Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Ultimul cearcăn

În micul Paris a venit modestul Paris Saint-Germain. Prinţişorii scăpătaţi pe la mijlocul clasamentului în Hexagon. Cu jucători care mai de care mai francofoni, pe lîngă care pînă şi Moldovan părea o zgîtie de fotbalist. Cu un antrenor de vodevil, […]

joi, 19 octombrie 2006, 11:20

În micul Paris a venit modestul Paris Saint-Germain. Prinţişorii scăpătaţi pe la mijlocul clasamentului în Hexagon. Cu jucători care mai de care mai francofoni, pe lîngă care pînă şi Moldovan părea o zgîtie de fotbalist. Cu un antrenor de vodevil, care n-a mai zvîrlit galant cu acadele în tribune, ci cu gesturi largi de comedian şi cu Drame în teren.

Rapidul a jucat mai inteligent şi mai fin. Poate prea inteligent şi prea fin. Ezitant. Nocturna a rămas aprinsă, dar giuleştenii n-au strălucit. Le-a lipsit scînteia, sclipirea decisivă. Acel „coup de foudre” cu mingea în faţa porţii. Sau „coup de main, dacă e vorba de Zicu.

Unde sînt atacanţii de altădată ai Rapidului? Unde e Moldovan cel tînăr şi fioros, nu cel exploatat pînă la ultimul cearcăn? Unde e Buga Pele, golgeter în UEFA, nu boemul prea distrat să ajungă la minge?

Păcat. Bonjuristul Lacombe şi trupa lui, cu poleitul Pauleta cu tot, erau de bătut. Pentru echipa „Coposului galic” nu strica o victorie cu falşii cocoşi. Poate data viitoare va fi la vie en rose, nu la vie en Rozehnal.

Comentarii (167)Adaugă comentariu

Genialul (19 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 2:51

Maria, ca de obicei un articol de mare finete, esti un adevarat talent, unic in presa sportiva. Vrei sa fii sotia mea??

BogdanAnderkoMiami (16 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 5:46

Imi pare rau ca nu a batut Rapidul. Chiar speram sa castige, chiar daca sunt stelist. Poate merita. Oricum, pe Copos nu il suport, mai ales dupa declaratiile lui de dupa Steuaua-Real. Nu l-am suportat niciodata. Off-topic ma rog ca dinamo sa piarda. Mai ales in Uefa. rednic nu merita respectat, iar niculescu sper sa-si rupa picioarele. Ce declaratii au putut sa faca.

Forza Steaua.

Embrion (8 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 7:16

Hmm.. Rapid na jucat rau iar o echipa ca PSG trebuia batuta totusi nu este o echipa foarte puternica.O echipa d locul 15in Franta si p care in Europa nam mai vazuto d la meciul cu National nar fi trebuit sa incurce Rapid.Pacat se putea obtine o noua victorie ptr fotbalul romanesc si o victorie prin care Rapid ar fi privit mai relaxat celelalte meciuri.Aaaa si d c nau batut???Castigam dreaq si yo la pariuri 1200RON(1200000ROL). Sunt fan Steaua dar in Europa tin cu toate echipele romanesti!!!

senateo (7 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 7:19

Marie se pare ca ar trebui sa schimbi Gazeta. Asta a sporturilor e citita doar de mitocani si nu meriti sa fii injurata toata viata pentru fineturile tale. Muta-te la 22, sau la Elle, sau la 33, 44. Pacat de tine, ai putea fi purtator de cuvant la Cotroceni.

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 7:54

uber alles RAPID!!! dar de ce sunteti deasupra tuturor? zburati?

io (144 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 8:21

Eu ii inteleg pe stelisti, pana la urma, daca Real nu dadea 4 goluri, batea steaua cu 1-0 😛

Decenta (1 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 8:26

Nu inteleg un singur lucru…cum de adminstratorul acestui site permite in continuare postari de genul celor ale lui GABI, un nevertebrat suburban, pline de jigniri si injuraturi? Nu e plina tara asta de idioti, voi ii mai si promovati si ii mai scoateti in fata? GABI, individule, nu vorbesti asa cu o doamna, mai ales ca nu o cunosti…esti penibil…de fapt, nu exista cuvinte sa te descrie…
Sterge dom’ administrator toate tampeniile de pe blogul asta si insista…poate indepartezi idiotii incet incet…

Ionut (7 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 8:29

Stupid si inutil…

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 8:58

@Embrion

„Sunt fan Steaua dar in Europa tin cu toate echipele romanesti!!!”

