Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Copiii căpitanului Moţi

Evans, numărul 6 al nord-irlandezilor, a păşit pe gazonul din Urziceni în calitate de component al lui Manchester United. Cine ştie, poate că peste ani va deveni noul Roy Keane, „sud”-irlandezul care a intrat în legendă de pe Old Trafford. […]

miercuri, 16 august 2006, 8:49

Evans, numărul 6 al nord-irlandezilor, a păşit pe gazonul din Urziceni în calitate de component al lui Manchester United. Cine ştie, poate că peste ani va deveni noul Roy Keane, „sud”-irlandezul care a intrat în legendă de pe Old Trafford. Sau urmaşul lui George Best, fratele de sînge al lui Evans, şi el mare vedetă la United.
Cu doi ani în urmă, tot la Urziceni, i-am văzut pe Van Persie şi Huntelaar. Nu demult, la Novarra, am jucat contra lui Cassano. În ’98, la Europene, a fost la Bucureşti Guti. Chiar, ştiţi cine erau acum 10 ani mijlocaşii Franţei care făcea 0-0 pe Cotroceni cu România antrenată de Halagian? Vieira şi Makelele, actualii vicecampioni mondiali.
Înainte de calificări strict contabile, ăsta e rolul echipelor de tineret. Să coacă vedete pentru naţionala mare. Van Persie, care acum doi ani dădea cu pumnul în Marius Constantin, e titular la Arsenal şi în echipa Olandei. Marius, care atunci a replicat agresiunii şi a fost şi el eliminat, încă mai are treabă la Urziceni.
Dincolo de victoria cu Irlanda de Nord şi chiar de calificarea din grupa de trei a cărei favorită logică e Germania, trebuie să ne preocupe măsura în care titularii lui Săndoi pot deveni în scurt timp titularii lui Piţurcă. Nu toţi, măcar cîţiva dintre ei.
Portugalia a trăit mai bine de 10 ani dintr-o generaţie campioană mondială de juniori, cu Figo, Rui Costa, Joao Pinto şi alţii. Iugoslavia mare a avut şi ea o promoţie extraordinară, care a alimentat apoi mai multe naţionale rezultate în urma segregării. Prosinecki şi Boban au dus steagul Croaţiei, Savicevici pe al Serbiei, iar Pancev s-a bătut pentru Macedonia . Indiferent dacă se va califica sau nu, promoţia lui Andrei Cristea şi Moţi are datoria de a conta în fotbal, de a nu se mistui de la această vîrstă. Va veni vremea cînd Moţi va trebui să-l înlocuiască pe Chivu, Keşeru pe Mutu, iar Pulhac să rezolve criza de fundaşi stînga care a lăsat vid de mai mulţi ani în spatele lui Raţ.
Cu Marica şi Bănel, luaţi să se călească la echipa mare într-un aprig duel cu Cipru, promoţia pare destul de rotunjită. Dacă trebuie neapărat proclamat un şef, acesta ar putea fi chiar căpitanul Moţi. Cu condiţia să-l aibă primprejur pe Radu Ştefan, cu care face la Dinamo un cuplu cu media de vîrstă de 20 de ani, avîndu-l imediat în stînga lor pe Pulhac, de aceeaşi vîrstă.
Din păcate, această frumoasă generaţie n-are portar. E şi unul dintre motivele pentru care Carlos e, pe cît de mediatizat, pe atît de important pentru conducerea Stelei. Dacă nu duceam lipsă de portari de valoare, portughezul n-avea decît să experimenteze degajările în aut în Congoul natal.

Comentarii (229)Adaugă comentariu

Fan (15 comentarii)  •  17 august 2006, 13:35

Sunt stelist si mi-am dat seama pana acum ( ca majoritatea stelistilor dealtfel) ca nu-i mare lucru de capul lui Carlos , dar felul cum incercati sa-i puneti in carca toate gafele de pe teritoriul Romaniei este penibil. Desi cred ca Cernea este un portar mai bun am ajuns sa-l sustin pe Carlos din cauza modului cum este tratat de majoritatea presei din Romania. Sau poate eu ma insel si greselile lui sunt tratate la fel ca si greselile lui Daniel Coman , numai ca eu nu am vazut niciun articol dupa gestul marlanesc din ultima etapa cu Jiul cand Dany ( m-ati omorat cu alintul asta ) i-a dat INTENTIONAT cu talpa in fata lui Cl. Dragan , in schimb o presupusa agresare a unui paparazzi de catre Carlos a fost de ajuns sa il transforme intr-un huligan.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  17 august 2006, 16:21

jim

Cu totii asteptam sa-l vedem pe Carlos pe post de portar mare. Dar sa nu fie prea tirziu.

