Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

E un inceput!

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 2 octombrie. Va multumesc!

Iata articolul in forma finala:

Mai puternica, mai legata decit in fata lui Bayern, Steaua se […]

miercuri, 1 octombrie 2008, 10:31

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 2 octombrie. Va multumesc!

Iata articolul in forma finala:

Mai puternica, mai legata decit in fata lui Bayern, Steaua se apropie cu pasi siguri de ceea ce ar trebui sa insemne o echipa de Champions League. Punctul muncit cu Fiorentina da dreptul la altfel de calcule. A impins la o parte marginea prapastiei si a adus in prim-plan meciul cu Lyon. In trei saptamini, Steaua trebuie sa dreaga minusurile vizibile la Florenta. 

Iar minusurile care au sarit in ochi au fost cele din atac. Frica paralizanta din meciul cu Bayern s-a diluat, dar lipseste luciditatea pe care Steaua o are in campionat. Pantera Semedo a functionat la jumatate din ferocitate. In fata apararii viola, Stancu a aratat precum copia lui palida din Liga 1. Meseria atacantilor e golul, nu ocazia! O stie, si el, si Semedo, si Szekely. Si Dayro, care trebuie sa-si regaseasca ritmul si sclipirile latino. 

Sint reglaje individuale si reglaje colective de facut. Multi dintre jucatorii Stelei si-au depasit limitele, unii inca nu evolueaza la potential maxim, relatiile de joc nu s-au cristalizat. Dar, pe ansamblu, Steaua respira mai multa soliditate decit acum un an. O echipa care se construieste, bloc cu bloc, contracronometru. Cu un antrenor care, la rindul lui, invata si creste de la meci la meci. Lacatus i-a imprimat echipei un stil viu, direct, barbatesc. Nu mai ramine decit sa-i transmita ceva si din agresivitatea lui ca fotbalist.

Se poate mai mult, iata motto-ul Stelei in acest debut de sezon. Ceea ce pierde prin absenta unui play-maker, echipa din Ghencea poate suplini prin forta grupului. Printr-un plus de atitudine si de concentrare. Se poate mai mult, iata mesajul pe care stelistii l-au cucerit in Italia, in numele fotbalului nostru.

Un punct pare putin, egalul suna ingrat, dar maniera in care a fost obtinut inseamna mult! Un inceput fast si un progres incontestabil fata de resemnarea si neputinta sezonului trecut. E drept, si asteptarile publicului au progresat. Vorbim deja despre alt nivel al performantei. In Champions League, Steaua se afla in situatia sportivilor care bat recorduri nationale la Olimpiada. Mai are un prag pina la excelenta: sa inscrie cu Lyon.

Au contribuit: Maria, mihai din oradea, bad news, supernova55tm, sagetatorul, Delea Razvan, obsedat, un_valah, iocan, Silviu, Catalin, Piciu, telespectator, stelistu, Claudiu, kimoto, Fibra, PhaSS, iora, ionutmt, Andrei, neamtzu, ovidiu genova, draku, Laur, razvan, ovidiu, ffineti, iulian, anlu, daniel_stelaru, Tiberius, Suporter Steaua, mirel01, un om, floppy, butinho, Paul Slayer, diego, un stelist, neli, koll, lord belial, adrian, Johnson, Alex, xxx, CuMinte, wtf, Quasymodo, Gigi, Dumitrascu.

Comentarii (103)Adaugă comentariu

bad news (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 10:53

dezlanat…incoerent…fara mijloc…individual…timorat in cea mai mare parte, minus ultimele 15 minute…desi sunt stelist, de cand am vazut jocul CFR ului in Liga, nu ma pot abtine sa nu fac comparatii si intotdeauna echipa mea iese in dezavantaj….stiu, o sa scrieti ca Steaua i-a batut, ca a facut egal acasa, bla bla bla….dar cert e ca Steaua nu s-a intalnit niciodata cu CFR ul care a jucat cu Roma…desi tin azi cu CFR ul ca roman, ca stelist, parca as vrea sa nu mai joace atat de frumos, de complet, dezinhibant si laudele ar mai putea continua…nu de alta, dar n-as vrea sa mai continui cu comparatiile favorabile CFR ului si dupa meciul cu Chelsea, pentru ca deja scuza campionatului sarac cu jucatori de mana a paispea s-a daramat atunci, la Roma…stafeta e mult mai ridicata acum si din pacate, Steaua nu a putut-o depasi, jucand in aceeasi nota, de trei ani de liga…

