Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Mămăliciko, go home!

La cît de enigmatic pregăteşte Piţi meciul cu Moldova, s-ar zice că se mai dă o dată bătălia de la Podu Înalt. De data asta, între plăieşii lui Dobrovolski şi turcii de la FRF. Pentru că în Casa Fotbalului nu […]

marți, 6 februarie 2007, 6:26

La cît de enigmatic pregăteşte Piţi meciul cu Moldova, s-ar zice că se mai dă o dată bătălia de la Podu Înalt. De data asta, între plăieşii lui Dobrovolski şi turcii de la FRF. Pentru că în Casa Fotbalului nu se mai vorbeşte de mult în română.

„Italia şi Spania au ales să joace cu România, care e o forţă în fotbalul european”, declară Mircea Sandu pe un site albanez. Din două, una: ori Mircea Sandu a uitat înţelesul cuvintelor din română, ori s-a apucat de limbi orientale şi se exprimă de la dreapta la stînga şi de sus în jos. Sau pur şi simplu şi-a umflat niţel muşchii în faţa urmaşilor lui Skandenberg.

Bun, dacă sîntem aşa mare putere în fotbal, înseamnă că fraţii de peste Prut sînt o putere şi mai grozavă. Altfel, de ce ne-am ruga de moldoveni? Ca să le putem lua banii de cazare? Ca să ne facem de rîs strict în familie, cu tribunele goale şi terenul plin de hîrtoape? Ce vrea să demonstreze conducerea FRF cu acest amical programat nu în virtutea, ci în viciul inerţiei? Cu ce se alege „naţionala”, pe lîngă o relativă oboseală? Cu un plus de experienţă la „măgăruş”? Sau pune, cumva de-o revanşă după egalul cu Bulgaria? Să ne răcorim, la o adică, să strigăm şi noi cum ne-a strigat Stoicikov: „Mămăliciko, go home!”? Mai ales că merge şi pentru ai noştri, şi pentru ai lor.

Este amicalul un test util pentru „tricolori” sau un test inutil pentru incompetenţa FRF? La Casa Fotbalului, stilul a rămas acelaşi. Stilul improvizatoric, nu organizatoric. Amicalele se joacă la nimereală, cu cine se nimereşte, iar selecţia se face la nimereală. Succesul lui Sandu la UEFA n-a produs o revoluţie, ci o restauraţie. N-a dat semnul schimbării, ci semnul că distracţia poate să continue. Vechii tovarăşi de bufet şi buget l-au luat ca pe o încurajare să revină la năravurile cooperatiste, de data asta protejaţi de un Sandu mai puternic.

Iar Piţurcă a tras concluzia pripită că i-au crescut şi lui puterile, o dată cu puterile lui Sandu. Aşa că şi-a sporit ideile fixe şi criteriile mobile. Aţi văzut „Epoca de Gheaţă”? Da, da, desenul animat cu monstruleţi preistorici. Ei bine, veveriţoiul ăla îndărătnic care ţine cu dinţii de ghinda lui nu seamănă cu Piţi? Numai la Piţurcă mai dai de o aşa înverşunare concentrată pe mize mărunte, o aşa încăpăţînare mai tare chiar decît instinctul de supravieţuire. Încăpăţînare care duce în cel mai bun caz la o scorbură plină, nu la o calificare.

Comentarii (100)Adaugă comentariu

mihai88 (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 18:47

:)))))))))))

blackman (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 18:51

Bravo!

bianconeri (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 18:51

ce prostii… Normal ca ar fi fost mai bine Italia – Romania, dar din situatia creata e bun si amicalul cu Moldova, decit sa nu se joace nimik. Daca ar fi fost mai mult timp cred ca FRF ar fi gasit o echipa mai buna. Dar pentru mine e un meci interesant, pentru ca sunt din Basarabia.

alin (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 18:52

Descrierea lui Piti mi se pare inovatoare si plina de adevar … insa insinuarile facute la adresa FRF`ului mi se par putin scornite . Ce sa spun cam la voia intamplarii acest articol , o insiruire de idei lipsite de clar-viziune , desi mai mereu ne aduceai articole de senzatie . Pacat !
Pana la urma acest amical cu Moldova este un meci de pregatire programat de catre FRF in disperare de timp . Nu cred ca se putea gasi o alta echipa mai buna intr`un timp atat de scurt . Pana la urma ne`om trezi si batuti de moldoveni daca mai facem misto mult de ei . Aceasta atitudine mi se pare lipsita de profesionalism . In fine …

Zander (3 comentarii)  •  6 februarie 2007, 18:55

Ce prostii spui ! Nici n-am citit articolul pana la sfarsit pentru ca n-am rezistat. Sandu poate fi criticat pentru multe lucruri, dar Italia a anulat amicalul cu 5 zile inainte de data disputarii. Ce putea sa faca federatia ????

ara (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 18:58

Ce text penibil.

