Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

„Naţionala” contra naţiunii

Mircea Sandu dă vina pe fanii stelişti pentru atmosfera proastă de la ultimul meci al „naţionalei”. Dacă nu erau steliştii, erau rapidiştii sau dinamoviştii. Şeful FRF e un om norocos. Întotdeauna vina pică pe alţii. Pentru proasta relaţie a „naţionalei” […]

luni, 9 octombrie 2006, 7:00

Mircea Sandu dă vina pe fanii stelişti pentru atmosfera proastă de la ultimul meci al „naţionalei”. Dacă nu erau steliştii, erau rapidiştii sau dinamoviştii. Şeful FRF e un om norocos. Întotdeauna vina pică pe alţii. Pentru proasta relaţie a „naţionalei” cu propriul public e de vină numai publicul. Iar pentru criza de imagine a „naţionalei” sînt de vină doar cei care au nefericita inspiraţie să se uite spre acea imagine. Păi, da, se uită, în loc să se prosterneze. Şi se uită cu un ochi critic. Iar naţiunea i-e datoare cu priviri adoratoare domnului Sandu şi domnilor Goe din anturaj.

Criticile, înjurăturile, furia, nervii şi spumele din Ghencea sînt urmarea firească a politicii de izolare dusă de Sandu şi Piţurcă. Cei doi au învrăjbit „naţionala” şi cluburile. Au procedat în aşa fel încît prima reprezentativă nu mai reprezintă o ţară, ci nişte mofturi. Au rupt toate punţile dintre echipă şi suporteri. Silenzio stampa şi meciurile la Constanţa n-au fost ideea fanilor stelişti. Nici defavorizarea sistematică a jucătorilor din campionat, nici selecţiile la ambiţie.

În loc de ordine şi strategii pe termen lung, cei doi manageri n-au făcut decît să scuture grijulii scamele albastre ale blitzurilor de pe reverul stranierilor. Au ridicat în jurul „naţionalei” un zid de compromisuri, de mîini care se spală una pe alta. Au secretat o gogoaşă de mătase murdară în care au învelit viaţa scandaloasă de la lot. Fumatul, beţiile, bătăile şi jucătorii care se scot singuri de pe teren nu le-au inventat fanii bucureşteni.

Aşa se face că avem o „naţională” la mîna vedetelor, nu vedete la îndemîna „naţionalei”. O „naţională” care nu mai e credibilă ca „naţională”, aşa cum nu sînt credibile mica machetă a marelui stadion şi finala Cupei UEFA la Bucureşti. Nu, oricum ar socoti, Naşu’ n-a plătit în Ghencea pentru înjurături. De fapt, n-a plătit, ci a început să încaseze roadele activităţii frenetice de pînă acum. Incompetenţa se plăteşte, elucubraţiile se plătesc, dusul cu zăhărelul se plăteşte, şi dusul de nas. Lipsa de performanţe se plăteşte, de asemenea.

În loc să se ocupe de galeriile „granzilor”, de ce nu se interesează Sandu şi Piţurcă de fanii „naţionalei”? Unde sînt? Unde au dispărut cei care-şi secau piepturile de aer înainte de primul fluier, cei care se mînjeau cu tempera pe faţă, cei care îmbrăcau în galben aprins stadioane pline pînă la refuz? Ce s-a întîmplat cu ei, cu fanii de treabă? Cine i-a alungat? De ce nu mai vin în Piaţa Universităţii? Din cauza fanilor stelişti?

Nu cumva s-au apucat să ţină cu alte echipe, să freamăte numai la meciuri mari, să aibă emoţii numai cu adversari puternici şi să se uite plini de speranţă înainte, nu plini de regrete înapoi? Nu cumva s-au ataşat de alte stadioane, în lipsa prelungită nepermis a unui stadion naţional modern? Degeaba aşteaptă Sandu provincia, pentru că „naţionala e mai respectată acolo”. „Naţionala” mai are de tras ca să-şi recapete dreptul la respect şi la încredere din partea românilor, din Bucureşti sau de aiurea.

„Cred că echipa naţională este mai respectată în provincie” — Mircea Sandu

Comentarii (183)Adaugă comentariu

taranu bucuresteanu (12 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:06

@Boomer
Nu am fost in Timisoara, dar am auzit ca aveti un oras fain…Dar mesajul meu a fost altul.

