Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Drumul spre istorie

Ritmul nebun al lui Lazio, ritmul sacadat, năucitor, precis, ăsta trebuie să-l înveţe dinamoviştii. Au ţinut pasul aproape o oră, au păstrat cadenţa şi după ce-au înscris, nu s-au pierdut în detalii. Ritmul ăsta nebun trebuie să-l deprindă „cîinii”. Iar […]

marți, 14 august 2007, 10:49

Ritmul nebun al lui Lazio, ritmul sacadat, năucitor, precis, ăsta trebuie să-l înveţe dinamoviştii. Au ţinut pasul aproape o oră, au păstrat cadenţa şi după ce-au înscris, nu s-au pierdut în detalii. Ritmul ăsta nebun trebuie să-l deprindă „cîinii”. Iar stilul de a arde pînă la capăt, cum au ars pe Olimpico, trebuie să le intre în sînge.

În afară de alura strămoşească a lui Ballotta, jocul de bolid al lazialilor n-are nimic antic. Rocchi, Pandev, Mutarelli sînt nişte killeri moderni. Nu de speriat, dar killeri. Profesionişti. Care te ţin în priză şi în opt oameni. Rednic probabil s-a apucat să-şi facă valizele de la primul şut al lui Pandev. Le-a desfăcut cînd Opriţa l-a lansat pe Danciu, apoi iar le-a strîns cînd Rocchi l-a făcut pe Lobonţ să boxeze. Le-a desfăcut cînd capul lui Danciu a readus teatrul roman la pioşenie, cînd Radu Ştefan a respins miraculos din careu. Dar imediat, la faza penaltyului, s-a apucat de împachetat cu rîvnă.

Golul lui Mutarelli l-a găsit pe Rednic copleşit de arme şi bagaje. Arzînd pe dinăuntru şi mutînd la rece. Este o remiză un rezultat mare, rezultatul care l-ar ţine pe loc? O remiză cu Lazio? O, da, dar Dinamo poate ţinti spre un rezultat istoric. Spre calificare.

Comentarii (425)Adaugă comentariu

johndoe (23 comentarii)  •  15 august 2007, 0:10

nevitabil se ajunge la o discuyie pro si contra steaua sau dinamo, cum ca dinamo putea castiga cum ca steaua a avut noroc…va impiedicati de detalii…dinamo merita sa joace in liga asa cum merita si steaua..adica deloc…ambele au jucat slab, chiar foarte slab pana acum…niciuna nu MERITA sa joace la masa bogatilor, ambele echipe strica blazonul UCL si anume fotbalul spectacol (ne bagam cu curul in poarta si speram sa nu luam decat 2 de la real…si sa vezi ce performanta am realizat)…satisfactia platonica a stelistului sau a dinamovistului va fi ca steaua/dinamo va primi mai multe goluri in liga….si ce performanta am realizat jucam in liga

Un Suporter (4 comentarii)  •  15 august 2007, 0:15

Felicitari echipei Dinamo pentru rezultatul din aceasta seara fiind primul care confirma cu adevarat vociferarile din presezon. Intr-adevar Lazio este o echipa mult mai galonata ca Bate Borisov sau Zaglebie Lubin si putem spune multe pe seama jocului din aceasta seara dar pana la urma Rednic cu o mentalitate clasica de roman s-a bazat pe Lobont. Si se pare ca in aceasta seara i-a iesit. La cat mai multe astfel de seri echipei Dinamo. Felicitari

dogville13 (4 comentarii)  •  15 august 2007, 0:17

LA MULTI ANI, MARIA!

francescodog (4 comentarii)  •  15 august 2007, 0:18

Oile sunt moarte !!!! Crapati de ciuda oilor !!!

Geea (1583 comentarii)  •  15 august 2007, 1:19

ar trebui sa-i multumeasca lui Lobont pt penaltiul aparat;daca ar fi inscris Lazio calificarea era aproape jucata.Oricum urmeaza un meci greu la Bucuresti,dar Dinamo trebuie sa profite de faptul ca joaca returul acasa.In plus au si golul inscris in deplasare.

lolo_marian (2 comentarii)  •  15 august 2007, 0:32

DA…..asa este STIMATA DOAMNA….aveti perfecta dreptate….si nu numai dinamovistii au de invatat din aceasta lectie,cat si celelalte reprezentante ale fotbalului romanesc….”ritmul nebun,sacadat,precis….”….ne trebuie si noroc,dar ne trebuie si dorinta….ne trebuie ambitie dar ne trebuie si stiinta….Stiinta de a ne face mai buni….de ce?…..pentru ca putem fi mai buni…..decat altii care au fost candva buni…..Dar,sa vb de ale nostre…..Felicitari pentru articol….si,sunt convins…..ca si celalalte echipe romanesti…..isi vor da seama ca ritmul impus de Lazio……ar trebui sa fie al lor,pentru a putea spera la un viitor frumos……Succes tuturor…..

