Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Amorul lui Gigi

Cînd i-a numit pe suporteri „derbedei şi vagabonzi”, Becali şi-a semnat falimentul moral ca patron de club. A încălcat una dintre regulile de bază în fotbal: adevăratul proprietar al unei echipe este publicul acelei echipe.

Cine sînt patronii? Patronii în […]

duminică, 13 mai 2007, 5:57

Cînd i-a numit pe suporteri „derbedei şi vagabonzi”, Becali şi-a semnat falimentul moral ca patron de club. A încălcat una dintre regulile de bază în fotbal: adevăratul proprietar al unei echipe este publicul acelei echipe.

Cine sînt patronii?
Patronii în acte, investitorii, acţionarii nu deţin decît mecanismul economic, care susţine spectacolul din teren. Au un rol strict funcţional, nu providenţial, rol bine definit, în termeni de efort – gratificaţie. Banii pe care-i bagă în fotbal şi-i scot garantat, fără să mai punem la socoteală profitul consistent de imagine. Becali nu e un binefăcător coborît cu hîrzobul din cer, ci un afacerist. Să finanţezi un club ca Steaua n-are cum să fie un act de caritate, ci de interes.

Să vii şi să spui că n-ai nevoie de suporteri, mai mult, să-i jigneşti, să-i ameninţi că-i „calci în picioare”, înseamnă să pierzi măsura lucrurilor. Patronii sînt doar administratori temporari ai unui bun de interes public. Asta nu înţelege Becali, cînd confundă afacerile şi proprietăţile. Ograda lui e una, stadionul din Ghencea e altceva.

Patronii sînt oamenii fără însuşiri de la oficială. În contextul fotbalului mare, trec aproape neobservaţi. La meciurile din Liga Campionilor, li se rezervă două-trei cadre pe transmisie. Chiar în caz de semifinală sau finală. De ce ar merita Becali mai multă atenţie? De ce în fotbalul nostru proporţiile sînt distorsionate, în beneficiul cîtorva indivizi? Nu e corect. Fotbalul e un fenomen de masă, iar ceea ce încearcă să facă patronul Stelei e un abuz. Pur şi simplu.

Cine sînt suporterii?
Dacă patronii au control asupra sforilor şi culiselor, nu înseamnă că au dreptul să acapereze scena în întregime. Asta urmăreşte şeful din Ghencea, să-şi impună hegemonia asupra echipei. Să-şi împlinească în fotbal visul avortat din politică. E ca un director de teatru care vrea să joace el toate rolurile din piesă, cu sala goală. Şi să primească şi aplauze.

Crede că totul i se cuvine, scuze, aplauze, supunere, doar pentru că finanţează clubul. Ei bine, nu. Nu i se cuvine chiar totul. I se cuvin milioanele de la UEFA, din drepturile TV, din publicitate, procentele de imagine. Dar respectul, simpatia, încrederea, astea nu se pot cumpăra cu teancuri de bancnote decît pentru un timp. Becali a crezut că le-a primit o dată cu actele clubului. S-a înşelat.

Preţul unui bilet este preţul unui bilet, nu al unui suflet. Nu presupune adoraţie necondiţionată pentru patron. Oamenii vin la stadion pentru fotbal, nu pentru a-l face pe Becali să se simtă temut, iubit. Important. Pentru suporteri, echipa e importantă.

Cine pe cine iubeşte?
Suporterii sînt implicaţi şi financiar, dar mai ales afectiv la echipă. Ei sînt consumatorii devotaţi ai produsului numit fotbal. Becali face abstracţie de asta, tratînd publicul de la stadion drept cantitate neglijabilă. Cu totul fals. Publicul de la stadion reprezintă, ca să ne exprimăm ca-n sondaje, un eşantion reprezentativ pentru marea masă a suporterilor Stelei. Cînd jigneşte spectatorii de la un meci sau altul, Becali loveşte în întreaga suflare roş-albastră.

În relaţia pasionată dintre public şi echipă, patronii nu sînt decît nişte intermediari. Suporterii sînt oameni liberi, liberi să-şi manifeste cum cred de cuviinţă şi în limitele legii ataşamentul faţă de club. Şi aplauzele, şi huiduielile intră în regula jocului.

