Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Oleaca di concentrare

Va invit sa scriem impreuna un articol avind ca tema amicalul dintre selectionatele Romaniei si Moldovei. Ce impresie v-au lasat „tricolorii”? Cit de pregatiti sint pentru infruntarea cu Olanda? Ce sanse le acordati in preliminariile Euro 2008? Cum comentati alegerile […]

joi, 8 februarie 2007, 12:23

Va invit sa scriem impreuna un articol avind ca tema amicalul dintre selectionatele Romaniei si Moldovei. Ce impresie v-au lasat „tricolorii”? Cit de pregatiti sint pentru infruntarea cu Olanda? Ce sanse le acordati in preliminariile Euro 2008? Cum comentati alegerile si declaratiile selectionerului?

Prima fraza o voi scrie eu, urmind sa le adaug pe celelalte in functie de mesajele voastre.

„Tricolorii” au o problema de concentrare cu adversarii slabi si o problema de raportare la adversarii puternici. Pluteste in aer si o problema cu publicul. Poate si o problema cu tactica. La un singur capitol, insa „nationala” n-are nici un fel de problema: la gasit scuze. OK, au jucat cu Moldova, care, dupa ultimele descoperiri geografice, nu e Italia. Dar daca intilneau campionii mondiali, nu se scuzau „tricolorii” ca pe Cannavaro si compania e greu, aproape imposibil sa-i bati, mai ales la ei acasa, odihniti si cu tribunele tixite de tifosi?

Selectionerul da vina pe suporterii care citesc anumite ziare. Il deranjeaza poate ca publicul „nationalei” are spirit critic.  Se plinge de persecutie si viseaza la aplauze neconditionate si unanime. A trecut vremea asta. Nu numai in Romania, ci peste tot in fotbal. Publicul „nationalelor” nu e doar al doisprezecelea jucator, ci primul si cel mai important judecator. E drept, judecatorii n-au nici o putere in fotbalul romanesc. Dar au avut cindva, in tineretile tulburi ale selectionerului. 

Asa stind lucrurile, ce s-a vazut din tribune? In primul rind, ca Romania nu poate pregati meciul cu Olanda pe un stadion ce isi traia ultimele clipe, in fata unui adversar submediocru. Vina nu e neaparat a FRF. Timpul a fost scurt, optiunile limitate. Lupescu spunea ca in afara de Moldova, urmatoarea varianta era Muntenegru. De calitatea slaba a meciului nu raspunde Federatia, ci echipa. 

Din tribune s-a vazut ca unii au imbracat tricoul nationalei si au jucat la misto (vezi Tamas sau Ghionea). Sau ca Mutu nu e acelasi ca la Fiorentina. Ca Marica, de cum a auzit ca-l vrea Roma, s-a lasat de sportul asta. Ca selectionerul n-are tupeu sa faca o schimbare cand trebuie (vezi Cocis). Ca Ovidiu Petre a pierdut niste viteze. Ca Lazar merita o sansa, ca Mazilu merita mai multe minute in teren, iar Contra isi merita huiduielile. Ca Ogararu merita macar o explicatie cu cap si coada, fie ea si coada imbirligata de dracusor.

Nationala a aratat inca o data ca sufera in materie de disciplina tactica. Fiecare face ce vrea, cu conditia sa-i dea mingea lui Mutu. Totul se roteste egoist si superstitios in jurul lui, numai ca Briliantul nu e Hagi, nu directioneaza jocul. Doar se rasfata in careu.  

Din sarbatori la care se participa cu mic, cu mare, meciurile „nationalei” ameninta sa se transforme in evenimente de nisa. Ne mai recunoastem in aceasta echipa? Sau se recunosc doar impresarii? Poate ca e mai bine ca n-am jucat cu Italia. Riscul era prea mare. Contra si compania nu si-ar fi revenit din soc pina pe 24 martie. Mai bine ca ne-am testat rabdarea si rezistenta la pericol si ridicol cu Moldova. Daca tot asteptam de sapte ani o calificare, ce mai conteaza 76 de minute fara gol si fara fotbal? 

