Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Riscurile meseriei

Domnule Radu Paraschivescu, am citit în „Evenimentul Zilei” articolul în care-l criticaţi pe Costin Ştucan. Pentru că a fost jignit de Gigi Becali, în direct, prin telefon, în emisiunea de după meciul de la Vaslui.

Spuneţi că moderatorul GSP TV […]

miercuri, 6 august 2008, 6:46

Domnule Radu Paraschivescu, am citit în „Evenimentul Zilei” articolul în care-l criticaţi pe Costin Ştucan. Pentru că a fost jignit de Gigi Becali, în direct, prin telefon, în emisiunea de după meciul de la Vaslui.

Spuneţi că moderatorul GSP TV „face emisiuni pentru audienţă”. Audienţa nu e un lucru rău în sine. Audienţa înseamnă că emisiunea stîrneşte, într-un fel sau altul, interesul publicului. Şi, în meseria noastră, interesul publicului primează în orice situaţie. Iar jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii.

Nu e un lucru condamnabil că jurnaliştii iau salariu pentru munca lor. E normal. Iar munca noastră în asta constă: încercăm să le arătăm oamenilor cum stau lucrurile. Nu spunem că sînt bune sau rele, nu intervenim în evenimente, treaba noastră e să-i oferim publicului o imagine a lumii, a lumii sportului, în cazul nostru. Oamenii văd şi judecă. Dacă nu credeţi asta, ori îi dispreţuiţi pe microbişti, ori îi subestimaţi.

Din lumea asta fac parte şi oameni ca Becali. Nu l-am adus noi în fotbal, nu l-am numit şef la Steaua. Nici nu e treaba noastră să-l dăm la o parte. Treaba noastră e să-i punem întrebări. Costin Ştucan i-a pus întrebări. I s-a răspuns cu jigniri. Şi nu s-a retras. Dacă am face aşa de cîte ori sîntem bruscaţi în direct, s-ar goli redacţiile.

Acum patru luni, aţi anunţat că nu mai scrieţi şi nu mai vorbiţi despre sport, ca „măsură de igienă personală”. O măsură care acceptă compromisuri. De ce sînt atraşi oamenii de cultură în presa sportivă? Pentru că bărbaţii iubesc sportul, aşa cred.

Costin Ştucan a continuat să întrebe. Spuneţi că s-a predat. Că „a dat cu piciorul în onoare”. Cît ne facem încă meseria, cît putem de bine, nu înseamnă că ne predăm. Dimpotrivă. Şi nu e o meserie ruşinoasă. E o meserie ca oricare alta. Cu riscurile ei. Riscul de a fi jignit în direct. Printre altele.

Comentarii (95)Adaugă comentariu

Arnautu Vasile (15 comentarii)  •  6 august 2008, 18:58

E corect ceea ce spui tu.
Insa nu e corect ca publicul sa auda in direct, la o ora de maxima audienta asemenea jigniri.
Cred ca trebuia gasita o solutie dinspre regie, pentru a nu asista la asa ceva.

Cip (28 comentarii)  •  6 august 2008, 19:15

Cu tot respectul ce v-il port si solidaritatea ce o aveti fata de colegul dumneavoastra, consider si eu ca trebuia inchis telefonul „distinsului” Jiji!
Nu se poate! Este nevoie de decenta domnilor ziarisi!
Nu cred ca va puteti prostitua (scuzat cuvantul!) chiar asa, tragand cu orice risc de cateva cuvinte greu reproductibile de-a lui Jiji.
Pentru ca asta fac toate emisiunile! Il suna in disperare pe Jiji! Chiar credeti ca ne face tuturora placere?
Daca da, sa nu va mai mire ca suporterii dau in cap jandarmilor si se bat intre ei. Aveti vina si Dv. pentru educatia microbistilor. Si asa traim intr-o tara in care nu mai exista niciun pic de respect. Nici macar in ziar si la televizor nu se cultiva.

Prea putine emisiuni de fotbal (cu atat mai mult, ca in ultimul timp, nici nu-l mai vedem)! Prea multe de scandal!

Sa auzim numai de bine!