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:06

Cosmin: daca si u ai sti liba romana ti-ai da seama k un cuvant citat se pune tot timpul intre ghilimele uite ceva de genul „romaneste„ „romaneste” deh frate e urat sa te bagi intr-o cearta fara sa ai lectiile facute 😉

dementhor (104 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:06

in sfarsit un post reusit…de cand citesc gazeta de cele mai multe ori ai dat-o in bara…asa e daca se juca pe stefan cel mare erau injurati stelistii daca se juca in giulesti erau injurati rapidistiii si tot asa…da totusi ce vina are mircea sandu??ce vreti sa faca??sa mai faca el vreo 11 copii pe care sa-i faca fotbalisti??astia sunt jucatorii pe care ii avem cu astia jucam…si stadion?/de unde sa faca daca ministerul nu da bani…??

Raddu_AdyY (20 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:07

*limba ,e de la somn

Boomer (11 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:08

Ti-am inteles mesajul… da’ sa stii ca avem si bodegi de lux… :))

Gambler (1 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:10

Articol foarte bun parerea mea. Relele fotbalului romanesc nu sunt neaparat „fitele” unor anumiti jucatori. De exemplu si din pacate e cel mai reprezentativ: Mutu. Este un mare talent e adevarat. Daca nationala Romaniei are nevoie de Mutu…asta e cu doua taisuri. Nationala are nevoie de jucatorul Mutu care trebuie sa recunoastem a castigat niste meciuri in trecut prin executii remarcabile. Dar Mutu pe deasupra talentului extraordinar pe care nimeni nu il pune la indoiala are mari carente in comportament. Ma refer aici la scandalul cu drogurile de pe vremea cand era la Chelsea sau cel mai recent cu bataia ce a avut loc la ultimul meci al nationalei. De asta nu are nevoie nu neaparat nationala ci Romania in general. Mutu ne reprezinta si noi nu suntem asa. Problema este de ce a ajuns nationala sa depinda de anumiti jucatori. Pentru ca nu am dezvoltat centrele de copii si juniori, pentru ca stadioanele multe din ele sunt deplorabile, pentru ca exista prea multe lucruri necurate in fotbalul romanesc (parerea mea) si nu in ultimul rand pentru cei care conduc fotbalul romanesc lasa aceasta stare sa se propage. Nationala Romaniei trebuie respectata ea ne reprezinta. Daca era normal ca unii jucatori sa fie injurati? Nu. daca Mutu trebuia fluierat de un stadion intreg? Nu. daca o merita…parerea mea dupa joc si dupa comportamentul lui din ultimul timp…da. Nationala Romaniei nu va fi neaparat mai respectata in provincie ci mai mult privita ca pe ceva nou ceva ce oamenii nu au mai vazut. Si ma intreb si eu oare…de ce nu se purta nimeni asa cu generatia de aur desi faceau si ei greseli ca indivizi. Eu cred ca pentru aveau rezultate, ei cereau respect prin ceea ce faceau pe teren.

Boomer (11 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:10

@dementhor

crezi tu ca erau injurati rapidistii in giulesti??? :))) Hai ca asta-i tare… 😛

taranu bucuresteanu (12 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:13

@Boomer
stiu asta. toti amicii mei care au fost in TM au spus ca este cel mai misto oras din Romania, asa ca nu imi fac griji in aceasta privinta.
oricum, daca nationala va veni sa-si faca de cap la voi, mi-ar placea sa-i puneti si voi un pic la respect. sa vedem atunci pe cine vor da vina?!

jiji (1 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:17

sanduleee esti o mizerie de om duci fotbalul romanesc de rapa !!!!!!!!!!!

Boomer (11 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:21

Stii care e treaba? cel putin asa o vad eu… Timisoara a fost, este si va fi interzisa cainilor… dar asta nu ne-a impiedicat, un stadion intreg, sa-l aplaudam in picioare pe Florentin Petre, la un meci Poli-dinamo cand a dat dovada de omenie si caracter oferindu-i tricoul unui copil in scaun cu rotile… Daca nu l-ai taxat pe om cand a gresit, ulterior mi se pare tardiv… Adica acuma, va veni nationala si poate va face un meci bun… Ar trebui sa-l injuram si noi pe Mutu ca acuma 2 ani s-a drogat? Pe Sandu l-am taxat ori de cate ori am avut ocazia… si am fost printre primii care am facut-o… probabil ca de acolo ne si tragem ponoasele… Daca nu vor juca, cu siguranta nu vor fi pupati in frunte, doar doar or mai veni sa joace si cu Olanda aici… De asta poti sa fii sigur…

Cosmin (12 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:33

tema pt raddu_adyy: cate greseli gramaticale sunt in textul de mai jos??

