Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Antrenorul şi miracolul

„Numai un miracol m-ar face să mă răzgîndesc”, le-a spus Olăroiu secunzilor săi. Hotărîrea s-a limpezit din vîrtejul odios de vorbe, zvonuri şi acuzaţii. Cel mai liniştit punct e cel din miezul uraganului. Iar miezul uraganului e conştiinţa lui Olăroiu. […]

miercuri, 18 aprilie 2007, 7:41

„Numai un miracol m-ar face să mă răzgîndesc”, le-a spus Olăroiu secunzilor săi. Hotărîrea s-a limpezit din vîrtejul odios de vorbe, zvonuri şi acuzaţii. Cel mai liniştit punct e cel din miezul uraganului. Iar miezul uraganului e conştiinţa lui Olăroiu. Conştiinţa de profesionist a lui Olăroiu.

Iraţional vorbind, îi vine foarte greu să plece. E legat afectiv de echipă, de munca lui, de proiectele lui. Raţional vorbind, trebuie şi poate s-o facă. Olăroiu a dovedit de atîtea ori că e un tip cerebral. Inteligenţa cu care a descătuşat jocul Stelei trebuie să-l elibereze acum de jocul de-a norocul şi ghinionul. Trebuie să-l ajute să aleagă corect.

Demisia e prost văzută în fotbalul nostru. Pare la îndemîna tuturor, dar puţini îndrăznesc astfel de ieşiri riscante. Puţini sînt în stare să pună punct şi s-o ia de la capăt. Cei mai mulţi se complac în mediocrităţi călduţe, renunţă la ambiţii sau la coloana vertebrală doar ca să nu renunţe la post. Sînt sclavii conjuncturii care i-a adus în funcţie, valoarea lor are exact nivelul valului care-i ţine deasupra.

Olăroiu nu se numără printre ei. E un profesionist care încearcă să se respecte ca atare. Să nu mai cedeze de la standardele meseriei, să nu mai accepte cleiul managerial în care i-a fost înmuiat CV-ul. Demisia e un act de curaj. Şi o dovadă de forţă interioară. Adevărata putere înseamnă să fii în stare să renunţi la putere. Dacă Olăroiu alege să plece, să se retragă dintr-o situaţie jenantă, sufocantă, nu înseamnă că e slab, ci că e puternic. Nu înseamnă că e laş, ci lucid.

Demisia nu înseamnă renunţare, capitulare, eşec. Nu e sfîrşitul carierei, e doar sfîrşitul unui capitol. În fotbalul nostru, eşti un om onorabil dacă ocupi un loc în faţă şi dai interviuri. Onoarea a ajuns o calitate ochiometrică, să ştii să dai bine. Aproape toţi se cred providenţiali, salvatori, de neînlocuit. Olăroiu a vrut să evite capcana impresiilor artistice. A privit lucrurile în faţă, nu dintr-o parte, nu de sus, de la balcon, sau de jos, de pe bancă. Şi a ajuns la o concluzie.

Antrenorii trebuie să stea mereu în centrul fotbalului, în centrul uraganului şi să ia deciziile corecte. Mutările inspirate, schimbările necesare sînt responsabilitatea lor. Trebuie să fie minţile clare care organizează un cosmos turbulent. Minţi atît de tăioase încît să explice şi minunile, fază cu fază. Minţi care să nu conceapă decît miracole inteligibile şi cataclisme previzibile. Dacă Olăroiu a spus „miracol” gîndindu-se la insistenţele patronului, atunci a exagerat. Cam mult, pentru o minte de antrenor.

Comentarii (102)Adaugă comentariu

Bond (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:47

primu’
Orce ar fi, Forzza Steaua!

Rapidist in QC (29 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:49

mda … pana una alta … s-a razgandit.
IT’A A MIRACLE!!!!
YES!
Hai Rapidu’!!

Bobinatul (3 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:49

In sfarsit un articol bun!Felicitari…

Rapidist in QC (29 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:50

… „IT’S A MIRACLE” … of course … I’a a troublemaker ..
🙂

Rapidist in QC (29 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:53

cum era faza aia cu sclavul conjuncturii si cu profesionistii???
citez de pe site-ul vostru : „Gigi Becali l-a convins pe Cosmin Olăroiu să rămînă la Steaua până la vară! ”
:;

V1ktor (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:54

Sa speram intii de toate ca o sa aiba rezultatele dorite la steaua!Hai Steaua,vrem in finala!