dak (18 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 11:10

vorba lui dragomir, daca aveau sange in instalatie, castigau… apararea foarte buna, atacul pe nicaieri, dayro si stancu maini moarte…

mihai din oradea (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 11:17

Sint mai suparat decat as fi fost daca am fi pierdut,pentruca din 2 meciuri avem 1 punct cind puteam avea extrem de usor 4.Fiorentina a avut aseara una din cele mai slabe evolutii a unei echipe straine contra stelei mult sub Bate,Legia sau Galata nu cred ca data viitoare ii mai prindem intr-o forma asa de slaba.Dayro=0,la fel Stancu,cit despre Semedo f.bine ca da gol cu otopeni,Medias,Pandurii dar daca contra clujului,rapidului,timisoarei,lui dinamo, SI MAI ALES CONTRA CELOR DIN GRUPA noastra nu da gol atunci se pare ca enigma debarasarii fostului patron de el este pe cale a fi dezlegata.Unde ne sint virfurile ATACANTII ADEVARATI ???

supernova55tm (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 11:24

culmea e ca acum ne lada toti,ne ladam si noi ?! si promitem ca data viitoare…(asa ca inaintea fiecarui meci ) vom avea 4 bari ,alte 5 ocazii singuri cu poarta goala ( a lor nu a noastra… Nicolita fii atent ) vreun penalty pe care sa-l ratam sii…..iar vom pierde Lacatus va zice pacat ca am pierdut;Becali : am avut meciul in mina darvom lua iar de la capat ….data viitoare vai de lyonezii si de mama lor realist vorbind ferice de cei care cad in grupa cu STEAUA !

sagetatorul (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 11:28

Ne lipseste un adevarat COORDONATOR de echipa,UN VIRF AUTENTIC,tupeul,sansa etc etc

Delea Razvan (3 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 11:47

Stelei ii lipseste un atacant de gabarit, gen Boya sau Kone, acel varf care sa fie capabil de a intoarce mingi utile celor ce vin din linia a 2-a. Bogdan Stancu aseara a fost zero la toate capitolele, pur si simplu inexistent. Dar consider ca nu are nicio vina, nu trebuia pus sa joace acolo. El joaca bine cand are in fata sa un atacant masiv care sa-i dea o pasa buna, Stancu e letal in cei 16 metri.
Dayro Moreno ar trebui sa inceapa sa joace cu mingi „din prima”, sa nu mai tina mingea asa mult. Sigur.. e destul d greu sa se obisnuiasca cu stilul celorlalti din moment ce acestia se tot schimba, azi e Semedo, maine e Szekely ori Toja.
In orice caz, Steaua a aratat destul de bine, apararea a fost aproape perfecta. Orice ar spune italienii sau dinamovistii, ros-albastrii au fost peste violeti.
Multa bafta in „dubla” cu Lyon! Trebuie sa prindem macar locul 3.

Delea Razvan (3 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 11:58

Primele 15 minute au fost pline de emotie, Fiorentina a atacat rapid, incercand sa inscrie repede pentru a-si face un meci usor.

obsedat (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:00

Nu pot intelege strategia de invins adoptata de Lacatus dupa modelul lui Piturca de la campionatul european, cu mijocasi centrali defensivi, in care nu punem probleme serioase in atac si ne bucurum pentru un egal scos cu o echipa a Florentei in zi proasta. In acest fel nu vom trai succese ale Stelei asa cum am trait cu CFR.

un_valah (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:00

diferenta dintre steaua de la firenze si clujul de la roma??? de mentalitate… poate si pentru ca clujul a jucat cu doar 3 romani in primul 11, antrenor italian(chiar daca necunoscut), in schimb steaua a avut doar 3 straini in primul 11, antrenor roman(care si-a pierdut de mult agresivitatea care o avea pe vremea cand juca)…
or fi ei straini de mana a doua dar parca nu intra pe teren timid, cu frica, ci joaca dezinvolt, cu tupeu… atitudine pe care am vazut-o cu totii la roma… inca astept ziua cand voi vedea pe steaua jucand asa in liga

