Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cutiile milei

Ministerul de Interne a dat clubului Dinamo cinci milioane de euro pentru modernizarea arenei din Ştefan cel Mare. Încă o soluţie de moment, încă o rezolvare ingenioasă, pe banii contribuabilului, care în loc să clarifice mai rău încurcă problema stadioanelor.

[…]

vineri, 13 octombrie 2006, 6:18

Ministerul de Interne a dat clubului Dinamo cinci milioane de euro pentru modernizarea arenei din Ştefan cel Mare. Încă o soluţie de moment, încă o rezolvare ingenioasă, pe banii contribuabilului, care în loc să clarifice mai rău încurcă problema stadioanelor.

Chestiunea trenează de ani buni. Ministerele nu numai că au altele pe cap, dar se pare că au şi fonduri la discreţie, ca să se mai uite la cîteva milioane de euro, virate în contul SA-urilor din fotbal. Rapid a primit două milioane de euro de la Ministerul Transporturilor, pentru renovarea stadionului din Giuleşti. Sigur, din aceste trainice tovărăşii, îi iese şi statului ceva. De exemplu, 700 de euro pe lună chirie din Grant, echivalentul a vreo 988 de pungi de seminţe, după calculele Academiei Caţavencu.

La Steaua, situaţia e diferită, dar la fel de instabilă. Stadionul e concesionat pe termen scurt, iar modernizarea a fost suportată de conducerea clubului, în jur de două milioane de euro. Ministerul nici nu ia, dar nici nu dă. Pentru că Gigi Becali pune condiţii: cere şi terenul din jurul stadionului. Şi, surpriză, de data asta, Armata nu mai vrea să cedeze nici o palmă din pămîntul ţării, nici măcar la schimb.

Chestiunea trebuie tranşată o dată pentru totdeauna şi în mod egal pentru toate echipele. Steaua şi Armata, Dinamo şi Internele, Rapid şi Transporturile, toate aceste dependenţe ar trebui să fie de domeniul trecutului. Fotbalul românesc are nevoie de arene moderne, nu de cutii ale milei bugetare. De tratament corect, nu preferenţial de la stat.

Concesionarea pe termen lung ar fi o soluţie, chiriile veritabile ar fi o soluţie. Dar, cine ştie, poate pe şefii de cluburi îi interesează mai mult circul decît arena, îi tentează mai degrabă cîştigul imediat decît profitul în perspectivă. Poate ministerelor le place să ţină piciorul în pragul fotbalului. Poate guvernului încă îi place să controleze toate sectoarele de producţie, îndeosebi pe cele care produc imagine.

Între statul proprietar unic şi statul proprietar fraier, trebuie să existe o cale de mijloc, un parteneriat între public şi privat. Dar mentalităţile vechi, gen mica mare ciupeală de la stat, „noi ne facem că investim, ei se fac că iau chirie”, sînt încă puternice. Şi în ministere, şi în cluburi. 
Cît despre un stadion nou pentru”naţională” vom putea vorbi peste vreo cîţiva ani. Iar de văzut îl vom vedea peste alţi cîţiva ani, modelat artistic din gogoşi ieftine. Stadionul ăsta a devenit un fel de Fata Morgana care apare numai în conferinţe de presă, o mascotă de fier-beton cu care Naşu’ ne dă în cap, de cîte ori e întrebat ce varietate de mentă freacă în federaţie.

Comentarii (329)Adaugă comentariu

dirk kuyt (1 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 10:59

felicitari maria andries!… in general, nu neaparat pentru acest articol

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 11:18

Frustrati sunt unii,ai dreptate si…needucati sunt mult ami multi.Aici este si locul domnului de care ai spus mai spus.Unii isi permit sa jigneasac pentru ca atata ii duce capul,dar cei mai periculosi si ”soiosi” sunt cei care jignesc pentru simplu motiv ca li-se pare ca statutul lor de oameni bogati si de ”vedete”le permite acest lucru.De ei trebuie sa ne scape si sa ne fereasca acesti tineri jurnalisti precum T.R.U,MARIA,BUZARIN,TOLONTAN…etc.Am mai scris si acum cateva zile despre acest aspect.Noi suntem mici si fara putere…Ei par insa puternici,dornici,dar lipsiti de curaj! Am putea sa facem singurul lucru pe care ni-lputem permite si anume sa-i incurajam si sa-i facem sa para mai frumosi chiar si in ochii lui Emi,care nu cred ca este chiar asa de nevolnic precum au aratat-o randurile de mai sus.De ei ne intereseaza…cei din ”sleahta” noastra.De domnu dragomir…nu trebuie sa ne batem capul,cu toate ca el ne-a cam batut …in cap…ani de zile pe vremea cand activa in M.I.

