Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cine apără Timisoara?

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca […]

miercuri, 14 martie 2007, 10:50

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca şi cum ai cumpăra un corp fără suflet. Sufletul lui Poli, în condiţii misterioase, a rămas în buzunarul lui Zambon. Un profitor pe care nu metoda ori stilul, ci doar accentul italian îl deosebeşte de profitorii autohtoni.

De data asta, Iancu s-a arătat mult prea încrezător în dreptatea pe stil românesc. Şi n-a prezentat la timp dovezile la Tribunalul din Lausanne. Hotărîrea acestei instanţe, pronunţată în decembrie anul trecut, este definitivă şi prevalează asupra instanţelor interne. Inclusiv asupra Curţii de Arbitraj pentru Fotbal (CAF), care i-a dat cîştig de cauză lui Iancu.

Acum e prea tîrziu. TAS-ul n-are degeaba sediul în Elveţia. Nu judecă o speţă de două ori. O dată şi bine. Judecă pe ceas, nu stă cu anii pîndind în zare pînă apare Iancu să-şi apere clubul. Degeaba dă acum magnatul vina pe federalii care i-au sugerat ”ciocu’ mic şi joc de glezne”. Nu schimbă nimic.

Cazul se complică de la zi la zi, ca o liană de hîrtii şi măgării. La şantajele cinice ale lui Zambon, Iancu răspunde cu şantaje economice. Retrage echipa din campionat, n-o mai susţine, o mută în alt oraş, vinde tot etc, etc. Variante care mai de care mai delirante şi cacofonice.

Cei mai loviţi de absurda gîlceavă sînt fanii lui Poli. Echipa lor de suflet e tîrîtă de pe o tejghea pe alta, în nişte trocuri de coşmar. Fiecare îşi apără interesul, FRF vrea relaţii bune cu UEFA, Zambon vrea un chilipir gras, Iancu vrea să rămînă cu banii şi imaginea, Iacov, zor nevoie, vrea răzbunare. Unde e interesul echipei? Cine-l apără?

Cum de atîţia oameni versaţi în legi şi regulamente, antrenaţi în meciurile cu justiţia, oameni care conduc ditamai companii au scăpat din vedere un lucru atît de la vedere, cum sînt culorile? În loc să se stropşească incontinent, ar trebui să caute o soluţie de urgenţă şi de bun-simţ. S-o caute el, nu Kassai, Lupescu sau tata Blatter. Nici jucătorii lui Poli, nici publicul timişorean nu merită să fie sacrificaţi pentru că Zambon a tratat cu sictir CAF-ul, iar Iancu a tratat cu sictir TAS-ul. Nu merită să fie miştocăriţi de nişte scîrţa-scîrţa la Parchet!

“Îmbogăţiţii de război”, „les nouveaux riches” de după ‘89 trebuie să ţină cont că azi n-ar avea nimic, nici cluburi, nici rafinării, nici televiziuni la care să apară, dacă locuitorii acestui oraş nu înfruntau dictatura. Să nu încerce să impună altă dictatură, a banilor şi a tupeului. Numele acesta, Timişoara, nu e o afacere oarecare, e o stare de spirit. La nevoie, o stare de spirit revoluţionar. Timişorenii nu trebuie subestimaţi. Au mai încercat unii. Şi au sfîrşit destul de prost.

Au contribuit: Maria, Victor, Paul Andrei, HreanViola, Andrei, Iulian, Alex, EU frustrat, Vogel, Rambo, Soryn, Simplu Suporter, No Shame, Cor, Blue Aztec, Poison, MariusS, Gelu, Radu, Timişorean, Dany, FlorinR.