george
mai sint si alti portari straini modesti la noi in campionat, dar faptul ca Steaua e la un pas de Liga ne face sa ne ingrijoram o data in plus

elle
din pacate, Matache a implinit 24 de ani si nu mai poate juca la tineret
red uta
Ca si Matache, Hutan a depasit si el virsta pt. tineret
Fan
nimeni nu-l critica pe carlos petru ca tace, pentru ca bea. El are o mare problema, nu prea stie sa apere, iar asta ar putea costa Steaua

Dica10 (2 comentarii)  •  17 august 2006, 16:26

Ai tu dovada ca bea Carlos.Dar nu trebuie sa nemiram toti sunteti niste MINCINOSI.RUSINE,RUSINE,RUSINE SA VA FIE.

Dica10 (2 comentarii)  •  17 august 2006, 16:29

Carlos a fost ca pe ce sa ne scape de unul de unul dintre mercenari dintre voi.Ce naspha ca nu la atins pe foto-reporterul gazetei rapidului(adica gsp),ca ne scapam draq de el.Si tot asa dispareati unu cate unu’.

zmr steaua (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:34

carlos the best forza steaua

ion (6 comentarii)  •  17 august 2006, 16:37

trebuie s-o recunoastem toti…carlos este un portar de mana a doua; cei care au vazut fotbal la viata lor isi pot da seama de asta; dar asta e…prost sau bun e al nostru si cu asta defilam

Ozzy (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:37

Carlos este un ZERO cu fitze in cap.
Doar pe cei care se simt cu musca pe caciula ii deranjeaza critica.

edy (11 comentarii)  •  17 august 2006, 16:38

carlos e un portarde divizia b din cauza lui a ratat steua calificare cu midlesborough si multe meciuri de campionat { cu rapid etc}si pe deasupra el si cu mihai stoica sunt niste huligani adunati de pe strada

aripamortii (2 comentarii)  •  17 august 2006, 16:40

Carlos asta e portar de „liga Y”, nici macar de liga I ca sa nu mai zicem de liga campionilor, mai bine dacat maimutica asta congoleza cu aere de vedeta promova Oli unu baiat mai tanar care macar capata experienta (Lungu sau Toma), ideea fiind ca mai prost ca Carlos nu are cum sa apere

bogdan (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:41

Portarii Stelei din ’90 incoace:Gherasim,Ritli,M.Tudor,Hamutovsky,Carlos.
Chiar e cineva platit de Steaua sa-i recruteze pe acesti „mediocrii” ?

rama (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:41

Carlos e portarul de care are nevoie zdiaua…ca sa ia DINAMO campionatul..bravo carlos..tine-o tot asa

Mirel_Radoi6 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:44

Eu un singur lucru nu inteleg.de ce toata lumea se ia de carlos.carlos sus…carlos jos.fratilor treziti-va la realitate.ati uitat repede ca dak nu era carlos la betis nu mai eram noi in semifinale si radeau spurcatii aia de tigani de noi…nu-mi ziceti mie ca da nu avea carlos REFLEXUL ala de zile mari la lovitura aia de cap din corner mai intorceam noi rezultatu.ne mancau aia.si a avut multe alte meciuri f bune.si ca sa va mai zic ceva sa inchei cu asta…la ultimul gol a lui maccarone a fost FAULT IN ATAC LA NESU CLARRR!asa ca…lasati-l voi pe carlos in pace mai bine il criticati si il injurati pe MM.

giuliano (3 comentarii)  •  17 august 2006, 16:45

critica e una, calomnia alta. carlos n-a intrat in silenzio stampa pentru ca s-a scris ca a aparat prost ci pentru ca s-a afirmat ca a baut in cantonament. oricum, e o diferenta.

Ludacris (2 comentarii)  •  17 august 2006, 16:45

GSP e varza ! FORTZA STEAUA , CARLOS THE BEST !

bogdani (2 comentarii)  •  17 august 2006, 16:45

Sunt de acord cu lipsa portarilor de valoare romani.Sunt de acord cu d-l Buzarin in privinta lui Carlos. Dar nu cred ca un Cristea sau un Pulhac poate sa devina baza nationalei Romaniei. Si daca vor ajunge titularii nationalei vom avea o echipa de calibrul Irlandei de Nord. Sper sa ma insel!!!