bau (3 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 11:41

probabil ca cei care fol cuvinte insultatoare in aceste comentarii sunt niste idioti,idioate indiferent ca sunt stelisti,dinamovistii sau alte cele…Forza Steaua

vladutzghe (2 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 11:53

Cerseala!! Mincinosii de la Dinamo nu baga un leu!! Fura fiecare cat poate dupa care ne intoarcem la stat ca poate pica ceva iar!!
Nu era mai potrivit sa cumpere nu stiu cate masini sau benzina pentru cele existente de 5 mil de RON?
Adica 1 milion jumatate de euro pentru politisti era in plus? Nu aveau nevoie de banii astia?
Bataie de joc.

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 11:54

Ok! Deacord cu tine,dar vezi ca tocmai ai jignit si tu :P.Trebuie sa incercam sa -i aducem mai aproape de realitate,nu sa le raspundem asemeni lor.Dar asta-i alt subiect.Ce facem noi cu stadioanele alora?Ne va intreba oare cineva daca suntem deacord sa contribuim ?De ce nu anuna cate 1 euro sau mai multi de la toti suporterii lor,caci si asa zic ca sunt din ce in ce mai multi:))).Unde-or fi ca eu mai mult de 10.000 nu cred ca sunt.Vorbesc de suporteri aici,adica de cei care chiar sunt cu inima alaturi de culorile lor.De ce nu deschid un cont in care sa depuna mai intai borcea,turcu,dinu,copos,Dorna:P…etc,apoi restul ”milioanelor” de suporteri?

panzer (20 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 12:14

mai femeie……pe langa faptul ca IQ-ul tau pare ca scade vertiginos de la o zi la alta, imi dai senzatia ca scrii articole doar cand ramane un coltz de ziar liber si cand, bineinteles, gasesti ceva de inventat sau de inlocuit (euro cu ron). te sanctioneaza cineva pt kestia asta?? neglijentza in serviciu….
bai fratilor, M.I. da bani la Dinamo din bugetul aprobat pt M.I……nu de la pensii, nu de la sanatate, etc…..ce face M.I. cu banii lui e numai treaba lui…..

panzer (20 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 12:17

aa……are cumva ioanitzoaia bucurii la tine, mai mario?! ca parca nu prea ai ce cauta la gsp altfel. nu esti tu frumoasa, da la varsta lui cred k esti de ajuns. bafta cu mosu…..sa ne mai scrii 20 de ani de aici incolo

Lucian (1 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 12:25

offf mai maria in ce lume traiesti tu !?
ati acuzat pana acum statul ca nu se implica sa faca stadioane sau sa le reconditioneze si acum????
offf mai maria in ce lume traiesti tu !?

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 12:32

Unii chiar cred ca banii de la Dinamo vin de la pensii si prostii de alea…Nu este adevarat. E adevarat ca nu e normal, dar asta e situatia actuala si nu se poate corecta imediat. Dar sa stiti ca daca si-ar plati datoriile la stat Petromidia, Tractorul si asa mai departe, ar fi acolo peste 500 mil. euro. Ce sa mai vb. de datoriile cluburilor(Stelisti, se aude?). Steaua are datorii impresionante la stat, actionarii lui Dinamo or fi ei cum or fi, da macar au platit o parte, e mai mult decat nimic.
Asa ca nu va faceti griji de banii vostrii din impozite(si dinamovistii le platesc 🙂 )

Apropo. Laura, stii din experienta ca Maria s-ar descurca bine pe centura? Esti chiar proasta, am vazut din cateva mesaje cat te duce capu…macar stai dracu deoparte, nu te baga ca proasta in seama.