„Bagamiash scoteamiash ,impingeamiash in Consuelo . . . Fratilor trezitiva ca prin asta nu ajutati cu nimic . . ” uite…am pus ghilimelele…tot de la somn:P

wolf (1 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:35

Ce vina are Sandu ca o mana de idioti au injurat jucatorii? Prea se da vina numai pe Mircea Sandu. Lumea o sa vina la stadion cand asa zisele galerii or sa fie evacuate pt totdeauna sau o sa dea afara vreo 20 din ei care nici nu au ce manca acasa si vin la stadion ca sa le mai dea patronii cate un banut!

Discobolus (3 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:39

„Daca nu erau stelistii, erau dinamovistii sau rapidistii”. Asta e tare ! De unde o stii Mariuca asta, nu-mi explic. I-o fi soptit nea Ioanitoaia – baga si tu niste dume p-acolo sa nu zica astia ca sunt singurul care ii apara pe spurkkati.

Pana una alta au fost stelistii si poate ca ar fi cazul sa fie si pedepsiti pentru prostia si nesimtirea de care au dat, inca o data, dovada

Daniel (123 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 0:56

Ovidiu Ioanitoaia spunea zilele trecute intr-un articol „sa nu spunem ca e rau cand e bine”.

Romania a batut cu 3-1.Suntem pe primul loc in grupa.Pana miercuri cand stam.Dar peste aproximativ o luna jumate vor sta si bulgarii si olandezii,noi vom juca cu Luxemburg si vom fi iar pe primul loc.Dupa 4 meciuri.

Piturca are in palmares la echipa nationala 35 de meciuri din care 21 victorii 9 egaluri si 5 infrangeri dintre care 3 in meciuri amicale.

Piturca l-a facut pe Marica titular.Care inscrie!Pe Goian.Pe Ghionea.

Piturca a uitat de temporizare iar Romania joaca ofensiv.Placut.

Cativa suporteri au injurat pe Ghencea.Atat!Opriti-va!

Incetati campania asta impotriva lui Piturca si implicit a echipei nationale!Sau voua va e dor de temporizare si de Anghel Iordanescu lingand icoane??

Cosmin (12 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 1:01

bv daniel!

B0ssu (15 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 1:08

Hmm… articolul are si parti bune si parti rele… Sunt de acord ca politica dusa de Sandu si Piturca este una paguboasa(de la convocarile care sunt tot timpul cel putin interpretabile pana la izolarea echipei natioanle) dar nici nu pot sa fiu de acord cu atitudinea publicului bucurestean… nijte tarani inculti si retardati. Echipa natinala este unica si este a tuturor. Nu au dreptul taranii din capitala sa injure jucatorii doar din cauza lui Piturca sau a lui Sandu sau a ostilitatilor care exista intre echipele cu care tin ei!!!
Deci, drraga Maria, cu toate ca de cele mai multe ori sunt de acord cu parerile tale, acum iti zic asa: mai cugeta un pic!!!

nistor gabriel (2 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 1:15

pana la urma din cate am vazut aici fiecare e cu zona lui, unii cu „provincia”, unii cu capitala.
cu parere de rau spun k nationala nu o sa fie fluierata, sau nasu nu o sa fie injurat, in provincie.
incerc sa vin cu un exemplu:
nationala a jucat in bucuresti, iar acum lumea si in special publicul de pe ghence poate sa aprecieze o daruire pt echipa.de ce credeti dvs k a fost aplaudat lyonul desi a batut cu 3-0?ma intreb in peluza nu erau aceeiasi ” drogati de la meciu cu belarus???
dar bashini de jucatori k mutu nu au ce cauta cu figuri la nationala..
de coman nu se spune niik cand injura steaua dupa fiecare meci (nu conteaza bate, pierde el injura steaua), de galeria rapidului nu se spune niik atunci cand il injura pe radoi , chiar daca nu joaca cu steaua…
iar pt provincie nationala e k si cand ai duce acum o dacie 1100 in africa, lumea ar fi incantata, ar mai spala-o numa sa mai stea pe la ei..
pe cand daca vii in romania cu o dacie 1100 te injura lumea, mai face si misto de tine..
asa k stati linistiti, nationala (de bere, whiski, femei si cocaina) o sa fie adulata in provincie.iar lu sandu ar fi instare sa-i angajeze cateva fetite sa-i faca bot numa k sa mai joace echipa pe acolo:)))
o intrebare:marica nu a jucat si el la dinamo???, rat nu a jucat la rapid?, ei de ce nu au fost injurati? se vede cine se daruieste si vine pt chipa nu pt femei si bautura ieftina in tara
mai ganditi-va
iar articolul este extraordinar.
un simplu bravo

