Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Care „fiare”?

Da, trebuia „roşu”, dar o echipă mare nu se cramponează de un cartonaş, nu-i aşa? De un tuşier sau de un jucător extracomunitar şi extrafotbal. O echipă mare îşi face jocul.

Dacă au existat „fiare” pe stadionul din Vaslui, sigur […]

joi, 31 iulie 2008, 2:33

Da, trebuia „roşu”, dar o echipă mare nu se cramponează de un cartonaş, nu-i aşa? De un tuşier sau de un jucător extracomunitar şi extrafotbal. O echipă mare îşi face jocul.

Dacă au existat „fiare” pe stadionul din Vaslui, sigur n-au purtat tricoul roş-albastru. Intrarea criminală a lui N’Doye spune mai multe decît raportul observatorului. Intrarea aceea dă tonul pentru cum vor juca restul echipelor cu Steaua. La rupere, pur şi simplu. Nu cu răutate, pentru că răutatea e totuşi un sentiment. Senegalezul nu simţea nici răutate, nici bunătate, nimic, atunci cînd şi-a împins crampoanele în os. Nu din plăcere, nici din devotament, ci din impulsul sănătos cu care ţăranii dau cu sapa-n porumb. Iată atitudinea! Iată mişcarea care nu dă niciodată greş!

Primitivă şi simplă. Ceva din sălbăticia acelui fault se va regăsi în jocul celorlalţi adversari ai roş-albaştrilor. Filosofia distrugerii holdelor e nepieritoare. La asta trebuie să se aştepte steliştii în campionat, la jocul intens pe tibii, nu la pod de flori! 

Intrarea lui N’Doye marchează ieşirea Stelei latino din scenă. Va fi spectacol, dar altă specie de spectacol: sîngeros şi nervos. Cu aprobarea arbitrilor! Jocul dur nu numai că e permis, ci şi încurajat! „Haţegan îşi merită ecusonul FIFA!”, a proclamat Porumboiu. Da, îl merită, la fel de bine cum N’Doye merită o diplomă de chirurg, iar tuşierul Popa – halatul de asistent măcelar.

Pe de altă parte, Vasluiul n-a avut multe de distrus pentru că Steaua n-a construit. N-a întîmpinat prea mare rezistenţă, fizică sau psihică. Echipa lui Hizo a jucat brut şi eficient. Fără scrupul artistic. Steaua însă a arătat aproape la fel de împrăştiată ca în amicalul cu AS Roma.

Lăcătuş trebuia să vadă şi să strîngă rîndurile. N-avea voie să închidă ochii şi să aştepte ca lucrurile să meargă de la sine. Pentru că lucrurile, la o echipă mare, nu merg de la sine decît în aparenţă. Mai ales fără Dică, fără Goian şi fără mijloc. 

O echipă mare trebuie să-şi facă jocul. Cu condiţia să aibă unul. Deocamdată, nu e cazul Stelei, care nu mai verticalizează şi nu mai combină. Poarta adversă s-a mutat undeva pe colţ, la Muntele Athos. Se ajunge la ea numai cu elicopterul. Iar despre asta, despre deruta echipei, nu doar antrenorul trebuie să dea explicaţii. Ci şi finanţatorul. Omul care pune şi banii, şi ideile. Deşi a admis, în ceasul al treisprezecelea, după înfrîngerea cu Vaslui, că nu se pricepe la fotbal. 

Comentarii (74)Adaugă comentariu

Tudor S (4 comentarii)  •  31 iulie 2008, 14:46

din nou?…. cand o sa te opresti?… sau cand vei incepe sa scrii si tu articole normale? suna totul atat de pretentios si stupid in acelasi timp.. la inceput te iei de N’Doye, dup’aia de Steaua, dup’aia de arbitraj, dup’aia iar de Steaua, intre timp mai il lauzi pe N’Doye…. data viitoare cand incepi sa bati o poteca prin padure asa, ai grija sa lasi un rand de farame in urma ca sa’ti poti gasi drumul inapoi ^^

Maria (46 comentarii)  •  31 iulie 2008, 14:47

Domnul George Becali se pricepe la fotbal. A castigat cel putin un campionat de unul singur.

