Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Riscurile meseriei

Domnule Radu Paraschivescu, am citit în „Evenimentul Zilei” articolul în care-l criticaţi pe Costin Ştucan. Pentru că a fost jignit de Gigi Becali, în direct, prin telefon, în emisiunea de după meciul de la Vaslui.

Spuneţi că moderatorul GSP TV […]

miercuri, 6 august 2008, 6:46

Domnule Radu Paraschivescu, am citit în „Evenimentul Zilei” articolul în care-l criticaţi pe Costin Ştucan. Pentru că a fost jignit de Gigi Becali, în direct, prin telefon, în emisiunea de după meciul de la Vaslui.

Spuneţi că moderatorul GSP TV „face emisiuni pentru audienţă”. Audienţa nu e un lucru rău în sine. Audienţa înseamnă că emisiunea stîrneşte, într-un fel sau altul, interesul publicului. Şi, în meseria noastră, interesul publicului primează în orice situaţie. Iar jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii.

Nu e un lucru condamnabil că jurnaliştii iau salariu pentru munca lor. E normal. Iar munca noastră în asta constă: încercăm să le arătăm oamenilor cum stau lucrurile. Nu spunem că sînt bune sau rele, nu intervenim în evenimente, treaba noastră e să-i oferim publicului o imagine a lumii, a lumii sportului, în cazul nostru. Oamenii văd şi judecă. Dacă nu credeţi asta, ori îi dispreţuiţi pe microbişti, ori îi subestimaţi.

Din lumea asta fac parte şi oameni ca Becali. Nu l-am adus noi în fotbal, nu l-am numit şef la Steaua. Nici nu e treaba noastră să-l dăm la o parte. Treaba noastră e să-i punem întrebări. Costin Ştucan i-a pus întrebări. I s-a răspuns cu jigniri. Şi nu s-a retras. Dacă am face aşa de cîte ori sîntem bruscaţi în direct, s-ar goli redacţiile.

Acum patru luni, aţi anunţat că nu mai scrieţi şi nu mai vorbiţi despre sport, ca „măsură de igienă personală”. O măsură care acceptă compromisuri. De ce sînt atraşi oamenii de cultură în presa sportivă? Pentru că bărbaţii iubesc sportul, aşa cred.

Costin Ştucan a continuat să întrebe. Spuneţi că s-a predat. Că „a dat cu piciorul în onoare”. Cît ne facem încă meseria, cît putem de bine, nu înseamnă că ne predăm. Dimpotrivă. Şi nu e o meserie ruşinoasă. E o meserie ca oricare alta. Cu riscurile ei. Riscul de a fi jignit în direct. Printre altele.

Comentarii (95)Adaugă comentariu

BORIS (58 comentarii)  •  7 august 2008, 9:15

maria, vezi-ti de treaba ta – cea pe care o faci atat de bine. nu te mai lasa aruncata in chestii ieftine, sa-l aperi pe „marele stiucan”. este penibil, atata tot. si nici meserie nu prea stie, altfel ar fi putut intoarce „dialogul” impotriva grobianului. si tu, intre noi fie vorba, ai o prestatie mult mai buna pe hartie, decat pe sticla. ce sa-i faci, nu toata lumea e c.t.p.

xerxes (1 comentarii)  •  7 august 2008, 9:21

merci pt link. m-am distrat. ce l-a mai ****

POMANA cfr (188 comentarii)  •  7 august 2008, 9:22

Mărie,
Probabil, vârful de formă, l-ai atins. Acum, te aflii pe curba descendentă.
Articolol anterior a atins, „SCUZE”, a atras doar 20 de comentarii, iar cel actual este mai mult decât penibil.
Consider că orice om matur, se poate apăra singur, sau în cel mai rău caz să-şi ia un apărător de meserie.
Concret, depăşitul, Costi Ştucan, nu a demonstrat nimic bun. Atâta timp cât jigneşti, nu trebuie decât să te aştepţi la cealaltă faţă a monedei, care, în cele mai multe cazuri, înseamnă tot jigniri. Nu vreau să înţelegi greşit. Ştucan, nu a folosit cuvinte jignitoare, dar atitudinea lui este una sfidătoare, jignitoare.
Becali i-a răspuns în stilul caracteristic; de fapt a ripostat la aroganţa acesti aşa zis redactor sportiv.
În altă ordine de idei, nu cred că tu eşti persoana potrivită de a-l apăra pe colegul tău.
Ţi-am mai spus-o şi o repet: a început campionatul, a început olimpiada; subiecte interesante sunt o infinitate, dar tu cauţi mediocritatea.
Păcat, pt. că ai talent. Mai trebuie doar inspiraţie.
O zi bună…