Nu esti fan Steaua. Te amagesti. Esti, in cel mai bun caz, fanul fotbalului romanesc.

Jarod (6 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:04

Exista indivizi pe lumea asta,kiar destul de multi, la o varsta la care oamenii au grija mai mult de viata si autoconstructia lor care au un fond lexical foarte, foarte limitat.. Folosesc numai expresii de genul „caine pana la moarte”, „fortza Steaua” sau „hai Rapid” si indiferent de contextul discutiei la care participa sau sunt martori raspund cu una din expresiile de mai sus, kare le e favorita! In momentul cand nu prind „frecventa” discutiei sau discutia contine alt subiect si nu inteleg nimic, isi introduc una din expresii kiar daca isi are locul,kiar daca nu.Iar daca obraznicia interlocutorilor continua si sunt ignorati sau au curajul sa-i jigneasca vorbind de slabiciunile echipei lor incepe ploaia.Ploaia de injuraturi.. E singurul moment in care repertoriul lor e un pic mai dezvoltat.Nu mult pentru ca si acelea sunt auzite de prin alte parti (vezi Parazitzii) si preluate.. Nu poti participa la o discutie pe un blog pentru sunt o groaza de astfel de retardati.. Injura ziaristul ca si cum ar da „buna ziua”, kiar daca e o doamna sau domnisoara, chiar daca are dreptate sau are o parere mai departe de adevar.. Va recunoasteti retardatilor? Pun pariu ca nu.Ca nu o sa recunoasteti.. Din pacate asa multi sunteti! Ca si atunci cand luati atitudine de grup cand sunteti impreuna .. si mielusei cand sunteti singuri.. Sunt curios ce parere au parintii vostrii.. dar au si ei partea lor de vina ca existati asa cum existati..

nemesis73 (4 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:05

Oameni buni , terminati cu rautatile.Deocamdata atat se poate.Dar e un inceput frumos.Rapid capata consistenta , Steaua incepe sa vada cam ce jucatori i-ar trebui pt a fi competitiva…deci tot raul spre bine.Nimeni nu se asteapta sa castige Steaua grupa sau Rapid Cupa UEFA.Dar fata de anii trecuti cand nu treceam de tururile preliminare e un salt urias.Si uitati-va ca se joaca fotbal…atat cat se poate.Felicit Rapidul pt ca a facut un meci excelent dar se vede lipsa unui atacant de careu cum e Daniel Niculae.Jos palaria pt jocul excelent al lui Costin Lazar.Maldarasanu in schimb , penibil ca de obicei de cand a revenit.Nu inteleg de ce Razvan insista cu el.La Steaua imi pare rau pt lipsa de curaj a lui Olaroiu,lipsa pe care a transmis-o si jucatorilor.In mandatul lui Protasov Steaua ataca si facea spectacol.Acum joaca un joc infect, la „ciupeala”, stilul italian al anilor 80.Olaroiu sa vada ce stil ofensiv practica echipele din Spania.Sau crede ca e o intamplare ca 2 echipe spaniole au castigat anul trecut Chamions Ligue si respectiv Cupa UEFA?

Jarod (6 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:05

Maria, ne esti draga, noua cititorilor.. Ignora-i!

autholycus (7 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:12

d-ra andries,
ma numesc marius si sunt din barlad.la felul „aromat si piscator”in care scrii as spune ca tot de acolo esti pt ca vasluiul e capitala economica iar barladul e capitala culturala.as spune doar atat:rapidistii degeaba spun ca s-ar fi descurcat mai bine in fata realului .anul trecut steaua facea instructie cu lens care oricum a mers mai bine in ultimii ani decat p.s.g.-ul.

nemesis73 (4 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:20

Felicitari Maria pt articol.Ai scos in evidenta lipsurile actuale ale formatiei Rapid.Si faptul ca romanii au inceput sa tinteasca tot mai sus in fotbal.Si asta-i foarte bine.In momentul in care bugetele cluburilor din Romania vor creste vor creste si performantele.In momentul in care Rapid ,Steaua si Dinamo isi vor permite loturi de 20 de jucatori buni , cu rezervele de valoarea titularilor , atunci vom avea si rezultate mari.