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 12:38

Dan72, ai dreptate, fotbalul nu este o prioritate, si probabil ca multi au aflat pe pielea lor ce jalnica e politia. Dar la momentul asta, decizia a fost luata si nu o poate opri nimeni. Ramane doar sa speram ca pe vitor o sa fim in rand cu Europa. Cluburile sunt SA-uri deci ar trebui sa aiba profit(care nu este declarat pt. a nu se plati impozite). Macar daca l-ar investi, asa ar primi ceva facilitati fiscale…Dar profitul trebuie IMPARTIT intre actionari si punct.
Asta e situatia actuala.

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 12:40

Apropo”’panzer”! Germania si …germanii,dupa razboi au pus toti banii in reconstructia tarii d.p.d.v economic,social…etc… si apoi au facut stadioane.Se pare ca aici e diferenta dintre noi si restul lumii.Noi nu vrem fabrici si locuri de munca,ci stadioane unde sa mergem sa spargem semnite si sa injuram copios in timp ce semeni de-ai nostrii mai putin norocosi se zbat prin spitale din lipsa de dotare.Stii ca daca sotia unui barbat ii face bucuria de ai aduce pe lume acestuia un copil,toate cele necesare ingrijirii mamaei si copilului se cumpara din cea mai apropiata farmacie?Asta s-ar putea asocia ,la fel de usor cu indeea ta de buget al M.I.Deci…ai un salariu(un buget,sa-i zicem)si faci ce vrei cu el…cumperi,vata,glucoza,pampersi,medicamente…etc…si asta ,bineinteles dupa ce statul iti opreste bani pentru asigurari de sanatate,care apoi se duc la finante,care apoi ii da la M.I sa faca stadion lui dinamo si rapid!Aici eu nu sunt deacord.”Cand tara arde,baba se piaptana”,ar spune unii!

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 12:50

Exact”reddog”.Eu nu spun ca nu-i aceasta situatia.Eu spun ca nu este normal ca toti sa dam bani pentru ceva la care nu raliem.Si asta cu atat mai mult cu cat altele ar trebui sa fie prioritatile statului.Eu sunt microbist si vreau sa vad,si-mi place fotbalul,dar vreau sa vad si eu patroni adevarati de club,nu ministere.Sunt stelist si nu ma feresc sa dezaprob comportamentul uneori atipic al patronului,dar sunt nevoit ,totodata sa-i apreciez dorinta si patosul pe care-l pune.Si-a dorit echipa asta si nu a cerut bani de la Ministerul Apararii.Iar de datoriile pe care Steaua le are…eu cred ca nu este cazul sa discutam.Cel putin eu,caci nu prea ma pricep si nu stiu ce s-a intamplat acolo.Stiu doar ca iaraasi nu era normal ca pe timpuri toate castigurlie obtinute de echipa de fotbal,spre exemplu,sa se imparta la tot clubul.Cand Becali a vrut sa cumpere ,a vrut sa ia doar sectia de fotbal si iar cum si normal mi-se pare…fara datorii,caci nu erau facute de el.Cine le facuse trebuia sa le plateasca.Sa fim seriosi…cand cumparam o masina,nu o cumparam si cu maenzile ce trebuia sa le plateasca vechiul propietar.Oricare dintre noi ar fi procedat la fel.

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 13:03

Corect. Dar, legal, cand preiei o societate preiei atat activele cat si pasivele(datoriile). Oricum, ai dreptate, sectiile de fotbal s-au separat de Cluburile Sportive. Stii care e partea chiar proasta? Datoriile erau mici, au ajuns asa datorita penalizarilor…

