Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Corpodean, etapa dură

Viitorul şef al arbitrilor are o mare calitate: nu e pe placul nimănui

În proporţie de 99 la sută, Corpodean va fi pus şef peste arbitri. Misiune grea, pentru că nu vine în locul cuiva, nu preia nici o ştafetă, […]

miercuri, 25 iunie 2008, 6:13

Viitorul şef al arbitrilor are o mare calitate: nu e pe placul nimănui

În proporţie de 99 la sută, Corpodean va fi pus şef peste arbitri. Misiune grea, pentru că nu vine în locul cuiva, nu preia nici o ştafetă, îşi va înfige steagul pe un teren viran. În sezonul trecut, cel mai zbuciumat pentru arbitrajul românesc, CCA n-a avut şef. Cu ajutorul dezinteresat al lui Constantin „Vîlcea”, funcţia n-a existat decît de dragul simetriei în organigramă.
Prin urmare, Corpodean nu înlocuieşte, ci inaugurează o nouă etapă a convieţuirii între cluburi, Federaţie şi Ligă. Etapa dură. Cu replică. Zvonul numirii nu e nou. Doar faptul că a fost actualizat în timpul scandalului Steaua – FRF îi dă un iz răzbunător a la Monte Cristo. Să nu ne închipuim că finanţatorul din Ghencea tremură că rămîne cu valizele neplimbate. Cu sau fără Corpodean, tot găseşte clienţi pentru ele.

De ce Corpodean?, sar hipercorecţii de ocazie. E controversat, e „coardă”! „Coardă”? Ăsta e deja un sinonim pentru „arbitru”, în fotbalul nostru nevrozat. Mai degrabă, Corpodean inspiră teamă pentru că ştie cum se fac lucrurile. E unul de-al lor, care nu ţine decît cu el însuşi. Cunoaşte trucurile, şmecheriile, culisele pina la ultima sfoara.

„Va fi un dezastru pentru imaginea arbitrajului românesc!”, spune Crăciunescu. Să susţii că arbitrajul a avut imagine sub mandatul lui Gheorghe Constantin „Casper” reprezintă o ipoteză optimistă. Nu numai că n-a avut imagine, dar n-a avut nici umbră, nici reflexie în oglindă. Pur şi simplu, CCA ajunsese o fantomă domestică.

E o promisiune de schimbare în numirea lui Corpodean. Nu e un lup, ci un vulpoi tînăr. 43 de ani, 14 sezoane în prima divizie. Fost purtător de ecuson FIFA, actual purtător de personalitate. Cu 255 de meciuri, ocupă locul doi, după Nicolae Rainea, în clasamentul „all times” al arbitrilor cu cele mai multe delegări. Înaintea lui Crăciunescu (230 meciuri) şi cu mult, mult înaintea „variantelor” Dan Petrescu şi Marcel Lică. Şi, spre deosebire de aceştia din urmă, are avantajul experienţei recente în Liga 1. Cunoaşte mai de-aproape situaţia la zi.

Nu e un naiv rigid întru regulament, ca Tudor. Dacă se aruncă în el cu brichete, nu-şi freacă ostentativ cucuiul, zvîrle bricheta înapoi. E un dur cu şcoala vieţii şi diviziilor inferioare. În locul relaţiei de supunere, se va aşeza pe poziţii de forţă faţă de restul capilor din fotbal.

Foarte puţin probabil să dezvolte pasiunea narcisistă pentru regulament a lui Crăciunescu. Şi, foarte sigur, nu va comite lacrimi în conferinţa de presă. Va recurge la altfel de argumente, o idee mai credibile.

Cînd Becali l-a făcut „tîlhar” şi „hahaleră”, Corpodean  a tăcut. A făcut un memoriu la FRF şi atît. Pînă acum. În general, oamenii care tac în astfel de situaţii ori sînt slabi, ori sînt de temut. Corpodean nu e slab. Are subtilitatea fiinţelor care ştiu că totul e relativ. Inclusiv regulamentul, mai puţin puterea.

Comentarii (64)Adaugă comentariu

yo (1 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:29

E totusi un personaj dubios. Nu cred ca lupul isi va schimba naravul, desi opinia ta e buna. Ca sa scapi de „hoti” iti trebuie unu’ de al lor.
Cred ca prin numirea lui, lupul e pus paznic la stana.

