Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Vocea de catifea

„Nu mi se par normale aceste scandaluri”. De cînd antrenează Uhrin în România? Din iunie anul trecut. E ceva vreme, nu? Ar fi trebuit să se obişnuiască, să accepte, să spună, da, scandalul e ceva normal în fotbalul românesc. Dar […]

marți, 18 martie 2008, 6:22

„Nu mi se par normale aceste scandaluri”. De cînd antrenează Uhrin în România? Din iunie anul trecut. E ceva vreme, nu? Ar fi trebuit să se obişnuiască, să accepte, să spună, da, scandalul e ceva normal în fotbalul românesc. Dar n-o spune. Dimpotrivă.

În campionatul românesc, cînd te exprimi pe ton normal, rişti să plictiseşti. În cel mai bun caz. În cel mai rău, rişti să nu fii auzit. Uhrin nu ţine să fie auzit, să spargă urechile, el spune ce crede. E şi ăsta un mod de a face valuri. În fotbalul nostru, să spui ce gîndeşti a ajuns o chestie de un curaj nebun şi cumva sinucigaş. E ca şi cum ai înfrunta cu mîinile goale un tanc sovietic. Cehii fac lucruri din astea. Au un reflex al libertăţii pe care noi, românii, l-am abandonat fără luptă.

Cîţi antrenori din Liga 1 spun ceea ce cred? Pe cîţi şefi de cluburi îi deranjează scandalul? Mizeriile? Cîţi îndrăznesc să meargă contra curentului şi să spună „nu e normal”? Cîţi vorbesc civilizat, în mijlocul urletelor? Cîţi refuză să recurgă la procedee de mahala? Foarte puţini, din ce în ce mai puţini.

S-a ajuns prea departe şi acesta e doar începutul. Atmosfera e tot mai infectă, mai coruptă şi corupătoare. Banii murdari, vorbele murdare, strategiile murdare. Lucrurile astea n-ar trebui să aibă legătură cu fotbalul, ci cu tribunalul.

Nu sînt polemici şi dezbateri, ci practici mafiote de intimidare. Şantaj, minciună, insulte şi intoxicări. Sînt manevre de o agresivitate ieşită din comun, aberante şi periculoase. Lucrul grav e că s-au banalizat. Ne-am obişnuit cu ele. Ne-am resemnat.

Uhrin însă nu. El nu s-a contaminat, pentru că acolo, de unde vine el, bătaia cu gunoaie nu reprezintă un sport nobil. „În Cehia nu se întîmplă aşa ceva, dar, dacă se întîmplă, oamenii implicaţi sînt chemaţi la Federaţie, iar pedepsele sînt foarte aspre”.

Uşor de spus. Dar ştie el ce înseamnă să supravieţuieşti în fotbalul românesc? Să fii paratrăsnet, bun încasator, specialist în butoane, culise şi pîrghii? Să închizi ochii, să taci şi să înghiţi, să fii plătit în donaţii, să-ţi atîrne cariera de un moft, să tremuri, să dai din coate, să te zbaţi pe toate posturile, ca să rămîi în joc?

Nu, nu ştie. Şi nici n-o să înveţe vreodată. Dar, spre deosebire de oamenii de fotbal de la noi, ştie sigur ce e normal şi ce nu. Normal e să construieşti o echipă, să cîştigi 52,63 la sută din meciuri, să-ţi respecţi adversarii. Şi să vorbeşti pe ton de catifea.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

explorish (62 comentarii)  •  18 martie 2008, 18:43

cati dintre ziaristi spun ce gandesc? sunt convins ca mai multi cred ca „nu e normal”, si totusi chiar si tu, maria, scrii mai mult de 52.63% din articole despre oamenii astia.
la tine chiar nu inteleg.

Calin (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 19:01

Esti singura ziarista cu coloana vertebrala. Felicitari

eu (2 comentarii)  •  18 martie 2008, 19:01

uhrin se va scarbi curand si va pleca. e prea mare mizeria la noi. nu o mai suportam nici noi, cei care urmarim fenomenul la tv sau din tribuna. mai rau e ca voi, media, intretineti aceasta mizerie. as vrea sa vad ziua cand echipelele conduse de patroni nesimtiti vor juca cu tribunele goale, iar presa sportiva sa relateze doar despre „alte sporturi”, fara nici o referire la fotbal