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 13:13

Asa este”reddog”,insa nu cumparatorul este de vina,ci vechiul propietar,adica tocmai aceste Ministere,care astazi sunt subiecte de discutii.Eu nepricepandu-ma prea mult la active si datorii,nu pot face altceva decat sa ma repet spunand ca daca cupar un garaj al unui propietar,eu nu ma oblig sa-i platesc si tertele datorii sau sa-i preiau si litigiile legate de bucata de pamant pe care acesta a fost amplasat.Bineinteles ca si aici sunt puncte slabe,dar…traim inm Romania,nu?Si tocmai deaceea eu nu sunt deacord c odata facuta o greseala,in loc sa se invete din urmarile ei,noi sa venim si sa fim obligati sa acceptam altele si…altele.Sa-ti mai spun,daca te intereseaza,un aspect pe care iarasi eu nu il inteleg.De ce se lamenteaza aceste ministere de stadioanele in posesia carora se afla?Nu au fost ele facute oare tot din banii romanilor?A platit cumva vreun ministru postdecembrist ,sau actual,vreun ban din propiul buzunar?Stii care este problema?Eu cred ca ar trebui date oamenilor…nu stiu in ce mod,dar cert este ca nu le vad rostul in cadrul ministerelor.Cred ca acestea au alte treburi mai importante ,precum securitatea si apararea,decat investitia in stadioane.Asta sa ramana in grija lui becali,borcea.copos,sau cine o fi ei.acestia sau altii.Numele nu prea conteaza.

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 13:20

Sa fim seriosi!! F.BI-ul ,C.I.A-ul,Scotland Yard-ul,Jandarmeria franceza,italiana,germana…etc nu stiu sa aiba cumva echipe pe care sa le sustina cu bani din propiile bugete.Doar aici in estul Europei se mai mentin aceste structuri..vezi Rusia,Bulgaria,Ucraina,Polonia chiar…si poate si altele.

dragoss (2 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 13:24

Este a 2 a oara cand „GENIALA???!!!” asta scrie un articol pentru care isi este injurata la greu. A mai fost si articolul care indemna la uitarea Unicului Capitan, in care vorbea in numele sau.
Doamna, mai bine ai pleca la o revista pentru femei. Nu iti ai locul in prea sportiva.

panzer (20 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:03

Dan72, meritzi un premiu……esti foarte destept.
premiul este o noapte cu mariandries.
apropo, maria asta ar merita sa se duca dupa catalin haldan, daca tot stie ce vrea el, si isi da cu pararea in numele lui, saracu…..

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:06

Dan72
Cam asa cum zici… Dinamo are pista de atletism si e folosit si de CS Dinamo, dar nu cred ca nu s-ar putea ajunge la ceva compromis; Ghencea si Giulesti n-au…se pot folosi doar la fotbal. Nici eu nu prea vad ce ar putea face Ministerul Transporturilor cu Giulestiul de exemplu…Adica a fost echipa CFR-ului dar azi nu cred ca mai e vreo legatura…Nu vad de ce stadioanele nu ar fi vandute cluburilor. Oricum nu sunt chiar usor de intretinut, si intretinerea sunt sigur ca ministerele o fac, poate pe Ghencea nu, dar la celelalte doua sigur asa e.
Problema e ca noi am preluat sistemul comunist de care spui tu, ca in Rusia, Ucraina, Bulgaria s.a.m.d. Pana sa ajungem si noi ca-n vest mai dureaza…

un om (1 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:08

Extraordinar! A trebuit ca o femeie sa puna punctul pe „i” intr-o tara de barbati dobitoci….Ba tampitilor, banii astia trebuie sa ajunga in alta parte (spitale) nu la stadioanele voastre unde va bestializati. D’asta ati iesit asa pentru ca mamele voastre v-au nascut in locuri insalubre in loc de spitale cu dotari moderne….

Zoro (3 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:11

Reddog,
Cand preiei o societate – preiei activele si pasivele conform raportului dat de proprietar/vanzator (care ar trebui sa se bazeze pe bilanturi, expertiza contabila etc). Orice alta datorie catre terti – pe care proprietarul nu o evidentiaza in contractul respectiv – nu intra in sarcina ta, ci ramane in sarcina fostului proprietar. Asta e chiar o practica uzuala in lumea corporatiilor mari care isi vand divizii, pentru care ar fi greu sa evidentiezi exact cat profit/pierderi au generat in cadrul corporatiei mama.