1q (21 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:30

MARIA,MA SOCHEZI!! MAI INTAI PT. CA PE BLOGUL TAU,APARE POZA LUI MISTER SI DOI,CEL MAI IMPORTANT,CA Ii CREIONEZI LUI CORPO,UN PORTRET DE ELLIOT NESS! CUM ADICA,SORINEL,SLUGA PREA CREDINCIOASA A LUI MURESAN,BORCEA SI,RETINE,PORUMBOIU,ESTE CEL MAI POTRIVIT PT. POSTUL DE SEF AL ARBITRILOR? OMUL SCOS DE UEFA DE PE LISTA,FIIND BANUIT DE CORUPTIE,OMUL CARE NU A NEGAT CA A PRIMIT BANI DE LA GIGINHO!?
TU SPUI CA S. CORPODEAN CUNOASTE TOATE DEDESUBTURILE FOTB. NOSTRU SI DE ASTA AR TREBUI SA FIE UNS SEF,DAR SI MIRON COZMA STIE DEDESUBTURILE NEGRE ALE POLITICII ROMANESTI,DAR STRANIU,NU TE VAD RECOMANDANDU-L CA PRESEDINTE DE STAT!
ma dezamagesti,maria…dar daca asta e parerea ta…

!@~# (29 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:40

mario!!!! ce-ti veni? il lauzi pe corpodean? adica hotu`,care stie cum se fura,ii va impiedica pe ceilalti sa fure la randul lor? cred ca il admiri prea mult pe Frank Abagnale Jr…iar daca tu chiar crezi ca sorin el corpo,va putea conduce fara sa plateasca vechi datorii,ca va putea sa-i tina piept lui porumboiu…esti naiva!
retine ca porumboiu a spus despre corpo,ca e un om de onoare…sa te fereasca D-zeu de onoiarea mafiei!!

scufita (93 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:50

pai cum sa nu-l lauzi tu pe corpodel, doar****cu legitimatie ca si tine …:)) apropo de ce nu scrii pe dinamo***(ro)? …:)) scuteste-ne cu ideile tale patratoaste, ***de gsp …:))

Prof (1 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:52

daca n-ai fi femeie naiva, te-as intreba cat ai luat pentru acest articol comandat. Sa-i faci asa un portret lui Corpodean, este stupid. Numirea lui Corpodean este un raspons clar al FRF (Sandu si Lupescu in principal) la atacul de anul trecut (dupa Dinamao-Steaua 1-0) si clinciurile repetate din ultimul campionat cu G.Becali.
A merge pe varianta Vidoq este stupid. Singurul rezultat palpabil va fi accederea in UCL a „favoritelor” CFR si Dinamo si ajungerea la coeficientul UEFA de acum patru-cinci ani

scufita (93 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:54

vezi ca te striga Mister Chinu …:))

calin (1 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:54

Un alt text de necitit. Multumim.

scufita (93 comentarii)  •  25 iunie 2008, 18:57

propun sa facem cheta sa-i cumparam ***Mariei …:))

fucherul (6 comentarii)  •  25 iunie 2008, 19:02

Hai ma Marie!!!!! – toata tara il cunoste pe Corpodean, stie ce om este , stie cu cine voteaza (dinamo, etc) si acuma vii tu sa ne spui ca unul deja corupt este incoruptibil????
WAKE UP WOMEN!!!!!!

steaua=BLAT !!! (5 comentarii)  •  25 iunie 2008, 19:03

INCREDIBIL ! CINE SE PLANGE DE ARBITRAJ !!!! **** !!! *** !!! CEI CARE ISI INTREABA ADVERSARII, PE TEREN, DE CE JOACA CU RAUTATE !!!! BLATISTII BLATISTILOR !!!*** steaua !!!

scufita (93 comentarii)  •  25 iunie 2008, 19:09

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

sageatasudului (4 comentarii)  •  25 iunie 2008, 19:11

De ani de zile marile firme de securitate electronica ii racoleaza si ii angajeaza pe bani grei(uneori ii scot din puscarie pentru asta) pe hackerii care le fac cel mai mare deranj in operatiuni, asa ca ideea ar putea fi buna, ca sa curatam un cuib de hoti si intriganti, trebuie sa fie supravegheati de unul care cunoaste in amanunt situatia.

