21:52

Bai Mihaitza, yo nu m-as lauda cu performantele alea pe care le enumeri tu. Toata lumea stie cum s-au obtinut. Daca inainte de revolutie era ceva „normal” se pare ca si acum steaua castiga titlurile prin aceleasi practici. Bai gazetarilor, daca tot sunteti asa corecti si vreti sa curatati fotbalul romanesc, de ce nu ati insistat pe declaratiile lui Becali cum ca steaua ar fi facut blat la Vaslui? Scrieti doar ce vreti voi si ce nu pune intr-o lumina proasta clubul vostru comunist. Tineti-o tot asa si o sa va citeasca doar stelistii. Norocul vostru ca sunt multi tarani in tara asta.

eugen (6 comentarii)  •  17 august 2006, 21:56

vad ca steaua e singura echipa din romania care a facut istorie .asa zice unu . celelalte numai conteaza. eu zic ca oltenilor ar trebuii sa le pupati talpile .daca nu erau ei erati vai mama voastra.si ce tot va laucdati atata ca nu ati eliminat cine stie ce mari echipe .rapidu anul trecut a eliminat hamburg,herta echipe care se bateau la titlu in germmania iar steaua pe betis o retrogradata ,pe herenven un pandurii in olanda

Comentează