betviu (1 comentarii)  •  7 august 2008, 9:28

***

Stanley (1 comentarii)  •  7 august 2008, 9:32

Stimata si apreciabila Maria,
Deloc inspirat subiectul in a face apologia meseriei de jurnalist; riscuri, margele, micsunele si …belele. Numitul „jurnalist” la care-i tii isonu’ este departe de etica si deontologia jurnalistica pe care o predau unii la diferite facultati… Ca-n viata trebuie sa le potrivesti majoritatea cu mana si sa faci abstractie de reguli, e si asta drept. In cazul de fata (stucan) se cuvine sa fie luat in considerare si aspectul/potentialul profesional: ceea ce ai invatat si inveti se cheama acumulare, iar cei 7(sapte) ani de-acasa se chema stabiliment/fundatie. Din punctul meu de vedere la fel de razna sunt si cei care-l ingaduie pe stucan acolo, cei care-l incurajeaza sa faca ce face si cum face…

mujotutun (200 comentarii)  •  7 august 2008, 9:45

Stucan este un ***, ca si dvoastra. Ce „informatii”, care sa merite acceptarea unor mizerii, a oferit Becali de-a lungul timpului? Nici una! A se slabi cu interesul public! Ce sa auzim de la Gigi Becali? „Io, pa banii mei..” si o multime de minciuni si injuraturi. Plus marea sa credinta crestin-ortodoxa. Adevarul este ca-i mancati din palma acestui om de trei parale si nu pierdeti nici o ocazie de-al promova, ba chiar le nascociti.
Si, chiar asa, ce-i neseriozitatea asta, dle Paraschivescu? Ati spus ca nu mai scrieti despre fotbal si acu’ va luati vorba inapoi? Se supara domnisoara! Ce, vreti sa le dati lectii de jurnalism acestor titani ai mediei sportive? Stati sa vedeti cand o sa se manifeste in chestiune si Anda Banu! Pe unde-o sa scoateti camasa? Cat despre Stucan, dignitatea si onorul il vor impiedica sa se coboare la nivelul dvoastra. Doar nu duelezi cu un valet!

rock5 (1 comentarii)  •  7 august 2008, 9:51

Bine va face I***
Asta merita -ti toata ziulika numai BEHALY pe STICLA, parca cautati scandalul. Sunteti niste neprofesionisti. Nu il mai bagati in seama pe Behaly. Vorbiti cu presedintele stelei de exemplu. ARGASEALA. Si atat. Dar nu. VOAUA VA PLACE MOCIRLA!!!!!!!!!!!! DIntr-un subiect cu venirea lui Toja face-ti unul parca a VENIT PAPA DE LA ROMA
NERUSINATI!

mannecken (24 comentarii)  •  7 august 2008, 9:56

****. Nu am mai citit articolele lui Radu Paraschivescu de foarte mult timp,din lipsa de timp, dar le-am apreciat de fiecare data.

Deci sa te iei de el este ca si cum Elena Maria Ceausescu l-ar scoate la tabla pe Einstein si l-ar lasa repetent la sfarsitul anului. Ori scri la comanda, ori esti indragostita lulea de Bigi Gecali.Ca nu te pricepi stie toata lumea.Cu Fiji te previn ca nu ai nici o sansa pentru ca te traduce cu Tolontan si asta in vazul lumii fara rusine. Te-am incurajat cu un comentariu bun acum cateva zile iar tu ti-ai luat-o in cap.

Ca „masura de igiena personala” ai putea si tu sa iesi la pensie. NU fi ingrijorata, se lucreaza intensiv la un vaccin anti-incompetenta.

seychelles (22 comentarii)  •  7 august 2008, 9:59

Doamna Andries, articolul d-voastra e penibil. La fel ca si prestatia numitului Stucan. Care asculta linistit, bucuros chiar parea, cum il face o albie de porci un neispravit. Spuneti ca nu d-voastra, ziaristii l-ati inventat pe Gigi Becali. Ei nu zau?! Dar cine il aducea la zeci de emisiuni sportive cind era un nimeni? Cine il promova la fiecare emisiune de stiri sportive, cite 2/3 din spatiul emisiunilor? Cine ii punea mereu intrebari la care raspundea inginat si cu zeci de greseli gramaticale? Cine il dadea pe post cind vorbea suburban cu ziaristii? VOI, doamna Andries, ziaristii care confunda meseria cu audienta si lucrul bine facut cu tirajul. Faptul ca ziaristii au ajuns niste prostituate nu ajuta cu nimic presa, doamna Andries. Si desi va puteti ascunde in spatele vorbelor mari scrise cu caractere mici, nu e suficient sa ilaturati senzatia ca ziaristii romani de sport sunt, cu unele mari exceptii, numai niste prostituate ale ecranului.