Sprinter (2 comentarii)  •  17 august 2006, 16:50

Dle. Buzarin, faptul ca subliniati de fiecare data intr-un context defavorbail ca portarul Stelei este originar din Congo, este tot o forma de rasism mascat. Incercati sa evitati orice conotatie de acest gen.

Vasile Mihai (4 comentarii)  •  17 august 2006, 16:54

ElBadron tu esti zero barat. ai citit ultimele randuri si gata il faci in fel si chip pe om. a dat cu bata-n balta la sfarsitul articolului insa restul este ceva interesant si care merita citit. Nu sunt de acord cu locul unde a plasat acea scurta caracterizare al lui carlos insa sunt de acord cu ceea ce a scris. Carlos nu are valuarea si simtul raspunderii necesare pt a face parte din echipa stelei si pentru a intra in liga. si „ziaristul” a raspuns la 5 mesaje daca te uiti atent…

Boaba (4 comentarii)  •  17 august 2006, 16:55

Eu sunt stelist, dar s-o recunoasca toata lumea: Carlos joaca subtire rau. O fi portar de valoare, dar poate nu-i prieste aerul romanesc. Il buimaceste si-i slabeste concentrare si reflexele. Daca era roman, de mult primea un picior in fund de zbura pana la echipa a doua. El este pariul lui MM si d’asta ramane in continuare in poarta.

bitza (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:55

e adevarat ca ,carlos nu e un mare portar dar prea mult tam tam se face
lasati-l si pe el in pace o perioada sa vedem si noi ce poate face.daca presa il ataca inainte si dupa fiecare etapa ce sa mai faca
de ce nu va uitati si la portarii de la dinamo si rapid ??
cu ce sunt aia mai buni ??
coman e gresit in min 92 la sarajevo si nu a zis nimeni nimic.daca era carlos toate ziarele scriau numai despre el .
dvs d-le buzarin mai bine nu ati mai scrie la ziar ca sigur ar cumpara mai multa lume gazeta si nici la recurs sa nu va mai duceti ca sunteti bufonul emisiunii

Joao (370 comentarii)  •  17 august 2006, 16:55

CARLOS nu este nici Toldo, nici Buffon (adica “bufon” este uneori). Totusi, mai toti marii portari romani au imbinat momentele de geniu cu gafe lamentabile, mai ales in meciurile cu miza (mai stiti golul pe care i l-a dat dugarry lui stelea, K.Andersson lui Prunea, golurile pe care le lua Silvica ? Si am mentionat doar portari care chiar au aparat la campionatele mondiale si europene si nu s-au uitat la televizor cum s-a uitat carlos). Carlos este un portar. Nu este o supervaloare, dar apara bine cand se echilibreaza. V-ati intrebat vreodata de ce nu avem mai multi portari care sa apere in vest ? Un fotbalist roman care alege sa joace in vest (sau alege impresarul pentru el) se adapteaza foarte greu (iar portarii infinit mai greu). Alta civilizatie, alta mentalitate, alte cerinte, alta limba, alt antrenor, alta partitura, alti colegi, alt vestiar, alt stadion, alt public, alti bani, alte fete, alte distractii, etc. Sunt jucatori romani care au plecat in vest, nu in strainatate ci chiar la noi in tara (la Timisoara). Altii au mers mai la vest doar cateva strazi (pana in Giulesti) si nu s-au adaptat nicicum. Cum este insa sa vii din vest ca sa joci in Romania ? Marunta civilizatie, marunta mentalitate, marunte cerinte, marunta limba (necunoscuta), marunt antrenor (mic de statura), marunta partitura, marunti colegi, marunt vestiar, marunt stadion, marunt public, marunti bani, marunte fete (dar fumoase), marunte distractii, etc. Poate acum il intelegeti mai bine pe Carlos. Cernea si Carlos sunt portari de valori apropiate. Lipseste un al treilea portar de valoare, Toma fiind jucator de lista B (care trebuie sa mai creasca).

un stelist obiectiv (3 comentarii)  •  17 august 2006, 16:56

Am vazut ca a fost titularizat chiar si cand nu era refacut in totalitate. Nu stiu daca a fost exclusiv decizia lui Oli. Oricum eu unul m-am saturat de gafele lui Carlos. M-am saturat sa am emotii la fiecare sut ce se indreapta spre poarta noastra.