scufita (93 comentarii)  •  25 iunie 2008, 19:16

corpodel dinamovel nu cunoaste situatia, el e parte din situatie …:)) cat de ridicoli pot fi unii incat sa sustina promovarea hotilor ordinari in fotbalul romanesc! …:))

steaua=BLAT !!! (5 comentarii)  •  25 iunie 2008, 19:22

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

scufita (93 comentarii)  •  25 iunie 2008, 19:23

concluzia nu poate fi decat una: gsp-ul produce si distribuie **** pe conducta …:)) ****? …:)) va las sa va abuzati in continuare ****

scufita (93 comentarii)  •  25 iunie 2008, 20:09

a si Maria … i***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat) trebuie sa-ti aduc la cunostinta si eu, ca esti un ziarist mediocru***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

Din pacate tu nu realizezi acest aspect profesional al activitatii tale, si crezi probabil ca esti vreo ‘madonna’ a jurnalimului romanesc, intr-un univers de misogini care te persecuta in fiecare zi. Ai un stil total partizan si instigator si provocator (***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat) Te consideri probabil non-conformista si culta, deschisa noului si schimbarii (***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat) vrei sa pari radicala si dramatica, ***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

diego (8 comentarii)  •  25 iunie 2008, 20:12

” Nu e pe placul nimanui”? Da-mi voie sa ma cam indoiesc de treaba asta. Ce e foarte clar : nu e absolut deloc pe placul lui Gigi-juma’ de veac(la multi ani). Si cum ***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat) Cum o fi nevoie. Corpodean este o solutie pentru unii. Altii o sa-l vada pe ***. Ceea ce cam merita toti conducatorii din fotbalul romanesc.

nebunu’ (6 comentarii)  •  25 iunie 2008, 20:20

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

steaua=BLAT !!! (5 comentarii)  •  25 iunie 2008, 20:46

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

steaua=BLAT !!! (5 comentarii)  •  25 iunie 2008, 20:48

steaua=CEAUSESCU !!!

nebunu’ (6 comentarii)  •  25 iunie 2008, 20:54

pt. „steaua=BLAT !!!” – ***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)!!!!!! sa inteleg ca restul = corectitudine???? inseamna ca ***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

steaua=BLAT !!! (5 comentarii)  •  25 iunie 2008, 20:59

NEBUNULE MA-TA E DE SUB CENTURA !!! PAPAGALULE !!!! ANALFABETULE !!! OAIE RETARDATA !

redondo6 (19 comentarii)  •  25 iunie 2008, 21:35

o sa se ajunga la multe batai pe teren….o sa fie razboi civil cu, Corpodean….nu pot eu sa cred ca cei de la CFR nu il au la mana cu ceva…din ultimii 2 ani;)…(delegatul lor stie mai bine…shhht k nu ne aude nimeni)….de Dinamo nu mai spun nimik….asta este…s a nimerit sa ajunga sef un sclav de al lor…****….ce o iesii….

telegraful junglei (4 comentarii)  •  25 iunie 2008, 22:30

corpodean este sinonim cu coruptia din fotbalul romanesc. nu-l iubeste nimeni pe corpodean? f.probabil intrucat a fost o t4rfa de arbitru care s-a vandut pe bani si si-a pierdut prin urmare orice respect. Oricum un lucru este sigur, corpodean a luat spaga si cei care „l-au premiat” in trecut il au in continuare la mana. Deci corectitudinea arbitrajului cu h0tul de corpodean la conducere este un proiect ratat din start. Seful arbitrilor ar trebui sa fie un strain in nici un caz un t4lhar dovedit si arhicunoscut de toti…INCLUSIV DE UEFA SI FIFA!!!

nebunu’ (2 comentarii)  •  25 iunie 2008, 23:01

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

*** (2 comentarii)  •  25 iunie 2008, 23:49

excelent punct de vedere..vom vedea ce va fi..mai rau decat pana acum nu cred k se poate 🙂

*** (2 comentarii)  •  26 iunie 2008, 0:01

sa va zic cva : HOT e ala care da…! de exemplu : gigi da 10 mii, copos da 10 mii, borcea da 10 mii, muresan da 10 mii : bate steaua si dinamo…! arbitrul arbitreaza cum stie el mai bine si isi ia banii..! k asa merg lucrurile..unde greseste…? aaa..poate unu da mai mult cu 5mii decat celalalt..aici e cva presiune pe arbitru – asta se poate vedea sau nu..si in fond in sistemul asta el isi ia niste bani..mai multi sau mai putini..dar isi ia ptk HOTI sunt cei care dau..!!!

