Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Vino, mamă, să mă vezi cum înjur în haine verzi!

Instrucţie pe bani publici: clubul Armatei nu investeşte în formarea noilor generaţii de stelişti, ci într-un “dream team” de mercenari

Permalink to Vino, mamă, să mă vezi cum înjur în haine verzi!
miercuri, 14 martie 2018, 9:29

Telegramă vorbită de la Ministerul Apărării: „M..e Rapid!”. Aşa a înţeles senegalezul Abdou Camara, noul recrut al CSA Steaua, că trebuie „promovată imaginea instituţiei militare în societatea civilă”. Prea mult „Pe aici nu se trece!” strică. Era şi timpul pentru o abordare mai ofensivă.

O mică şi discretă modificare în regulamentul de funcţionare, publicată în Monitorul Oficial din 12 ianuarie, îi permite echipei lui Lăcătuş să încheie „contracte de activitate sportivă”, cu „sportivi, antrenori, tehnicieni și specialiști din domeniul sportiv, din țară și străinătate”.

Stelist, dar prea de mic
Astfel a fost posibilă includerea lui Camara, produs al clubului Brescia, în lotul CSA. Condiţiile financiare din contract, conform obiceiului de la clubul MApN, sunt confidenţiale. Cert e că, pentru a-i face loc atacantului de 22 de ani în cantonamentul Stelei, a fost lăsat pe dinafară un atacant de 21 de ani, Junior Măcriş, adus din pepiniera FCSB.

Acum patru ani, Gâlcă îl promova pe Măcriş la echipa mare, într-un meci din „sferturile” Cupei. Tot Gâlcă îl convocase şi la „naţionala” Under 17. După plecarea lui Gâlcă de la echipa lui Becali, a plecat şi Junior, împrumut la ACS Berceni. Apoi, „stelist de mic”, Măcriş s-a alăturat proiectului manageriat de Lăcătuş.

Numai că la echipa CSA, juniorul autohton are aceiaşi sorţi de izbândă ca la FCSB. Trebuie să concureze cu stranieri de pe toate meridianele, împinşi cătinel în vederile antrenorului de tot felul de agenţi.

Pe aici, totul se plăteşte
CSA Steaua nu dă o şansă în plus talentelor locale. Nu imită Viitorul lui Hagi, transferă de la Viitorul lui Hagi, la fel ca FCSB. Vrea să intre cu şenilata, pe scurtătură, pe piaţa fotbalului. Rolul de „furnizor constant de valoare şi de sportivi pentru loturile naţionale” se limitează la comunicatele de 1 Decembrie. În realitate, CSA are strategie şi metode identice, deşi la altă scară, cu echipa lui Becali.

Marea diferenţă e că echipa Armatei e finanţată cu bani publici. Cât despre venituri proprii şi sponsorizări, acestea nu sunt obţinute din senin, ci pe baza unor bunuri aparţinând statului, cum ar fi marca Steaua sau bazele sportive. Contribuabilul plăteşte bugetul anual de 9,2 milioane de euro al CSA, plăteşte infrastructura. Dacă vrea să beneficieze de banii ăştia şi să-şi dea copilul la sport, trebuie să plătească din nou. 150 de lei pe lună pentru „iniţiere fotbal” la CSA. La tenis, tariful e 250 de lei pe lună. La înot, 30 de lei pe şedinţă. La handbal, dacă puştiul tău e talentat, plăteşti mai mult: program „Standard” – 100 lei/lună, program „Talent” – 150 lei/lună. Plus preţul echipamentului, plus sticla de apă adusă de acasă.

S-a mărit armata!
„Trebuie să ne gândim și la juniorii care acum pot avea ca obiectiv să joace la echipa mare”, aşa argumenta Lăcătuş reînfiinţarea echipei de seniori a CSA. Vorbele astea n-au încă acoperire în fapte. Să transferi cu raftul, de la altă echipă, sau să aduci stranieri nu reprezintă semne încurajatoare pentru copiii de sub comanda lui Bumbescu sau Sătmăreanu.

Ceea ce trebuia să fie o renaştere nu e decât o împăiere, urmată de o clonare a modelului Becali.

După ce-a fost folosită în fel şi chip de Becali, marca Steaua şi-a pierdut smalţul eroic, sobrietatea cazonă. În locul spiritului de luptă, invocat de galerie, s-a impregnat, iată, cu spirit „practician”. Nu rentează să creşti jucători, ce revelaţie!, mai ales dacă vrei să dai „tunul” promovărilor succesive. Dar, spre deosebire de finanţatorii grăbiţi din Liga 1, Steaua în varianta 2018 nu vizează profitul economic. Nu vrea să aducă la bugetul statului milioane din Champions League. Fiind un vehicul cu tracţiune politică, urmăreşte doar profitul de imagine.

În vreme ce Abdou Camara lua lecţii de conversaţie compactă în română, iar Junior Măcriş aştepta oferte din provincie, magazinul virtual al CSA epuiza stocul de tricouri cu numele lui Mirel Rădoi. Contractele de activitate sportivă nu se plătesc singure.

