Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cine apără Timisoara?

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca […]

miercuri, 14 martie 2007, 10:50

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca şi cum ai cumpăra un corp fără suflet. Sufletul lui Poli, în condiţii misterioase, a rămas în buzunarul lui Zambon. Un profitor pe care nu metoda ori stilul, ci doar accentul italian îl deosebeşte de profitorii autohtoni.

De data asta, Iancu s-a arătat mult prea încrezător în dreptatea pe stil românesc. Şi n-a prezentat la timp dovezile la Tribunalul din Lausanne. Hotărîrea acestei instanţe, pronunţată în decembrie anul trecut, este definitivă şi prevalează asupra instanţelor interne. Inclusiv asupra Curţii de Arbitraj pentru Fotbal (CAF), care i-a dat cîştig de cauză lui Iancu.

Acum e prea tîrziu. TAS-ul n-are degeaba sediul în Elveţia. Nu judecă o speţă de două ori. O dată şi bine. Judecă pe ceas, nu stă cu anii pîndind în zare pînă apare Iancu să-şi apere clubul. Degeaba dă acum magnatul vina pe federalii care i-au sugerat ”ciocu’ mic şi joc de glezne”. Nu schimbă nimic.

Cazul se complică de la zi la zi, ca o liană de hîrtii şi măgării. La şantajele cinice ale lui Zambon, Iancu răspunde cu şantaje economice. Retrage echipa din campionat, n-o mai susţine, o mută în alt oraş, vinde tot etc, etc. Variante care mai de care mai delirante şi cacofonice.

Cei mai loviţi de absurda gîlceavă sînt fanii lui Poli. Echipa lor de suflet e tîrîtă de pe o tejghea pe alta, în nişte trocuri de coşmar. Fiecare îşi apără interesul, FRF vrea relaţii bune cu UEFA, Zambon vrea un chilipir gras, Iancu vrea să rămînă cu banii şi imaginea, Iacov, zor nevoie, vrea răzbunare. Unde e interesul echipei? Cine-l apără?

Cum de atîţia oameni versaţi în legi şi regulamente, antrenaţi în meciurile cu justiţia, oameni care conduc ditamai companii au scăpat din vedere un lucru atît de la vedere, cum sînt culorile? În loc să se stropşească incontinent, ar trebui să caute o soluţie de urgenţă şi de bun-simţ. S-o caute el, nu Kassai, Lupescu sau tata Blatter. Nici jucătorii lui Poli, nici publicul timişorean nu merită să fie sacrificaţi pentru că Zambon a tratat cu sictir CAF-ul, iar Iancu a tratat cu sictir TAS-ul. Nu merită să fie miştocăriţi de nişte scîrţa-scîrţa la Parchet!

“Îmbogăţiţii de război”, „les nouveaux riches” de după ‘89 trebuie să ţină cont că azi n-ar avea nimic, nici cluburi, nici rafinării, nici televiziuni la care să apară, dacă locuitorii acestui oraş nu înfruntau dictatura. Să nu încerce să impună altă dictatură, a banilor şi a tupeului. Numele acesta, Timişoara, nu e o afacere oarecare, e o stare de spirit. La nevoie, o stare de spirit revoluţionar. Timişorenii nu trebuie subestimaţi. Au mai încercat unii. Şi au sfîrşit destul de prost.

Au contribuit: Maria, Victor, Paul Andrei, HreanViola, Andrei, Iulian, Alex, EU frustrat, Vogel, Rambo, Soryn, Simplu Suporter, No Shame, Cor, Blue Aztec, Poison, MariusS, Gelu, Radu, Timişorean, Dany, FlorinR.

Comentarii (852)Adaugă comentariu

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:44

Deci Timisoara titluri =0 Arad titluri =6 hmmm oare cine e mandria in Banat? ……eu sunt din Capitala si nu conteaza ca tin cu Dinamo dar prea se umfla penele pe timisoreni si cam degeaba!!!

theguy (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:45

eric the red ai dreptate…poli-uta e cel mai frumos derby …sa lasam rivalitatile deoparte si sa ne sustinem! hai poli!