Prepeleak (1 comentarii)  •  31 iulie 2008, 14:54

Maria, obiectiv: Steaua nu e echipa mare. Daca vor sa joace 4-1-4-1 in viteza, conditia sa reuseasca este sa fie sanctionate faulturile inerente incercarilor de a ii opri ori incetini si, mai ales, interventiile rudimentare. Sistemul asta de joc e total neinspirat daca ai arbitrul impotriva. In fotbalul de azi toate echipele „mici” joaca la intimidare. Vezi Romania la Europene.

gabi (14 comentarii)  •  31 iulie 2008, 14:54

urmareste tusierul acela care in repriza a doua a ridicat steagul la niste tineri de tricou la 40 de metri de el dar la 5 metrii nu putea vedea.
revezi putin primele 30 de minute si vei vedea un arbitraj tendentios. E penibil ce se intampla!

opinion (6 comentarii)  •  31 iulie 2008, 14:54

Articol bun…bine zis, bine gandit, eu te felicit.

bulisor (2 comentarii)  •  31 iulie 2008, 14:59

aoleu daca si matale te mai pricepi la fotbal eu ma impusc…esti pur si simplu */***…N’Doye merita rosu fara discutie,pentru intentie si nu pentru duritate ….doar l-o „mangaiat putin,altfel i-ar fi rupt tibia…

Adrian (8 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:02

Maria,
Daca ar fi fost aceeasi situatie (in speta, ne-eliminarea unui jucator al Stelei), cum ar fi sunat articolul tau? „Steaua nu are nevoie de cadouri de la arbitri sa castige un meci”! A fost de rosu intrarea lui N’doye? A fost! Trebuia eliminat? Da! Ar fi schimbat soarta partidei? Mai mult ca sigur!

elan (4 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:04

frumos scris, cu atitudine. sunt stelist si recunosc ca ai dreptate

Laur (70 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:09

:)) ieri am spus ca steaua actuala , care nici pe departe nu e inca o echipa,omogenitatea unui grup sa face in 2-3 ani de joc impreuna iar pe acel grup se grefeaza jucatorii potriviti , deci aici nu e cazul, am spus de ieri ,ca va scoate cel mult un egal ..n-a fost nici macar atat :)si merg azi mai departe cu afirmatiile si spun ca pt a prinde un loc 4 in editia actual va avea f f mult de lucru si ar tre sa se considere fericita

Racul (81 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:11

Arbitrul a facut o simpla eroare, toti arbitrii gresesc. In rest a fost impecabil.

In rest Maria, ai dreptate. Sa otravim fantanile va fi tactica adevrsarilor Stelei (si nu numai ai ei) pe toata durata campionatului. Vasluiul macar ne-a ascuns mingea vreo 10-15 minute din 95 dar altii nici n-o s-o atinga constructiv si tot o sa plece cu un punct din Ghencea.

Si asta pt ca nu avem atacant. Adica avem dar e pe banca. Arthuro e lent si complet lipsit de idei. Creca si bunica il marcheaza fara probleme.

Racul (81 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:14

@Laur: 2-3 ani?? Daca n-ai ***ca club, si in Europa de Est doar vreo 3 cluburi rusesti si 2 ucrainiene au, nu poti avea plan pe termen de 2-3 ani. S-a dus vremea aia.

Io (4 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:14

Eh, nu vorbi prostii. N-a mai tinut schema la Vaslui, nu-i nimic. Poate n-o sa tina nici la Iasi, nici la Brasov sau Urziceni. Otopeni si Medias o sa incerce dar sunt prea mici. O sa fie flori la Buzau, la Constanta. O sa fie un asistent prost plasat la Galati, Targu Jiu si Pitesti, Bistrita o sa opuna rezistenta, ca asa face(odata la 2 ani) da nu tot timpu ii iese. In rest deplasari grele la Cluj, Craiova si Timisoara, si in Groapa si Giulesti.
Dar covoru cu flori adevarat o sa fie in Ghencea, unde din neputinta sau rea-vointa n-o sa se opuna decat primele 5 de anu’ trecut. Si acasa Steaua e o forta, Dinamo are nevoie de noroc ca sa scoata puncte acolo, Rapid si CFR poate au mai multe sanse fiindca s-au intarit.
Daca iese cum am zis io Steaua nu ia campionatul insa, nu prea ii ajung punctele. Campioana ar trebui sa faca 78, chiar 80 de puncte…Sa zicem ca pierd 6 in Ghencea, raman 45. Plus 27 de pe afara cu noroc fac 72. Aproape…Chiar locul 2 ;)) Dar de afara n-o sa fie atatea, zic eu.