 Au cotribuit: Maria, Paul_andrei, Kri5t3a, Adrian Georgescu, PAH, monishor, elle, Johnny, hormonel, craca_giulesti, Razvan Prepelita, cos, Mykey, Io, Damaris, ionica, catza, Xulescu, georgero

Comentarii (195)Adaugă comentariu

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:28

Salut la toata lumea:
Complexul fratelui mai mare: sa nu vrei sa te joci cu praslea, ci cu aia de varsta ta, dar sa fii obligat

elle (228 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:30

pai problema de concentrare cu adversarii slabi e de inteles…cat poti sa te concentrezi cand stii ca in loc de Cannavaro trebuie sa il driblezi pe Frunza????

grekul (18 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:31

deci tricolorii au o problema cu toate echipele din lume. personal cred ca nu ne vom califica.

paul-andrei (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:31

Concluziile acestui meci ar fi unele simple.Daca jucam asa in continuare si cu Olanda o luam rau de tot.Contra trebuie sa dispara neaparat.Piturca trebuie sa fie mai lucid cand cheama jucatori la Nationala.

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:31

In cazul nostru, 2-0 este cel mai periculos scor nu pentru ca poate fi rasturnat, ci pentru ca il realizam doar cu partenere de amical anoste, in ultimele 15 minute, cand punem putin osul.

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:31

Mie ei mi-au lasat o impresie buna s-au miscat bine,dar una era cu Italia si alta a fost cu Moldova.Eu spun ca sunt foarte pregatiti in afara de Cosmin Contra care nu stiu ce cauta acolo,chiar nu vede ca nu mai poate.Le acord niste sanse mari pentru ca am incredere in ei ca pot face macar un egal cu Olanda.Nu mi se pare normal ca Ogararu sau Badoi sa nu fie in calculele lui Victor Piturca,eu as pune in lot pe cei doi si Contra afara.In locul lui Victor Piturca nu l-as comvoca pe Ovidiu Petre este chiar jenant este pe interes clar,cand Lazar este mult mai bun si mai tehnic,chiar nu inteleg.

elle (228 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:32

mai grav e ca nu prea se concentreaza nici in meciurile oficiale … cu cei mari mai mereu iesim in fundul gol..

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:33

@paul-andrei:
n-ai auzit declaratia selectionerului: „Niciun meci nu seamana cu celalalt, nu va luati dupa faptul ca ne-am chinuit cu Moldova, cu Olandavafi mult mai greu”?

grekul (18 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:33

@elle
avand in vedere ca te dai profesionist, si pe frunza il tratezi ca pe totti sau pe calancea ca pe buffon.

otelu4life (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:33

Sa stiti ca nu este atat de important ce a facut ROMANIAin acest meci pentruca nu s-au mobilizat atat de bine ca intrun meci cu ITALIA,si trebue sa avem incredere in ei deoareca cu ei mergem mai departe pentruca alti nu avem FORTZA OTELUL

elle (228 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:34

Adrian Georgescu Says:

February 8th, 2007 at 12:31 pm
In cazul nostru, 2-0 este cel mai periculos scor nu pentru ca poate fi rasturnat, ci pentru ca il realizam doar cu partenere de amical anoste, in ultimele 15 minute, cand punem putin osul

Ieri nu am vazut meciul…dar nu stiu de ce eram sigura ca o sa fie 2-0… o fi scor de amicale???

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:34

Eu nu stiu ce asezare, scheme sau viteza de joc am exersat.

ionica (23 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:34

nu cred ca e relevant meciul de ieri o sa fie alta poveste cu olanda 😉

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:34

Salut, elle. Cred ca acest 2-0 era scris in contract.

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:35

Vreau sa intreb si eu care este mai bun pentru nationala Costin Lazar de la Rapid sau Ovidiu Petre de la Steaua,fara sa tineti cont de echipa favorita?

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:35

Cu Olanda va fi Catansus. Cata extrem de sus

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:36

… daca mi se permite acest mic ultragiu adus limbii romane.

grekul (18 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:36

nu inteleg daca il ai pe goian in lot de ce il mai folosesti titular pe tamas? nota: tamas aseara a fost praf. in fata lui frunza. ce facea in fata lui gilardino sau toni? sau ce va face in fata lui robben sau van der vaart?

Genialul (3 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:36

@Maria
Ai avut vreodata puterea sa strigi „HAI ROMANIA”?
Eu cred ca esti bulgaroaica.

elle (228 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:36

grekul Says:

February 8th, 2007 at 12:33 pm
@elle
avand in vedere ca te dai profesionist, si pe frunza il tratezi ca pe totti sau pe calancea ca pe buffon.

oooo..asta e valabil pt toate natiile pamantului ..nu si pt romani…m-am convins 😉

daneza06 (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:37

ca sa batem olanda ne tb mai multa munca, concentrare, vointa, o echipa mai unita si un arbitru ca cel de aseara mutu merita cel putin galben la faza aia.prin meciul de aseara ma demonstrat inca o data ca la amicaluri sunt tari.