Comentarii (67)Adaugă comentariu

Florin Talpan (4 comentarii)  •  14 martie 2018, 10:00

rad cu lacrimi ㋡ Maria Andrieş = IL Cariagiale = we love you

costin (1 comentarii)  •  14 martie 2018, 10:17

ai scris sa te afli intreaba...

ares123 (10 comentarii)  •  14 martie 2018, 10:24

Ai curaj, Maria. In curand pagina asta o sa se umple de acuzatii, cum ca esti ***, ***...etc. Inca nu au aflat "postacii" de articol asta. Pregateste-te...va fi iures mare..:::))

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mal. (71 comentarii)  •  14 martie 2018, 10:39

Domnișoară, încercați să induceți opinia că plătitorii de impozite ar trebui să aibă acces gratuit, pentru ei și familiile lor, beneficiind de infrastructură și antrenori, în bazele și cluburile sportive ale armatei! Poate vă gândiți un pic și la cluburile finanțate de primării... Să vezi atunci Daciadă! Cum era melodia aia cu nostalgia...?

vasglo (91 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:14

E pentru prima data cand sunt de acord cu @Florin Talpan!..-:) Bravo, Maria!...

mg (87 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:26

O blondă pe stadion : - iubi', de ce strigă băieţii ăia că *** Steaua ? Bancul e vechi, dar extrem de actual.. Talpanizarea asta e o glumă proastă şi-atât.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:34

Cind CSA, MApN a dat cu paguba si fara macar acord Guvenamental marca „Steaua“ - tinuta in viata doar de Becali – si baschetul unui prieten al lui Pota si unei banci - la fel de legala ca partidul de generali al *** cezar - unde Pota unsesese tot un prieten de-al lui pentru … patrie …, juniorii au fosat lasati pe afara ! ----------------------- Juniorii nu-i intereseaza ! Trebuie sa aiba, trebuie sa aiba si la fotbal, unde e bine caci mai pot fi ocupati niste … bautori de votca. De fapt sectia de fotbal a fost infiintata de piticania care umbla in costum *** a carui singura actiune militara a avut loc cind a ***. O puslama, mereu *** disparut, asta fiind si singura lui scoala urmata, iar asta o mentionez spre apararea lui. Legalitate zero, fara urma de discutii nici in Guvern, enervat de Talpan pe care il dadea afara pe usa iar Costel ii intra ca in BD inapoi pe geam, a semnat ca primarul un ordin care nu poate fi al Guvernului. --------------------------------- Daca va promova, atunci clona fiarei – atit cit pote fi fiara o pasare care in curind se va rostogoli pe gazon – va minca si ea milioane euroi la fel ca CSM-urile primarilor si politicienilor in scopul … In scopul lor … oricare ar fi el … li se filfiie de romani, iar drapelul de decembrie e tot un musai, altfel n-ar fi delegat frizeri, chelneri si vulcanizatori pentru a celebra unirea. Astia nici sa numere nu stiu, n-au cum sa explice cum au ajuns astia la o suta de ani de unire. Pe Neagu au adus-o si o platesc cu salariul pe care Negoita si Niculae il dau intregii echipe numai ca sa poata justifica cele peste 20 de milioane numai salarii ! - acest aspect, numai salarii, il neglijeaza mai toti jurnalistii. Neagu nu are nici o vina, nu avea de unde sa stie ce discutii vor urma. Dar celelalte, ca Cirstea, care semneaza de fapt o adeziune la psd, nu au nici o scuza ! Acum putem intelege de ce o fata talentata, bine dotata de natura, frumoasa foc, nu a realizat mai nimic. Pe Sorana pur si simplu n-o duce capul ! Noroc ca e Borcea la brutarie.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

rabdaresitutun (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:34

Sunteti cam nelamurita, cum judecati dvs. o echipa care are sectia reactivata la inceputul acestui sezon si spuneti ca a cumparat cu raftul. Pai de unde sa vina jucatorii daca nu exista o echipa, doar niste grupe de juniori???? Sau dupa opinia dvs. trebuia sa joace categoriile mici de varsta mai mici in liga a 4 a ca sa promoveze in n ani sa mai aveti cum sa scrieti articole tendentioase la nesfarsit. Sunt si sponsori la echipa asta care cotizeaza.Asta nu se mentioneaza.De intiativa suporterilor care au cotizat si ei in loc sa astepte pomeni iar nimic. Care ajuta benevool cu multe chestii in club la aceasta sectie. Asta nu vinde totusi, nu genereaza click-uri si post-uri. Cu echipele de la primarii cum stam, pe acelea nu le mai vedeti??? Propun sa reveniti totusi la tema veche , nu avem camioane,avioane si tancuri ca isi face CSA echipa. Asta in cazul in care cunoasteti cam cat costa asa ceva in viata reala .Era mai amuzanta decat logica de doi lei prezentata mai sus. P.S. e bine cand scrieti de sportivi ca fac performanta si iau medalii pe la concursuri? Mai ales aceia care apartin acestei entitati malefice care toaca banii contribuabilului. Sunt si ei produsul acestui club.

undoi (7 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:39

Cat de perversa este presa in ziua de astazi. Aproape la fiecare articol al tau, ma vad nevoit sa scriu 2-3 randuri in speranta ca iti pui macar un semn de intrebare referitor la verticalitatea ta ca jurnalist. Nimic. Continui sa fii un aparator indarjit al banului public in momentul in care vorbesti despre Steaua, insa ai o amnezie subita cand ti se spune ca 90% din sportul romanesc este finantat in diverse forme de la bugetul statului si ca fara aceste finantari sportul romanesc moare. Nu poti pricepe ca Steaua este un club sportiv si ca se ocupa strict de sport. Acum vad ca te transformi intr-o *** si privesti cu groaza cum un fotbalist injura dar treci cu vederea cand violentele verbale, discriminarile, rasismul si misoniginismul becaliot ies in evidenta zilnic. Tu si cu gesepeii de 2 bani veti sta pe la portile stadionului Steaua in anii urmatori privind printre garduri si scriind aceleasi articole imbecile, iar atunci clubul Steaua nu va da 2 bani pe parerea voastra. *** ***!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bradu C. (1 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:44