SS (2 comentarii)  •  15 august 2007, 0:33

As felicita echipa daca as avea de ce. Joc neasteptat de slab de la „cel mai tare atac din lume”, as putea spune inexistent.
Daca scorul de 1-1 pare un scor bun atunci cand ai si 2 jucatori in plus..!!!
Asa va urez si de acum inainte. Dar tineti minte, la Bucuresti veti pierde calificarea. Veti apara acest 1-1 si dupa cum am vazut ca jucati, o sa luati cateva boabe bune. Incercati sa recunoasteti ca numai sansa a facut sa marcheze Danciulescu. Pe viitor nu va mai fi nicuna.
Pacat ca veti plange pe Lia MAnoliu, dar o veti face.
Dinamo nu va intra anul acesta in CL.
Va ramane UEFA

Bodo (14 comentarii)  •  15 august 2007, 0:34

Sunteti niste caini frustrati…Ati jucat cu o echipa care e la primul meci oficial din sezon..Au jucat slab…voi la fel…noroc cu lobont…”centralii” cam visatori dadeau p langa minge.
Referitor la steaua ce anume nu va convine?…ca e cap de serie? Am avut bulan la tragere…bulan enorm…voi ati avut astazi in teren…
Sincer vreau sa va calificati si voi…o merita Rednic Lobont si Danciulescu

Bodo (14 comentarii)  •  15 august 2007, 0:39

Cat despre marea echipa din Italia de pe lcul 3…sa nu uitati cate erau in mod normal inaintea ei (cel putin Milan si Juventus)…ah cum ar fi fost sa picati cu Juve sau Milan acum nu mai vociferati atat. Lazio este o echipa cam de locul 6 sau 7 in Italia…de fapt o sa vedeti sezonul asta

SS (2 comentarii)  •  15 august 2007, 0:43

Cand s-a intrat pe teren l-a anuntat cineva pe Radu Stefan ca se joaca fotbal, sau el a continuat sa creada ca este pe plaja jucand volei?
Noroc cu Lobont. Sa-l pupati in cur

Dragos FRD (14 comentarii)  •  15 august 2007, 0:45

Buna, Maria!

Din pacate, Dinamo s-a purtat ca o echipa mica, venita la mica ciupeala. Culmea e ca i-a iesit (si, ca veni vorba, a reusit mult mai mult decât oile in toata istoria lor, care n-au fost in stare sa dea nici macar un singur gol vreunei echipe italiene). Dar norocul isi are si el limitele lui si, daca refuzi fotbalul, nu trebuie sa astepti mult pâna când te va refuza si el pe tine. Nu. Dinamo trebuia si trebuie sa joace la victorie, cu atât mai mult cu cât apararea (cu exceptia Pisicii) nu mai e de multa vreme punctul forte al lui Dinamo. Orice rau spre bine. Poate ca aceste accidentari vor fi sansa altor jucatori sa arate ce pot. Ma gândesc la Fernandez, Catalin Munteanu, Scarlatache (de ce nu?) si, mai ales, Liviu Ganea, in locul mult prea teatralului si depasitului de evenimente Claudiu Niculescu. E clar. Niculescu nu va alerga niciodata, nu va câstiga niciodata duelurile de 1 la 1 si, in conditiile in care arbitrii nu ne acorda lovituri libere, nu prea are ce face pe teren. Liviu Ganea macar alearga!

xtc (2 comentarii)  •  15 august 2007, 0:47

bai handikapatilor… Dinamo a jucat chiar bine defensiv. Se vede lipasa de experienta a multor jucatori, dar rezultatul este de apreciat. Daca va dadea Zaglebie inca una la 1-1 acum fluierati prin cucuruz, … oitze barsane….