Ultras STEAUA (1 comentarii)  •  17 august 2006, 16:56

,,D-le,, buzarin……………….cu totii stim ca sunteti rapidist!
lasa STEAUA in pace…nu suporti ca suntem peste tot in tara….si rapidisti 0 barat…Condoleantze!

Clovnul (3 comentarii)  •  17 august 2006, 16:57

MM mai mult ca sigur l-a descoperit pe Carlos cand juca cu Steaua FIFA 2006 sau Football Manager 2006 (cu licenta bineinteles). Prin grupe Steaua a cazut cu Boavista si a facut 0-0 iar la rezumatul meciului MM a vazut ca Steaua a avut 15 ratari singur cu portarul marca Oprita. Cum un jucator ca Oprita nu putea sa rateze de 15 ori in fata unui portar fara valoare, MM s-a hotarat sa il cumpere. Problema e (si pentru asta e de vina Nesu ca nu i-a spus lu’ MM) ca, calitatile lu’ Carlos de la jocul pe calculator nu sunt aceleasi cu cele reale .

Tzu (3 comentarii)  •  17 august 2006, 17:00

Dupa cum vad…aici scrie majoritatea galeriei steliste…cu care bineinteles nu pot fi de acord ei fiind influentati de iubitu nostru conducator MM sau GIGI, unu din ei…ala care da bani…in fine…si ei nu inteleg de ce domnul Buzarin se ia de carlos…intr-un articol in care scrie despre nationala de tineret. Parerea mea de stelist..este ca de Carlos ar trebui sa se ia si Teo in emisiunile ei sau Dan Diaconescu incercand sa afle cine i-a rapit pe ziaristi in Irak. E clar ca este un portar fara valoare si umflat tot de presa…poate aici a gresit domnu Buzarin sau colegii dumnealui de breasla, dar intai Carlos ar trebui sa ne dovedeasca ca se pricepe ceea ce nu cred ca se va intampla, si apoi sa sarim sa ii luam apararea…ca sanse a avut poate prea multe pentru o echipa cum este steaua. Am dorit mai mult sa scriu acest reply pentru ca multi il acuza pe domnu Buzarin ca are ceva cu carlos…are ca si mine…si ca multi altii.. care intai vor performanta si dupa aia poate ne vor interesa si coregrafiile galeriei sau sa traim mania persecutiei..STEAUA nu este vanata de presa…e pur si simplu CEA MAI IUBITA ECHIPA DIN ROMANIA

un stelist obiectiv (3 comentarii)  •  17 august 2006, 17:00

interesant ceea ce a spus Clovnul..:) acum sa stii totusi ca la Boavista era rezerva, deci nu cred ca a jucat MM impotriva lui Fifa..poate la remarcat in pauza la incalzire..acum serios..se poate ca cineva care apara de doar 3 ani sa fie luat la Steaua?

Vulturr (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:01

Si eu astept aceea zi , si ea VA VENI cat mai repede DACA voi ziaristi nu o sa`l mai criticati atat pe acest CARLOS FERNANDEZ care a aparat modest intradevar dar nu aveti cum SA`L RIDICATI daca`l criticati atat,el este cu moralul la pamant , nu aveti cum sa il faceti mai bun prin astfel de critici ……si din pacate ii puteti face si mai rau !
DACA VRETI sa avem 1 echipa in Champion League , va rog eu mult LASATI`L SA TRAIASCA !!!! ca deasta numai vorbeste nici un jucator de la Steaua cu voi , ziaristi,ptr ca A-TI DEPASIT ORICE MASURA !!
Am un sfat/sugestie ptr voi …….si tot in acelasi timp o rugaminte , CERETI-VA SCUZE ptr ce ati scris despre el si nu`i adevarat(ca a baut in cantonamentul de la Mierlo) , daca l-ati prins VOI ZIARISTI de ce nu l-ati filmat/pozat etc ? UNDE SUNT DOVEZIILE ?!??!?
NU`mi amintesc numele ziaristului care l-a vazut pe Carlos matol …dar SPRE BINELE STELEI cereti-va scuze !!! si ptr binele fotbalului romanesc !
Steaua are nevoie de liniste , numai bulversati atmosfera ! ROMANIA are nevoie de 1 echipa in Champions League sa scoatem si noi capul din noroi !!!
Cu tot respectu ptr Gigi Becali , care asa incult cum este ….a bagat bani la Steaua si ne-a facut mandri ca Romania poate avea din nou o echipa in Champions League , DOAMNE AJUTA !
Steaua Bucharest – Standard Liege(BEL) 2-0 , HAIDE STAUAAAA !!!!