sportplusbraila (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 0:05

Problema arbitrajului e grava in tara asta. Pe la liga I se invart moristile cu oameni caliti in liga lui mitica. E cazul si lui Corpodean. In esaloanele inferioare e mare deranj. Nici o persoana nu poate tine in frau un fenomen in care intra mii de persoane, personaje, iar banii stau prin valize. Corpodean e unul din sitem. Poate ai dreptate. Va sti cum sa gestioneze situatiile. Dar nu va avea progres in lupta cu interesele, influentele… Cred ca cel mai aprig a fost Craciunescu. Doar atunci mai exista ceva frica printre fluierasi.

lord belial (64 comentarii)  •  26 iunie 2008, 0:15

de cind a fi partizanu lu dina*** = cu a fi echidistant?
****

Dragos (133 comentarii)  •  26 iunie 2008, 0:30

Nu inteleg cum poti sa-l sustii pe Corpodean la sefia CCA, cand toata lumea stie ca este un talhar si-un spagagist! Arbitrajul a fost cat de cat ok, cand a fost Craciunescu la sefia CCA ! De atunci este numai nenorocire ! Personal nu am o parere buna despre acest arbitru Corpodean ! Si nu o sa-l sustin ! MA mira faptul ca tu Maria il sustii ! Curios, foarte curios !

Scufita fi mai civilizata (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 2:58

Este incredibil cum parerea unui jurnalist este asa aspuru criticata de Scufita…A face un jurnalist bolnav psihic pt. ca si-a spus parerea pe blogul personal mi se pare o atitudine comunista menita sa ingradeasca libertatea unei persoane de a spune ceea ce crede.
Eu nu o cunosc pe Maria…nu am prea citit articole de ale ei, dar sincer nu mi se pare un jurnalist mediocru…a si daca e mediocru de ce ai citit articolul ei Scufita? Sti oamenii mediocrii la mediocrii trag.
Inainte sa mai acuzi gandestete ca:
– fiecare om are dreptul sa scrie ceea ce crede(si apropo nu s-a luat de nimeni, nu a atacat pe nimeni)
– fiecare om are dreptul la opinie
– daca tot nu iti place un articol se poate comenta si in alt mod mai civilizat, mai uman, asa cum pretinzi ca esti
– rezolvati problemele de personalitate…(un pshiolog in urma comentariului tau ti-ar spune ca ar trebui sa vi la cateva sedinte) etc.
Maria nu pune toate porcariile la suflet…chiar daca nu sunt 100% de aceiasi parere cu ce ai scris mi-a placut articolul, e altceva decat cu ce eram obisnuit…bravo. Eu nu sunt Dinamovist deci nu pot fi acuzat ca imi place Corpodean, insa mi se pare un tip ok. E tanar si chiar daca a gresit cred ca merita o sansa. Succes Domnule Sorin Corpodean in noua functie.

requiem (18 comentarii)  •  26 iunie 2008, 3:00

Pai e simplu. GSP are apucaturi de partid politic cum e la moda azi. Ziaristii sunt ca si membrii de partid, nu mai exista diversitate de opinie, de nuanta, de ton. Curentul e anti-Steaua, express.

In cazul ‘bricheta’, de altfel un caz extrem de grosolan, tentativa a clubului rapid de a influenta rezultatul din teren, incalcare a obligatilor sportive si complicitate de vatamare corporala, curentul a fost clar anti-Steaua (parte vatamata) si clubul rapid a scapat nepedepsit. Dupa s-au transformat in adevarate in adevarati anti-stelisti, sustinand cfr-ul cu toate puterile, minimalizand non combaturile dinamo-cfr si cfr-rapid. Au contribuit direct la toate circumstantele anti-Steaua care au precedat meciul dinamo-Steaua. Pana la urma au terminat legitimand furtul cfr-ului (13 penalty-uri/sezon vs 0 Steaua; nimeni nu s-a obosit sa prezinte o statistica corecta a greselilor de arbitraj). Au trecut repede peste acest furt nemaintalnit dupa revolutie, aruncand cazul ‘valiza’ la tocat, distorsionat, nedocumentat juridic, sportiv, au alimentat o paranoie si o stare de propaganda unica, exploatand lipsa de cultura a mediei poporului roman cititor de tabloide. Au minimalizat raportul stelistilor in calificarea la Euro si in prestatile de la Euro. Pe Lacatus nu l-au bagat in seama nici de nebuni, iar pe Argaseala si Becali doar in articole bascalioase. Au tras in Nicolita cu AK-aurile rusesti ca orice potaie cu buletin, desi baiatul a alergat mai mult decat toti dinamovistii si ex-dinamovistii din lot la un loc, si nici nu a ratat penalty-uri copilareste. Dupa au tabarat pe Piturca ca este fost stelist si ACUM sustin si legitimeaza la CCA un hot ordinar care are pe ‘constiinta’ 2 titluri facilitate clubului securist.