iocan (4 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:02

lucrurile sunt clare:
-fiorentina este o ekipa nici prea-prea,nici foarte-foarte. cam sta in mutu si gilardino plus prandelli,care stie meserie si a creeat aceasta echipa.cred ca mutu se iroseste acolo;
-pt. orgoliul nostru,este foarte bine a le-am luat italienilor 4 pct din 6.ei ne priveau cu aroganta,dar iata ca cfr si steaua i-au cam dezumflat;
-referitor strict la joc,steaua a fost foarte bine asezata in teren,pe faza defensiva,goe,ghionea,radoi,lovin + fundasii laterali au fost formidabili;
-fiorentina a dominat,dar in limitele unei echipe gazde, steaua insa, a avut OCAZIILE;
-stancu,de acum este clar,nu este varf impins ! mai trebuie un varf de careu,cred ca acest kapetanos ar trebui „jucat” mai mult;
-nu avem posesie,ne lipseste plesan. steaua ar trebui sa achizitioneze,nu un nr. 10,ci un numar 8,gen dorinel munteanu,omul cu pasa;
-lacatus a progresat mult k antrenor,in primele meciuri din liga nici nu iesea decat rar de sub copertina,acum se comporta pe orice stadion,ca acasa,pe ghencea.Creste odata cu echipa.
-sa nu exageram cu laudele,steaua nu a invins inca pe nimeni,iar daca bate pe lyon n-o sa mai avem suficiente cuvinte de lauda ca sa-i caracterizam ca le-am irosit cu fiorentina,care este o echipa totusi modesta!

SILVIU (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:02

CU TOATE ACESTEA STEAUA DUCE O LIPSA ACUTA A UNUI ATACANT DE VALOARE, A UNUI VARF CARE SA FRUCTIFICE OCAZIILE CREATE DE ECHIPA!

Catalin (108 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:03

Salut! Vad ca deja s-au facut destule comentarii legate de jocul Stelei – trebuie un varf „de gabarit”, un coordonator etc. Sunt de acord. As vrea totusi sa fac o mentiune.
Mie mi s-a parut ca printre remarcatii partidei ar trebui sa se afle si George Ogararu. Mutu nu a miscat in principal datorita lui. Singura ocazie reala („cap” …in plasa laterala) a lui Mutu (exceptand sutul din lovitura libera) s-a datorat unei lipse de sustinere din partea mijlocasului de pe acea parte (Banel).
Deci, dincolo de Goian si Ghionea , eu l-as remarca pe Ogararu pentru faptul ca a reusit sa anihileze unul dintre cei mai periculosi (poate cel mai periculos) atacant al Fiorentinei si unul din oamenii de „gol”. A deposedat perfect, a pasat excelent, nu s-a pierdut cu firea si a participat si la constructie. Daca pe partea cealalta exista poate un Golanski (si nu Petre Marin care are experienta…dar nu viteza), situatia se schimba si mai mult. Ogararu-Banel, Golanski-Semedo (sau Szekely) – 2 „cupluri de banda” foarte puternice care pot destabiliza orice aparare.
Deci, dincolo de „Semedo e bun dar emotiv, Goian si Ghionea foarte buni etc..” cred ca ar trebui mentionat faptul ca Ogararu se dovedeste un transfer reusit si un castig pentru echipa….CU el si ceilalti, Steaua va creste de la meci la meci (sper eu)…

Piciu (27 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:06

Daca Lovin , Dayro Moreno , Semedo si Bogdan Stancu ar fi avut calitatile lui Boloni, Dorinel Munteanu , Lacatus si Camataru , Steaua era pe primul loc in grupa .
Lovin greseste prea mult in faza de constructie , noroc ca recupereaza foarte bine .
Dayro Moreno nu are viteza de reactie , noroc ca joaca cu ambitie.
Lui Semedo ii lipseste tupeul lui Lacatus .
Iar Bogdan Stancu nu are un servant care sa-i puna in valoare calitatile . El nu are forta de a se lupta de unul singur cu fundasii adversi .
In rest echipa sta bine pe picioare .

rizo (6 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:06

acesta va fi singurul punct castigat de steaua in aceasta grupa

telespectator (17 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:07

Ma uimeste stilul GSP de a umple ziarul cu un semi-esec al Stelei (pina la urma Fiorentina au fost mai jaloane ca Roma in meciul cu CFR). Dupa victoria Clujului la Roma GSP era plin de articole despre meciul Stelei cu Bayern.
Cum puteti sa dedicati atitea articole de lauda Stelei, care nu a inscris nici un gol in UCL? Eu chiar speram sa bata Steaua aseara, si daca nu ar fi intrat in teren tremurind, daca ar fi avut un pic curaj, nu aveau ce discuta cu Fiorentina. Sint total dezamagit de atitudinea din teren a mijlocasilor, atacantilor si antrenorului stelist. Fundasii au dus tot greul intr-un meci care putea fi cistigat in stil mare.