Rapidist in QC (29 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:55

si eu vreau o finala Rapid-Steaua!
D.

emil mihai (220 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 19:56

FC STEAUA NOU INFIINTATA ESTE REMORCA POLITICA A DOMNULUI BECALI !!!
FARA VALOARE !!!
UN CAPRICIU SI UN EXERCITIU DE IMAGINE !!!

kanker handelsonderneming (2 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:00

maria, nu te pricepi tu la fotbal.

Matache macelaru’ (8 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:08

Olaroiu n-o sa demisioneze din doua motive : 1. E las ! 2. Are obrazul gros de 10 cm. ! Mi-e sila de el !

Shogun (8 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:11

Auzi Maria, de ce nu te-ai facut psiholog???Ca vad ca sesizezi foarte bine fineturile astea ale vietii…..

vai-vai (3 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:15

inteligenta cu care a descatusat jocul Stelei e vazuta numai de tine… De, nu toti sint geniali

Balauru (21 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:19

Sunt un suporter rapidist fervent.

Maria..stiu ca nu citesti comentariile ..sau daca le citesti, nu raspunzi. Imi permit sa vorbesc la per tu tocma pentru ca blogul acesta presupune o anumita apropiere intre cei ce intretin dialogul (presupus).

Am observat ca se braveaza pe ideea aceasta conform careia OLAROIU ESTE PRIETENUL JUCATORILOR LA STEAUA. Mi se pare o afirmatie total deplasata si o sa incerc sa imi explic punctul de vedere:
In primul rand, Olaroiu a adus la Steaua mai multi fotbalisti cu care a lucrat in trecut si care au dat randament (Ov Petre era in vizorul nationalei si la FC Nationalul acela glorios; Gigel Coman era dorit pe vremuri si de Steaua si de Rapid si de Dinamo; exemplele pot continua). Olaroiu este deci prieten cu ideea de performanta , nu cu omul din afara terenului.
El a garantat pentru jucatorii adusi, dar acest lucru se intampla peste tot. Antrenorii aduc jucatori si acestia trebuie sa confirme increderea. Ca exista transferuri facute de MM stoica si Gigi Becali (vezi grupul Vaslui si Bacau) asta e cu totul alta problema.

In al doilea rand, Olaroiu nu a mers atat de departe incat sa aduca bani de acasa pentru a plati jucatorii. Razvan Lucescu nu e mai prieten cu fotbalistii decat este Olaroiu? La urma urmei, si aceasta „prietenie” si apropiere se poate raporta la partea financiara. Eu sunt mai prieten cu un om care ma imprumuta cu 70.000 E decat cu unul care ma cunoaste de mai demult si ii sunt simpatic. Intradevar totusi, nu e bine sa t imprumuti de la prieteni.

In al treilea rand, Buga a lucrat cu Lucescu la Brasov si apoi a venit la Rapid (dupa ce mai fusese la echipa cu cativa ani in urma). Mazilu si Lazar au fost doriti insistent tot de Lucescu Jr. Asta inseamna ca tehnicianul Rapidului e prieten cu fotbalistii? In cazul lui Olaroiu, E CEVA ABSOLUT NORMAL SA ITI ADUCI INTR-UN LOC NOU OAMENI CU CARE AI LUCRAT INAINTE SI IN CARE AI INCREDERE.