Comentarii (852)Adaugă comentariu

Me (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:55

andrei Says:

March 14th, 2007 at 12:32 pm
pana la urma eu nu inteleg ceva….TAS da palmaresul lui zambon, frf trece peste TAS(pe spagi bineinteles) si-l da lui iancu, tas revine si ameninta frf, frf o intoarce ca la ploiesti si respecta tas…cine-i vinovatul?
ori este rea vointa, ori este prostie, ori este prea multa frustrare, ori se incearca lipsa incompetentei sa fie pusa pe seama unui tert, ori, ori….
pana la urma cine dracu este timisoara si cu toti dobitocii ei de se iau la cearta cu o tara-ntreaga? aveam o parere relativ buna despre acei oameni ce traiesc in acel mirific loc pe harta romaniei, dar saracii sunt vai de mama lor (prosti,fuduli, ingamfati, aroganti, inculti, etc)…

Andrey stim ca nu intelegi, NU VREI sa intelegi, nu cunsosti situatia, dar nici nu conteaza pt tine. Tu postezi ca FRF a luat spaga ca sa dea decizia lui iancu, ca cine sunt timisorenii, inganfatii si prostii astia care refuza sa moara cu actele si dreptatea in mana etc..
Te rog atunci frumos sa imi spui de ce Lupescu cu gura lui a spus ca decizia TAS „e cel putin ciudata”, ” ca nu intelege cum se poate lua imnul si culorile unui club”, „ca zambon este un escroc care vrea bani” iar in aceeasi conferinta de presa, juristul FRF a prezentat actul pe baza careia ei au acordat dreptatea lui iancu. Acest act este o hotarare a unei instante juridice din romania data inca din 2002 definitiva si irevocabila care atesta ca Zambon nu este continuatorul lui POLI! act care la TAS nu a ajuns! daca pt tine asta te afce sa declari ca suntem prosti..da, probabil ca suntem, ca suntem condsi (la fotbal sau alte domenii) de oameni cu aceeasi inteligenta si dorinta de a indrepta lucrurile ca si tine!

aciduzzu (87 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:57

nimeni nu poate sti cine are dreptate atata timp cat legea e interpretabila, Zambon initial a cumparat echipa Poli si Iancu a cumparat Rocar, dupa care palmaresul a fost „frecat” intre ei ani de zile astfel incat doar ei stiu cum si ce, iar noi nu-i putem verifica pt ca nu suntem de la garda financiara si dupa spusele lor nu ne putem lua, iar din ziare nici atat (stiut fiind faptul ca ziaristii lucreaza la patron).

Dar ce trebuie sa faca Iancu e simplu: sa accepte decizia si sa cumpere palmaresul de la Zambon, pt ca am inteles ca asta dabia asteapta sa i-l vanda si nici nu cere mult pe el (cateva sute de mii parca am inteles).

aciduzzu (87 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:58

asta daca Iancu considera ca palmaresul face banii astia, daca nu atunci poate sa se retraga…

stelist (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:59

pt. Timisorean……
omule iti plac filmele sf? de ce naiba suferiti atat? ti-ar fi placut sa vina frf sa bage bani in buzunarul lui iancu ca sa il plateasa pe zambon ala? raspunde te rog la intrebarea asta: daca iancu ii dadea banii lui zambon (aia \care i-a cerut pt palmares si altea alea) se mai ajungea la asa ceva?

hitman (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 12:59

Unii ori au 10 ani ori fac pe prostii(ori sunt prosti)..ME a explicat cat se poate de bine situatzia,echipa care detine palmaresul lui POLI este FC POLI 2002(universitatea si membrii fondatori asa au decis) iar echipa pe care Zambon a creat-o este tot din 2003 si a primit dreptul ,ilegal de la frf, sa detina palmaresul deoarece nu avea acordul membrilor fondatori si ai UNIVERSITATII..IAR echipa lui Ianca este o terta in aceasta problema..ea a inglobat pe POLI 2002,deci este echipa care detine palmaresul.
DUPA parerea mea e un singur vinovat..FRF..a comis 2 ilegalitati:
1 a emis 2 hartii prin care 2 cluburi diferite detin acelas palmares
2 a emis aceasta hartie unei societatzi care nu avea acordul membrilor fondatori,

Nelu (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:01

@Timisorean: ce tare iubiti voi o echipa de la periferia Bucurestiului, „ea e deasupra tuturor”, „ea e simbolul”, „e o stare ce pluteste”, etc. etc. Recuperati „adevarata Poli” din miinile dobitocului italian si apoi mai vorbim. Si inca ceva: nu la FRF ati pierdut razboiul (doar miticul de Iancu stie cum a cistigat la FRF) ci la FIFA.