Boaba (4 comentarii)  •  17 august 2006, 17:03

Vulture, ai auzit tu vreodata ca presa sa stea deoparte? Nu asta-i rostul ei, sa se bage?

bogdan14 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:05

domnu buzarin mai termina ku toate kestiile astea kontra lu carlos… la recurs daca stiati prea bn,nea carlos are cel mai bun jok de picior dintre portarii din romania si poate a degajat din alta cauza asa… de fiecare data cand steaua face un rezultat mare tu abea iti exprimi bucuria in articole pe care le citesc cu plictiseala iar cand pierde umplii pagini..e clar ca esti caine sau lebada

Rammstein (4 comentarii)  •  17 august 2006, 17:05

Nu stii sa fii un ziarist echidistant.”Derapajele” tare spre Steaua sunt binecunoscute.Chiar daca ai o echipa preferata(nu-i nici o problema aici,toti avem),asata nu inseamna ca ca tre’ sa fii superter in ziar.Tu esti ziarist sau,ma rog,incerci.

paulx 81 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:07

Eu pot sa inteleg ca nu considerati normal comportamentul lui Carlos si sunt de acord si cu faptul ca nu prea are valoare. Ce m-a deranjat pe mine a fost faptul ca la Recursul etapei ati incercat din rasputeri sa inventati un fault in careul Stelei pentru simplul motiv ca cel ce se afla in poarta era Carlos. Nu este corect, incercati sa va pastrati obiectivitatea.
Multumesc.

reggie (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:15

Sunt stelist de mic….da in ultima perioada ma trec fiorii cand vad vreo centrare la care iese CARLOS…sau vreun sut pe poarta !!! Am emotii de fiecare data…ca se incurca in stiinta! Sa speram ca se intoarce HAMU! Am inteles ca vrea sa se stabileasca in romania dupa ce i expira contractu cu TOM TOMSK

mascolinho (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:16

Ziaristii isi baga unghia in gat pentru k STEAUA se afla in silenzio stampa si cautati numai scandal la adresa stelei. Rusine sa va fie. Imi aduc aminte k dupa meciul retur cu gorica la tv sport in loc sa se vorbeasca de calificarea stelei in turul 3 sa vorbit toata emisiunea despre gestul lui Carlos.Sunteti niste magarii totii ziaristii.RUSINEEEE!

un stelist obiectiv (3 comentarii)  •  17 august 2006, 17:22

dar gestul lui Carlos ti se pare normal?

marshall (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:22

Domnule Buzarin,
Nici eu nu sunt de acord cu aducerea acestui portar (care fie vorba e un portat de jumatea inferioara a clasamentului), dar incetati cu aceste atacuri impotriva stelei pentru ca cei care avem de suferit suntem noi, suporterii, care cumparam zi de zi ziarul si care ne intereseaza soarta stelei (nu a personajelor de tip MM sau GG). Incercati sa va abtineti a face astfel de afirmatii macar pana miercuri. Pentru ca prin atacurile repetate chiar si la adresa lui Carlos, puneti presiune pe echipa.

Razvan C. (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:23

D-le Buzarin, daca s-a scris despre Carlos ca e betiv de ce nu s-a adus nici o dovada in acest sens ? Daca eu spun acum despre dumneata ca esti hot fara sa aduc nici o dovada a celor spuse, dumneata nu te superi ?
Maine, daca articolul dumitale se va referi la sa zicem Mutu, in final vei aduce din nou vorba despre Carlos ? Nu cumva este o atitudine de om frustrat ?