In al 4lea rand, trebuie sa fim realisti!
E adevart ca Olaroiu nu e mare pedagog sau psiholog. Partea practica a meseriei de antrenor e o problema a lui. Dar dupa parerea mea, Olaroiu e unu dintre cei mai fini tehnicieni din Liga A. In vreme ce la Rapid mereu se joaca acelasi sistem (uneori neproductiv) si niciodata acest sistem nu se skimba in timpul meciului, la Steaua Olaroiu e capabil sa schimbe din mers. Daca in Giulesti schimbarile mereu sunt aceleasi indiferent de desfasurarea jocului (intra Moldovan, Grigore, Dica; in sezonul trecut erau alti 3 jucatori, e drept), Olaroiu incearca mereu sa imbunatateasca si sa surprinda adversarul.
Lumea uita ca Steaua a revenit de la 0:1 cu un Rapid in forma, jucand si cu un om mai putin. Schimbarile tactice au fost atunci ESENTIALE pentru Steaua. Si acele schimbari nu le face Gigi Becali. Sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului, a fost si vorba de putin noroc acolo (eu ca rapidist convins stiu asta mai bine), dar vorba aceea – „cine nu risca sa nu joace”.
De altfel, negativismul asta pitoresc ma uluieste uneori. Nimeni nu spune (in afara de bezmeticul de Stoica) ca Steaua a ajuns in semifinalele Cupei UEFA (indiferent de mijloace) , se spune ca Olaroiu a pierdut meciul retur cu Middlesbrough. A patit-o si Cornel Dinu cu Foresta, dar nimeni nu i-a scazut creditul de antrenor in acel moment.
Atunci cand reusesti sa capacitezi echipa psihic in asa fel incat sa ajunga aproape de finala UEFA, mi se pare incorect sa iti dispara orice merit dupa un meci in care ghinionul a fost intradevar gigantic.
Trebuie sa adaug aici ca in sfertul cu Rapid, mai ales in retur, Steaua a avut un noroc muncit. Rapidul nu a jucat suficient de bine cat sa merite calificarera cu varf si indesat. Organizarea defensiva intr-un asemenea moment a fost perfecta pentru ros-albastri. Si nu Gigi Becali a organizat defensiva.

Daca i se poate reprosa ceva lui Oli, aceea este vasalitatea acceptata fata de despoticul sau patron. Jan Masaryk (premier parca al Cehiei dupa Al Doilea Razboi Mondial) spunea foarte clar de ce Cehia nu se poate rupe de invingatoarea URSS – „Noi nu suntem decat vasali” . Acesta este si cazul lui Olaroiu. Oricine are un sef atat de impunator trebuie sa se supuna pentru binele propriu. Sa-i zicem, simt de autoconservare.
Daca Borcea ar vrea ca Liviu Ganea sa joace meci de meci titular, Liviu Ganea va juca meci de meci titular. E un exemplu aleatoriu. Daca Vasile Turcu va dori asta, atunci Vasile Turcu va trebui sa-si puna pofta-n cui pentru ca el este un diletant si un prost exemplar de fiinta umana.
Cel care va putea sa-i tina piept lui Becali va fi intradevar un tip inconstient sau cu un simt moral foarte ridicat. Nici macar Meme cel cu personalitate nu poate vorbi prea mult si tare fara acordul razboinicului luminat.

Un alt defect al lui Olaroiu prost inteles este inconstanta. Atunci cand iti lipseste constant jumatate de lot, e greu sa mentii o linie rectilinie in parcursul jocului echipei. Imaginati-va Barcelona fara Ronaldinho, Eto’o, Marquez, Puyol si Deco. Sau Milan fara Maldini, Kaka, Inzaghi, Dida si Seedorf. Credeti ca aceste echipe n-ar gresi? A gresit Barca suficient doar fara Ronaldihno, daramite Steaua fara Dica (desi nu-mi place sa recunosc, este un fotbalist esential pt Steaua).

Inca ceva la mana, eu nu-l vad pe Elton mare fotbalist pentru ca statura nu-i va permite sa faca fata intr-un campionat serios cum este exponentiala noastra liga.

Am incercat sa nu fiu prea plastic si sa nu ma pierd in amanunt. Nu stiu daca am reusit, dar as aprecia daca as primi un raspuns de tine ,Maria, sau de la orice alt blogger.

AS vrea sa mai comentez ceva, si anume penibilitatea presedintelui Stelei , fanfaronul Mihai Stoica

„Lansezi si eu o provocare: sa faca cineva macar ce am facut noi si apoi sa vorbeasca! Sa se califice mai departe dintr-o grupa de LC. Daca cineva ne va depasi, jos palaria, atunci o sa spunem ca suntem pe locul 2. Deocamandata, suntem tot PRIMII”

Conform acestor spuse, Grecia e cea mai buna echipa natioanla europeana la ora actuala caci e castigatoarea en-titre a CE. Barcelona e cea mai buna echipa de club europeana (nu Manchester) si asa mai departe. E absolut jenant si penibil acest personaj caricaturizat pe merit de toata lumea.