hlandan raul (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:02

—– Original Message —-
From: Raul Hlandan
To: gsp@yahoo.ro; tolo@yahoo.ro; prosport@yahoo.ro
Cc: raul_lendi@yahoo.com
Sent: Wednesday, March 14, 2007 12:44:13 PM
Subject: poli timisoara

Stimati oameni ai presei libere,doresc sa va aduc aminte ,ca fiecare cuvintel sau virgula ce asezati pe coala de hartie, pentru a va scrie minunatele si interesantele articole ,se datoreaza jertfei TIMISOAREI.Daca nu era TIMISOARA ,trebuia poate ,sa mai asteptati ani buni ,pana sa va puteti exprima ideile liber.
Sunt indignat ,ca nici un ziarist sau modrator de emisiuni sportive nu a luat atitudine vis-a-vis de nedreptatea fanilor lui POLI TIMISOARA.
Este inadmisibil ,sa luati atitudine la toate nimicurile din fotbal ,iar in ce priveste o posibila desfintare a unui club de fotbal,a unui oras nu tocmai de neglijat,sa tratati cu indiferenta,ba mai mult cu cinism si batjocura,cum unii dintre d-voastra face-ti.
Ce inseamna sa fi ziarist?
Te rog,pune-ti intrebarea!
Raspunde-ti sincer si nu spune nimanui.Ar putea fi o surpriza neplacuta cititorilor bucuresteni.
Unde este echidistanta?Unde este atitudinea obiectiva pe care ar trebui sa o purtati cu mmandrie ?
Din pacate ,cerem prea mult unei prese atinse de flagelul coruptiei si unde banul si interesele locale fac jocurile.
Probabil veti rade si veti trata cu acelasi cinism si aer de superioritate aceste randuri ,dar atunci cand veti simti gustul infrangerii (neimplinirea echipei nationale,neimplinirea echipelor bucurestene in afara tarii si cere-ti intregii natiuni sa simta la fel „pentru ca suntem romani”),sa va aduce-ti aminte de toate nedreptatile aduseTIMISOAREI si blestemul ei.TIMISOARA,oras care inca se afla intre granitele oficiale ale Romaniei.Sa va aduce-ti aminte de indiferenta si cinismul d-voastra si veti primi raspuns la toate acestea.
In al doisprezecelea ceas luati atitudine si aratati tariI ca nu exista numai Bucuresti,aratati ca sunteti ziaristi si pentru restul romanilor.

CU RESRECT UN SUPORTER ALB -VIOLET AL POLITEHNICII TIMISOARA.

FORTZA VIOLA
FIE SA RENASCA NUMAI CEL CE HAR ARE DE-A RENASTE DIN CENUSA-I PROPRIE SI DIN PROPRIUI JAR

Now that’s room service! Choose from over 150,000 hotels
in 45,000 destinations on Yahoo! Travel to find your fit.

Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight and hotel bargains.

danuu (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:03

SUNT ANTI POLI 100 %, dar este O MIZERIE CE SE INTAMPLA, pacat ca oameni ca jambon pot sa faca asemenea mizerii !

s3bba alb violet (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:03

POLI SUNTEM NOI!!!MULTUMESC CELOR DIN ARAD CARE NE SUSTIN!ASA AR TREBUI SA FACA TOATE ECHIPELE DIN ROMANIA!AICI NU MAI E VB DE RIVALITATE CI DE HOTIA ROMANIEI!NE FURA UN MACARONAR IMPUTIT!NU STIE CE A PORNIT!SAMBATA VOI CEI DIN buCUResti VETI SIMTI DIN NOU EMOTIILE REVOLUTIEI(DE DATA ASTA INCEPE REVOLUTIA DIN FOTBAL)