RockON (3 comentarii)  •  6 august 2008, 19:24

Marie ce s-o mai dam dupa cires …ciobanul va face cu ou si cu otet …si voi ce faceti ??!?!?!? Stati precum un pudel mic si cret , cu capul plecat si inghititi in sec !
Ce credibilitate mai are un om ca Stucan , si ce respect trebuie sa-i arati , cand el insusi nu pretinde respect ! Se lasa batjocorit de un gibon ! Pacat mare .
P.S.- mai e cineva prin casta ziaristilor cu coloana vertebrala si demnitate ? Nu te chinuii sa imi raspunzi….
P.S.2 – Ramaneti in lumea voastra , unde va mintiti intre voi ca sunteti cei mai buni ziaristi , dar adevarul e cu totul altul
P.S.3- Stucane uita-te intr-o apa linistita …aia e fata ta ….apoi arunca o piatra si uita-te din nou ….aia e fata ta , cand esti umilit !

gica (12 comentarii)  •  6 august 2008, 19:29

De data asta n-ai dreptate. Radu Paraschivescu nu i-a zis lui Stiucan sa plece, ci numai sa-l puna la punct pe i****sa nu se lase calcat in picioare***.
Asa cum au facut Chitea si Banciu intro emisiune la Sport.ro. E drept ca dupa aceea nu i=am mai vazut pe la emisiuni. Dar asta o fi cauza.
Motivul scuzei si articolul sunt jalnice de data asta.
O spune un cititor care iti apreciaza articolele. De la o vreme insa din ce in ce mai slab

mario (1 comentarii)  •  6 august 2008, 19:29

in primul rand ce informatii valoroase ati primit voi vreodata de la oier? ori jigneste pe toti, ori afirma ceva ce cu siguranta va retracta in curand. deci care e informatia aia vitala pe care ne-o oferiti de la Gigi Becali? ca-i da un sut in fund lui Cernat, ca Banel si-a luat lumea in cap? astea sunt? chiar nu va e jena. iar pe gigi chiar voil-ati facut mar, l-ati mediatizat cat n-ati mediatizat vreodata vreun medaliat cu aur la Olimpiada! chiar suntem toti prosti? v-ati tabloidizat, nu mai oferiti nimic. sunteti goi de continut.

Victor Piturca (9 comentarii)  •  6 august 2008, 19:43

ok
bravos Maria

gs(p) (11 comentarii)  •  6 august 2008, 19:49

@maria: salut! oricat s-ar incerca sustinerea Dlui Stucan in demersul sau de a-l intervieva pe distinsul domn becali g. este peste un nivel minim de decenta; apare comicul ridicol in faza cu pricina;

desigur, nu trebuie sa fim mirese, sa ne dam la o parte de la un cuvant mai abrupt; INSA, exista, cred, un prag minim de civilizatie, sub care coboram daca suportam un suvoi de laturi;

De data asta, Dul Stucan a mers prea departe, chiar si in interesul microbistului sa zicem; e scabros ce face g becali de multe ori iar jurnalistii ii stau prin preajma cu atata indaratnicie. PAREREA MEA ESTE CA MICROBISTII NU PIERD MARE LUCRU DACA NU AUD ORICE SILABA PE CARE O DEBITEAZA PERSONAJUL CU PRICINA. sa fim seriosi si sa avem un minim de decenta totusi

r@du (37 comentarii)  •  6 august 2008, 20:16

Bah fata da tu esti*** asa din fire, in primul rand Radu Paraschivescu a zis ca nu mai vorbeste despre fotbal, d****

radu (8 comentarii)  •  6 august 2008, 20:42

Iar jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii.

ce informatii? gen: ‘daca pierde steaua la vaslui/ campionatul/ meciul x eu ies din viata publica/ din fotbal/ etc’. dupa care: ‘am glumit’. sau ce altfel de informatii primiti de la bkl? sa fim seriosi

tornado (2 comentarii)  •  6 august 2008, 20:48

maria esti avocata?
am vazut emisiunea, stucan a exagerat, adevarul este la mijloc, se alearga dupa senzational; stucan e copil mic pe langa baleanu(daca asa il cheama) care are o virulenta iesita din comun; cred ca pe unii i-a innebunit statutul de redactori tv,se cred vedete, si fac mai mult emisiuni de monden

Wilder (4 comentarii)  •  6 august 2008, 20:55

In principiu ai dreptate,nu insa si in acest caz.”Iar jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii”
Nici tu nu crezi ce spui!Individul asta nu mai da de mult informatii credibile.De obicei a doua zi spune ca a glumit.
In schimb face audienta si esti si tu convinsa ca asta a urmarit Costin Stucan.Nici el nu da doi bani pe ”informatiile” primite de la Jiji.Si,da,este si asta un fel de ”prostitutie”.