pascal (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:28

Sunt stelist si vreau sa fiu obiectiv,dar in acelasi timp nu pot sa nu remarc insistenta ziaristilor de a demonstra ca acest carlos nu are valoare:este adevarat ca in afara meciului de la sevilla carlos a aparat in general slab(nu este nomal sa ai emotii la fiecare minge aruncata in careu,chit ca e vorba de uta,rapid,midlsbrough sau alta echipa) dar ar trebui sa-i dam o sansa(sa-l lasati in pace toti ziaristi cu ac. articole) sa vedem ce poate si apoi sa dam un verdict.Apropo de d-l buzarin,fara suparare dar este clar ca are ceva cu steaua.Foarte bune remarcile lui bogdan14(cel mai bun joc de picor din tara pt un portar) si obiectiva,zic eu,cea a lui paulx_81(faza cu presupusul fault in careu din meciul cu uta)

Vici (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:30

Carlos e un portar de moral,D-le Buzarin va felicit ca il „incurajatzi” inainte unui meci atat de important.

Laca76 (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:31

Ce tot aveti cu,Carlos domnul Buzarin?daca dvs v-ati duce Intr-o tara straina sa scrieti la un ziar,v-ar conveni sa fiti tratat astfel?Chiar alt subiect nu mai aveti?de Piturca de ce nu scrieti cum face selectia?Florentin Petre In locul lui Banel Nicolita?cred ca este o gluma PROASTA!
SUNTETI UN ZIARIST MODEST d-le Buzarin ! extrem de modest

FanSTEAUA (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:31

cine e asta buzarin….bai frate nu te mai lua tu asa de jucatorii Stelei …..mai ales Carlos ca re e portar de nota10…lasati l sa si faca treaba ……o sa vedeti miercuri…….si joi cand apare ziarul o sa ve cereti scuze…o sa ezi bai Buzarine… 😀 …..mut succes in continuare …. FORTZA STEAUA….in rest sa stiti ca imi place ziarul vostru ..e marfa…dar va rog sa lasati STEAUA in pace….si inca ceva Nea GIGI e cel mai tare om din Romania ….sunt ca el 1000 mai bogati in tara dar niciunul nu a facut ce a facut el …..hai pa ca deja am scris prea mult…DVG

Dinu (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:37

Sunt de acord ca portughezul Carlos nu este de o valoare prea mare dar nici sa faceti atata tam-tam pe seama lui. Daca era roman faceati la fel?
Uitat-va la portarii (ambii) ai lui Rapid!Cum a pierdut Rapidul Supercupa ? Cine a gresit decisiv?Nu cumva portarul (Minca, daca nu ma insel) si cum a pierdut meciul din cupa UEFA de la sarbi? Cine a gafat ? Coman „cel mai bun portar din campionat „!!! Si cum a gafat???? Acum noroc ca s-a intors portarul cu numele ala parca desprins din folclorul erotic romanesc !!!
Uitati-va si la Dinamo ! E in plop cu portarii daca au ajuns sa-l recheme si pe „valorosul” Gaev.Nu mai zic de celelalte echipe…. poate doar Clujul cu Martin Tudor.
V-a deranjat atat de mult incidentul pe care Carlos l-a avut cu unul dintre cameramanii dvs,( incident minor , dupa parerea mea ,pentru ca persoana agresata nu poate fi numita poersoana publica (nu stiu cati microbisti ii cunosc macar numele)) incat ati facut din el eveniment de importanta nationala.Daca nu ma inseala memoria nu cu mult timp in urma unul din antrenorii mult laudati de dvs. pentru caracterul sau se injura de mama focului de fata cu o mare multime de oameni cu primarul unui oras in care juca Rapidul ( na ca mi-a scapat , si nu doream sa dau nume), si fapta a trecut aproape fara sa fie observata. Daca insa Razvan Lucescu n-ar fi fost roman cu siguranta ca tabareati cu tunurile pe el. Putina echidistanta si mai mult obiectvism in interpretarea evenimentelor si in transmiterea stirilor nu cred ca ar strica.

Vasile Mihai (4 comentarii)  •  17 august 2006, 17:39

aratati-mi un meci in care carlos a jucat senzational…

Coco_MIGDALE (1 comentarii)  •  17 august 2006, 17:43

Fratilor daca am judeca corect jocul lui Carlos,care mai face si greseli ceea ce e poate normal in jocul unui portar, e imposibil sa fie un portar care e numai slab sau numai bun…mai scapa si una rea in momente fie usoare fie grele..insa, una peste alta Carlos e un portar bun. Si nu e bine atunci cand greseste sa fie huiduit,injurat sau mai stiu eu cum de niste terchea berchea care n’au dreptul sa o faca…nici nu stiti cum se simte in acele momente… Oricum eu unul il incurajez mereu pe „nebunu asta” de Carlos. 😀 Bafta Carlos! Bafta Steaua!!