Scandările din tribune l-au rănit pe Becali în amorul propriu. Asta e! Riscurile meseriei! Dar amorul propriu al lui Becali rămîne amorul propriu al lui Becali şi nimic mai mult. E problema lui, nu problema echipei. Problema echipei e alta. Amorul ăsta al lui Becali e atît de mare, grotesc de mare, încît să-i dea motive să transforme stadionul în ghetou şi să calce oameni în picioare.

Comentarii (248)Adaugă comentariu

Adrian (125 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:35

gsp + becalii = love

voi nu va dati seama ca ii faceti publicitate?

sunteti la fel de slabi ca gigi

Vladek (4 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:35

Ofer recompensa substantiala soferului de TIR care va avea un accident nefericit in urma caruia va strivi complet un Maybach.

okigalbeni (8 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:36

Super Jiji.
Varf la Dinamo !!
Fara Jiji sarbatoarea nu ar fi fost completa.

CUUUUM?
Nu e bine cu Jiji? Nu pot sa cred… Voi scrieti, voi il adulati, voi sunteti gata sa va transformati in oi de dragul ciobanului. Voi spuneti ACUM, dupa 4 ani ca nu e bine? Tz tz tz tz …. E cam tarziu.

interistul (2 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:37

nu e chiar asa cum spui tu maria.ce mare lucru a facut ca s-a dus la meciul altei echipe si i-a pupat pe aia in c.u?si ce tot atata suporteri?nu sunt fan gigi sau steaua dar parca la noi publicul vor sa fie si antrenori si suporteri si jucatori…toate au o limita.la steaua si patronul dar si o parte a suporterilor au luato razna

The Coach (38 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:38

Suporter:Suporta echipa sufleteste.
Patron :Suporta echipa material,cumpara si vinde.
Amandoi sufera cand se pierde un meci.
Diferentza:Suporterul nu pierde bani decat pe bilet si nervi,
patronul pierde mai mult.La fel de mult si castiga patronul in caz de victorie.Si suporterii uita ca un patron e si suporter dar un suporter nu e neparat patron.Nu ii instigatzi pe unul impotriva celuilat.
Fiecare are rolul lui.

Virgil (21 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:38

SuPerPake esti un T A R A N!!Ne shit(in romana ar suna mai frumos ,dar nu ma lasa astia sa scriu..) pe banii tai de taran infect!Stii de ce Romania e o tara de shit?Pentru ca in ea traiesc oameni de shit ca si tine(laudarosi, fuduli si care vor sa arate ca au bani..)!!Ma shit pe tine cu toata dragostea!!

mario (17 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:38

SuPerPake, clubul se numeste Steaua BUCURESTI in caz ca n-ai observat… cand s-o numi Steaua „din provincie” atunci veti putea avea drepturi egale cu cele ale bucurestenilor,.. pana atunci voi sa decideti in orasul din care faceti parte si la echipa voastra locala….mie daca-mi vine pe chelie maine sa tin cu Manchester United nu cred ca as putea avea aceleasi drepturi ca acei suporteri din Manchester care se duc meci de meci pe stadion si traiesc prin acel club,…un club de fotbal in primul rand reprezinta orasul din care face parte ci nu admiratorii de prin alte parti !

Mihai (41 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:39

Pt mario

Ai dreptate este mult mai usor sa vii de la 600 de km sa vezi meciurile Stelei decat sa cobori din scara blocului. Nu ai nici un drept sa vorbesti depre supoterii din provincie. Oricum dupa inteligenta mesajului cred ca nici tu nu ai dreptul sa votezi inca.

SuPerPake (16 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:39

Pt Mihai
La echipa nu ne putem baga, nu vom fi luati in seama!
Lui Jiji n-avem ce-i face,poate doar Mario….nu ma bag!
E bine ca a disparut MM si sper sa vina oameni care sa stie sa citeasca si calitatile unui jucator,nu doar numele de pe tricou!
E greu Mihai,noi suferim,ragusim,dam bani si cand cerem ni se da peste nas,dar asta nu inseamna ca trebuie sa rupem scaune si sa injuram pt ca demoralizam jucatorii si riscam sa avem parte de rezultate nefavorabile care ne vor face sa suferim din nou!