Radu (2 comentarii)  •  6 august 2008, 21:00

Din pacate multi ziaristi (sportivi sa nu) sunt jalnici.

Abordarea este enervanta, tipul si calitatea intrebarilor sunt smecheresti. Si se mai lasa si umiliti …… cu alte cuvinte ORICE/ORICUM ………. precum Becali de altfel si moralitatea pe care o demonstreaza acesta in fotbal.

Costica asta al tau face parte din categoria asta …..

stoia de tinichea (223 comentarii)  •  6 august 2008, 21:09

Wilder on 06.08.08 at 8:55 pm In principiu ai dreptate,nu insa si in acest caz.”Iar jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii”
Nici tu nu crezi ce spui!

exact!!!

asta ma gandeam si eu sa spun cand citeam articolu.

si a mai spus unu’ mai sus la fel.

Maria Andries,

sa-ti fie rusine ca incerci sa ne miti ca pe ultimii copii.

ai scris articole cu noi…si au’ vii cu penibilitati din astea.

mi-e mie rusine de rusinea ta!!!

crezi ca ai facut un gest nobil sa-l aperi pe…chica ala…pe adolescentu’ ala intarziat de stucan…

adeva’ e ca pt audienta il lasati pe…ticalosu’ ala sa va calce in picioare

sunteti demni de mila!

de la tine nu m-as fi asteptat la asa ceva…

stoia de tinichea (223 comentarii)  •  6 august 2008, 21:11

scuze pt greseli…lap-topu’ asta nu ia toate literele din prima…da’ ati inteles voi ce-am vrut sa zic.

…si cred ca si tovarasa…care din momentul asta nu o sa mai aiba compatimirea mea cand o injura atatia pe blog…

mihai (3 comentarii)  •  6 august 2008, 21:19

maria, e frumos ca esti solidara cu colegul tau, dar dupa cum observi si tu din comentarii (care sunt mult mai civilizate decat la alte articole ale tale) lumea nu prea iti da dreptate.
pentru ca aici e vorba de mai mult decat meseria de jurnalism si obligatiile ei. pentru ca ne-am saturat sa fim bataia de joc a incultului aluia. nu e decat un hot si un mincinos, nu suntem obligati sa-i toleram jignirile si aberatiile.
stiucan e platit de oameni care au interesul ca becali sa vina la emisiune, sa dea declaratii, dar mi-ar fi placut sa vad ca omu asta tine mai mult la demnitatea lui si poate sa spuna „pana aici, golanule”.
tu nu te-ai plictisit sa vezi atatia oameni care isi pleaca capul in fatza ****?
apropo, crezi ca becali ar fi facut in halul asta in fatza lui Tolontan?

Radu (2 comentarii)  •  6 august 2008, 21:36

Costin Stucan este unul dintre „ziaristii” sportivi ce nu-si pot aqscunde afinitatile microbistice, Stucan este *** adica dinamovist. Intrebarile lui au avut darul sa-l scoata din pepeni pe cioban, *** de Stucan nu s-a abtinut sa debiteze enormitati ceea ce l-a scos din sarite pe Becali care de-abia asteapta asta. Asta este presa noastra sportiva, Marie…, belalie si fatarnica. Facuta de personalitati impotente si caractere indoielnice…

tranta (1 comentarii)  •  6 august 2008, 21:36

iar iti spun…….esti cel mai prost ziarist din romania….bati campii rau mai fato….**

