Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Spectacol mutilat

Închiderea stadioanelor e măsura cea mai comodă împotriva violenţei. Şi cea mai mincinoasă. De ce-am ajuns să ne mutilăm fotbalul? Pentru că nu sîntem în stare să-l tratăm.

Pentru că nici una din părţile implicate, nici cluburile, nici forţele de […]

vineri, 13 aprilie 2007, 6:05

Închiderea stadioanelor e măsura cea mai comodă împotriva violenţei. Şi cea mai mincinoasă. De ce-am ajuns să ne mutilăm fotbalul? Pentru că nu sîntem în stare să-l tratăm.

Pentru că nici una din părţile implicate, nici cluburile, nici forţele de ordine, nu-şi asumă greul unor măsuri cu adevărat eficiente. Şefii de cluburi preferă stadioanele goale în locul stadioanelor modernizate, securizate şi supravegheate. Iar şefii jandarmilor preferă să încaseze critici decît să dea ordine cu cap şi coadă.

În cazul violenţelor de la Steaua – Dinamo, s-a blamat lipsa de reacţie a oamenilor de ordine. Erau călare, erau înarmaţi, trebuiau să-l protejeze pe cameramanul agresat. De ce n-au făcut nimic? De ce-au asistat pasivi la teribila scenă? De teama pedepsei. Da, da, a pedepsei! Potrivit regulamentului interior, jandarmii sînt pedepsiţi dacă intervin în aplanarea unui conflict. Se consideră că ei sînt de vină pentru izbucnirea conflictului, deci trebuie să li se taie din salariu, de la zece la sută pînă la leafa pe un an. Poţi să le dai şi postere cu suspecţii de huliganism, că tot nu se încumetă să se dea jos de pe cal.

Ce să înţeleagă şi ei? E bine să intervii? Nu e bine? Regulile nu intră în discuţie, sînt reguli. Dar procedurile plutesc într-un vag iresponsabil. Dacă nu le explică nimeni ce misiune au şi cum trebuie să acţioneze, n-o vor face din proprie iniţiativă. Ei se supun ordinelor, nu e vina lor, ci a superiorilor că ordinele sînt neclare.

Dacă jandarmii nu pot să-i deosebească pe agresori de victime, de ce ar face-o şefii de cluburi? Tocmai acum, cînd cifra de afaceri le permite să gîndească în categorii. Gîndirea asta e o rămăsiţă comunistă, de pe vremurile cînd individul era condamnat nu pentru faptele sale, ci pentru apartenenţa la o clasă socială sau alta. Patronii din fotbal îi pun pe suporteri în aceeaşi oală cu huliganii. „Suporterii să stea acasă!”, spune Becali, „Mai bine jucăm fără galerie!”, spun şefii de la Rapid. Mai bine pentru cine? Pentru echipe şi pentru public, în nici un caz.

În fiecare spectator zace o bestie, zic şefii din Liga 1, prin urmare, nu se poate opri violenţa decît oprindu-i pe oameni să vină la stadion. E un raţionament grosolan şi jignitor pentru masa mare a publicului de fotbal. Dar patronii din fotbal continuă să-l facă, nu la nervi, ci din calcul rece.

Ca afacere, publicul de pe stadioane trece drept cantitate neglijabilă. Numai în cupele europene se face profit frumos din bilete. În rest, banii cei mulţi vin de la televiziuni, cu telespectatorii lor, nu de la spectatori. Deci ce rost mai are să vină lumea la stadion? Dacă aşa îşi pun problema patronii de echipe, înseamnă că n-au înţeles nimic. Nici din fotbal, nici din afaceri.

Comentarii (114)Adaugă comentariu

Laurentiu G. (163 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:13

frumos

Laurentiu G. (163 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:13

articol

AfterD (146 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:15

Normal ca e mai rentabil sa pierzi incasarile din bilete decat sa instalezi camere si sa remunerezi stewarzi . Doooh !

Laurentiu G. (163 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:19

Problema e ca de abia incepusera sa vina oamenii la stadion (de cativa ani). Va mai amintiti stadioanele Diviziei A acum ceva vreme? Adunau spectatori toata etapa cat pe un stadion de echipa de mijlocul clasamentului din Italia.