Vali (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:40

O gramada de copii si de oameni care habar nu au despre ce e vorba isi dau si ei cu parerea. Si nu ma refer strict asupra articolului…Cei din provincie, desi si eu sunt unul dintre ei, nu prea inteleg nimic. Tot ce li se da la televizor, ei o iau de buna…Nivelul de simpatie fata de JIJI este invers proportional cu nivelul intelectual.cu cat esti mai prost cu atat JIJI ti se pare un om/patron/politician mai destept/bun/frumos…Ar fi frumos ca si cei din provincie sa gandeasca SINGURI si sa nu inghita toate rahaturile care apar pe TV..nu pot sa inteleg cum, un stelist, fie el din C-ta, Petrosani, Brasov, Satu Mare sau mai stiu eu unde , poate sa fie de acord cu gestul lui JIJI !! Participarea in CL este una, mandria, traditia, respectul fata de suporteri si fata de culori este cu totul altceva…

vodka+red bull=prea scump (53 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:40

mimi stana e baiat destept bine ca te-ai scapat de steaua

SuPerPake (16 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:40

Virgil,tu numai shit ai in gura!Spala-te!

The Coach (38 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:41

Suporterul fanatic ,repet fanatic, se crede mai sus ca patronul echipei.
Dar orice patron are dreptul sa faca pretzul la echipa.
Suporterii doar suporta,de aceea se numesc suporteri.

Van Basten (4 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:41

Toti cei care resping acest articol, nu sint altceva decit niste CAZATURI UMANE la fel ca si acest ‘Fecali’.
NENOROCITILOR INCONSTIENTI !!!!!!!!!!!!!!!!!……

sebi_york (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:42

becali-caracatita

Adrian (125 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:42

The Coach

:))
nu stii ce vb
chiar crezi ca lui becalii ii pasa de Steaua sau de stelisti?
lui becalii ii pasa doar de bani si de voturi

sebi_york (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:42

van basten adevar graieste…

mario (17 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:42

respect ce a spus Vali….exista adevarati stelisti si in provincie, eu m-am referit doar la acei stelisti de rezultate si care-l admira mai mult pe becali decat Steaua in sine, traditia si suporteriii ei..

The Coach (38 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:43

Sper sa se impace suporterul cu patronul.

vodka+red bull=prea scump (53 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:44

sau mai bine ca s-a scapat steaua de tine..dar mai bine il luai si pe bunicu jiji

cosminho (4 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:44

Ca si ceilalti de mai sus…cred ca ai dat-o rau in bara cu articolul…Desi nu l simpatizez pe Becali si nu vad in el un model si nici presedintele…cand i-a facut derbedei pe suporteri pai s-a referit clar la idiotii aia din peluza…care nu au ce cauta nici pe strada nu numa pe stadion….Singurul lor scop,bine ei fiind si incredibil de mediocrii spiritual vorbind,este sa vina si sa injure..nu pentru ca au ceva de impartit cu cineva ci numa pentru rezonanta…Cati suporteri nu s-au auzit injurand de mormantu’ ma-sii lu dica si asha mai departe…dica fiind baza stelei pentru mult timp…Ei nu sunt constienti de ceea ce zic…Pai dak ai inceput sa iei apararea astora…las…oricum cei care pierd sunt suporterii adevarati care nu pot intra pe stadion ca i suspendat..pe ceilalti,pe huligani ii doare in cot…Si mai era mai inainte un tampit care se lauda ca ei au inceput in peluza si apoi tot stadionu a inceput sa injure chiar si aia de la tribuna I…Vai de capu’ tau…ce afirmatie bagi…Te disculpa pe tine in vreun fel ca tu ai inceput sa injuri?/…Nici ceilalti nu au o scuza ca VOI pseudosuporteri,antisuporteri steaua incitatzi…si venitzi cu banere ..si alste alea…Pretene io din cauza ta nu mai merg pe Ghencea la meciuri nu din cauza lu Becali…Dak nu era becali nu pupam noi nici un rezultat in ultimii ani..iar tu te faceai dinamovist sau altceva…..Nu sunt membru de partid cum ar cred unii idiotzi..ca am mai vazut mai zus…ca inteligentze absente acuzaoameni destepti membrii de partid si asha mai departe…Acuma inteligentzele alea sterpe vad ca injura mai mult pe blog…si nu au decat 2 maxim 3 fraze..ca doar atata pot si ei saracii…..