terapeut71 (5 comentarii)  •  15 august 2007, 0:50

Draga Maria,

Iar sintetizezi totul cu multa usurinta, indemanare, rapiditate. Trebuie sa admitem ca jocul lui Dinamo nu a avut nimic spectaculos, cum nici cei de la Lazio nu au aratat mare lucru. In conditiile in care romanii au avut un portar greoi(deh varsta…) desprins parca de pe Columna lui Traian, fazele ce puteau curge la poarta italiana nu au prea existat. Desigur se poate invoca si nepriceperea unor tineri jucatori, lipsa de meciuri in aceste adevarate atmosfere de infern cum sunt marile stadioane europene.
De ce nu a insistat cu suturi de la mare distanta Dinamo? de ce s-au rupt atati jucatori alb-rosii? poate pregatirea facuta (si) de preparatorii fizici de dinainte de inceperea turului nu s-a facut la cote optime? poate se cred deja mari invingatori?…ufff…aceeasi mentalitate paguboasa, care sper sa nu ne mai joace feste ca pana acum. De ce nu am mai marcat cel putin un gol cand aveam 2 oameni in plus? de ce s-a luat cartonasul rosu de goian(absolut imbecila reactie facuta sub ochii arbitrului), de ce ? de ce ?…
Sa speram ca Dinamo va reusi sa se califice in Champions League, nu atat penrru a detrona suprematia italiana din fotbal, cat pentru a aduce puncte uefa Romaniei!

Nu pot incheia fara sa iti adresez Maria „La multi ani!” de ziua numelui , alaturi de sanatate si bucurii!

PS Ce pacat ca foarte multi dintre cei ce scriu pe blogul asta(deh, manelisti…) nu inteleg mare parte(citeste nimic) din comentariile tale si considera ca este de-a dreptul cool sa debiteze doar abjectii pe care hartia nu le poate suporta…

on (21 comentarii)  •  15 august 2007, 0:55

cea mai tare idee pe care am auzit-o

http://www.PaginaDeUnMilionRON.ro

e de miliarde

ce ziceti?

stefan (8 comentarii)  •  15 august 2007, 1:29

meciul retur va porni practic de la 0-0 pt ca lazio trebuie sa marcheze ca sa viseze la calificare. e curios cum totii dinamovistii dupa meciurile stelei intra pe blog pt a spurca si critica meciul rivalei, si vice-versa. infantilism pur.

rezultatul conteaza si sper ca Dinamo sa se califice indiferent ce face Steaua.

Hai Dinamo! Hai Romania!

bk (1 comentarii)  •  15 august 2007, 1:31

unii dintre sunteti prea prosti ca sa intelegeti articolul domnisoarei…atat am avut de spus.

loonatic (1 comentarii)  •  15 august 2007, 1:58

Vroiam sa iau legatura cu Ionut Petrisor dar din pacate nu am reusit sa obtin vreo modalitate de a ajunge la el…Vroiam sa-i ofer putin ajutor in legatura cu articolul intitulat “A mintit?”….Daca citeste cineva care poate lua legatura cu el sa-i transmita sa sa uite aici…http://www.sport365.ro/Simota_minte-n30868.html

unde va gasi dovezi ca Simota a fost in tara….o zi buna!

Cohut Ioan-ORADEA (39 comentarii)  •  15 august 2007, 2:27

niculescu:trompeta meciului

shuqun (8 comentarii)  •  15 august 2007, 2:29

oile la stana.v-a cumparat jiji iar.dc nu eram noi erati in uefa.lasa ca v-o trag ungurii acum.3-0 ptr cfr sa innebuneasca ciobanul sef

Delphina (4 comentarii)  •  15 august 2007, 2:58

Eu cred ca stelistii chiar s-ar sinucide ca secta lui Moon , in masa daca se intampla urmatoarea „formula”:…Dinamo sa joace prost si sa se califice , in dauna lui Lazio iar Steaua , desi joaca bine sa piarda calificarea , cu Borisov:).Si eu, in locul LOR, sa se intample asta mi-as face sepuku..lol..Este ca am dreptate? 😉

The Coach (38 comentarii)  •  15 august 2007, 3:04

Maria ,sincer, tu esti hiperactiva la scris sau atuncea cand tremuri de frig itzi pui ceva ce gasesti la indemana si tremurand scrii numai prostii.Eu vad de ce nu scrii depsre gymanstica sau inot(sa comentezi cum injura inotatorul frustrat de cloramina, sub apa).Rugby, na ca este sport de echipa,handbal,basket,volei.Acolo, chiar, ce ai putea sa scrii ?Zii.Incep sa cred ca tu esti un CTP feminin.