viurel andrei (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:46

toate echipele din prima liga sint inregistrate cu denumir gen sc dinamo2000,fc national etc.pt. a nu plati datoriile la fisc toate echipele s-au re inregistrat sub alta denumire dar au preluat(complet ilegal,cred eu)palmaresul,culorile,etc.Acest scandal ar putea dezgropa toate magariile facute in ultimii ani de marii patroni din fotbalul romanesc.Comparatiile de pe blog cu MU sau Liverpool sint ridicole pt. ca acolo s-a facut o vinzare de actiuni.La noi au aparut alte soc. comerciale.Va multumesc

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:47

Timisorean Says:
domnu jurist asa ca de la un alt jurist si cum ramane cu palmaresul
( copilul) rocar/fulgeru bragadiru?

johnny_a32 (71 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:47

si inca o chestie: cand a adus dobos fulgeru’ la timisoara, multi dintre asa-zisii suporteri ai lui poli au facut scandal, ca e echipa de mitici, ca „noi sustinem vechea poli” etc. etc.

acum sariti in sus ca va fura zambon bucuria de sustine pe poli? pai sustineti-o in B sau C!

ce treaba aveti aek, fulgeru sau cum draq se mai numeste?

oltenii si-au sustinut echipa in b, voi v-ati dat repede dupa iancu, ca va duce in CL. v-a dus la groapa si acum se retrage si-l doare in cur de timisoara. bravo lui!!

ce m-as bucura sa se retraga si sa vin unu’ sa duca echipa prin muntenia sau moldova (ca la noi se practica)!

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:47

@gerrusu

chiar ma bucura sa aud ca in bucuresti inca mai rasuna un vechi ecou.

vicu (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:48

Ca om de afaceri, Iancu trebuie să cântărească bine ceea ce va face.
Dacă va merge înainte pe ideile distructive pe care le expune în public , cu siguranţă că va avea de suferit şi în afacerile ce le desfăşoară în afara fotbalului. De ce? Fiindcă un partener de afaceri nu are încredere într-un om care nu este deschis dialogului, negocierii. Şi el tocmai asta face acum.
Cred că ar trebui să schimbe ceea ce e de schimbat (titulatură , culori, etc.) şi să meargă înainte, fără mândrie prostească şi fără să forţeze, mâna federaţiei sau a oricui altcineva. Aşa va da dovadă că este pe punctul de a deveni bănăţean dăştept. Altfel nu este decât un alt mitic ce face afaceri în Banat. Cu siguranţă suporterii din Timişoara vor înţelege asta şi vor avea un respect mai pronunţat faţă de echipă , dar , foarte important, un respect deosebit faţă de lege.

Diliu (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:48

Ce credeti ca mor caii cand vor cainii,va inselati amarnic,un simbol un nume ramane mereu vesnic.Pacat ca sa ajuns aici si santem terfeliti in mocirla FRF.

hlandan raul (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:49

in randurile de mai sus m-am adresat ziaristilor,acum doresc sa ma adersez celor ce au scris pe acest blog :DRAGII MEI,ctitind printre randurile voastre am observat ,cat de impatimiti sunt unii impotriva TIMISOAREI si aduc aminte celor care spun ,ca vrem sa improscam cu noroi imaginea fotbalistica a Romaniei se insala amarnic.Nu TIMISOARA este vina tuturor acestor neimpliniri,ci atitudinea conducatorilor din fotbalul romanesc ,atitudinea ziaristilor si mas-media din tara.Fotbalul este un sport ,cel mai bun sa castige.Atata timp cat furtlul se incurajeaza , cei mai mari perdanti vor fi suporterii, care sustin echipele dezinteresat si de performanta jucatorilor nici sa nu vorbim.In ce priveste subiectul de azi un NIMENI ca zambon ar trebui declarat in mod oficial PERSONA NON GRATA pe toata suprafata BANATULUI.Acest personaj nu poate fura istoria unui club , a unui oras la care au participat strabunicii, bunicii nostri(DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA) si oamenii de rand ai acestei zone.Ce crede acest domn ca are in mana , pana la urma ii va aluneca printre degete si va ramane cu NIMIC ,ASA CUM ESTE EL DE FAPT-NIMIC!-

J.V. (18 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:50

genialo, un PUSCARIAS nu poate avea dreptate. Excrocii de la Bragadiru credeau ca o sa le mearga la TAS ca in Romania, unde influentau comisii, si unde COOPERATISTUL si BLATISTUL de chivorchian batea cu pumnul in masa, ca sa se dea decizii asfel incat sa fure doi jucarori. Eh, tapa, uratule. Avortonul asta de echipa trebuie sa dispara, si va garantez ca n-o sa-i simtim lipsa.

johnny_a32 (71 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:52

poate aceasta decizie si scandal ii va pune pe ganduri pe cei care si-au facut un obicei de a face tot felul de fuziuni aiurea, mutand echipe de-a lungul si de latul tarii, ba ca sa poata ramane in Liga I, ba ca sa nu retrogradeze.

sa le fie invatatura de minte!!!