tiganu (1 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:15

ai sa ramai limitata la ultima pagina.esti apologia patetismului.

alex (1 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:16

domnisoara Andries(doamna),chiar nu aveti ce scrie ,aveti niste subiecte aiurea,locul dumneavoastra nu este de a discuta despre fotbal pentru ca nici nu aveti priceperea si nici nu sunteti in masura sa-l judecati in special Steaua,cind citesc(foarte rar)articolele dumneavoastra va asociez cu clipul acela cind fluturati bani in fata lui Hypia ,asa ca mai lasati-ne cu judecata despre steaua ca sunteti varza si mai bine apucati-va de alyceva,v-as recomanda mopul si galeata,sau peria de w.c.,lasa-ne

Laur (70 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:17

tocmai aici e lupta mare..campionatul asta tre sa se joace pe teren , unii au intrat in criza , spera sa puna oamenii potriviti ..daca acest campionat se va juca pe teren va deveni unul dintre cele mai puternica din europa si sa nu uitati de surprize , o sa fim surprinsi la final care va fi podiumul 🙂

cata99 (1 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:18

Cand jucatorii stelei intra la altii la rupere,suporterii nu mai comenteaza nimic.Intrarea lui radoi la liubinkovici de ce cartonas a fost?ce cartonas a luat?
Sunt de acor ca n’doye trebuia eliminat,dar si pe stelisti i-a iertat in timpul meciului de nu stiu cate ori.
Astia sunt arbitrii pe care ii avem,cu astia defilam.
Si ,deocamdata ,Steaua e una din echipele care a profitat la maxim de pe urma arbitrajelor partinitoare,care au dus pana la castigarea de titluri(vezi meciurile cu petrolul,national si altele de acum 5-6 ani)

Racul (81 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:21

@cata99: incearca tu sa tragi in minge cu o zecime din forta cu care a tras Radoi mingea aia si in acelasi timp incearca sa atingi un panou care sta la 5 cm de traiectoria piciorului care loveste mingea.

Daca reusesti fara sa-ti rupi piciorul (eu te sfatuiesc sa nu incerci) atunci o sa fiu de acord cu tine ca Radoi trebuia sa ia cartonas.

Laur (70 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:24

Racul / pai da eu tocmai asta spuneam , ca la asta s-a ajuns din prostia aluia cu banu..si din pacate era cazul sa bage banu serios ca nu mai tine cu jucatorii de acum 3-4 ani , cam asta era valoarea stei si atunci , acum insa echipele din jur si-au crescut mult valoarea

Laur (70 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:27

frate iar intrarile ucigase ale lui radoi sunt obisnuite la el..asta nu si mai trage piciorul dupa ce da in minge si rupe tot cu talpa..capete ..maini , tegumente 🙂 ..e un mare disperat asta !!

scarbit (1 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:28

asa cum il rugam pr mircea sandu, prunea, lupescu, mitica si toate lichelele care strica fotbalul asta care oricum e cum e, sa se retraga onorabil (daca o mai fi posibil asa ceva) asa te rugam pe tine domnisoara/doamna sa incetezi a mai face ceva la care evident nu te pricepi. spun asta fara nici o doza de misoginism. pur si simplu nu ai nci o treaba cu meseria pe care incerci sa o prestezi.

TARE MARIA (3 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:28

Ce ma mira este ca tocmai tu, o femeie, ai curajul sa spui lucrurilor pe nu cu un comentariu la care te astepti din partea unui barbat, chipurile stie mai bine fotbal. Bravo, Maria!

