Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Repetiţia e mama frustrării

Steaua s-a antrenat cu Bistriţa, iar Lyon – cu Lille. Repetiţiile lor pentru Ligă sînt folositoare, iar ale noastre – doar obositoare. În campionatele sănătoase, cum este cel al Franţei, meciurile sînt meciuri, fotbalul e fotbal, victoriile sînt victorii. Nu […]

duminică, 24 septembrie 2006, 7:19

Steaua s-a antrenat cu Bistriţa, iar Lyon – cu Lille. Repetiţiile lor pentru Ligă sînt folositoare, iar ale noastre – doar obositoare. În campionatele sănătoase, cum este cel al Franţei, meciurile sînt meciuri, fotbalul e fotbal, victoriile sînt victorii. Nu e loc de răzbunări simbolice sau cadouri cinice, de la 11 metri. Pe adversarii Stelei, rutina etapelor îi ţine în priză, îi montează pentru marile bătălii, în timp ce pe roş-albaştri mizeriile repetitive îi scot din forma de competiţie. Îi demoralizează, îi bulversează şi îi uzează aiurea.

MM Stoica şi Olăroiu au intuit corect că România nu merită o echipă ca Steaua. Campionatul nostru, aşa cum e structurat şi manageriat în prezent, nu încurajează valoarea. Taie elanurile spre performanţă şi resuscitează neruşinat „cooperativa”. Favorizează cantitatea, nu calitatea: 18 echipe, fotbal jalnic şi arbitraj şăgalnic.

Dacă te cheamă Steaua, Dinamo sau Rapid şi joci în cupe europene, programul te sufocă. În aerul stătut din Liga 1 numai echipele mediocre, fără pretenţii şi ambiţii, respiră în voie. Ceahlăul şi-a devansat fără jenă meciul cu Poli, pe motiv de nuntă în familia Sandu. Ăsta da, obiectiv, Cupa Cupelor de Şampanie, faza pe mese. Naşului să-i meargă bine, că atunci îi merge bine şi fotbalului românesc, nu-i aşa?

În campionatul Franţei, meciurile indică exact cum stă şi ce poate o echipă sau alta. Cînd Lyon cîştigă cu 4-1 înseamnă că a cîştigat cu 4-1. Cînd repetă pentru Ligă cu tribunele pline, Houllier îşi poate face reglajele, poate ajusta şi testa diverse formule de echipă. Preşedinele Aulas a asistat cuminte la discuţiile antrenor- jucători dinaintea jocului cu Lille, apoi a comentat: „Partida s-a derulat exact după scenariul imaginat de Houllier”. La noi, în materie de scenarii, antrenorii n-au nici pe departe imaginaţia arbitrilor şi şefilor de cluburi. Teatrul e asigurat de conducători, arbitrii deţin rolul principal, iar jucătorii şi tehnicienii sînt trataţi ca simpli figuranţi.

În fotbalul lui Sandu şi Dragomir, performanţele nu se pot obţine decît împotriva sistemului, opunînd rezistenţă la aberaţii şi acumulînd frustrări. Cînd Steaua pierde la limită, în nouă oameni, cu Dinamo, e clar ale cui sînt punctele, dar nu e clar a cui e victoria. Meciul cu Bistriţa a semănat a orice: simulare de fotbal, simulare de fault sau simulare de arbitraj, numai simulare de meci în Champions League, nu. După repetiţiile interne, echipele noastre pot afla un singur lucru: dacă a fost sau nu rîndul lor.

„Meciul cu Lille a fost o repetiţie bună înaintea întîlnirii cu Steaua” — Florent Malouda, fundaşul lui Olympique Lyon

Comentarii (262)Adaugă comentariu

Cineva (9 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:27

Da , djboban,, Dinamo a fost mai buna decat Steaua, de aia nu a reusit sa le dea gol cu 1 om in plus aproape 1 ora,desi Steaua juca fara multi titulari:Radoi, Iacob, Nesu, P. Marin, Nicolita si Thereau eliminati. Intr-adevar Dinamo a castigat cu greu impotriva rezervelor Stelei, meciul direct fiind cel mai important, ca inseamna 6 puncte in clasament, dar campionatul e lung.