Exista chiar un principiu de drept – „buna credinta a cumparatorului” – care il exonereaza pe acesta de responsabilitatea de datoriilor ascunse catre terti – cu exceptia faptului cand vanzatorul poate dovedi ca a instiintat expres cumparatorul despre acestea (si implicit aceste pasive intrau in sarcina cumparatorului odata cu tranzactia). Evident, asta e litera legii, care l-a salvat pe Gigi (acum nu ca am fi naivi sa credem ca Paunescu nu stia de datoriile lui FC Steaua, dar daca nu i le-a transferat in mod legal noului proprietar inseamna ca a ramas cu ele in curte si trebuie sa raspunda; daca a agreat cu jiji ca acesta sa preia datoriile, atunci sa prezinte actul si gigi nu are nici o scapare – trebuie sa plateasca).

clau (7 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:13

numai epave… bravo Maria ! cum se zice, ai pus punctul pe ” I „

panzer (20 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:14

cine dracu ar trebui sa renoveze stadioanele, daca sunt proprietatea ministerelor, adica ale STATULUI??? nu cumva tot statul? vorbiti degeaba.cui ii convine sa repare masina vecinului, de exemplu, doar pentru ca i-o da si lui sa se plimbe o zi pe saptamana?

maryusdanyel (1 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:16

inka nu inteleg de ce ati inventat kestia asta cu blogurile ca sa injure toti idiotii…pacat…cineva ar trebui sa sorteze toate comentariile

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:22

Zoro, am intrebat si eu acuma pe sora-mea, ca e in domeniu :)) Cica daca Paunescu i-a ascuns lui Becali datoriile e asa cum zici tu, Gigi il poate da in judecata si poate fi pus la plata datoriilor. Daca Becali stia de ele, trebuie sa le plateasca el. :))
Totusi, iar o sa atrag atentia ca mare parte din acele datorii sunt penalizarile pentru neplata, cumulate dupa multi ani. La fel si la Rapid si Dinamo ca la Steaua. Cele 3 au impreuna datorii impresionante…

forzza DICA (3 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:44

tot timpul astia de la dinamo si rapid se cred mai smecheri ca nu baga bani in fotbal da tot ei o sa aiba de suferit. Sper ca Becali sa continue modernizarea stadionului ghencea si sa le arate ca tot steaua o sa aiba un stadion de liga campionilor. Foryya steaua 2-1 pt steaua in meciul cu real

ceconteaza (6 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:51

Fa fmm, vorbeste de steaua, daca de DINAMO nu-ti convine nimic

seby-yo (20 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 14:54

apucate fato de altceva ca, cu aste anu prea esti la curent, numa ce auzi si tu de la alti colegi de ai tai

Burzum (18 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 15:03

Ar fi chiar tampiti actionarii lui Dinamo sa investeasca intr-un stadion care nu e al lor. Daca ar apartine clubului stadionul, banii ar trebui sa vina de la suporteri dar cum nici aceastia nu au asteptam (re)evolutia economica. Nu stiu ce e asa de mult de comentat. Cat despre draga noastra ziarista : imi pari foarte paralela cu fenomenul.

matenho (4 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 15:43

mai Maria io nu zic articolu nu-i rau scris si ideea e buna, dar tu scrii prea frumos si prea bine pentru mizeria din fotbal. Asa ca lasa-te de meseria asta si treci la alt fel de jurnalism ca-i o lume prea murdara pentru tine. Si cu privire la faza cu stadioanele, io zic ca fiecare echipa de club ar trebui sa-si primeasca stadionu pe care joaca cu conditia sa investeasca o anumita suma de bani in el si sa devina al ei. Nu sa se dea bani care sa disparaprin mainile unor oameni precum opos, Borcea si altii si stadioanele sa ramana in aceeasi stare.