George (19 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:29

Maria, felicitari pentru articol! Cel putin faza cu poarta adversa la muntele Athos este superba!
Totusi, gresesti cand iti imaginezi ca Becali se va cai in veci pentru greselile pe care le face non-stop in relatie cu Steaua! Paranoia este incurabila!

radu-ilarion munteanu (33 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:35

mi-am facut consiincios meseria de pricinas, niciodata carcotas, cautand nod in papura articolului dv si n-am gasit. poate doar probabila lui inutilitate. cine ar trebui sa-l fi citit cu atentie si sa-si fi asumat concluziile dv pare improbabil sa se sesizeze. va ramane aprecierea cititorilor. bile albe!

Romanasul (6 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:46

Ai adus in discutie mai multe aspecte.
a) Jocul Stelei nu merge. Asta a fost demonstrat inca odata.Steaua are nevoie de un antrenor de calibru gen Lucescu.Poate in acest fel Becali nu va avea tupeul sa-l trateaze asa cum a facut-o cu ceilalti antrenori.
b) in meciurile internationale arbitrii nu te iarta mai ales la faulturi asa de clare. Sa fie oare arbitrajul din meciul cu Vaslui si un ecou la conflictul dintre Sandu si Becali ?
Chiar daca ar fi asa Steaua e departe de adevar.Deocamdata doar noul echipament este de admirat.
c) Politica de transferuri dezastruoasa. Mai mult veteranii de la echipa nu stiu cum sa plece mai repede de la Steaua ceea ce este foarte trist.Semn clar ca atmosfera de acolo este foarte tensionata.Bubuielile lui Becali si urletul de „fiara” al lui Lacatus nu ajuta.
Ca fapt divers mi-as dori ca Steaua sa fie cumparata de Tiriac (senior).

Syser (4 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:47

Intrarile lui Radoi cum sunt? Dar unele ale lui Goian?
Cate rosii a pimit Steaua, ptr intrarile criminale ale mai sus numitilor? Cu cate unitati de masura opereaza d-soara ziarista? Si pe criterii le aplica?
Cu cate penaltiuri a fost sanctionata Steaua, desi faulturi si henturi in careu a facut, comparativ cu muritorii de rand?
De ce oare? Sa fie efectul valizei? A butoanelor? Sau sindromul „Daniel Florea”?
N-am vazut niciodata atat „lacrimare” in presa cand stelistii isi rupeau cu cinism adversarii, stiindu-se protejati de Becali.
Trista tara, trista si aservita presa.

Oby (12 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:54

Marie, Steaua nu joaca mai nimic (nu are mijloc) insa, e simptomatic faptul ca se creeaza scandaluri doar inaintea meciurilor Stelei iar adversarii joaca „la sange” doar cu Steaua, nu si cu celelalte contracandidate sau chiar cu celelalte echipe de pluton. E ca si cum iti faci un scop special in a bate cu orice sacrificii „doar pe Steaua”. Cu ceilalti apoi poti sa si pierzi, nu-i bai. Vom vedea cat de zmei sunt modlovenii in meciurile Vasluiului din etapele viitoare, in special in cele cu Dinamo, Rapid si CFR.

El kalus (3 comentarii)  •  31 iulie 2008, 15:54

Frumos articolul despre aceste “fiare”, dar ma asteptam ca articolul sa fie putin mai dur si la obiect (finantatorul). Am scris si eu o stire pe http://www.mysport.ro/stiri/2
– Dumnezeu (sau Zapata) a vrut ca Becali sa nu se mai ocupe de fotbal

Am citit pe internet o declaratie a finantatorului, prin care sublinia ca partea de vina ii apartine doar antrenorului.