Mister (115 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:32

Derby? Da, in teren, stie toata lumea. In tribune, nu, si iar nu poate contesta nimeni. De 10 ani cistigam detasat, prin KO, la puncte sau chiar prin neprezentarea adversarului. An de an coregrafiile PCH uimesc Romania, atit prin idei cit si prin realizare. Daca sezoanele trecute s-au remarcat realizarile ‘tehnice’ deosebite de la aniversarea a 10 ani de dominatie ultra, coregrafia cu veste alb-rosii si tricolore, sau coregrafia cu chipul Unicului Capitan la meciul din Ghencea, compusa din cartoane aranjate perfect, de data aceasta a venit rindul unei capodopere.

Dupa un sezon dezamagitor in care jucatori, antrenori si conducatori si-au dat mina pentru cel mai negru retur din istorie, iar in vara jucatori in care ne pusesem sperante au plecat la pseudo-rivale, in sfirsit avem o echipa si un antrenor de care putem fi mindri, care intr-un timp foarte scurt au aratat ca prin munca si seriozitate, fara fite si interventii, se poate realiza performanta si domina autoritar Liga 1.

Inspirata din celebra pictura a lui Da Vinci, Cina cea de taina, coregrafia s-a adresat in special jucatorilor, mesajul fiind elocvent „LA MASA NOASTRA FARA TRADATORI”. Pictura ii reprezinta pe titularii din echipa lui Rednic, demni de a sta in jurul Unicului Capitan, aflat in centru, si, evident, din peisaj lipseste chipul unui ‘Iuda’.

Pentru realizarea machetei coregrafiei, doi ultrasi din galerie au pozat separat, cu tricoul de prezentare al echipei, pentru fiecare figura din pictura, imitind gesturile fiecarui personaj, iar chipurile jucatorilor au fost decupate din poze de pe DinamoMania. In fotografia alaturata puteti vedea modelele pentru 3 dintre figurile din pictura si rezultatul final. Realizarea efectiva a pinzei, care cred ca l-ar face invidios pe insusi Da Vinci, ramine secret profesional al PCH. Rezultatul a fost o coregrafie care a uimit pe toata lumea, iar Peluza Catalin Hildan merge cot la cot cu echipa, numai victorii pe linie.

damnsmartblonde (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:34

Citesc si ma minunez….ce tampenii poate naste un articol….fiecare isi scrie frustrarile pe unde apuca…dar ce e mai amuzant e ca dinamovistii, cu toate succesele lor, spurca mai tare ca toti! Pai daca sunteti asa tari, mai Mister si tot clanul de dinamovisti, de ce va mai coborati dom’le sa ne tineti noua, astora, blatistii, teorii? Bine scria cineva, hotii striga hotii….asa, cam ca domnu’ turcu azi la tv, cand s-a luat de steaua, dar nu se prea auzea de cate gaze emanau in jur din el….Ani de zile ati furat cu nerusinare, de va stiau si aia de prin pustii, si acum va dati breji cu goluri in ultimele minute….deja vu! Ei, de fapt, eu atat am vrut sa spun: sa va dea Dumnezeu voua dinamovistilor, exact ce le doriti voi stelistilor si rapidistilor! ..Amin!

dementhor (104 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:47

stiu ca nu are legatura cu subiectu dar vreau sa apun si eu ceva…..azi s-a jucat derbyul moldovei si a fost cel putin la nivelul peluzei un spectacol total pentru prima data cele 2 galerii sau unit si au protestat impotriva jandarmerie …dar n u vad nimic depsre acest meci DE CE??ECHIPELE DIN PROVINCIE NU CONTEAZA??

Revolutionaru Rosu-Albast (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:51

Jos cu mafioti!!! Jos cu GABORII!!! Jos cu toti Impresarii de tipul lui GICA CIOLAN POPESCU care nu facE decat sa slabeasca voloarea campionatului intern,PENTRU cei ca el care traieste din export de jucatori si sustine el ca asa ajuta fotbalul romanesc.Halal ajutor!NU?

catalin iasi (8 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:52

STELISTILOR VA-TI NASCUT CINSTITI SI OBOSITI. AVETI NEVOIE SA VA AMANATI MECIURILE DIN CAMPIONAT IN TIMP CE MARILE ECHIPE JOACA CUM SA STABILIT DATELE DE JOC. VOI NU FURATI DELOC SUNTETI CINSTITI SI CORECTI PRECUM CEI 2 DIN CONDUCERE. VEDETI DE CATE ORI AU GRESIT ARBRITI PT STEAUA APOI SA VORBITI DE DINAMO. VA LASAM SA VA INTREBATI CUM SA NASCUT NOUL DINAMO, NOI MERGEM SA NUMARAM DIN 3 IN 3. 3,6,9,12,15,18,21,24,27,………….90