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 15:49

Au fost cativa mai sus care se amageau. Nu chiriasul, ci proprietarul trebuie sa faca modernizarile. Foarte amuzant. Pai credeti ca borcea, badea sau copos ar vrea sa devina proprietari ai stadioanelor??? In nici un caz. Nu pana nu sunt modernizate. Pai are borcea inima sa dea 20 de mil. sa faca stadionul?? Nici intr-o mie de ani. Asa, mai bine il face statul, iar mai apoi probabil vor tipa ca din gura de sarpe ca stadioanele trebuie sa apartina cluburilor. Deocamdata, numai becali vrea stadionul, si a si bagat bani acolo. Neavand garantie. Vreau sa stiu cati dintre voi ar facut chestia asta, neavandu-l nici macar concesionat pe 49 de ani, cum spune legea. Asa-i ca nu sunteti viteji.
Si inca ceva, milioanele astea de euro, care se iau de la buget, puteau fi folositi in alta parte, si cu mai mult folos. Scoli noi, dotari in sistemul de invatamant, cursuri de perfectionari pentru profesori. Iertati-ma daca eu cred ca educatia e componenta principala a unei societati. Sau ar trebui sa fie. Atata vreme cat sunt scoli unde nu exista apa curenta sau chiar energie electrica sau sunt harti pe care mai scrie Republica Socialista Romania, nu vad cum nu trebuie sa ne sesizam. Becali are multe defecte. Inteligenta minima, mod de manifestare neanderthalian, fatarnicie de multe ori. Dar macar n-a avut vreodata nesimtirea sa ceara ori sa astepte BANI de la buget. Iar asta spune multe despre ceilalti patroni. Nu stiu cum ii mai rabda pamantul. Iar pentru aia care o tot dau inainte cu datoriile Stelei, aia nu se iau de la buget. Intra la creante. Si Steaua, ma rog, noua societate, e cu platile la zi. Si platile alea sunt cu mult mai mari decat a achitat Dinamo sau Rapid……
Si inca ceva: daca ati cumpara o casa noua, iar mai apoi ati afla ca aveti nu stiu cate milioane la gaz, curent etc., datorii nefacute de voi, le-ati plati. Iar dispare vitejia, asa-i?
Nu e prima oara cand postez pe tema asta….. E o sfidare clara. Adica d c sa accept eu, care poate imi place formula 1 sau polo-ul, ca o parte din impozitele mele sa mearga la Dinamo spre exemplu, pentru care cotizeaza si astazi angajatii MI. 1 sau 2%, nu mai stiu exact. Si sunt convins ca sunt chiar si dintre ei care n-ar dori ca situatia asta sa continue. Ma rog, ei au superiori. Noi nu. Asa ca nu trebuie sa stam deoparte si sa acceptam bataia asta de joc.
The way I see it…… federatia trebuie sa faca un stadion al echipei nationale, probabil Lia Manoliu. Din propriile fonduri. Unde sunt banii aia din calificari???? D c nu-i intreaba nimeni?De fapt poate nici nu mai are rost. Sa faca un plan de investitii cu tinta 2015, nu ma intereseaza, sa atraga sponsori etc. Nu ca vrem Finala UEFA in 2009 – bine ca a picat – dar banii ii iau de la buget. Ca s-a tot luat de la buget, si nu se vede nimic – infastructura 0 in tara asta.
Iar la cluburi, situatia e si mai clara – cesionare sau chiar dare in proprietate – tineti minte celebrele vanzari pe 1 euro, cand am dat noi proprietati mult mai valoroase – iar apoi cluburile, in speta patronii, sa investeasca atat cat vor, cat ii tine inima sau cat ii lasa buzunarul. Sa vezi atunci ce vor da Copos si Borcea din colt in colt nestiind pe unde sa scoata camasa.
Pentru ca, nu va suparati, si eu mi-as face piscina. Dar sa vina primarul sa mi-o sape. Multumesc de intelegere.
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:10

Bine spus,Cronos!! Sa-ti spun eu unde sunt banii de prin calificari:in buzunarele smecherilor care i-au gestionat si in…CASA FOTBALULUI lui dragomir,ca asta-i lipsea.Sa joace acolo pe holurile acelea somptuoase.Megalomanul ceausescu traieste si respira inca prin ”porii”astia care au ramas in urma-i.Ii trebuia casa mare lu Dragomir,dar nu are unde juca si in nesimtirea lor mai vor ,inca bani de la buget,invocand ”fenomenul” fotbalistic…”ambasadorul” tarii peste hotare.Suntem mojici si ne meritam soarta atata timp cat mai avem inca gandiri ca a celor de mai sus(se stiu ei)Deaceea singurul orizont al romanilor este strainatatea si asa va ramane atata timp cat ”fostii” sunt inca la putere,iar oamenii care vor sa arate cu degetul prin articolele lor, bataia de joc de la nationala,parsivenia lui dragomir,sandu,borcea…etc,precum si cum vor fi romanii furati pe viitor de un minister corupt,acesti oameni,spuneam sunt muscati si ironizati de lingai fara scrupule,fara educatie si …fara vreun scop anume decat acela de a iesi in evidenta in orice fel si nicidecum de a incerca sa-si puna in miscare neuronii si sa vada adevarata lume in care traim.

panzer (20 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:12

pt. Dan72
in primul rand, se scrie „stii”, nu „sti”.
in al doilea rand, du-te pe la scoala intai, apoi mai vb.