AfterD (146 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:21

Lumea va veni la stadion cand nu va mai fi ca la razboi . Ultras , jandarmi in uniforme , garduri si transee , gloate la portile de acces , etc.

AfterD (146 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:25

Parcare langa stadion , acces fara imbulzeala , stewarzi discreti , terenul aproape de tribune si fara garduri de 5 metri … scaune confortabile .. toalete si baruri in incinta stadionului … si ar fi si la noi medie de 15.000 de spectatori pe meci.

grasu (3 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:28

in italia a murit un om si au inchis stadioanele, la noi s-a aruncat cu 3 pungi de seminte si un bat de plastic si s-a procedat la fel.concluziile le trage fiecare

ccc (1 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:32

Domnişoară,dar de ce trebuia apărat neapărat ziaristul ? Cine este acest ziarist si mai ales ce reprezinta un ziarist,caci iti spun sincer ca pt.mine nu au nici o valoare ziaristii.Ce cauta acel ziarist acolo ? Daca s-a bagat unde nu trebuie,a gasit ce a cautat.Si mai lasati-ma odata cu acest subiect,ca m-am saturat,tot bateti apa in piua,de parca cine stie ce evenimet s-a intimplat si ce mare personalitate a fost implicata(adica ziaristul).Mai scrieti si altceva,care ne intereseaza cu adevarat.

zdrentu (4 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:42

voi ati innebunit? publicati poze cu tweety ala sau cum naiba il cheama? pai voi incurajati violenta dementilor ce sunteti

tino (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:45

@maria

asta da subiect ,felicitari

parerea mea e ca nimeni nu doreste sa faca nimic in privinta asta, asa cum nu se face nimic cu cei ce au atitudine violenta si lipsita de bun simt aici,pe blog. singura solutie ramine pedepsirea celor care se fac vinovati de violenta.violenta la stadion este cauzata de frustrare,lipsa educatiei,dar cred ca cel mai important ramine efectul de turma. majoritatea cazurilor se produc in mijlocul galeriilor sau cu membrii lor…

unde nu este creier,vorbesc muschii….

Razvan Lucescu (1 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:47

faa dute si te piaptana mai intai

ANTI-OI (16 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:47

❗ Tocmai pentru ca lumea să afle modul în care a „observat” Doru Neagu, comisia trebuie să facă publice însemnările din raportul oficial .

❗ Tocmai pentru ca lumea să afle modul în care a „observat” Doru Neagu, comisia trebuie să facă publice însemnările din raportul oficial .

❗ Tocmai pentru ca lumea să afle modul în care a „observat” Doru Neagu, comisia trebuie să facă publice însemnările din raportul oficial .

❗ Tocmai pentru ca lumea să afle modul în care a „observat” Doru Neagu, comisia trebuie să facă publice însemnările din raportul oficial .

❗ Tocmai pentru ca lumea să afle modul în care a „observat” Doru Neagu, comisia trebuie să facă publice însemnările din raportul oficial .

❗ Tocmai pentru ca lumea să afle modul în care a „observat” Doru Neagu, comisia trebuie să facă publice însemnările din raportul oficial .

DIOGENE (477 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:48

astept solutii ,nu doar constatari

ANTI-OI (16 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:49

❗ Câtă „dreptate” a avut Steaua: toate comisiile sunt împotriva ei!

❗ Decizia de astăzi a Comisiei de Disciplină a FRF a dat dreptate, încă o dată, managerului general al Stelei: e mai mult decât evident, comisiile FRF sunt împotriva Stelei! Altfel nu se explică faptul că, după evenimente mult mai grave decât cele de la jocul Rapid-Steaua, a fost posibil ca terenul din Ghencea să fie suspendat (ca urmare a incidentelor de la meciul Steaua-Dinamo), chiar dacă sancţiunea este mai mică decât aceea aplicată Rapidului! Nu mai e nici un dubiu, Steaua e hărţuită permanent. Chestii banale, cum sunt modificarea de trei ori într-un an a regulamentelor taman atunci când echipa din vecinătatea Cimitirului Ghencea urma să fie depunctată sau sancţionată, nu merită băgate în seamă…

