Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Supărat e Gigi, supărat

Gigi Becali s-a supărat pe echipă. S-a supărat taman după ce-a promis prime-record pentru titlu. Lucru clar, patronului din Ghencea îi plac extremele, dacă tot sare de la una la alta. Sare atît de des şi de repede, că nici […]

luni, 26 februarie 2007, 6:37

Gigi Becali s-a supărat pe echipă. S-a supărat taman după ce-a promis prime-record pentru titlu. Lucru clar, patronului din Ghencea îi plac extremele, dacă tot sare de la una la alta. Sare atît de des şi de repede, că nici supărarea, nici entuziasmul lui nu mai impresionează pe nimeni, cu atît mai puţin pe jucători, care s-au obişnuit cu toanele patronului. Cum îi vin, aşa se duc. Supărarea îl ţine o zi, două, apoi se mută în alte direcţii, fără să lase urme nici măcar în amintire.

Problema e că toanele lui Gigi nu sînt simple toane. La Steaua, ţin loc de strategie, viziune, plan managerial, studiu de fiabilitate, măsuri şi investiţii. Totul se decide în funcţie de curba sprîncenei patronului, nu de curba de efort. Dar nu poţi construi o echipă puternică bazîndu-te doar pe stări de spirit. Or fi ele schimbătoare, dar nu schimbă valoarea lotului.

Fotbaliştii de Steaua, cei pe care-i tot caută MM, ar şti că la un gol anulat aiurea trebuie să răspunzi cu un alt gol, nu cu polemici. Aşa procedează profesioniştii. Nu Comisia Arbitrilor trebuie să confirme că ai fost mai bun, ci rezultatul de pe tabelă. Fotbaliştii de la Steaua n-ar manifesta spontan, în momentele-cheie ale meciului, o lipsă crasă de voinţă şi lacune grave de putinţă. Din bune intenţii duse pînă la jumătate şi sprinturi libere de orice ţintă nu rezultă altceva decît enervarea patronului, şi aia trecătoare.

Cu trei-patru excepţii, jucătorii Stelei n-au talie demnă de cupele europene. De marea performanţă. Pentru majoritatea, contractul cu echipa din Ghencea reprezintă maxima realizare a carierei. Nu vor şi probabil nici nu pot mai mult. Ăsta-i adevărul care se pare nu l-a deranjat pe Gigi nici în primăvară, nici în vară, nici în toamnă, nici în iarnă. El tot promite că „scoate calul din mîzgă”, se supără, se veseleşte, trece prin toate nuanţele curcubeului, dar nici în ruptul capului nu-l bate gîndul să transfere un alt cal. Unul care să tragă la titlu şi la Ligă, nu la o delăsătoare căruţă mioritică.

Gigi e supărat acum, din cauza meciului cu UTA. E un pic de laşitate aici. E ca şi cum te-ai supăra pe o pisică, după ce te-a smotocit un leu. Gigi trebuia să se supere după meciurile cu Real, cu Lyon sau măcar după „dubla” cu Sevilla. Nu s-a supărat, a constatat doar cu seninătate neputinţa echipei. Giganţii vestici te strivesc o dată, de două ori şi, dacă rămîi întins la pămînt, dacă stai într-un cot şi-ţi contempli noua formă bidimensională, fără să mişti un deget să te ridici, te mai strivesc şi-a treia oară. Şi-a patra, de cîte ori vrea marele lor dorsal. Iar Gigi nu se supără. De ce oare? De ce?

Comentarii (302)Adaugă comentariu

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 12:52

lalala: in privinta banilor ai dreptate, dar ma deranjeaza faptul ca in ultimii ani a investit mult, nu a vandut nimic, iar acuma il doare in cur. s-a dovedit faptul cat de mare stelist e becali.pai curentul tiganilor din ferentari pe o luna a costat mai mult decat grasul ala de croitoru. nici macar pe vranjikovici nu a fost in stare sa-l aduca-nimic. mm a fost 2luni in concediu in brazilia. nu vroiam sa investeasca toti banii castigati, deoarece ca om de afaceri e normal sa mai recuperezi din banii investiti,dar macar dc cumparau 1-2 jucatori cu max 2milioane de $ nu ajungeam in situatia in care ne aflam acum. e pacat
hagi- un fost mare fotbalist, extraordinar de mare si de talentat, dar ca antrenor e 0. a dovedit-o la poli si la bursaspor. la galata nu stiu ce sa zic deoarece acolo a mai avut ceve rezultate(cupa turciei). sunt convins ca dc vine hagi la noi se va alege praful de steaua.