Ma intreb eu: Oare Lacatus este responsabil pentru acest joc exceptional? Cine a alcatuit echipa? Lacatus? Sa fim seriosi. Pai atunci de ce a stat Goian pe bara?
De ce a jucat Banel Nicolita titular, si ce ma amuza ca joaca ca si extrema (pai trebuie sa ai un minim de tehnica in a folosi balonul nu doar sa fi un bun atlet – sa ne reprezinte la jocurile olimpice la cursa de 5.000 de m). Si mai auzeam comentarii la campionatul European de fotbal gen (cand era inlocuit un jucator, se comunicau mai multe date despre evolutia lui, printre care si distanta parcursa) “Banel Nicolita, ia uite!, a alergat 12 km, extraordinar doar un singur jucator l-a depasit pana acum!”. Acest lucru este important la un jucator de fotbal si trebuie apreciat? Sau rezultatul alergarii? De multe ori Banela era cu mult inaintea balonului. Este de apreciat ca si sportiv dar nu ca fotbalist.
De ce nu are echipa Steaua joc la centrul terenului? Cine l-a pus pe Radoi in aparare? Face o treaba excelenta in aparare dar poate acoperi golurile de la centru. Poate coordona atat atacul cat si apararea.
Poate a vazut cineva, ca eu nu am vazut, atacul Stelei din acest meci.
Sau poate a fost remarcat Aliuta care s-a distrat de cateva ori cu apararea Stelei. Lacatus este de vina?
Iar in legatura cu cartonasul rosu. OK. A fost de cartonas rosu faza respectiva, dar iar ajungem sa ne legam de ceva minor. Steaua nu a aratat nimic timp de 95 de minute si se bucurau la un cartonas rosu? Pai sa ne bucuram din nou cum s-a bucurat si Lovin (in cazul cu bricheta), sa stam acum la mana Otopeniului, ca poate ii incurca in retur pe CFR, si tot asa.
Daca esti o echipa cu experienta in Champions League, si sustii tare ca poate va fi al treilea an consecutiv in grupe, ar trebui sa existe si demnitate, nu milogisme, si declaratii de genul: “am venit sa luam cele 3 puncte”. Pai atunci de ce mai platim biletele? Sa luam 3 puncte? Noi platim biletele pentru spectacol. De aceea mergem pe stadion, mergem la un spectacol. Daca vreau sa vad ceva de 3 puncte ma duc la un meci intre FC Falticeni si Recolta Negru Voda daca or mai exista.

Concluzia: Deoarece a pierdut meciul cu Vasluiul, Lacatus trebuie schimbat cu altcineva mai bine pregatit. Sa vina cineva pregatit sa-l asculte pe patron.
Este mare pacat de toti suporterii care iubesc emblema ros-albastra, de jucatori: parca joaca cu demisia pe masa si de antrenori ca sunt obligati sa mearga pe teren cu telefonul mobil deschis.

Dragos (133 comentarii)  •  31 iulie 2008, 16:00

Cert e ca N’Doe trebuia eliminat ! Nu cumva el a centrat lui Liubinkovici la faza golului ? So…..arbitrul ala trebuia suspendat tusierul…..ca vedea failturi la 20 m de el, dar la 1 metru nu a vazut ! Porumboiu stie de ce !

bula (8 comentarii)  •  31 iulie 2008, 16:10

Ca intotdeauna la subiect, bravo Maria!
Cine spunea ca femeile nu se pricep la fotbal?! Sa joace echipa de femei a Statelor Unite cu Steaua, si va garantez ca echipa asta de caricaturi cu Balanel in frunte ,se lasa de fotbal !!

nycck83 (3 comentarii)  •  31 iulie 2008, 16:12

pt articol nota 10.pt cei care il critica pe radoi ar trebui sa se gandeasca de 2 ori inainte sa il judece.Cei care au jucat fotbal stiu ca acest stil de joc il adopti cand esti junior,Radoi nu joaca tare pt ca ar vrea neaparat ci pt ca asa a invat.Si sa nu uitam ca la meciurile nationalei ne bucur atunci cand radoi baga capul in ghetele adversarilor. P.S.am jucat contra lui Radoi cand era junior la Severin si tot asa de tare juca,a luat cartonas rosu si atunci.