PaSo (26 comentarii)  •  6 august 2008, 21:47

Mai fatuco, in timp ce cititorii se enerveaza ca unul ca Becali ocupa prea mult spatiu in ziarul vostru, tu vii si spui ca prin asta ne prezentati lumea ( poate ne si cultivati ?) Nici un om, care se respecta cat de cat, nu-i interesat de aberatiile, de ipocrizia,de prostia si nesimtirea lui Becali. R.Paraschivescu a dovedit prin retragerea din ziaristica sportiva doar faptul ca este integru si-si poate castiga existenta si decent iar valoarea lui ca ziarist este peste trocul din care-si mananca painea unul ca Stucan care, lasa-ma sa-ti spun, e un amator desavarsit si lipsit complet de har.Atata vreme cat vor exista astfel de pseudo-ziaristi ca si Stucan al tau, nu vom scapa de cei ca Becali.

toader (12 comentarii)  •  6 august 2008, 21:52

eh, gsp oricum a ajuns presul stelei. de ce ne-am supara? in afara de 3-4 sefi de club din provincie, care au si afaceri si vocabular si copii cu bun simt si educatie extraordinara, restul … pe masura jurnalistilor.

mariuco, inainte erai combativa si mandra. daca pana si tu ai ajuns sa justifici stersul pantofilor … asta e.

Sato (26 comentarii)  •  6 august 2008, 22:00

E bine ca l-ai citit pe R.P. Merita! Citindu-l, poti invata cum este sa fii un ziarist cu adevarat capabil, care n-are nevoie sa-si curbeze sira spinarii. Unii au valoarea de a-si castiga onest existenta, altii nu. Pe RP al poti jigni, dar la valoarea lui nu te vei apropia iar Stucan trebuie sa se mai nasca de cateva sute de ori.

Destiny (26 comentarii)  •  6 august 2008, 22:04

Eu v-as sugera sa-l puneti pe Stucan *** la intrarea in redactie si sa-l angajati pe Radu P.

io (1 comentarii)  •  6 august 2008, 22:15

ciocu mic maria ca nu mai pune botu nimeni la vrajelile astea pe care voi le numiti stiri. Ciaules

Victor (2 comentarii)  •  6 august 2008, 22:24

Poate sa imi spuna cineva ce s-a intamplat mai exact, fiindca nu am vazut emisiunea ?

eeeu (1 comentarii)  •  6 august 2008, 22:24

unde se gaseste caietul de sarcini facut de lpf ?????
sa citesc si eu pe ce s-a dat 85milioane fara tva pt 3 ani adica 110 mii de euro pe meci

si cum pana mea de se poate ca doua meciuri sa nu fie televizate ….

zorro (1 comentarii)  •  6 august 2008, 22:31

Sunteti niste***de ziaristi.Minti cu nerusinare , voi l-ati facut pe oier ceea ce este si continuati.Asa ca va meritati soarta.Iar pentru ceea ce ati facut cu televizarea meciurilor veti plati foarte curand.Un ziar de doi bani cu „ziaristi” de asemenea.***

un stelist plicitisit (3 comentarii)  •  6 august 2008, 22:51

Mariuca **? Tu ai recitit articolul asta inainte sa-i dai drumul pe site ? In locul tau m-as baga in vizuina si n-as mai iesi de rusine pana la finalul turului.
Dar iti mai dam o sansa: sa-l aduci pe baciul piperan la o emisiune tv unde prestezi mata’ si sa-i aplici tratamentul baciului moldovean din Miorita ! Atunci te vom iubi cu totii si-ti facem o statuie din hartie reciclabila la poarta stadionului Ghencea 🙂

gabelo (5 comentarii)  •  6 august 2008, 22:52

Fato,tu chiar crezi ce spui.Adica ala trebuie sa stea pres in fata unuia ca Becali?Si pt ce,pt audienta?Antena era singurul loc unde sinistrul personaj nu aparea.Acu a aparut gsp lu peste si da numai Becali.Bine va face cind va ia la … stii tu ce.Sau nu stii?

gabelo (5 comentarii)  •  6 august 2008, 22:54

Am uitat,acu citeva zile Niculescu ala a avut singe sa scrie ca gsp a gresit cind n-a dat pe Dinamo.Cre ca l-au cotonogit aia p-acolo de te-ai trezi tu sa-i iei apararea lu Stucan.N-ai avut curaj sa scrii ca Paraschivescu a avut dreptate, nu?