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 12:56

@sirnobi da mah da curentu platit aduce mai multe voturi si publicitate la stiri(adik il da si pe antena 1 sau tvr) pe cand la un transfer mai important imparte „gloria” cu mm sau oli si nu apare decat la stirile din sport (unde oricum e in fiecare zi)

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 12:58

lalala: adevar graiesti

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 12:59

@sirnobi… si poate k Steaua nu are nevoie de un tactician (oli ) ci mai degraba de un antrenor psiholog (protasov) iar hagi cu sigurantza nu e un mare tactician

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:01

eu nu zic decat k daca pe vremea lui zenga Steaua juca asa cum joaca acum era demis…pe cand oli e tov lui jiji si nu mi se pare corect

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:04

alex Says:

February 27th, 2007 at 12:31 pm
# NYC Says:
February 27th, 2007 at 11:37 am

alex Says:

February 27th, 2007 at 11:24 am
tiguan: un titlu castigat la o asa distanta are parfum, dar parfum de maidanez ce se hraneste cu lesuri din fosta groapa de gunoi a bucurestiului(in prezent stadion).

mai bine asa decat parfum de blat in ultima etapa cu timisoara si cu vaslui!
—————-
dk ai informatii k steaua a facut blat cu vaslui si timisoara, du`te si depune a plangere penala la DNA…
dk nu raspira in continuare gazele alb-rosii made`n porcea, au un efect curativ:))

vezi ca „tovarasul” tau tosi stie el ca dinamo a facut blat aseara.
poate-i explici si lui cum sta treaba!

in alta ordine de idei, sunt absolut de acord cu tine cand spui ca daca am informatii sa ma duc la dna, altfel sa tac.

dar, pe firul acestui rationament, sa inteleg ca nici tu (voi) nu mai spuneti nimic de dinamo cu blaturi si arbitrii???

eu (11 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:05

lalala

Orice antrenor era demis nu numa Zenga….Oricum OLI ar fi naiv sa creda ca e antrenor pe viata la Steaua asa cum a declarat Jiji…Sau poate va fi antrenor pe viata la Steaua dar nu la echipa mare , ci la echipele ce sugari/prescolari sau scolari..hihihihiihi…..

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:06

nu stiu cat de tovaras e giggi cu oli, dar cu zenga nu era in relatii apropiate e clar. nici mie nu-mi place jocul nostru, dar nu cred ca oli e singurul vinovat. dc ar fi o alternativa, chiar o reintoarcere a lui protasov sau zenga ar fi ok, dar asa sa plece oli si sa vina hagi nu as vrea in nici un caz.
eu nu sunt de acord nici cu schimbarile de antrenori dp 3-4 meciuri jucate. perioada de transferuri nu s-a incheiat inca- de ce nu se aduc 2jucatori acum in ceasul al 12lea. sa-l mai tina pe oli vreo 5 etape,dc nu isi revina echipa sa-l dea afara dar sa nu-l aduca pe hagi. :d

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:07

cum zice el de raze…sa lesini de ras:)))

o fi jiu’ echipa perfecta si n-am aflat noi…

alex

poate-mi explici si mie stupizenia asta!
ce sa mai zicem de simion de la uta???

a, am uitat sa zic: cred ca asta mai mult uraste dinamo decat tine cu steaua!!!

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:09

@sirnobi nici eu nu l-as vrea pe hagi (personal l-as prefera le Grigoras pt k sunt din cta iar pe vremea lui faru juca ofensiv si cu rezultate) dar vreau sa plece oli. 😛

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:09

nyc: nu inteleg de ce unii suporteri stelisti se mai iau de dinamo din moment ce problemele noastre sunt mult mai mari in acest moment.
jocul nu va merge momentan, dar se poate imbunatati aveti un lot foarte valorros, dar nu cred ca veti intra in cl. nu cred ca vom avea echipa romaneasca in cl la anul. si asta nu ca nu aveti valoare ci din cauza coeficientului care nu va plaseaza printre capii de serie in turul 3. la fel si rapidul(care dc steaua nu isi revine ne va depasi)…de fapt la rapid e vorba si de lipsa de valoare a lotului, dar asta e alta problema

eu (11 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:10

Bebe

Ba da mai lasa-ne cu pocnitorile tale , nu-i destul ca e toata ziua pe B1Tv?