def (11 comentarii)  •  15 august 2007, 3:23

maria da-l in masa de meci ca fu penibil iar dinamo juca de vai mama lui.da articolul e superb felicitari.Baieti fie ca e vb. de caini, spartani sau mai stiu eu ce perosnaje mitologice sau mioritice fie si despre stelisti(astia nu au mascota ce sa faci nu te poti lua de ei) BA CE JUCATI VOI????De fapt nu voi echipele cu care tienti.ma utiam la dinamo si parca vedeam pe rapid la 2-0 cu belgienii aia.Acu ce sa zic sunt optimist si poate poate cu slujb, acatiste si bulan ajungem 2 in CL si 3 in UEFA.Nu mai Dumnezeu ne poate duce acolo ca jucand asa nici o sansa decat daca vindem sufletul diavolului da ala e Milanist si are deja clienti>HAi Romania

arh. Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  15 august 2007, 3:50

Articol bun si la subiect. Dinamo a avut bafta, Lobont trebuie felicitat iar
Rednic trebuie luat de urechi, deoarece nu si-a dus echipa spre victorie.
O putea face caci Lazio a avut multe ghinioane iar Dinamo, numai BAFTA.
Dinamo putea castiga cu 2-1. NU, sant dinamovist dar, le doresc bafta pe
mai departe, ca fotbal nu prea au aratat pe teren. HAI STEAUA!

danyelle_82_rap (1583 comentarii)  •  15 august 2007, 7:05

SI TOTUSI LOBONT… UN MARE PORTAR

ioan plischi (400 comentarii)  •  15 august 2007, 6:05

lazialii au incercat sa joace prea naucitor pentru posibilitatile lor actuale. dinamo a evoluat in ritmul obisnuit, dar mai da dumnezeu cite-o centrare scoasa din cutia sa cu minuni si-un cap cu priza la paianjeni care i-a cam naucit pe naucitori. peste doua saptamini italienii vor avea ceva minute-n plus in teren, in vreme ce rednic va avea probabil numai doi fundasi centrali plus omnivorul izvoranu, care am senzatia ca il poate inlocui si pe lobont la o adica.

Bogdan Polcovnicu (9 comentarii)  •  15 august 2007, 6:29

Interzis sub 18 ani…
http://polcovnicu.blogspot.com

sscatalin (7 comentarii)  •  15 august 2007, 7:13

treaba sta asa: steaua joaca super naspa pentru ca are un antrenor super naspa si o gramada de oameni noi al caror joc nu e inchegat. avantajul e ca stelei o sa-i treaca. dinamo a jucat super naspa din neputinta si frica. acum se vede valoarea acelei serii de meciuri cu victorii in Liga 1 cu cei care-au facut temenele ca sa ia Porcea campionatul… mentineti-va optimismul! pana in min 15 in retur lazio da gol…si iarasi o sa va uitati la grupele CL la televizor…

Un dinamovist (44 comentarii)  •  15 august 2007, 7:24

Ciudată maniera arbitrului norvegian de a acorda lovituri libere pentru italieni şi cartonaşe pentru Dinamo. Jocul italienilor a fost pe alocuri foarte dur Zicu fiind victimă acestui joc, dar norvegianul s-a făcut că nu a văzut. Abia în finalul meciului arbitru a făcut ceea ce trebuia să facă mai demult adică să taxeze jocul plin de durităţi al italienilor. De neînţeles henţul lui Radu Ştefan şi eliminarea lui Goian. Degeaba încearcă unii suporteri să susţină că jocul lui Dinamo a fost cel mai slab joc prestat în cupele europene. Că ar fi putut să aibă mai mult curaj sunt de acord, dar să le ceri celor de la Dinamo să-i domine pe cei de la Lazio la ei acasă e cam mult. De acord, atunci când au avut superioritate numerică ar fi putut să încerce şi asta, dar în rest cred că ar fi fost sinucidere dacă avem în vedere abilitatea în atac a lui Lazio. Italienii manevrează destul de bine şi pe spaţii mici şi îmi imaginez ce ar putea să facă dacă au spaţii mari de manevră. Cred că tactica lui Rednic a fost justă până la momentul superiorităţii numerice. În momentul când am avut superioritatea numerică ar fi trebuit să controlăm noi jocul, dar din păcate nu am făcut-o. Pentru meciul retur sper ca măcar Năstase şi Bratu să fie recuperaţi. Un Bratu pe spaţii mari poate face ravagii mai ales că apărarea e punctul slab al italienilor (paradoxal nu-i aşa ?). Nu vreau să intru în polemici, dar să desfiinţezi pe Dinamo după un 1-1 în deplasare cu Lazio mi se pare ceva exagerat.