Delea Razvan (3 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:07

Catalin, parerea mea ca toti cei 6 jucatori cu profil defensiv ( Marin, Ghionea, Goian, Ogararu, Lovin si Radoi ) au jucat foarte bine. Steaua are aparare, atacul scartaie. Au trecut doua meciuri din UCL si nu s-a inscris nici macar 1 gol.

un_valah (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:07

ca sa fie o echipa puternica aproape de valoarea ligii campionilor steaua mai are nevoie de un coordonator de joc, pentru ca acesta nu exista, si de un varf de careu, arthuro este de nivelul diviziei b in spania in nici un caz de liga campionilor…
ps: si de tupeu in joc…

stelistu (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:11

VORBE MULTE PRIETENI. ADEVARUL L-A SPUS PITURCA DESPRE NATIONALA CARE SE REFLECTA SI LA ECHIPELE DE CLUB.STEAUA NU E MANCHESTER,BARCELONA SAU ECHIPE DIN AMERICA DE SUD GEN SANTOS RIVER PLATE SAU BOCA SA BATA PE ORICINE.NE PLACE SA CREDEM CA SUNTEM BUNI SI CA STEAUA AR TREBUI SA JOACE EXCELENT. „INSA NU POTI SA ITI CONSTRUIESTI O CASA DIN PAMANT CA VINE PLOAIA PESTE TINE, POATE AI NOROC SA NU PLOUA.

Claudiu (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:11

Intr-adevar, Steaua incepe sa arate ca o echipa de Liga. Mai este mult de lucru, mai ales in faza de finalizare, unde Semedo si Stancu n-au facut fata presiunii. Dupa meciul cu Bayern, unde norocul a fost la mare cautare, la Fiorentina, sansa a fost de partea Stelei. Mutu putea s-o ingroape pe Steaua care, cu o infrangere in fata violetilor, ar fi iesit din cartile continuarii in Liga. Dar asa, meciurile cu Lyon se dovedesc a fi decisive pentru ca Steaua sa mai faca un pas mare spre repetarea performantei din 1986. Ca si atunci, Lacatus face parte din echipa. Speram in mai bine de la meciurile urmatoare. Sansele sunt aceleasi ca la inceput, e nevoie si de putin noroc.

gigi (15 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:15

……e de ajuns

kimoto (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:15

mai puternica,mai legata decat in fata lui Bayern…dar care bayern – cel cu „b” mic de aseara si din dupa-amiezile recente de Bundesliga,sau acel Bayern cu majuscula – de toate zilele?!

P.S. daca luam in discutie prima varianta de bAYERN atunci nu ne ramane decat sa …tacem

Fibra (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:16

Parerea mea,Lacatus e antrenor modest,nu stie cind si ce schimbari sa faca.Prin minutul 65 cind Steaua era in corzi trebuia introdus Szekely in locul lui Dayro,apoi Toja in locul lui Stancu si Tiago in locul lui Banel.O simpla parere.

PhaSS (5 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:18

Si totusi, ce lipseste? De ce o echipa care incepe sa arate ca o echipa de Champions League nu poate sa marcheze? Pentru ca asa e in fotbal, nu poti sa le ai pe toate. O sa vina si golurile, si victoriile. De unde stiu? Stiu, pentru ca mereu Steaua a fost cea care a reusit performante in Europa. Steaua a stiut sa iasa cu capul sus din meciurile europene. Si o sa o faca si anul acesta, macar pentru omul ala de pe banca, cel care reprezinta de ani de zile tot ceea ce au vazut frumos stelistii de-a lungul anilor la aceasta echipa.

iora (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:21

steaua se plange de trei ani cat e de greu in UCL, ca sa ne multumim cu un 0-3, ca ce bugete au „aia”… bla…
si vedem ca vine un cfr, un bate borisov, un aalborg sau zenit care se vad ca nu refuza jocul si nu se inchina in fata marilor echipe. noi ne multumim cu un 0-1 si un 0-0 cu niste echipe in scadere de forma evidenta, si in loc sa jucam fotbal ne multumim cu nimicuri. asta este mentalitate romaneasca gen piturca si olaroiu care distrug spectacolul si chiar notiunea de fotbal. pana acum le dadeam dreptate stelistilor, dar de cand avem termen de comparatie (cfr, bate borisov), scuzele sunt penibile.