Nu mi-e simpatic nici piturca si nici mircea sandu dar tu ai o problema mai grava decat ei. Aberezi si mai grav e ca te citesc atatia. Stii sa faci doar un misto de doi lei. Atat.

Toate nationalele au amicale mai mult sau mai putin importante. A fost ghinion ca nu am mai jucat cu italia si bafta ca am putut macar cu moldova. Care-i problema?

Sper sa prind ziua cand n-am sa te mai vad scriind nicaieri.

Tudor (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 18:59

Maria, de obicei iti apreciez articolele. Scrii bine, si esti si funny. Dar cu asta…. ai batut campii rau de tot. Italia a anulat amicalul cu 5 zile inainte, si Romania ar fi jucat importantele meciuri de calificare fara vreun amical in 2007… era mai bine asa, sau e mai bine sa joace cu Moldova ? Iar aportul lui Mircea Sandu, altfel un cretin, la situatia asta e ZERO. Sau a fost Mircea Sandu cel care a aruncat petarda si l-a ucis pe politistul italian ???

titi (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:00

Logic ca mai bine era cu Italia. Dar asta e. Mai bine cu ei decat deloc. Doar sa nu se accidenteze careva.
In alta ordine de idei, sa luat o masura super tare pentru noi utilizatorii de net. Informatii pe: http://www.agloco.srv.ro

TudorVSBArca (3 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:01

pai putea sa nu mai faca nici un amical…eu zic ca era mai bine fara improvizatia cu Moldova…a da..si as rade cu lacrimi daca s-ar mai accidenta vreo cineva,desi nu sunt sadic din fire…dar ar fi chiar culmea.

titi preda (139 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:02

@Si sa continui despre Dobrin ,
dupa terminarea meciului cu Vest’germanii:
)
))
“ Stefan Covaci: Alt moment legat de Dobrin la banchetul din seara partied Eream in plina conversatie cu Sepp Herberger, marele tehnician si strateg al fotbalului Vest’german. La un moment dat , Herberger imi spune: ‘ Dobrin asta al vostru este un jucator superb . Are o tehnica rara, care te incinta, si te subjuga, dar fiti atenti, baiatul asta are in el un har nemaipomenit, dar are si germenul distrugerii’. Citindu-mi uimirea pe chip, Herberger a cautat sase explice. ‘Ai vazut , in meciul de azi, cind Dobrin si-a inceput spectacolul, cind i-a reusit orice a incercat, o parte din jucatorii vostri au vrut sa-l imite. Si n-au reusit, pentru ca fireste , n-au harul lui. Usurinta lui nemaipomenita de manevrare a balonului este_mi-am dat seaa, si o sa vedeti si voi ca am dreptate_o irezistibila capcana pentru ceilalti, care vor sa faca si eice face Dobrin, vor si ei sa fie aplaudati ca Dobrin.Efectul ? Jocul de ansamblu al echipei se deterioareaza.De aceea sfatul meu este , safiti atenti cum insurubati acest diamant in mecanism spre a nu strica ceasul….’.
Astazi dupa atitia ani , ma gindesc ca batrinul Sepp a avut dreptate, in sensul ca Dobrin trebuia si trebuia sa joace intr-o echipa compusa din jucatori care sa-l inteleaga, sa-I finalizeze intentiile, dar sa nu caute sa-l imite. Am sa dau doau exemple. Eream in 1965 la Tel-Aviv cu echipa natioanala, urma sa avem un test cu reprezentativa Israelului. Eream gazduiti la hotelul Ramataviv, care are o curte interioara mare cu peluza de iarba. Seara, la luminile depe stilpi, angajam cu baietii pentru dezmortire si destindere miute cu tot lotul. Tin minte ca Dobrin era in formatie cu Radu I si regretatul Ioachim Popescu. Ei bine echipa lui Dobrin facea seara de seara, in aceste’ campioante de casa’ adevarate spectacole mondiale! Toata lumea din hotel era la ferestre. Mai ereau si oameni din oras care-i aplaudau sa-si rupa miinile pe Dobrin si compania, a caror tehnica erea de maiestri bijutieri. Tin minte ca intr-o ‘finala’ , echipa lui Dobrin s-a intilnit cu Nunweiller III si dan Coe. Ei bine, Nelu si Dan erea mai mult pe jos! Culcati ca popicele de fentele lui Dorin, dar nu se suparau, ci rideau si ei. “Ce sa le facem nea’ Pisti, spunea Nelu, e pacat sa-l lovim, ca prea joaca minunat”
Alt episod, in pregatirea campionatului mondial din Mexic, Jucatorii mei , de la Steaua, veneau de la lot sub puternica impresie pe care le-o facea Dobrin la antrenamente. Intre astia , Satmareanu I erea de-a dreptul entuziasmat. “Nea Pisti, imi spunea el, ce face giscanul asta cu mingea eu n-am mai vazut la nimeni in lume! Extraordinae jucator!’ Si satmareanu I nu erea prieten cu Dobrin. Erea ….doar coleg, atita tot.
**********
P.S. Vreau sa fac o precizare_Dobin avea doar ……17 ani !!!