Bricktop (10 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:23

Momentul in care d-soara Andries va scrie ceva mai adecvat unui ziar de sport pare tot mai indepartat. Nu ma mira faptul ca un articol atat de subtirel a generat reactii atat de variate. De la analiza personalitatii si operei lui Kafka pana la „mwe”; „f g m de taranca” si altele.
Ideea ascunsa pe sub poala cuvintelor e simpla si era usor de exprimat. S-a transformat insa intr-un paun indeajuns de infumurat incat sa nu observe ca penele ii sunt cam jerpelite. Cu jocuri de cuvinte cam strepezi. Mai lipsea si o declaratie la adresa lui Moldovan, ceva de genul ” Si que tu n’existais pas”, excuse my french. Am sperat ca d-soara Andries va rezista tentatiei de a se da mai scolita in ale francezei decat altii. N-a fost sa fie.
Despre meci ? Amandoua echipele s-au temut. Era firesc pentru primul joc. In privinta Rapidului se simtea o batalie interioara intre dorinta de a face un meci mai bun decat Steaua si frica de a nu primi vreo lovitura. Francezii au lasat printre altele si impresia ca n-au fortat. Au fost cateva momente in care a parut ca daca isi pun mintea pot marca. Baloanele strecurate printre picioarele lui Rada, faza la care Pauleta „si-a potrivit-o cu mana”, ca sa nu spun si eu ceva de genul „coup de main”.Iar Razvan e nesimtit daca declara ca PSG s-a aparat cu 6 fundasi „fara rusine”. In ce regulament scrie ca esti obligat sa te aperi numai cu 3 sau cu 4 , ca sa nu-ti jenezi adversarii ? Treaba noastra era sa le dam gol si daca bagau turnul Eiffel in poarta.
Gresim mult daca ii desconsideram pe francezi cu sintagme de genul „printisori scapatati” si alte cele. Ati vazut ce se intampla cand ii consideri pe Real Madrid o echipa de papagali. Nu cunoasteti pe de rost numele afro-francezilor de la PSG ? Mai asteptati un pic. Cine auzise de Drogba, de Diarra sau de Essien cu cativa ani in urma ? Mie cel putin Edouard Cisse mi-a placut grozav asta-vara in Germania. Aseara a intrat tarziu, nu stiu de ce.
E usor de zis ca poleitii cu un antrenor de vodevil erau de batut. Asa a parut pentru ca ne-au ramas pe retina de marti seara si de acum 3 saptamani doua echipe absolut invincibile in fata noastra.
Problema Rapidului n-a fost lipsa atacantilor de altadata. Unde erau ei ? Despartiti de linia de fund de o linie de mijloc in care Lazar a fost singurul care a jucat. Aici a fost problema.

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:24

@Jarod

Nu ai nici cea mai mica idee despre ceea ce inseamna „Parazitii”. Nu intelegi nimic din muzica si din mesajul lor si te trezesti scriind despre ei. In lipsa altor surse de informare, poate ti-ar prinde bine sa citesti si blogul lui Adrian Georgescu.

Embrion (8 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:28

Gerorgero:Atunci u nu esti fan fotbalul romanesc.Crezi k nu este bine ptr romania sa luam puncte sa scoatem capul in Europa?????Dak echipele romanesci joaca bine creste si imagine fotbalului din Romania.Parerea mea k u gandesti k doar Steaua trebuie sa joace bine in cupele europene si knd europa se gandeste la fotbalul romanesc sa se gandesca la Steaua.
Gresesti dak celelalte echipe romanesti nar juca bine in Europa poate nici Steaua nar fi foarte puternica,nar mai avea ambitie si ar iesi din cupele europene din grupele uefa k oricum ei au ajuns cel mai departe.Eu unul cred k rapid a facut performanta anul trecut datorita motivarii k Steaua a ajuns in optimile cupei uefa in 2005 iar steaua a eliminat p betis datorita motivarii foarte mari prin faptul k rapid eliminase cu o zii inaite p hamburg.Anul acesta dinamo sunt foarte motivati si vor ajunge departe in cupa uefa.Adevarat tin cu echipele romanesti atat timp kt steaua este ink in cupele europene.Anul acesta va fii dupa parerea mea cel mai bun an al romaniei in cupele europene dupa coeficent.Sunt fan Steaua insa noi nu suntem ink la nivelul Italiei k atunci suporterii milanezi sa doreasca eliminare kt mai timpurile a rivalilor din cupele europene!!