❗ Rugăm Comisia de Disciplină să dea explicaţii în privinţa faptelor luate în calcul la dictarea sentinţei de azi. Nota bene: noi considerăm că s-a judecat corect, aşa cum s-a mai întâmplat şi în trecutul apropiat, chiar dacă unele decizii ne-au fost defavorabile. Convingerea noastră este aceea că observatorul delegat de FRF la meciul cu pricina, Doru Neagu, a deformat în mod grosolan realitatea, introducând în ecuaţie şi galeria dinamovistă care, din informaţiile noastre, n-ar fi comis, de fapt, abaterile ce i s-au pus în cârcă. Cunoscut ca făcând parte din anturajul finanţatorului Stelei (din ce mai ţinem noi minte, a fost, parcă, şi membru al partidului păstorit de George Becali), Doru Neagu a preferat să „transfere” din vinovăţie spre alte orizonturi, numai de dragul de a mai diminua, cât s-o putea, amploarea nenorocirilor produse în curtea prietenului său.

❗ Tocmai pentru ca lumea să afle modul în care a „observat” Doru Neagu, comisia trebuie să facă publice însemnările din raportul oficial. Poate că, până la urmă, omul o fi fost corect, şi a decis influenţa altcuiva. Oricum, în mod sigur, nu cea a preşedintelui LPF, care a declarat, după huliganismele petrecute în Ghencea, că n-a văzut nimic nelalocul său la meciul cu pricina.

yon120 (2 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:49

Să spunem că vine un cameraman la tine şi te filmează ca un nesimţit.Îi spui să se oprească.Îi mai spune unu , şi încă unu şi tot aşa…

Din punctul meu de vedere nu are nimeni voie să te filmeze atâta timp cât tu nu îi permiţi.

Rezolvarea la români ?

2 pumni , şi o cameră în cap să ţină minte toată viaţa lui.

Părerea mea că toţi cei implicaţi au acţionat în legitimă apărare asupra posibilităţii ca imaginile în care apăreau filmaţi de acel cameraman să fie difuzate fără voia lor la TV.

ANTI-OI (16 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:51

❗ ❗ ❗ Acuzatiile aduse clubului FC Dinamo Bucuresti, in ceea ce priveste comportamentul suporterilor nostri la meciul cu Steaua, din data de 07.04.2007, reprezinta o mare nedreptate si, totodata, o ofensa adusa fair-play-ului pe stadioane.

❗ Atunci cand suporterii dinamovisti au provocat incidente regretabile pe stadionele tarii, asa cum s-a intamplat, spre exemplu, la Constanta, in editia trecuta de campionat, acestia au fost sanctionati. FC Dinamo a platit.

❗ Sanctiunile dictate impotriva clubului nostru au reprezentat, poate, una dintre cauzele ratarii titlului de campioana. Conducerea clubului nostru a facut toate eforturile pentru a asigura desfasurarea meciurilor oficiale in cele mai bune conditii, iar suporterii dinamovisti au inteles ca astfel de manifestari afecteaza propria echipa.

❗ De-a lungul acestei editii de campionat, FC Dinamo a respectat normele de securitate, de comun acord cu factorii de decizie implicati in organizarea jocurilor oficiale (Federatia Romana de Fotbal, Liga Profesionista de Fotbal, Jandarmeria Romana, firme de paza si protectie, Pompieri, Salvare, etc), indiferent ca meciurile s-au desfasurat pe teren propriu sau in deplasare.

❗ De aceea, urmarind inregistrarile video de la partida Steaua-Dinamo si relatarile reprezentantilor mass-media dupa acest eveniment, consideram ca acuzatiile aduse clubului nostru sunt nefondate.

❗ Toata lumea a putut observa ca suporterii nostri nu s-au luat la bataie pe stadionul Steaua, nu au aruncat cu obiecte in jucatorii adversi, asa cum s-a intamplat in cazul lui Claudiu Niculescu, si nu au agresat reprezentantii mass-media, pentru a aminti doar cateva dintre incidentele petrecute la partida amintita.

silviu (10 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:52

BRAVO!!!!!!!!!! UN ARTICOL FOARTE BUN.NUMAI SA-L CITEASCA CINE SI CINE TREBUIE

Robert (6 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:53

Superb articul si foarte multa dreptate in el….eu nu cred ca toti suporterii merita su mai vada meciuri pentru niste derbedei.