george stancu (11 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:10

hmm destul de acid.. dar fara motiv as zice.. de data asta kred k ai fortat nota Maria sunt si observatii korekte privind incompetentele din FRF dar destul de exagerate aprecierile inserate aici. Un test e un test kiar si cu Moldova, si poate fi util intr’o anumita masura..

b3cks (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:14

ce tampenii scrii,…ce vina are frf k federatia italiana a anulat meciul?ti-am mai zis nu mai scrie despre fotbal, scrie despre altceva…

habar n-aveti (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:24

bai sunteti prosti rau de tot.
majoritatea care mai scrieti sunteti pusti gaozari care s-au trezit cu tastatura-n mina.
le zice bine de tot femeia asta dar adevarul supara tare.
nu ma mira ca cei care mai scriu sa fie baietii veseli de la federatie ,
ca deh va luat tatucu’ Sandel calculatoare
rugati-va de cineva sa va explice articolul asta penalilor !

a zic bine brucan ala.

mihai ungureanu (15 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:25

asta mi se pare un articol gen „hai sa dam in FRF ca in general asta prinde”. Problema e ca de data asta e total nefondat atacul.

Luke (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:27

articol de doi lei facut doar sa mai umple pagina… Rusine

Romanasul (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:29

Cu Italia am inteles.Nu cred ca a fost vina nimanui, insa sincer sa fiu nu stiu cit de util este amicalul asta cu Moldova.
Poate din punct de vedere politic, altfel ar fi putut sa joace si cu Filipestii de padure.

alin (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:45

Mey habar n`aveti … tu chiar nu vezi ca toti critica acest articol ?! Eu nu am nimic cu omul Maria Andries … dar acest articol este oribil … De ce mereu se trezeste cate unul , mai „prostul satului” si incepe sa critice mereu totul din jurul sau . Problema aici nu e ca critica … dar o face total gratuit la adresa FRF … probabil s`ar fi asteptat si dumneai la o minune din partea lui Sandu sau ce ?? Daca face parte din comitetul executiv Uefa asta nu inseamna ca peste noapte organizeaza turnee de promovare , campanii publicitare ,etc.
P.S : Probabil si`a luat un concediu , a fost prin Honolulu , iar acum s`a apucat sa redacteze articole din mijlocul junglei … altfel nu imi explic cum a putut spune asemenea prostii

marius (10 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:52

Piti ar fi bun de antrenor intr-o tara din Africa Ecuatoriala. acolo metodele sale ar avea randament maxim. traiasca nasu si la mai mult.