PaSo (2 comentarii)  •  18 martie 2008, 19:35

Maria ! Daca tu si colegii tai nu a-ti scrie si nu ia-ti prezenta ,daca nu ar aparea numele lor in ziare niciodata, auzi tu ? NICIODATA ! Voi santeti cei ce ia-ti mediatizat, iar azi va mirati ca monstrii acestia cred ca sant spuma societatii. Pentru rating a-ti lasat deoparte etica si a-ti uitat ca ziaristul are intr-o societate si un rol educativ !

lord belial (64 comentarii)  •  18 martie 2008, 19:40

sa genralizezi atit si sa ajungi din declaratia lui uhrin la primavara de la praga mi se pare, iarasi, pentru a mia si una oara in cazul articolelor tale, o pirueta de stil nu prea gratioasa. vorbeste omeneste, nu mai caligrafia atita.

requiem (18 comentarii)  •  18 martie 2008, 19:52

Scandalul, presupune intodeauna 3 parti nu 2; pe langa cei 2 combatanti mai este si o a 3 parte, sa-i spunem ‘organizatorul’, cel care pune la dispozitiea combatantilor, armele si munitia si chiar le indica unde sa traga ca sa loveasca cel mai eficient oponentul. Sa fiu sincer situatia aduce mai mult meciuri de gladiatori din Roma antica, in care mai de voie mai de nevoie gladiatorul era aruncat in Colosseum, iar daca nu se apara la atacurile adversarului, risca s-o mierleasca. Ave Arena Sporturilor!

Balonul Digital – Un super blog de sport (6 comentarii)  •  18 martie 2008, 20:19

Cine ii promoveaza??? …

gabidegiulesti (5 comentarii)  •  18 martie 2008, 20:20

Scandalul si golania- a2-a natura in Romania. E normal sa fie ciudat pentru Uhrin. Dar eu cred ca normal ar fi ca organele de urmarire penala si procuratura sa se autosesizeze la asemenea declaratii precum cele ale lui Netoiu sau cele de azi ale Ciobanului. Asta daca traim intr-o democratie adevarata. Sau nu traim?

Marius (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 20:30

Degeaba tot scrieti in ziare despre „practici mafiote de intimidare, santaj, minciună, insulte şi intoxicări”, ca nimeni nu pateste nimic.
Si atunci la ce bun?
Ah, ca fapt divers poate…

chef (26 comentarii)  •  18 martie 2008, 20:55

Te-ai gandit ca, scriind acest articol risti sa plictisesti? Nu ca nu ar fi cat se poate de adevarat dar cu o floare nu se face primavara. Daca nu ar mai fi scandaluri, Becali, Turcu, Copos, Iancu etc, voi, presa sportiva ati disparea fara urma.

adi tm (9 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:04

bravo pt articol. Uhrin face nota discordanta in peisajul sportiv romanesc.

fan fotbal (30 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:09

Foarte bun articolul, dar pe cand sa ne asteptam la niste dovezi impotriva corupatorilor din fotbalul romanesc, la niste demascari? Imi vine greu sa cred ca voi, presa, care aveti atat de multe relatii in lumea sportului, nu stiti mai multe decat spuneti… Un jurnalist adevarat cauta adevarul pana in panzele albe si apoi il publica, cu dovezi; la noi, jurnalistii creeaza personaje, situatii catastrofale, tes intrigi,pentru ca apoi sa scrie despre depravarea omeneasca… Bineinteles, creata de ei! Bravo Maria, astept urmarile acestui articol.

paulcristofor (3 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:17

Ia te uita ce scrie PaSo : Maria ! Daca tu si colegii tai nu a-ti scrie si nu ia-ti prezenta ,daca nu ar aparea numele lor in ziare niciodata, auzi tu ? NICIODATA ! Voi santeti cei ce ia-ti mediatizat, iar azi va mirati ca monstrii acestia cred ca sant spuma societatii. Pentru rating a-ti lasat deoparte etica si a-ti uitat ca ziaristul are intr-o societate si un rol educativ !
Corect taticu !!! Ai mare dreptate !!!
In plus :
Maria e un ziarist f bun dar din pacate are si ea un patron care are si el prieteni care au si acestia interese, care aduc multi multi bani !!!
Totul dar absolut totul pleaca de la bani domnilor !!! si de la foame !!! Si de la faptul ca nu-i mai satura Dumnezeu ! Banul cu orice pret…mijloacele , ca sunt mai mult sau mai putin cinstite , mai mult sau mai putin trambitate…nu mai conteaza !