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:10

@stelist

Timisoreanul nu cred ca se referea doar la aceste mici detalii. Hotia bucurestiului a durat zeci de ani, odata cu infiintarea echipelor armatei si militiei si pana in prezent. E un sentiment de frustrare alimentat intr-un timp foarte indelungat pe care si noi aradenii il resimtim. Si acum, lovirea fatala a simbolului si a celui mai bun ambasador al Timisoarei e picatura ce ar putea umple paharul. Insa noi aradenii am suferit si suferim o a doua frustrare…de data asta legata chiar de Timisoara. Cel mai mare oras din zona a acaparat treptat multe din resursele si obiectivele strategice ale Aradului. (Nu intru in detalii, cei din zona cunsc prea-bine situatia). Si noua, in aceasta disputa, ne-a ramas planul sportiv, unde mai mereu am fost peste timisoreni, lucru pe care ei nu l-au putut accepta niciodata. Si pentru Arad, UTA este un mit, un simbol, un ecou extraordinar de puternic care sta impotriva Timisoarei si Bucurestiului. Sta pentru noi si mandria noastra.

Tolo (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:12

@ hlandan: te crezi smecher si te mai dai si fudul. De unde ai adresele alea de mail? Pur si simplu yahoo.ro nu exista, iar adresele ziaristilor respectivi sint cu totul altele

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:14

@s3bba alb violet

Mitul Poli Timisoara nu trebuie lasat sa moara. Nu ar fi bine pentru fotbalul romanesc, si, in special pentru UTA. Cel mai frumos derby din tara nu trebuie desfiintat. Aici n-a mirosit niciodata a centralizare comunista. Steagurile noastre sa ramana!

Andrzey Kmicik (7 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:18

FIE SA RENASCA NUMAI CEL CE HAR ARE DE-A RENASTE DIN CENUSA-I PROPRIE SI DIN PROPRIUI JAR

Timisoara porneste revolutia. CRAIOVA, ne sustii? ARADULE, PITESTIULE, ALBA IULIA, CLUJULE, BRASOVULE SI CATE ALTELE?
Forza ROMANIA!!! Ale Viola!!!

Blue Aztec (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:22

Se poate face o regula pe blog ca ce i sub 14 ani sa scrie cu acordul parintilor ?
Ce spui Dinamo Dinamo si alti copii tampiti care le face placere sa se vada bagati in seama !
Daca te uiti pe toate blogurile sunt cativa copii nefericiti care i si exprima opinile in legatura cu orice , desi au aflat cu putin timp in urma ca nu i a adus barza .
Injurati Timisoara ?
Pai fara Timisoara erati UTCisti de frunte acum si sunt sigur ca erati remarcati ca pioneri . Din pacate nu aveati acces la net sa va refulati , dar va bagati la un „cerc” si barfeati acolo !

DonCaius (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:23

Ar trebui toate echipele daca nu din bucuresti macar din asa zisa provincie sa se alature la protestu lu poli trebuie odata sa se faca si o revolutie in fotbalu romanesc sa dispara acesti hoti mitica dragomir , mircea sandu ii timpu pt o schimbare caci altfel fotbalu romanesc se va duce tot mai in jos in mizeri si blaturi sa vina Gica Popescu macar are clasa si fatza sa conduca federatia de fotbal …… Multa Bafta Poli si sa speram ca si restu cluburilor din fotbalu romanesc sa li se alature

Cristi (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:24

POLI suntem NOI !!!! si noi nu vom renunta NICIODATA !

Dr.Phil (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:24

actualul patron ce trebuie sa faca? sa se duca la jilava si el si toti imbogatitii din furtisaguri si numai atunci poti invoca legea.legea e buna cand te apara dar nu e buna sa o respecti! asa ca la jilava cu d`alde astia!

Andrzey Kmicik (7 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:24

Fie să renască numai cel ce har
are de-a renaşte, curăţit prin jar,
din cenuşa-i proprie şi din propriu-i scrum,
astăzi, ca şi mâine, pururi şi acum.

