Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Brasoave

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in editia tiparita a „Gazetei Sporturilor” de miine, 5 martie.

Iata articolul in forma finala: 

Culmea economiei: Brasovul primeste 700.000 de euro pe sezon din drepturile TV, dar n-a gasit de cuviinta sa […]

miercuri, 4 martie 2009, 11:53

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in editia tiparita a „Gazetei Sporturilor” de miine, 5 martie.

Iata articolul in forma finala: 

Culmea economiei: Brasovul primeste 700.000 de euro pe sezon din drepturile TV, dar n-a gasit de cuviinta sa inchirieze, pentru citeva mii de euro, un generator. Clubul ardelean a luat banii pe o marfa pe care n-o poate  livra. Nu si-a onorat comanda. Cu tactica asta, o firma are toate sansele sa atirne la poarta placuta cu „Faliment”. Numai ca industria fotbalului e mai complicata de atit. Efectele deciziilor paguboase nu apar imediat.

Indiferent care va fi rezultatul din Brasov- Steaua, stim de pe acum cine pierde: publicul. Suporterii vor trebui sa scoata din buzunar mai multi bani pentru bilete la suprapret (daca-i specula, specula sa fie!).  Iar marele public telespectator va avea parte doar de showul declaratiilor de dupa meci. 

Ar trebui partida televizata cu orice pret? Schimbarea orei de difuzare afecteaza bugetul televiziunii. Nu e vorba de evitarea pierderilor, ci de limitarea lor. Dupa ce ati dat 700.000 de euro pe o marfa buna de nimic, ati mai plati vinzatorului citeva sute de mii, doar ca sa se simta el bine si in regula?

E o practica folosita in repetate rinduri de Stan si Bran si o singura data, cu scandal, de Mourinho: sa uzi terenul ca sa alunece adversarul. Sa arzi sigurantele si holdele cind vine Steaua. Se pare ca tot smecheria prinde cel mai usor la noi. Razvan Lucescu poate fi mindru de mijloacele lui, suporterii Brasovului sint liberi sa aiba alta parere. Daca punctele sint mai importante decit orice, decit publicul, in primul rind, decit partenerii de afaceri, decit onoarea, atunci oficialii Brasovului n-au decit sa-si ia munca in serios si sa dezumfle rotile autocarului Stelei inca de la Bucuresti. Asta da, temporizare!

Poate nu e o sicana, ci pur si simplu impotenta organizatorica. Dar nici asta nu scuza clubul din Brasov si, mai ales, Liga si Federatia. Mult prea tolerante cu clientii de la cluburi, n-au impus modernizarea stadioanelor si dotarea lor obligatorie cu nocturna. Treaba federalilor e sa inspecteze hirtii, nu arene. Asta o fac numai cei de la UEFA, nu?

Problema nocturnei de la Brasov nu e un episod de razboi al nervilor, nimic maret si barbatesc aici. E vorba doar de vechea noastra rafuiala cu civilizatia. Iar preferinta pentru ore cu audienta modesta nu tine de mentalitatea de invingator, ci de mentalitatea de matineu. Undeva, nu neaparat la instalatia de nocturna, s-a produs un scurtcircuit. Drumul spre Europa a facut o bucla periculoasa, iar Brasovul s-a intors in timp, la  obscuritatea Cooperativei si la fotbalul primitiv, ascuns si temator de ochii lumii. 

Au contribuit: Maria, lexxus, Catalin, dicka, Gianini, pirlo, gabi safta, ker, Dreamer, Adrian, legionaire, mangafaua, radu, Roro, dracu, Vali D, QAZ, john, IO, eddie, finjan, X, George, mircea, fcbrassov, Lestat

Comentarii (79)Adaugă comentariu

andrei (18 comentarii)  •  4 martie 2009, 20:32

Pentru un meci programat de ceva vreme sa se joace intr-o anumita zi in nocturna adica brasov-steaua existau urmatoarele variante:

1. amanarea meciului pana la o data cand gazdele anuntau ca sunt capabile sa organizeze partida.
2. disputarea meciului pe teren neutru in nocturna binenteles
3. gazdele sa piarda cu 0-3 deoarece aveau timp suficient sa pregateasca partida.