Observator (1 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 2:22

Ceea ce scapa din vedere semnatara articolului si foarte multi dintre cei care comenteaza aici este ca au fost atacati (verbal sau cu diverse obiecte) doar jucatorii ne-stelisti. Nu exista nici o legatura cu conduita din cantonament sau extrasportiva a unuia sau altuia. Cea mai buna dovada este situatia lui Coman, cu el ce-au avut? S-a drogat si el, a fumat in cantonament, a batut vreun chelner? Nu, singura lui vina este ca joaca la Rapid. Deasemenea nu cred ca suporterul care vine la stadion (si se aseaza unde e localizata de regula o anume galerie) sta sa faca rationamente atat de sofisticate cum pretinde autoarea, sa huiduie jucatorii pentru ca e Mircea Sandu arogant sau Piturca intra mai tot timpul in silenzio stampa. Problema adevarata este faptul ca atitudinea, caracterul si educatia (sau lipsa ei, mai degraba) a unui anume patron si al unui anume manager de club s-au transferat si asupra suporterilor, care oricum de abia asteapta sa fie incurajati in atitudini din acestea pentru a se da in stamba.

aisberg (3 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 2:25

Parerea mea …ca cea mai buna echipa nationala …este apararea stelei , linia de mijloc a rapidului si atacantii de la dinamo …si apropo de faza cu injuratu’ nationalei ..parerea mea ca au facut bine ce au facut …ca lasand la o parte scorul am vazut toti …cat se chinuie echipa romaniei cand joaca …. mutu da e bun ..dar intai trebuie sa arate respect si sa nu se mai creada buricul pamantului …ca deastia nu avem nevoie!
P.S. puteti sa ziceti ca sunt idiot , etc ..dar totusi …sa fim seriosi ..nationala nu poate emite nici un fel de pretentie …daca nu joaca cum a jucat primele 20 de minute ….noi dam 2 goluri si reducem turatia …altii dau 13 si tot vor sa mai inscrie (cam ce a facut Germania) …si cam toate echipele din CL …asta fac incearca sa inscrie cat mai mult nu sa pastreze avantajul …noi suntem pe invers ..si ne mai mira …ca spun cei din afara ca suntem cu 50 de ani in urma!

Andrei B. (6 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 3:39

Felicitari Maria pt articol . Cand se va mai auzi in presa despre „nationala” si nu o sa fie vorba despre vre-un divort , vre-un partaj , niste nopti „fierbinti” cu pornostaruri sau in cluburi de noapte cu „prafurile” de rigoare , sau cine stie ce amarat de barman batut cu rangi invelite in prosoape si amenintat cu rudele din lumea interlopa , poate ca atunci aceasta „natioanala” va merita atentia noastra , pana atunci „sa le fie rusine” , si sa nu mai indrazneasca sa calce in Bucuresti .

avem-avem (64 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 3:53

si inca ceva…….ca spunea nu stiu cine ca nationala e mai respectata la Timisoara……sincer nu cred ca e mai respectata la Timisoara (tinand cont de faptul ca o nationala de borfasi e o nationala de borfasi peste tot) ,E LUMEA MAI CIVILIZATA ATAT TOT

JOHNSON (4 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 6:14

De la o vreme nu mai pot sa-l aud vorbind pe Chivu,orice se intampla pe mapamond trebuie sa fie consultat Chivu… care cu glasu-i plangacios si sfatos ne filozofeaza,ne povatuieste,ne da pilde de viata si ne dojeneste parinteste.Este opusul lui Mutu care doar ne suiera printre maxilarele-i surmenate cateva cuvinte de cartier si gata.M-am saturat de astia doi ca de mere acre,nu mai vreau atatea vorbe,pareri,interviuri,pictoriale si tot felul de fitze…vreau sa-i vad doar ca joaca,punct.Sa nu mai aud ca ce li s-a intamplat in nu stiu ce minut,ca l-a muscat de nas,ca a fost muscat de ureche,ca a fost injurat de mama,tata,bunica…sa joace in sali izolate fonic,pe stadioane fara stelisti sau/si fara MM pe o raza de 10 km….doamne unde s-a ajuns.