Rajka (1 comentarii)  •  7 august 2008, 10:03

Nu stiu a cita putere in stat este presa dar va pot spune a cita prostituata este.Si noi care va facem rating mai si platim ca sa va auzim.Sa mai zica cineva ca nu s-a legalizat prostitutia.

mannecken (24 comentarii)  •  7 august 2008, 10:04

Totusi te iert,pentru ca pentru mine este si un mesaj pozitiv in acest articol. O sa-mi fac timp sa citesc iarasi articolele lui Radu Paraschivescu, si sper sa nu scrie prea des despre sport pentru ca o sa va manance painea….trebuie sa traiti si voi, doar santem crestini…

mihai (5 comentarii)  •  7 august 2008, 10:20

S-a dezlantuit apararea in grup ,ceea ce inseamna ca si d-voastra v-ar fi placut sa fiti injurata ,jignita intr-o lume cu un alt aspect. Aspect de pomanagii.Voi nu sunteti neaparat niste oameni de presa ci sunteti facuti sa iscati scandaluri , sa dansati prin ele, sa fiti jigniti si injurati ,pentru ce? Pentru noi? Lasati-o moarta ,Asa cum suporterii unor echipe le spun propriilor jucatori ca sunt mercenari, asa sunteti voi Mercenari . Aveti dreptul doar sa aduceti la cunostinta ce se intampla in fotbalul romanesc nu doar sa-si comentati. Cat despre Radu Paraschivescu a vrut doar sa atraga un semnal de alarma asupra presei sportive .SSt daca ne lasam calcati in picioare de niste martzafoi, unde va ajunge sportul si presa? Fotbalul e de foarte mult timp la gunoi , cred ca nu mai e mult si presa sportiva va fi la fel.
O zi buna, d-na Andries.

**** (223 comentarii)  •  7 august 2008, 10:53

tanti mariuca…de data asta ti-ai luat-o big time…

si vezi ca lumea nu te mai injura, ci pur si simplu te pune la punct, se declara dezamagita, chiar dezgustata de prestatia mataluta…

intrebarea e: ****

wizu (1 comentarii)  •  7 august 2008, 11:02

Deci voua chiar va place sa fiti injurati, asa se explica multe.

mujotutun (200 comentarii)  •  7 august 2008, 11:07

Iata ce informatii primim noi de la Gigi Becali: Radoi va fi cumparat de Inter Milano pentru 15 milioana. Ba nu, Radoi va fi imprumutat lui I.M. pentru doua milioane. Ba nu mai pleaca deloc. Uite asa au aparut in paginile GSP trei stiri foarte importante din sorginte becaliana. Care este valoarea lor? ZERO. Dar ipochmenul se lafaie pe pagina in poze color, ba stand pe tron, ba jongland cu mingea etc. Si dvoastra numiti asta gazetarie. Fara nici un regret va spun: sa va fie rusine!

necenzuratu` (1 comentarii)  •  7 august 2008, 11:08

„jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii.”
Maria!!! asta e cea mai tare gluma pe anul asta!! Tu crezi ca noi cautam prin pubele? Chiar crezi ca avem fete de prosti?? Aveam o parere mai buna, pacat. George Becali a fost crescut de voi, ziaristii, acum suportati….

yoooo (16 comentarii)  •  7 august 2008, 11:09

Stucan e zerooo……..va da cate un bon de masa in plus la fiecare „perla” din asta???:))))sunteti patetici domnilor ziaristi de mucava…..sa va fie rusine !!!1

Dragos (133 comentarii)  •  7 august 2008, 11:12

Daca i s-ar opri microfonul sau i s-ar inchide telefonul, de fiecare data cand emite abjectii cu siguranta George Becali ar incepe sa renunte la astfel de cuvinte si gesturi ! Iubeste prea mult sa fie la tv…..e grandoman ! Dar pt voi e greu si pt unul ca Stucan cu atat mai mult ! Stucan e un zero barat in jurnalism !