Problema este ca bugetul MApN trebuie sa serveasca intaririi capacitatii de aparare a tarii de ce sa fie alterate cele 2% din PIB cu deturnari de fonduri. Este o initiativa penibila si fanariota.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 martie 2018, 12:00

bugetul CSA este anexa la bugetul de stat, MApN doar il distribuie. propriu-zis, nu sunt banii Armatei, sunt bani „civili”, la fel ca la cluburile primariilor

mario (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:50

Vino ,mama ,sa ma vezi cu scriu articole mincinoase la *** Ziar de casa al ciobanului , nu va e rusine sa induceti lumea in eroare cu asemenea articole . Intreaba l pe seful tau Ioanitoaia din ce bani e finantata CSU CRAIOVA sau vezi declaratiile lui Alex Ionita cand injura Steaua la tv. Nu este normal ce a declarat jucatorul senegalez si fi sigura ca va plati pt ce a facut , dar sa demigrezi un club de fotbal si conducerea acestuia pt o simpla dec laratie este lipsa de respect pt cel mai mare club din Romania CSA STEAUA . Apropo un mesaj pt idolul vostru de la *** ( George Becali) : Legea de *** din 1833 , vad ca la FCSB se practica si azi!

kla2005 (47 comentarii)  •  14 martie 2018, 11:56

Ca de obicei, doamna Andries este piramidala! Tot respectul! E pacat ca nu i-au exemplul si alti jurnalisti sportivi...mare pacat!

steff (14 comentarii)  •  14 martie 2018, 12:04

Este trist ca singura femeie cu talent la scris ***. Direct sau indirect, nu stiu. 1. Camara sau cum l-o chema, este o exceptie, echipa fiind formata in marea majoritate din tineri jucatori romani. Vezi echipa de start din meciul cu Venus: Iancu - Zamfirescu, Pădureț, Sitaru, Grigore - Răsdan, Constantinescu, Vîlcea, Predescu - Bâtfoi, Camara. Deci, din start, se dovedeste ca grestesti. 2. Chiar daca ar fi asa, in primul rand si pana la urma, conteaza promovarea (si doar pentru simplul motiv ca daca ar esua in acest sens, steaua ar fi masacrata de voi, gsp-istii). Nu se accepta pasi gresiti in lupta cu banii si presa lui becali. Drept exemplu, contracandidata Academia rapid se bazeaza pe jucatori cu experienta, fapt care s-a vazut in prima parte a campionatului. Despre ei de ce nu scrii? 3. In Europa, asa cum a scapat si pe celelalte posturi tv subordonate, exista mai multe echipe departamentale sau care apartin de statul respectiv iar forul fotbalistic european nu are vreo problema cu asta iar aceste echipe participa in cupele europene. Asa ca mai usor cu articolele scrise in interesul unuia care nu merita acest lucru. Apropo, ceva despre cazul portarului, copil de 18 ani, pe care *** l-a impus in echipa si pe urma l-a distrus, periclitand in acelasi timp si cea mai mica sansa de calificare mai departe? Si multe altele asemanatoare. Silence, nu Maria?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cezar (10 comentarii)  •  14 martie 2018, 12:41

Reusesti sa ma surprinzi cu fiecare articol despre CSA Steaua Bucuresti.Cred ca nu iti dai seama cat de jos ai ajuns?!***?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

un roman (5 comentarii)  •  14 martie 2018, 12:47

corect , ciochie pe bani publici , in loc de ceva cu adevarat necesar MARII MAJORITATI A ROMANILOR !!!!! Ce sa facem , alde Lacatus nu a muncit o zi in viata lui ( oricum nu ar sti ce sa faca , iar salariul e unul neatractiv -asta sa fiu decent- , pt unul ca el ) deci trebuia sa gaseasca si el ceva pt capacitatitea lui intelectuala si pregatirea "de specialitate" !!!!!

Lup (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 13:09

L-au păcălit golanii de colegi că „*** ***” înseamnă „Andrieș e genială”.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

JFM (155 comentarii)  •  14 martie 2018, 13:18

De aia trebuie apreciat Hagi, pe langa faptul ca si-a riscat banii si ca-i invata fotbal, le asigura pregatirea scolara, educatia si nu le permite sa fie golani in public. Cum a aflat ca unul a calcat pe bec cum l-a dat afara chiar daca era mare valoare. Ce pretentii sa ai de la niste tablagii care atarna pe bani publici pe langa echipa aia asazisa "a lui Lacatus" ?! Ce-mi sunt aia,ce-mi este MM sau alti nepoti de-ai lui Becali,i-ati auzit pe toti cum vorbesc, ce vocabular au, ce apetit au pt mistocareala de periferie, la ei totul se rezuma la atacuri, ironii marlanesti si bani.