Revolutionaru Rosu-Albastru (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:53

Jos cu mafioti!!! Jos cu GABORII!!! Jos cu toti Impresarii de tipul lui GICA CIOLAN POPESCU care nu facE decat sa slabeasca voloarea campionatului intern,PENTRU cei ca el care traieste din export de jucatori si sustine el ca asa ajuta fotbalul romanesc.Halal ajutor!NU?
Nu ca nu as fi de acord ca jucatori din romania sa nu joace la mari cluburi din strainatate,dar astia vor sa vanda tot.

leo (12 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 21:59

Malouda nu e fundas.

Mister (115 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:02

Sa speram cu totii ca joi sa ne aratam valoarea in Cupa Uefa si sa aducem noi puncte la coeficientul Romaniei.SUCCES DINAMO SI RAPID!Nici unul dintre meciuri nu este usor,Rapid are doar un 1-0 si joaca in deplasare,iar Dinamo daca nu joaca ofensiv,de asemenea poate avea probleme.Cred insa ca publicul va fi decisiv.

dementhor (104 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:07

MA PARCA TRAIM IN EVUL MEDIU SA MOR YO…UMPLETI ZIARUL ASTA NUMAI CU NISTE DECLARATII PE CARE LE STIU PE DE ROST ….LA TELEVIZOR NU MAI SUNT TELEVIZATE CAMPIONATELE ADEVARATE DIN EUROPA….TREBUIE SA SUPORT TOATA ZIUA DECLARATIILE ASTEA OBOSITOARE DIN FOTBALUL ROMANESC …

Fara pitici pe creier (5 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:10

Tineti minte ce gaina a fost Dinamo cu Manchester United in preliminarii acum vre-o 2-3 ani?

Dinamovistii n-au nici in ziua de azi un sistem de marketing(turcu,borcea?) , dar vor sa joace in Liga Campionilor pe stadionul „Dinamo”…

Ati fost vre-odata pe stadionul lui Dinamo sa vedeti cum se vad blocurile alea muncitoresti ?

Ca sa nu mai spun ca la 27 de puncte maxime in clasament , au mai declarat dupa meci ca arbitrii ii dezavantajeaza…
Asadar cu astfel de echipa vor sa mearga mitica de la liga si altii in Champions League…

piciu’ (4 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:12

salut
nui mai criticati atat pe ziaristi … trebuie sa ii intelegem si pe ei k sunt oameni si la fel cum noua ne place barfa si sa injuram adversarii asta fac si ei in articole dar la un nivel intelectual mai ridicat… problema e ca nu o fac din placere ci pt bani… normal sa apara atatea articole despre meciul dinamo steaua k arbitru a fost pro dinamo … k fac audienta si sunt citite … pe cine doare k steaua a furat pe tata jean … sau k dinamo a fost furata cu un gol ? … important e sa se vanda articolu … asa ziaristi asa cititori …

Shogun (3 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:15

BRAVO, FELICITARI prima si probabil singura care scrie si impotriva stelei , desi sunt sigur ca ai o echipa pe care o admiri macar tu scrii despre fiecare la fel TINE’O TOT ASA !

jimmy (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:18

Articolul e scris in linia ultimelor articole ale gsp isterice pro steaua.De ce sa se amane jocul cu Bistita?Autoarea uita deliberat ca pentru a amana un meci e nevoie de acordul AMBELOR echipe. Dom’soara care „mizerii reptitive” ?Cumva parodiile jucate cu farul,jiul,vaslui etc.? CUMVA ajutorul CONSTANT acordat de arbitrii?jiji nici nu se mai ascunde sa marturiseasca ca a dat bani peste tot:arbitrii,echipe adverse etc..Cu un lucru sunt de acord ” MM Stoica şi Olăroiu au intuit corect că România nu merită o echipă ca steaua „.Deci sa plece in alt campionat.In Ucraina ar face furori.