Tibi (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:19

@ PaSo : La gramatica esti PRAF , o calamitate! Daca pana si bacul se ia cu spaga, ce pretentii sa avem de la fotbal.

requiem (18 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:26

Scandalul, presupune intodeauna 3 parti nu 2; pe langa cei 2 combatanti mai este si o a 3 parte, sa-i spunem ‘organizatorul’, cel care pune la dispozitiea combatantilor, armele si munitia si chiar le indica unde sa traga ca sa loveasca cel mai eficient oponentul. Sa fiu sincer situatia aduce mai mult meciuri de gladiatori din Roma antica, in care mai de voie mai de nevoie gladiatorul era aruncat in Colosseum, iar daca nu se apara la atacurile adversarului, risca s-o pateasca.

incredibil (6 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:33

Da, ai dreptate…..si cu toate astea fotbalul romanesc este cu mult peste cel din Cehia….Va imaginati cum ar fi fost daca erau conducatori seriosi la cluburile „cu pretentie” ? Sigur aveam cel putin 2 echipe direct in grupele Ch.League…si poate aveam sanse ca macar una sa treaca de grupe…dar, deh, cu Jiji, Borcea, Iancu, Turcu si altii ca ei nu ai cum sa faci performanta adevarata.

EL, ĂLA DE PE STRADĂ (31 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:35

….noah , apoi măi fată măi, amu culegeţi roadele semănăturii voastre….. că făr’ de ajutorul vostru erau doar simpli papagali făr’ de auditoriu şi cred că se săturau de grăit singuri, ş-apăi dăcă aţi fi luat şi atitudine împotriva lor……era altă păpică de peşte…..

d.s. (15 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:44

te-am vazut la kanal d si erai penibila….nu legai 2 cuvinte…nu ar fi o surpriza daca altcineva ti-ar face articolele…..

d.s. (15 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:44

http://www.puresport.wordpress.com singurul site de sport adevarat din Romania

cimiseanul (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 21:54

Da, foarte bun articolu.Ai fost un fel de lupul moralist. Toate ziarele si toate televiziunile care au sediile in bucuresti(cam toate cele importante)….nu sar la gatul echipelor din bucuresti cand: Steaua este ajutata flagrant de arbitrii la cam toate meciurile, Rapid la fel la Otelu si la Craiova, Dinamo la fel in episoadele de la mioveni si bistrita si multe altele de-a lungul istoriei in care au fost impinse toate de la spate de arbitrii….dar cand Poli a dat gol dintr-o centrare care recunosc ca a venit din afara terenului….TOTI ziaristii ati sarit k arsi….cum spunea onor UHRIN : „NU E NORMAL”…meditati bucuresteni dragi la aceasta problema..oricum shtiu k acest comment va ramane necitit si fara nici un efect

gabidegiulesti (5 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:02

cimiseanul@: nu a ramas necitit postul dv. Aveti bunavointa si argumentati cum a fost ajutat FLAGRANT arbitrii la Galati! Eu cred ca e vorba de amatorism sau mai grav de ….

gabidegiulesti (5 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:03

La Rapid ma refeream.

ender (21 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:05

d.s., daca tot iti faci reclama pe blogul fetei, macar fi dracului mai manierat…

Eu am retinut un lucru. Daca in Cehia se intampla ceva, indivizii sunt chemati la federatie si li se dau pedepse aspre. Cam cum se intampla la noi, nu? Nu ati vazut ce aspru e militianul Mitica atunci cind spune despre Becali ca glumeste? Sau cind le povesteste despre obiceiuri de nunta, cu batiste pe tambal? Le e ca un tata.

Pestele de la cap se impute. Or stii cehii vorba asta?

Si, desigur, sa nu uitam de rolul presei. Puteti vedea multi ziaristi in actiune atunci cind nenorocitii astia care conduc echipele coboara/urca din/in masini, apar la stadioane etc… O gramada de fomisti care arunca cu intrebarea pe care o stapinesc cel mai bine: „x a spus ca, dv. ce spuneti?”…

orre (85 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:06

se completeaza Uhrin cu Iancu super ok, si se vad si rezultatele, daca Rapid sau CFR nu prind primele doua locuri sper ca Timisoara sa prinda, sa moara de ciuda blatuitorul luminii

Ardelean (86 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:08

anul trecut Cfr-ul a fost ultra civilizat si stiti ce a patit.Ca sa concurezi cu Mitilica,tilica,borcea ,porcea,Jiji,Miji si alti mitici trebuie sa te murdaresti din pacate.