Catalin (18 comentarii)  •  14 martie 2018, 13:59

Inca un articol branduit de Maria, femeia paralela cu fotbalul si cu orice forma de management. De ce? Hai sa vedem: 1. Camara este singurul stranier dintr-un lot de 24 de jucatori + alti juniori care se antreneaza si mai sunt testati la echipa de seniori. 2. Sezonul este lung, ai play-off, apoi inca o dubla pentru promovarea in liga a 3-a. Ce se intampla daca vreun jucator isi rupe genunchiul pe terenurile "excelente" din liga a 4-a raspunde Maria Andries pentru lipsa de experienta a unui pusti de 14-16 ani care poate costa promovarea echipei prin lipsa de experienta la acea varsta? 3. Steaua Bucuresti are un proiect clar pana in 2020, conform caruia Steaua trebuie sa ajunga in liga 1 la sfarsitul mandatului lui Marius Lacatus. Raspunde Maria Andries cu postul la GSP sau Marius Lacatus cu postul de Director Sportiv in cazul in care Steaua nu ajunge acolo? 4. CSA Steaua a primit un ordin clar la reinfiintarea sectiei de fotbal din partea conducerii MAPN ca pentru echipa de seniori sa nu se foloseasca nici macar un ron pt finantarea acesteia. Ai vreo dovada ca s-a folosit CSA-ul de banii din bugetul alocat de MAPN pt a finanta echipa de seniori? Te-am mai intrebat asta de 500 de ori, niciodata nu ai raspuns. DAR in schimb, vedem cum CSA Steaua a construit bugetul din abonamente, sponsori + banii din chirii pe diversele proprietati(ultima parte NU ARE ABSOLUT NICI O TREABA CU BUGETUL APROBAT DE MAPN) 5. "CSA Steaua nu dă o şansă în plus talentelor locale. Nu imită Viitorul lui Hagi, transferă de la Viitorul lui Hagi, la fel ca FCSB." - Vrei sa ne spui si noua ce echipa avea Viitorul in liga a 2-a? Rusu de la FCSB, Onicas - FCSB, Tosca - FCSB, Cristocea + altii de la echipele din liga 1. Romario Benzar era printre singurii jucatori titulari produsi de academie la acel moment, Ianis, Balasa, Ganea, Chitu intrau cand echipa avea avantaj sau jucau cu echipe care nu prezentau vreun pericol. Mai mult..la liga 1, l-ai avut pe "tanarul" Nicolae Dica. Te-ai apuca sa vorbesti fara vreo acoperire. Hagi a inceput sa bage jucatori din pepeniera proprie, abia atunci cand stia sigur ca acei copii erau gata sa inlocuiasca un Nicolae Dica sau alti jucatori cu experienta. Tu ii ceri lui Lacatus sa mearga pe mana copiilor pe care ii are in curte de un an, dar uiti ca Hagi si-a expus jucatorii dupa 3-4 ani. 6. "Cât despre venituri proprii şi sponsorizări, acestea nu sunt obţinute din senin, ci pe baza unor bunuri aparţinând statului" - Corect! Si? Unde vezi problema? CSA are un comandat si o echipa de management care gestioneaza aceste proprietati ale MAPN-ului. Nu sunt productivi in ceea ce fac, raspund cu postul. Nu raspunde Maria Andries si nici nu este problema ei cum isi face treaba un om care are o cariera dubla in experienta fata de Maria. In MAPN sunt oameni pregatiti profesional care pot evalua deciziile luate de Comandantul CSA si angajatii sectiei de fotbal. Nu te aud vorbind de aceleasi bunuri folosite pentru scrima, hochei, baschet, gimanstica, box, polo, volei, natatie si multe alte sectii ale CSA-ului. 7. "Echipa CSA-ului este finantata din bani publici" - Se aplica argumentele de la punctul 4 si nu ai venit niciodata cu vreo dovada ca s-a folosit macar un ron din banii bugetului CSA, nici macar nu te-ai obosit sa faci o cerere(cum era faza cu intrebatul partilor in presa inainte sa publici ceva? Mama ei de meserie..). In concluzie, MAREA jurnalista de sport angajata de GSP isi da cu parerea fara sa verifice, face un alt articol tendentios la adresa CSA-ului fara sa aduca vreun argument valabil in afara declaratia lui Camara, care intr-adevar a fost deplasata si ar trebui amendat de club. In rest? Banii publici, managementul CSA si comparatiile cu Viitorul si cu maniera de management a lui Becali sunt luate din cer pentru a umple pagina de cuvinte...poate..poate nu verifica nimeni ce echipa avea Viitorul cand era in a doua liga si primul an din liga 1. Poate se simte ofensat si un "mort de foame" care are impresia ca bugetul CSA este ii fura mancarea de pe masa si ia foc cand aude de "bani publici". Nu draga Maria! Nu s-a dus bugetul de la juniori pt ca jucatorul nou transferat sa fie platit si nici sectia de volei nu s-a inchis. Steaua Bucuresti are buget separat pentru echipa de seniori DIN SURSE PROPRII, SPONSORIZARI SI VANZARI DE ABONAMENTE.

DCT (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 14:01

"Domnișoară" ***? E primul jucător din lumea asta care spune "***"? Nu cred! Dumneavoastră sunteți foarte, dar foarte frustrată, *** și mincinoasă. Ați fost cumva la cei din conducerea clubului sa întrebați despre cazul lui Junior Măcriș? La dat cu părerea toți suntem buni. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Daniel (5 comentarii)  •  14 martie 2018, 14:10

Nu stiu daca ai urmarit serialul Narcos dar acolo era o jurnalista Valeria Velez, ii facea jocurile murdare lui Escobar.***, ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Esti de-o prostie rara (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 14:34

***. Esti incredibil de penibila.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sav (4 comentarii)  •  14 martie 2018, 15:33

Minunat. Citind articolul nu am putut sa nu ma gandesc ca a venit primavara si ar trebui sa mai trec pe la frizer!

Bogdan (4 comentarii)  •  14 martie 2018, 15:41

Singura dvs. greșeală e că tratați CSA Talpan Regal ca și cum ar fi o echipă de fotbal. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ares123 (10 comentarii)  •  14 martie 2018, 15:54

Ce-ti spuneam la primul comment...vor veni valuri de injurii, impachetate in fel si chip. Stii ce e haios..? Dinamovistii, care chipurile tin la rivalii lor istorici, dar care acum se zbat in liga 4, sunt disperati sa dea in cap unei echipe...care spun ei nu e Steaua...pai atunci, ce va mana in lupta bai baieti...ce aveti cu o echipa nou infintata ?

ss (1 comentarii)  •  14 martie 2018, 16:07

clona csa 2017 regal din liga satelor si comunelor nu este steaua ,adevarata steaua e cea din liga 1 infintata in 1947 fapt comfirmat de toate forurile oficiale din fotbal uefa, fifa, lpf ,frf palmaresul trofeele sant la steaua din liga 1 clona infintatat in vara anului 2017 nu are cum sa fie nicio stea