Robert (7 comentarii)  •  4 martie 2009, 21:52

superb articol, felicitari.
„obscuritatea Cooperativei si la fotbalul primitiv” la asa ceva Steaua nu poate raspunde decat intr-un singur fel: castigand!
Tare mi-e teama ca n-o sa poate.
Pronosticul meu? X solist

Robert (7 comentarii)  •  4 martie 2009, 22:03

@andrei variantele 1 si 2 pica din motive organizatorice, varianta 3 nu sta in picioare intrucat meciurile ligii I nu trebuie disputate neaparat in nocturna. E o sicana a brasovenilor, o brasoava, cum zice titlul articolului, n-avem ce face (noi stelistii) decat sa castigam (daca si putem, ramane de vazut – repet, pronosticul meu – x solist). respect!

popaalin (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 22:54

Am trimis acest articol si la alti colegii de ai dimneavoastra de la Gazeta Sporturilor in scopul de a genera O ACTIUNE CU UN SCOP NOBIL IN SPORT
Doamna sau domnisoara Maria Andries as dorii pt. inceput sa va spun ca sunt profesor de educatie fizica si sport, in continuare vreau sa imi manifest dezaprobarea fata de ordinul dat de doamna ministru Andronescu in legatura cu reducerea orelor de educatie fizica si sport la o singura ora pe saptamana (asta nu pt. ca erau multe inainte ,2ore la clasele a 5-a,a 6-a,a 9-a,a 10-a pe saptamana si respectiv o singura ora la clasele a 7-a,a 8-a,a 11-a si a 12-a pe saptamana la clasele cu program normal care reprezinta aproximativ 90 la suta din invatamantul romanesc),acest ordin nu o sa le mai ofere copiilor nici o sansa in a prevenii obezitatea ,sedentarismul etc.si o sa ii condamne doamna minstru ,fara a exagera deloc din partea mea in ceea ce spun,in a fi o natiune de bolnavi d.p.d.v fizic .Doamna ministru a venit cu argumentul ca elevii respectivi or sa mearga la ansambluri si colective sportive , a uitat sa mentioneze deliberat sunt convins, ca aceste ansambluri sunt optionale deci logic vorbind la aceste activitati or sa mearga doar cei cu aptitudini pt.sport si atunci ,eu pun intrebarea cu ceilalti care reprezinra marea masa ,,ce facem?” ,cum ii educam d.p.d.v. fizic si cum ii pregatim pt. a deveni adulti sanatosi si nu tineri bolnavi la 25-30 ani?
Rugamintea mea este doamna /domnisoara Maria Andries sa duceti o campanie agresiva impotriva acestei hotarari si de ai propune doamnei ministru de a pune in aplicare recomandarea UE de a fi in scoli cel putin 3 ore de educatie fizica si sport pe saptamana la fiecare clasa , am aceasta rugaminte pt ca sunt constient ca presa are o putere destul de mare si poate influenta decizia unui ministru care vrea sa imbolnaveasaca o natiune prin deciziile luate.
Sper ca acest comentariu al meu pe blogul dumneavoastra ,sa sensibilizeze si sa generezeze o actiune ampla de protest din partea ziarului dumneavoastra , intr-un scop nobil cum este sanatatea unei natiuni si nu vreau sa cred ca aceste randuri o sa fie tratate cu dezinteres si nonsalanta si in cele din urma uitate ………deci in final cred si sper ca o sa generati o actiune cu scop nobil in sport.

lerghievici lucian (111 comentarii)  •  4 martie 2009, 23:13

Da maria, de acord cu tine dar cui ii mai arde de brasoave cand bati steaua la poarta cupei? si cum o bati nu mai conteaza sau are vreo indoiala cineva?

Dreamer (20 comentarii)  •  4 martie 2009, 23:21

Sunt de acord cu tine Cristiano, dar mie nu imi iese din cap toamna lui Poli cu Olaroiu pe banca, decapitarea a la nenea Iancu, aducerea lui Hagi, cheltuirea unui purcoi de bani pe catastrofe, indepartarea catorva titulari si rezultatele ce au urmat….
Poate ca ora meciului a fost cadoul facut de 8 Martie de brasoveni.

oaia dolly (4 comentarii)  •  5 martie 2009, 1:37

Dinule esti cu pluta ! Steagul tau o fi vreo echipa cu istoric si radacini capitaliste, hai ca ma faci sa rid in miez de noapte. Steagul Rosu Brasov iti spune ceva ca nume ?

contribuabil (2 comentarii)  •  5 martie 2009, 1:45

Stimata Doamna Andries,

am fost intotdeauna fascinat de acest gen de articole pe care le „scrieti” impreuna cu cititorii, bloggerii sau cum vreti sa le ziceti acelor personaje care se ascund dupa numele de desene animate insirate la sfarsitul „articolului” Dvs. Am aratat genul aceste de articol unui prieten, care lucreaza la „Bild” in Germania si s-a cocosat de ras. O mare curiozitate a mea este: contributia co-autorilor la articol este egala, adica fiecare scrie cam 80 de caractere? Dvs. le puneti intr-o ordine coerenta si introduceti spatiile sau cum se desfasoara actiunea asta?

