Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Momentul toleranţei zero

Surprinzătoare viteza de lectură a legilor la comisiile FRF! Nici n-au deschis bine regulamentul, că au şi picat pe articolul care trebuie. Ce-or fi păţit? Prea au mers la sigur. De obicei, buchiseau alineatele luni întregi. De data asta, cineva […]

joi, 5 iunie 2008, 12:49

Surprinzătoare viteza de lectură a legilor la comisiile FRF! Nici n-au deschis bine regulamentul, că au şi picat pe articolul care trebuie. Ce-or fi păţit? Prea au mers la sigur. De obicei, buchiseau alineatele luni întregi. De data asta, cineva sau ceva le-a indicat exact unde să citească. Şi ce să priceapă. Dar cine? Îngerul răzbunării rapidiste? Îngerii păzitori de la Nyon?

Depunctarea a picat ca din cer. Nici n-a apucat bine Gigi Becali să-şi înflorească vizita la DNA. Abia ce se lăudase că a trăit momente sincere în compania procurorilor. „Am stat de vorbă despre ce înseamnă corupţia. Normal că avem opinii diferite! Ei văd într-un fel, eu în altfel”. Normal.

Becali vede cu totul, dar cu totul altfel şi decît UEFA. Iar UEFA presează FRF să vadă la fel ca ea regulamentele. Şi să le interpreteze în altă cheie decît bunul plac. Aşa se explică acest moment al toleranţei zero faţă de corupţie în Liga 1. Apărut pe neaşteptate, în plină muşamalizare federală a scandalului „Valiza”.

Schimbarea de atitudine şi de lectură n-a pornit din Casa Fotbalului. Semnalul a venit din altă parte. De undeva de peste capul lui Mircea Sandu, aflat zilele astea în anturajul oficialilor de la Nyon. E o premieră! Pînă acum, cazuri asemănătoare au trecut ca prin brînză de instanţele federale.

Comisia de Disciplină n-ar fi îndrăznit să pronunţe un astfel de verdict fără anchetele DNA şi fără vigilenţa UEFA. Care tocmai a exclus-o pe FC Porto din Ligă pentru un scandal vechi de patru ani şi pentru un plic conţinînd o sumă ridicol de mică: 2.500 de euro. Un mizilic pe lîngă scorurile de la noi! Dacă UEFA a prins de veste de mărunţişul ăsta vinovat, cum să nu afle despre cei 1.700.000 de euro din valiza de la Cluj?

O dată la cîţiva ani, forul continental vine şi cere un exemplu. Iar comisiile, vindecate brusc de orbul găinilor clocitoare de aberaţii, se pun pe treabă. Întrebarea e: pentru cît timp? Cît le va ţine hărnicia? Va urma şi un moment zero al ipocriziei instituţionale din fotbalul nostru?

Nu-i exclus ca depunctarea Stelei să rămînă doar pricină de noi scandaluri. Şi o formalitate de dragul ochilor UEFA, urmată de revenirea la starea iniţială de balcanism. La urma urmei, Nyonul rămîne mult mai departe de Casa Fotbalului decît Pipera.

Comentarii (153)Adaugă comentariu

Vlad (3 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:07

Si oare cum a comunicat Uefa cu comisia de disciplina? 🙂 Oricum, nu mi se pare normal ca Steaua sa primeasca aceeasi pedeapsa din partea UEFA ca o echipa care a incercat sa cumpere un arbitru! Nu atunci cand sistemul asta al motivarii echipelor mai slabe se practica in multe campionate din vest. Cati bani au primit croatii de la rusi? Nu-i vad exclusi de la EURO.

Depunctarea este normala, pedeapsa lui Gigi si Coman la fel (nu am inteles de ce si petre marin) dar sa nu primeasca denumirea de coruptie. Pana nu spune un judecator ca motivarea altor echipe este coruptie, si astfel sa creeze un precedent nu poti tu o comisie oarecare a unei federatii oarecare sa decizi ce e si ce nu e coruptia!