Mihai (10 comentarii)  •  14 martie 2018, 16:13

Domnisoara sau doamna pseudo jurnalist, am si eu mai multe intrebari si sper sa va cereti scuze pentru denigrarea clubului al armatei STEAUA BUCURESTI : - Aveti idee de unde vin si cati bani inghite sectia de fotbal a CSA-ului ? - De ce nu va deranjeaza cheltuirea banului public in cazul CSM-ului ? - Pe ce logica mergeti cand spuneti ca trebuia din pepiniera ? Din care pepiniera ? Din doua grupe de copii si juniori ? - Ati inteles ceva din planul CSA-ului ? Haideti ca sunteti experta in fotbal, nu e greu pentru asa somnitate ca dvs sa intelegeti. - Ati auzit vreodata de cuvantul omogenitate de grup ? P.S. Sper sa nu primiti niciodata acreditare pentru a intra pe viitoarea arena din Ghencea, si la viitoarele meciuri.Ramaneti acolo cu ciobanul sef, si *** ca asa va place. Pacat ca v-ati ales o meserie frumoasa pe care nu o respectati

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Teodor (5 comentarii)  •  14 martie 2018, 16:21

Asta nu e jurnalism ce faci dumneata "madam".Schimba-ti meseria!

Ciprian (17 comentarii)  •  14 martie 2018, 16:29

Pentru suporterii de la peluza Sud: in cazul in care palmaresul/istoria acestui club va fi rupt in doua pe cine veti da vina?pe becali care v-a fugarit de pe stadioane cu bodiguarzi si care trimitea interlopii sa va caute prin fata blocului, sa nu uitam ca totusi v-ati intors o data, sau pe gheneralii la sanul carora v-ati refugiat la primul apel, aceiasi ghenerali care dadeau Steaua unor mafi0ti ca pe un mar stricat, sau pe PN care o ard incognito pe la ambele echipe?........Pentru dumneavoastra don'soara, un articol despre faimoasa academie a fcsb-ului din Berceni (Academia care tre sa rivalizeze cu a lui Hagi intr-un an maxim doi, gen Fat-Frumos din lacrima) cand citim si noi? Nu de alta dar sunt curios sa vad ce fosti Mari Stelisti antreneaza viitorii Stelisti ai fcsb-ului, ce povesti nemuritoare le spun acestia copiilor gura-casca, despre cum si-au rupt ei genunchii pt succesele Stelei. Multumesc.....cat despre CSA, nishte nesimtiti care vor sa traiasca bine pe spatele Stelei, gen becali.

viorel (45 comentarii)  •  14 martie 2018, 17:11

Inca o data felicitari! Ai surprins foarte bine esenta acestui proiect al CSA: incercarea de a scoate profit cat mai repede, doar pentru anumite buzunare de uniforme kaki. Banii publici nu sunt folositi pentru copii si junoiri, pentru sportul cadrelo militare ci pentru plata unor fotbalisti profesionisti. Dintre tarile UE si NATO doar in Romania (cu ale ei democratie originala si capitalism de cumetrie) armata se amesteca in sportul profesionist. Dar poate este o misiune speciala din partea partenerului strategic si obiectivul este sa se atraga si alte tari in NATO, incepand cu Senegalul. Asta este adevaratul motiv al angajarii in armata romana a unui soldat neinstruit senegalez. Vor urma si altii, in functie de interesele strategice ale Aliantei. Lasand gluma, suntem din nou singularizati, la periferia civilizatiei si democratie cu retrezirea acestei relicve a ocupatiei sovietice: amestecul abuziv si brutal al armatei in viata publica, in speta sportul profesionist. Sa nu uitam de ilegalitatile facute la echipa de baschet a CSA, cand analizam inutilitatea si penibilul reinfintarii echipei de fotbal. O armata care nu mai are alte obiective decat sa se implice in sport!!!

flo-ww (9 comentarii)  •  14 martie 2018, 17:30

Treaba asta cu CSA Steaua s-a activat atunci cand a aparut oportunitatea construirii stadionului, fara acest obiectiv maret nu se manjeau ei generalii prin noroaiele ligii a 4 a si prin subteranul justitiei statului de drepti, restul e poveste.

Catalin (18 comentarii)  •  14 martie 2018, 18:04

@ Ciprian : Prietene! Palmaresul Stelei este unul singur si a apartinut unui singur club in toata istoria Stelei, ci anume CSA Steaua Bucuresti. Ti-a spus-o doua instante in decizii definitive intre anii 2014 si 2017 dupa ce s-au analizat actele. Aceleasi instante au constata ca Becali nu a detinut niciodata brandul, palmaresul sau vreun drept sa le foloseasca. DOAR AFC STEAUA BUCURESTI AVEA DREPT DE FOLOSINTA ALE ACESTORA. Mai departe, prin aceleasi decizii definitive si irevocabile, instantele definesc o linie clara intre palmaresele celor doua echipe si constata un prejudiciu adus de Becali fata de clubul CSA Steaua prin folosirea fara drept a brandului si al palmaresului. Aceste lucruri nu a dorit niciodata Maria Andries sa le specifice vreodata in problema STEAUA. Inainte sa va dati cu parerea despre unde este Steaua, downloadati deciziile instantelor si lamuriti-va, pt ca acele procese conteaza, nu parerea acestei pseudo jurnaliste care si-ar da cu parerea si despre evolutia lui Einstein in fizica, dar nu se vinde ziarul si nici ale altor oameni care nu inteleg ca legea se aplica in Romania, nu ce spune UEFA, FIFA, FRF, LPF, Becali sau peluza "ros-albastra". "Multumesc.....cat despre CSA, nishte nesimtiti care vor sa traiasca bine pe spatele Stelei, gen becali." - Ai probleme cu logica? Wow! CSA vrea sa traiasca bine pe spatele proprietatilor pe care le detin? Se pare ca esti la acelasi nivel de inteligenta cu Maria Andries. Hai sa facem un exercitiu de imaginatie: Gheorghe are un magazin si traieste "pe spatele" magazinului. Gheorghe este de condamnat pentru ca detine o proprietate care ii genereaza bani? :))