Imi permiteti sa contribui la urmatorul articol? Contributia ar fi urmatoarea:

sfdlahklfsad’hghsf’sdalfksagofdgfdiogfdgdsk’hgdsj’kdjafhgdsg

Sunt sigur ca puse in ordine, cele de mai sus se vor potrivi perfect cu articolul, indiferent de subiect.
In josul articolului puteti sa ma numiti „contribuabil” pentru ca am contribuit la articol :-).

Mai am o idee. Puteti sugera si colegilor de la GSP TV, de mila carora nu mai puteti, sa faca un program dupa o logica asemanatoare, ca sa umple golul lasat de netransmiterea meciului. Pot merge la nimereala prin oras si solicita trecatorilor declaratii scurte de 15 cuvinte. Apoi le pot combina in studiou pana rezulta un „talk-show” la fel de traznet ca articolele Dvs 🙂

In ceea ce priveste acest ultim articol, cred ca ati combinat un pic gresit. Unele propozitii chiar ar da sens, dar nu in contextul in care sunt puse de Dvs.

Iata cateva exemple:
1. ” Clubul ardelean a luat banii pe o marfa pe care n-o poate livra.”
Clubul ardelean a livrat pana acum postului exact 18 meciuri de fotbal, deci mai mult decat alte cluburi, netelevizate etapa de etapa, dintre care unele iau mai multi bani, altele mai putini bani. clubul ardelean livreaza si aceasta partida, dovada vor fi imaginile care vor fi cu siguranta transmise. GSP TV insa nu o receptioneaza, cam cu aceiasi logica cu care o functionara de la posta nu va primeste o scrisoare pe motiv ca este ora 18.59 si la 19.00 se termina programul.

2. „Schimbarea orei de difuzare afecteaza bugetul televiziunii”
Pai daca nu se transmite, ce ora de difuzare se schimba??? Ora de disputare poate. Vai ce confuzie, cine o fi de vina, QAZ sau fanjan??
Ce buget al carei televiziuni, ca daca era vineri transmitea Antena, duminica trebuia sa transmita GSP TV. Bugetul GSP TV de exemplu avea doar de castigat.

3. „Iar preferinta pentru ore cu audienta modesta nu tine de mentalitatea de invingator, ci de mentalitatea de matineu. Undeva, nu neaparat la instalatia de nocturna, s-a produs un scurtcircuit. Drumul spre Europa a facut o bucla periculoasa, iar Brasovul s-a intors in timp, la obscuritatea Cooperativei si la fotbalul primitiv, ascuns si temator de ochii lumii”
Doamna Andries, colega Dvs. de trust Mihaela Radulescu v-ar parui daca ar afla ca numiti ora 15 duminica o ora de audienta modesta 🙂 🙂
Drumul spre Europa face o bucla periculoasa si in ceea ce priveste continutul ziarului la care cu onoare va aduceti contributia. Aruncati o privire intr-un ziar vest-european si veti vedea ca nu gasiti nicaieri un ziar de sport al carui continut se refera in proportie de 80 % la 3 echipe de fotbal, la fel cum nu veti gasi in nici un ziar civilizat o „cronica de meci” de genul celei de la Urziceni -FC Brasov, din ziarul de luni, constand doar intr-un subiect aberant referitor la niste cartonase galbene, fara referirea la nici o faza de meci.
Tot in acest sens imi permit sa atasez mai jos si mailul scris tot astazi colegului Dvs. Dan Udrea

Transmiteti va rog salutarile mele si „colegilor” Maria, lexxus, Catalin, dicka, Gianini, pirlo, gabi safta, ker, Dreamer, Adrian, legionaire, mangafaua, radu, Roro, dracu, Vali D, QAZ, john, IO, eddie, finjan, X, George, mircea, fcbrassov, Lestat

Stimate Domnule Udrea,

cu tot respectul pentru solidaritatea de trust,

„reprogramarea lui două zile mai tîrziu a dat peste cap întreaga grilă a GSP TV, cel de-al doilea post tv care transmite meciuri”

acest fragment din articolul Dvs. ar merita o inregistrare in cartea recordurilor la capitoul „afirmatii fara sens”. Grila de programe a GSPTV poate fi data peste cap la fel de greu ca agenda de lucru a somerului sau programul zilnic al unei casnice. La fel ati putea zice ca unei casnice i-a fost dat peste cap programul prin faptul ca i-a dat ciorba in foc. Ca urmare a trebuit sa-si facu unghiile cu jumatate de ora mai tarziu si apierdut si 15 minute din telenovela preferata.