brigante (3 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:17

La voi e rezolvarea Maria,voi i-ati creat si tot voi ati putea sa-i dati uitarii dar sunteti capabili?Ati putea exista in meseria voastra fara personajele astea?Felicitari pentru articol dar sti si tu bine ca nu e deajuns.
Ai auzit?Nebunu a zis ca daca v-a fi chemat la comisie v-a declara ca a glumit in privinta banilor dati la arbitri,pai daca a glumit voi ziare serioase nu ar trebui sa-l luati in serios,cu NIMIC.
Am mai spus,cum nu avem fotbal intern de calitate nu avem nici jurnalism sportiv.Avem doar scandal si bascalie.
Bafta in meseria ta si dovedeste-ne ca esti o exceptie.

lucian GASPAR (80 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:35

de cand e Uhrin an Romania??? de aproape un an??? stai sa vedem daca apuca 3ani aici !!! cind o sa anteleaga cu adevarat ce se intimpla in Romania cu adevarat o sa plece singur !!! care comisii, si daca sunt ce fac???? ne legam acum de G. BECALI ca a spus ca in urma a dat bani la arbitrii . bun si ce nu se stie??? dar a fost meciul de la Mioveni, toata lumea a spus ca a fost aranjament, a luat cineva vreo masura???? sa anchetat macar un pic???? sa scris in presa ceva??? NU, NU. daca nici voi presa n-ati scris, atunci de ce va legati de comisii, de alte organe……… mai bine tacem si urmarim in liniste meciurile ……

maptzoli (7 comentarii)  •  18 martie 2008, 22:52

si astazi a declarat uhrin ca le-am spsu jucatoriilor sa nu urmareasca ziarele sau stirile niciodata pentru ca nua u de castigat nimik … eu unu am mers in jur de minim 20 de antrenamente la fiecare antrenor a lui poli in afara de cartu , nici nu stiu daca a prins , la fel ca si la ceilaltzi care nu au prins si consider ca antrenamentele lui uhrin sunt peste a le lui hagi , cartu si artimon la un loc si un olaroiu +hagi la un loc , se vede o alta atmosfera la Domnu Uhrin, insa consider si sunt de parere ca mizeriile din campionatu romanesc ar trebui pedepsite, fura steaua , fura dinamo , fura rapid , zicetzi voi ca si cfr ..de ce nu le pedepsitzi …nu se va face nimik niciodata de 18 ani nu s-a luat nici o masura in fotbal cu exceptia cu ingradirea drepturilor suporteriilor , rusine (nu ai voie sa zici nimik de federetie , fara steag , fara banner , rusine , sa respecti locul la stadion altfel amenda , pai cand a fost vreunj meci cu locuri in romania , cred ca singurul a fost la Timisoara , cu rapid ) Eu unu daca as fi patron si as avea milioane investite fie in poli fie in altcineva si l-as avea pe uhrin antrenor , numa daca m-ar zice ca nu ii place in romania si vrea sa plece si ca are o oferta de la napoli , valencia , benfica i-as d-a drumu fara sa clipesc , nu neaparat va ar fi uhrin bun , a dovedit-o insa in mizeria asta de fotbal romanesc imi vine sa sparg tv-ul in fiecare etapa , si mai reusesc sa ma linistesc ,. in ultimul timp duminik cand sunt meciurile Timisoarei si cel putin acasa nu am pierdut nici un meci si este un adevarat spectacol in tribuna unde mereu au fost minim o medie de 10 mii de oameni da vezi doamne in sondaje steaua are o medie de 11 mii de spectatori la fiecare meci afara , in deplasare repet:))) si stau si ma uit pe net , online la emisiunea bomba a lu ivanovici unde manea cu argaseala discuta de ei si unde domnu aRGASEALA spune ca bEcali a glumit cand a spus ca a platit arbitri , o fiiiiii adevarat ?eu unu nu cred , cared ca suntem in romania

bv (3 comentarii)  •  19 martie 2008, 0:15

paso si lucian gaspar ! ati sarit multe ore de romana!

australianu’ (8 comentarii)  •  19 martie 2008, 4:06

Ma tot uit pe site-ul asta GSP si incep sa ma intreb daca nu cumva arbitri se scrie cu doi ‘i’ pentru ca se pare ca la GSP apare in aproape toate articolele cu doi ‘i’, adica ‘arbitrii’. Cum e corect ca m-am zapacit. Tocmai am citit si un blog a l domnului Ioanitoaia, si acolo tot cu doi ‘i’ !!