minimus (2 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 6:24

F. bun articolul dar degeaba e plin de adevaruri. Fiind in Romania ne-am obisnuit deja sa fim priviti de catre „cei de sus” (indiferent din ce institutie fac parte) ca o masa inerta a carei rare opinii nu sunt luate in seama. Ei au impresia ca totul li se cuvine doar pentru ca sunt acolo. Nu conteaza de ce sunt acolo sau datorita cui sunt acolo. E o boala care se extinde si agraveaza. Cateodata atinge si oamenii de rand care dintr-un complex oarecare se agata de tot felul de clasificari sau categorisiri absurde. De exemplu am citit mai jos opinia lui ‘ROSUALBASTRU” referitoare la provinciali cum ca provincialismul ar fi de vina pentru proasta crestere.Din pacate tocmai aceasta atitudine (care nu e deloc noua) ce imparte Romania in bucurestent si ceilalti face ca o mare parte a celor din bucuresti sa fie mai lipsiti de ceea ce fundamental defineste comportamentul uman independent de educatie, si anume BUNUL SIMT.
Asta face ca aroganta si orguliul exacerbat sa triumfe asupra bunului simt si sa denatureze in tot felul de comportamente deviante. La clasa conducatoare acestea se manifesta prin ignorarea celor carora li se adreseaza de fapt iar la „suporteri” prin violenta fizica si de limbaj.
Am pus suporteri intre ghilimele fiindca nu ii consider a fi asa ceva. O adunatura de oameni colerici, violenti, frustrati si atat de prosti incat fac rau chiar ecipelor pe care spun ca le sustin nu pot fi considerati suporteri. Atat timp cat nu se va face curatenie eliminandu-i de pe stadioane (ca in Anglia) acestea nu vor putea gazdui adevaratii suporteri cei care tocmai din bun simt s-au retras neputand suporta violenta, vulgaritatea si lipsa totala de ratiune a celor ce se autoproclama suporteri.
Despre „cei de sus” nu mai am nici o speranta de a se putea schimba. Influenta lor malefica transformand orice infuzie de prospetime in sistem.

cynic (6 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 6:49

nu va mai agitati oameni buni(daca puteti),Mircea Sandu nu pleaca de la federatie pana nu sterge toate neregulile pe care le-a facut in acesti ani,14 parca.

Jack Red (54 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 8:58

Genialo, felicitari pentru cum ai scris de actiunea Ciinilor Rosii la liceul Vulcanescu. Zi-ne si noua, nu cumva tii cu Dinamo?

Jack Red (54 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 9:02

Johnson
Ai dreptate cu Chivu asta.
Chivu nu mai e de mult fotbalist. E un saculetz cu grasime care greseste flagrant. E pirnaie, ce sa mai…. de aia e ca si dat afara de la Roma. Sa vedem cine se fraiereste cu el sa-l cumpere.

Marian (22 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 9:24

Bun articol. Sper ca il citeste si Mircea Sandu, Mitica Dragomir, Ionut Lupescu, Florin Prunea si jucatorii „Nationalei”. Federatia Romana de Fotbal a ajuns domeniul feudal al lui M. Sandu. Am crezut ca au incetat interesele personale ale acestora la echipa dar, din contra, iar a inceput sa umble prin cantonamente cu Giovani Becali iar se fac selectiile pe ochi frumosi.

Misha (1 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 9:28

Sint suporter stelist. Nu sint de acord cu cei care au venit la meci, doar ca sa injure jucatorii rivalelor, la fel cum nu sint de acord cu cei care produc incidente pe stadion. Cu Mutu e alta discutie. Vad ca nimeni nu spune care ar putea fi cauza acestor injurii la adresa rivalilor. Vedeti cum se saluta galeria, atit in Giulesti, cit si in Stefan cel Mare. Meci de meci, la orice schimbare, sau la final, jucatorii merg la galerie si striga m… Steaua. Chiar nu se asteptau sa fie injurati? Si jucatorii stelisti au fost injurati pe Giulesti, la meciul cu Olanda, si nu s-a mai facut atata tam-tam.