Postul GSP TV a fost infiintat pentru a transmite in direct meciuri din liga 1, lucur care in continuare este absolut singura menire si justificare a existentei acestui post. Daca stimabilul Dvs. coleg Geambasu si simpaticul domn Panduru intra in direct la ora 13, 15 sau 17 este absolut indiferent, ei tot stau in studiou toata ziua.

Sa-mi scrieti va rog si mie luni, ce s-a transmis in intervalul 15-17 in ziua de 08.03.09. Poate o emisiune de martisor :-). Pana una alta, grila de programe total data peste cap a postului GSP TV o puteti vedea aici

http://www.gsptv.ro/program1.php?data=2009-03-08

Domnule Udrea, intre sute de randuri si minute consumate pe acest subiect, ziarul, trustul sau postul TV ar face mai bine sa ofere o explicatie viabila si inteligibila pentru netransmiterea meciului. Asta doar de dragul corectitudinii.

Cu multa simpatie pentru umorul Dvs.

ptr-contribuabil (78 comentarii)  •  5 martie 2009, 4:23

Am locuit mai multi ani in Anglia. Acum sunt stabilit in Canada. In toate ziarele din Anglia, acolo unde gaseai paginile de sport, primele pagini, probabil primele 4, 5 pagini, aveu subiecte legate numai de Manchester, Arsenal, Liverpool si Chelsea. 80% dintre subiecte, erau numai despre aceste formatii. Celelalte formatii, de ex. Newcastle, Everton, Leeds, etc.. ocupau imreuna niste spatii mici, nesemnificative. Probabil se gindeau si ei la rating, nu ? Intimplator si presa din Anglia tine cont in primul rind de economia de piata si de legile ei . Care e problema ?

Cristiano (29 comentarii)  •  5 martie 2009, 6:55

Pentru
contribuabil on 05.03.09 at 1:45 am Stimata Doamna Andries,

am fost intotdeauna fascinat de acest gen de articole pe care le “scrieti” impreuna cu cititorii, bloggerii sau cum vreti sa le ziceti acelor personaje care se ascund dupa numele de desene animate insirate la sfarsitul “articolului” Dvs. Am aratat genul aceste de articol unui prieten, care lucreaza la “Bild” in Germania si s-a cocosat de ras.
Sper ca ai citit ce am scris eu mai jos???!!!
Ceea ce spui tu este Perfect Adevarat. Sunt total de acord cu tine dar pana a spune ca ma ascund dupa desene animate e cale lunga pentru ca: in fiecare dimineatza imi cumpar si citesc L’EQUIPE asta pentru ca sunt stabilit la Nice(Franta) dar nu in Nice mai exact ci undeva inspre munti unde nu exista Picior de Roman ca si asa mau facut de ras pe unde am fost.
Am comentat un comentariul si pe blogul lui Tolontan Titlu se cheama DINAMO CAMPIOANA?
17
cristiano un suporter Says:
March 5th, 2009 at 12:24 am
Un an jumate nu am mai urmarit fotbalul din Romania si asta pentru ca de 3ani nu mai sunt in tara si m-am decis ca nu are rost sa ma enervez cu aceasta liga 1 furata in care se stie de la inceput Castigatoarea!!!
Am crezut ca o sa fie mai bine si m-am decis incepand din August 2008 sa urmaresc din nou si ca vor disparea aceea Coruptie dar….m-am lamurit!Nu conteaza cu ce echipa tin dar sa stiti ca dupa Anul 2000 Dinamo a castigat un Campionat o data la Doi ani si problema este aici ca daca ne uitam Steaua a avut 3ani cand nu a castigat Nimic dar Dinamo tot timpul are grija de asta si nu va faceti griji daca va spun ca CFR a castigat datorita acestei echipe Dinamo.Acum sa facem si partea Buna:Dupa 2000 c and nici o echipa nu reusea nimic in Europa si se facea ce Ras ce a facut Dinamo? Vedeti? Toata lumea stie rezultatul!Nimic
Si acum ca sa fiu mai Explicit: Imi este Jena de Tara unde m-am nascut si asta pentru ca FRF si LPF sunt cei mai corupti din Sportul Romanesc de care m-am saturat si prefer sa vad aici in Franta o Competitie Corecta care imi Ofera Spectacolul la care ma astept.
Am inteles dupa Atatia ani ca nu se merita Fratilor sa ne Distrugem Nervii cu Aceasta Compettie Corupta!!! Si aceasta sa Observat chiar in prima Etapa Din Retur cand 2echipe (Pandurii si Bistrita) ofera Meciuri!!! AM AJUNS IN 2009!!! CAND O SA VEDEM SI NOI FOTBAL PE TEREN NU IN AFARA???