viorel (45 comentarii)  •  14 martie 2018, 18:34

Catalin laudabil efort de a apara o cauza pierduta. Nu exista niciun argument care sa justifice in Romania anului 2018, membra UE si NATO, revenirea armatei in fotbalul profesionist. Aceasta practica a afost adusa in Romania de trupele sovietice de ocupatie, atunci aparand echipa armatei, a militiei, a securitatii. Intr-o tara democratica nu este loc pentru armata in sportul profesionist. Asta se mai poate doar in lumea a treia spre care vedem ca se indereapta focosii suporteri de la peluza sud, care desi tineri sustin, fara sa realizeze, modele ale statului totalitar. Orice se intampla in disputa MApN Becali, asta nu poate fi motiv pentru revenire la practici de trista amintire si asta doar in Romania ! Ne singularizam din nou si ne mai miram ca UE se uita la noi cu mila si de multe ori cu sila!!! O cerem prin tot ce facem! Nu imi fac iluzii ca o sa asimilezi ceva, este greu cu fanaticii ireconciliabili.

Ciprian (17 comentarii)  •  14 martie 2018, 19:06

@Catalin Multumesc mult pt raspuns, asta vroiam sa stiu. La ce informatii primesti din presa din Romanica si cum diseca ei deciziile judecatoresti, te pierzi in detalii, eu nu am vrut sa irit pe nimeni cu intrebarea mea, eu sunt doar un suporter care nu vrea istoria impartita in doua si clubul pe mana infract0rului din pipera. In ceea ce priveste afirmatia mea despre CSA , eu ma refeream la cei care conduc clubul, insa aici pe site nu ai posibilitatea sa corectezi, asa ca revin la presa si la televiziunea care iti prezinta situatia subiectiv, plus declaratia lui Talpan cum ca este impiedicat chiar de superiorii lui sa-si faca treaba samd si deci am inceput sa cred ca nici ei nu sunt mai breji si ca si ei vor sa traga pe brand-ul Steaua, din nou, am scris gresit CSA. Cum voi sunteti mai aproape de situatie tind sa merg pe mana voastra si in ceea ce priveste conducatorii clubului CSA. Sper sa scapam cat mai repede de tot scandalul si de Wolf of Pipera Street.

rabdaresitutun (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 19:16

@viorel Fotbalul este un sport. La randul ei scrima este un sport. Sa inteleg ca nu ai putut sa te bucuri de medalii cand au castigat la JO.???Sau alti sportivi la alte discipline de-a lungul timpului? caci sunt destui, produse ale acestui club , care il vorbesti de rau : Intr-o tara democratica nu este loc pentru armata in sportul profesionist. Nu mai cataloga pe altii ca sunt o cauza pierduta. Tu cu logica ta de fier esti cel mai bun exemplu.

tonyloveSteaua (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 19:19

trist sa vad cum tu fatuca denigrezi un club asa mare ca al Stelei , stii ceva fotbalul nu e doar un sport cu varza , nu e vorba numai de palmares , branza ciobanului si tampeniile scrise de voi zi de zi , ptr unii dintre noi inseaman scoala de fotbal , respect si educatie ceea ce la fcsb numai reprezinta nici un om normal la cap din tara asta , nu tot e roz la STEAUA azi dar noi numai suntem nevoiti sa ascultam toata ziua toate jignirile ciobanasului din pipera, vreau sa imi duc copilul la stadion fara sa imi fie rusine ca STEAUA era condusa si finantata numai de puscariasi , jiji , mm si ligaul de mustata ,...cat despre bani publici , ce pot sa spun? te scalzi in ridicol , chiar nu intelegi ca 95% din sport vin de acolo , pe bune ???

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  14 martie 2018, 19:22

DNA sa vina sa va ia !!! 1.- Atitia destepti, juristi, jurnalisti de asa zisa investigatie, ca Costin Stucan spre exemplu care-l are in atentie doar pe Hagi, toti priceputi in lalala, dar nici unul in stare sa sesizeze DNA in cazul ilegalitatilor comise de CSA si MApN in cazul cederii cu paguba a sectiei de baschet cu marca cu tot catre un prieten al lui Pota si o banca care functioneaza la limita legalitatii, unde tot Pota si-a uns un amic. Ar fi de investigat: coruptie la nivel inalt, abuzuri, ev mita si spalare de bani, furt calificat – sa ne amintim ca lui Becali care a tinut singur de fapt marca Steaua cunoscuta in lume i se cer peste 30 milioane euroi despagubiri !!! Este de investigat eventual si ce-a primit eventual Pota ori psd de la prietenii unsi politic !!! pe o functii de sefi care le aduc peste un milion euroi pe an doar salariu. DNA chiar are aici o problema mare chiar daca n-a trimis nimeni o sesizare amanuntita caci faptele sint foarte cunoscute publicului larg. Sesizari au facut – din pacate doar la CSA – multi parinti ai caror mici baschetbalisti au fost lasati pe dinafara ori au fost defavorizati. --------------------------------------- DNA sa vina sa va ia !!! 2.a- Infiintarea sectiei de fotbal a CSA este un pericol major, un atentat la securitatea nationala, nu numai caci sint folosite fonduri care ar trebui directionate in aparare ci si datorita faptului ca romanii nu inghit echipe ministeriale. Fondurile alocate sint inca mici iar nemultumirea inca n-a atins cote alarmante. Batai de strada asemanatoare unuia civil ar putea aparea chiar la meciurile de promovare dintre clona psd Steaua si ce-a mai ramas din Rapid ! Daca va promova Steaua va fi jale, o sa fie prea tirziu sa-mi dati dreptatet. 2.b- sectia de fotbal a aparut trecind peste doua hotariri guvernamentale din 2000 si 2003, este doar opera lui Dusa si Talpan orict ar vrea sa sustina CSA ca a fost o hotarire guvernamentala. Nici pomeneala. Par abuzuri si ilegalitati care se vad de le Luna si felul in care s-a construit echipa, s-au facut contracte si felul in care au fost adusi in functii importante tot felul de nimicuri fara ocupatie care par a veni direct din circiuma, fara scoala, pregatire manageriala, pedagogica, azi nimicuri imi pare rau ca trebuie s-o spun, indivizi care in timp ce dadeau in minge dar si dupa aceea nu au simtit nevoia sa fie educati cit de cit. Prin abuz si ilegalitati ia nastere de fapt un monstru !!!, un pericol real pentru societate !!! Prima bataie generala ar putea avea loc peste doua luni. Eu integistrez, sa nu ziceti ca nu v-am avertizat !!!