Sezonul trecut, gsp-ul practic a creat brandul de ‘spartani’ pentru dinamovistii, inchizand cu nonsalanta ochii la un intreg tur imbibat cu greseli de arbitraj pro-dinamo (mult peste ce a avut cfr-ul sezonul asta) si practc instigand pe dinamovisti sa nu-si apere sansele corect cu cfr-ul (am arhiva cu editorialele lui Tolontan din acea perioada care constituie o excelenta lectura umoristica).

Diversiunea e arma centrala a acestui conglomerat de haiduci cu coada. Termenii ‘Pipera’, ‘palat’, ‘cioban’ sunt omniprezenti in repertoriul stimabililor si vor sa mute atentia de la problemele de baza ale fotbalului romanesc si ale societatii fotbalistice. Noi asistam in fapt astazi la ultimele clipe de libertate ale unui fotbal regizat: de la programul competitional, si pana la ultima delegare de arbitru. Nimic nu amai este real, tot ce am vazut in ultimii 2 ani este teatru, diversiune si bascalie.

In facto, la ora actuala toate franghiile sunt trase de dinamo: Sandu s-a dus in EXCO pentru a asigura acoperire externa, in timp pe Lupescu-Ham a inchis sistematic toate valvele fotbalului romanesc; nimeni nu mai respira azi fara autorizatia lui Lupescu si Sandu. Pana si din Liga 2, promoveaza sateliti dinamovisti gen CS Otopeni si Gaz Metan, arbitrii de casa al dinamovistilor sunt pusi sefi peste delegari si sanctiuni, oficialii de la dinamo au rubrici in ziare si job-uri la emisiuni de profil. E armaghedon securist! Cu poli tim si cfr cluj noii parteneri si Craiova candiadata cooperativa e mai puternica si mai eficienta decat inainte de 1990. Sunt mult mai multe echipe semi-puternice care trag toate pentru dinamo (nu numai la capitolul trofee, dar dinamo si cand are sezonae esuate tot isi umfla buzunarele securiste de dau pe dinafara). Dinamo a cumparat si organismul propagandistic mediatic, care a facut din cea mai mare coarda din istoria fotbalului est-european un club ‘sexy’ si ‘curajos’.

Bineinteles in timpul asta stelistii se cearta intre ei ca deobicei isi fac jucatorii cu ou si cu otet se dau mari sustinatori ai tuturor echipelor romanesti in cupele europene, citesc propaganda Andries si Tolontan, vin cu tot felul de investitori fictivi care ar fi mai buni decat Becali si alte aberatii infantile. Te pomeni ca mai vor si titlul sezonul asta, de parca Steaua se poate bate cu un intreg sistem cooperatist si federal si corupt si invinge in final, cu un ‘cioban’ la conducere. Dupa creierele lor microscopice orice se poate intampla cu ‘Steaua lor si nu a lui Becali’.

Cred ca o sa avem un sezon bun!

requiem (18 comentarii)  •  26 iunie 2008, 4:05

Referitor la articolul in speta, sincer eu nu am vazut in viata mea o apologie mai patetica de a da credit cuiva aflat in mijlocul unei controverse de asemnea dimensiune (mai putin cazul rapidului in incudentul ‘fotbal cu precipitatii’). Nici pe timpul lui Ceausescu nu gaseai pe cineva care sa faca asemnea portret dictatorului. Argumentele de toate culorile sunt aduse in stare de asediu asupra aceste pledoarii patetice pro-corpodean: varsta, personalitate, dibacie, putere, culise, etc. Ti-e greu sa crezi ca ar exista un individ care sa concureze cu aceasta perfectiune corpodeaniana descrisa de pseudo-scriitori gen Andries. Din start se ignora orice fel de polarizare dinamovista a d-lui Corpodean. Atlti 2 arbitrii atat de calitate cat si de obiectivism vadit superior potaii Corpodean sunt bascalizati pentru colorarea acestei perfectiunii intruchipate trimise pe Pamant pentru a salva delegarile si sanctiunile.

Este incedibila aceasta ‘jurnalista’. Am vazut destui asa-zisi facand propaganda, dar cu asemnea patos … niciodata! O asemnea maltratare a evidentului este greu de regasit si este incompatibila cu gazetaria. Nu poti sa fii atat de polarizat si sa te consideri ziarist.