oaie (1 comentarii)  •  5 martie 2009, 8:20

contribuabil are 100 % dreptate, afirmatia cum ca gsptv nu poate transmite un meci pentru ca isi da grila peste cap este cea mai buna gluma pe ziua de azi.

ciupi (400 comentarii)  •  5 martie 2009, 8:22

punctele scuza mijloacele, iar dusmania le gaseste usor…

ioan (9 comentarii)  •  5 martie 2009, 10:03

Domnule contribuabil, aveti perfecta dreptate, chiar sunt lamentabile scuzele trustului pentru netransmiterea meciului.
Eu zic ca toata fandoseala asta este de fapt intentionata, meciul va fi transmis, doar ca prin tot acest „scandal” se urmareste cresterea artificiala a interesului pentru acest meci. Sa fim seriosi, de cand a ajuns Fc Brasov – Steaua mare derby? Daca nu se injurau Razvan cu Laca in tur, nu pasa mai nimanui de meciul asta.
In final, o chestie pe care nu ma pot abtine s-o remarc, fina ironie la adresa „personajelor care se ascund dupa nume de desene animate”, poate era bine sa va semnati cu numele totusi, daca nu sunteti ca ei si vreti sa faceti nota, hai sa zicem discordanta.
In rest numai bine va doresc, imi place cum scrieti, si as vrea sa mai citesc pe viitor. Am o banuiala ca sunteti jurnalist, aveti cumva si blog sau e prea injositor 😉 ?

JALEX (1 comentarii)  •  5 martie 2009, 10:18

@ CONTRIBUABIL
CEA MAI PERTINENTA REPLICA PE CARE AM CITIT-O VREODATA.SI SUNT PERFECT DE ACORD.

Adrian (5 comentarii)  •  5 martie 2009, 11:03

Sunt total de acord cu Contribuabilul.
Si eu astept un raspuns pertinent al Gsp-ului in ceea ce priveste cum a fost data peste cap grila programului televiziunii respective.
Am vazut in grila programului ca meciul era pregramat de la ora 15:30.Nu cred ca devansarea lui cu o jumatate de ora afecteaza asa de mult aceasta grila.Sau ca nu pot ajunge la timp aparatele necesare realizarii acestei transmisii.
Dar si cei de la GSpTV ne ofera brasoave,ca doar si ei sunt tot din Romania.Si Romania e tara brasoavelor.

Alin (4 comentarii)  •  5 martie 2009, 12:07

” Generatorul de respect” .

Sunt un brasovean satul de “fitzele” pe care le face clubul FC Brasov cand e vorba de meciuri importante disputate pe teren propriu. In special vizavi de politica de preturi a biletelor. Sa nu credeti ca e vorba de Razvan Lucescu sau Dinu Gheorghe.
Imi amintesc de venirea lui Inter Milano la Bv, cu Ronaldo, Toldo, Seedorf, Zanetti, etc., cand a avut stadionul gol datorita pretului exorbitant cerut pe un bilet, desi Brasovul pierduse la Milano cu 3-1 si avea sanse mici sa mearga mai departe. In loc sa avem un spectacol la Bv, am avut un stadion gol, maxim 1000 de spectatori care au asistat la un meci al vedetelor interiste. De atunci, si pana astazi nu s-a schimbat nimic. Desi practica un fotbal departe de spectacol, clubul brasovean isi trateaza suporterii ca pe niste “vaci de muls”, si aceasta in conditiile in care avem in plina desfasurare un meci pe “viata si pe moarte” cu Criza Mondiala.
Ce prilej mai frumos sa inaugurezi nocturna la Brasov, decat un meci cu Steaua?? M-as fi dus cu drag la un asa meci, disputat la lumina reflectoarelor ca in tarile civilizate. In conditiile date, voi lipsi mult timp de la meciurile Brasovului, care asteapta de la suporteri un devotament si un spirit de sacrificiu pe care jucatorii nu il au.
Dar nici Steaua nu este departe de asa ceva si anul aceste in Ch. League am vazut echipe mari venind pe Ghencea si jucand cu tribunele pe jumatate goale. Culmea, Steaua a jucat in deplasare cu stadioanele pline, si nu trebuie sa amintim decat de FC Bayern-Steaua si ne dam seama ce departe suntem vizavi de respectul fata de suporter si nevoia lui a plati o suma echitabila vizavi de spectacolul oferit si veniturile proprii. Sa ne amintim si de “ingenuncherea” jucatorilor germani in fata suporterilor dupa ce au invins la Lisabona cu 5-0, pentru a-si cere scuze pentru rezultatele proaste din campionat. Ai nostri jucatori se folosesc de anumite degete de la maini pentru a arata acest respect, cand sunt apostrofati pentru un joc anost si lipsit de imaginatie si forta.