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:11

lalala: grigoras mi se pare si mie un antrenor promitator. dar ce zici de boloni care e somer de vreo 5luni si e stelist get beget? el de ce nu ar putea sa vina? pentru ca e ungur?

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:11

@eu sper sa nu ramana pe viatza la Steaua

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:13

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 1:09 pm
nyc: nu inteleg de ce unii suporteri stelisti se mai iau de dinamo din moment ce problemele noastre sunt mult mai mari in acest moment.
jocul nu va merge momentan, dar se poate imbunatati aveti un lot foarte valorros, dar nu cred ca veti intra in cl. nu cred ca vom avea echipa romaneasca in cl la anul. si asta nu ca nu aveti valoare ci din cauza coeficientului care nu va plaseaza printre capii de serie in turul 3. la fel si rapidul(care dc steaua nu isi revine ne va depasi)…de fapt la rapid e vorba si de lipsa de valoare a lotului, dar asta e alta problema

daca luam campionatul, de ce nu ne-am duce direct in grupe?
ca n-am inteles.

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:14

@sirnobi e o varianta buna boloni dar ii e antipatic ciobanului asa k ….

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:17

@NYC pt k sa va ducetzi direct in grupe trebuia k anul asta chl sa fire castigat de o echipa care termin in campionat pe un loc care o califik direct in grupe .

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:17

nyc: dc cl e castigat de o echipa care nu isi castiga dreptul de a evolua direct in gruple cl prin locul ocupat in campionatul intern la finalul sezonului dinamo va disputa un tur preliminar. iar acest lucru e foarte probabil

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:18

lalala Says:

February 27th, 2007 at 1:14 pm
@sirnobi e o varianta buna boloni dar ii e antipatic ciobanului asa k ….

numa’ cand te gandesti te-apuca rasu’…

pai sa ne amintim ce zicea oieru’ de „ungur”…tradator de tara si alte alea…:)))

eu (11 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:18

Stiti ce-s curios: oare Grigoras s-ar putea impune in fatza lui Radoi?Grigoras place multora ,inclusiv mie , dar nu stiu daca ar putea face fatza trio-ului Jiji-Mimi-Radoi…..
Grigoras a demostrat ca poate face o echipa mica sa joace frumos si sa aibe si rezultate , a scos maximum din ce se putea din echipele pe unde a fost..Adica a facut din cacat zbici si a mai si pocnit zbiciul ala…

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:18

@sirnobi corect :))

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:19

lalala Says:

February 27th, 2007 at 1:17 pm
@NYC pt k sa va ducetzi direct in grupe trebuia k anul asta chl sa fire castigat de o echipa care termin in campionat pe un loc care o califik direct in grupe .

asa, si? pana acu’ nu mi-ai spus nimic nou.

stiti voi ca n-o sa castige vreuna din echipele astea? (din ce zicea sirnobi, cam asa rezulta)

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:19

lalala: la fel 😉

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:20

eu: tine se poate impune in fata duetului jiji-radoi?

elle (228 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:20

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 1:17 pm
nyc: dc cl e castigat de o echipa care nu isi castiga dreptul de a evolua direct in gruple cl prin locul ocupat in campionatul intern la finalul sezonului dinamo va disputa un tur preliminar. iar acest lucru e foarte probabil

asta e singura voastra alinare …

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:20

de ce e foarte probabil?

cam cine credeti voi ca are sanse sa castige CL?

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:21

liverpool sau milan?

(da’ nu ca asa ati vrea voi:))), ci obiectiv vorbind!)