Adrian (8 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:10

Maria,
Tare mi-e frica de faptul ca acest exemplu va ramane unic,pentru ca nu se vrea decat o pedeapsa pentru iesirile lui Becali. Altfel, ce ii opreste pe cei de la FRF sa pedepseasca non-combaturi asumate precum cel al Timisoarei in meciul cu Ceahlaul sau al Rapidului in meciul cu CFR. Asa ca stai fara grija, momentul zero se va referi doar la Steauan care ar putea prelua sloganul Rapidului, singuri impotriva tuturor!

assds (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:18

slab articolul..

pari frustrata si in loc sa te bucuri ca restul lumii ca asta ar putea fi un moment zero al corectitudinii in fotbalul romanesc, bagi aburelile astea ca sa creezi senzatia ca totul nu e decat o actiune menita sa pedepseasca Steaua si ca nu-si are rostul fiindca nu va avea nici un fel de efecte pe termen lung…

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:20

Pt. Vlad, ok, dar o comisie poate decide ce e regulamentar si ce nu. Cazul „Valiza”, la fel ca „Fluierul aurit” de la Porto se incadreaza in art. 1.04, din Regulamentul de Competitii al Ligii Campionilor

george (3 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:21

chiar dezgustoare atitudinea ta, Maria…. ne tot faci morala pe aici, dar acum se vede ca nu esti cu nimic mai buna decat cei pe care ii tot critici…

in loc sa induci ideea ca actiunea asta ar fi un lucru pozitiv, incerci sa o cataloghezi ca pe una menita sa faca din Steaua o martira. desi de fapt, Steaua a devenit cancerul fotbalului romanesc in ultimii 2-3 ani

gatopardo (22 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:21

ok a fost o indicatie de la uefa.dar oare uefa asta e oarba?de ce***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) nu vede uefa asta blaturile adevarate pe care le face dinamo,bistrita,ceahlaul,timisoara?pe astea uefa nu le vede?sau nu vrea sa le vada?daca e asa sa ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) pe toata uefa lor si pe dreptatea***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

DAYRO (3 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:23

In locul lui Gigi i-as chema acasa de urgenta pe toti jucatorii Stelei convocati la Euro. Nu se poate asa ceva, faci performanta, dai jumatate din echipa nationala a Romaniei, faci cunoscut si temut numele de Steaua in Europa (declaratia lui Thiery Henry de acum 3 zile) si drept multumire esti judecat de niste ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)i din comisia de disciplina care prin deciziile lor influenteaza negativ o eventuala judecata a UEFA, pentru ca , dupa cum a spus si Gigi, aia nu mai analizaza cazul ci dau direct verdictul luandu-se dupa regulamantul FRF, care este singurul din lume ce nu permite stimularea adversarelor contracandidatei. Si uite asa esti eliminat nevinovat din cauza unei decizii luate de niste ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Gigi, cheama jucatorii acasa. Prin comportamentul lor, cei d ela FRF au demonstrat ca nu au nevoie de Steaua. Sa se descurce cu jucatori de la rapid si cfr cluj ca pe ei ii tin in brate. Noi nu vrem sa reprezentam o federatie care primeste ordine de la cluj

Ionut (8 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:24

Ce de (ne)cazuri in fotbalul romanesc… ‘bricheta’, ‘valiza’, si cine stie ce va mai urma?

Un moment „zero” dupa altul. O sa trecem pe minus 🙂

Nu-mi amintesc care e pozitia autoarei articolului despre decizia in cazul meciului Rapid-Steaua, dar am o vaga impresie ca ea nu reuseste sa treaca peste simpatiile personale. Dar cam asta e presa la noi. Poate scrie oricine si orice.

melchiades (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:28

@vlad

pai daca nu te superi, porto a fost exclusa pt ca a incercat sa corupa un arbitru, da’ steaua nu numai ca a incercat, a si resuit sa faca asta. chiar becali a recunoscut ca a dat 10 000 unui arbitru acum vreo 6-7 ani, deci daca o luam dupa logica ta, steaaua ar fi trebuit exclusa chiar inaintea celor de la porto.

mieusa (37 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:28

Cine-a pus-o pe FRF sa se scarpine? Oare Sandu mai are in plasa multi mielusei de sacrificat, pana e sacrificat el?