Oamenii din fotbalul romanesc, de la conducatori si pana la jucatori sunt departe de a oferi respect suporterului roman, indiferent de “culorile” preferate. Aceaste este valabil peste tot, nu numai la Brasov…

Suntem departe de ” sport” , de fair-play, de tot ce inseamna respect fata de o intrecere care ar trebui sa ne bucure prin spectacol, prin divertisment.

Astia suntem … ne poticnim in ” generatoare” , in “brichete”, in ” valize”, in tot felul de obiecte care ne impiedica sa fim …Oameni! Oameni de sport, in cazul de fata …

Alin.

Cristi C (2 comentarii)  •  5 martie 2009, 12:51

in sfarsit vine contribuabilul cu un mesaj care demonteaza tot ce a spus maria andries, dan udrea, radu naum si ceilalti din trust…am citit acest mesaj cu mult mai mult interes decat ziarul gsp din ultimele luni in care se scrie despre nimic (gen steaua se vinde:))

m-am uitat peste programul gsptv si am vazut ce duminica la 15:30 se transmite meciul, asa ca o sa ma asez linistit in fotoliul cu o bere si floricele pentru a admira un 0-0…in caz ca nu va fi meciul, iar eu mi-am facut programul dupa gsptv ratand astfel o iesire la padure, o plimbare in parc, cateva pagini dintr-o carte buna sau altele pe cine pot trage la raspundere? platesc un abonament la rds special pentru gsptv care ma minte…
astept un sfat la cum pot proceda pentru ca imi stric programul de duminica si prejudiciez relatia cu sotia ca nu o scot in parc, cartea pentru ca nu pot sa o termin etc…deci cui sa ma adresez?

trubadrul (1 comentarii)  •  5 martie 2009, 12:56

Intoarcere la Cooperativa ?
Duduie masoara-ti cuvintele. Brasovul a jucat toate meciurile pe teren. Poate nu e tocmai de bun simtz schimbarea repetata a orelor, dar poate chiar are probleme nocturna. Vrea Staua puncte la masa verde ?
Sa-i vedem pe teren daca sunt de champions League.

gicu (1 comentarii)  •  5 martie 2009, 13:04

mai critiano ,vad ca vrei neaparat sa afle toata lumea ca tu traiesti prin Franta !! Gata pritene am inteles ,nu e nevoie sa scrii peste tot lucrul asta .Sau crezi ca datorita faptului ca tu traiesti prin Franta ,esti mai inteligent sau civilizat ? Omul sfinteste locul ,prietene .Nu invers .pa.

anti GSP (188 comentarii)  •  5 martie 2009, 13:20

Mari,

De ce GSP-ul nu televizeaza meciul, duminica de la ora 15 ?

anti GSP (188 comentarii)  •  5 martie 2009, 13:20

Ce blat se ascunde ?

oaia vesela (8 comentarii)  •  5 martie 2009, 13:59

@contribuabil, te ataci rau de tot, dar nu prea ai dreptate. Grila nu prea poti s-o schimbi tu ca vrei asa, cind vrea muschii tai,
pentru ca fiecare ora e platita de cineva. Fiecare si-a alocat un spatiu de emisie si a platit pentru asta.
Iar prietenul tau „s-a cocosat de ris” pentru ca este un tip fara respect, sau plin de el.
Nu poti sa te „cocosezi de ris” pe munca altor persoane din alta tara sau de oriunde, daca ai un pic de profesionalism in tine si un pic de respect.
Asta se poate intimpla pentru ca mai sint inca oameni care sint invatati de mici ca sint fii de Dumnezei,
ca sint centrul pamintului sau natii superioare.
Stau si eu stau in vest, nu in Germania, dar aici nimeni „nu se cocoseaza de ris” pe spatele unor „colegi de breasla” din alte tari. Acolo unde stau, oamenii incearca sa inteleaga
mentalitatea celuilalt, sa ia ce e mai bun de la celalalt pentru a se intregi spiritual si profesional.
Totusi nu pot sa cred ca exista un asemenea coleg, poate daca este tot un roman pripasit pe acolo,
caci numai la natia asta a noastra ne „cocosam de ris” si ne batem joc de munca altuia. In fond ce este acest articol decit o munca in echipa,
un alt mod de a face ziaristica. Te las in pace si astept sa te opresti din ris. Daca vei continua asa intr-o zi vei ajunge si tu subiectul unora
care „se vor cocosa de ris” pe seama ta.