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:52

pt # Eric the Red Says:
March 14th, 2007 at 1:47 pm

istoria trebuie respectata …..eu nu ascund ca Dinamo a furat inainte de ’89 asa cum si steaua a facut si poate chiar mai mult ce a fost a fost ce va fi va fi … dar istoria trebuie respectata … si istoric vb Politehnica Timisoara a retrogradat in divizia B …oare cand a promovat? ….( RASPUNS : nu a promovat a retrogradata si mai mult in C si Jabba Iancu vrea artificial sa o salte in Liga I )

vicu (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:52

pt. Timisorean

Logica ta are un mic cusur…
La începuturi nici lui Iancu nu-i păsa de palmares. Era mare în parcare că are echipă de A. Acum plăteşte indiferenţa.

Dacian (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:52

@ hlandan: strabunicii si bunicii tai au facut istoria „Fulgerul Bragadiru”, ca voi cu asta va laudati acum?

Georgero (96 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:52

De ce a devenit Becali persoana publica? Pentru ca cumparat palmaresul Stelei. Iancu, la fel, a devenit persoana publica mutandu-se si investind la Timisoara, dar, spre deosebire de oier, el nu a cumparat palmaresul. Atunci ce mai vrea?

gabi (18 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:54

yoyo , fmm de rapanos. ma zdreanto, moldovenii va dau clasa la orice ora din zi si din noapte, taran plouat ce esti.

Mihai (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:54

dincolo de complexele provinciale tipice banatenilor, eu nu cred ca Poli ar trebui retrasa din campionat. Sa ramana Zambon cu numele, sigla, si istoria pe hartie (ca istoria nu ne-o poate lua nimeni, indiferent care tribunal decide asta) si sa se infiinteze alta echipa, cu un nume bine ales, (Universitatea Politehnica TM de ex.) care sa contina particula Poli (Polivalenta, etc…) si sa se duca Zambon cu palmaresul unde o sti.

Si in rest Poli sa continue in campionat, sa castige Cupa Romaniei (ca in campionat nu prea merge) si sa joace in UEFA.

Hai Poli! Hai Rapid!

SLH (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:55

Este mai mult decat evident ca palmaresul nu are cum sa fie echipei lui iancu, fiindca practic s-ar sterge un club AEK, ceea ce e imposibil, in plus pana nu de mult suporterii recunosteau ca palmaresul este la zambon cand ii cereau lui iancu sa-l rascumpere, oricum traim intr-o tara bolnava, in care se cumpara palmarese, locuri in diferite divizii, cum de altfel se cumpara si campionate, dar nu la fel de transparent. Ideea lui mos jackie cum ar trebui sa ia numele de stiinta ca, cu acel nume s-a castigat o cupa e una de copil batut in cap, multe echipe schimbandusi numele de-a lungul timpului, dar pastrandu-si palmaresul, Stiinta-Universitatea, Progresul-National, ITA-UTA, CCA-Steaua, palmaresul echipei de cand s-a infiintat si cu toate numele care le-a purtat este la zambon, mare problema a timisoarei e faptul ca nu a fost in stare sa-si pastreze echipa in oras si sa o sustina indiferent in ce divizie juca, acolo e buba si marea rusine in care se scalda toti suporterii echipei (sunt chiar curios daca mai exista macar un suporter al echipi adevarate)

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:55

@theguy

Poli si UTA trebuie sa ramana in liga 1. Cred ca un Utist adevarat nu s-ar bucura foarte tare sa dispara brandul Poli… Orice Utist adevarat isi aminteste cat de fericiti am putut fi dupa acel 4-3 de poveste. Sa dispara sansa inca unui asemenea meci ar fi regretabil. Nu renunta, Poli! Pentru unicul derby, pentru Vest!

setco (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:56

trebuie inscrisa actuala echipa in campionatul ungariei sa nu-i incomodeze pe miticii neocomunisti

a (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:57

alt blog facut doar pentru a face trafic..