silviu (10 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:53

@CCC
DEGEABA STII SA CITESTI ,DACA NU INTELEGI

mara (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:55

Bravo pt articol!Ai atins punctul X ca sa zic asa!
In legatura cu tema articolui:toti gresesc(presa , jandarmerie , suporteri , patronide cluburi…) si nimeni nu face nimic concret!Toti o intorc dupa bunul plac si dupa cum le vine , fiecare face in asa fel incat sa-si vada interesele satisfacute!Toata treaba cu suspendatul terenurilor , cu jucarea meciurilor fara suporteri e o mare prostie in general!

yon120 (2 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 18:59

Toate răspunsurile şi mesajele de susţinere a acelui cameraman sunt fake-uri.Încercaţi prin orice mijloace să vă faceţi dreptate prin singura putere pe care o aveţi şi voi amărâţilor.
Daţi în stânga şi în dreapta ca nişte neghiobi în cine nu trebuie că poate , poate o ieşi ceva.
Acel cameraman NU AVEA CE CĂUTA ACOLO ŞI NU A RESPECTAT PĂREREA NINIUNUIA DIN CEI CE ÎI SPUNEAU SĂ NU MAI FILMEZE.
Nu respecţi nu eşti respectat.
Nesimţiţilor , mi-ar fi ruşine să scriu un asemenea articol …

mara (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:00

Dumitru Dragomir apare la televizor ca o Ioana d’Arc a fotbalului romanesc si anunta cu surle si trambite ca va propune o lege in Parlament cu referire la violenta in fotbal si pana acum ninic……………………………………………Dupa aceea mai apare si Tariceanu si condamna actele de violenta de pe stadioane si toate astea nu se concretizeaza…………..ramanand in stadiul de „bla,,,,,,,bla,,,,,,,,bla,,,,,,,,,,,,,,”(nu mai stie ce sa faca k sa dea bine pe sticla)!
Sunt penibili!

MirceaZ (41 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:01

Ca solutie de moment, pare a fi cea mai buna, totusi. S-a trecut, inclusiv la indemnurile presei, la sistemul cu meciurile pe alte stadioane, dar cu spectatori, au avut de suferit orasele gazda…Acum, tinem iar stadioanele goale, iar multi zic ca e bine. In cupa UEFA, la Rapid – Steaua si in returul intalnirii, na fost niciun eveniment, de frica suspendarilor venite din partea forului european, semn ca publicul are o anumita responsabilitate in fata amenintarii sanctiunilor. Poate cand echipele vor deveni pasibile de 10 etape fara spectatori pe teren propriu, se va observa aceeasi responsabilitate.

Eu unul, in momentul de fata, nu vad alta solutie. Tu vezi ca una ar fi schimbarea legii jandarmeriei, dar trebuie sa recunosti ca asta nu e o solutie de viitor apropiat. Se pare ca nu intelegi – la randul tau – ca mai bine ramane fotbalul fara spectatori (mai ales cand exista televiziunea), decat sa ramana oamenii fara picioare, pt ca poarta un tricou de o anumita culoare sau, mai nou, o camera de filmat.

mara (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:06

Nu vede nimeni din cei care trebuie sa vada(adica toti in afara de vreo 21999999 oameni:)) ca deja am ajuns rau de tot…………………………Si apropo de suspendari , inca un exemplu de mare prostie:l-au mai suspendat o data pe Becali si degeaba……………………………….de parca de asta moare Becali.In loc sa faca lucrui mult mai importante stau si se gandesc cat sa-i mai dea lui Becali……………………………….:):):):)

dani_c (1 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:15

daca eram unul din noi din astia anonimi urla atata presa….e …unul dintre voi….

batesauasapriceapaiapacucap (31 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:16

@anti-oi -zoofil de profesie

ati ratat titlul nu din cauza suspendarilor ci pentru ca asta sunteti:NISTE RATATI
daca erai pe stadion vedeai de ce sunteti suspendati: huliganii dinamovisti s-au comportat ca niste animale , au aruncat in spectatorii pasnici de la tribuna 1 cu scaune, pietre , brichete , telefoane …desi au fost acoperiti cu un fel de plasa , au rupt-o strigandu-si frustrarea ce zace-n ei de zeci de ani … suprematia STELEI continua! mars in duba jandarmeriei , FRUSTRATILOR!

ozy (3 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:16

daca vin un cameraman si te filmeaza cand esti la tine in curte sau ma rog in apartament, da ai tot dreptul sa-l injuri de morti de masa si sa-i dai doi pumni in cap.
daca insa cameramanul filmeaza pe strada ciocu mic puslama ca de fapt el filmeaza ptr linistea noastra a cetatenilor de rand. l-ati injurat si batut puslamale betive, zdrente de oameni fiindca ei va filmau cand vroiati sa nu platiti bilet ca de obicei.
acum cand a ajuns cam nasol o schimba ca de fapt el e un bun cetatean si lantul era din aur, dar presa se pare ca o sa-l infunde ptr ca de fapt si merita.