ionutmt (5 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:22

Zici bine. Se apropie. Cum zicea si Laca, suntem pe drumul cel bun, pana la urma vom si marca. Atunci cand va fi mai multa nevoie, l-a completat Piturca. Apropos de Lacatus. De la meci la meci devine tot mai sigur, tot mai bun. Detractorii sai, chiar si din interiorul galeriei steliste, sunt tot mai putini. Iar daca Semedo nu se pierdea cu firea, cu siguranta ar fi bifat prima sa victorie in CL. Una peste alta, joc bun si punct urias. Asteptam returul pentru infrangerea complexului italian. 🙂

Andrei (3 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:25

Ca viziune tactica, Marius Lacatus a gandit bine jocul, bazandu-se pe o aparare forte, care si-a facut, de altfel, datoria si incercand sa loveasca pe contraatac, punandu-si sperantele in viteza de reactie a lui Nicolita si Semedo, ca si in oportunismul lui Bogdan Stancu. Din pacate, compartimentul care trebuia sa creeze pericolul aseara nu a prea functionat : Radoi – ocupat mai mult cu faza defensiva, Dayro Moreno – absolut debusolat si, oarecum, depasit de importanta rolului pe care trebuia sa-l interpreteze, Lovin – „chiorul din tara orbilor”, avand, totusi, cateva pase exceptionale pentru atacanti, Nicolita – neobosit, insa cam limitat…
Cat despre atacanti, nu se poate spune ca titularizarea lui Stancu a fost o alegere nefericita, fiind total depasit in duelurile cu apararea fiorentina si, probabil, nesimtindu-se in largul sau pe postul pe care a fost folosit. Semedo s-a zbatut mult, insa ii lipseste curajul si decizia in fata portii, ezitand deseori intre pasa si sut si reusind, aproape intotdeauna, un amestec intre cele doua, total ineficient si foarte frustrant pentru colegi ori spectatori.
Introducerea lui Szekely, Thiago si chiar a lui Kapetanos ne-a aratat, chiar daca mult prea tarziu, ca Lacatus a „mirosit” schimbarile, efectuindu-le, insa, temator si, deci, tardiv…
Fata de meciul cu Bayern e, oarecum, un progres, diminuindu-se mult frica paralizanta ori tracul fatal ce au predominat in acel joc. Probabil, o data cu acumularea de jocuri si conturarea unui „11” stabil, vor veni si realizarile importante, cu goluri, victorii si puncte importante. Sudarea unei echipe nu se poate face, insa, schimband formula la aproape fiecare meci si nici sperand la cine stie ce transferuri „salvatoare” in viitor, ci incercand, iar si iar, cu jucatorii care sunt, cristalizarea macar a unei coloane vertebrale, daca nu a unui bloc functional, cat de cat acelasi, care sa „viseze” asezarea in teren si s-o poata utiliza cu succes, cu ochii inchisi. Dar, mai e mult de lucru…

Andrei (3 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:27

RECTIFIC :
„nu se poate spune ca titularizarea lui Stancu a fost o alegere fericita…”.

neamtzu (14 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:27

….dar din pacate pentru mine si pentru ceilalti suporteri stelisti, este inca tot o echipa „doar” de nivelul grupelor Champions League…Daca judecam obiectiv, Steaua produce aceste remize mai mult din unitatea echipei, si in special a blocului defensiv….Ganditi-va ca ogararu, goian, ghionea, p. marin, radoi si lovin au cel putin 4 ani de meciuri jucate impreuna, au invatat apararea italiana de la zenga si au perfectionat-o cu olaroiu, dar pentru a iesi din grupe si a entuziasma, ai nevoie de inspiratie, sclipire de geniu de la mijloc in sus…acolo se face diferenta..Cu un jucator gen „Juninho Pernambucano” la mijlocul terenului si un varf adevarat, poti sa speri la mai mult….altfel esti la mana hazardului, la „fie ce-o fi”…
In orice caz, mai am o idee de lansat…daca acceptam teoria ca nivelul echipelor mari de CL ne este inaccesibil, si am vazut cu totii ce instructie am primit in Ghencea de la Real, Lyon si partial Bayern, nu inteleg de ce noi nu am putea repeta acest lucru cu echipele din campionat in deplasare…Ar rebui sa existe aceeasi logica…insa noi ne chinuim mereu in deplasare in ultimii ani…

ovidiu genova (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:28

domnilor sa mai incetam de al lauda pe lacatus asa tare deocamdata…un antrenor mare facea schimbarile prima daca vrea sa demonstreze ca avem valoare.cum e posibil sa il ti pe bogdan stancu in teren 75 de minute si el nu a facut un lucru bun….prandeli avea schimbati deja toti trei jucatori…
daca e un antrenor asa bun lacatus putea sa castige….
si nu era greu….nu are curaj si se multumeste cu putin cea ce nu e corect pentru noi….meritam mai mult si daca noi spunem ca e bine asa sa nu mai vorbim de primavara sau de alte chesti pentru ca, suntem mielusei…forza steaua si mai mult curaj