cvaporu (109 comentarii)  •  15 august 2007, 7:25

Maria esti subtila si meseriasa.Mi-a placut articolul pentru ca ai spus tot ce trebuia fara sa te pierzi in amanunte tehnice.Oricum despre tehnica din jocul asta nici nu prea sunt multe de spus.

Impartial (3 comentarii)  •  15 august 2007, 7:37

Felicitari echipei din Romania pentru punctul castigat. Oricum Lazio ar fi o echipa de mijlocul clasamentului pe la noi, peste Constanta dar cu o clasa sub Vaslui.
Sa vedem daca cu o floare (Lobont) se poate face primavara. Oricum tare greu fara corpodean si restul gastii de arbitri.
Ah sa nu uit, cam cat credeti ca ar fi fost scorul Zaglebie – Lazio?

Steaua 4ever (14 comentarii)  •  15 august 2007, 7:47

La un moment dat Lazio era in 8 jucatori de camp, dar erau calare pe dinamovishti. I-au sodomizat o repriza intreaga. Daca nu era Lobont, era 7-1.

„La rece”, bravo Dinamo, ca e bine pentru Romania, fiind toti romani. Totusi ceea ce au jucat gropa-arii nu le da nici o sansa peste o saptamana. Lazio ii spulbera in groapa.

mircea (228 comentarii)  •  15 august 2007, 8:07

Steaua 4ever —nu conteaza daca ne dai tu sanse peste o saptama …ideal ar fi sa jucam bine peste doua!!!! 🙂

mircea (228 comentarii)  •  15 august 2007, 8:14

asa …”la rece” ….va cam BATE borisov !!!! ce rusine ar fi!!!!!!! …..

ghinda sparta (35 comentarii)  •  15 august 2007, 8:31

io zic sa adune borcea vreo 20.000 de cainii vagabonzii din bucuresti ca sa se umple stadionul.

gogu (22 comentarii)  •  15 august 2007, 8:36

La multi ani, Maria!

momo (105 comentarii)  •  15 august 2007, 8:40

La multi ani, Maria!
Cred ca nu stefan radu a respins, ci Lobont cu mana…

Cred ca si arbitrul a simtit presiunea si i-a eliminat rapid pe Behrami si Mutarelli

Altfel ar fi putut fi mai rau…

pacala (477 comentarii)  •  15 august 2007, 8:41

daca nu arbitra shrek?

pacala (477 comentarii)  •  15 august 2007, 8:43

apropos,l-am vazut aseara pe fundasul pt care se bat marile echipe din europa.foarte bun,dar sa-i spuna cineva ,ca fotbalul,asa cum ii spune numele ,se joaca cu piciorul nu cu mana.

Bogdan Polcovnicu (9 comentarii)  •  15 august 2007, 8:45

CE SE VA ALEGE DE TARA ASTA?
http://polcovnicu.blogspot.com

alex (26 comentarii)  •  15 august 2007, 8:45

deci la multi ani. daca suntem nemultumiti dupa 1-1 la roma, inseamna chiar ca Dinamo e echipa mare.

„NU E” STEAUA (3 comentarii)  •  15 august 2007, 8:46

Stelistii se vor duce plini de ei in Belarus si.. nu stiu daca o vor lua pe cocoasa, dar se vor intoarce cu un rezultat care nu le va fi pe plac. Din pacate pentru voi, stelisti din toata tara, Hagi va face din nou tara de ras. Pacat ca nu le are ca antrenor, ca a fost mare jucator… si asa ca chestei – n-a fost niciodata simbol al Stelei Hagi – ca a jucat la voi 3 ani! HAHAHA!
Cred ca Farul si SPortul Studentesc trebuie sa se laude cu numele HAGI, macar pentru ca ei l-au lansat!