Scuzati eventualele greseli de ortografie,de exprimare, m-am grabit sa-i raspund acestui domn

adi franta (5 comentarii)  •  5 martie 2009, 14:54

Prietenii mei,

Meciul fusese programat initial pentru vineri seara.
GSP TV si-a facut programul si a inchiriat cele necesare transmiterii pentru vineri seara.
Modificarea a venit joia trecuta.
Era deja PREA TARZIU ca televiziunea sa mai modifice contractele de inchiriere facute.

Salut !

scorpionu (3 comentarii)  •  5 martie 2009, 15:08

Ati facut un articol partizan, cu colaboratori neobiectivi.
Cum sa criticati inflexibilitatea si cinismul GSP TV cand dv. publicati in GSP? Am aceeasi parere cu Contribuabilul, pentru ca sunt si eu consumator de transmisii TV. Teoriile postului de televiziune GSP TV, infiintat pentru Liga1, sunt ridicole iar ambitia sa de a nu duce un car la Brasov este demna de o cauza mai buna. Amintiti-va numai cum o fatuca era trimisa special sambata seara prin Pipera sa vada daca vinde Gigi Steaua, iar marii comentatori din studio isi dadeau cu parerea despre ineptiile acestuia !

Cristi C (2 comentarii)  •  5 martie 2009, 15:09

ce nu poate sa schimbe gsptv? ca n-am inteles…initial s-a programat la 15:30 duminica….deci gsptv poate transmite meciul incepand cu 15:30…asta este, pierdem 30min din prima repriza.

hasek (1 comentarii)  •  5 martie 2009, 15:27

asta cu ore cu audienta modesta imi place la nebunie :),domnisoara draga dar ati uitat sa precizati ca pentru cine este audienta modesta?eurosport2 precis are audienta ca transmite PL cu MU,Liverpool,Chelsea,Arsenal si culmea ei nu se plang ca joaca fara nocturna,sau pe sportklub joaca Bayer,Stuttgart iar daca nu-ti place nici fotbalul britanic si nici cel german atunci dai pe gsp si panduru iti va explica a n* oara ca steaua de-si joaca slab totusi are sanse la titlu dar mare atentie ca sar putea ca sportpunctro sa aiba meci de CL la handbal

Combuza (3 comentarii)  •  5 martie 2009, 15:56

Un singur lucru ma deranjeaza: ca un cronicar de la Bild, indiferent cine e „se cocoseaza de ris” si cu alta ocazie decit privindu-se in oglinda! Cit despre fumurile unor „prietenii” de nivel… . Aviz möchtegern-ilor!

contribuabil (2 comentarii)  •  6 martie 2009, 1:13

revin cu mici precizari:
in primul rand scuze celor care s-au simtit jigniti de expresia „se ascund dupa nume de desene animate”. mea culpa, m-a luat valul. nu vroiam sa ironizez pe nimeni dintre Dvs. (cu exceptia autoarei articlolului, pe care sincer vroiam s-a ironizez). a fost o exprimare gresita, mi se pare doar ciudat ca intr-un ziar care nu gaseste loc de multe alte lucruri interesante se umple randuri intregi cu xyz-uri, la final de articol. a fost o moda la un moment dat asta in gsp, dar toti in afara de maria au renuntat. deci inca odata scuze, dar blogul e blog, ziarul e ziar, dupa parerea mea.

pentru „ptr-contribuabil”: la canada nu ma bag, eu vorbeam de ziare vest-europene. cu anglia va contrazic si tin orice pariu ca in anglia, franta, spania, germania sau italia nu veti gasi un ziar de sport din ziua de dupa etapa care sa nu aiba macar o cronica de meci de la un hull-wigan, sau ceva de genul. vorbind de hull, cand ei au fost senzatia inceputului de campionat, sau hoffenheim in germania, despre ei se scrie zilnic. despre unirea urziceni, destul de similar ca performante cred ca gasesc 14 ziare la rand din luna ianuarie in care nu scrie nic un cuvant. transferul lui mara a fost mentionat in vreo doua randuri. aici se face diferenta. respect pentru rating e necesar, dar doar in romania se umple 8 pagin i cu 3 echipe se scriu cateva randuri despre alte 5 si NIMIC despre alte 5.