tonyloveSteaua (2 comentarii)  •  14 martie 2018, 19:33

trist sa vad cum tu Marie denigrezi un club asa mare ca al Stelei , stii ceva fotbalul nu e doar un sport cu varza , nu e vorba numai de palmares , branza ciobanului si tampeniile scrise de voi zi de zi , ptr unii dintre noi inseamna scoala de fotbal , respect si educatie ce se intampla la fcsb numai reprezinta nici un om normal la cap din tara asta , nu tot e roz la STEAUA azi dar noi numai suntem nevoiti sa ascultam toata ziua toate jignirile ciobanasului din pipera, vreau sa imi duc copilul la stadion fara sa imi fie rusine ca STEAUA era condusa si finantata numai de puscariasi , jiji , mm si ligaul de mustata ,...cat despre bani publici , ce pot sa spun? te scalzi in ridicol , chiar nu intelegi ca 95% din sport vin de acolo , pe bune ???

Mihai (5 comentarii)  •  14 martie 2018, 19:39

Fata tu nu stii ce vorbesti.Tu traiesti din bani publici, din banii nostri , a astora care ne pierdem timpul citindu-ti mizeriile.Cuvantul "RUSINE" ,nu te-ar afecta daca l-as folosi ,pentru ca nu exista in bagajul tau lexical.

stefan (18 comentarii)  •  14 martie 2018, 19:51

maria andrieș = il caragiale? aiurea, e prea puțin. șecspir, nene, dacă nu cumva radu herjeu. la cratiță, femeie, nu la cultivat troli

maresalul (1 comentarii)  •  14 martie 2018, 20:07

caInii latra ,URSUL TRECE

Che Guevara (49 comentarii)  •  14 martie 2018, 20:31

Felicitari!

Che Guevara (13 comentarii)  •  14 martie 2018, 20:31

Felicitari!

George (1 comentarii)  •  14 martie 2018, 21:33

Stimata doamna, cam cat luati de la Becali? De-o ciorba, de-o tuica? Cam de *** articolul dvs, in primul rand ca e fals. CSA Steaua, spre deosebire de firma care va plateste pe dvs, FC FCSB SA, chiar investeste in copii si juniori.

AntiSistem (1 comentarii)  •  14 martie 2018, 21:37

" Suntem membrii UE si NATO " , " Civilizație " ... Serios ? Toți inculți folosesc aceste cuvinte fără ca sa aiba habar ce înseamnă cu adevărat sclavia modernă. Ferească Dumnezeu de prostii cu " școală ". Am ajuns vasalii Europei si ai SUA ( si nu e vorba de Soros , ca să fiu bine inteles ). Corectitudinea politica e la ea acasă pe site-ul asta în general și pe blogul lui Andrieș în particular , care sarea ca arsă si ii făcea " fundamentaliști " pe creștini care au protestat la acel " film premiat la Cannes " numit 120 bpm. Mai lăsați - ne domnule să respirăm ! Cred că și homosexuali s-au săturat să fie atât de băgați în seamă ! Era bine să fi crescut intr-o familie de homosexuali , să vedem atunci dacă mai tipai chestii de genul " Lăsați libertatea in pace ". Doamne , ce fac unii oameni din ipocrizie , lașitate si pentru statutul social. PS Din ce loja masonica faci parte ? La seful tau Ioanitoaia care "ar fi vrut să fie evreu " se observă foarte clar un semn masonic ( mana la ochelari , pentru necunoscători ) pe poza de pe blogul lui personal. PPS Dacă ai " lasa libertatea in pace " nu mi-ai cenzura comentariul. Dar nu ai tăria de caracter să faci asta...