Soata_lui_Nicolae_Dica (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:49

Eu sunt Stelista.. da sunt si realista..si oricat mi-o zice cine-o vrea sa-mi zica mie ca portarul Carlos este bun, si este pentru Steaua….
Sa fim seriosi acum…Carlos nu este nicidecum un portar ridicat la valoarea Stelei! Fratilor..treziti-va..asa va fi mereu..atata poate..schimbati portarul pana nu este prea tarziu..sau faceti o poarta de jucarie pentru el daca simte nevoia sa apere!

Tzu (3 comentarii)  •  17 august 2006, 17:52

banuiesc ca cei care scriu despre carlos ca e un portar bun dar ca face greseli … „ceea ce e normal pentru un portar”, desi stau ceva vreme sa imi aduc aminte de 3-4 gafe consecutive ale lui casillas sau buffon , fara rezultat, probabil aceiasi parere o au si despre nesu de care la inceput s-a zis ca e putin rebel si isi da viata pe teren, probabil isi da doar trupu ca minte nu stiu daca are sau despre oprita pe care probabil nu il ajuta faptu ca are picioarele departate acest lucru impiedicandu-l sa inscrie mai des,bine nu stiu ce inseamna mai des decat NIMIC, sau un fin tehnician ca Lovin care imbina sau cel putzin vrea abilitatile tehnice ale lui Dica cu dorinta lu MEME. si am o intrebare pentru cei care zic ca domnu Buzarin e rapidist, dinamovist, timisorean, student sau….fan al altei echipe…cine critica mai bine echipa favorita decat proprii suporteri??

Scooter’s Maria (2 comentarii)  •  17 august 2006, 17:53

Hmm……haios ca intotdeauna,domnule Buzarin:-)De cand asteptam momentul acesta….Asa,sa incepem: Ca tot suporterul Stelei duminica seara,dupa meciul cu UTA m-am decis sa ma mai uit si la Recursul Etapei(ca acum e oarecum difuzata la o ora mai acceptabila)si,surpriza,pe cine vad,pa d-voastra,d-le Buzarin alaturi de simpaticul dar putin cam adormitul domn Argaseala.Toate bune si frumoase pana cand d-vostra hotarati sa analizati faza cu prima iesire din poarta a lui Carlos si va d-voastra frumusel,de unul singur,cu parerea ca acolo dom’le unde a cazut portarul,acesta l-ar fi faultat pe jucatorul de la UTA…..Si contrar faptului ca domnul Ioanitoaia,Argaseala si ceilalti spuneau saracii in continuu ca NU a fost fault,d-voastra sustineati in continuare aceasta idee stupida tinzand sa dati in penibil…..Haideti sa fim seriosi….Spuneti-mi domnule Buzarin,asa,dupa d-voastra,daca maine ati ocupa postul de portar al unei echipe,gazonul ar fi ud din cauza ploii torentiale,ati fi gata sa luati gol,ati iesi din poarta,coechipierul s-ar lovi de d-voastra si ati cadea,ati mai fi d-voastra atent in momentul acela pe cine loviti in cadere??Bine,acum nu stau sa va explic legea gravitatiei ca banuiesc ca o stiti,dar puneti-va in situatia asta…..Va rog,nu ne mai enervati de fiecare data cand apareti pe sticla cu povesti dintr-astea cu betii,nopti pierdute prein cluburi si altele ca avem noi grija sa-l punem la zid pe Carlos daca il prindem pe picior gresit,noi,suporterii.Deocamdata eu nu l-am zarit pe Carlos altfel decat in pozitie bipeda,lucid,glumet,cu destule probleme pe cap si fara ajutorul d-voastra.In fine,va intreb,daca o sa ajungem in Champions League TOT cu Carlos in poarta…..GSP-ul va da faliment?Zau asa,domnule Buzarin,mai sunt si alte subiecte in fotbalul romanesc decat Carlos………………………