Dragii mei prieteni, nu stiu de ce credeti voi ca fotbalul va apartine si cine va pus pe voi in situatia sa eliberati legitimatii si autorizatii? Voi confundati jurnalismul cu opinia personala subiectiva si partizana. Acestea sunt in esenta meseriei voastre incompatibile la un anumit punct. Este o linie pe care voi ati depasit-o cu mult. Faceti arfirmatii cu caracter neprofesional si pe care nu le puteti demonstra: ‘Corpodean nu e slab’, ‘Corpodean e … purtator de personalitate’, ‘nu e naiv …’, etc. Asemnea mizerii nu au ce cauta in jurnalism, duceti-va si angajati-va in campanii de imagine, nu avem nevoie de un reclame ‘produsul x e cel mai ciumet, produsul y e varza’. Cine sunteti voi sa faceti asemnea afirmatii si pe ce va bazati? Dupa toate datele care le avem Corpodean are un intreg repertoriu de greseli si gafe si ‘fante de lumine’ toate uni-directionate si urmate de explicatii ridicole. Abilitatea lui de a realiza o conducere dreapta a arbitrajului romanesc este serios chestionata, si numai un dinamovist chior ar putea sustine contrariul.

Ati ajuns la ultimul nivel de degreadare, mai urmeaza sa puneti link direct de pe site-ul oficial a lui dinamo, asenea opinii nu au ce cauta in media. E acelasi lucru ca si cum ati incerca sa justificati si legitimati un atac terorist si cum o ancheta de omucidere sa fie condusa de un criminal in serie care cunoaste toate itele. Voi confundati dreptul la libera exprimare cu abuzul de drept.

requiem (18 comentarii)  •  26 iunie 2008, 4:18

Marie draga, nu trebuie sa lecturezi tot ce am scris, doar retine esentialul: ***

nu conteaza (22 comentarii)  •  26 iunie 2008, 6:45

Fata cred ca tu nu asociezi numele personajului cu imaginea lui, faci o confuzie. Adica ne prostesti in fata de parca de ieri ne uitam la campionatul romanesc. Nu faci decat sa-ti erodezi imaginea facand dintr-un astfel de arbitru o Alba ca Zapada. Ma rog uitasem ca tu esti cu Dinamo si CFR, sau mai bine spus antiSteaua.

http://www.sportsaga.ro (66 comentarii)  •  26 iunie 2008, 7:06

Corpodean e poate hot de temut. Dupa ce a furat ca arbitru acum sa fie sef peste ei. Da ai dreptate cred ca ar face treaba buna. Hotul cand e sef fura mai putin.

PS: Mircea Badea dixit: Turcii au atacat non stop la Euro 2008. Chiar si cand au fost in avataj.

Adica in alea 9 minute. Doamne, ce****

lucid (18 comentarii)  •  26 iunie 2008, 8:07

In mare Maria are dreptate.Dar ce va face Corpodean cu
cei care l-au „stimulat”sa arbitreze in favoarea lor? Ii va
ignora? N-as crede!Adevarul ca suspiciuni au planat si
planeaza asupra majoritatii celor din lumea fotbalului.
De ce nu ar putea fi presedinte la CCA un fost fotbalist
corect?

http://www.sportsaga.ro (66 comentarii)  •  26 iunie 2008, 8:32

Corpodean mi se pare printre cele mai neinspirate solutii.

dan vlad (10 comentarii)  •  26 iunie 2008, 8:48

Daca cineva de pe aici, din baietii astia destepti care si dau cu parerea ar fi cititi „Moara cu Noroc” de Ioan Slavici ar fi vazut similitudinea dintre ideia articolului scris de M si faptul ca seful poterasilor din cartea respectiva, era un fost ocnas (care stia toate smecheriile hotilor).
Baieti mai cititi si altc3eva decit ziarele de sport. Si mai lasati dragilor si loc de BUNA ZIUA, ca asa e civilizat

MB (12 comentarii)  •  26 iunie 2008, 8:57

In timp ce citeam articolul, care contine doar lucruri pro-corpodean, asteptam nerabdator sa ajung la fraza finala, unde asteptam sa vad contraargumetul care sa eclipseze laudele anterioare, dar surpriza: de la inceput pana la sfarsit numai cuvinte de lauda pt Corpodean. Mie greu sa cred ca ai o parere asa buna despre el. Eu zic ca pauza de iarna nu o sa-l mai prinda in post