Jack Red (54 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 9:34

Misha
Dar, dar in giulesti, nationala a luat bataie. Adica, hai sa zicem ca suporterii mai aveau un motiv sa injure.

alex (10 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 9:44

suporterii stelei trebui-e sa fie atenti in urmatoarea perioada
sandel..este de capabil sa faca mult-e abuzuri sub pretext-ul ca suporterii stelei sant violenti si trebui-e reeduca-ti
ca un-ul care a fost pe stadion la romania-belarus va pot spune ca nici 10% nu este adevarat din ce sa spus

balenawilly (1 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 9:46

scriu aceste randuri cu o lehamite mare,parca imi incremanesc degetele pe tastatura,de ce??, tre sa comentam jocul de picioare al nationalei si scriu si din provincie…fratilor trezitiva cu o astfel de natinala ratam si acest turneu final,acum incep meciurile adevarate,iar daca la incalzire am jucat asa vai de noi.mutu nu vroia sa dea drumu la minge sau nu putea,marica nu a vrut sa l vada liober pe dica ,kocsis na stiut ce sa faca cu mingea,chivu se impiedica in gazonul prea bun din ghencea……cel mai bun de pe teren a fost coman,parerea mea.geniala scrie binee e geniala dar toti gresim daca mai si muncim

somi (3 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 10:07

bravo Maria!
esti buna, foarte buna!!!

Horus (2 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 10:31

Excelent!!! Nu puteti trimite cate o copie la fiecare „erou al neamului” de la „nationala”? Si, evident, acelasi lucru si la federatia incompetentei, al coruptiei si nerusinarii care este FRF? Dar copilului avorton al lui mucescu, care a numit suporterii prezenti la meciul cu Belarus ca fiind „niste imbecili”? Nu se sesizeaza nici o comisie a aceluiasi vesnice FRF?
Va rog continuati; intradevar sunteti geniala!

Lev Bazil (46 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 11:22

Nu, nici vorba, articolul este inca unul din seria nesfarsita de andriesisme. Intr-o tara atat de debusolata ca a noastra, nu e de mirare sa afli oameni care, desi aparent stau drept, judeca stramb. Andries nu merge la baza, care baza e asta: exista in Romania un numar imens de animale, mitocani, nesimtiti (vezi cartea colegului d-sale); parte dintre ei vin pe stadioane, unde se manifesta cum vazuram. Daca Mutu a fost huiduit pentru, sa zicem, binecunoscute „merite”, ce vina a avut Coman? Si, citit din perspectiva lui, de om modest si sportiv exemplar, articolul nu e o mizerie? Inca o data spun, mai mult decat articolul in sine, ma oftica postarile favorabile; suspectez ca majoritatea acestora provin de la huliganii de rasalaltaieri, gen Horus (!)

caine (11 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 11:24

Inca o mostra de la „geniala” andries. acum incerca sa-i scoata pe fanii stelisti aruncand vina pe Mircea Sandu. Bineinteles ca un asemenea geniu in ale gazetariei nu putea sa fie de partea majoritatii care au condamnat atitudinea spurcaciunilor din ghencea ci trebuia sa ne arate ea de fapt cum stau lucrurile. Dupa articolul precedent, continuarea este fireasca.

arnad (2 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 11:34

rusine mircea sandu si piturca niste spagari nenorocicti care nu stiu altceva decat sa dea vina pe altii !!!mie rusine ca sunt roman exact ca aceste doaua zdremte de oameni !!!!hai fratilor sa facem revolutie pt ai da jos de la frf pe acesti hoti

Popica (9 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 11:49

Abia astept sa vina porcu asta de Sandu la Timisoara si sa ma auda cand o sa-l injur din strafundul plamanilor,pentru ca asta merita un personaj incapabil de autocritica,o jigodie fara coloana vertebrala dar cu mult Jack in organismul sau infect. ASTA E PROBLEMA NATIONALEI NU SUPORTERII.