geretus (2 comentarii)  •  15 august 2007, 8:46

Ciudat cum unii scuza jocul penibil al Dinamovistilor de aseara cu jocul penibil al Stelei cu Zaglebie.
Da, nici steaua nu joaca mai bine dar asta nu inseamna ca Dinamo a jucat bine aseara… Atentie, cu astfel de scuze n-o sa fac nici-una dintre ele f-o branza in UCL.
Steaua a jucat cu Zaglebie pentru c-a fost cap de serie (privilegiu pentru care a muncit in trecut) si probabil ca cu un astfel de joc nu ar fi facut fatza altor echipe mai bine cotate…
Dar asta nu scuza Dinamo pentru ca mai mult de o repriza nu prea a atins mingea decat pentru degajari disperate, si nu a fructificat avantajul omului in plus…Sincer sa fiu, cand al doilea jucator de la Lazio a fost eliminat, am inceput sa ma gandesc ca probabil ar mai fi trebuit eliminati inca fo doi ca sa capete si Dinamo curaj sa intre in jumatatea lor de teren…
Avantajul unui om in plus (si chiar 2 la un moment dat) chiar daca apare pentru 5 minute, este totusi o pomana de care trebuie sa profiti… daca esti profesionist…Daca nu esti, probabil ca te aperi indiferent daca la un moment dat, Lazio ar fi atacat in 3 oameni….
Oricum BRAVO LOBONT. – fara tine ar fi fost un lejer 4 sau 5-1

dinamovist_dezamagit_ (1 comentarii)  •  15 august 2007, 8:49

Daca nu au reusit sa-i invinga pe latiali cu doi oameni in plus la un moment dat, cum crede Dinamo ca va reusi sa invinga 11 la 11? Pacat ca au ratat o victorie istorica, dar asta e mentalitatea romaneasca. Daca eliminarile erau in tabara lui Dinamo, sunt convins ca Lobont, de altfel cu un joc excelent aseara, ar fi scos mingea din poarta de vreo 3, 4 ori. Danciulescu, un gol de generic, dar echipa, in a doua repriza, a fost foarte slaba. Poate oboseala, poate ritmul italian sa fie cauza care ne-a privat de o victorie, repet, perfect posibila pe final. Nu cred ca se va califica in retur (vezi meciul cu Benfica).

roman (1 comentarii)  •  15 august 2007, 8:50

Chiar daca nu sunt suporter al lui Dinamo, am avut emotii aseara si m-am bucurat la sfarsit pentru rezultatul obtinut.
Dinamo nu a impresionat deloc aseara decat in doua privinte: golul lui Danciulescu, bun de prezentat copiilor de la centrele de copii si juniori ca material didactic si Lobont. Lobont si atat. Aici orice comentariu este in plus. De fapt, aseara a jucat Lazio impotriva lui Lobont. Si a iesit 1-1!
Consider ca acest rezultat trebuie sa fie privit realist atat de catre noi cat si mai ales de catre dinamovisti. A fost un rezultat obtinut cu mari emotii, iar dupa aspectul jocului, daca se termina 4-1 nu mira pe nimeni. Atat doar ca s-a opus Lobont.
Inchei cu speranta ca nu vom asista la inca un „Dinamo-Benfica” in retur si ca Dinamo este suficient de obiectiva si matura incat sa stie ca a gresit atatea pase in acest meci cat intr-un campionat intreg si ca daca le lasi mingea, lazialii stiu ce sa faca cu ea.
Succes tuturor echipelor noastre in Europa.

silviu pana (15 comentarii)  •  15 august 2007, 8:55

LA MULTI ANI / Dar nu stiu unde a-ti vazut precizie la o echipa cu jucatori din care sarea mingea ca din coltul mesei ,ma refer la. Lazio,si care nu au aratat 3 combinatii mai ca lumea.Ce joc precis ,ce ritm avea LAZIO ,cand ei nu legau 3-4 pase / Lazio aseara a aratat ca o echipa de duzina si numai LOBONT si NOROCUL au facut ca rezultatul sa fie egal .Daca vrem sa fim corecti trebuie sa spunem ADEVARUL pentru ca daca ne vom ‘imbata cu apa rece’ nu vom sti niciodata unde suntem cu adevarat.Va rog ca pe viitor sa nu mai comentati strict meciul pentru ca,cu tot respectul, se cunoaste ca nu a-ti calcat iarba.Sunte-ti o fata citita si inteligenta ,face-ti doar aprecieri la modul general.

tatal blaturilor (477 comentarii)  •  15 august 2007, 8:56

pai daca nu erau penalizare milan si fiorentina credeti ca jucau ratatii astia in ucl?