ioan plischi (400 comentarii)  •  19 martie 2008, 7:03

unu la mina: la vecinii cehilor, cei de li se spune lesi, a iesit un scandal de coruptie de mai mare dragul. deci si acolo sunt uscaturi, dar copacii au fost curatati. cine sa faca asta aici? mitica, sandu? niste glume proaste in peisajul otravit de oieri, butelisti, cofetari, elefanti si alte pasari numai bune de impaiat. doi la mina: au iesit cehii sa opreasca tancurile cu degetele goale, dar ma-ntreb (ca sa nu dau cu parul): prin muntii tatra au fost la fel de multi cei care au luptat tot cu degetele goale impotriva dragei noastre securitati? trei la mina: in rest, aveti dreptate. ati obtinut ceva cu ea?

gandalf (9 comentarii)  •  19 martie 2008, 7:59

uitindu-ma la ultimul paragraf ajung la concluzia ca sintagma,,famous last words”nu este chiar desueta.daca mai pun in calcul si faptul ca o mica parte din inflamarea spiritelor se datoreaza presei care in prezent se lamenteaza pe marginea mizeriei situatiei sunt convins ca din ce in ce mai multi jurnalisti ar trebui sa mediteze la zicala cu ,,mintea romanului de pe urma”.

Lazio (1 comentarii)  •  19 martie 2008, 8:10

Maria , abia astept sa mai vii la emisiunile televizate sa ma mai scoti din sarite cu gandirea ta pro-sTEAUA . Sa mai lauzi tu tot ce a facut sTEAUA etc..

Sorin Camner (5 comentarii)  •  19 martie 2008, 8:13

Care-i treaba cu Limba Romana? Nu am aflat inca. Te voi atentiona, astfel, zilnic, pana vei catadicsi sa-mi raspunzi si sa-mi explici.
Pe curana.

Sorin Camner (5 comentarii)  •  19 martie 2008, 8:14

curand, scuze.

the_fan (6 comentarii)  •  19 martie 2008, 9:05

pt australianu

Se scrie cu un singur ‘i’ atunci cand e nearticulat – de exemplu „am vazut pe teren 2 arbitri” – si se scrie cu doi ‘i’ atunci cand e articulat cu articol hotarat – de exemplu „arbitrii de pe teren sunt experimentati”. Pnetru a verifica daca e scris corect folosesc intotdeuana un trick: inlocuiesc cuvantul arbitri sau arbitrii cu cuvantul vaci sau vacile (articulat cu articol hotarat) :-). Astfel, „am vazut pe teren doua vaci”(si nu doua vacile) sau „vacile(nu vaci) de pe teren sunt experimentate”.

Ducu (12 comentarii)  •  19 martie 2008, 9:16

„În campionatul românesc, cînd te exprimi pe ton normal, rişti să plictiseşti. În cel mai bun caz. În cel mai rău, rişti să nu fii auzit.”

si nu cumva si presa intretine acesta mizerie?

la fayette (4 comentarii)  •  19 martie 2008, 9:34

Articol just dar, din pacate, solutiile nu se intrevad. Sau ar fi una dar nimeni nu e atat de nebun sa o puna in aplicare. Ar trebui ca nimeni sa nu mai difuzeze mitocaniile debitate zilnic. Dar cati ziaristi nu alearga cu limba scoasa dupa aforismele „oamenilor de fotbal”. Mai grav este ca boala se extinde si spre alte sporturi.

turcu (2 comentarii)  •  19 martie 2008, 9:54

Cineva afirma ” Cei ce uita istoria merita sa o retraiasca… „. Dragilor, fenomenul fotbal reflecta situatia din Romania. Suntem in aceeasi situatie: 10 Mai 1866. NU suntem in stare sa ne autoguvernam.

cititor (4 comentarii)  •  19 martie 2008, 9:57

in primul rand, cancerul din fotbalul romanesc are nume: becali, borcea, copos, iancu etc. Plus cei din federatie, liga etc. Deci vinovatii sunt cunoscuti, sa nu o mai ardem aiurea cu generalitati. In al doilea rand – asa cum mai toti de aici au observat – numele astea sunt cele pe care voi le sustineti, tot felul de nulitati pe care voi le promovati. Mi-e sila si de aia, si de voi presa.