POMANA cfr (188 comentarii)  •  31 iulie 2008, 16:13

Mărie,
Un alt articol pentru care meriţi laudată.
Fă-mă să înţeleg: care este adevărata faţa a Mariei Andrieş?
Aş vrea să adaug ceva la comentariul tău. Nu cred că mă voi ridica la nivelel stilului tău artistic şi literar, dar câteva idei principale menite să completeze „analiza”, le pot face. Îmi dai voie?
Trupa lui Lăcătuş a jucat fără vlagă, ambiţie şi devotament.
Lăcătuş a fost un mare jucător, dar ca antrenor este invers proporţional;
Meciul BECALI – SANDU continuă… mai întâi delegarea observatorului de arbitrii, LINGĂUL PRUNEA, iar apoi greşeala GRAVĂ a arbitrului Haţeganu prin neeliminarea, în min. 30 a lui N’Doye. Sunt convins că Steaua, în superioritate numerică, 60 de minute, ar fi răsturnat rezultatul. A fost sau nu VICIERE DE REZULTAT? Arbitrajele antiSTEAUA, chiar voalate, există.
În turul ediţiei trecute de campionat, STEAUA a fost dezavantajată în câteva jocuri, în timp ce CFR Cluj a fost ajutată făţiş. În retur rolurile s-au inversat iar CFR a făcut gălăgie, referidu-se doar la retur. Se pare că scenariul se va repeta. După care, vor exista alte meciuri gen Dinamo-CFR şi CFR-Rapid, iar „clujenii” se vor bate cu pumnul în piept că au câştigat pe merit.
Înainte de final voi face referire la justiţiarul PORUMBOIU: Sezonul trecut D.Munteanu a fost acuzat, fără probe, iar pe lângă el şi alţi 3-4 jucători, că a făcut jocul Stelei. Oare să-l acuzăm şi noi pe Zapata că a făcut jocul Vasluiului? Nu avem probe, dar o doză de supiciune poate exista.
Dictatorul Porumboiu n-a adus în discuţie faza cu N’Doye şi nu se va pronunţa niciodată, pt. ca ar fi în dezavantaj.
Deocamdată atât. Mă opresc pentru că am numai gusturi amare, pornind de la jocul Stelei, de la maniera de arbitraj antiSTEAUA dictată de la FRF.
Mă scuzaţi şi vă mulţumesc.

bula (8 comentarii)  •  31 iulie 2008, 16:13

Cred ca adevaratii suporteri ai echipei de fotbal Steaua, ar trebui sa ia atitudine (asa cum fac cei de la Rapid,Dinamo, ce astia au mai multa demnitate?!), AFARA CU BECALI, AFARA CU JUCATORII DE FOTBAL CU NASTURI, (si din pacate afara cu Laratus, nu are noroc ca antrenor, in viata trebuie sa ai si noroc, nu numai valoare!)

maria andries (1349 comentarii)  •  31 iulie 2008, 16:21

Pt. POMANA cfr, :), iata adevarata mea fata. Multumesc si eu pt. mesaj!

mihai duna (2 comentarii)  •  31 iulie 2008, 16:41

Nu inteleg dece sunteti toti porniti contra stelei ? din cauza la ce ? ca sa trezit un bou ca porumboiu sa zica ca steaua a facut blat la vaslui anu’ trecut ? Are vreo dovada ? Voi vorbiti pe baza de dovezi ? Sau pe vorbe goale aruncate de jigodia aia de porumboiu’ . Chiar daca vi se pare greu de crezut si chiar daca se sbate in mediocritate steaua este echipa mea, iar tu ca ziarist nu faci decat sa bagi raca ca sa indepartezi suporteri de steaua , dar uiti un lucru, mai sunt suporteri care si chiar din divizia -c tot cu steaua ar tine 😉 asa ca tu antistelisto abia astepti ca steaua sa mai piarda ca sa mai ai ce sa scrii !!! Abia astept sa vad ce o sa scri cand brasovu’ va bate pe steaua( ca stim cu toti ca asta va doriti )

bula (8 comentarii)  •  31 iulie 2008, 17:02

@Laur on 31.07.08 at 4:51 pm

@bula ….mi-au placut 2 culori : alb-albastru ,echipa de copii ..sper sa nu mai dea peste omul cu valiza in 2-3 ani 😛
///////////////
atunci scuze!

fedayn (72 comentarii)  •  31 iulie 2008, 17:07

****
Dar de intrarea lu’ finu’ nu pomenesti nimik????sau aia nu se pune pentru ca animalul era imbracat in tricoul atat de drag tie???
***

Laur (70 comentarii)  •  31 iulie 2008, 17:12

eu din totdeauna am avut o mare nedumerire : de ce steaua e vazuta an de an ca si castigatoarea titlului !??..frate , mai sunt echipe , e rapid , mai nou gfr, dinamo , vaslui -joaca in cupa uefa -urziceni..chiar si brasovul in viitor , poate craiova , tg jiul..mah ce vreau sa spun e ca diferanta pe terenul de joc dintre aceste echipe e aproape nula !!! singurul plus vine tocmai de la umflarea asta artificiala de peste tot , patron , presa..suporteri fanatici