l3g0g0 (5 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:53

„mai bine cu ei , decit de loc”
interesanta afirmatie, pai se pare, ca mai bine nici sa nu jucam cu voi!!!
Stiu ca suntem mai slabi, si ce daca, noi de altfel , niciodata nu am spus ca suntem mai buni
Iar voi in loc sa spuneti, „bine ca avem cu cine juca!”, nu ratati ocazia, iarasi, sa ne mai c……ti
numai bine, si succes!!!

www.danutcoman.ro (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 19:55

{ http://www.danutcoman.ro }

habar n`aveti (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 20:02

@alin
Ce scula de bascula este echipa asta a Moldovei ???
Tu nu intelegi ca amicalul asta nu are nici un sens >
Ce -o fi asa de complicat frate ???
Ce-au facut pulicii astia de la federatie >>>
Ohhhhh Respectul meu Au reusit sa organizeze un meci amical cu redutabila formatie a Moldovei. Cred ca s-au chinuit foarte mult.
Si ca sa intelegi si mai bine:
Paradoxal alegerea lui Sandu in UEFA nu inseamna automat ca asta este
un lucru pozitiv adus fotbalului romanesc.Coruptia de ieri este incurajata big time.Toate lichelele de la federatie care au fost si sunt mina in mina cu Sandu triumfa si vor sa arate celor din jur ce alegere desteapta au facut.
O sa ne asteptam la ce-am avut si la mai rau.
Strategia lui Sandu: paranghelii, mici, bere si alege-ma vere …

claudiu (7 comentarii)  •  6 februarie 2007, 20:44

nici nu stiu de ce a fost scris acest …text..ca altfel nu pot sa spun…..eu as spune ca noroc cu moldovenii, ca altfel nu mai juca deloc nationala….. sandu si piti sunt vinovati de multe lucruri, dar nu de faptul ca italia-romania nu se va mai disputa….

claudiu (7 comentarii)  •  6 februarie 2007, 20:47

da..(inca nu citisem ce scrisesera cei din fata mea…)…parca ne cam saturasem de meciuri romania-farul II 11 – 0 ( no offese pt farul II)(asta cand nationala juca la constanta)

habar n` (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 20:54

@crematory

Se pare ca esti un moldovean coclit.
@crematory – ti se mai spune si mortaciunea ???

Radu (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 20:55

Dragi colegi, vad ca plutiti in al 9 lea cer… Eu desigur inteleg ca va place sa va imaginati ca Romania e mare echipa dar stop, nu e chiar asa de mare… Deja am si uitat cind s-a calificat la un turneu final. Generatia lui Hagi cu adevarat a fost mare echipa. Si care este diferenta intre echipa Moldovei si a Romaniei atunci cind nici una nu se califica la un turneu final. Din acest motiv nu tratati echipa Moldovei de mina a treia caci cea a Romaniei nu este departe, este la frontiera sau ati uitat. Au trecut timpurile cind puteati sa mergeti cu nasul pe sus, acuma putina umilinta nu v-ar strica, caci nu cred ca degraba o sa va calificati la vre-un campionat mondial sau european. Poate alcatuim Cupa Europei de Est cu Moldova, Romania, Albania, Bulgaria. Poate doar atunci desi mmmmm nu stiu, greu de spus.

red-tico (47 comentarii)  •  6 februarie 2007, 21:02

da….primu lucru la care m-am gandit dupa ce am terminat de citit articolu: ce mai am prin frigider ?

Christian Meyer (3 comentarii)  •  6 februarie 2007, 21:04

Articol ratat. Pentru prima data dupa mult timp mi s-a parut ca exista profesionalism in ceea ce face FRF-ul. Daca nu aveau „stil organizatoric”, nu mai jucam deloc amical. Iar decat nimic, mai bine meci cu Moldova. Chiar GSP a postat „desfasuratorul” evenimentelor din acele doua zile, inclusiv eforturile federatiei de a face posibila totusi jucarea unui meci. Din cate tin minte, ne-au refuzat doua federatii balcanice, Moldova fiind singura care a acceptat sa joace. Cu ce au gresit romanii? Trebuiau sa nu mai joace deloc? Jucatorii de nationala au nevoie de meciuri impreuna. Sa caute un adversar mai puternic? Cum..? Ce fel de nationala puternica accepta pe loc sa joace un meci amical? Nu vezi ca dureaza cel putin cateva saptamani tratativele cu astfel de echipe? Ce sa mai vorbesc de Brazilia, pentru care se fac „programari” cu un an doi inainte.