draku (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:30

Nu avem varf impins .. e simplu..stancu nu are ce cauta pe teren ca varf impins..este degeaba pe postul asta .. ca dovada ca si ieri nu a facut nimic .. deci … parerea mea..este ca ..greul nostru a dat gol cu capul…pasa de gol…a scos un penalty…a dat inca un gol…pe care arthuro sigur il dadea in bara.. si toate astea..fiind jucat numai pe final..un meci titular cu otopeni sa zicem..chiar dak nu e adversar redutabil… sa vedem cam cum s-ar descurca …

draku (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:31

*grecul

Laur (70 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:34

aparare slaba mijloc inconstant si atac format doar din mutu , gilardino fiind absent nemotivat, asta a fost aseara fiorentina..aparare solida , mijloc inconstant , atac quasi inexistent , sporadic , asta a fost steaua aseara..despre partiturile celor doi antrenori : s-a vazut la sfarsit prandeli a ales tactica ineficienta cu mingi inaalte si abuzand de centrari majoritatea nereusite..steaua , pe contre s-a bazat mult pe semedo sacrificandu l pe moreno care a avut foarte putine mingi -asta a fost surpriza pregatita de lacatus , joc pe benzi in special pe cea cu banel si semedo , prudent pana in min 80 cand au incercat sa iasa la joc .Concluzie :fiorentina slaba in aparare , echipa de batut

razvan (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:38

Arthuro, Bogdan Stancu….. si tot nu avem atacant.
Poate ca Lacatus ar trebui sa il incerce si pe Kapetanos.
E adevarat nu stie cu mingea, mai rau sare din el ca din coltul mesei, dar are plasament si detenta.
Eu zic ca ar trebui sa fie titular cu CS Otopeni, da 1 – 2 goluri si prinde incredere.
PS : nu stiu „Gigi” ce parere are?

ovidiu (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:44

imi pare rau dar voi chiar vedeti alte jocuri!cum puteti sa laudati o formatie care n-a marcat in 2 meciuri?sunteti obsedati de steaua sau poate becali va plateste sa-i faceti reclama?maeciul de la Roma nu l-ati vazut?CFR a jucat un fotbal modern si s-a aparat exact,chiar daca a prit golul destul de repede.probabil daca steaua primea gol la inceput scriati ca a cazut psihic ceea ce o echipa de Liga Campionilor nu are voie.6 puncte cu Lyon mi se pare o aberatie a lui Lacatus si becali!sau asteptam sa se arunce cu brichete in teren?

ffineti (12 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:44

de la olaroiu incoace,steaua are acelasi stil de joc.mingea la portar(carlos,cernea,zapata),pasa la fundasii laterali,mingea in centru la ghionea sau goian si lansare pe varf(iacob,thereau,arturo).daac acesta deviaza catre cineva din linia a doua,bine,daca nu faza se reia de la portar.
celelalte echipe combina,rapidul in 2006,dinamo de la mijloc in sus mereu a jucat bine, cfr leaga 7-8 pase la centru inainte sa dea mingea la varf.steaua,la fel;mingea pe varf si ce-o iesi.trebuie antrenori,ca jucatori ar fi

iulian (15 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:45

In meciul de la Florenta, Steaua a stralucit intr-un singur compartiment, cel defensiv. Dar asta cu ajutorul consistent dat de Prandelli, care a uitat, probabil, ca Luca Toni e la Bayern si ca Fiorentina nu joaca in campionatul Angliei – fie vorba intre noi, nici macar acolo nu se (mai) abuzeaza in asa hal de centrari. Practic principalul pasator al Fiorentinei a fost Frey…
Referindu-ne acum la Steaua si la cele 6 pucnte visate in dubla cu Lyon, sa ne amintim ca francezii, chiar daca nu mai sunt „sperietoarea” din trecut, joaca in principal la firul ierbii, deci altfel se pun datele problemei in privinta defensivei noastre…
p.s. ati urmarit aseara ce joaca Arsenal?