un roman (9 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:26

am citit parerile exprimate mai sus si desi sunt din tm, cu multe dintre ele nu sunt de acord…ceea ce ar tebui, insa, sa se intample, a fost exprimat f. bine de hlandan, mai sus….din punctul meu de vedere atat PRESA, cat si FRF, ar trebui sa se RESPONSABILIZEZE in aceasta problema…si sa ia altitudine…altfel, pe buna dreptate TIMISOARA ii va renega pe veci…
De ce? Pt. ca Timisoara este unul din singurele locuri din tara, unde lumea iubeste fotbalul, si cred ca a demonstrat acest lucru cu varf si indesat…
Daca FRF spune ca nu e corect ce se intampla, dar nu au ce face…este o mare magarie…Problema este ca NU VOR sa faca nimic…Rolul lor este sa sustina fotblaul romanesc, iar din punctul meu de vedere, atitudinea lor fata de acest subiect..este total ANTI fotbal…
Daca permiti cu atata usurinta desfiintarea unui club ca Poli, inseamna ca nu iti pasa de loc de unul din leaganele fotbalului romanesc si ar trebui sa-ti dai demisia, draga domnule:lupescu, kassai, sandu m, si asa mai departe.
Incompetenta si nepasarea voastra trebuie pedepsita…in numele tuturor celor care simpatizeaza cu culorile alb-violete cer demisia personajelor enuntate mai sus si transmit un avertisment presei libere din romania, si in mod special gsp-ului, sa-si precizeze pozitia in acest confilct de interese.

lamijjtoo (16 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:26

bai baieti…de ce cand se da dreptate romanilor la strasbourg incepe lumea cu „vai s-a facut dreptate, justitia romana este de rahat” iar cand astia de la laussane nu v-au dat drepate sariti in sus ca arsi…mie mi se pare extrem de simpla problema…zambon a avut poli timisoara iancu a preluat bragadiru…vrea palmares? sa-l cumpere…a dat el milioane pe refuzati si nu e instare sa mai dea unu pe palmares? care oricum e zero.poate d-asta…sariti acum cu gura voi aia nemanjiti ajunsi circituri de italieni guralivi…pai zambon era unu dintre voi ma europenilor din mosi stramosi…daca tot sunteti cei mai curati din tara asta incurajati adevarat poli din b sau c unde e acum, nu hibrizi bucuresteano-banateni

Andrzey Kmicik (7 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:29

lamijjtoo esti masa lu zAMBON?

NICOLAE (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:29

Gunoaie de mitici, să nu vă mai prindem pe aici !

Cristi (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:29

Pentru Claudio Mascalzzone ( zis Jambon)

Italian cu gura strâmbă
Un impostor şi un escroc
Tu vrei cu mintea ta nătângă
S-o vinzi pe Poli la talcioc.

Numele tău e Zambon…
Şi orice zic şi oricum o-ntorc
Tu pentru noi eşti un jambon.
Adică…eşti un mare PORC.

cristi-resita (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:30

.. decizia Tas nu mai poate fi atacata si schimbata?….cred ca asta ar solutiona criza…..oricum taraboiul asta cu palmaresul dureaza de prea mult timp….Timisoara va fi mereu aceeasi in inimiile suporterilor

Eric the Red (119 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:31

@Andrzey Kmicik

da! un „Calciopoli” ar fi unica solutie de redresare morala si sportiva a fotbalului romanesc. Pot trece peste rivalitatea noastra, pt ca adevaratul dusman e mafia din bucuresti. Mandru ca sunt din Vest. Aradean pt calciopoli!

fan (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:31

Ce palmares va mai trebuie cand aveti palmaresul incarcat de trofee al echipei aek bragadiru?Si oricum n-a mai ramas nimic din parfumul vechi de echipa studenteasca.Poate doar in masura in care folosim cuvantul facultate in sens peiorativ, de puscarie – locul unde e gazduit din cand in cand talharul pe care cu mare admiratie il numiti patron.Va considerati elita tarii dar ,in realitate, va vindeti pe bani mici si cu predilectie la tigani , fie ca sunt italieni (jambon) sau din ferentari(nenea iancu).Despre orgoliu si mandrie , ce sa mai vorbim cand il aduceti conducator pe chivorchian – rusinea moldovei , omul care” i-a invatat meserie” pe stefan si sechelariu.
Sunteti penibili!