Laur (70 comentarii)  •  26 iunie 2008, 9:22

..degeaba , e santajabil , acum de mai putini dar cand nu va mai avea in spate oamenii care l-au adus in pozitia asta , va fi sanatjat de mult mai multi ..omul a facut ceva afaceri in 14 ani.. 😛

corneliu popa (64 comentarii)  •  26 iunie 2008, 9:41

Mass-media vrea sa-si arate muschii! Dupa ce s-a vazut ca exista o lupta intre generatii, ca-ntr-o carte a lui Mircea Eliade, cand pe de o parte ne este prezentat de presa „militianu Dragomir”, iar de partea cealalta mass-media si Ionut Lupescu> Am ramas stupefiat de atitudinea Naum la TVR 1 si Moraru la sport.ro care erau fatis si fara tagada, aprioric, de partea lui Lupescu> Ca principial avea dreptate sau nu, nu conta!! Lupii tineri se aparau intre ei si poate pana la un punct s-ar putea sa aiba dreptate, dar cand tu te ocupi de delegare de arbitrii si faci reclama la firma de pariuri sportive este deja prea mult> Ce am sesizat la mas-media este faptul ca acum vrea sa-l impuna si pe Corpodean, pentru simplu motiv ca asa „s-ar inchide cercul” in Coalitia anti Steaua!! Pe deoparte Becali patronul echipei Steaua de partea cealalta chfere cluj+Dinamo+ FC Vaslui+U Craiova+Gloria Bistrita+Rapid+Farul, Politehnica Timisoara si Iasi (si probabil FC Brasov), Federatia, Comisiile federale, CCA si in ultimul timp DNA-ul, basca interventii politice si intelegeri dintre parlamentari si rezolvate cu multa promptitudine de oamenii din Federatie!! fotbalul nu se mai joaca de mult in iarba!! Daca este nevoie sa-l puna la punct pe becali, poate pe buna dreptate uneori, de ce sa nu scapati de el si desfintati munca unor tehnicieni si sportivi? Dar pe noi suporterii nu ne intreaba nimeni? A ajuns Iancu sa-si spuna parerea despre fotbalu romanesc, sa vorbeasca un puscarias de drept comun de moralitate? Nu ar trebui pentru aceasta functie la CCA sa dea un examen pentru ocuparea unui post? De ce un Corpodean care arbitra cu „tema” sau la comanda si care a fost pus pe lista FIFA ca recompensa dupa un meci Dinamo-Steaua, cand impreuna cu domnul Naghy, au eliminat doi stelisti si a prelungit meciul pana au dat dinamovistii in sfarsit gol si au castigat un meci de sase puncte? Mai mult anul trecut a circulat pe blogurile sportive ol lista cu 100 (una suta) greseli a domnului corpodean in meciurile arbitrate. Este normal ca domnii Porumboiu, Iancu, Muresan si Borcea sa fie de acord cu numirea lui la CCA, pentru ca este „omul de casa” a Coalitiei!! De ce va imbatosati ca sa-l puneti pe acest personaj in fruntea unei Comisii care are „painea si cutitul”? Asa a incercat mass-media si cu Gica Popescu si a pierdut!! Stim ca exista o comanda politica ca sa fie „facut” Becali, dar „faceti-l” si lasati Steaua in pace!

corneliu popa (64 comentarii)  •  26 iunie 2008, 9:52

requiem, SUBSCRIU IN TOTALITATE PENTRU IDEILE TALE!! Vad ca din ce in ce mai multi oameni au unceput sa numai „puna botul” pe tot „ce ne varsa din guse” mass-media!! ei fac audienta si onoreaza comenzi pentru un pumn de arginti! iar noi ne certam pe blog ca sa-i imbogatim pe ei!

tiriboc (12 comentarii)  •  26 iunie 2008, 10:21

@,bai corneliu popa,vad ca esti de acord ca Becali trebuie „facut”.Bine ,atunci sa sti ca nu poti sa-l faci pe Becali( mai nou pe familie) fara sa nu o „faci” si pe Steaua,care este reprezentata in special de patron si alti „mafioti” finantatori,de acel „argat” presedinte,de o parte din jucatori aserviti patronului,care in loc sa joace pe teren ,participa la jocuri de culise cu „valize” etc.Credeti ca aceasta „monstruasa coalitie” cum o numiti voi s-a format din ura contra Stelei?,nu s-a format impotriva metodelor folosite de voi si aplaudate si de „peluza din Ghencia”.Coalitia este necesara pana la uciderea „balaurului cu 7 capete”.