deckar (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:35

wa dayro se vede ca nu prea stii fotbal,,temut numele de Steaua in Europa ”..:))..tat se teme barca, real etc. cand aud de steoaia. avetzi noroc k pitzurk e owaie k nu merita banel,dica,ghione la nationala..o sa vezi…dak o sa fak rom ceva la euro tot pe spatele lu mutu,chivu,contra,rat,lobont sau niculae.dica tot meciu inceark(dak iese bine dak nu..) executii, nu stie sa faca o deposedare..nu mai zic de aparare

iaka (36 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:37

Ce reguli am incalcat ma,va trebuie numai laudatori sau mesaje sterpe?Rusine!!!

lord belial (64 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:47

ce se intimpla: toti barbatii de la gsp au plecat la euro (ma rog, printre ei mai e si buzarin), asa ca andries a ramas singura acasa si rastoarna calimara cu cerneala peste coli, ca asa crede ea ca se fac articolele, ca testul Rorschach.

domnisoara, daca insisti sa scrii despre sport, scrie mai bine despre coarda, de-a v-ati ascunselea si sotron. ai mai multa credibilitate.

CARMEN BUCURESTI (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:49

RETROGRADARE SI DESFIINTARE! CUM AU INTRAT IN DIVIZIA A, ASA SA DISPARA! CU FORTA!
DIN CONDEI!

HMMM (57 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:53

DOAR CATEVA INTREBARI:
-DACA TEIA SPONTE A FOST ACHITAT,DE CE STEAUA A FOST PEDEPSITA? NU SE PRESUPUNEA CA SPONTE A FOST CARAUSUL?
-DE CAND O COMISIE SPORTIVA SE SUBSTITUIE JUSTITIEI? DACA JUSTITIA NU A PREZENTAT,INCA,PROBE,PE CE S-AU BAZAT EI?POATE OAMENII DIN FOTBALUL NOSTRU SUNT MAI COMPETENTI CA CEI DIN DNA SI AR TREBUI FACUTA ROCADA!
IN FINAL,SUNTEM SINGURA TARA IN CARE,MOTIVAREA UNEI DECIZII VINE LA O SAPTAMANA DUPA HOTARARE!

TOTUSI,UN SFAT PT GIGI:SEMENI VANT,CULEGI FURTUNA,CUM ITI ASTERNI ASA DORMI ETC.

Adevaratul_stelist (2 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:55

Mereti ma in campia voastra ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) stelistilor.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), voi nu vedeti cine va conduce, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)? Sariti toti,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) vin si scriu pe aici ca steaua nu trebuia depunctata… bai behehelerelor in cazu bricheta cum o fost? nu era aceeasi comisie? atunci erati toti cu faze de gen: „adevarul iasa la iveala”, „verdictul e cel care trebuie” va reamintesc ca e exact aceeasi comisie? ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!!!

CHALEX (30 comentarii)  •  5 iunie 2008, 13:57

Marturisesc, dna Andries, ca m-ati surpins cu acest „MOMENT ZERO”. Sa inteleg ca el este perfect adaptabil si la comportamentul dvs? Mai aveti curajul sa recititi articolele postate de dvs pe blog imediat dupa scandalul „Valiza”? Cum de v-ati metamorfozat peste noapte? Sunteti mult prea cameleonica, desi nu ar trebui sa ma surprinda pentru ca, vorba lui Napoleon toate femeile sunt…

xx (2 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:01

Ce o sa rad cand steulta o sa fe exculsa din europa ahahahah

HMMM (57 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:01

angajament: IN VIATA MEA NU MAI COMENTEZ PE BLOGURI! AICI ESTI INCONJURAT DE TOTI MITOCANII,LASI CE TE INJURA ANONIM,COPII CARE CAND NU LE SUNT PARINTII ACASA,INTR-O PAUZA ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
PIERDERE DE VREME SA ITI INCHIPUI CA POTI DISCUTA CU ARGUMENTE!
FIN.