Reddog (45 comentarii)  •  7 august 2008, 11:14

Bun! sunt de acord cu tine,dar cu putin timp in urma Stucan a fost criticat chiar de echipa din care face parte acum! Este adevarat??

ratamagnetica (1 comentarii)  •  7 august 2008, 11:15

anti Stucan PE VIATA

kopite (32 comentarii)  •  7 august 2008, 11:20

Costin e tip super ok. Nu am vazut „productia” respectiva asa ca nu o sa ma pronunt in privinta prestatiei profesionale. Recomandarea pe care o fac celor care dau cu toporu tocit pe aici e doar sa fie ceva mai rezervati cand le vine sa vomite pe cate un site.

loro (3 comentarii)  •  7 august 2008, 11:35

in cea ce priveste jocul echipei,discutati cu Lacatus si ve-ti optine informatii,daca doriti informatii despre transferuri – discutati cu Argaseala, asa ca mai lasatil pe Gheorghe Becali in pace,nu mai discutati cu el,evitatil iar daca va suna el in timpul emisiunilor ,ignoratil

lipovan (1 comentarii)  •  7 august 2008, 11:35

***

asparagus (13 comentarii)  •  7 august 2008, 11:47

***

lupu (24 comentarii)  •  7 august 2008, 11:53

Greseti, multe intrebari pe care le pun ziaristii sunt provocatoare, puerile, stupide si nu au nimic legat de footbal sau de sport…si fiecare dintre ei trebuie sa aiba mandria lui si sa nu se lase jugnit, a avut dreptate paraschivescu…!!!

ciprian (1 comentarii)  •  7 august 2008, 12:22

„Iar munca noastră în asta constă: încercăm să le arătăm oamenilor cum stau lucrurile.Nu spunem că sînt bune sau rele, nu intervenim în evenimente, treaba noastră e să-i oferim publicului o imagine a lumii, a lumii sportului, în cazul nostru” –
pai faptul ca Gigi Becali este un incult, asta stiam de mult, nu trebuie sa o aflam in fiecare zi. Inteleg ca ideea de jurnalism, mai ales in momentul de fata, inseamna rating, cat mai mare, cu orice pret. Pana la urma in asta se presupune ca se masoara calitatea unei emisiuni, cel putin in teorie. Dar eu cred ca in viata conteaza si cum ajungi acolo sus. Pana la urma daca domnul Stucan e multumit cu el seara cand se uita in oglinda, atunci o mare parte a telespectatorilor romani asteapta inca o noua portie de injuraturi. Caci de fapt asta e, in principiu, publicul roman – cel care se uita la stirile de la ora 5 sau 7, sa vada cine a mai murit sau la OTV sa afle in sfarsit daca Elodia revine printre noi. Cred ca e loc si pentru o injuratura la adresa unui ziarist, ca nu strica. Face parte din mersul lucrurilor mioritice.Nimeni nu o sa se supere. Stucan stim sigur ca nu.va multumesc

utus (3 comentarii)  •  7 august 2008, 12:34

***

iri (3 comentarii)  •  7 august 2008, 12:36

Domnita ,domnul Paraschivescu a renuntat a mai scrie despre fotbal tocmai pentru a protesta impotiva mizerie din fotbal si din jurul sau.Incepe cel mai mare eveniment sportiv al lumii si voi tot cu ciobanul defilati.Cred ca presa sportiva are probleme iar dumneata domnisoara ziarista te ai nimerit in fenomen ca Ilisie cu oistea in gard.Inchei pentru a spune ca noi cititorii ar trebui sa va facem articolele si emisiunile pentru ca voi asa zisi specialisti nu ne cunoasteti dorintele.

radu (7 comentarii)  •  7 august 2008, 12:41

Auzi,tanti,tu crezi ca suntem cu totii imbecili? ca numitul Stucan a facut a mia oara faza cu becali,treaba lui,cred ca-i place,sau asta-i generatia voastra de asa zisi jurnalisti.Uite ca noua,nu.Ma sunt si ziaristi profesionisti care-si respecta blazonul in lumea asta si crede-ma,chiar crede-ma,ca nu le convine sa fie facuti la pachet cu voi.Asa ca mai lasati-ne in durerea noastra.va place sa va-njure ciobanul,OK!Dat-i inainte,pe mine oricum nu ma mai intereseaza.Doar ca,dupa ce va mai face inca o data albie de porci,faceti bine si nu mai motivati asta in direct.Si apropo,tanti,ce mai cauti pe aici?Du-te la beijing,te asteapta fiul lui dalai lama Tolontan!