Georgero (96 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:57

Aici si cu UTA e o mica problema. Nu cumva e echipa din Salonta in divizia A, mutata la Arad. Poate o vedem si pe UTA cu aceeasi dilema in vreo 2-3 ani, dar probabil ca acolo lucrurile sunt mai clare…

Mihai (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:59

pardon, mai bine sa ii spuna RIPENSIA.

asta da istorie.

si sa ramana zambon cu poli. mare paguba…

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:59

@georgero

gresesti. Liberty a CESIONAT locul UT-ei. Liberty Salonta joaca in liga a 3-a, iar UTA in liga 1. Lucrurile sunt foarte clare aici.

vally Pitesti (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:01

din pacate Zambon are dreptate. Iancu sa nu uite ca a cuparat echipa Fulgerul Bragadiru sau ma rog Poli AEK nu si numele Politehnica Timisoara.
in legatura cu retragerea echipei din campionat poate este mai bine pentru fotbalul romanesc ca Iancu sa o retraga.
pana acum nu a facut decat rau. a mers din scandal in scandal. el a crezut ca banul cumpara orice si pe oricine dar s-a inselat
sa nu uite ca nu a cumparat Politehnica Timisoara ci acel experiment al lui Dobos pe care pana la urma l-a dat afara
si pana la urma cine este sau ce a fost Iancu asta in fotbalul romanesc?

Georgero (96 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:02

@Eric the Red

Ok. Sorry. N-am stiu exact care a fost modalitatea. Dar la astfel de tranzactii te astepti oricand sa apara contestatii…

Mihai (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:02

setco Says:
March 14th, 2007 at 1:56 pm trebuie inscrisa actuala echipa in campionatul ungariei sa nu-i incomodeze pe miticii neocomunisti

cum spuneam, complexe provinciale.

pacat, sunt prea multi prosti. in general.

arienii din TM vs miticii din bucale.

suna ca arienii din botosani (no offence intended) vs papagalii din Arad.

adica la fel de idiot.

si tot atat de idioti sunt si cei care bat campii cu astfel de aberatii.

Moraru (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:03

are bani Iancu,are echipa,sa schimbe tot,numa,culori,emblema,pt ca oricum,echipa asta nu-i adevarata poli timisoara,fara suparare;is foarte curios cum se va solutiona cazu;ce ma distreaza ii cand il aud pa Iancu ca o bagat 30 de mil de euro in echipa,da chiar asa fraieri ne crede ?

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:03

mai terminati cuinscrierea in campionatul ungariei. Ne-or bagat mortu in casa cand am jucat cu Ghiebreţenu’, ne-or spart autocaru’. Ca in reclama erdeesh am fost cu UTA

Alin TM (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:03

E greu sa alegi personajul pozitiv intre Iancu si Zambon. Ma simt ciudat de cand a aparut acest Iancu la Poli – de fapt am mai fost la un singur meci la stadion. Sunt dezamagit de nivelul si modul in care se discuta si rezolva lucrurile. Este clar ca nici unul nu au nici o legatura cu acest oras. Au venit si au profitat in diverse moduri de publicitatea oferita de pozitia de investitor in fotbal. Oricum, interesul personal este deasupra. Nici macar echipa nu conteaza pentru Iancu. Ma tot intreb cat de simpu se pot face bani din petrol daca indivizi de acest nivel ajung unde ajung.
Ma scarbeste si slugarnicia unor locali (Jackie Ionescu) care il pupa in fund de cand le-a dat un job si i-a pus in reflectoarele media.

Daca nu poate/stie, Iancu ar trebui sa-si ia niste consultanti – dupa modelul Becali. Dar, inca o data, nu-l vad pe Iancu in stare sa construiasca ceva – ori profita de imprejurari, ori se enerveaza si atunci isi ia jucariile si pleaca. Acum, in loc sa zica: ok, daca asta e decizia o vom respecta – cel putin temporar, pana la clarificarea ei- se ia de toti si crede ca rezolva ceva. E un strateg slab.

Ripensia este numele potrivit – un nou inceput e oricand posibil. Un aer proaspat ar fi benefic jucatorilor. O gura de aer si un calmant i-ar prinde bine si lui Iancu.