MARCO TRATTORIA (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:04

Imi place fraza : nu il poti compara pe Coman cu Carlos, Comand gafand numai de doua ori…decisiv…cu Jiul si Sarajevo…adica singurele meciuri in care aparat. Sunt Stelist si vad ca portughezul nu e de steaua…dar nici prea rau…dar decat Coman….mai bine unul care sa-mi tina fundasii pe varfuri….si in plus mai e si barbat bine….poate se indragosteste vreun atacant de el. Totusi surprinde aceasta selectie pe interes facauta la lot, de catre Piti…si zic asta pt ca tipul de la Timisoara pe care l-am vrut noi in Ghencea e super..peste Lobont…peste Coman si alti paraziti. Pacat ca nu e chemat…mare pacat…sunt sigur ca daca vine in Bucuresti il iau imediat la lot.Mai e controversa cam deplasata mi se pare…intre Contra (porn star) si Ogararu. Toata lumea stie ca primul e copilul lui Piti asa panarama si incet cum e el, pe cand al doilea e doar munca.Va veni vremea curand cand Contra se va tine de mijloc precum Roberto Carlos la marginea careului, iar telefonul lui Ogararu va fi inchis sau se va da accidentat.Sa recunoastem…Piti nu e de lot…joaca fricos…stil batranesc si vechi…nimci riscant…cu pitici la mijloc. Boloni a vrut echipa inalta si solida…noi ne-am luat o oglinda si ne mintim iar ca suntem tehnici in conditiile in care nmagazinele sunt plien cu dvd-uri care invata schemeel lui Ronaldinho.
Pacat ca avem potential. Ne trebuie o echipa inalta, masiva, antrenor nou si mai putine fite.

George (1 comentarii)  •  17 august 2006, 18:08

buza tu daca carlos ishi revine te sinucizi !!! hai steaua !!! in gazeta publicatzi numai minciuni despre steaua eu unul sunt de acord cu silenzio stampa !!!

MARCO TRATTORIA (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:11

Legat de tineret: aceeasi poveste. se poate baietii au potential. Sunt 3-4 la Dinamo care stiu ce fac, probabil cu Nicolita si Marica pot si mai mult…dar problema e a aceea de fermitate sin partea antrenorilor. La tineret se vine in vacanta..asa lejer…ca vorba aia ultima oara cand ne-am calificat a fost datorita faptului ca am organizat turneul. Eu zic ca aici ar trebuie sa se puna amprenta mai mult…biciul daca vreti..cu un antrenor ferm si decis sa faca performanta. Stiu ca nu sunt fonduri mari alocate la tineret….dar hai ca nu s-a murit de foame din fotbal.Cu Germania va fi greu…i-am vazut cu Anglia…joaca ca o echpa de seniori.

Soata_lui_Nicolae_Dica (2 comentarii)  •  17 august 2006, 18:14

Nu am idee de ce multi oameni il ridica in slavi si zic, ca isi va reveni.. Looome..a avut timp sa isi revina. Vedeti ca el apara 1 si gafeaza 3?? Unde o sa ajungem cu asta??
Isi ia goluri de la cele mai penibile suturi expediate din greseala, din intamplare. Imi zice o prietena ca la meciul u Standard primul gol a fost din cauza lui Lovin..bine..primul ca primul(eu cred ca daca ar fi plecat mai repede il ajungea)..dar al 2-lea ce a fost?? Sau meciul cu Mid’boro…acolo ce a fost??

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  17 august 2006, 18:22

ultras steaua
Repet,nu sint rapidist, nu sint dinamovist. Pe vremuri am tinut cu Craiova, dar asta pina prin ’90, cind m-am apucat de jurnalistica. Intimplator sau nu, atunci a inceput declinul oltenilor, asa ca m-am lecuit. Nu ascund insa ca la finele anilor 80, pe vremea crincenelor derbyuri Steaua-Dinamo, tineam cu ros-albastri, mai ales pentru ca acolo jucau Hagi, Belodedici, Lacatus si mai ales Boloni

Cosmin Palade
va multumesc pentru consistentele texte trimise. Sigur ca problema cu Carlos are mai multe nuante, nu doar alb si negru. As fi chiar bucuros ca el sa faca o partida mare contra lui Standard si as fi primul care as scrie laudativ la adresa lui. NUMAI SA APERE!

dinu
Chiar n-am facut mare caz din incidentul cu Carlos si fotoreporterul Alex Nicodim. Ne puteam adresa la UEFA, meciul avea loc in cupele europene, dar am preferat sa aplanam, pentru ca Stelei, in drum spre Liga, nu-i trebuia acest scandal.

Comentează