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:37

Asa e Tamas a fost slab a gresit de cateva ori .Coman sau Lobont ?

kri5t3a (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:37

Ce am invatat din meciul Romania – Moldova : – ca Mutu nu e acelasi ca si la Fiorentina – ca Marica cum a auzit ca-l vrea Roma,s-a lasat de sportul asta,si mai nou doarme pe teren – ca Pitti n-are tupeu sa faca o schimbare cand trebuie ( si un exemplu e cocis ) – ca ce nu a facut Marica in 60 si ceva d min a facut Mazilu in cateva min de knd a intrat – ca Tamas si Ghionea la nationala sunt niste papa-lapte in aparare si joaca de parca abia acum face cunostintza cu mingea – ca ovidiu petre nici el nu mai e ce a fost,dar nea piti traieste din amintiri,pe cand costin lazar abia asteapta sa fie chemat( si pe buna dreptate) – ca echipa standard este mai proasta decat echipa de rezerve,sau ma rog,cu mai multe rezerve in ea – ca testu’ cu Moldova,care trebuia sa fie un antrenament cu public ne-a demonstrat ca „nu mai exista echipe mici”,dar noi vrem sa batem olanda,sau sa ne calificam la europene. Oricum,sa speram ca cu Olanda vom beneficia si de concentrarea necesara,care poate o sa vina de la sine,si nu mai trebuie nea Piti sa lucreze la asta.Dar in caz de vom lua bataie, ma tem ca vom auzi ca asta e,ne-a batut o echipa mare,e Olanda totusi..da..parca deja aud la tv aceste scuze. Hai Romania si sper ca tupeul lui Stoicikov („Romania are sanse zero cu Olanda” ,dar ei au facut egal cu noi,si mai tarziu cu portocala mecanica ) sa fie doborat de o calificare a noastra impreuna cu olanda,asta e clar la EURO 2008.De la euro 2000 incoace,o intreaga tara isi doreste asta si daca se va intampla ,probabil o sa-i multumim cu totii lui piturca ,chiar daca dansul face selectia si din amintiri,bravo lui.Sa speram ca asa va fi.Altfel,nu stiu ce va fi,deoarece parerea mea e ca lazar ar trebuia adus la nationala in locul lui ovidiu petre ;dar nu se poate,el e selectioner si el raspunde de calificarea sau nu a echipei nationale.

ionica (23 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:37

pt gsp .. ati scris ca la meci au fost 2000 de oameni.. prosportu a scris ca au fost 5000 .. ei bine eu am fost la meci si zic ca au fost vreo 8000 😉

grekul (18 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:38

@elite
ovidiu petre.

vlad (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:38

La capatul unui joc uluitor, plin de faze de poarta, cu o viteza mult peste media campionatelor din care fac parte jucatorii romanii s-au impus cu 2-0. Scorul putea fi mult mai mare dar portarul advers a facut minuni. Tuturor ne-ar fi placut sa citim un reportaj care sa inceapa astfel. din pacate meciul de ieri poate fi rezumat intr-o singura propozitie: Romania – Moldova 2-0; trecem in palmares.

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:39

@grekul
De ce ?Ca se plimba pe teren ?Tu nu ai vazut ca nu stie deloc cu mingea …este relatia domnului Giovani Becali…

elle (228 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:40

Adrian Georgescu Says:

February 8th, 2007 at 12:34 pm
Salut, elle. Cred ca acest 2-0 era scris in contract.

Posibil …sa dea bine la palmaresul lu’piti 🙂

grekul (18 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:41

oricum relevant e meciul cu olanda. atunci stim sigur unde ne situam. in cazul unui esec…pa pa europene.

craca_giulesti (422 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:42

Pe un stadion ce isi traia ultimele clipe, in fata unui adversar submediocru, Romania nu poate pregati un meci cu Olanda. Clar. Vina , se stie , nu apartine FRF. Dar sa intri in teren in tricoul echipei nationale si sa fii total deconcentrat( vezi Tamas sau Ghionea), nu mai este scuzabil. Lasind la o parte subiectul Contra, ce o fi in capul lui Piturca cind joaca la inchidere cu Ovidiu Petre sau Codrea iar pe Costin Lazar sau Radoi nici macar nu-i convoaca? Meciul cu Olanda se va decide la mijlocul terenului unde actioneaza ” rapidul O. Petre sau puternicul Codrea”. Am mai observat ca absolut toate mingile trebuie sa treaca pe la Mutu. Si daca Mutu va fi marcat de Boulahrouz, cel care l-a anihilat pe Ronaldinho? Ne bucuram de accidentarile batavilor, ignorind aria imensa de selectie pe care o are Van Basten la dispozitie. Declaratiile si intreaga atitudine a lui Piturca sint pur si simplu arogante. Ne persifleaza pe toti prin intermediul presei dar cere sustinere din tribune. Deci sintem buni doar sa strigam „Hai Romania”, ca de restul se ocupa el. Aceasta este explicatia huiduielilor, pentru ca desi nu ne-am mai calificat nicaieri, avem aceeasi ingimfare de parca am obtinut rezultatele Frantei sau Italiei.