fucherul (6 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:03

hahahahahaha OAMEEEEEENI BUNI!!!; NU VA FACETI ILUZII DESARTE . Uefa este de acord ca in alte campionate unele echipe sa premieze pe altele pentru a juca bine. Din punctul de vedere al UEFA nu este nimik ilegal si nici coruptie nu este.
Concluzia: Steaua va juca in Liga Campionilor pt. ca este diferenta de la cer la pamant intre ce s-a intamplat la Porto si situatia Stelei

stefan (8 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:04

mai maria, esti o stelista ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!! afara din europa cu oile si hotii din ghencea ! :))))

zardoz36 (8 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:04

daca exista o hotarare judecatoreasca in care se scria CLAR ca a fost vorba de ţcoruptieţ sau incercare atunci deciyia era PERFECTA
asa e discutabil
cum dracu teia sponte nici macar nu mai e acuyat )oficial al stelei si cu valiya= dar steaua e depunctata _
straniu
dar sa vedem daca nu o intorc ca niste ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ce sunt la apel

dreptate pentru fotbal (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:06

In sfarsit o decizie buna insa mult prea blanda pentru raul comis de Steaua de-a lungul timpului. Logic si corect ar fi fost la in 1989 să fie desfiintate toate cluburile departamentale sau care s-au bucurat de protectia comunistilor. Printre ele Steaua si Dinamo. Daca au ramas ele, trebuiau lasate si Victoria (Securitatea) si FC Olt Scornicesti (de.. satul natal al celui mai iubit fiu…).
Steaua… cica club reprezentativ al Romaniei… Campioni europeni cu jucători luaţi cu arcanu ca Bădiţa Vasile al lu’ Creanga (singura exceptie Tudorel Stoica…)
S[ mai stera si Steaua s[ priveasca la televizor. Dar nu numai pe aia a Campionilor ci si Liga I de la noi. Pe Ghencea se poate juca foarte bine si la ora 11.00.
Ce derby ar mai trage cu Dinamo II…

gatopardo (22 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:06

ok prietene.sa fie retrogradata steaua.crezi ca se rezolva ceva?dispare hotia din fotbal?astia sant poate cei mai nevinovati.platesc pentru tupeul ciobanului.dar acum intre noi fie vorba.tie ti se pare ca steaua e cea mai corupta echipa din romania?pai dinamo cumpara si vinde meciuri pe banda de cand s-a infiintat.bistrita la fel de ceahlaul ce sa mai spun.mai nou am vazut ca si timisoara se coboara la nivelul asta marea si curata timisoara vinde meciuri.si voi o condamnati pe steaua ca da bani ca sa se joace corect?pe craiova ca i-a bagat in b pe hotii de la piatra neamt?asta intelegeti voi din fotbal?poate am luat-o eu razna/nu mai inteleg nimic.

lord belial (64 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:07

hahaha, cum se arunca sobolanii cind vine vorba de muscat steaua. nefericitilor, cum v-ar placea voua sa jucati in CL in locul stelei. la munca, ba, nu la intins mina la cersit.

ttt (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:09

TOTI STELISTII SA REVINA DE LA NATIONALA. Oricum e mana mafiei clujene ca ROMANIA sa piarda la Euro creand atmosfera impotriva ROMANILOR. Sa-i convoaca base pe paskany si patronasul de la hochei care a reusit deja sa distruga federatia de hochei si sa dizolve aproape campionatul. Aici e furtul, nu la incercarea de a plati sa se joace CORECT stimati tovarasi – iar de blaturile RAPID-DINAMO VS. CUFURISTI nu se aude nimic pe la UEFA???? Un memoriu catre UEFA al suporterilor furati de astia ar fi binevenit ca dna e doar sluga ptr procentele lui boc.

mujotutun (200 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:10

Da cum sa pierdemnoi placerea de a vedea cum este Steaua Tarnosita in CL? Steaua TREBUIE sa joace!
Iar ca Andries este stelista – atat de gretos incat il mai cautioneaza si pe Becali pentru ticalosiile lui, din doua-n doua!