Dragos (13 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:23

Asa meritam? De ce se sta in Anglia pe stadioane la doar 2 m de jucatori fara gard in fata si nu se loveste, nu se arunca cu seminte, telefoane si alte prostii? Pentru ca pe langa fortele de ordine care actioneaza promp (atentie!! nu bat lume nevinovata pe strada si nu lovesc femei si copii ca ultimii lasi) oamenii aia sunt civilizati. Toti, stelisti, dinamovisti si mai ales rapidisti, ne-am pierdut mintile si simtul masurii. Ma gandesc sa nu mai pasesc pe stadion pentru ca imi este rusine de ce vad.
Poate romanul nu stie decat de frica, interdictii, sanctiuni si meciuri cu portile inchise…Poate ne linistim, poate incepem sa gandim si sa nu mai scuipam antrenori straini (cum l-au scuipat elegantii suporteri din Grant pe antrenorul PSG-ului de ne-a pomenit ala toata viata ca o tara de neanderthali).
M-am saturat de asa zisii suporteri „fanatici”, etern neintelesi de lumea din jur, care vin beti turta la meci si pentru care „atasamentul” pentru echipa inseamna batai, flegme si fumigene aruncate in mijlocul peluzei. Majoritatea nici nu urmaresc 40 de minute efective dintr-un meci. O rusine…Ma uit si pe aici la limbajul folosit si la nivelul IQ-ului multor persoane care posteaza si ajung la concluzia ca suntem prea prosti si inapoiati pentru un astfel de sport. Acasa la televizor cu punga de seminte in brate….acolo ne e locul. O sa ajungem ca argentinienii sa ne omoram pe stadioane.

Marius Carnuta, Poitiers, France (8 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:25

oamenii mari discute idei
oamenii mici diseaca evenimente, cz Tweety
felicitari pt articol, ati reusit sa surprindeti si si sa dati raspunsuri unui fenomen generat si cu consecinte asupra fotbalului…..
# Marius Carnuta, Poitiers, France Says: Your comment is awaiting moderation.
April 13th, 2007 at 7:19 pm

# Marius Carnuta, Poitiers, France Says: Your comment is awaiting moderation.
April 13th, 2007 at 5:52 pm

Chiar nu ma asteptam de la d’voastra Domnule Tolontan sa cadeti in circul asta mediatic ……..Cred ca atatea pagini si articole despre acelasi subiect cum am vazut in gsp n-am mai vazut in presa de la tsunami-ul din 2005.
Pai am ajuns sa stim si cand se scarpina dupa ureche, cand casca si de cate ori merge la buda acest ins pe care l’ati animat si mediatizat excesiv…..
Avem o problema in lumea fotbalistica: violenta in si pe stadioane, avem atatea si atatea exemple….de masuri luate, de vinovati …..
Insa voi ce de la gsp aveti alta problema, pe multi dintre colegii d-voastra nu-i duce capul (dincolo de fitzuica libertatea) si umplu paginile despicand firul in patru mii de parti cu acest regretabil incident!
Oricum din ce se vede pe acest “video incendiar” …. a propos ……. pornografia preocupa tare mult o parte a editorialistilor de la gsp ca altfel nu-mi explic de unde atata materie XXL pe un site de sport (uitati-va pe http://www.gazzetta.it, http://www.lequipe.fr, http://www.as.com)………nici cameramanul nu a fost usa de biserica.
Libertate, libertate, dar in mijlocul unor cretini nu stai sa-i infrunti si sa faci pe viteazul ci fugi de rupi pamantul….fuga este rusinoasa, da’ e sanatoasa.
Intind sa cred ca totul e o diversiune gsp, ca de fapt ati trimis mielul in gura lupului si ca va bateti joc de noi cititorii.
Pregatiti terenul pt o vara care se anunta saraca in evenimente sportive, si fiindca toate campionatele de fotbal sunt pe ultima suta de metri ati inventat si voi unul in care sa joace gazetarii si suporterii huligani!
Bafta mare, o sa aveti nevoie.
Sa va fie rusine la mare parte dintre voi fiindca sunteti niste pornofili cu apucaturi ziaristice!!!!!
……………………………………………………………………………………………..
# Marius Carnuta, Poitiers, France Says: Your comment is awaiting moderation.