anlu (5 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:49

Stimata domnisoara (sper sa nu gresesc),
va propun urmatoarea analogie: la JO Beijing Camelia Potec a ocupat locurile 6,5,4 (cronologic) dar a imbunatatit (copios) recordurile nationale. A fost o performanta sau o dezamagire prin lipsa medaliei?
Cred ca la asta trebuie sa meditam si in privinta Stelei; o fi bine ca nu au inscris (sigur nu e) sau o fi bine ca incearca sa joace ceva acolo (CL) unde unii vor sa ajunga de mult timp dar nu prea pot, iar altii ajung conjunctural ( a se vedea coeficientul de tara).
Si pina la urma problema este de ce TREBUIE sa ne calificam mai departe? oare nu este suficient sa ne depasim conditia?
Cu stima n.

kimoto (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:51

e adevarat – suntem invincibili,dar nu invingatori
si asta in fata unora egali in drepturi cu noi graieste…semifinala UEFA – noi inainte,ei dupa

P.S. Lyon este altceva – o semi-entitate a U.C.L.

daniel_stelaru (3 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 12:53

Pentru o echipa care are in vitrina Cupa Campionilor Europeni, Steaua, ca echipa in prezent, e prea tracasata. Curajul si energia se naste nu numai din putinta. Nu trebuie sa traim in trecut dar nici nu putem ignora istoria. Steaua a fost aseara pe cat de solida pe atat de palida in executii individuale. Punctul obtinut la Firenze se datoreaza in totalitate implementarii de catre Lacatus al sistemului 3D (Determinarea, Daruirea si Disciplina) care, insa, nedublat de calitate nu poate fi transformat in succesul mult asteptat. CFR a avut la Roma, dincolo de tupeul echipei care nu avea nimic de pierdut (spre deosebire de Steaua ei fiind Nimeni pe tabloul UEFA Champions League), executii exceptionale care au facut diferenta. Desi la Steaua exista talent, nu e stimulat deajuns. Suntem inca prea putin curajosi.

Suporter Steaua (6 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:00

Mi-au placut mult Zapata, Ghionea, Goian, Radoi, Ogararu, Lovin si chiar si Semedo. Dayro cred ca ar trebui lasat si pe banca pentru a vedea ca nu este titular neconditionat. Cred ca neconvocarea lui Toja si a lui Arturo ii va ambitiona pe acestia, in special pe Toja, care eu cred ca joaca la 40% din potentialul sau fizic. M-a dezamagit total Stancu. Nicolita a fost destul de sters dar probabil ca sarcinile sale tactice nu i-au permis o exprimare mai buna. Cred ca Petre Marin poate fi doar o solutie der avarie. Se vede o mare diferenta dintre el si ceilalti. Doar experienta ii permite evitarea situatiilor periculoase, intr-o oarecare masura. Il vad pe Tiago in primul 11, fara nici o problema. Este un jucator de calitate, dar se vede lipsa jocurilor cu miza. Szekely se poate integra in primul 11, cu conditia sa nu mai fie asa emotiv. Din pacate la capitolul atacanti Steaua nu are solutii in acest moment si ma mira acest fapt, mai ales ca au avut suficient timp sa rezolve problema asta. In ceea ce priveste play-makerul echipei, din pacate Becali nu realizeaza ca pentru acest post ar trebui sa investeasca 10-15 milioane pentru ca altfel toate celelalte achizitii nu sunt puse in valoare, oricat de bune ar fi. Sper ca Steaua sa prinda locul 3 in grupa desi are sanse destul de mici.

kimoto (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:01

luciditatea de care amintesti…o fata morgana a echipelor ramanesti(zmei in tara,miei afara)a lipsit poate si pentru ca aseara nu au jucat doar FIORENTINA-STEAUA ci si MUTU-GIGI…singurul derby real al inclestarilor de aseara

P.S. meciul cu Lyon va fi debutul real in U.C.L. al unei echipe ce-si doreste refacerea traseului parca magic 1986

mirel01 (4 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:02

A LIPSIT STELEI GOLANSKI SI TOJA.PETRE MARIN ESTE DEPASIT,SEMEDO NU ESTE PENTRU POSTUL DE MIJLOCAS STANGA.IAR LUI KAPETANOS TREBUIE SA-I ACORDE O SANSA.NU AM SA INTELEG DE CE PLESAN A FOST INTRODUS PE LISTA UEFA IAR ABEL MORENO A FOST SARIT.CRED CA ADEVARATUL ANTRENOR AL STELEI ESTE PEDRAZINI.LA STEAUA SE VA FACE PERFORMANTA DOAR CU UN ANTRENOR STRAIN CU NUME.

un om (86 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:07

hmmmm…citesc mai degraba comentarii de oameni nemultumiti,asadar concluzia este ca suporterii vor mai mult ! un egal in deplasare nu mai multumeste pe nimeni, mai ales cand se poate mai mult!