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:21

Buna seara pt toti suporterii.K suporter stelist recunosc k acel penalty dictat aseara nu a fost de fapt dar ni acelasi timp nu sunt de acord cu acesti arbitri care ne toaca efectiv la fiecare meci pot spun k shi in acel meci cu Pitesti desi am scapat fara un penalty pot spune k am fost dezavntajati vb d greseli minore dar oricum cam la fiecare meci exista cel putin greseli minore d arbitraj .

misto (5 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:22

misto articol…..mi-a palcut….dar scrii intr-un mod prea subtil…adik insinuezi lucruri dar nu le spui….de ce nu spui ce crezi cu adevarat….dak domnul „ovi” (imi vine sa rad) te-a pus sa scrii pentru gazeta scrie….ce ai tu in cap…si de data asta nu ai mai facut comparatii ciudate….adik sa vb de pretul petrolului sau mai stiu eu ce ….ca inainte faceai comparatii de astea care nu aveau legatura cu fotbalul…..dau exemplu cand ai vb cu Becali la realitatea tv….deviasesi de la subiect la faza cu jandarmii…si cu camerele video pe stadion….in fine…imi place articolul….

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:24

Steaua a demonstrat k este o forta shi cu rezervele.Dupa parerea mea Rapid shi Steaua fac cel mai frumos fotbal din Romania.Dinamo nu joaca doar pe teren shi de aceea nu sunt de acord cand spun k sunt dezavantaji de arbitrii e o mare marlanie

pt ceilalti fani (5 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:28

pt fani celorlalte echipe….sa vedem valoarea noastra in liga….dak e asa cum ziceti….pai rapid face 1-0 cu o echipa bunicica as putea spune….iar dinamo …nu mai zic..era sa ia bataie de la xanthi…care e anonima in lumea fotbalului…de ce nu sunteti corecti…cica steaua rapid tb sa se termine 1-2…pai de ce….astia de la dinamo nu au fost in stare sa ne bata cu mai mult de 1 gol ….ce dak am stat in aparare….nu am inteles …ne invatati voi sa jucam fotbal…sau ce…si sa nu mai ziceti ca steaua e cum e ….ca nu aveti dreptate…..recunosc nu a fost penalty in meciu cu gloria….dar voi ceilalti ..restu..ati recunoscut vreodata ca echipa voastra a jucat prost….va zic eu NICIODATA….am prieteni care tin cu rapid cu dinamo….nu recunosc NICIODATA….ca echipa a jucat slab.

Tyler Durden (34 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:29

asa e, nu meritam o echipa cum e steaua. eu propun sa o desfiintam daca nu o meritam sau sa o mutam in Alaska.

GELU (5 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:29

Anti ,tu esti un mare dobitoc cu imaginatie de rapidist bolnav de aviara si care iti expui aberatiile ca un profesor cu 2 clase primare.Carraie in alta parte boschetarule…

alin (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:29

varule ce misto o fi sa se comita greseli minore … gen o lovitura libera neacordata … si sa primesti un 11m gratis sau sa fii iertat de alte 4-5 galbene care implicau si cartonase rosii… oare nai pic de bun simt … ? vb de favoritisme pt dinamo cand steaua joaca mereu in 12 ?

Tyler Durden (34 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:32

Gelu sa te manance ciroza si pe tine si pe Stiaua si pe MeMe si pe Olario si pe Fecali.

Sor (10 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:32

da lingaie mai esti, „Genialo”, cu Steaua ta cu tot, Steaua e cea mai sustinuta echipa

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:34

de fiecare data cand Corpodean a fost la centru intr-un meci a li Dinamo ia favorizat.Shi acum 2 ani nea facut praf tot in stefn cel mare.Rusineeeeeee Dinamo k nu joaca doar p teren.Eu am puterea s recunosc k Steaua a fost favorizata dar shi atunci Steaua a jucat foarte bine shi s-a compensat dar cum e s t ajute arbitrul cand vede k nu esti in stare s bati o echipa in 10 s mai elimine ink un jucator

Sor (10 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:34

ce valoare are Steaua, daca cu Bistrita are nevoie ca arbitru sa-i bage un gol?

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:36

Recunosc k nu a fost penalty dar voi recunosteti k nu sunteti in stare fara Corpodean??????//

sahdesah (3 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:36

gagico, esti stelista, esti citibila de la o posta… steaua a jucat prost cu dinamo, si va pierde la scor cu lion… steaua e trasa in jos de becali, care a scirbit o rominie intreaga, mai putin mardeiasii, pirnaiasii si manelistii… iti zic ceva, daca as fi arbitru, mai intii as fi romin, si as fura in detrimentul panaramei de machedon, care se crede si isi zice romin, cind colo este un interlop nenorocit…
hai mario andries, mai mediteaza si tu asupra evenimentelor inainte sa pui pixu in mina