Nemesis (16 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:28

Cum poti sa ai tupeul sa zici ca Rapid e mai buna ca PSG…

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:32

@Embrion

Sincer, nu doresc neaparat sa piarda celelalte echipe romanesti… ba chiar le doresc sa ajunga in liga campionilor sa simta si ei diferentza… in rest, pur si simplu nu ma intereseaza…

Jarod (6 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:42

Georgero, daca ai citi mai atent poate ai si intelege.. Ideea era ca plagiaza Parazitzii.. nu intru in polemici cu nimeni pe aici dar intru luminarea ta.. mai citeste o data.. Am idee, nu am.. fie la mine..

epigonul (7 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:46

mda, tipic pentru tine, d-ra geniala… se pare ca in abisurile mintii tale suferi de un complex de inferioritate… prea de tot incerci sa iesi in evidenta. asa ai facut si in trecut cand te plimbai cu punga de bani pe la fotbalisti, precum stim noi cine!
o femeie cu adevarat inteligenta nu incearca sa arate cu orice pret acest lucru. ma refer si la stilul articolelor tale, cat si la dialogul tau cu „francofonii”. daca unul ti-a reprosat sensul lui coup de foudre, tu ai sarit repede sa-i gasesti si lui greseli gramaticale, exprimandu-te tot in limba lui voltaire. epatare la maximum… totusi, atat de infantil, nu crezi? sau, hai sa renunt la „rautacsime”, copilaros!

Red Dog (4 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:46

Copii, vad ca nimeni nu sesizeaza cel mai important lucru..ce i-a lipsit Rapidului aseara pt a invinge pe PSG..e Nicolae ala pe care dl copos, in foamea lui de bani l-a „praduit” la francezi. Cu Nicu in teren, Rapidul invingea sigur aseara, pacat…campionatul nostru da din ce in ce mai putini jucatori adevarati…si cand ii avem ii dam pe 5 lei (acelasi lucru pr spurky cu Ogararu).

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:48

@Jarod

mie mi s-a parut ca-i invinovatesti pe „Parazitii” pt faptul ca unii vin si injura pe bloguri… in fine, poate nu a fost asa

si in orice caz, singura solutie ar fi o logare cu user si parola, altfel cred ca si cei de la gsp stiau f bine ce-si asuma cand au deschis blogurile astea… la urma urmei si dobitoceala face parte din libertatea de expresie si daca s-ar dori, probabil ca s-ar limita intr-un fel sau altul astfel de postari…
nu inteleg de ce cei natangi ar trebui sa fie opriti de la a-si exprima gandurile, asa limitate cum sunt ele 😀

danielsan (4 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:57

slabut articol… pacat maria, ai dovedit ca esti geniala, dar numai cateodata, calitatea articolelor tale oscileaza, uneori foarte bune , alteori foarte slabe. Nu
sunt de acord cu tine, il critici pe moldo si pe buga fara sa mentionezi faptul ca fara ei si golurile lor , rapidul nu ar fi fost in grupele uefa si nici chiar pe locul ocupat acum in liga I. Sunt cei mai buni jucatori ai rapidului in momentul de fata si trebuie respectati.
asteptam articole mai bune din parte ta maria, nu ne dezamagi.

adi27 (1 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 9:58

auziti..scuze de intrebare,e un pic penibila…nu imi spuneti careva ce numere s-au publicat azi in gazeta la concursul ala cu taloane,ca nu am mai gasit-o nicaieri in oras.Va multumesc mult