ioo (9 comentarii)  •  6 august 2008, 23:30

Marieeee!!!!! Mai citeste-l inca odata ,pe articol ,fata mea !Omu’ zice acolo sa nu mai accepte mizerii ,nu il critica ! Chiar nu aveai ceva mai bun de scris azi ?Chiar aveam pretentii de la tine …

ala (1 comentarii)  •  6 august 2008, 23:50

Maria zise foarte corect :”Oamenii văd şi judecă” , foarte corect. Atunci lasa-i sa spuna ce vor. Bafta.

termometru (5 comentarii)  •  6 august 2008, 23:57

Maria, inainte sa scrii trebuie sa citesti. Si inainte sa citesti trebuie sa afli despre onoare. Asta este ordinea corecta, iar tu ai inversat-o complet.

Banuiesc ca ai o parere excelenta despre tine atat timp cat ai acest tupeu de cartier ca gasesti de cuviinta sa dai lectii despre ce inseamna jurnalismul de sport dlui Paraschivescu.

Stiu ca acasa ti s-a spus altceva, insa cred ca cred ca totusi iti trebuie ceva mai mult decat „geaca si sa stii o leaca de bataie”. Respectati sunt doar cei care respecta.

iaka (36 comentarii)  •  7 august 2008, 0:21

Excelent articolul lui R.Paraschivescu.Am vazut emisiunea in cauza si chiar ma intrebam de ce sta *** ala de moderator sa-l faca Becali albie de porci.In sinea mea,gandeam ca l-o avea cu ceva la mana,de nu maraie nimic si nu-i inchide telefonul.Acum,vii tu cu niste argumente jalnice in acest articol.Eu de pilda,sunt un neica-nimeni,dar daca m-ar face Becali in halul ala,i-as da cu caramida-n cap!Precis ca eu sunt un redus,in timp ce voi sunteti mult mai evoluati.Ati trecut de stadiul de OM,sunteti ZIARISTI MODERNI!***Tinand strans in mana acest articolas,desigur.****

dani (1 comentarii)  •  7 august 2008, 1:05

vazand ceea ce s-a scris pe blog,banuiesc ca iti dai seama ca nimeni nu e de aceeasi parere cu tine.acum nu stiu daca e de bine sau e de rau,e posibil sa iti faca placere sa scrii ceva chiar daca nu esti in asentimentul celor care citesc. asta nu denota insa ca ai talent. lumea de aici chiar are dreptate .l-ati ridicat pe becali sus de tot bagandu-l mereu in seama.asta din lipsa de subiecte probabil si din dorinta de senzational.eu personal cred ca esti o tipa culta dar nu cred ca fotbalul e un domeniu care sa-ti induca inspiratia gazetareasca.

ultras (67 comentarii)  •  7 august 2008, 1:53

becali trebuie boicotat nu incurajat. voi l-ati facut ceea ce este, inainte era un nimeni. e adevarat ca e patronul stelei, dar nu exista nici 1 stelist intreg la cap care sa-l admire si nu vom suferi daca la stiri il sariti, dimpotriva.

http://blogulbabel.wordpress.com (3 comentarii)  •  7 august 2008, 1:55

„jurnaliştii care îi pun întrebări lui Gigi Becali n-o fac, în primul rînd, pentru audienţă, ci pentru a obţine informaţii”

Greşit! Pentru a obţine informaţii calificate, pertinente cu privire la ECHIPA (şi NU clubul!) Steaua Bucureşti, SINGURII ce pot fi şi trebuie întrebaţi, la acest moment, sunt Lăcătuş, Pedrazzini, Argăseală şi, desigur, într-o oarecare măsură jucătorii.
A pretinde că Becali e intervievat pentru a oferi informaţii e o gogoaşă sfruntată şi încă una de prost gust! Adevărul gol-goluţ e acela că Becali e inoportunat DOAR pentru că nu ştie să-şi ţină gura!
Cosmin Ştucan NU a încercat să realizeze o emisiune sportivă cu audienţă de profil, la modul cel mai competent şi profesionist, ci să facă rating prin circul mediatic grobian ce poartă emblema verbală marca Gigi Becali. Până la urmă, Radu Paraschivescu are dreptate.
La fel ca şi aceia la a căror opinie mă raliez întru totul că, în integralitatea sa, GSP TV e un surogat, un rebut, un avorton în planul mass-media!