Costy (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:36

D-le Olaroiu si nene MM, pe cine a mai dezavantajat arbitrii cu Gloria? sunteti culmea penibilului, trebuia sa luati bataie cu argesul, rapidul si ..egal cu dinamo…..dar aveati cu 2 pct in minus acum…..nu mai urlati..ce vreti sa se dea toti la o parte .. vreti titlul fara fotbal…greseli ale naturii ce sunteti…nu ati jucat absolut nimic in campionat…rusine sa va fie cu pretentiile voastre….iar sezonul trecut ati cumparat meciuri si arbitri pe final….cate echipe s-au dat la o parte cu voi??? sa le numaram?…nu mai are rost, campioana morala e rapid anul trecut..si eu nu sunt rapidist..deci gura mica…..sunteti nulitati…..

Alexyo (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:37

cred ca este un articol de nota 10 care ilustreaza perfect starea de spirit a campionatului nostru. numai la noi se mai poarta interventii de la mai marii fotbalulului pentru protejarea echipei „fanion”…exemplul fiind meciul cu vaslui din campionatul actual in care domnul Igna, altfel un mare arbitru, le-a sugerat bietilor vasluieni sa calce pedala de frana pentru ca steaua are meci important cu standard liege, lucru confirmat chiar de dansul !! caragiale daca ar fi trait ar fi umplut 2 volume din celebrele-i schite…:D

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:41

Bay asta cu nume de manelist Costy….LASAne shi culca-te ce ti-sa urcat mafiotu de Borcea in cap??????????ala trebuie starpit din fotal e un mare nenorocit vinde jucatori k in piata shi vrea s intre in uclk s ce???? s ne faca d ras.S ia bataie de la Fc Bruge shi Polonia varsovia.Frustrarea e amre cand vezi k t uiti la tv l Steaua

george (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:42

ce va doare articolul asta dinamovistilor…va simtiti atacati.pe buna dreptate, dupa jaful din meciul cu steaua, in care ati jucat 12 contra 9 si ati castigat in min 91.rusine sa va fie. mai era putin si batea corpodean loviturile libere. spuneti ca dinamo e corecta…sigur ca da. cineva din federatie a spus ca fotbalul romanesc nu sta in steaua…ba prea sta ca doar prin steaua ne mai facem si noi cunoscuti. stiu ca doare dar asa e. acum se doreste cu ardoare de catre federatie sa ia dinamo titlul ca poate fara baraj pot si ei intra in liga, vezi doamne sa demonstam noi ca avem campionat puternic si putem intra in fiecare an cu o alta echipa. si normal atata timp cat conducerea federatiei e compusa din ex-dinamovisti (Lupescu, Prunea). Asa ca gura mica domnilor dinamovisti ca asta e adevarul. oare Borcea era atat de prost incat sa spuna ca renunta la dinamo daca nu castiga campionatul? normal ca stia el ce stia, stia ca nu are cum sa mai piarda. sa fim seriosi deja echipele care joaca cu dinamo ar putea foarte bine sa stea acasa ca oricum nu au nici o sansa. valoarea prieteni se vede si se va vadea ca intotdeauna in cupele europene, acolo unde steaua a facut scor cu dinamo kiev in schimb dinamo a noastra a luat 3 goluri de la dacia xanti. asta e valoarea adevarat a lui dinamo, nu cea pe care se chinuie federatia si liga sa ne-a impuna cu forta. iar cel care se abera mai sus ca se fac manarii si in liga campionilor…mai bine isi tine parerile pentru el, pentru ca se vede cat de mult il duce capul. pana una alta..nici in cele mai frumoase vise o alta echipa din Romania nu va ajunge sa calce pe urmele Stelei..asa ca..sa moara capra vecinului…vi se potriveste de minune

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:43

Oare de ce nu recunoastei meritele Stelei dak Dinamo avea merite in Europa dupa revolutie sigur k recunosteam.Dar sunteti nuli dupa 89 cainior cum e s va elimine echipe din Ins Feroe??????ati uitat deja?????//

danut (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:43

cata nu asta a vrut sa spuna
a vrut sa spuna ca nu se impunea etapa intermediara
toti o blamati pe steaua ca face toate relele din lume
dar as vrea sa o vad pe dinamo cum o sa joace cu atitia accidentati
sau pe rapid doua derbiuri
steaua a jucat trei meciuri tari in decurs de 10 zile
pina la zice una si alta ginditiva ca si dinamo sau rapid ar putea sa pateasca la fel
atunci ce veti zice, ca dinamo si rapid nu au noroc

Adi (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:44

De-a dreptul penibila mentalitatea campionilor nostri. In loc sa-si vada de joc, caci in ultimele partide de campionat nu au prea jucat, ei se concentreaza pe declaratii. Sa se uite Olaroiu in primul rand la echipa lui si sa vada ce nu merge acolo, caci Lyon-ul bate la usa, si ei joaca meciul pe teren, cu mingea, nu ca si Steaua in ultima vreme afara terenului prin declaratii.
Jucati forbal, d-lor, nu faceti pe oratorii, caci nu asta va e meseria!