Georgero (96 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:04

Da, chiar. De ce nu-i zice Iancu Ripensia Timisoara si sa ramana in campionat? Ripensia este un nume de legenda. Chiar nu ar mai avea nevoie de palmaresul lui Zambon atunci… Cred ca nici suporterii nu s-ar supara prea tare… Iar traditia Ripensiei este mult mai veche si mai rasunatoare…

Mihai (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:04

RIPENSIA TIMISOARA suna minunat.

Hai Ripensia! Hai Rapid!

cipri_TM (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:05

Unii care habar n-au cum sta treaba cu palmaresul sunt mai „experti” ca juristii si stiu ca palmaresul e la zambon. Decizia din 2002 data de tribunalul Timis confirma ca palmaresul nu e la Zambon. In acel an, Constantin Andrei a infiintat Poli 2002, continuatoarea de drept a lui Poli. Insa, in acelasi timp, Zambon a inregistrat la federatie inca o echipa cu numele Poli, prin „amabilitatea”, sau incompetenta celor de la FRF. Din pacate la Lausanne s-a judecat doar dupa documentele lui zambon si decizia a fost favorabila escrocului…

Dumi (73 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:05

nu cred ca i-ar interzice sa joace in violet-negru,si sa fie violet culoarea de baza,pt ca este simbolul echipei Timisorene,si sa-i spuna ca nume Ripensia pt ca este un nume ce a insemnat poate chiar mai mult decat Poli in fotbalul romanesc

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:05

Genialo e trecut de ora 14 cand scri si tu ceva?!

Razvan Statescu (15 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:05

SPUN DIN CAPUL LOCULUI:SUNT STELIST! Imi pare rau de ce se intampla la Timisoara.Dar Iancu daca era destept,rezolva problema de cand a preluat echipa insa s-a zgarcit la banuti.Acum a dat de greu si fuge ca un las.Daca are asa multi bani ,sa-l determine pe zambon sa ii dea palmaresul.Cu bani,cum-necum,daca e asa polist cum spune rezolva!Daca nu ,e doar un gogoman,ca multi altii!!! NUMAI BINE!

Doomstar (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:05

Ma gandeam ca mai bine isi schimba el numele si se retrage la pescuit. Poate e mai talentat la alde astea. Timisoara (orasul) insa ar trebui sa-si schimbe naravul. O echipa se construieste, nu se cumpara. Dupa ce vor intelege acest lucru sa faca bine si sa le explice si celor care sunt la conducere cum e treaba asta cu fotbalul. Sau cu rezultatele. Poate ca nu e deloc rau sa se reconstruiasca incet o echipa bazata pe copiii din pepiniera proprie (extrem de produtiva!). Fara bani multi si veniti din surse indoielnice si fara sprijinul unor pseudo-conducatori care nu fac altceva decat sa ii faca de rusine. Si e pacat, pentru ca fotbalul timisorean a dat multe talente de-a lungul timpului care, odata atrase inapoi vor munci pentru echipa nu pentru interese obscure si cu siguranta nu pentru a-si vedea chipul la tv.

oli (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:06

Cu toate ca momentan stau in Timisoara, nu sunt nici macar banatean, ci provin dintr-o zona injurata de multi de aici. Dar pentru mine asta nu conteaza, de cand am venit aici tin cu POLI TIMISOARA si asta nu se va schimba niciodata.Nu sunt de acord cu generalizarile, sunt oameni de calitate in fiecare oras, inclusiv Bucuresti, la fel si mizerii. Pentru mine, in meciurile internationale nu a contat niciodata ce echipa romaneasca joaca, atata timp cat reprezenta Romania.
Ceea ce se intampla acum este un abuz si asta o stie toata lumea. Conform celor spuse in articolul postat de ME la ora 11:40, pentru toata situatia asta vina este a FRF, care a permis in 2003 lui Zambon infiintarea unei noi echipe care „cica” reprezinta Timisoara si detine palmeresul. Deoarece documentul este semnat de d-nul Kassai, daca FRF ar sustine Timisoara ar trebui sa dea explicatii pentru acest lucru.