Dragos (133 comentarii)  •  7 august 2008, 2:08

Marie, ai dat cu ea de pereti de data asta! Stucan doar provoaca…..ete un afon si Stucan la fel ca Gigi Becali ! Ceea ce i-a facut Becali s-a numit umilinta desi cuvantul „umilire” este mic comparativ cu ce a primit Stucan. Trebuia sa-i inchida telefonul…sau sa-i opreasca microfonul ! Asa merita de fiecare data cand incepe sa zbiere abjectii ! Whatever, R.Paraschivescu este un jurnalist desavarsit !

my name (1 comentarii)  •  7 august 2008, 2:10

ciocu mic ca nu te ridici nici la unghia degetului mic al seniorului Radu Paraschivescu.

vocea americii (148 comentarii)  •  7 august 2008, 2:20

Am petrecut 3 saptamini asta vara in Romania si cu tristete am vazut ca intr-adevar personaje ca Becali, si mai rau sint parte integranta din societatea romaneasca de azi.

Daca vreti sa aratati o imagine fidela a societatii, atunci you’re doing a very good job.

V-ati pus insa problema ca poate societatea asta bolnava ar trebui schimbata in bine? Daca presa ar avea coloana vertebrala n-ar trebui sa invite si sa se balacareasca cu indivizi fara un minimum de cultura si bun simt.

Altfel mesajul care se percepe de catre mase e ca e OK asa, cu mitocania la putere.

Si nu e ok.

vocea americii (148 comentarii)  •  7 august 2008, 2:31

A, si cind am fost in Romania s-a intimplat ca s-a deschis postul asta nou GSPTV2. La emisiunea inaugurala prezentatorul a fost baiatul asta nou – Stucan – pe care nu-l mai vazusem iar invitati Dragomir si marele redactor sef Catalin Tolontan.

Ei, la un moment dat, urlau toti 3 simultan unii la altii. As zice cel putin un minut. Nimeni nu intelegea nimic, nici ei nu intelegeau. Urlau. Aici nu cred ca a mai fost vorba de lupta cu Becali. O emisiune de radio sau TV are scopul sa comunice ceva. Nu ma intereseaza sa vad 3 paparude smulgindu-si parul din cap.

Eu mi-am facut cruce cind i-am vazut. Nu stiu ce standarde are presa din Romania, sau pentru ce militati voi, da’ eu nu vad asa ceva in America la emisiunile care se vor serioase.

doru (1 comentarii)  •  7 august 2008, 3:07

Esti cam *** madam’
Ziaristul trebuie sa fie ziarist si nu altceva! La circ poti face orice! Ca ziarist trebuie sa te respecti si sa nu transformi cu buna stiinta, cu ranjet si fara sprijin de la…***, dialogul serios in bascalie de cel mai prost gust. Daca ai ajuns tu (**),sa te iei de un om de calibrul lui Radu Paraschivescu, pentreu motivele prezentate ,N-AI INTELES NIMIC DIN ZIARISTICA, GENIAL-O !
Daca un om cu intelect scazut, este tratat cum se cuvine, precis se comporta civilizat, insa atunci cand procedezi ca un …stucan arogant, *** care doreste scandal si baga zazanii mereu ,exact precum un adolescent****, bineinteles ca ai „material” de mahala. Acest „articol” te descalifica madam’. Capisci?
Probabil ca marea majorite sunteti o apa si un pamant!
De fapt, ce ceri, asa societate, asa „jurnalisti sportivi” !

che (6 comentarii)  •  7 august 2008, 5:24

maria, nu-i baga in seama pe ** spui ca rp e om de cultura. atunci, cum de publica in ev zilei ?

ioan plischi (400 comentarii)  •  7 august 2008, 6:29

si oamenii se injura, nu-i asa?

ceva extraordinar (1 comentarii)  •  7 august 2008, 7:20

sa te iei tu de RP e ca si cum i’ar explica banel lui zidane cum sta treaba cu pasele dintr’o bucata. bravo, banele!