Adevaratul_stelist (2 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:11

bai beliale… 😀 eu ma multumesc sa nu joace steaua (pardon FC Fekalia Bucuresti) in liga

bg (9 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:16

Maria, noi nu vrem „cancanuri ” si vorbe de budoar. Noi vrem sa cunostem parerea voastra, a ziaristilor romani, care trebuie sa fie independenti si impartiali, despre cazul in sine. Este cazul Stelei similar cu cazul Porto? Bani la arbitri ca sa-ti faca favoruri e acelasi lucru cu promisiunea de premiere facuta unei echipa, deja retrogradata, pentru a-si juca corect sansele in ultimul meci din campionat? Merita cele doua fapte aceeasi sanctiune sportiva? Unde este deontologia voastra profesionala? Unde este dezbaterea de presa pe acesta tema? Ce cunoasteti? A mai sanctionat cumva UEFA vreo echipa pentru un caz similar Stelei? De ce nu publicati pozitia presedintelui Federatiei Portugheze de Fotbal, care s-a aratat indignat de decizia UEFA, intrucat aceasta nu poate lua decizii diferite in aceeasi situatie (vezi cazul Milan care, desi penalizata de Federatia Italiana in „Calciopoli”, nu fost suspendata de UEFA)..
Nu merita echipa Steaua (nu vorbim de Becali care trebuie sa plateasca personal pentru greselile sale) un tratament corect din partea presei? Si voi credeti ca Steaua inseamna Becali si ca atacand Steaua il atacati pe Becali? Daca e asa, faceti o mare greseala….

mario (2 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:16

Ar fi bun un astfel de moment si pentru jurnalistii slabi, capabili doar de glumite rasuflate, cum esti tu si fratele tau geaman daniel sendre

POMANA cfr (188 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:21

Mărie,
Până la un punct, sunt de acord.
Admitem că banii cu pricina, erau destinaţi echipei U.Cluj, pentru a juca cinstit meciul cu cfr.
Dar, te rog, cu obiectivitate răspunde-mi la o întrebare:
Jocurile: Dinamo – cfr şi cfr – rapid, unde dinamo şi rapid au mimat fotbalul cum se numesc? Îţi spun eu: BLATURI, jocuri care au influenţat decisiv echipa campioană. Ştiu îmi vei spune că nu sunt probe. Dar ce probe sunt că cei 1.700.000 euro erau destinaţi celor de la U.Cluj? JIJI a făcut dovada cu un precontract, semnat chiar şi de PIŢI, că dorea să cumpere un teren în Cluj.
În altă ordine de idei, de ce nu suntem noi toţi pedepsiţi, când mergem la doctor şi le acordăm ATENŢII în bani sau obiecte, doar pntru aşi face datoria.
Sau, de ce nu sunt anchetaţi maneliştii, pt. replicile „fără număr”, unde banii negrii zboară nestingheriţi, iar diversele reportaje TV au surprins în n rănduri aceste aspecte. Şi pt. ce primesc aceşti bani?
Ca să cânte, în continuare la fel de bine.
Să mai dau exemple?
Nu cred că are rost.
Voi încheia cu celebra replică a lui MIRCEA BADEA:
Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul.

frf (5 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:21

Daca ciobanul nu rascolea***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)si nu se lauda pe fata cu blaturile , treaba ii mergea in continuare , cum ii merge de vreo 3-4 campionate incoace.Depunctarea e clar comandata de Mircea Sandu care se teme pt scaunul lui la UEFA.O sa urmeze in mod sigur si excluderea din Liga Campionilor.

Gretty (56 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:25

Ptr Lord Belial : din comentariul tau reiese ca stii „ce si cum” despre testul Rorschach . De aceea iti recomand sa mergi cat mai curand la un confrate de-al meu pentru o sesiune practica. S-ar putea sa te ajute sa ajungi la unele concluzii surprinzatoare despre tine, cum ar fi de pilda sursa misoginismului recurent. O mana de ajutor : probleme la capitolul increderii in propria barbatie. Succes.

iulian (15 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:38

„Nu-i exclus ca depunctarea Stelei să rămînă doar pricină de noi scandaluri. Şi o formalitate de dragul ochilor UEFA, urmată de revenirea la starea iniţială de balcanism”.
Ai gresit ultimul cuvant al frazei. La noi nu mai e stare de balcanism, ci de BECALISM. Tupeul cu care acesta sfideaza orice lege, orice institutie etc. trebuie sa se incheie!!! Nici Dumnezeul care se autointituleaza a fi, nu si-ar fi permis asa ceva!!!