sebi_york (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:44

becali sa se duca in cartierul lui…(sa se bata cu dracii si alte aratari ce mai viseaza)…

d(r)ac impielitzat (4 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:45

cum putem sa stim sigur daca el a facut asta pentru steaua sau pentru banii de la uefa? e greu de spus ca becali nu iubeste steaua — asa cum stie el, o iubeste. iar bani se pare ca are mult mai multi decat ce ii da uefa.

unca un punct: aduci vorba de esantionul reprezentativ… dar daca totusi nu e reprezentativ pentru suporterii stelei din toata tara/lumea? ci doar pentru suporterii locali.

e adevarat ca moral ce a facut nu este nici corect si nici usor de acceptat. a gresit! din varii motive si impulsuri necontrolate el a halalait pentru dinamo, a purtat fularul lor, si ce a mai facut el. poate ca nu stie sa fie suporter adevarat.

dar sa nu uitam ca becali e in crestere. usor usor se maturizeaza, invata, evolueaza. hai sa ne uitam la cum era becali acum 3-4 ani in urma si cum e acum. io zic ca s-a inregistrat un progres.

a fost la dinamo, s-a facut frate cu dracu pentru a trece puntea. la multi nu place asta. dar daca dinamo nu trece de grupele champions league si stea merge mai departe cine o sa rada mai bine? io cred ca ala de la urma!

iO (29 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:46

@Van Basten – era unu acum cativa ani … si predica ceva de genul „noi nu ne vindem tara”. Cam ce sustii si tu. Cand o sa bagi banii in ceva si o sa vina altii sa isi dea cu parerea evident neavizata, o sa vezi cum e. Da, jj e o eroare genetica, dar in calitate de patron are dreptul de a face cu Steaua ce vrea el. Trist, dar adevarat. Asta e unul din dezavantajele capitalismului.

BALTA CU BROASTE (53 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:47

As zice si eu ceva da nu stiu decat sa injur si vreau sa ajung presedinte….VOTATI-MA bag %&$§$& %&&**+

sebi_york (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:47

cosminho-sorry dude dar bati campii
-fara becali poate nu aveam acelasi rezultate,dar aceste rezultate nu sunt mai mari ca cele din trecut,iar pt asta refuz sa am un patron oligofren doar sa ajung in cl.ca el sa-si ia banii…

Virgil (21 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:48

Esti un prostituat bai SuPerPake!!!

romeo (7 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:49

primul articol care-l citesc de la cap la coada si pot sa spun ca este super tare

mara (175 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:49

De cand MM se pare ca a complotat impotriva marelui patron se pare k JIJI a devenit din ce in ce mai paranoic.A ajuns sa-l numeasca si pe Dica comunist(asta daca e adevarat pt k nu garantez de corectitudinea afirmatiei) , k sa nu mai zic de ceea ce se intampla cu suporterii!Crede k toti comploteaza impotriva lui acum!
K sa nu mai zic ca faza cu Dinamo a fost o mare greseala , poate cea mai mare! K suporter al Stelei preferam sa jucam in uefa decat sa-l vad p Becali in acele ipostaze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Virgil (21 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:50

VanBasten esti tare!Toti boii care resping articolul ar trebui sa-l citeasca iar,poate vor intelege si mesajul…

sebi_york (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:51

frate eu nu inteleg chiar nu vedeti care e problema,
-aici e o problema de still ciobanul asta nu poate fi dumnezeu la un club pt ca nu suntem intr-o tara sub dezvoltata si noi sa halim tot ce spune asta…
-toate cluburile mari din lume nu au caricaturi ca si patron…
-dar idiotul asta are impresia ca stie si fotbal…

mara (175 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:51

fara sa va injurati nu se poate??????????????????????????????????