EL TIGRE (81 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:20

BAAA CE FREZA SI-A FACUT DICA,ARE CREASTA!!!HA HA HA CU TARANU NU TE JOCI,A DAT FRAIERU DE GEL HA HA HA

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:22

Aaaa, bineinteles…. Dan72. Toata lumea stie unde-s banii. Iti dai seama ca e la mintea cocosului. Numai ca pe cuvant ca n-am cum sa tac si sa gandesc ca o sa treaca si asta, cum au trecut toate celelalte. Ca daca imi place curlingul, poate as da bani sa se faca un patinoar din acela pe care il vedem la Eurosport. Sau poate n-as da. Dar trebuie sa fie alegerea noastra. Nu a alesilor nostri. Nu-i ierta Doamne, ca STIU ce fac!!!
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:25

Cronos, becali a bagat 2 milioane in stadion si va scoate vreo 10 cu participarea in liga…nu mai vorbi de vitejie, e afacere.

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:25

Mama ce destept esti domnule Panzer. Daca imi spui si functia sintactica a lui „I” din postul lui Dan72:”…care au ramas in urma-i” esti mare frate. Arunca cu piatra daca esti imaculat. Dero – scoate cele mai frecvente 99 de pete.
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

EL TIGRE (81 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:28

Ba da ce va luat grija de banii contribuabililor,de 16 ani tot ne arde aistia cu tot felu de taxe si impozite care intra pe dreapta si va-ti dat voi seama acum!!!Ce dracu asta e tot un motiv de cearta intre dinamovisti si stelisti,ceilalti pt.noi nu exista

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:29

Da Reddog. Ai dreptate. „A bagat” nu „a cerut”. Cred ca aici e ideea centrala. Ca o sa scoata profit sau ca a scos deja nu e treaba noastra. Sa faca si la Dinamo si la Rapid la fel.
A se observa ca am scris numele echipelor cu majuscule. Respect celor 3.
Numele patronilor le-as scrie cu „caractere” de 3 dar nu ma complic. Sila si lehamite in ceea ce ii priveste.
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:31

Nu El Tigre. Nu „ne-a luat grija” pentru banii contribuabililor. Ci pentru banii nostri. Cine vrea sa dea bani, sa dea. Sa se faca referendum – who cares. Numai ca trebuie sa avem posibilitatea de a alege.
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:37

Cronos. Macar tu le-ai scris cu majuscule. Asa am facut si eu la numele echipelor, si asa fac si la numele proprii, cateodata nu apas SHIFT ca lumea, sau mai gresesc la scris. Ma enerveaza in schimb Dan72, (cu care chiar am discutat ceva daca ai vazut mai sus, ca incearca sa-si impuna doar ideea lui), ca scrie Dinamo si Rapid cu litere mici si Steaua cu litera mare. Sa fim seriosi…nu se face. Imi pare rau sa spun dar in tara asta sunt mai multi stelisti decat microbisti. Microbistii pot fi obiectivi…

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:40

Si nu cere nimeni bani pt. Dinamo de la buget. De fapt, pt. vanzarile din 99 pana azi Dinamo ar trebui sa aiba bugetul asigurat pt. mult timp de acum inainte, dar au luat ei banii si i-au impartit, sau ce au facut…

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:41

Nu atac suporterii stelisti, dar sa nu sara ca arsi…cand s-au facut alte lucruri mai mari cu bani de la buget de ce nu au sarit ca arsi?

panzer (20 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:46

becali a prejudiciat statul, prin schimbul de terenuri cu armata……si banii aia probabil au ajuns la steaua..
mai bine iti da ministerul, decat sa furi….