AK-47M (2 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:40

In RRomania, a lupta impotriva coruptiei este sinonim cu a lupta impotriva traditiei. Si cu asta am spus totul.
A, un mic exemplu:
Cand dai mita/spaga/bacsis/pesches/cadou (cate denumiri are romanul) sa-si faca treaba bine – E CORUPTIE -cand Steaua da bai unor jucatori sa joace bine NU E CORUPTIE. De unde rezulta STEAUA MAI PRESUS DE LEGE.

ALLEX (18 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:46

CE SE INTAMPLA LA UEFA??? PORTO SI STEAUA EXCLUSE, OK DAR MILAN ACUM 1AN A FOST DEPUNCTATA SI A INCEPUT CAMPIONATUL DE LA -8p??? DAR A JUCAT IN CUPE!!!! E VORBA DE CINE ARE ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) MAI MARI SAU CE???? HOTIE PE FATA!

dragos (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:46

ok ai dreptate dar … momentul zero trebuia sa fie si la acele meciuri DINAMO-CFR si RAPID-CFR ! ce parere ai ? sau … da momentul zero ptr unii . sa va reamintesc doamna k in acele meciuri s a intors spatele si vine intrebarea „pe degeaba ?”

Gretty (56 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:49

Ptr Maria : placut surprinsa sa gasesc pe lista ta Daisy Hope. Neplacut surprinsa de prezenta pe aceeasi lista a lui Mihai Morar.
Salutari de la motanul meu.

fucherul (6 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:53

Atata timp cat ii vom avea pe Sandu si Mitica la carma fotbalului Romanesc , nu vom progresa deloc si nu vom scapa de magarii. Veti vedea ca anul care vine va fi al lui Dinamo.

je (19 comentarii)  •  5 iunie 2008, 14:55

nu inteleg! cam cat timp s-ar fii cerut, si ar fii fost „credibil” ca sa poata sa fie „credibil”? la portughezi le-a trebuit patru ani….sa fi asteptat si noi patru ani dupa care eram in termen? dar de ce o plange, lumea, pe steaua ca e depunctata, cand EXACT in aceeasi situatie s-a aflat si rapidul? din cauza greselii unui spectator (?) a pierdut meciul la masa verde. dar din partea stelei, „greseala” a venit tocmai din partea omului nr.1 din club. vedeti unde duce grandomania, teribilismul, vedetismul si injosirea tuturor celor din jur? si mai ales nerespectarea institutiilor statului. si nu se va oprii aici tarasenia asta.

gatopardo pt tudor (22 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:03

pedepsiti-i mah dar daca ii pedepsiti pe steaua,atunci trebuie sa o faceti cu toti.dinamo,bistrita,ceahlaul,timisoara,o sa spuneti ca nu sunt probe,dar jocul in sine este o proba,maniera in care mimeaza fotbalul jucatorii este o proba.de ce nu ii pedepsiti pe astia?sau va place teatrul voua?sint actori ,joaca o comedie.mai aveti sa i aplaudati pentru farsele la care ne supun.

PureSport – click aici – fără scandal, doar sport (1 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:06

Mai sunt 2 zile până la EURO şi voi tot despre scandalul din Liga1 vorbiţi?!
Referitor la decizie: Oieru’ trebuia împuşcat nu suspendat 2 ani căci pt asta s-ar putea să ne coste participarea în Cupele Europene la anu’.

mark (30 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:20

1-Mai fetito,nu ne mai aburi atata,spune clar daca Comisia a facut bine sau nu.
2-Comisiile FRF nu urmaresc decat aspectul sportiv nu si pe cel penal.Asa ca nu are nici o treaba hotararea de ieri cu ancheta DNA.Sanctiunea a fost data pt. incalcarea Regulamentele sportive care interzic oferirea de bani altor echipe,nu pt. coruptie.Coruptia o ancheteaza DNA,iar acolo e vorba de Jilava nu de puncte.