The Coach (38 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:51

Adrian Says:
May 13th, 2007 at 6:42 pm
„The Coach

:))
nu stii ce vb
chiar crezi ca lui becalii ii pasa de Steaua sau de stelisti?
lui becalii ii pasa doar de bani si de voturi.”

Da,adevarat,ca patron ii pasa de bani mai mult decat de suporteri Stelisti.
Valabil la orice patron.El nu e un bun pedagog,acest patron,nu ii spun numele.E nealtoit,crede ca poate conduce ca si cum ar fi o turma orice multzime de oameni.Singura solutzie:sa fuga oile din turma la alta stanaRapid,Dinamo,C.F.R.).Caci, ca decizie a ceea ce inseamna actual Steaua,suporterii nu pot face ceva.
Suporterii viseaza ca pot face ceva, dar…nu pot face.

mara (175 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:52

sebi_york esti sigur ca nu esti intr-o tara sub dezvoltata???????????
in rest foarte bine zis!

george (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:53

domnisoara ziaristaaaa………domnul patron al steleeeii George Becaliiiii…..a vorbit despre GALERIEEEE….. a caror membrii nu sunt oameni normali…sunt niste vorba dansului….vagabonzi si derbedei care nu vin la meci decat sa injure si sa strige….in loc sa incurajeze echipa…si in plus ei au injurat prima data…pe dl Becali…nu?si nu cred ca ar avea voie sa faca asta…..bineinteles ca nu publicu de rand a facut asta….ci GALERIAAA….o haita de derbedei care isi incurajeaza echipa numai la bine….la rau nu stiu decat sa ceara demisia si sa injure….iar acest drept nu-l prea au….adevaratii suporteri ai stelei nu l-ar fi injurat pe dl Becali care a facut prea multe pt steaua pentru a fii injurat! ! ! !

thuglife (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:53

Suporterii aia care au tipat contra lu Gigi Becali nu sunt suporteri ai stelei…bine le face si bine le spune..niste rahati cu ochii care n-au habar nici pe ce lume traiesc tip contra patronului… cum tipau si contra lu Oli si a lu MM si tot asa.. RATATI !

Virgil (21 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:54

Mai IO treaba e ca la noi e cel mai salbatic capitalism!!!Sa stii ca in alte tari capitalismul nu anuleaza bunul-simt,cum se intampla pe la noi..

EUSEBIU_V1 (13 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:54

INCOMPETENTO…..MAI AI UN PIC PANA SA DEVII GENIALA….

NU-L APAR PE BECALI FIINDCA NU MERITA……DAR TREBUIE SA RESPECTI ADEVARUL…..BECALI I-A NUMIT VAGABONZI P CEI CARE AU INJURAT SI AU FACUT SCANDAL….EI SUNT INTRA-ADEVAR NISTE GOLANI SI NISTE NEMERNICI SI SUNT CEI DE CARE IMI ESTE SI MIE SILA SI JENA CA SUNT NU NUMAI PE STADIOANE DAR CHIAR SI PE LUMEA ASTA….SUNT UN SUPORTER STELIST CARE MERGE CAT DE DES POATE P STADION SI NU MIE SAU CELOR CA MINE NE-AU FOST ADRESATE CUVINTELE LUI BECALI…..

DECI, INCOMPETENTA MEDIOCRA CE ESTI SUNT DE ACEEASI PARERE CU BECALI….ACELE ANIMALE NU AU CE CAUTA PE STADIOANE SAU IN SOCIETATE….AR TREBUI INCHISE INTRE GRATII….SI STELISTII SI RAPIDISTII…..TOTI SUNT NISTE ANIMALE…..

MAI GANDESTE-TE GENIALO INAINTE SA SCRII CEVA….ESTI TOTUSH UNUL DIN CEI CARE SE CONSIDERA FORMATORI DE OPINIE SI NU FACI DECAT SA PUI PAIE PE FOC….