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:46

Ce meci bun face Marica. Gol + pasa de gol.

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:47

Football is a way of life Reddog. Sa-l traim cu adevarat. Ar trebui sa facem front comun impotriva infractorilor de la varf. Si sunt multi. Al dracului de multi. Si nu numai in fotbal. Lucrez in presa si te asigur ca „fotbalul” e mic copil pe langa ce se intampla in Consiliile Locale si Judetene. Fonduri SAPARD, SAMTID, BERD deturnate; concesionari de terenuri in functie de culoarea ochilor si de firma de la care isi iau hainele. Transport public oferit firmelor la care actionari sunt chiar consilieri. Si mai sunt atatea despre care am vorbit sau am scris, incat sunt obosit.
Ca sa nu mai vorbim de ceea ce se intampla la nivel guvernamental.
Divide et impera!!! Asta e principiul pe care isi bazeaza actiunile politicienii si oamenii din fotbal. Atata timp cat nu vom fi uniti, vom fi in continuare calcati in picioare.
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

Reddog (114 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:55

Oh, sa nu incepem. Exemplele sunt multe, le vede fiecare, sunt peste ror in jurul nostru. Despre Consilii, stiu si eu. Asa cum zici, sa facem front comun. Ajuta-te singur, zic eu. Adica daca noi nu luam masuri, n-o sa vina altcineva sa-i schimbe, nu?

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 17:03

Panzer, tocmai ce am citit postul tau in care iti exprimai parerea – daca poate fi numita asa – despre Maria Andries. Te-ai descalificat din start. Imi cer scuze ca am postat ceva care sa ti se adreseze. Iar acesta este ultimul post. Imi mai cer scuze ca ti-am spus „domnule”. Nu am cum sa intru in dialog cu tine, pentru ca mi-as incalca principiile exprimate la finalul fiecarui post. Verticalitate si toleranta. Din pacate misoginismul, sexismul si segregarea pe orice tema INTRA in contradictie cu cele doua. Si din pacate tu cred ca n-ai mai fost „lasat” sa „intri” de multa vreme.
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

Cronos (13 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 17:05

Io fac ceva Reddog… Merg pe jos. Nu mai merg cu autobuzul. 🙂
Unde mai pui ca e si mai sanatos.:)
Be vertical but tollerant!!!!!!!!
Be vertical but tollerant!!!!!!!!

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 17:07

Nu sunt aici pentru a-mi impune ideea”reddog’,ci pentru a-mi exrima opinia si a mi-o sustine.Fiecare este liber sa gandeasca cum pofteste.Sau vrei sa impui o regula gen”nu va luati de selectioner”.E democratie ,dragule.Si asa cum si eu sunt nevoit sa suport cu stoicism injuriile altora pe strada,in tramvai ,sau la stadion,asa trebuie sa faci si tu.Treci,deci peste ceea ce scrie ”dan 72” si citeste ce-ti convine.Ai auzit si tu draga”PANZERE”?Tie ti-am promis ca nu-ti mai raspund,caci stiam de la bun inceput la ce ma pot astepta de la tine.Aici …TASTAM(uneori chiar mai repede),dragutule,nu scriem,iar daca doresti sa ne comparam nivelul de pregatire te invit la un concurs gen”Stii si castigi”.Nu am sa-mi canalizez atentia asupra scrisului mai mult decat am facut-o pana acuma.Oricum,nu asta facea tema subiectului,care vad ca de departe…te depaseste.

Dan72 (60 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 17:13

Despre scrisul cu majuscule…iar nu-ti bate capul si nu te enerva degeaba.Asa scriu si am sa scriu numele tuturor celor care pentru mine nu inseamna nimic.Asta este,n-ai ce-i face.E forma mea de respingere.Prefer asa ,decat sa injur sau sa jignesc.Intotdeauna am fost un dusman a celor care s-au limitat la asi marginaliza si chinui semenii si pentru mine,cu asta se confunda tot ceea ce tine de ”marele”club…dinamo.Iar in ceea ce priveste rapidul o fac pentru ca sunt o aschie sarita din gardul din Stefan cel Mare.

Comentează