floppy (2 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:08

Lui Lacatus ii lipsesc ceea ce a avut ca jucator.. o-o-le!
E inadmisibil prima schimbare sa o faci in min 75 cand meciul avrea ritm si jucatorii abia mai puteau sa alerge! E inadmisibil ca pe final de meci sa jucam fara atacant timp de 10 minute! Arunci varf autentic cu 1 minut inainte de final (asta a pus capac la tot) si face ce n-au facut toate pramatiile de la fiorentina tot meciu!
Un lucru e clar: Lacatus NU e antrenor! Cu ce o sa ne ajute marele punct obtinut la firenze daca tot pe 4 terminam? Exact cum am obtinut si acel mare punct anul trecut acasa cu incredibila echipa Slavia Praga.. (aceeasi echipa care acum se bate de la elgal la egal cu FC Vaslui). Va matura Lyon-ul cu noi pe jos, iar noi la 1 – 0 / 2 – 0 pt ei vom face ce stim cel mai bine: sa ne aparam!

butinho (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:12

steaua intotdeauna a jucat crispat in cupele europene mai ales in champions league( cu exceptia meciului d l kiew).Cu bayern munchen am jucat foarte slab deoarece tot meciul ne-am aparat chiar daca bayern avea deja 1-0.Asta este mentalitatea fotbalului romanesc,frica de un adversar puternic.( aplauze pentru jocul lui cfr de la roma).Adevarul este ca la Florenta ne-am aparat foarte bine si doar atat,am atacat doar spre final. Sper ca in urmatoarele 4 meciuri Steaua s se apere tot la fel de bine si sa incerce mult mai multe faze de atac.Doar in acest mod putem spera la puncte.

Paul Slayer (4 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:12

Mai ramane sa se ridice la acest nivel si cei care conduc Steaua. Atata timp cat inaintea unui meci important patronul desfiinteaza in presa cativa jucatori ai propriei echipe, iar altuia ii pune in sarcina gestul „crestinesc” de a-l insulta si lovi pe Mutu, acest comportament se rasfrange si asupra celor din teren, oricat de bine pregatiti si asezati ar fi.

diego (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:18

Fotbalul este un joc de echipa. Echipa inseamna 11 oameni care dau totul pentru o cauza comuna. Exprimarea lor in teren depinde de stabilirea acestei cauze, in primul rind si de felul in care sunt asezati in teren pentru obtinerea ei. Asta e baza, de aici se pleaca la drum. Tot ce vine peste, valoare individuala, pregatire fizica, motivatie inseamna plus valoare. impresia mea este ca la Steaua baza e inca deficitara. Se intra pe teren plecind de la ideea sa nu pierzi. Echipa este construita astfel si jocul nu reflecta curajul de a ataca victoria. Chiar si fara Radoi, chiar si fara alt sau alti jucatori.O echipa adevarata nu sta intr-un jucator.in momentul in care lacatus sau oricare ar fi in locul sau va trimite pe teren 11 oameni care au drept scop victoria, atunci putem vorbi de primavara europeana in CL. Pina atunci, mergem pe vechea ciupeala romaneasca.

un stelist (1 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:19

stelei ii lispsete: un antrenor,un mijlocaj de creatie,atacanti si fundasi laterali.

telespectator (17 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:20

Steaua mai are un handicap: nu are executant de lovituri libere. Poate ca niste cornere si lovituri din lateral le poate executa Nicolita (ma abtin sa comentez calitatea centrarilor lui, dar a fost o lovitura libera la care Goian a venit la coltul scurt, complet liber, iar Nicolita a preferat o centrare peste toti jucatorii din careu, care s-a dus in afara). Dar daca ai o lovitura de la 20m pe centru ar trebui sa ai un executant cit de cit decent. In fotbalul actual fazele fixe sint extrem de importante (vezi meci cu Bayern sau bara lui Mutu), nu poti sa vii cu executanti alesi doar fiindca sint simpatici.

kimoto (7 comentarii)  •  1 octombrie 2008, 13:23

sunt intru totul de acord cu al treilea paragraf – ai dreptate: Steaua din ziua meciului cu Lyon va fi mai inchegata decat Steaua de ieri ,de alaltaieri,…

P.S. un om trece prin mai multe faze : nou nascut-bebelus,copil,adolescent,tanar,adult….
Steaua de azi trece printr-o faza specifica copilariei…mult entuziasm,putina judecata

Comentează