Acesta n-a fost un mesaj pro-Oli, ci un mesaj rational , care indeamna la putina consideratie. Oi fi prea exuberant din cauza varstei mele, dar imi sustina parerea cu tarie. O seara buna tuturor profesionistilor si chibitilor de pe aici. O seara buna Maria.

petkovic (2 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:22

Rezultatele vorbesc. Si Oli a avut rezultate.

Balauru (21 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:23

„Atunci cand iti lipseste constant jumatate de lot, e greu sa mentii o linie rectilinie in parcursul jocului echipei”

SCUZATI CONTRUCTIA „linie rectilinie”. Eram atent la meci la TV:)

mihai_ (40 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:38

Faci parte cumva dintre secunzii lui Olaroiu??????

ionut (104 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:42

nimeni nu e batut in cuie…la fel cum a zis si mirecea rednic doar rezultatele te tin pe banca…iar in acest moment rezultatele lipsesc la steaua deci olaroiu ar trebui sa plece …nu acum ..ca degeaba ar pleca…la vara…

ionut (104 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:44

pe langa faptul ca nu are rezultate steaua practica un fotbal ieftin…un fotbal de echipa mica…

ionut (104 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:47

olaroiu plateste pentru stilul lui defensiv preluat din fotbalul italian….

tick (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:51

Pana una alta… steaua este condusa de poli cu 1-0

vali (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:56

Balauru

1.Esti un rapidist nemultumit de Lucescu asa cum si eu sunt un stelist nemultumit de Olaroiu! Fortand un pic nota, as agrea un schimb de antrenori. Tu nu?
2. Meritul principal al performantelor recente ale Stelei ii revine in proportie covarsitoare lui Protasov si in mai mica masura lui Zenga. Oli nu a facut decat sa conserve un sistem de joc care a functionat atat timp cat l-au tinut balamalele pe Dica.A schimbat sistemul din mers? Si ce daca? A avut rezultate cu vreun al sistem exceptand 4-4-1-1 ?Ideea e nu sa incerci, ci sa si reusesti!
In rest…ma bucur ca mai exista si suporteri „adversi” cu care se poate discuta ! Dehhh, scoala asta e buna si ea la ceva!

laur (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 20:59

CAT DE CEREBRAL ESTE OLI AM OBSERVAT LA SFARSITUL MECIULUI CU RAPID , CAND LE-A LUA ACESTORA ,,MORTII IN P*** ” IN CONDITIILE IN CARE IN URMA CU 90 DE MINUTE SE TINUSE UN MOMENT DE RECULEGERE PENTRU DOI MARI JUCATORI AI RAPIDULUI DECEDATI IN ACEA ZI. CRED CA ARE UN COMPORTAMENT DE ADEVARAT TIGAN .

CL (25 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:01

Maria lasa-ne cu lacrimogenele. Si tu, si Vochin.
Apucati-va de scenarii de telenovele, mergeti la „Din Dragoste”, la „Iarta-ma” sau la „Stupize”.
Discutam despre fotbal aici, poezia se scrie pe teren, din glezna si cu capul sus.

tino (175 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:02

@maria

un lucru esential ai uitat:

NU STIE MESERIE.