Stelistul (3 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:22

Regulamentul FRF spune ca asta e coruptie. asa stramb cum e el, ramane regulamentul in viguare.
Nu am inteles cum Sponte a fost declarat inocent, cand el tinea de maner punga cu banii? Oricum miroase a facatura, nu cred eu ca dadea Becali 1.7 milioane pt un meci, cand el nu cumpara un jucator bun pt 3-4 ani cu banii astia.

marius (6 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:29

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

MIMO (63 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:32

santem o tara in care crapa vecinului trebuie sa crape dar se intoarce roata in cazul bricheta stelistii spuneau sa se respecte regulamentul ok sa respectat acum suporterii stelisti nu vad barna de la becali care se autodenunta ci se leaga mereu de alte cazuri unii cu mai putina educatie zic ca e normal ca becali sa dea bani sa joace corect desi regulamentul interzice asta inseamna ca suporterii stelei pe langa biletul de intrare mai dau un ban in plus sa joace baietii frumos pacat ca steaua avea un renume frumos dar care e murdarit de declaratiile unuia care a ajuns mare datorita stelei si asta e multumirea lui

yoooo (16 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:39

Si eu la fel as face…daca ar scoate steaua din liga,in plin campionat european,as pleca de la echipa…..ma doare undeva de nationala,de patriotism……ca sa ce??sa ma fure unii si altii….nu arunc vb asupra cfr ului,desi e clar ,pe fata mana lor….oricum…rusine….sa va fie….

marius (6 comentarii)  •  5 iunie 2008, 15:48

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Silver (5 comentarii)  •  5 iunie 2008, 16:01

de ce nu ar fi considerate acte de coruptie prestatiile Rapidului si ale lui Dinamo in meciurile cu CFR…
zicea la un moment dat Becali (si toti erau de acord…) ca jucatorii de la Rapid si de la CFR s-au inteles intre ei,nu a fost vorba de un aranjament prealabil…ei bine, oircum ai lua-o tot de coruptie e vorba.
de ce nu este condamat acest lucru??
de aceea voia,becali -sau nu voia(toti stim ca voia dar probabil nu are nimeni probe)- sa-i premieze pe cei de la U Cluj, sa nu mai existe o intelegere (total gresita si de condamnat) a jucatorilor pe teren…cum a fost in meciul CFRului cu Rapid, si chiar cu Dinamo.
Incepe sa-mi fie scarba de tara in care traiesc…toti suporterii stelei se simt nedreptatiti( si pe buna dreptate..) si suporterii stelei nu sunt de loc putini.
Serie A fara Juventus nu a dus-o prea bine,dar a supravietuit,Liga 1 fara Steaua nu ar exista,pur si simplu.

Razvan (3 comentarii)  •  5 iunie 2008, 16:16

Foarte interesant articolul. Eu unul cred mai repede ca este vorba despre alte influente decat cele de la Nyon care au actionat in cazul de fata, insa aici (mi-s rusina s-o afirm) sunt in consens cu Oierul si nu-mi face nici o placere.
M-as referi insa la cu totul altceva, si anume la comparatia facuta de autoare cu privire la sume. Da 2500 de Euro inseamna mult atunci cand ei sunt dati unui arbitru pentru a favoriza o echipa (cazul FC Porto), pe cand se pare ca 1,7 milioane de EURO sunt putini pentru a cumpara CORECTITUDINEA unei echipe (vezi declaratiile lui Coman pe care probabil s-a bazat verdictul). Spun asta pentru ca aici s-a pedepsit corectitudinea celor de la U Cluj si laudarosenia lui Becali… nu vreo coruptie ca in cazul Porto.
Ceea ce nu analizeaza nimeni este scopul folosirii sumelor de bani vehiculate. Punem semnul egalitatii intre plata a 2500 cuiva pentru a da unei alte persoane in cap si plata a 1,7 milioane cuiva pentru a se salva de la inec (evident exemplele sunt total si intentionat exagerate dar conforme cu realitatea).

Comentează