Inca ceva: De admirat FRF-ul pentru ca nu le-a cerut italienilor despagubiri (cum a facut FMF-ul cand a anulat Steaua amicalul din Moldova).

De ce insisti sa critici si sa cauti nod in papura chiar si cand federatia procedeaza cum trebuie? Cand vezi ca marea majoritate a comentariilor la articolele tale (nu neaparat la adresa ta) sunt negative, ia o pauza si nu mai scrie.

Zander (3 comentarii)  •  6 februarie 2007, 21:15

@habar n`

Chiar nu reusesc sa inteleg care e problema ta. Tu ai scris ceva si crematory ti-a demonstrat ca nu ai dreptate. De ce trebuie sa te iei de el acum ?

Iaca (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 21:25

Ultimul paragraf e super si salveaza tot articolul! Si departe de adevar nu e, aia e chestia! :))
On the other hand… hai sa nu le dam cu bata in cap astora din FRF pentru ca niste tampiti s-au luat la omor in Italia… ca amicalul cu Italia era o treaba buna, nu o puteti nega!

Andrei Marculescu (10 comentarii)  •  6 februarie 2007, 21:37

de acord cu parerile de mai sus care considera aces articol ratat si fara rost. FRF s-a descurcat cat se poate de onorabil de data asta intr-o situatie foarte dificila. Iar un meci, chit ca impotriva Moldovei, e mai bine decat nimic, macar pentru ca se reuneste echipa si joaca impreuna. Basca isi mai exerseaza modestia in fata echipelor mici, caci aceasta lipsa de modestie ne-a impiedicat sa ne calificam in trecut la turnee finale.

Cineva care te iubeste (2 comentarii)  •  6 februarie 2007, 21:50

Bravo, Maria, pentru articol ! Eu gandesc la fel ca tine, dar nu stiu sa scriu asa frumos. Nu-i baga in seama pe toti frustratii si invidiosii.

crematory (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 22:02

Eu unul nu mai vin pe blogul asta..se vede cenzura…Pa tuturor si succese!

rosalbastru (9 comentarii)  •  6 februarie 2007, 22:07

cenzura pe fata!

Ataman Skanderbeg (1 comentarii)  •  6 februarie 2007, 22:30

Admir spiritul tau combativ draga Maria chiar daca uneori nu prea ai despre ce scrie! Mai bati un pic apa in piua, se mai naste o polemica, mai aveti ce intreba pe la vreo conferinta de presa a FRF-ului, mai apare un subiect pentru editia de maine, ….
A propos, Skanderberg e corect atunci cind iti umfli muschii la o intrecere intre barbati (vezi filmul lui Silvester), dar urmasii sint ai lui Skanderbeg.
Mici amanunte care fac diferenta intre un ziarist ca tine si unul precum Ioan Chirila sau Cosasu.
Daca il stii cumva pe tipul care a scris articolul de ieri despre Ionut Lutu, transmite-i urmatoarele: Alma Ata e in Kazahstan, dar (surpriza!) cei care traiesc acolo nu se numesc cazaci. Nu, niet, nein, non, no! Cazacii traiau in undeva pe Don, si mai treceau si prin Moldova cind aveau chef de o prada buna. In rest toate bune!

Iulian Razvan (10 comentarii)  •  6 februarie 2007, 22:42

Mamalicko ai dreptate. Super tare faza cu incapatanarea …=)))

Alex P. (18 comentarii)  •  6 februarie 2007, 22:44

Nu stiu daca am mai semnalat cineva…sau daca dumneavostra cititi aceste comentarii dar vreau sa va anunt cu mare respect ca demult se scrie intr-un singur cuvant si nu cum l-ati scris dumnevoastra „Pentru că în Casa Fotbalului nu se mai vorbeşte de mult în română.”