ticbis (126 comentarii)  •  14 martie 2018, 23:40

Excelent articolul tau, Maria, savuros si cat se poate de amar de adevarat! Respectele mele, esti una dintre putinii jurnalisti care nu-si bat joc de meseria asta! Felicitari si tine-o tot asa! Citind comentariile, am remarcat cu regret ca lumea nu-si da seama de ceea ce se intampla, confunda notiuni si habar n-are despre ce vorbeste :))) Le reamintesc tuturor ca nu exista la ora actuala NICIUN club departamental afiliat la UEFA, chiar daca este finantat din bani publici, asta pentru ca regulamentele din fotbalul profesionist international au restrictii clare privind statutul juridic al societatilor care administreaza cluburile de fotbal profesionist afiliate. In statutul FRF este in vigoare in prezent un paragraf adoptat in 2011 care se conformeaza cerintelor UEFA: "Cluburile sportive de drept public nu pot fi membre ale FRF. Cluburile sportive de drept public afiliate în prezent la FRF au obligatia ca, pana la data de 01.07.2012, sa se organizeze în cluburi sportive de drept privat, în caz contrar urmând a fi excluse." Acest paragraf a fost adoptat in statutul FRF in 2011 ca urmare a solicitarilor transmise de FIFA si UEFA intr-un document de 27 de pagini transmis de la Zurich in data de 12 noiembrie 2010 si semnat de Marco Villiger, director al Departamentului Juridic, si de Fanienne Moser-Frei, sef probleme juridice la nivel de corporatii. Pe scurt, citez cateva randuri din textul documentului: "Va recomandam organizarea cluburilor sportive doar sub forma de organizatii non-profit sau societati cu raspundere limitata, fara a avea statutul de „public law entities” („persoane juridice de drept public”). În opinia noastra, astfel de cluburi sportive, având statutul de persoane juridice de drept public, sunt sub autoritatea statului român, ceea ce presupune faptul ca statul român poate interveni în mod nejustificat în activitatea cluburilor sportive, activitate, care, dimpotriva, trebuie sa fie sub controlul exclusiv al FRF. (...) interventia guvernului în activitatile cluburilor sportive presupune o influenta indirecta asupra FRF, care trebuie evitata pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipuleaza în mod corect ca FRF este „a non-governmental entity” („persoana juridica neguvernamentala”) si respectarea obligatiei care le revine membrilor afiliati la FIFA si la UEFA, de a-si administra activitatea independent (...)". Evident, CSA-ul cu toate sectiile sale este o societate de drept public si nici nu are cum sa fie altfel. Cu alte cuvinte, Dragnea si toti ministrii lui pot sa dea milioane de euro in echipa de fotbal a CSA-ului, pot sa cumpere jucatori din orice colt al lumii si pe orice suma, pot sa le dea din bani publici salarii ca a lui Messi, pot sa vina 100 de sponsori privati, atata timp cat forma juridica de functionare a societatii este de drept public, nu va fi niciodata afiliata la FRF sau UEFA, fiind impotriva regulamentului si al statutului. Pentru ca echipa de fotbal a CSA sa se poata afilia la FRF si la UEFA este obligatoriu sa fie vanduta/inchiriata/concesionata sub administrarea unei societati private, adica unui alt "Becali". Numai ca la pretul impus de armata de 4 mil de euro pe an doar pentru marca si pentru nume la care se adauga cheltuielile curente plus chiria pentru stadion si baza sportiva, nu cred ca se vor gasi prea curand amatori interesati de o asemenea "afacere"! :)))

Dan (3 comentarii)  •  15 martie 2018, 5:52

eu am spus mai demult ca statul nu ar trebui sa investeasca in sport ... poate doar infrastructura .. stadioane .. atat ... dar nu platesti tu salariu la fotbalisti din banii mei .. cand noi nu avem pensii autostrazi scoli salari la doctori si profesori .. sii tu vi sa platesti 20k euro lui camara ? vai cat de slaaaaaaaaaabi de creieri ce lume primitiva ... copilasii din ghencea .. care sunt corecti ei .. Buey peluzari mancatori de seminte .. in timp ce tu faci garagara pe ghencea . *** moare de foame ;) la FCSB am cum sa imi dezvolt afinitatea pentru fotbal fara sa dau obligat bani ... daca vreau imi iau bilet ...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

17 mentori dementori (2 comentarii)  •  15 martie 2018, 5:55

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (3 comentarii)  •  15 martie 2018, 6:08

buey , "Catalin (13 comentarii) • 14 martie 2018, 13:59)" tu esti *** .. hahaha acum te `am ginit esti un *** ca mircea badea pus de cineva sa infecteze opinia oamenilor .. auzi vorba la catalin .."unde e dovada ?" ce dovada slabule la creier ? de undce are armata bani .. noi nu avem avioane tancuri ... nu avem haine .. pleaca soldatii cu uniformele carpite ... si tu ai tupeul sa vorbesti de csa ... vai daca erai in fata mea te bateam de faceai pe tine .. *** ... fi ba sincer tine coloana dreapta .. ca ajunge csa in liga 2 ... si acolo trebuie sa vanda din nou .. cum au vandut lui paunescu .. atunci ce face mhaaaa ? cine vine patron .. ca vad cum craiova .. echipa cu traditie a disparut vad timisoara .. echipa cu mi de mi de suporteri a disparut .. vad echipe sustinute din bani publici , urziceni otelul .. au disparut .. baaaa esti batut in cap .. astia ne fura banii si tu latri pe aici besi in ignoranta ta ca ma enervezi ..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (3 comentarii)  •  15 martie 2018, 6:20

@ Ciprian : Prietene! Palmaresul Stelei este unul singur si a apartinut unui singur club in toata istoria Stelei, ci anume CSA Steaua Bucuresti. Ti-a spus-o doua instante in decizii definitive intre anii 2014 si 2017 dupa ce s-au analizat actele. Aceleasi instante au constata ca Becali nu a detinut niciodata brandul, palmaresul sau vreun drept sa le foloseasca. DOAR AFC STEAUA BUCURESTI AVEA DREPT DE FOLOSINTA ALE ACESTORA. ||||| Cataline ai perfecta dreptate apartine unui siingur club Steaua bucuresti care joaca in liga 1 ... Csa a castigat in 2 instante numele de Steaua .. atata .. de aia jucati voi in liga 4 hahahahah .. si csa apartine *** ;) btw .. comentai pe gsp .. vaaaaai vedeti voi ce se intampla pe 15 ianuarie 2018 .. am trecut de 15 ianuarie 2018 ce sa intamplat ? sa vezi ce rad de tine oagare .. cand o sa dispara clona din ligile inferioare :)) Asa e romanul destept distruge singur ce avem bun ;)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Popa (4 comentarii)  •  15 martie 2018, 7:36

Oare lui Lacatus ii pasa de articolele tale ? Se pare ca nu ... iar Stoica a amutit pt ca a fost lasat pe dinafara ... Sunt curios daca toate aceste angajari, facute de o armata NATO , sunt conform legilor in vigoare ! Sau fac ca pesedistii : cu detasare pe 6 luni , ca sa evite concursul pt un post liber .

Comentează