………………………………………………………………………………………………

acuma ce faceti!!!!!!!!!!!!
trimiteti pornoreporterii sa ma identifice!!!!!!!!!!!!!!!!!!

azet (22 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:26

off topic

amaratii aia de la zero care s-au umplut de sange la tv , ai cui suporteri erau pana la urma?
ca daca nu au avut nici o treba cu jurnalismul , nu s-a prea scris despre ei nimic….

Marius Carnuta, Poitiers, France (8 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:26

a uite ca aici a mers
numai la d-l Tolontan sunt filtre …….. de parca blogul lui ar fi numai al lui

azet (22 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:28

de ce oare e o mandrie sa spui ca stai in strainatate?
oricine intra pe blog din alta tara trebuie sa ne spuna si de unde intra…
mai bine ne-ati spune si unde v-ati nascut…
parerea mea

bogdan (1 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:29

ca sa va dea voua stire senzationala de asta nu s-au bagat jandarmii,ziaristi spurcati!!!!

tino (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:29

cine a mai vazut piese de teatru fara spectatori?

poate doar la tv cultural :))))))))))))

TONCEA VICTOR (4 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:36

POLIAEKFULGERULBRAGADIRUROCAR A FURAT-OOOOOOOOO!!!!! URA!!!!!!!!!!! CAPUL IN PAMANT, VIOLETILOR!!!!!!! DAN PETRESCU= MURINHO ‘AL MIC!!!!!!!!

DIXIT (21 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:37

Maria,

Puteau fi jandarmii calare,dar nu erau calare pe situatie !

Marian (22 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:41

Gigi Becali si cei din conducerea Rapidului sigur au vrut sa se refere la huligani si nu la spectatori in general. Ca Dumnevoastra sunteti rauvoitoare si interpretati in sensul in care va intereseaza e altceva. Dar nu ati spus nimic de modul in care presa instiga direct sau indirect la violenta. Incepand de la interviurile si intrebarile la care intervievatul are raspunsul dirijat de reporter pana la titlurile explozive de pe primele pagini.
Cred ca fiecare trebuie sa-şi asume partea sa de vina. Dupa cum ati vazut nimeni nu detine adevarul suprem. Acest articol are si o parte de adevar dar si blufeaza pe de alta parte, la fel ca acel articol, parca „Eroul”, in care il divinizati pe Chivu dupa acel meci in care a fost lovit, pentru ca acum sa traiti o mare deziluzie dupa ce Manchester a sters pe jos cu Roma şi cand Chivu parca nu mai e asa mare jucator.

mara (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:50

Cand o sa ajungem si noi sa mergem la meci si sa stam la un 1 m de teren , sa poti sa iti feliciti favoritu cand da gol , sa canti din toti plamanii CHIAR si ATUNCI CAND ECHIPA FAVORITA ESTE CONDUSA ca cei de la LIVERPOOL cu imnul lor celebru „you’ll never walk alone”?
CAND?

Un Stelist (2 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:53

Propun o masura radicala dar care ar putea rezolva in parte problema violentei pe stadioane. Practicarea unui pret mai mare pentru un abonament ar fi o solutie. Pe undeva in jurul sumei de 1500 – 2000 RONi. Pretul unui bilet sa fie de la 100 de RONi. Copiii (pana la 14 ani) si femeile acces gratuit.

Astfel nu toti huliganii, drogatii, betivii si terminatii pe viata vor mai avea acces pe stadion.
Oricum Steaua a jucat mai mult cu portile inchise sezonul acesta sau chiar nu a jucat pe Ghencea. Pariez ca oricum, la orice pret, Steaua va avea in continuare spectatori, dar nu vor fi toti vagabontii de acum.
Ganditi-va la propunerea mea. Astept comentarii.