reddog_lover2007 (2 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:04

balaurule, e pentru prima oara ca pot citi pana la capat un pomelni scris de un amator pe vreun blog. BRAVO!!! Ca sa fiu sincer articolul Mariei m-a plictisit inainte de jumatate. mai sunt niste greseli ortografice, dar le pun pe seama vitezei.
Aliasul meu arata cu tine tin eu,dar asta nu ma face sa fiu mai putin obiectiv in aprecieri deoarece nu sunt un fanatic. Fotbalul e frumos cand e spectacol, indiferent cine il face. Am vazut meciul Iasi – Vaslui, dupa care m-am uitat la retrospectiva etapei de campionat din Italia (eu ma aflu la Seattle); pot afirma fara sa creez suspiciunea ca am nevoie de tratament medical la etajele superioare ca nivelul tehnic era „pe acolo”. Ce vreau sa spun este ca acum ceva vreme as fi schimbat repede de tot canalul daca as fi dat peste un derby moldovenesc, iar acum ma uitam cu sufletul la gura. Este incredibil cat a crescut campionatul intern, e meritul tuturor celor implicati si cred ca avem sanse mari de acum inainte in Europa, indiferent cine va ajunge sa ne reprezinte. Am vazut pe Quest Field (o arena impresionanta din Seattle, de fapt arena echipei locale de fotbal american „Seahawks”, un meci amical intre Real Madrid si DC United, formatie americana. Scorul a fost 1-1 si nu am vazut nimic special la Real.
Cred in echipele romanesti si cred ca fruntea clasamentului, chiar pana dincolo de jumatate este formata din echipe care pot iesi fara probleme in lume.
cu prietenie, de la Seattle, reddog_lover2007

reddog_lover2007 (2 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:15

Ii raspund lui Vali:
Ai mare dreptate, cam asa vad si eu meritele lui Oli. Echipa era formata, Protasov a plecat din considerente personale si a lasat o formula de joc interesanta in urma. La randul lui, Protasov a construit pe munca lui Zenga.
Am trait momente de bucurie alaturi de rezultatele Stelei in CL (ba am si platit sa le vad meciurile – eu, dinamovist) si am fost trist la infrangerile lor. Au avut un sezon de exceptie, darasta nu-l face pe Oli mai bun, mai destept si mai frumos. Nu stiu zau ce era in sufletul lui Zenga cand privea cum se incununeaza Oli cu lauri culesi si pe munca lui. Nu vreau sa fiu rautacios sau partinitor, cand nu a mers Dinamo, am posta si eu o parere pe undeva si anume ca plecarea li ganea a dat formula de joc peste cap, dar meciul din Ghencea a demonstarat ca era numai vorba de timp pentru a gasi noua formula; pacat ca a trebuit sa se intrerupa parcursul european. Eu repet, as fi facut eforturi sa nu stric o formula care functioneaza. Bravo lor ca s-au regrupat, e in avantajul intregului fotbal de la noi, daca nu ne vom face de ras in lume.

tygytyg (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:27

fgg dgfrty yt

ionut (104 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:42

asta e antrnor?? e varza saracu…sa plece draq o data…

vicu (4 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:48

La urma urmei şi antrenorul este doar un angajat. Poate să plece acolo unde consideră că este mai bine.
Indiferent de decizie , Oli este doar un angajat.
Ferguson este o excepţie care confirmă o regulă. Dar el are totuşi titlul de Sir.

yakuza (4 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 21:58

http://www.articlesandstories.com/super_tare.html

raiders (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 22:02

da, oli si miracolul care il putea salva…. miracolul era sa faca o echipa care sa joace fotbal

mars afara, nemernicule. ai distrus Steaua

shrogre (110 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 22:20

eu sunt rapidist si imi doresc sa ramana la steaua. cine? cum cine? oli, ca asa va ajunge in divizia secunda…

Bogdan Nita (9 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 22:25

pentru mine ca rapidist oli este o enigma … mi-e greu sa ma decid daca e un antrenor bun sau nu … unii stelisti zic ca a cules laurii dupa munca lui protasov si zenga … altii zic ca e un super antrenor si ca daca meme si gigi nu se bagau steaua ar fi mers mult mai bine … sunt tare curios ce va face mai departe si sunt convins ca oriunde se va duce va simti mult mai multa presiune decat acum … pentru ca va trebui sa dovedeasca cine este el de fapt

gogu (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 22:29

Antrenoru’ lu’ peste… Te-a batut o echipa fara antrenor… Penibil

Cristi (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 22:44

Bravo Balauru !!! Cel mai tare si mai obiectiv comentariu. Sa-mi zici si mie pe unde mai scrii k sa mai citesc comentarii de ale tale. Nu ma asteptam la asa ceva din partea unui suporter al unei echipe adverse.