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:22

nyc: dincate stiu eu multe echipe care au ramas in cl nu prea au sanse la titlu la ei in campionat(milan,liverpool,real). dar stai ca ma uit acum si te informez.
eu as vrea sa intre dinamo in cl, eu nu urasc dinamo..dar stii cum e: dc intrati voi, sa intram si noi…dc nu intram noi sa nu intrati nici voi. e rautate de suporter;sorry

eu (11 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:23

Eu zic ca o echipa engleza va castiga CL anu asta, cele spaniole nu merg bine in CL anu asta iar itaileni stau slab ca reprezentare….
As merge pe mana lui Chelsea sau ARSENAL

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:23

elle: vezi postul meu de mai sus destinat lui nyc

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:24

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 1:22 pm
nyc: dincate stiu eu multe echipe care au ramas in cl nu prea au sanse la titlu la ei in campionat(milan,liverpool,real). dar stai ca ma uit acum si te informez.
eu as vrea sa intre dinamo in cl, eu nu urasc dinamo..dar stii cum e: dc intrati voi, sa intram si noi…dc nu intram noi sa nu intrati nici voi. e rautate de suporter;sorry

ma rog, n-am nici o problema cu rautatea de suporter (ca si eu o am, ce dracu’:))), numai sa nu degenereze in batut campii), dar nu inteleg de ce credeti voi ca e mai probabil sa castige CL una care nu se duce in grupe de pe locul din campionat?

ia spune-le si pe celelalte care s-ar duce direct din campionat.

elle (228 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:25

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 1:23 pm
elle: vezi postul meu de mai sus destinat lui nyc

eu am ajuns sa imi doresc sa nu ne calificam direct …sa jucam in turul trei …si daca suntem buni ..sa ne calificam ….as vrea sa vad ce ati mai zice atunci ????

tosi (32 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:26

Daca sunt eliminate Manchester,Chelsea si Lyon atunci dinamo joaca tur preliminar. Barcelona si Inter sunt ca si eliminate si Celtic sau Porto nici o sansa sa castige Ch. League.

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:26

eu Says:

February 27th, 2007 at 1:23 pm
Eu zic ca o echipa engleza va castiga CL anu asta, cele spaniole nu merg bine in CL anu asta iar itaileni stau slab ca reprezentare….
As merge pe mana lui Chelsea sau ARSENAL

manchester nici o sansa, nu?

la cat de constanti sunt si cum joaca ronaldo…si rooney… au si portar spre deosebire de arsenal…

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:26

nu am zis ca e mai probabil, am zis ca e posibil si eu cred ca asa se va intampla. e o simpla parere

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:27

@NYC pai din cele 16 echipe ramase 7 nu se afla pe un loc care sa le garanteza participarea in grupe anul viitor

Mihnea (63 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:27

@Maria :

Subiectul Gigi Becali e interminabil. E clar ca omul nu are nici o strategie.
Si cu toate astea a facut si bine si rau…mai mult bine sau mai mult rau dpv fotbalistic, e greu de spus… E in imprevizibil, needucat, coleric si mitocan.
O calitate a lui e greu de deslusit. Dar cu el Steaua a ajuns departe. Am intrat in CL cu Becali..oare si datorita lui?

Incearca sa arate ca are ambitii mari pentru Steaua.
Daca chiar asa o fi..naiba stie.. Din actiunile lui nu prea reies maretele ganduri pe care le mesteca. D-aia zic sa il lasam cu el insusi ca poate asa il intelege naibii si pe el cineva…

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:28

@NYC @elle dar voi c atzi prefera turul 3 sau in grupe direct?

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:29

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 1:09 pm
nyc: nu inteleg de ce unii suporteri stelisti se mai iau de dinamo din moment ce problemele noastre sunt mult mai mari in acest moment.
jocul nu va merge momentan, dar se poate imbunatati aveti un lot foarte valorros, dar nu cred ca veti intra in cl. nu cred ca vom avea echipa romaneasca in cl la anul. si asta nu ca nu aveti valoare ci din cauza coeficientului care nu va plaseaza printre capii de serie in turul 3. la fel si rapidul(care dc steaua nu isi revine ne va depasi)…de fapt la rapid e vorba si de lipsa de valoare a lotului, dar asta e alta problema

din ce citesc mai sus rezulta ca pt tine se pune numa’ problema turului 3 preliminar…asa ca…da-mi voie sa cred ca te gandesti la mai mult decat la o posibilitate…

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:30

@NYC man u are sanse mari dar eu vreau sa castige lyon k m-am saturat sa vad numai echipe spniole iatliene sau engleze castigatoare

tosi (32 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:30

Italia cam de mult nu a mai castigat Ch. League – AC Milan are prima sansa, Inter e ca si eliminata si Roma nu are anvergura lui Milan.