Sor (10 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:44

Steaua – e o strategie a stelistilor sa exagereze extraordinar cu arbitrii, astfel arbitrilor le este frica sa mai greseasca impotriva Stelei, pt ca is desfiintati
– zi-mi ce a gresit Corpodean? la eliminare a fost semnalizat de asistent; zi-mi altceva? nu inteleg exagerarea asta? enumara-mi

un suporter (5 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:44

jos cu gabori asasini din romania…..si apropo…..cum adik sa nu se amane meciul stelei cu gloria? pai noi jucam ca voi cu xanthi si madeira….noi ne dam viata pe teren si nu e vb aici ca asta sunt platiti sa faca asta….ca doar sunt oameni…aia de la dinamo …campionatul trecut erau platiti si tot nu castigau….nu mai aruncati vorbe aiurea la adresa STELEI…..o sa vedem ce se intampla in liga campionilor….si ce dak ia bataie de la lyon….voi va chinuiti cu echipe mai mici si e vai de voi…..si mister ala vb fara sens….lasa-ne frate….v-ati aliat acum fanii rapidului cu cei ai lui dinamo…G A B O R I A S A S I N I

manu (3 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:45

hai bah nu mai fiti invidiosi…..asta e…..noi jucam cu lyon, voi cu xanthi si madeira….PENIBILI

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:45

George spui un mare adevar.Ai pus degetul pe rana.Oricum nu sunt suparat dak pierdem de abia ast la anul s rad shi eu de Dinamo cum ia batai shi peste batai in liga.

Alexyo (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:45

Eu nu inteleg de ce nu muta gigi echipa in campionatul albaniei, andorrei, maltei etc. …asa nu va avea nici dureri de cap, echipa ar fi mereu campioana, champions league etc…ce mai aveti voi nevoie de rapid, dinamo si alte echipe? daca toate meritele sunt ale voastre, nu-nteleg pentru ce se mai joaca acest campionat, e nefiresc..!?

Mihai (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:47

Este suficient de clar ca si dvs. ca oricine altcineva are dreptul la sentimente speciale fata de o echipa/simbol/marca etc. in ciuda faptului ca lucrati in presa si sunteti de profesie jurnalist nu realizati totusi ca obligatia dvs este de a informa cititorul in cazul de fata corect si drept asupra unor fapte/intamplari si in nici intr-un caz sa va afisati sentimetele intr-o proza care i-ar face invidiosi si pe cei mai mari scriitori.A fi ziarist , cel putin pt mine ca simplu cititor inteleg o persoana care datoreaza cel putin in schimbul a 8000lei o cat costa in medie un ziar o informare obiectiva nu o parere personala (pt pareri personale exista „memorii”).Astfel am pretentia ca cititor si abonat al ziarului Gazeta Sporturilor la niste articole normale si nu cu tenta de atac indirect asupra echipei de fotbal Dinamo. Sa va reamintesc doamna situatia penibila in care echipa dvs Steaua a castigat campionatul anul trecut si dupa parere personala calificare in fata unei echipe precum Standard este un lucru firesc care putea fi realizat atat de Steaua cat si de Dinamo ori Rapid. Dupa perforamtele de anul trecut era normala o calificare in Liga Campionilor.Iar daca nu realizati acest campionat mizer al carui fan nu ma declar in mod deosebit a dat acesti jucatori Stelei pt a face performanta in Europa si tot acest campionat mizer prin castigarea lui de catre echipa in cauza ia permis calificare. Nu poti ca ziarist sa acaparezi meritele unei victorii muncite timp de 90 de min in fata unei echipe care a expediat un singur sut pe poarta prin faptul ca numitul Banel Nicolita nu stie regulamentul si intra pe terenul de joc atunci cand pofteste dumnealui, sau ca francezului in cauza ii sunt rastalmacite cuvintele de catre domnul Stoica pt a ii explica ca in Romania trebuie sa minti sau tipi mai tare ca sa fi ascultat ori sa ai dreptate. In final doresc sa urez mult succes echipei Steaua si numelui Steaua in confruntarea cu Lyon si nu conducatorilor care poseda un nivel minin de bun simt in cat sa acuze starea campionatulu actuala campionat pe care l-au castigat anul trecut.
O zi buna va doresc si un articol mai bun data viitoare.

cu stima,
un cititor

OmenTau (4 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:49

@ionutz:

de punctuatie ai auzit?