PS: Sunt stelist 😀

redsef2005 (17 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 22:57

FEMEIE!!!
„Inteligenţa cu care a descătuşat jocul Stelei”???! Acelaşi Olăroiu care a făcut praf „11”-le lui Protasov – care „11” juca fotbal, o spun şi dinamoviştii! – alăturat întro propoziţie cuvântului „inteligent”?!? Dacă a descătuşa înseamnă a îmbâcsi, a haotiza, a arunca mingi în faţă aiurea şi pentru nimeni, atunci da, Oli a „descătuşat” Steaua! De grijile prezenţei într-o Cupă europeană…! Când nimeni de la Steaua nu mai ştie ce joacă şi pe ce post, când aduni puncte – sau nu… – cu forcepsul de la necăjiţii clasamentului, să îl cataloghezi drept antrenor „inteligent” înseamnă să dai apă la moară misoginilor: locul cuiva care „vede” astfel fotbalul e numai şi numai la cratiţă!! În nici un caz editorialist de cotidian central de sport…

hmmm (5 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:23

referitor la mediocritaiti caldute : Cei mai mulţi se complac în mediocrităţi călduţe, renunţă la ambiţii sau la coloana vertebrală
sa sti ca asi renunta o noapte la sotie ca sa ma incalzesti tu .
mai ales daca te-ai lasa de presa

hmmm (5 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:25

ahhh , sa nu uit : ma poti suna la 00447798503111

cristi1984 (5 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:26

doamne fereste ce e la STEAUA acum …sunt sigur k va trece si aceasta perioada si vom fi iaradi ce am fost si chiar mai mult de atat…LUPTA STEAUA SUNTEM ALATURI DE TINE

cristi1984 (5 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:29

doamne fereste ce e la STEAUA acum …sunt sigur k va trece si aceasta perioada si vom fi iaradi ce am fost si chiar mai mult de atat…LUPTA STEAUA SUNTEM ALATURI DE TINE!!sa nu uitam atat de repede k alaturi de olaroiu nu s-au castigat doar 2 meciuri ci s-a castigat o dubla cu standard liege…sa nu uitam k STEAUA s-a calificat in cupa uefa in dauna unor echipe gen betis sevilla..parma…si daaca avam un pic de noroc ajungeam in finala…Cu Olaroiu ASA K HAI STEAUA …NE REVENIM IN CURAND !!

Lari (123 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:33

„Inteligenţa cu care a descătuşat jocul Stelei trebuie să-l elibereze acum de jocul de-a norocul şi ghinionul.”
Miss Maria,tare!Tare!!!!
I-a descatusat ca i-a deslanat,nu??

cato (4 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:36

fa , tu pe ce lume traiesti?
1. auzi la ea: Conştiinţa de profesionist a lui Olăroiu.

2. alta:E legat afectiv de echipă, de munca lui, de proiectele lui.——- ce munca , ce proiecte ? sa ne duca in B ; vai de viata noastra

3. Olăroiu a dovedit de atîtea ori că e un tip cerebral. Inteligenţa cu care a descătuşat jocul Stelei ———— cerebral? auzi la ea. poate gandeste prea mult si pana cand isi da seama de solutie se termina meciu’ (aici ai dreptate). poate a descatusat jocul stelei dupa meciul de la bistrita din sezonul trecut, cand jucatorii au trecut la atac (de geamuri)

4. inca una (asta e pe bune):Cei mai mulţi se complac în mediocrităţi călduţe, renunţă la ambiţii sau la coloana vertebrală doar ca să nu renunţe la post. ————pe asta ai nimerit-o, inca 5 si dute la LOTO

5. inca una pe bune (ti-au mai ramas 4) : Sînt sclavii conjuncturii care i-a adus în funcţie, valoarea lor are exact nivelul valului care-i ţine deasupra.——inca putin si poate ca ne parasesti si tu . dute undeva unde-i cald si frumos si poti gandi la rece, ca si asa acolo sus la tine e intuneric si rece si nimic nu functioneaza sau daca functioneaza ceva, e la cota de avarie