Embrion (8 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:03

Parerea mea k o mare problema nu sunt injuraturile ci mediatizarea excesiva a unu incult cu bani:Gigi Becali!!Cat se poate de serios acum cateva zile mia spus sormea care este clasa a 6-a k toti colegii din clasa ei vor sa fie k Gigi Becali si ptr asta ei nu trebuie sa invete.Acesta este viitorul romaniei in care copii mici il au ca exeplu in viata p Gigi Becali un incult care a avut norocul sa faca bani.Pai atat timp cat jiji iese in fiecare zii in fata si spune k el face aia si aia si aialalta si se lauda k are avere d 500mil dolari c pot sa invete copii?Acesta este exemplul ptr a reusi ptr ei
nu un om cu carte.Iar asta este si vina politicului care nu ofera nimic tinerilor studenti care termina o facultate si care au rezultate.Gandirea ptr ei este simpla:jiji a facut bani fac si yo.Prin acest mesaj care a deviat complet d la subiect ma adreses ziaristilor care nar trebui sal mai mediatizeze p acest om care vrea sa devina presedintele Romaniei. Un om care ar trebui sa dispara din viata politica romaneasca si din fotbal.

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:04

oricum, revenind la articol, bestiala faza cu „Coposul galic” :))))

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:08

Parca-l si vad pe Coposterix cu potiunea magica :))

Embrion (8 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:11

Georgero:Te dezamagesc:(( Doar Jiji are potiunea magica sasi faca jucatorii razboinici:))

ovidiu p. (12 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:20

ei, lasa ca, fata de steaua, e cu totul altceva!! e adevarat, ca si termeni de comparatie, e clar! psg e pe undeva, pe la genunchii lyonului, dar n-am vazut pe ghencea nici un galben pentru un fault ca cele ale lui mafeti sau rada.
e umilitor pentru stelisti, sa stea la coada la vestiar, sa faca schimb de tricouri cu spaniolii. diferenta de atitudine dintre steaua si rapid este cea care s-a vazut pana la urma. poate ca steaua ar trebui sa se mute intr-o tara in care s-au legalizat casatoriile intre homosexualii.

marcel (57 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:21

E ridicol cind patima pentru echipa favorita te orbeste incit sa nu recunosti adevarul, spus chiar si de o femeie care se da geniala.
Privet de peste Prut!

Pleoapa-Stelist…si ce daca (4 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:42

Rapid!!!:)) auzi ce echipa tare!!!suntetzi varza mai obositilor!!!!

vasilica (75 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 10:48

S-a vazut si in campionat principala problema a Rapidului e atacul.
Ei joaca foarte defensiv e bine asa dar la mijloc si in atac au probleme mari. In primul rand Zicu inca nu e copt. Poate cu antronorul potrivit ai putea scoate din el jucator de football adevarat dar eu nu cred ca Razvan are experienta necesara sa indrume un jucator tanar. Iar in atac Moldovan e prea batran. Iar Buga in pare rau el e prea impresar si neserios ca si Zicu de altfel.
Deci la legatura dintre mijloc si atac e problema.
Oricum success Rapid pe mai departe parerea mea e ca au sanse bune de calificare daca bat in urmatorul meci acasa.

xxxx (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 11:13

Suporterii tip Gabi nu ar trebui sa mai fie lasati sa scrie pe acest blog.
La toti acesti indivizi le spun un singur lucru „Sa va fie rusine”.
Daca nu va place ce spune dra Andries nu-i nici o problema…dar trebuie sa va exprimati in halul asta ?
Daca pregatirea nu va permite sa va exprimati in mod civilizat mai bine nu mai puneti mana pe calculator ca oricum gazeta nu va da faliment din cauza asta. Eu unul sunt de acord cu ceea ce a scris dra, adica PSG a fost o echipa de batut iar Viorel Moldovan (in acest meci) nu a jucat bine.
Va place sau nu acesta este adevarul.
Cu stima si respect pentru dra Andries si pentru toti suporterii civilizati (indiferent de echipa pe care o simpatizeaza) pentru ca am vazut ca exista si asemenea suporteri.
Consider ca ar trebui sa existe si un administrator care sa filtreze ceea ce se scrie ca sa nu se mai publice chiar toate tampeniile debitate de oameni cu coeficient de inteligenta scazut.

paco (7 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 11:31

am inteles ca rapidu a avut ghinion la singura ocazie,probabil k au avut ghinion pt k nu e mircea lucescu antrenor la psg

ax (1 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 11:34

si mie mi-e pofta de capsuni….