LA RESCRIERE

sebi_york (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:54

inca sper ca nu vom mai fi…

vicdinamo (3 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:54

f bun articolul numai ca prea scurt……….sunt o gramada de lucruri de spus dar vorba unuia de mai sus………………becali nu o sa inteleaga niciodata chestiile astea.
Sa ne mai scuteasca cu frazele de gen”io bag bani in steaua………………”. io fac pariu cu oricine ca el nu e interesat de loc de culorile acestei echipe , el e un oier de cea mai joasa spetza si subliniez aici ca un club de fotbal nu e ograda nimanui ci un club de fotbal este formant (ca si o tara) din steag(culorile), suporteri(cetateni) si legende(eroi).
Eu ca dinamovist nu sunt deloc mandru ca jiji a luat fularu lu Dinamo in brate ………(nu ma lasa gsp-ul sa-l injur………..)
Ii inteleg f bine pe suporterii stelisti si pt prima dat in viatza mea mi-e mila de ei ……….

Adrian (125 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:54

The Coach

becalii nu e Steaua
si gresesti cand zici ca nu putem face ceva
o sa vezi

NU IL VOM VOTA
el conteaza pe noi sa il votam
noi nu o vom face
o sa isi piarda nervii cu noi
pana la urma tot va pleca de la Steaua
ca a si zis
ca daca la urmatoarele alegeri nu e ales
o sa plece din fotbal
vei vedea
ca becalii in vreo 5 ani nu va mai fi in fotbal

becalii NU TE VOM VOTA!

EUSEBIU_V1 (13 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:55

INCOMPETENTO…..MAI AI UN PIC PANA SA DEVII GENIALA….DEOCAMDATA ESTI DOAR MEDIOCRA…..

NU-L APAR PE BECALI FIINDCA NU MERITA……DAR TREBUIE SA RESPECTI ADEVARUL…..BECALI I-A NUMIT VAGABONZI P CEI CARE AU INJURAT SI AU FACUT SCANDAL….EI SUNT INTRA-ADEVAR NISTE GOLANI SI NISTE NEMERNICI SI SUNT CEI DE CARE IMI ESTE SI MIE SILA SI JENA CA SUNT NU NUMAI PE STADIOANE DAR CHIAR SI PE LUMEA ASTA….SUNT UN SUPORTER STELIST CARE MERGE CAT DE DES POATE P STADION SI NU MIE SAU CELOR CA MINE NE-AU FOST ADRESATE CUVINTELE LUI BECALI…..

DECI, INCOMPETENTA MEDIOCRA CE ESTI SUNT DE ACEEASI PARERE CU BECALI….ACELE ANIMALE NU AU CE CAUTA PE STADIOANE SAU IN SOCIETATE….AR TREBUI INCHISE INTRE GRATII….SI STELISTII SI RAPIDISTII…..TOTI SUNT NISTE ANIMALE…..

MAI GANDESTE-TE GENIALO INAINTE SA SCRII CEVA….ESTI TOTUSH UNUL DIN CEI CARE SE CONSIDERA FORMATORI DE OPINIE SI NU FACI DECAT SA PUI PAIE PE FOC….

LA RESCRIERE

SuPerPake (16 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:55

Mario eu tin cu Steaua si daca retrogradeaza,nu sunt suporter de rezultate,ai inteles gresit! AM spus ca-mi schimb cetatenia daca iasa jiji presedinte,deci nu-l votez….tu nu realizezi pe cine incerci sa jignesti!
Virgil,iti pute tastatura!O sa putrezesti urand oamenii care iubesc Steaua,daca nu avea performante nu o iubeai nici tu!Daca nu auzeai de fotbalisti mari si daca nu visai sa ajungi ca ei si sa joci la Steaua,nu ai fii iubit Steaua! Ai fii iubit Fulgerul Bragadiru sau Avantul Domnesti!
Nu mai catalogati suporterii din provincie ca nu au drepturi,apropo..ce note ati avut la matematica si istorie?