Legat de articol….vreau sa va spun ca Mircea Sandu nu are nici o vina pt ca nu s-a mai desfasurat amicalul cu Italia…asa ca tot ce spuneti acolo porneste de la o premisa gresita

gheo2004rghe (10 comentarii)  •  6 februarie 2007, 22:51

salut, baieti … tot batuti in cap, ha ??? iar va luati d efemeia asta … merge, nu va rspunde la fel (ca nu raspunde de loc, asta e alta poveste, daca ma gandesc bine, e normal) …

DRAGII MOSHULUI, AM SA FAC UN EFORT PENTRU VOI, DESI SUNT OBOSIT … BELITZI OCHII:

“Italia şi Spania au ales să joace cu România, care e o forţă în fotbalul european”, declară Mircea Sandu pe un site albanez. ”

ASTA E TEMA, MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH … nu pot sa cred cum bateti campii, vai voua … dar cum nu e destul pana nu e si fudul, mai sariti si la gatul ei … logic, e femeie, e mai convenabil …
copilashi, de ce dreacu nu v-ati culcat voi,mah ? eu am o varianta de raspuns: calculatoarele sunt prea ieftine … iar internetul e aproape moka …

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (20 comentarii)  •  6 februarie 2007, 23:01

Hai sa fim serios.Mai bine nu se joaca!!
Daca vrei sa vezi cum se rateaza de la 1 m cu poarta goala- Zicu e mic copil pe langa astia- intra pe newsfromdiscovery.blogspot.com

Whitesands (3 comentarii)  •  6 februarie 2007, 23:04

Mda, cam asa e!

mai stie cineva exact cate amicale cu Cipru si Moldova am jucat in ultimii 7-8 ani?

NE-AM ACRIIITTTT!!!!!!!!!!!!!!

O Serbie, o Ukraina, o Grecie ceva nu se gasea?
Chiar toate aveau agenda plina?

alin (6 comentarii)  •  6 februarie 2007, 23:22

Mey fratilor voi sunteti batuti in cap ?? Astfel de amicale se planifica cu luni inainte nu in cateva zile ! Probabil voi mai traiti din meciurile din curtea scolii … aici e alt nivel fratiorilor … Sa recunoastem articolul este o jignire adusa cititorilor si asta e …

luci (4 comentarii)  •  6 februarie 2007, 23:49

uite cine s-a gasit sa comenteze de acest amical.in opinia ta era mai bine sa stam sa jucam intre noi rom1-romania 2 si atunci am fi zis ca e bine nu?asa sunt unii nemultumiti de nimic daca jucam cu italia si pierdem 3-0 nu e bine daca nu se mai poate, (si nu din cauza FRF) si jucam cu moldova singura solutie la ora aceasta iar nu e bine.eu zic ca mai bine te-ai apuca de altceva decat de comentarii la fotbal ca oricum nu prea va sta voua femeilor pe gazon sau langa.asa ca lasa pe altii,sau nu mai umple paginile unui ziar care chiar e destul de bun si fara „ARTICOLELE” astea de 2 lei.hai sa vorbim lemne ca poate e mai palpitant.renunta ca esti penibila cu criticile astea

papagigli (99 comentarii)  •  7 februarie 2007, 0:34

Foarte misto articolul. Nici eu nu inteleg mare lucru din meciul asta util, poate, moldavilor. Dar cu putin noroc poate facem schimb de manele. Curios faptul ca si eu am scris ceva referitor la acelasi subiect. Si intr-o nota asemanatoare. Dar il voi posta pe AG ca sa nu fie plictisitor pentru cititori.

thian1899 (63 comentarii)  •  7 februarie 2007, 0:54

Inainte de orice: Compay Segundo – Comandante Che Guevara e o melodie extraordinara.

Nu mi se pare chiar nelalocul lui amicalul. Poate era mai bine sa renuntam si sa stam acasa, daca s-a anulat amicalul cu Italia. Dar era programat un meci, au incercat sa gaseasca o solutie rapida, au gasit-o, jucam cu Moldova. E tot un amical. Am jucat cu echipe mai slabe. Si altii au jucat. Va fi o oboseala, nu mai mare cu cea cu Italia, o experienta, nu mai mare la fel. Toate vor fi cu un nivel mai jos.

mersi Maria pt Compay Segundo, melodia de mai sus. Si celelalte melodii de la ei sunt bune. Mi-au placut formatiile. Placebo, Radiohead si Snow Patrol. Putea fi gasit loc si pentru Muse dar poate asa nu mai ajungeam la Comandante Che Guevara. mersi.