Abc (11 comentarii)  •  15 august 2007, 8:57

„Si Dinamo are ” – cam asa era titlul uneia dintre emisiunile care au urmat dupa meciul de aseara, si parerea mea ca o concluzie mai buna ca aceasta nici nu putea exista. Oricat de dinamovisti ati fi, trebuie sa recunoasteti ca Lazio a fost mereu peste ei, chiar si cand au avut doi oameni in minus, nici nu s-a observat! Era ca si cand dinamo ar fi fost in inferioritate. Dinamo nu a avut viteza, nu si-a aratat talentele (poate ascunse), dar a avut noroc din plin! Accidentarile lui Zicu (care si-a facut-o cu mana lui, bagandu-se in italian, deci nu s-a facut niciun arbitru ca n-a vazut) si a lui Nastase – care mare lucru nu a facut, poate ca oricum l-ar fi scos – si eliminarea lui Goian au fost compensate din plin de accidentarile a trei laziali si de eliminarile a altor doi, care vor absenta in meciul retur (prima eliminare mi s-a parut dictata cam usor, caci italianul si-a retras picioarele pentru a nu-l lovi pe dinamovist, dar probabil ca circul care a urmat, facut de romanul neatins, dar totusi lovit, l-a determinat pe arbitru sa scoata rosul. Poate ca decizia a fost corecta si eu ma aflu sub puternica influenta a arbitrajului romanesc, care permite indulgent intrari de balerini, urmate de lovituri de K1).
Dar nu, nu conteaza ca au jucat prost, nu conteaza ca au avut posesia mingii din an in Paste si ca o pierdeau apoi imediat, daruind cu altruism mingea adversarilor; nu, nu conteaza – rectific, nu o pierdeau, se descotoroseau intentionat de ea, caci o echipa atat de puternica cu „cel mai bun atac din lume” nu poate face astfel de greseli REPETATE, nu-i asa, domnule Turcu? Unde a fost acel atac aseara? Ascuns undeva in vestiarul dinamovistilor, fiindu-i teama sa iasa la suprafata, sa infrunte formatia romana? Ce teama? Chiar dinamovistii sustineau ca Lazio e o echipa „de batut”, ca nu-i de speriat, ca nu e ca Inter, Milan, Juve … Si dupa meci vad ca au declarat ca nu le-a fost deloc frica de Lazio. Mai bine taceau, isi mai justificau jocul (sau lipsa lui) ! Deci de unde pana unde sa afecteze teama talentul? In opinia mea, varianta aceasta, oferita ca o scuza de unii comentatori si ziaristi, cade, pentru ca acel „cel mai bun atac din lume” nu exista la Dinamo decat in meciurile cu Ceahlaul, Farul, Buzaul si alte echipe de nivelul lor. Si, uneori, cu Steaua, Rapid si Cluj, care sunt tot echipe romanesti, deci n-am castigat nimic. „N&D”, cuplul extrem de mediatizat si idolatrizat de multi dinamovisti, s-a remarcat aseara doar prin „D”, care a dat un gol frumos si si-a facut datoria de a doua parte a acestui duet fotbalistic, care spre sfarsit s-a extins la nivelul intregii echipe si a devenit o adevarata formatie de circ. Am ramas profund impresionata de modul in care dinamovistii isi pastrau nepretuitul, inselatorul rezultat de egalitate: tavalindu-se si plonjand pe gazon! Eu cred ca e o onoare sa joci pe faimosul stadion olimpic din Roma, dar chiar asa, sa doreasca sa-l simta de aproape de atatea ori? Urat! Urat ce am vazut in ultimele 20 de minute! Niculescu prabusindu-se neatins pe jos, ridicand putin capul pentru a vedea ce dicteaza arbitrul si apoi trantindu-se la loc pe pamant, simuland o durere ingrozitoare de picior (sau de umar? Nici nu mai stiu, au fost prea multe simulari de partea dinamovistilor ! O sa spuneti ca si cei de la Lazio au mai simulat si DA, este adevarat, dar ei se ridicau imediat, nu stateau la pamant, ca poate-poate il induioseaza pe arbitru.) Ce a fost asta? Circ. Lasitatea, frica (da, la un moment dat cred ca a intervenit un anumit fel de frica) de a-ti apara rezultatul oarecum favorabil in picioare, JUCAND fotbal. Dar cu ce sa joace? Ce talente sa iasa la iveala daca nu au de unde?
Da, sa fie multumiti de rezultat si sa se roage mult pentru un asemenea noroc si la retur, pentru un arbitru tolerant atunci cand trebuie, pentru ghinionul adversarilor – ca cei doi comentatori de aseara nu prea puteau sa-si ascunda multumirea ca doi – de fapt trei, dar ora cam tarzie i-a impiedicat pe acestia sa mai observe si asta – jucatori laziali au fost scosi de pe teren cu accidentari ce par destul de grave + alti doi suspendati pentru partida urmatoare. Si ca tot sunt la capitolul comentatorilor, sa vorbesc putin despre subiectivismul acestora, care a fost normal pana intr-un anumit punct. De la a tine cu Dinamo pentru ca esti roman la a sustine tare si raspicat cat de clar a fost un anumit ofsaid in care au fost surprinsi lazialii, cand la reluare sa vazut clar ca (la cm, ce-i drept) jucatorul italian a fost in pozitie regulamentara! Ce-a castigat comentatorul acela? Poate s-a scutit pe sine de cateva injuraturi din partea fanilor dinamovisti.
Cat despre meciul retur, sper sa fie unul mai disputat (11 la 11, sa se joace de la egal la egal), caci atunci cand intervine norocul de partea uneia dintre echipe, nu pot decat sa sper ca vor face macar un joc bun. Ceea ce nu am vazut aseara, dar pot sa sper ca voi vedea peste doua saptamani.