aka Lipi (1 comentarii)  •  7 august 2008, 12:48

Imi dau cuvantul de oanoare ca este ultima oara cand citesc un articol in care ziaristii pozeaza in victime ale latifundiarului… Ultima oara cand citesc si ma abtin de la voma… Voi chiar nu va dati seama cat sunteti de penibili? Urla toata lumea despre faptul ca voi, da, VOI, i-ati dat apa la moara ciobanului, voi, din dorinta de a face rating, a spori tirajul sau nr. accesarilor site-ului… Voi (unii, nu toti) care ati primit bani ca sa scrieti despre el atunci cand era un nimeni si nu-l stia lumea… Voi l-ati facut mare si acum aveti tupeul sa va plangeti de tratamentul pe care v-il aplica? De ce continuati sa-i luati interviuri? de ce il sunati ca sa intre in direct? Se apre ca aveti o doza mare de masochism, altfel nu se explica… dovediti ca aveti sira spinarii, ca aveti bun simt si izolati specimenul… mai ales acum… cand se apropie alegerile… fara numele lui in ziar, fara interventii televizate… Puteti face asta? Puteti, dar vreti? Incetati sa va plangeti de efect si eliminati cauza… In caz contrar sunteti doar amatori de senzational cu orice pret, pseudogazetari… penibili…

santi (1 comentarii)  •  7 august 2008, 12:52

l-a umilit iar oieru pe stiuca?ma bucur,foarte bine si-o merita.ala e un trepadus de ultima speta si si-o cere constant.tu il aperi pt ca sunteti uniti in spiritu de turma.cum zice unu mai jos:
,,va place sa va-njure ciobanul,OK!Dat-i inainte,pe mine oricum nu ma mai intereseaza.Doar ca,dupa ce va mai face inca o data albie de porci,faceti bine si nu mai motivati asta in direct.”
Hai pa ba si un praz verde:)

alex (345 comentarii)  •  7 august 2008, 12:57

Nu plange,cu siguranta tot oamenii vor fi in masura sa judece si sa distinga adevarul de minciuna,binele de rau,plasand in cele din urma adevaratele valori morale ale societatii acolo sus in varful piramidei,unde le este locul!

iulianbarlad (4 comentarii)  •  7 august 2008, 13:01

stiucan-***din mass-media.

bigfoot ball (41 comentarii)  •  7 august 2008, 13:03

Este o vorba care spune ca daca iti prinzi mintea cu prostii ajungi ca ei. De fel ai dreptate prin ce spui in articol, dar fa-ti tie si colegilor tai un bine: treci peste! Asa pur si simplu. Daca stai sa te agati de fiecare data de prostiile astea acolo ai sa si ramai. Asta-i…

bigfoot ball (41 comentarii)  •  7 august 2008, 13:07

Si felicitari lui ALEX pentru optimismul si decenta de care da dovada!

florian (4 comentarii)  •  7 august 2008, 13:10

cui nu ii place sa nu ii mai ia interviu lui becali! in fotbal este multa vulgaritate si asta nu se va schimba!

Tudor(gt) (28 comentarii)  •  7 august 2008, 13:15

Asa este domnisoara , numai CA VOI JURNALISTII SPORTIVI l-ati FACUT MARE PE CIOBAN !
Nu cred ca tu ai statutul domnului Prarachivescu , mai ai mult pina departe !
Mai bine taceai !

aldan (1 comentarii)  •  7 august 2008, 13:18

Draguta de Maria! geniala n-o fi ea, dar ingenua in nici-un caz. Domnilor, chiar nu va-ti dat seama? – articolul e mai mult decat straveziu – de fapt nu-l apara pe Stucan, ci-l incrimineaza. Fraza cheie „Iar jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii” – cu totii stim ca nu e asa, iar Maria nu e atat de naiva sa-si inchipuie ca o vom crede (cel putin in cazul lui Becali). Si atunci, ce a determinat-o? Poate ca articolul i-a fost destinat, ca un sfat, lui Stucan insusi…, poate ca cineva a vrut „sa-i arate pisica”…, sau poate Maria vrea sa-si faca loc „pe sticla”…, who knows! – parerea mea.