Cei care sustin ca Iancu ar trebui sa plateasca lui Zambon (apropo, suma pe care o vrea acum Zambon este de 4 mil de $) ar trebui sa-si puna intrebarea daca ei si-ar calca pe mandrie si ar plati cuiva un lucru inexistent si ar admide ca nu au dreptate(desi au, iar documentele dovedesc acest lucru). Timisorenii nu doresc ca sa le fie calcata in picioara mandria si sa se plateasca unui escroc niste bani pe care nu-i merita.
Cu o atitudine de genul „lasa ca merge si asa” nu trebuie sa ne intrebam de ce atatea lucruri sunt aiurea in tara asta. Se pare ca ne meritam soarta atata timp cat nu putem trece peste niste lucruri marunte (cum ar fi ura dintre cluburi) sustinand anumite neadevaruri.

Cei care sustin ca palmaresul este la Zambon ar face bine citeasca articolul postat de ME.

FORZA VIOLA!!!

cipos (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:06

cred ca ar fi bine sa le dam o palma dusmanilor, noi iubim echipa orasului nu neaparat culorile echipamentului sau denumirea clubului, oare mosii nostri daca nu mai e ripensia sau chinezu nu mai iubesc ECHIPA ORASULUI a BANATULUI, eu cred ca ripensia ar fi un nume f bun pt echipa fanion a vestului iar culorile clubului sa fie alb verde si cred ca BKP ul ar castiga mai mult reinventand un mit timisoreni vor iubi fotbalul DE CALITATE !

Linxul (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:06

Daca ar aparea o echipa noua – Ripensia sa spunem, ar trebui sa inceapa sa joace in D, apoi daca promoveaza, in C, apoi in B, etc. Din aceasta cauza e o solutie imposibila.

cipin (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:08

In primul rand nu e vorba de Zambon contra Timisoara…e despre respectarea unei decizii mult superioare unei alte decizii abuzive a FRF.
Hotararile TAS sunt DEFINITIVE SI IREVOCABILE…
Iancu ar trebui sa se supere pe TAS si nu pe „Lupescu dinamovistul” suparat ca junii timisoarei au reusit extraordinara performanta de a face un egal disperat cu Dinamo.
Sau poate TM va deveni Catalunia Romaniei

mircea-mures (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:08

YoYo ai perfecta dreptate cu Banatul…Ardealul… ar trebui sa fim noi o tara ! Noi producem cei mai multi bani dar toti se duc la smecherii din sud. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Razvan Statescu (15 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:09

P.S Domnilor suporteri timisoreni,unde erati in 1998,1999 cand poli avea 500 de oameni la meciuri si lua bataie cu 5,6,7,8 goluri si avea per total vreo 100 incasate??? Atunci nu tineati cu poli???Atunci era marele zambon patron

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:09

pt # Linxul Says:
March 14th, 2007 at 2:06 pm

Daca ar aparea o echipa noua – Ripensia sa spunem, ar trebui sa inceapa sa joace in D, apoi daca promoveaza, in C, apoi in B, etc. Din aceasta cauza e o solutie imposibila.

genialule se pune problema de ce nume sa aibe echipa de Liga I ce nu mai poate fi poli ca aia e deja in C deci ….Ripensia Chinezu 🙂 ..rocar fulgeru aek …ce vrea Jabba Iancu

UVT (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:09

Ramanem si noi cu ceva din tot bâlciul asta! Un Stadion :)) pe care o sa joace UMT sau CFR asteptam promovarea lor

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:10

@cipos

Echipa fanion a Vestului? Rabdare, nici nu s-a format inca… si echipa fanion a Vestului exista deja…e mai la nord de Tm…

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:11

revin la intrebarea de mai devreme stie cineva unde e geniala ? …. sau noi facem doar trafic pt gsp?

cipri_TM (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:11

A, si sa nu uit actuala societate Politehnica Timisoara INVEST a inglobat in urma cu cateva saptamani, Poli 2002, detinatoarea de drept a palmaresului, asadar actuala echipa ce joaca pe Dan Paltinisanu e detinatoarea palmaresului.
PS1. Ar fii culmea ca zambon sa primeasca bani, pt un palmares pe care nu il detine, si dupa ce si-a batut joc de intregul oras
PS2. Palmaresul Chinezului si Ripensiei nu mai pot fi preluate, pt ca aceste cluburi au disparut demult

mircea-mures (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:11

setco ! esti un prost

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 14:11

bine zis Eric the Red

Comentează