pentru „oaia vesela”: pai nu vreu sa schimb grila, nu ati vazut linkul din mesajul meu? meciul este prevazut in grila !! ca nu au ce transmite altceva oricum. cine dumnezeu sa-si fi alocat spatiul de emisie de duminica ora 15 si ce sa fi platit pentru el. eu o sa fiu pe stadion, dar astept sa-mi scrie cineva ce naiba au transmis GSP in timpul asta. In ce priveste „cocosatul de ras de muca altora”. nu cred ca a scrie pe blog este o munca, este distractie. pe mine cel putin nu ma plateste nimeni sa scriu aici.

„Combuza”: iti cam dai autogol, cu tot respectul, möchtegern este si cineva care se considera atat de cult, incat desconsidera un ziar ca bild. chiar citesti doar reviste culturale, te uiti doar la tvr cultural? ca daca te uiti la stirile protv, sau antena, daca ai citit evenimentul zilei in anii 90, astea sunt foarte asemanatoare cu bild. si cu siguranta la bild sunt mai multi jurnalisti adevarati decat la gazeta. exact, se pare ca citesti gazeta, cum e cu poza lui dica in tricoul lui dinamo pe coperta de acum cateva zile si cu titlul aferent. asta nu e o imitatie ieftia a stilului „bild”? doar mai nereusita ca nu a fost nimic real 🙂 . gazeta are multi jurnalisti adevarati, ioanitoaia, tolontan, vochin ar fi doar primii, dar si multe panarame, amintesc aici doar de articolele de acum un an care descriau cum razvan lucescu face planul de achizitii de la dinamo si care timp de vreo 3 luni dadeau ca sigura mutarea lui la dinamo.
Iar am scris o gramada, multumesc si celor care mi-au dat dreptate. M-ar fi bucureat si un scurt mesaj de la Maria Andries. Cum ziceam, m-a luat valul si probabil ca si i ce am scris eu sunt lucruri exagerate, dar dupa reactii se pare ca macar partial am avut si dreptate. Si un pic de AUTOCRITICA ar fi de-a dreptul senzationala in gazeta.

Narcis Grama (1 comentarii)  •  6 martie 2009, 10:39

Inca o data, daca mai era nevoie, ca trustul de presa din care face parte si tot ce inseamna GSP are un comportament incorect.
Si uite asa, dintr-o data, un club de provincie e vinovat de faptul ca telespectatorul roman nu poate vedea un meci de fotbal.
Sunt convins ca nu s-a scris nimic despre actiunile de monopol ale trustului care refuza sa puna si la dispozitia altor operatori de cablu sau satelit programele GSP tocmai pentru a forta omul sa isi faca abonament la RDS, ca de, daca nu isi face, treaba lui sa nu mai vada meciurile.
Dar Brasovul e de vina pentru asta ca nu vor sa lase Steaua sa profite de un avantaj pe care il au (in speta, faptul ca sunt obisnuiti sa joace in nocturna spre deosebire de brasoveni).
Ei, doar n-o sa muscam mana care ne hraneste, nu-i asa?
In schimb cand vin vorba de unii mai amarati sarim pe ei, sa vada stapanii cat suntem noi de buni aparatori ai intereselor lor.
Cum indrazneste cineva sa se puna contra intereselo celor mari, sare tot poporul sa arunce cu invective si injurii…
Daca este o stratagema folosita de Brasov, dar este permisa de regulament, foarte bine ca s-au folosit de ea, iar daca Steaua are o echipa mai buna, vor bate si la lumina zilei ca si la lumina reflectoarelor.
Nu inteleg de ce ar fi fost mai corect sa aiba Steaua un avantaj fata de Brasov, dar cand Brasovul incearca sa anuleze acest avantaj e o problema.
A, si inca o problema…
„marfa buna de nimic” – adica ce, nu stiati cum joaca Brasovul, nu trebuia sa platiti de la bun inceput.
Sa nu ne fie cu suparare, dar nu GSP a dat banii aia, ci abonatii care platesc sa vada GSP, care este o marfa de o calitate extrordinara, n-am ce spune….
doar voi ati venit la licitatie cu suma cu care ati scos din concurs orice alta televiziune, iar acum va plangeti ca e prea mult?!!!
Cine v-a pus sa platiti?
Sau stratagemele sunt acceptabile doar atunci cand le folositi dvs?

Comentează