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:32

milan locul 5 la 16 puncte de locul 2
lille loc 6 la 6p de loc2
real madrid loc 4 la 4p de loc2
valencia loc 3 la 4p de loc 2
liverpool loc 3 la 7p de loc 2
arsenal loc 4 la 11 puncte de loc 2
bayen loc 4 la 5 puncte de loc 2

din aceasta lista in afara de lille oricare dintre echipe are sanse de a castiga cl dp parerea mea

lalala (30 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:33

@sirnnobi

@sirnobi corect again :))

tosi (32 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:34

@sirnobi – echipele alea au castigat impreuna vreo 30 de Cupa Campionilor si Ch. League.

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:42

lalala: eu as vrea sa castige barca, dar din pacate nu e posibil. 🙁
SEMPRE BARCA
MES QUE UN CLUB

Don Andres (13 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:43

Draga Marie….un articol parca prea sters si lipsit de originalitate pentru ca lucrurile pe care le-ai scris sunt arhi-cunoscute de toata tara(in legatura cu Gigi).Ma doare mai mult ca poti spune despre jucatorii Stelei ca nu au valoare de meciuri europene….cum iti permiti,de unde te-ai teleportat de ai vazut numai meciurile cu real si lyon…unde erai anul trecut cand Steaua juca o semifinala(dupa cat timp!!!!) ,unde erai la victoria cu Valencia,unde ai fost cand Kievul era umilit(si ce jucatori cumpara an de an Kievul!!!!)……UNDE????
In afara de performantele Stelei(bine a celor 3 sau 4 de care pomenesti!!!!!)….CINE a mai facut ceva pe plan international????
Fara sa fiu un mare admirator al lui Becali cred ca totusi in comparatie cu alti finantatori el a ridicat stacheta si a permis echipei sa faca performanta!
La anul cand Dinamo va lua sau mai bine zis nu va lua nici un punct in liga..te astept sa fi la fel de acida si cu adunatura de actionari din groapa!!!
Vom vedea…dar deja cred ca am vazut destul campionatul asta care miroase urat si care nu va duce echipe in cupele europene care sa adune puncte cum a facut furnica ros-albastra care tot strange de ani buni!
Te astept sa revii la realitate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eu (11 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:49

Don Andres

Asa baiatule , asa e cum zici tu….Hai sa traim din amintiri…Sa nu schimbam nimic la Steaua ca acu 22 ani Steaua a castigat CCE ..Asa baiatule…Asa gandeste si Jiji cand nu baga mana in buzunar sa aduca niste jucatori adevarati….

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:49

sirnorbi Says:

February 27th, 2007 at 1:32 pm
milan locul 5 la 16 puncte de locul 2
lille loc 6 la 6p de loc2
real madrid loc 4 la 4p de loc2
valencia loc 3 la 4p de loc 2
liverpool loc 3 la 7p de loc 2
arsenal loc 4 la 11 puncte de loc 2
bayen loc 4 la 5 puncte de loc 2

din aceasta lista in afara de lille oricare dintre echipe are sanse de a castiga cl dp parerea mea

ok. acuma spune-mi si cate etape mai sunt din fiecare campionat

NYC (223 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:51

eu Says:

February 27th, 2007 at 1:49 pm
Don Andres

Asa baiatule , asa e cum zici tu….Hai sa traim din amintiri…Sa nu schimbam nimic la Steaua ca acu 22 ani Steaua a castigat CCE ..Asa baiatule…Asa gandeste si Jiji cand nu baga mana in buzunar sa aduca niste jucatori adevarati….

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

si cati mai sunt ca el!!!

da, da’-l reprofileza pe rimel:)))

sirnorbi (125 comentarii)  •  27 februarie 2007, 13:54

NYC: lol
ita: 3
fra: 2
spa: 3
eng: 4
por: 1
sco: 1
ola: 1
ger: 1

conteaza asta?

Comentează