Silvester (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:50

Ce sariti asa pe arbitrul din meciul Steaua-Gloria? Nu vedeti ca Gloria nu a jucat nimic? (cam asa sunau replicile voaste dupa Steaua-Corpodean) …
Adevarul e ca nu am auzit pe nimeni sa vorbeasca laudativ in Europa decat de Steaua … Oare de ce?
Apropo … frumos a incercat M. Constantin sa vada ce rezistenti sunt dintii lui Gurita si tot frumos a incercat Ropotan sa-si incerce crampoanele intr-un jucator de-al Argesului … dar astea nu sunt faulturi de rosu … se pare ca doar la mangaieri se da rosu …
Vai si amar de fotbalul romanesc …

Roman (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:50

Steaua a primit cadou un penalty si a egalat, 1-1 pe Bistrita. Tinand cont de rezultatul final, 2-1, a fost viciere de rezultat.
Al patrulea meci in acest campionat pe care steaua il castiga cu arbitrii. Dar e buna tactica lor cu „hotii striga hotii”

7mai86 (41 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:50

FRATILOR chiar nu vedeti ca meciurile lui dinamocaca sunt regizate?golul doi …ganea da o chifla pe langa portar mingea se duce incet pe langa portar iar fundasul pitestean incetineste alergarea nu cumva sa ajunga mingea…in loc sa o atace prin alunecare si sa incerce macar sa o respinga…imi vine sa vomit cand ma uit la meciurile militienilor…daca astia ajung campioni…vai de noi

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:51

Sor pot it enumar o mie de greseli intentionate clar.Cum e la Tames cand stie Corpodean k mai are unul s isi duca mana la buzunar shi s „ierte” cu nonsalanya.Cum e s nu vezi l 3 m vb d ungurul ala care ar trebui s se duca la cules d struguri nu s arbitreze un fault a lui Ze Kalnga la Shaban sh in prima repriza la Petre Marin cand acelasi Kalanga ii pune mana in ochi lui Petre shi nu vede dar cand acesta faulteaza mult mai usor vede imediat???????La Banel nu mai zic atunci s vazut neputinta lui Dinamo.NU intamplator golul a fost p partea lu Banel care Corpodean ar trebui s ii pue mana cand vede nu jucator care isi scuipa plamanii pana la epuizare,Stia Corpodean c stia pana nu l-a eliminat p el Dinamo nu a miscat deloc

george (2 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:52

Încă de acum 20 de ani complexul Steaua a devenit ceva greu de suportat pentru cei care trebuiau să ne rămână adversari doar pe teren. Şi atunci au făcut uz de puterea securităţii pentru a teroriza sau a cumpăra oameni şi rezultate. Acum e mai simplu: ei au bani! Şi dacă mai punem că miliţienii sunt încă tătucii lor spirituali avem imaginea clară a circumstanţelor în care eternul frustrat vrea să îşi depăşească condiţia. Necunoşterea ideii de fair-play sau cumpărarea arbitrilor e deja o tradiţie pe care, ştiindu-le neputinţa, aproape că am acceptat-o ca atare. Văzând că furtul nu e de ajuns, că diversiunile nu prea au finalitate, acum au făcut un pas înainte: au pus forţele de ordine pe noi. Au pornit un război pe toate fronturile pentru a lovi în Steaua, în suporterii ei şi în conducătorii ei. Mediocritatea nu recunoaşte şi nu acceptă valorile.
Suntem căliţi deja de aerul marilor lupte încununate cu performanţe pentru că spiritul stelist e mai puternic. Nu mor caii când vor câinii!
http://www.magicasteaua.com

cosmin-sm (4 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:52

Mda… Aceashi Maria Andries! Oare cei care „conduc” „fotbalul” citesc ceea ce scrie aceasta „beautiful mind”? Eu cred ca nu! Dar si daca ar citi, raman cu gandul sumbru ca nu ar lua in seama adevarurile care se vad „din avion”! Felicitari pentru toate articolele de exceptie!