PS: Eu as fi foarte bucuros sa dau 1500 RONi pe abonament dar sa pot veni cu baietelul si sotia mea la meci.

WUSHU (3 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:58

si bilitele ar trebui sa fie foarte scumpe nu doar abonamentele .cel putin 100RON la fiecare meci

TONCEA VICTOR (4 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:59

Ptr. „Un Stelist”.
Aveti dreptate, propunerea dvs. ar fi o cale pasnica spre normalitate. Cu singura conditie, ca la intrari, controalele sa fie „pe bune”.

WUSHU (3 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:59

atunci nu s-ar mai duce nimeni 😛

Paulo (223 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 19:59

E STRIGATOR LA CER CA DINAMO TREBUIE SA JOACE FARA SPECTATORI pentru ca un tampit de observator (scuze…dar nu pot sa-i spun altfe) a trecut in raport ca ambele galerii au aruncat cu obiecte in teren cand pe imaginile video se vede foarte clar ca stelistii sunt cei care arunca cu obiecte pe teren…astept sa vad acel raport…FRF trebuie sa faca macar atat, sa vedem si noi pentru ce suntem suspendati ca inca nu stim! RUSINE COMISIILOR care se dau pe fata alaturi de steaua…se pare ca aceasta are nevoie de ajutor pentru a prinde locul 2 si acest ajutor a incput sa vina…sa fim atenti la ce se va juca si pe teren…steaua e in stare de orice pentru a prinde locul 2…

RUSINE COMISIILOR !!! si mai vorbim de Fair Play ?! cand suporterii primesc drept rasplata pentru un comportamnet admirabil un meci fara spectatori ??

dar…traim in Romania si aicit totul e posibil…mai ales ca observatorul meciului steaua-Dinamo (2-4), Doru Neagu este cunoscut ca fiind din anturajul lui jiji…RUSINE!

FORZA DINAMO FOREVER !!!
http://www.FcDinamo.net
http://www.Descopera.net

ps: articol foarte bune

mara (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 20:00

Un Stelist:Cred ca ai dreptate!Chiar mi-as fi dorit sa vad un Rapid-Steaua sau un Steaua-Dinamo insa nu am reusit sa-i conving pe ai mei si nici nu cred k aveam curajul sa ma duc la meciuri , chiar si insotita pentru ca vreau sa fiu sanatoasa si intrega din punct de vedere fizic1

mara (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 20:02

WUSHU:Iti garantez ca s-ar duce lumea la un meci stiind ca nu ar mai trebui sa stea cu fica in stadion !

silviu (10 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 20:09

@UN STELIST @WUSHU
ATUNCI PT CE MAI PLATIM O CARUTA DE TAXE SI IMPOZITE PT SALARIILE GABORILOR SI JANDARMILOR? CARE SUNT O GRAMADA

mara (175 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 20:15

MARIA nu intri si tu in discutie?

silviu (10 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 20:19

VAD CA APAR POZE CU „TWEETY”DIN ANII ANTERIORI , CREDETII CA POLITIA NU-I STIE PE ASTIA?SA BAGE NENE O AMENDA DE 50000 RON,SA-I TINA INCHISI IN TIMPUL MECIURILOR(FARA TV),SI SA VEDEM DUPA ACEEA CE SE LINISTESTE TREABA

Un Stelist (2 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 20:21

@Silviu

In acest caz nu cred ca ar mai fi nevoie de „GABORI SI JANDARMI” decat pentru un control al biletelor/abonamentelor „pe bune”.
Si nu cred ca ar mai fi nevoie de „GABORI SI JANDARMI” pe stadioane, suficienti ar fi niste stewarzi care doar te-ar indruma catre locul tau pe stadion. Si acestia ar fi platiti de club, care ar avea venituri frumusele din vanzarea de bilete si/sau abonamente, oricum am impresia ca si acum stewarzii sunt platiti tot de club, dar sunt putini ca nu-si permit sa angajeze cate 30-50 pe sector.

Jandarmerâia Românã (1 comentarii)  •  13 aprilie 2007, 20:21

Deci ce rost mai are să vină lumea la stadion? Dacă aşa îşi pun problema patronii de echipe, înseamnă că n-au înţeles nimic. Nici din fotbal, nici din afaceri.

EXCELENT PUNCTAT.

Comentează