dan (2 comentarii)  •  26 iunie 2008, 10:45

Slava Corpodeanului IUBIT!!!***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

corneliu popa (64 comentarii)  •  26 iunie 2008, 10:54

In primul rand ca nu sunt bai cu dumneavoastra, domule nike tiriboc!! Vad ca vreti princiul „ati furat suficient, acum furam noi!” Coalitia foloseste metode ortodoxe? Nu se „sta capra” la chefere cluj contr-cost pentru realizarea comenzii pornite de la un partid politic? Ce rol au banii proveniti de la Loja Masonica Maghiara din Canada? De ce Paszkany a primit „gratis” un teren in „buricul” Bucurestiului prin Hotarare Guvernamentala? De ce chefere cluj a pierdut lamentabil la Famagusta, o echipa de cacao? De ce se straduieste mass-media si Federatia sa-l puna la CCA pe Corpodean „omul de casa” a Coalitiei anti Steaua? De ce Ionut Lupescu face reclama la casele de pariuri cand el deleaga arbitrii in Romania? Ce probe aveti ca Becali a dus banii pentru a plati ceva la U Cluj! de ce Goga s-a dus la Poli Timisoara, pentru ca a executat ordinul puscariasului de drept comun care raspunde la numele de Iancu? De ce s-au suparat conducatorii ca Becali „stimuleaza” echipe sa joace corect, pentru motivul ca nu mai pot „comanda vestiarul” sa „stea capra” la echipele la care au ei comnda? ESTE SUFICIENT? EXISTA O COLITIE ANTI STEAUA SI CA SA-L DAI JOS PE BECALI TREBUIE SA IEI DREPTUL LA PROPIETATE, nu il dai jos ca pe ori ce ciuli-buli, trebuie sa-l determini sa plece!! Sa i se faca lehamite!! Sau sa mai piarda doua, trei campionate!

mosh Califar (14 comentarii)  •  26 iunie 2008, 10:55

Fetito daca ai ajuns sa scrii despre Corpodean ca despre o promisiune pentru fotbalul nostru, alege-ti tu :
– ori scrii la comanda
– ori habar n-ai ce scrii
– ori esti la fel de corupta ca si Corpodean
„Corpodean nu e slab” ?! O sa fie carpa de sters pe jos a tuturor la cate smenuri a participat, il taiew si pe Corleone.
Rusinos articol.

titirisca (1 comentarii)  •  26 iunie 2008, 11:09

corpodean se afla pe pozitia lui hagi,care imediat ce s-a lasat de fotbal a devenit selectioner !! si corpodean va judeca sau va fi judecat in prima faza ca un arbitru „venit recent din iarba” si nu ca un manager,psiholog sau pedagog al arbitrilor !!! si nici nu cred cu toata experienta lui (de unde?) ca poate domina lotul de arbitri in randul carora exista „vedete” gen balas care o sa strambe din nas la orice schimbare va incerca corpodean… pentru ca si el va trebui sa aduca asa zisul „suflu nou”,nu?raman la parerea ca pe langa corpodean „un sef arbitru dintre arbitrii” ar trebui numit un om din afara arbitrajului si poate si al fotbalului,care sa creeze odata pentru totdeauna INDEPENDENTA aia de care face atata caz craciunescu !!

goghe (3 comentarii)  •  26 iunie 2008, 11:19

„Teren viran”?! „al nimanui”?! …. Scuza-ma ca spun asta dar … ori esti *** ori scrii la comanda! Corpodean esta arbitrul retrogradat de UEFA, implicat in cele mai multe scandaluri si meciuri trucate din fotbalul autohton! Tie ti se pare ca e o alegere buna??!!! … Repet, ori scrii la comanda (ceea ce nu m-ar mira) ori esti*** si nu te-ai aliniat (intr-o societate anormala, lucrurile normale par iesite din comun).

Milici (55 comentarii)  •  26 iunie 2008, 12:00

Ai inceput cu asertiunea ‘Nu e pe placul nimanui’ , incorect si fara sa argumentezi ;dezvoltarea ulterioara e apa de ploaie.Te asteptai brobabil ca Borcea si CFR sa declare explicit ca sunt foarte multumiti?Daca ar fi numai naivitate la matale ar mai fi o explicatie dar cred ca e mult mai mult!Ai lansat provocarea chibitii te/se vor injura/intre ei in comentarii si astfel GSP e cel mai tare!

Comentează