Emilian (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:31

Imi place ca toti timisorenii se cred victimizati si-l pupa vrednic in cur pe Iancu. Decizia a luat-o FIFA dragutilor, nu FRF-ul, nu Bucurestiul; trebuie sa fii idiot tare sa crezi ca Bucurestiul a avut de-a face cu asta. Si trebuie sa fii si mai idiot sa crezi in lacrimile lui Iancu care, cu tupeu obraznic, arunca vina in ograda FRF. De unde si pana unde trebuia sa apere FRF-ul cauza lui Iancu la TAS? De asta trebuia sa se ocupe Iancu.

radu (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:32

si ce daca frf ne dezafiliaza? propun sa jucam in campionatul ungariei sau al serbiei!!!

zamolxe (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:33

de ce nu reinviati RIPENSIA ? ARE TRADITIE, PALMARES, POLI E UN PRODUS COMUNIST ORICUM !

REINVIATI RIPENSIA, LUATI-I PALMARESUL SI GATA ! PE ALA NU IL TINE NIMENI IN PROPRIETATE.

Emilian (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:33

Bah fraiere, nu puteti juca niciunde, ca si aia asculta tot de FIFA.

bitza (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:34

phlorin dixit:
„jalnicilor,a-ti uitat cind era-ti in c si va uitati la tv sa vedeti si voi fotbal,iar apoi a venit tiganul ala de iancu sa va amageasca si sa scape de pirnaie si voi ca fraierii a-ti pus botul.
hasta la vista voi aia care nu vorbiti corect romaneste,sau cu accent banatean dar e acelasi lucru”

@phlorin: bravos, desteptaciune, ma inclin in fata inteligentei tale. invata sa scrii corect si apoi fa remarci despre accentul banatean
hai, pa!

Remusu (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:35

Emilian tu sti cei frf? frf ar trebui sa ajute cluburile romanesti pt asta ii facut nu s a trimita actele cu intarziere si dupaia sa stea si sa zica nu mai avem ce face ii decizia luat de la fifa is niste incompetenti trebuie totii schimbati

catalinmz (11 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:36

aici la timisoara deja e fierbere mare…stam cu totii pe un butoi cu pulbere, sambata dupa meci, mergem cu totii in piata operei…daca l-am dat jos pe ceausescu de aici, tot de aici o hotarare a FIFA o sa fie floare la ureche de intors…

zamolxe (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:36

REFACETI RIPENSIA

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:37

Sau rinviati chinezu ca a luat 6 titluri! si o sa aveti si cei mai multi suporteri din lume 🙂

vicu (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:38

Maria , ai de lucru şi tu încă nu ai început bine…

zamolxe (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:38

mai bine RIPENSIA

zamolxe (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:39

FORZA RIPENSIA

Mauricio (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:39

Mi-ar place sa faca schimb de locuri Poli Timisoara cu FCM Targoviste 😀 …. in rest nu prea ma intereseaza:P

Dacian (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:39

E interesant de stiu cu cine a votat echipa din Timisoara cind au fost alegeri la FRF!!! Eventual cum isi justifica optiunea?

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:39

sau pe ambele sa aiba 10 tiluri …..pun si ei o stea pe piept :))))))

NICOLAE (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:40

RUŞINE F.R.F. , SÂNTEŢI CEI MAI PENALI !!!!!!!!

vivi (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:40

… echipa lu’ Iancu nu e adevarata Poli Timisoara … e o echipa cu bani care a fost mutata din Bucurest in alt oras … Daca Dobos muta echipa la Hunedoara trebuia sa ia din start palmaresul echipei Corvinul? Hai sa fim seriosi … Iancule asta e ai luat teapaaaaaaa

Anti-Jabba (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:40

Voi sunteti rusine tarii, timisorenilor. Ati imbratisat „Fulgerul Bragadiru” ca echipa locala. Va dati anti-BUCURESTI ca nu aveti ce face. Aveti 555 de km pana la Viena. De ce va plangeti, dragii mei? Daca nu va place „aici” exista mereu „acolo”. Oricum va fut in gura de tarani. Ca asta sunteti pana la urma.

zamolxe (8 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:41

da, ceva asa de genul asta….o fuziune intre doua echipe care nu mai exista….ceva asa…..sa iasa ripensia timisoara. si sa se uite de poli

johnny_a32 (71 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:41

salutare!

din cate stiu eu, si au mai scris si altii pe blog, aici este vorba despre POLI AEK FULGERUL BRAGADIRU TIMISOARA!