Mircea (24 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 11:40

Facem greseala sa judecam echipele romanesti prin prisma performantelor de anul trecut, cand au fost si meciuri de exceptie, executii de exceptie, sansa in fata unor adversari puternici:
-Rapid a facut intr-adevar un meci bun, peste ce a jucat pana acum in campionat; PSG s-a aparat supranumeric, exact in stilul echipei FC Arges, anul trecut in meciul cu Steaua, cand MM Stoica plangea de mama focului ca Argesul a ales tactica apararii.
-trebuie sa intelegem ca echipa a jucat totusi peste ultimele evolutii si ca este in crestere de la meci la meci; ca toti vrem o noua calificare, asta-i alta problema, se va vedea daca vom fi in stare in meciurile din deplasare.
-M Andries vorbeste de „printisori scapatati”; eu am vazut totusi o echipa care putea pune mari probleme pe contraatac; poate incerca sa faca comparatie intre presa de sport din Romania si cea din Franta, daca tot este asa de subtila; trebuia sa scrie un articol inainte de meci, nu dupa, cand toata lumea se pricepe si isi da cu parerea; trebuia remarcat ca Rapidul a jucat totusi ceva fata de ce joaca momentan in campionat, si nu fata de cum a evoluat anul trecut. Dar astai stilul romanilor, mistoul in prim plan.

Georgero (96 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 11:49

cat imi place expresia cu prisma… suntem cei mai tari… „cu sigurantza” 😀 toti avem prisme si ne uitam prin ele… asta a pornit de la nea ovidiu cu limbajul lui, cam lemnos, uneori…

QFWFQ (1 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:14

Salit, Maria! Pina la urma, se cam confirma nivelul nostru: 0-0 cu PSG e cam tot aia cu 0-3 cu Lyon. Pina una-alta, ma amuz facind un exercitiu de imaginatie: cum ar arata Steaua cu patron Copos si Rapid cu patron Gigi Becali.

Embrion (8 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:23

QFWFQ:Steaua cu patron Copos nui avea p Radoi,Nicolita,Goian sau Dica ptr k la zgarcenia lui Copos acestia plecau d mult la primele oferte mai serioase.Iar Jiji ar fi plecat d la Rapid la cate emotii cauzeaza aceasta echipa.Si plus k navea cum sa reziste la Rapid datorita suporterilor care lau contestat si p Copos daramite unul k Becali.

carl sandburg (1 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:33

sa-mi zici daca.ti place, Maria
Circopitecus patronus!
Reprezintă cu caz inedit pentru antropologia modernă. Un caz revoluţionar, edificator asupra originii noastre. El reprezintă regresia. Trecerea fidelă de la Om la Maimuţă. Circopitecus patronus, este numele de alint al speciei rare. El sălăsluieşte în fotbal, dar şi în politică.
Atunci când manifestă interes pentru ambele domenii, combinaţia este explozivă. Comportamentul devine animalic, vocabularul bălos devine armă. Gesticulaţia se aseamnă cu cea a unei maimuţe, iar vrobele, devin scâncete, urlete ameninţătoare. Sprâncenele i se întind a revoltă, pumnii sunt fluturaţi în aer – un fel de flamură a războiului.
Ziua, individul, îşi părăseşte vizuina, şi umblă numai în haită. Se ocupă de acte caritabile, dă dovadă de bonomie, este generos cu semenii, pentru ca noaptea, pe la talk-sho-uri, să se transforme într-un vârcolac veritabil. Fără a mai fi nevoie de lună plină! Nu cunoaşte gustul ruşinii, nu are mustrări de conştiinţă.
Da, ei sunt printre noi. E suficient loc, şi la Antipa!