fane (2 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:55

frumos articol…sunt de acord cu tot..becali a gresit fragrant si a pierdut extrem de mult..putin ma intereseaza,insa ofensiva stelistilor nu va avea izbanda decat daca becali ramane incapatanat si nu isi cere scuze pt ce a facut…daca isi va cere scuze sunt sigur ca jumate din contestatori inclusiv eu il vor ierta iar cealalta jumatate va renunta…insa daca va sustine aceiasi atitudine va disparea putin cu putin din peisaj…d c ?..pt ca nu va mai avea sustinere si simpatie din partea oamenilor cu alte cuvinte si-a sapat singur groapa….chiar daca el crede ca e nemuritor isi va da seama ca e om si ca pentru a ajunge ce vrea sa fie trebuie sa respecte niste reguli cu orice pret…insa el a lovit akolo unde trebuia sa pupe…MARE GRESEALA

Zait (8 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:55

Mariooooooooo…. da ti-am zis sa te lasi de meseria asta…. sau nu poti ?? :d
ai si tu dreptate ca nici naiba nu te mai angajeaza :)))))
iar despre Becali … numa de bine

candidat la presedentie (53 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:55

am crezut ca site serios,da vad ca nu e zi sa nu se scrie ceva de bou de´gigi.sa va fie rusine,nu se scrie despre fotbal atata cat se scrie de hotu asta de gigi.mai bine ati scrie cat de „corect” face el banii

Brukan (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:56

Are dreptate Milan la postul 3. Becali trebuie ucis, ca altfel nu ai cum sa scapi de Lucifer.
Maria, pentru articolu asta meriti o medalie. Ai pus toate cartile pe fata. Ai perfecta drepate in tot ce ai spus si d-aia apreciez atata articolu, pentru ca nu prea sunt oameni in afara de Boanchis, Geanta si inca vre-unu-doi care sa le spuna lucrurilor pe nume.
In schimb nu vei castiga nimic de la bekkli prin acest articol decat ura lui. Bineinteles ca nu conteaza pt nimeni asta. Bineinteles ca nici de schimbat nu vei schimba nimic cu acest text. Dar cei capul pe umeri si cu mai mult de 8 clase, ca mine, vor aprecia. Eu unul am renuntat definitiv sa mai merg la stadion cat timp ciobanu va fi patron, adik pentru multi ani probabil, exceptie as face daca vine Barcelona, pentru care as merge pe orice stadion sa o vad

mara (175 comentarii)  •  13 mai 2007, 18:57

Si daca s-a referit la cei din brigazii sau la ultrasi asta nu inseamna ca trebuie sa-i jicnesti!nu e civilizat nici ce fac ei , dar nici ce a facut Becali!!!!!!!!!SA FIM SERIOSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O sa-l si vezi p Laporta pe Bernadeu cantand imnul lui Real si flutarnd stegul galacticilor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SA FIM SERIOSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mario (17 comentarii)  •  13 mai 2007, 19:00

toti pustii corditi si analfabetii fani becali…ba ratatilor Steaua nu se rezuma la voi, Steaua inseamna IENEI, BELODEDICI, LACATUS, MANDRIE ONOARE, STEAUA INSEAMNA ARMATA ULTRA, STEAUA INSEAMNA IN PRIMU RAND O STARE DE SPIRIT NU NEAPARAT REZULTATE CU PRETUL PATARII NUMELUI SI A TRADITIEI, ACEST BUFON INFECT TREBUIE SA INTELEAGA CA IN CALITATE DE PATRON AL STELEI TREBUIE SA SE COMPOTE INTR-UN ANUME FEL SI SA AIBA O ANUMITA PRESTANTA, daca era un maimutori dupa strada putea sa aiba manifestariile astea grotesti de psihopat si nu se mai supara nimeni…

sebi_york (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 19:00

bai eusebiu pe stadioane nu intalnesti-cioran,noica sau eliade,dar si aceste existente mai marunte au libertate de opinie…
-aceste existente marunte care lucreaza si isi platesc biletul ala nenorocit asteapta de la echipa pe care o sustin ceva ce nu au in viata lor de zi cu zi
onoare ,mandrie si sentimentul de a invinge…
becali a fuck up si acest lucru pe langa ca-i suportam iesirile lui de cacao…

Comentează