adevarul (48 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 11:49

„genialo” ne dai shi una „calda” dupa cum se vede……acest articol nu are cum sa fie scris de aceeiashi persoana care a scris la pers 1 despre catalin hildan in ziua comemorarii acestuia!ti l a scris tolontan???tu marie, eshti la fel ca mutu!te crezi mare geniala,la fel cum mutu se crede mare vedeta, iar caracterele ca voi,care traiti in lumea voastra nu aveti capacitatea de a intelege ce au oamenii contra voastra ,si ce e mai penibil decat acel articol al tau e ca atunci cand gresiti va gasiti tot felul de alibiuri ,care mai de care mai penibile!……la fel cum mutu se credea nedreptatit ca e fluierat shi injurat(suporterii facand ceva obisnuit cand un jucator rateaza prea multe ocazii,shi de la ratarile lui echipa e pusa in dificultate shi chiar ia golul de 2-1), la fel te ai crezut shi tu nedreptatita cand ai scris la pers 1 despre haldan in ziua comemorarii lui, shi ti ai gasit scuze tie insati(ca suntem prea proshti,ca eshti femeie shi de aia te criticam..etc), ca doar tu nu poti greshi, tu eshti o „geniala”……………………………………………sa ti spun eu ceva, felul in care ai scris articolul era nemultumirea noastra,pt ca mesajul era lesne de inteles chiar shi pt un copil!A SCRIE LA PERS 1 UN ASEMENEA ARTICOL PLIN DE PENIBILITATI, E CA SHI CUM TE AI SUI CU FUNDUL PE MORMANTUL LUI HILDAN, SHI AI STRIGA PE UN TON OBISHNUIT „HAI MAI BAIETI, NU MAI INJURATI SHI VOI ATAT DE MULT PE STADIOANE,NU FITI RAI”……

Popica (9 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 11:50

Felicitari inca odata pentru un articol excelent. Pacat ca nu ai putere de decizie in FRF.

Daniel (123 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:21

Maria Maria!Fi antena:

Pe pagina GSP e articolul cu poza ta.Imediat sub el un articol cu titlu mare „GOALA SUNT CHIAR ORIBILA”.

Cred ca face adminu misto de tine. 🙂

Bogdan_RD (18 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:37

NU E ADEVARAT.”daca nu erau stelistii erau, dinamovistii sau rapidistii”.
Cand a jucat nationala pe Giulesti nu au fost incidente de genul asta.Spurcatii tot spurcati raman si mereu vor fi complexatii Romaniei.
MULTA M__E steaua.
DINAMO, simply THE BEST

Antistar (21 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:42

maria, sunt un fan al tau si vreau un editorial despre Isus. Sa se numeasca la fel. N-am vrut sa imi dau viata pt voi, dar m-au crucificat iudeii si romanii. Eu ce sa fac daca voi ati inteles altceva. O singura geniala m-a inteles. Te rog un editorial din asta ar fi beton. Doar sa nu te prinda australopitecul de Jiji ca ai putea avea probleme ca te legi de familia lui.

GabiKoreeanu (37 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:44

Subscriu la ceea ce a scris daniel mai devreme: Chiar nu se poate face nimic cu blogurile ce contin trivialitati? E adevarat ca ele apar aproape instantaneu, insa mai bine o intarziere de 2-3 minute, decat asa.
Sunt nevertebrate pentru care singurele cuvinte din vocabular reprezinta ce au mancat cu o zi inainte.
Nu va fie frica, nu o sa va scada rating-ul daca o sa pierdeti cateva zeci de nevertebrate.

Antistar (21 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:46

GabiKoreeanu – ar trebui sa dispara in acelasi timp articolele si editorialele cu acelasi continut mascat intr-un limbaj de lemn semi-elevat

cristi (33 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:51

oare nu incetati vreodata sa ii pupati in fund stelisti doar pt. simplul fapt ca sunt mai multi!ce ma bucura e ca aveti nesimptirea sa o recunoasteti.si nationala nu ie contra natiunii ci contra gsp,iar asta pe buna dreptate

Victor Manea (2 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:54

Puncte pe i-uri.Citindu-va realizez care e diferenta dintre un ziarist cu talent si unul mai simplu, care doar mimeaza scrisul.Al dumneavoastra e apasat, e scrijelit.

Mac (6 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:59

Bine zis. Felicitari, Maria!

UltraMihai (65 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 13:04

„Cred că echipa naţională este mai respectată în provincie” — Mircea Sandu

oare ?

Antistar (21 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 13:05

e mai respectata in provincie desigur. dar mircea sandu sigur nu

ROSIN (78 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 13:28

Chiar n-ai nimic de zis? Sau te-a vrajit vre-un pusti de la „Vulcanescu” sa „invatati” impreuna?

Comentează