nu exista nici o legatura cu adevarat poli timisoara care este pe undeva prin C (cred, habar n-am).

in concluzie, nici nu stiu despre ce culori si palmares este vorba. mai degraba cred ca iancu si le-a insusit de la vechea poli fara sa aiba dreptul.
ca nu ar trebui sa le detina Zambon, asta este altceva.

totusi, e destul de interesant cum se jongleaza cu numele, culorile, palmaresul unui club ca si cum ar fi o pereche de ciorapi.

care se baga sa deschidem un cont sa cumparam palmaresul si culorile lu’ steaua, dinamo, rapid etc.???

ce ma nedumereste si mai mult: ce face zambon cu ele??? cum arata palmaresul sau imnul clubului? sa zicem ca-si vopseste casa in violet 🙂 dar cu restul?

am impresia ca iar ne facem de ras in lume! chiar asa, au mai fost cazuri in care unu’ s-a suparat, si-a luat palamaresu’ si a plecat acasa?

COSTIN (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:41

Radule ai dreptate.Drum bun dar luati-l si pe iancu,chivorchian & co.mari si cinstiti romani.

Pavel_Cneazu (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:42

…Maria, mai esti pe blog???

„Nu te mai vezi, de salvari si fesuri furnicand pe sesuri. Unde urla turci, ca la Turnul Vavel acolo-i si Pavel. Urca-i sus in furci, si nu mi-l lasa pe Maria Sa! Un caftan de turci, pana-n adancime spinteca-n turcime. Pavele! voievoade, Pavele! scoate-ti zaua roibului! scoate-i saua Pavele! cneazule! Pavele! voievoade! Sus pe cer! „

gerrusu (29 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:42

apropo UTA are 6 tiluri :)) lol

Timisorean (6 comentarii)  •  14 martie 2007, 13:44

Pentru: # stelist Says:
March 14th, 2007 at 12:59 pm

„pt. Timisorean……
omule iti plac filmele sf? de ce naiba suferiti atat? ti-ar fi placut sa vina frf sa bage bani in buzunarul lui iancu ca sa il plateasa pe zambon ala? raspunde te rog la intrebarea asta: daca iancu ii dadea banii lui zambon (aia \care i-a cerut pt palmares si altea alea) se mai ajungea la asa ceva?”

Probabil ca majoritatea celor care au explicat situatia au folosit o exprimare prea „juridica”. O sa incerc sa explic prin comparatie si detaliere atat ce s-a intamplat de fapt cat si de ce Iancu in particular si Timisoara in general nu e de acord sa „cumpere palmaresul” de la Zambon. O sa fiu scurt si sper pe intelesul tuturor.
Ce s-a intamplat:
Cand asocierea dintre zambon si autoritatile locale a incetat, in momentul cand zambon a hotararat sa inceteze sa sustina echipa Poli Timisoara, la fel ca la un partaj intr-o familie, palmaresul era acel copil de care nu ii mai pasa nimanui. Zambon nu a fost curios de el, asa ca a ajuns prin HOTARARE JUDECATOREASCA la Timisorean. Acest act nu a fost luat in calcul in decizia TAS. Dupa cativa ani, cand a vazut ca acel „copil” poate aduce ceva bani, Zambon a cerut si … PRIMIT de la FRF o hartie care spunea ca de fapt copilul a ramas la el cand in realitate nu era asa. ( Aici au GRESIT intentionat sau nu cei de la FRF). Cu acea hartie , Zambon s-a dus la TAS si a cerut alocatie pentru copil, care insa nu este la el. Si pe baza acelei harti de la federatie acum o sa primeasca si alocatie.
Pe de alta parte, Iancu cand a facut societatea pe actiuni, in aceasta societate este si acel Timisorean care a pastrat „copilul” (palmaresul) in toti acesti ani cand nu a interesat pe nimeni. De aceea Iancu nu are cum sa cumpere ceva ce are deja. Daca tu ai masina esti de acord sa imi dai si mie banii pe masina ta si eu sa zic ok acuma masina (pe care ai acte) este a ta? ???? Daca da…. astept banii.:P

Comentează