GicadinPark (3 comentarii)  •  7 februarie 2007, 3:38

Clar, nu e vina federatiei! Asa ca de data asta, „mai usor cu gurili”.

rizocel (57 comentarii)  •  7 februarie 2007, 5:05

Dupa capu’ tau,Marie,nu ar mai trebui sa jucam cu nimeni!du-te la o revista de satira abstracta si lasa-ne !am impresia ca scrii din inertie,aberand pe un subiect pe care ti-l lasa nea ovi,dimineata,pe noptiera! 🙄

multescu (18 comentarii)  •  7 februarie 2007, 5:47

Daca italienii au probleme cu publicul spectator si s-au interzis toate meciurile de fotbal pe teritoriul Italiei de ce nu au venit ei la noi tule mama lor de copii de catele din dealurile romei…pai ce ii gazduiam pe stefan cel mare si o faceam balta

iul (3 comentarii)  •  7 februarie 2007, 8:21

proasta poti sa fi…incredibil de proasta…un amical se pune la cale cu multea vreme inainte…ce vina are FRF ca italienii au contramandat meciul cu o saptamana inainte? ce vroiai sa faca FRF-ul in conditiile in care majoritatea nationalelor aveau deja programate amicale in perioada asta? Crezi ca o nationala mare o gasesti la orice colt de strada asa cum probabil te-au gasit astia de la GSP pe tine? Inainte sa incepi sa debitezi asa porcarii mai bine ai incerca macar sa-ti folosesti neuronul ala pe care-l ai

BIBI (2 comentarii)  •  7 februarie 2007, 8:44

Chiar nu avea sens acest articol, si mai ales maniera in care este scris.Pacat ca acest gen de articole nu sunt supervizate de cineva competent; nu ar trebui sa apara in ziare si mai ales sa nasca si polemici!!! pierdere de vreme.

RAMMOSS (43 comentarii)  •  7 februarie 2007, 8:49

DUPA ISTORICUL MECI CU CEI 11 NIGERIENI PLUS ABIODOUN, IATA CA MAREA NATIONALA A ROMANIEI VA DA PIEPT CU URAGANUL NE – STARNIT DE SEMILUNA CI DE PODUL DE FLORI DE PESTE ISTORICUL PRUT. SI UITE-ASA, NE REANFRATIM CU FRATII INTR-O JOACA DE-A NA MINGEA, DA MINGEA. CA VORBA CEEA, NICIDECUM FRATE, FRATE DE BRANZA E PE BANI CI NU TE SUPARA FRATEEEEEEE!!!.
AMU, PLAIESII DIE PIESTE PRUT OR VINI LA LUPTA SHEA FOTBALITISHIEASCA SA INSHERSHE SA INTRE IN ELITILI EUROPII. IAR FALNICII ACCIDENTATI AI PTZIFELNICULUI PITZI VOR PREGATI MECIUL CU OLANDA IN ACEEASI RUNDA AMICALA. OLANDA????????????? DA CINE SUNT ASTIA? IAR NASU SANDU, TOT CANTA CA ITALIA SI SPANIA VOR SA JOACE CU ROMANIA. EI BINE, ITALIA SI SPANIA JUCAU CU ROMANIA, ASA CUM JUCAM NOI CU AFTER-PRUT-BROTHERS, ADICA, SA ISI INTRE IN FORMA. NUMAI CA OCCIDENTALII CHIAR JOACA SI IN AMICALE DE SEVEN HAND, INSA LA NOI, PITZURCIANUL ANTRENADOR FACE DIN MECIUL CU MOLDOVA O MARE FINALA INTERCONTINENTALA. UN LUCRU E CLAR. CAND NE VA DESPARTI PRUTUL DE OLANDA, ATUNCI NE VOM MAI CALIFICA LA VREUN TURNEU FINAL. IN REST, DUPA MESHI, LA O ADASTURA DI JIN SI O BUCATURA DE ALIVENSHI, O SA FACEM HORA UNIRII FOTBALISTICE.

johnnelu_a32 (71 comentarii)  •  7 februarie 2007, 8:50

buna dimineata!

articol aberant, nu e vina frf ca se omoara aia in italia. e bine ca n-a chemat pitzi „vedetele” degeaba 🙂

singurul lucru cu adevarat mishto e comparatia dintre pitzi si veveritza din ice age. intr-adevar, de efect. dar cam atat.

pa!

Comentează