Razvan Prepelita (40 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:43

Atentie se inchid usile !

Usa la spate ! Usa la spate ! Asa se striga in autobuz cand plictist de
rutina volanului soferul uita sa deschida ultima portita a maldarului burdusit de suflete. Echipa nationala vrea sa coboare din rata anonimatului in care se plimba cam de 7 ani insa nu reuseste sa mai sperie pe nimenea nici macar in amicale. La fel a fost si aseara cand strigatele firave, de multe ori lipsite de vlaga au dat impresia ca sunt astupate de neputinta. Desumflati ca nu s-au oprit in statia Italei, tricolorii au tras cu ochiul la halta Moldovei asemenea unor muncitori
dezinteresati de peisaj si preocupati mai mult de jocul de carti incins in drumul spre uzina. Emil Gradinescu spunea la 0-0 ca nu mai vrea sa auda explicatii de genul “Nu mai exista echipe mici”. Mai exista domnule Gradinescu ! Si din atitudinea jucatorilor de aseara ne indreptam sa ingrosam randurile acestora. Cu sau fara Ogararu. Trezirea ! Atentie se inchid usile ! Urmeaza statia Olanda cu peronul la Rotterdam.

catalin (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:43

Un meci banal contra unei nationalei Moldovei putea lasa consecinte grele asupra Romaniei daca facea o remiza sau ar fi pierdut.Concentrarea nu trebuia sa fie o problema,deoarece orice meci ar trebui sa fie tratat cu aceasi seriozitate,fie ca joci contra lui Cannavaro,Pirlo sau Toni,fie ca joci cu Frunza sau Pascenco…Oricum,”tricolorii” nu vor juca asa contra Olandei,cum nici nu cred ca ar fi jucat contra Italiei.Important este ca jocul nationalei sa se schimbe pana la meicul cu Olanda daca vrem sa ajungem la Austria si sa jucam la Euro si nu ca simplii vizitatori !!!

monishor (3 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:44

Acest meci trebuia disputat la Saftica, cu portile inchise…
Dar, sa fim pozitivi, vorba lui Hagi. Aceste vorbe spun multe despre modul in care a vazut Regele schemele lui Piti.
Cind vom ajunge sa spunem dupa un meci al nationalei „Am fost pozitivi!”?
Interesant Adrian Cristea, nu vi s-a parut?

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:44

@craca_giulesti
Lasind la o parte subiectul Contra, ce o fi in capul lui Piturca cind joaca la inchidere cu Ovidiu Petre sau Codrea iar pe Costin Lazar sau Radoi nici macar nu-i convoaca?
@elite
Ai dreptate asa ma gandeam si eu,hai ca,Codrea a dat macar o pasa de gol dar tot Radoi este peste el si ca fizic si ca tot…Dar Ovidiu Petre nu stiu ce cauta aici la nationala

grekul (18 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:45

@elite
la steaua joaca excelent si cred ca e in fata lui paraschiv. acolo.. dupa radoi. conteaza mult si antrenorul in ceea ce joaca jucatorul. poate ca olaroiu stie mai bine sa-i valorifice calitatile. oricum cred ca titular pe postul ala la natioanala ar trebui sa fie radoi. cu chivu si goian in spate…mie imi da incredere.

Georgero (96 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:45

Vrem Nationala inapoi!

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:46

Da ce sa zic ca si Marius Constantin ar fi peste Cosmin Contra cu mult,dar normal daca esti la Rapid nu o sa fi bagat in nationala.Prea curand…

grekul (18 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:47

si apropo de mutu. am citit ca a agresat o stripteuza intr-un local in florenta. stie careva mai multe?