6. Olăroiu nu se numără printre ei—— e na, ai inceput prost, ti-ai revenit si acum ai revenit la nivelul tau

7. E un profesionist care încearcă să se respecte ca atare.—–aici jumi-juma.prima parte nu stiu de unde ai scos-o (cred ti-a soptit-o el in momentele voastre cele mai intime). a doua parte: aici te referi tot la acele momente cand sunteti impreuna? daca da, te inseli amarnic, in schimb daca te referi la caruta cu bani pe care a primit-o de la becali atunci suntem pe aceeasi lungime de unda. totusi nu-ti dau nici un punct pentru ca aici ai jucat la doua capete, ai incercat sa ne inseli vigilenta. rusine

8. Demisia e un act de curaj. Şi o dovadă de forţă interioară. Adevărata putere înseamnă să fii în stare să renunţi la putere. Dacă Olăroiu alege să plece, să se retragă dintr-o situaţie jenantă, sufocantă, nu înseamnă că e slab, ci că e puternic. Nu înseamnă că e laş, ci lucid.—————–99 % corect mai putin ” ci ca e puternic”. nu e puternic , doar ca nu mai are idei de pus in practica la echipa, in proiectul sau mamut de a ne duce in B (a esuat si in planul asta, norocul nostru). primesti un punct si asteptam alte 3 ca sa ne parasesti

9. Demisia nu înseamnă renunţare, capitulare, eşec. Nu e sfîrşitul carierei, e doar sfîrşitul unui capitol. În fotbalul nostru, eşti un om onorabil dacă ocupi un loc în faţă şi dai interviuri.——corect si punct pt tine (inca 2 , stiu ca poti)

De ultimul paragraf citat, articolul tau devine prea alambicat pt. mine cu expresii pe care eu sincer nu le cunosc (tu?), asa ca ma las pagubas, iti dau doua puncte din oficiu si te las sa ne parasesti.ok? ce urmeza (jamaica, cuba, st.vincent & grenadine, etc) sa ne scrii in continuare.
sau mai bine nu. pa

BIMBI (1 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:49

bey CATO.. nu am nicio treaba cu tine… dar tin sa iti zic ca esti TREMINAT prietene:))

riad Iusmen (2 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:49

Adica Elton avea loc la campionii Braziliei, dar nu are loc la noi.? Ca bun mai e campionatu nostru. (lol) Sa zicem merci daca nu pleaca ca o sa fie un mare talent. Iar daca il gonim noi, atunci sa ne fie rusine.

amil (19 comentarii)  •  18 aprilie 2007, 23:51

balauru.frumos scris.vezi,am ajuns sa ne miram ca un suporter al unei rivale poate sa analizeze jocul echipei tale(din pacate nu-i a mea ci a unuia care o siluieste,in loc s-o iubeasca)fara sa injure! dar eu vreau SA JOACE FOTBAL,balaurule! dintr-o atingere,ca pe vremea lui protasov.ca sa nu mai vorbim de stoica,lacatus,balint,balan,pitzurca etc. pt ca protasov a facut echipa sa iubeasca jocul. iar tu,maria,cu modelul de articol,lacrimogen,lingusitor,patetic intri direct,fara ocolisuri,in galeria „marilor” gazetari ai neamului.tu si cu andrei vochin. doar esti geniala,nu? de asta o ducem prost in tzara asta,suntem condusi de „geniali” incearca alt model de gazetarie,produci dezgust! citeodata,scri bine! cateodata.nu te supara,maria.

F-CK STEAUA & F-CK TWEETY (17 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 0:03

IT`S A MIRACLE!!!!……OLI nu isi da demisia…
yesssssssss!!!!

bvo. Maria….esti pe drumul cel bun
tine-o tot asa

marin (3 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 0:09

Prostie! La Steaua poa’ să vină orice antrenor din lume si tot nu se va face treabă atâta timp cât se va băga patronul cel atotstiutor.

heh (2 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 0:20

BIMBI , propun sa nu te mai uiti la terminator 3… sau 4 … sau 5… sau la cit ai ajuns . LOL

ciumflex (14 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 0:28

Frumos articolul.Bravo. Pacat insa ca a plecat OLI! nu trebuia sa plece..jucatorii sunt d vina..asa se-ntampla cand esti prea bun cu ei..nu merita sa i se faca asta d catre proprii jucatori.ei au pierdut meciul,nu poli l-a castigat.Treziti-va la realitate!

Comentează