Igor (10 comentarii)  •  31 iulie 2008, 17:14

De acord cu observatia „Observatorului”. A cata oara Radoi comite faulturi criminale, din pura ura si din ciuda faptului ca nu-i merge jocul? De ce e atat de protejat de toata lumea, inclusiv de presa si de arbitri? A devenit un personaj de legenda in viata, chiar daca nu prea face nimic. Conduce prost o echipa dezlanata, face gafe, faulturi si in rest e sters, dar e incontinu laudat.

bula (8 comentarii)  •  31 iulie 2008, 18:10

@ iscar on 31.07.08 at 5:32 pm

***

Desi momentan soarta m-a dus la peste 2000 de km de orasul natal, SUNT MANDRU CA SUNT VASLUIAN !
///////////////
***

*** de tinichea (223 comentarii)  •  31 iulie 2008, 18:12

POMANA cfr on 31.07.08 at 5:44 pm
Pt. TINICHEA
Legat de jignirile murdare, află că mă lasă rece; lipsa de argumente aduce cuvinte **** marca CFR, Rapid, Dinamo.

mai…jigniri curate:))) (iti dai seama cat de suficient si de autodidact esti? auzi la el, „jigniri murdare”:)))

nu mai spune, ia uite unde era bogatia de argumente: la ***in saivan:)))
***

**** de tinichea (223 comentarii)  •  31 iulie 2008, 18:14

POMANA cfr on 31.07.08 at 5:44 pm

***

io7 (90 comentarii)  •  31 iulie 2008, 18:31

***

bula (8 comentarii)  •  31 iulie 2008, 18:47

@laur,
Steaua este indreptatita sa ia titlul in fiecare an, pentru ca este cea mai galonata echipa a Romaniei, are un NUME de aparat, este singura echipa din Europa de East (nu ma refer la perioada manelista) care a cistigat CCE (nu, nu e CEC!); acum ai inteles?! Este singura echipa care a fost si ….Nationala Romaniei (pina si rezerva, tinarul pe atunci Constantin, erea tot stelist)!!!!
Si mai este si singura echipa NE’COMUNISTA prin infintare , de generalul regal Mihail Lascar!!!!!!!!!!
Acum ai inteles?!
SIGUR CA NU !

bula (8 comentarii)  •  31 iulie 2008, 18:49

ISTORIA RAPID (DE DINAMO NU ZIC, CA EI E TABLAGII)

Fondata in Moscova la 23 Iunie 1921, Internationala Sportiva Rosie (Red Sport International – RSI), si-a definit misiunea ca fiind “crearea organizatiilor proletare revolutionare de sport si gimnastica in toate tarile lumii si transformarea lor in centre care sa ajute proletariatul in lupta de clasa”. Desfiintata in anul 1937 de catre Internationala Comunista care o finantase de-a lungul intregii sale existente, aceasta organizatie si-a atins partial scopul in multe din tarile in care a activat. In Romania existau putini comunisti la acea vreme, si tocmai din acest motiv s-a ales promovarea bolsevismului rusesc in cadrul muncitorimii de la Caile Ferate Romane. Astfel, in 1923, printr-o – nu-i asa – incredibila coincidenta cu anul infiintarii Lokomotivei sora de la Moscova, s-a nascut Lokomotiva autohtona: Rapid.
Desigur, suporterii giulesteni vor spune ca dupa informatiile pe care le au ei, comunistii au ajuns mult mai tarziu in Romania. Insa pana la momentul intoarcerii armelor impotriva Germaniei, propaganda pro-ruseasca s-a desfasurat constant in tara noastra, in marea parte a timpului in ilegalitate. Dovada incontestabila a orientarii politice ceferiste e celebra greva din 1933 de la Atelierele Grivita, ramasa in istorie sub numele de “Grivita Rosie”. Liderul sindicatului comunist era Gheorghe Gheorghiu-Dej, un etern apropiat al clubului “nascut din aburul locomotivei”. Iata insa ca bazandu-se pe cea mai proasta carte de fictiune a secolului XX, Glasul Rotilor de Tren, toata lumea si-a format o alta parere despre Rapid. “Diavoli visini” se cred fosti luptatori anti-comunisti, blamand Steaua pentru apartenenta sa la Armata Romana. Delirul lor ii cuprinde pe Stalin si Ana Pauker, insa istoria nu minte asa ca vor ramane pentru totdeauna vorbele celui care a infiintat Steaua, Generalul MIHAIL LASCAR: “Ce vor rusii ? Sa distrugem armata ? Sa distrugem scolile ? Ce vor ?”
Din pacate pentru noi, din fericire pentru Rapid, rusii au venit si au constatat ca Lascar “nu s-a vindecat niciodata” de eterna sa “boala”: antisovietismul. L-au inlaturat din conducerea Armatei, si l-au acuzat de crime de razboi. El s-a dus, insa va ramane vesnic STEAUA !