Oby (12 comentarii)  •  7 august 2008, 7:50

Marie, n-ai dreptate aici. Pe Berbecali nu l-ati adus voi in fotbal, insa voi aveti posibilitatea si datoria sa-l educati. Daca fiecare moderator de emisiune i-ar inchide legatura telefonica la prima injuratura, s-ar mai „spala” omul, asa il incurajati sa continue in legea lui. ineti cont ca se mai uita si copii la emisiunile sportive. Daca nu, dati-i microfonul doar la emisiuni noaptea tarziu. Iar Stucan, nu-i deloc un profesionest, doar incita la scandal prin modul in care pune intrebarile si conduce dialogul.

f1 (3 comentarii)  •  7 august 2008, 8:16

RP: „Căci vine un moment când rămâi singur cu tine şi te întrebi: merită? Chiar rentează să-ţi castrezi mândria şi să faci genuflexiuni în faţa unei brute? Chiar rentează să sorbi dintr-o cupă cu scuipat şi să pretinzi că e ambrozie? ”

Bravo Marie, ai demonstrat ca renteaza aceasta „prostitutie” jurnalistica!

mircea nicola (7 comentarii)  •  7 august 2008, 8:17

Stimabila,
Dupa cum scrii, s-ar zice ca ziaristii sunt cei mai nevinovati oameni de pe Pamant. In realitate, nu faceti altceva decat sa cautati scandalul cu orice pret, iar voi, cei de la gsp, sunteti lideri in aceasta privinta. Asa ca „ciocu’ mic” si nu-i mai victimiza atata pe saracii ziaristi, vanduti unuia sau altuia dintre patronii din bucuresti. Fituicile voastre de doi bani sunt un exemplu penibil de ceea ce nu trebuie sa fie un ziar de sport. probabil ca nu stiti limbi straine, pentru ca ati putea invata de la adeveratii meseriasi din vest cum se scrie un ziar de sport. Dar voi nu aveti decat un singur scop: scandalul.

liviu (18 comentarii)  •  7 august 2008, 8:24

Trist ! Faci parte , ca si acest Stucan, din categoria celor care va-ti suit in primul tren sa castigati o paine in Bucuresti. Demnitate, verticalitate , de unde ?

adi (14 comentarii)  •  7 august 2008, 8:30

Radu s-a retras pe buna dreptate din mizeria din returul trecut. Voi ati continuat pentru audienta. Stiu ce a vrut sa spuna, nu voi l-ati adus la Steaua, dar in fiecare zi ii faceti jocul, il faceti notoriu si ii asteptati cuvintele de duh.Da, trebuie sa ti faci meseria si conteaza audienta, dar nu cu orice pret, asta a incercat el sa arate dar normal ca nu ati inteles..
Radule, nu ai cu cine.

adi (14 comentarii)  •  7 august 2008, 8:34

che,

dupa **** un om de cultura nu are voie sa scrie in ziare??nu inteleg de ce toti marii nostrii scriitori mai sunt numiti oameni de cultura,of, domnul Fanus Neagu, a scris in gazeta?nu e om de cultura domle, e un pamfletar,nu?…che…esti un ***
Poate ar trebui sa nu mai scrie totusi in ziare, sa te lase sa savurezi fata de la pagina 5 in liniste, ce sa caute cultura in ziare? Sa scrie intr-o fituica numita CULTURA ca nu cumva sa te deranjeze.

ba(la)nel (45 comentarii)  •  7 august 2008, 8:49

Costin Stucan face doar emisiuni de taraba…scandalul, intrigile, aducerea in fata (in mod repetat) a unor personaje ca becali, dragomir, etc, arata clar ce fel de emisiuni „pe teme fotbalistice” face Stucan…

Eu nu ma mai uit pe GSP TV tocmai ptr ca mi s-a facut scarba de emisiunile acestui asa zis „gazetar”…locul lui este la Cancan, Atac sau Libertatea…

Comentează