(nu tin nici cu Steaua, nici cu Dinamo, nici cu Rapid, tin cu o echipa care se lupta sa scape de la retrogradare, deci nu se poate pune problema ca am facut aceste comentarii despre Dinamo sub influenta antipatiei pentru acestia. Caci nu exista nicio antipatie. Asa am vazut eu meciul de aseara.)

(Si inca o paranteza: ati vazut cum adevaratii fani laziali isi aplaudau jucatorii eliminati de arbitru, pentru munca depusa pe teren? Cati fani romani isi aplauda favoritii dupa ce acestia fac greseala de a primi cartonas rosu si isi lasa echipa in 10, respectiv 9 oameni?)

Si, in final: da, Lazio este o echipa de locurile 5-6-7 in Italia, dar va dati seama, dinamovisti, ca va cam faceti de ras afirmand asta? Pentru ca, vreti sau nu sa recunoasteti, aceasta echipa de locurile 5-6-7 a dominat campioana Romaniei si cand avea doi oameni in minus! Si mai afirma cineva ca Liga 1 se apropie de valoarea camionatului italian (Il Calcio). Lazio a inceput aseara fara doi jucatori importanti (+noul portar de 15 milioane de euro), iar Pandev si Rocchi nu au prins o zi buna, dar norocul se intoarce adesea. In schimb, Zauri si Scaloni, care sunt fundasi laterali, s-au descurcat de minune cand au fost plasati, de nevoie, in mijlocul apararii! Desi mi se pare greu de crezut, la cum au jucat aseara, poate ca Dinamo o va elimina pe Lazio, caci vad ca de noroc nu duc lipsa, dar daca vor ajunge la nivel superior, li se va face un dus rece, caci acolo nu este de ajuns sa fii norocos, sa faci circ pe teren si sa enervezi adversarul cu atitudinea ta.

Abc (11 comentarii)  •  15 august 2007, 8:59

(titlul care nu a iesit mai sus e „Si Dinamo are bulan”)

acid2006 (6 comentarii)  •  15 august 2007, 8:59

Felicitari Dinamo! Desi sunt stelist ma bucur pentru ei…..Insa acasa va fi infinit mai greu…Le doresc sa se califice….Maria, cum le stii tu pe toate – tare faza cu impachetatul si despachetatul…cum spuneam ieri – da-ti demisia…

Gothic (50 comentarii)  •  15 august 2007, 9:03

Maria, hai la o cafea… mai da-i naibii de frustrati…

Comentează