*** de tinichea (223 comentarii)  •  31 iulie 2008, 18:55

da’ am si eu o intrebare:

ieri ati uitat valiza acasa?:)))

***

Alex Timisoara (144 comentarii)  •  31 iulie 2008, 19:10

Scumpa demoazela,

E o traditie pe-aci ca, atunci cand ai un cristal, sa-l folosesti la batut cuie. Apai, ce-a inteles prostimea din articolu’ asta? Unii ca matale ai fi tinand cu Vaslui, altii ca ai fi pro Steaua si, in fine, altii ca Banel e ***. Pai fratilor, analiza de text se face serios inca din clasa a 6-a. Mandra asta a subliniat doar ca, si daca tancul N2 (cum misto scria unu mai jos) ar fi luat rosu, se putea juca si doua luni, ca stelei tot nu i se scula. Mai concret, pentru cei ceva mai lenti, asta-i argumentul care primeaza in patria noastra: n-am putut mai mult fiindca am fost furati, ca altfel… direct liga campionilor o luam. Nu da *** sa joace steaua cu Barcelona (exemplu arbitrar), sa aud ca i-a furat arbitrul, ca daca nu, le-ar fi facut steaua***cravata la spanioli…
Aaaaa, si inca ceva. Stelisti din toata tara, uniti-va….. aici nu-i vorba numai de voi. E valabil pentru o natie intreaga de romani minunati si i****

Pupici!

Chi-x (30 comentarii)  •  31 iulie 2008, 19:11

Cum „care fiare”? Pai lanturile din miinile ultrasilor stelisti nu sunt „fiare”? Si daca ne gindim ca acele „fiare” au fost achizitionate pe euro(de la „tata” Becali), atinci cu adevarat avem o problema cu… „fiarele”. De ce i se spune lui Lacatus „fiara”? Pentru ca poate fi… dresata! Cit „costa” un astfel de „dresaj”? Pai intrebati-l pe Hagi care nu a putut fi imblinzit! Cit despre cele 11-14 „fiare” din teren, numai de bine! Tineti-o tot asa, mai ales in turul preliminar si veti avea un sezon scurt si linistit(bineinteles, fara bani pentru „fiara” de… Craciun).

k-pchon red dog (1 comentarii)  •  31 iulie 2008, 19:35

@bula
lasa-ne frate ca dupa ce ca esti lipsit de orgoliu (aviz tuturor care isi gasesc o motivatie in a tine cu stoia) mai dovedesti k esti cam tembel….mori!

Magraonu (45 comentarii)  •  31 iulie 2008, 21:22

bula on 31.07.08 at 6:49 pm ISTORIA RAPID (DE DINAMO NU ZIC, CA EI E TABLAGII)

________________________________
bula…bula…bula…

valix (2 comentarii)  •  31 iulie 2008, 21:28

Sunt stelist , il admir pe Laca pentru ce a facut ca jucator .. dar cu el pe banca Steaua pare o gluma proasta . Nu-mi amintesc nici macar un singur un meci bun , cu combinatii , cu pase , cu spectacol .. o victorie clara . De la Protasov incoace nu am mai jucat fotbal , jucam doar o turca fara idei tactice .. multe victorii le obtinem prin „valizele” lui jiji , am ajuns de rasul lumii .
Asta e viata – banul dicteaza peste tot in lume – si ramanem cu speranta ca vom fi iar ce am fost .

Comentează