Mircea (24 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:39

Copos este un zgarcit declarat, chiar face o chestie de lauda din asta
Nu stiu de Gigi sa fie totusi un generos: a vandut un jucator cu 3 mil si a luat jucatori ieftini, tocmai in ideea unui profit.
Cu loturi subtiri, nici o echipa nu rezista in CL.

vasile (4 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:05

Eu m-aş amuza teribil dacă Maria Andrieş, pe care o văd la fel ca „domnul Ovidiu”, s-ar ocupa odată niţeluş de Adrian Mititelu. O avertizez la ce se expune, deşi nu cred c-o afectează prea tare, comentariile de pe acest blog imunizînd-o: A.M. are în Craiova un ziar, ai cărui rudimentari angajaţi sar imediat la gîtul oricui atentează la onoarea patronului…
Chiar aşa, d-ră Andrieş, nu e plictisitor să scrieţi doar despre echipele bucureştene şi cea naţională?

pistone (2 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:06

De cand te-am vazut la o emisiune cu NASparliUL am inteles ca tu esti puiul viu nascut de gaina lui Cristoiul ma-sii si hranit cu iaurtul din cornul lui Behcalicul neuronic.Este prea mare coincidenta,in acele vremuri parintii vostri schimbau rulmentul din mana cu topitopiula din gura.Imaginea de vaca indiana violata de animalul cu memelushele de taur o sa ramana in analul televiziunilor de la care voi gaozetarii sporurilor lingeti suplimentul alimentar pe care motanoaicele Felicsulei nu o sa-l dea niciodata.Degeaba ai aere cosmopolitane,cand cineva te intreaba pe frantuzeste care-i organigrama Gaozetei,daca Nea Papitoiu sta deasupra si Tontoloiu dedesupt,matale ai sa raspunzi ca-I menaje a troix,déjà vu.

Jack Red (54 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:28

pt. vasile

E o buna ideea. Adrian Mititelu, asta da subiect. @Amintiri din copilarie@. Ha, ha, ha. Becali e fumat, Borcea e deja un personaj de bun simtz, asa ca mititelu e de perspectiva.

Mircea (24 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:31

Draga Maria,
Tu ai oare un pic de personalitate? te-ai lasat facuta ca la usa cortului de personaje gen Mitica de la Liga si Gigi Becali in emisiunea Nasul.. de dragul cui? de dragul audientei? de dragul profitului? de ce nu reactionezi? pentru ca cei doi sunt printre cele mai bune subiecte de presa si nu e cazul sa-i deranjezi? pentru ca ar putea intra in silenzio stampa?

Si tu-i gasis pe cei de la PSG si Rapid sa-ti etalezi mistourile si talentul. E adevarat, ai talent, dar politica gazetei nu-ti permite sa scrii liber si la obiect. In plus, prea multa poezie..

nea_nelu (14 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:59

ooooo daaaaaaa, exact asta vb pe blogul altui articol. cand ziaristii ii umfla nu e bine, cand ii demonteaza iar nu-i bine? Atunci cand e bine?
Rapid tocmai a avut un meci contra echipei de pe locul 12 din Franta si a jucat exact ca nationala (a avut posesie, a presat ..dar mai greu cu golul).Daca mai tine minte cineva meciurile cu Italia din preliminarii…noi construiam de ne lua mama draq si aia ne dadeau goluri. Ori daca o echipa nu reuseste sa inscrie inseamna ca a jucat prost. daca joaca prost trebuie criticata. Exigenta ziaristilor, a publicului, a patronilor de club, a antrenorilor pana la urma va duce la mai bine.
Fatuca asta scris chiar un articol bun, realist.Reactii : vreo doi i-au bagat la carne in frigider de zor

mujotutun (200 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 14:04

@moi meme (n-am accentul circumflex), supsonez ca stii si lb. romana: esti o prezenta absolut uluitoare. Punerea la punct a fost grozava. Multumesc!
PS: ai Babel fish?:-)

Mircea (24 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 14:04

Sa fim realisti:
-val individuala a lotului psg e ceva peste lotul rapidului; ca i-am dominat este ok; ca nu am castigat este vina formei atacanilor.
Era posibil sa vedem si ceva gen Rapid-Constanta, si cei de la PSG sa dea un gol pe contraatac. E adevarat ei sunt pe 1 in camp frantei, da rapid unde este in camp romaniei.
In concluzie: un meci de lupta, si calificarea se joaca. rapid e in crestere sinu poti vedea cresteri senzationale in joc intr-un timp scurt.

mujotutun (200 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 14:08

„Landreo” (dupa modelul T.R.O.): „sunteti favoriti!”. Adica perciuni, cotlete, intelegeti bine ce-a vrut omu’ sa zica!

Comentează