cristi (4 comentarii)  •  19 martie 2008, 10:01

arbitri

Cezar (1 comentarii)  •  19 martie 2008, 10:13

„Vocea de catifea” a lui Uhrin nu face decât să prefigureze o dorită şi necesară „Primăvară de la Praga” a fotbalului românesc. Dar de unde primăvară, dacă tarlaua-i plină de cibani şi mocofani, care nu au alt merit decât acela că „marcă banul”, iar oficialii federaţiei profită de această situaţie, că de…, au şi ei facturi de achitat. Aşa că banul asociat cu cele 3-4 clase absolvite, nu pot decât să nască hidoşeniile cotidiene. Ce naiba să cute un lord în toată cloaca asta? Nu-i normală atitudinea omului civilizat şi de bun simţ Uhrin? Vorba aia, „dacă te bagi în troacă, te mănâncă porcii”, a învăţat şi el câte ceva de când a facut greşeala să vină în Românica. Dar pensia oricum nu-l prinde la Poli, aşa că se poate amuza discret de circul gratuit numit FOTBAL ROMÂNESC.

Gerula (1 comentarii)  •  19 martie 2008, 12:31

Interesanta comparatia cu 1866 (#39, @turcu). Daca atunci s-a adus un rege strain, acum care ar fi solutia, sa aducem un presedinte strain la federatie?… Cred ca ar fi probabil singurul mod de a curati fotbalul romanesc de cancerul care l-a cuprins. Din pacate insa, presedintii de Federatie nu-i aducem noi, se voteaza ei intre ei, asa ca slabe sperante…

maria andries (1349 comentarii)  •  19 martie 2008, 12:36

Pt. orre, sa concurezi cu ei? In ce domeniu? 🙂

Romulusao (3 comentarii)  •  19 martie 2008, 13:06

pt PASO… #4 … esti cam agramat si aliterat tu de felul tau asa, nu ? limba romana te intampina cu noi provocari in fiecare zi…

Alex (2 comentarii)  •  19 martie 2008, 15:24

O ziaristă de calibru.Sportul , fotbalul românesc are nevoie pentru a crește de lucruri frumoase, de oameni care să vorbească lucid și fair-play. O voce rațională într-un sport care este din ce în ce mai vulgar și pătimaș.Tot oamenii…Mulțumiri, Maria!

dedurizatoare (5 comentarii)  •  19 martie 2008, 15:42

E prea civilizat pentru tara asta, imi pare rau sa o spun.

ion popescu (2 comentarii)  •  19 martie 2008, 15:55

Maria, Uhrin nu este primul si nici ultimul antrenor strain care va pleca din Romania cu o lehamite de zile mari. Primul a servit-o Alexanco, la Craiova, prin 98 si inca mai povesteste amicilor despre incredibilele intimplari prin care a trecut. A venit apoi Zenga care s-a „amestecat” binisor in peisaj si astfel a suportat mai usor golania generala. Cei cativa italieni care au urmat au vazut suficient de mult incat sa le ajunga pentru toata viata. Oricum, strainii veniti nu o facusera pentru bani. Au crezut ca se poate face fotbal, ca sunt ceva talente, lipsea un pic de profesionalism. Ba eu zic ca lipsea mult profesionalism. Si asta lipseste si in presa. Daca se copiaza formate de ziare de afara, atunci de ce nu si atitudini? De ce atatea scursuri in paginile ziarelor voastre? Credeti ca nu e de ajuns?

secsu tare (5 comentarii)  •  19 martie 2008, 16:15

Asa cum au precizat altii inaintea mea, SOLUTIA PROBLEMEI E LA VOI, jurnalistii si ea se numeste ACTIUNE.Simplu, nu?Voi sunteti cei supranumiti „cainii de paza ai societatii”.Cred ca ar fi timpul sa si muscati nu doar sa latrati.Mai concret, ar trebui ca voi jurnalistii sa fiti primii care sa faceti demersuri catre LPF si FRF pentru a le mobiliza pe acestea sa se implice in sanctionarea celor vinovati din fotbalul romanesc.Daca vedeti ca nu se rezolva nimic pe plan „local-national” atunci faceti sesizare la UEFA, FIFA, etc.Dar voi in locul actiunii preferati sa stati cu mainile in san si, in timp ce asteptati chenzina sa mai scrieti cate-un articol plin de patetism si indignare neputincioasa.Tot voi sunteti cei care ati putea sa va constituiti intr-un grup, asociatie sau orice forma de organizare vreti voi, cu scopul de a lupta activ impotriva coruptiei si indecentei din fotbal, daca vedeti ca LPF si FRF refuza sa-si asume acest rol.

secsu tare (5 comentarii)  •  19 martie 2008, 16:18

Your comment is awaiting moderation.Maria?

Comentează