Sociopata (15 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:47

Am depasit de mult momentul cand tricolorii puteau sa ne mai lase vreo impresie. Nici macar perplecsi nu ne mai lasa… Se pare ca Piturca este primul om de fotbal care s-a prins cum sta treaba cu globalizarea. Si ne indeamna pe fiecare din noi , „asa-zisi suporteri”, sa ne construim propria echipa. Si sa tinem cu ea. Inca doua meciuri ca cel de ieri si-i vom asculta indemnul…Cat o sa mai rabdam?! Imi desenez deja in gand un sistem 3-4-3 … Vine o vreme cand pentru echipa ta de fotbal pe hartie ai mai multe emotii decat pentru nationala lui Piti…

elle (228 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:48

eLiTe

Ov petre e din alt film…din nefericire unu regizat de Piti.. 🙂

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:48

@grekul
Probabil din presa eu nu cred sincer,nu a ajuns asa de rau.Si espre evolutia lui Mutu eu spun ca s-a miscat bine si ca este fotbalist.Fata de Chivu care se da mereu lovit.

constantin (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:48

Draga Maria cu toti astia mai destepti decat nea Piti, putem sa ne dam seama de potentialul echipei in acest moment formati din niste amatori de miute. Dupa prima repriza am schimbat canalul. Credeti ca degeaba lumea ii fluiera pe sdadioane pe „fotbalisti” astia ?! Dupa parerea mea se insista degeaba pe stranieri „minune”. Fotbalisti adevarati sunt in campionat nostru. Pacat ca nu li se da creditul cuvenit unora mult mai tineri decat Codrea sau Rosu. Eu unul sunt convins ca nu o sa ne calificam….

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:48

@elle
Ai dreptate…Nu are ce cauta acel om,preferam nationala din 98 cand spuneau „ne dam vaita pe teren „…Sa il auzi pe O.Petre sa spuna asta ?

monishor (3 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:49

Oare cu Olanda vom ajunge macar in careul mic? Se pare ca acolo suntem letali…

ionica (23 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:50

da, da, da toata lumea se ia de piturca poate ca multi au si dreptate cand il critica dar pana una alta, omu e ultimu care ne-a calificat la un turneu final si din cate imi aduc aminte si atunci era criticat destul, la bucuresti echipa e huiduita, de fapt nu echipa anumiti jucatori nu vreau sa zic care pt ca toti ii stim, ideea e ca in jurul echipei nationale s-a creat foarte multa presiune din partea presei si a publicului si asta nu neaparat datorita rezultatelor…

Xulescu (167 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:50

Cum spuneam shi ieri este neconcludent un meci cu Moldova. nu conta nici pe vremea Generatziei de Aur. SIngura certitudine. Ne trebuie urgent un fundash dreapta. Contra, dupa ce a fost intors ca o clatita de Martin Petrov la Constantza in toamna, ne-a aratat aseara ca nu mai shtie nici sa centreze. Ambitziile tembele ale lui Pitzi ne vor costa scump. Cu Ogararu, Saban!, eventual cu Dan Petrescu, pe dreapta, trebuie sa gaseasca o solutzie. La fel shi in cazul lui Rosu. A fost bun ca solutzie de avarie, in toamna, dar nu joaca de loc la echipa de club. Shi asta se vede. Iar Olanda nu va ierta greshelile individuale.

eLiTe (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:51

@ionica
Normal ca lumea este disperata nu ne-am calificat la un turneu final de 7 ani daca nu ma insel….

cori (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:51

sunt un suporter infocat al echipei nationale,am urmarit si aseara meciul cu mare atentie si nu inteleg un lucru si anume de ce jucatorul paul codrea nu este mediatizat de presa.eu urmaresc toti stranierii nostri si am vazut in cazul lui codrea ca joaca meci de meci si o face bine in italia,aseara spre surprinderea mea nu a fost titular.in schimb a fost preferat ov petre,un jucator foarte slab.codrea a intrat la pauza,l-am urmarit atent,era foarte concentrat,prelua minhea elegant,cu capul sus,si pasa foarte precis.eu zic ca el a schimbat jocul nationalei aseara in bine,defapt a salvat acest meci.in timpul meciului comentatorii nici nu au amintit de jocul bun a lui codrea,din contra cand a grsit o pasa,acel lucru a fost amintit,dupa meci am vazut declaratiiile mai multor oameni de fotbal,nimeni de aseamenea nu a amintit de jocul lui codrea.in ziare nici atat.
este un mare semn de intrebare pt mine,acest baiat joaca fotbal adevarat s-a vazut si aseara,este printre putinii seriosi care se sacrifica,iar presa nu scrie nimic.de ce???

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:51

De-aia si fluiera publicul, ca este obiectiv.

Xulescu (167 comentarii)  •  8 februarie 2007, 12:52

Cel mai trist e ca am ajuns nici sa nu ne mai enervam. Aseara, am preferat sa-l revad pe Payton Manning, in finala SuperBowl, dupa 30 min de „fotbal” la Romania-Moldova.

Comentează