Cougar (2 comentarii)  •  7 august 2008, 13:41

„Iar jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii.”

pschaw. mă gândesc câte rescrieri inutile a suferit fraza asta ca să nu sară-n ochi. şi, cu toate astea, am brusc impresia că nu m-am spălat pe faţă de dimineaţă.

aside from that, riscurile meseriei de jurnalist nu sunt tocmai nişte lucruri cu care să poţi jongla în concepţie după bunul tău plac. mai pe înţeles şi mai pentru presa sportivă: dacă eşti în mijlocul unei tribune, cu douăzeci de hojmalăi în jurul tău care te spurcă, da. se cheamă risc şi te descurci cum poţi tu mai bine.
dar atâta vreme cât eşti în studioul tău, pe terenul tău, cu butoanele tale, nu ai voie să spui că eşti într-o situaţie de risc. şi nu se pune problema de aflat informaţii utile de la gigi becali, informaţii pentru care merită să înduri asemenea cuvinte de la un om care probabil n-are atâţia ani de şcoală câţi are domnul ştucan de vacanţă.

informaţii utile, hm? mai degrabă l-aţi fi sunat pe cel care este în poziţia de profesionist acolo: marius lăcătuş.

nu, regula de aur după care s-a bazat domnul ştucan a fost cea a audienţei, nu cea a informării. şi asta s-a văzut în primul rând după numărul format de.. cine formează numerele la voi. şi, hai, să ne prefacem că aţi vrut să aflaţi informaţii utile de la gigi becali (cum nu v-o umfla râsu’ când spuneţi asta, nu ştiu). bun, în momentul în care a-nceput să se manifeste în stilu-i caracteristic, de ce nu i s-a tăiat legătura? nu sunt retoric; poate – cine ştie – toată lumea se aştepta să scape-n alunecarea aia de teren ş-un „rădoipleacălainter”, mai discret, de. un fel de sindrom tourette pe invers.

.. m-am cam întins. dar, to put it in a cupshell, orice risc al meseriei trebuie să aibă şi o răsplată pe măsură. te duci în beirut sub gloanţe ca să scoţi imagini şi cuvinte din mijlocul evenimentelor, pentru a oferi o ştire cât mai aproape de adevăr. te duci într-o tribună de hooligans din cam aceleaşi motive. dar.. pentru ce anume ţi-ai risca onoarea de jurnalist, chipurile, obiectiv? atâta vreme cât te afli în studioul tău? pentru informaţii venite de la gigi becali? puah.
.. acum sunt retoric.

şi, ştiţi ce e mai nasol? că voi sunteţi plătiţi de voiculescu.
oare..?

carpe (16 comentarii)  •  7 august 2008, 15:16

bai, tu ne crezi prosti ?
*** care sunteti !
va vet iprimi rasplata, stati linistiti !
nu ne insulta inteligenta!
ma bucur sa vad, totusi, ca nu toti romanii sunt lipiti de genul „stirile de la ora 5”

Becali (4 comentarii)  •  7 august 2008, 18:34

***

DUBLA POMANA steaua (16 comentarii)  •  7 august 2008, 20:50

tu vorbesti de domnul Paraschivescu ? mie mi-ar fi jena. da’ voi(astia de la GreSePre) si in special tu nu stii ce e aia.
****

flaxx (4 comentarii)  •  7 august 2008, 23:56

cand il vad si aud pe becali stau si ma gandesc daca nu cumva cenzura are si partile ei bune

Becali (4 comentarii)  •  8 august 2008, 13:56

***

Ionut (1 comentarii)  •  29 august 2008, 23:33

Daca în meseria voastră, interesul publicului primează în orice situaţie atunci esti de acord ca asta inseamna manipularea lui datorita dozei mai mari sau mai mici de subiectivism pe care fiecare dintre noi o are. Eu cred ca aveti un target impus de sefi altfel nu va luati salariile (performance bonus) iar de aici deriva acea doza de subiectivism. Fiecare trebuie sa aduca bani acasa. Oricum presa sportiva din Romania este de departe cea mai slaba din Europa. In afara de Vali Moraru si Mihai Mironica care asigura viitorul restul „jurnalistilor” (tineri) nu au ce cauta. Sunt curios si nu o luati in nume de rau cati dintre voi aveti un master in litere sau jurnalistica luat afara. Jos palaria in fata celor care il au. Restul sa fie mai impartiali si nu mai arunce chestii cu „interesul publicului” ca nu mai prind.
Va multumesc

Comentează