ACELASI (110 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:53

CA STEAUA A FURAT SI VA FURA E CLAR CHIAR SI PT UNII SUPORTERI STELISTI. CE MA DERANJEAZA, SI AICI VINE NOUTATEA, E CA TOT EI SUNT CU ‘GURA MARE’, CACI SE SIMT, DOM’LE, FURATI DE ARBITRI… EI? PAI DACA EI SUNT DEFARIZATI DE ARBITRI ATUNCI NICI BBBECALI SI NICI MM NU AU CUNOSTINTE FOTBALISTICE, CA SA NU MAI VORBIM DE MORAL.
STIM PREA BINE CA AU RECUNOSCUT PE DIFERITE POSTURI DE TELEVIZIUNE CA A FOST PENALTY CLAR LA BUGA VS GOIAN, LA FEL AU RECUNOSCUT SI DE PENALTY-UL DE PE ARGES IN JOS.
MA SIMT FRUSTRAT O DATA IN PLUS.
AM STAT DE VORBA CU SUPORTERI STELISTI, AU RECUNOSCUT CA AU FOST CLAR FAVORIZATI.
EU, DESI NU INDRAGESC STEAUA, SUNT CONSTIENT CA E CEA MAI BUNA ECHIPA DIN ROMANIA. MA DERANJEAZA REVENIRILE EI (IN CE PRIVESTE REZULTATELE FURATE), MAI PRECIS ALE CONDUCERII, CARE IMI ADUCE AMINTE DE TRISTA SI NEFOLOSITOAREA COMUNIUNE TOVARASEASCA, SINISTRA. NU DE ALTA, DAR MACAR SA AVEM CA SI ATUNCI TOTI LOCURI DE MUNCA, SA NU AVEM CE CUMPARA CU BANII, SA NU SUFERIM IN CE PRIVESTE RELATIVA BUNASTARE, BUNASTARE CARE MULTUMEA PE MULT PREA MARE MAJORITATE A ROMANILOR.
DOAR STEAUA SE MAI POARTA CA IN ODIOASELE VERMURI SI TOCMAI AICI VINE SI FRUSTRAREA MEA…
CU MARE STIMA OAMENILOR DE STANA, MAI PUTIN UNUIA.

DorianS1 (4 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:53

Bun articol.
1)Mister, tot respectul de la un stelist pentru Dinamo din anul asta(mai putin la meciul cu Steaua cand a fost discutabil). Oricum, cu sau fara acel meci, Dinamo tot ar fi prima. Pentru ca Rednic a taiat greata tuturor veleitarilor si echipa se misca intr-adevar bine in campionat. Chiar si Ganea este rezerva! Mult succes si in UEFA.
Cu justificarile (de ce nu a facut Dinamo performanta in ultimii 10 ani) lasa-ma. A avut mai multe oportunitati decat Steaua dar n-a facut mare branza. Steaua e de departe cea mai reprezentativa echipa a Romaniei. Daca esti un tip onest n-ai mai comenta pe tema asta.
(Chestia ca mai este si acum reusita lui Macarone pe site-ul cu dinamovisti nu ma face sa ma uit in urma „cu jale”. Imi arata cat de ieftini sunt dinamovistii.)

2)Din pacate, asa cum spune Maria Andries, eu vad si pe Steaua cu problemele ei pe care si le-a creat chiar ea.
Nu e problema ca a dat sau nu penalti moaca la meciul cu Bistrita, problema e cu atitudinea. Sa traga frate si sa fie convingatori. Intotdeauna vor exista arbitri partinitori.
Ar trebuii sa faca ce fac toate echipele mari: joaca la trei zile (in campionate cu 20 de echipe) si isi dau oamenii si la nationala. Dar stiu sa-si dozeze eforturile. Din pacate Steaua nu s-a acomodat. De ce nu incearca sa faca din fiecare meci o repetitie eficienta cu public pentru LC nu stiu.
Sa mai cumpere cativa jucatori. Dar si Oli e vinovat ca vine cu tot felul de invoiri.

Steaua (11 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 22:54

Chiar nu avem nevoie d hotiile lui Borcea shi Corpodean s va duxeti la draqu oricum puteti lua campionatu anu asta dar o s vezi c radem cand luti bataie oricum nu o s tiin cu voi niciodata nici macar in liga pt k nu e noral s jucati inl iga p munca stelei indiferent um ziceti voi in campionat k e steaua in europa suntem peste toti

Comentează