Andrei Crăciun

Freelancer nu înseamnă că poți scrie tot ce îți trece prin minte. Freelancer ești când îți pasă ce scrii. Poate prea mult

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Andrei Crăciun
Cum așteptăm nemții

Pentru masochiștii care iubesc încleștările din fostul Sector Agricol Ilfov, s-a desfășurat clasicul Clinceni-Voluntari, încheiat cu tradiționalul 1-0, de data aceasta pentru Voluntari. A fost o partidă la capătul căreia comentatorii ar fi avut nevoie de consiliere psihologică.

Mașinăria de […]

...

Unde a dispărut zâmbetul?

La ora la care pleacă spre tipar aceste rânduri, Liverpool e încă pe locul 7 în Premier League, are, așadar, un sezon mizerabil. S-ar mai putea salva cucerind Champions League, dar e improbabil, fiindcă Bayern München sau Manchester City sunt, […]

...

Primăvara românilor

O primăvară europeană este o unitate de măsură valoroasă. Unde ne aflăm? Aici: avem o mână de români în elită. Restul sunt vorbe.

În Champions League stăm atât de rău încât dacă nu întoarce Juventus rezultatul de la Porto riscăm […]

...

FCSB nu e Steaua, e un talcioc

Mai e în plină desfășurare și telenovela Buziuc, dar asta până mâine se va uita

Victorie grea și chinuită, așadar, pentru echipa celor patru consoane. E o greșeală aici. De fapt, trăim mai multe confuzii. Prima: FCSB nici nu este […]

...

Epilog la cazul Colțescu

Colțescu n-a fost rasist, dar a fost cu siguranță neinspirat, se putea exprima mai elegant și n-ar mai fi ajuns să poarte deja, chiar dacă nedrept (spun uefajudecătorii), o etichetă. De ce să ajungi totuși aici?

O problemă de vocabular

[…]

...

Cea mai scumpă petardă din istoria fotbalului

În tabelele directorilor de marketing și în jocurile pe calculator și pe consolă, Paul Pogba este printre cei mai eficienți cinci jucători ai lumii. Pe teren...

Permalink to Cea mai scumpă petardă din istoria fotbalului
miercuri, 18 ianuarie 2017, 9:39

În realitate, așa cum au putut constata toți cei care au urmărit meciul dintre United și Liverpool (de altfel, splendid), Paul Pogba este – în limbajul universal al peluzelor – cea mai scumpă petardă din istoria jocului de fotbal. Peluzele  – cu locurile lor comune și zdrobitoare – au dreptate.

Paul Pogba nu este doar un fotbalist supraestimat, gonflat de geniul pentru banii făcuți ușor al impresarului Mino Raiola. Nu, nu. Paul Pogba este pur și simplu, la acest nivel al performanței, un mediocru. Un mediocru în excelență – iată că se poate ridica și această obiecție. O ridic.

La acest nivel al performanței, Paul Pogba este un impostor. Mijlocașul este o construcție artificială și pentru ca distanța dintre adevăr și minciună să fie și mai mare, chiar când Paul Pogba avea, în propriul careu, în preajma punctului cu var, coerența unei găini proaspăt decapitate, tocmai atunci străluceau hashtagurile cu numele său pe panourile publicitare de pe Teatrul Viselor.

Paul Pogba nu a fost, o știm bine, un fotbalist rău pentru campionatul italian, pe care oricât l-am iubi din amintiri nu putem să îl punem alături de Premier League. De altfel, nimic nu poate sta astăzi alături de Premier League cu îndreptățire.

Harnic și talentat – nu risipim, întru totul, epitetele descriindu-l așa pe francezul care are totuși doar douăzeci și trei de ani. Un tânăr plin de viitor, așadar? Să nuanțăm și mai mult: el nu e un terchea-berchea în fotbal decât dacă îl pui pe balanța milioanelor care s-au plătit pentru serviciile sale. Dar nici un lider el nu este – nu are stofa. În definitiv, el ar fi decisiv în prima ligă franceză, la o echipă care ar trage, fără prea mare nădejde, la titlu. Mai mult, deocamdată, însă nu.

Să lăsăm aici și un semn de exclamare pentru cariera mereu subestimatului James Milner, de la Liverpool FC, care – fără sclipici – e mult mai sus decât poate zbura, la momentul prezent, starletul Paul Pogba. Să mai lăsăm și un regret pentru trista rătăcire în formă continuată a legendarului Wayne Rooney.

Și chiar înainte de acel final orbitor – Man. United și Liverpool și-au jucat ultimele minute pe contre, ca doi boxeri de categorie grea, deloc sfârșiți – a apărut tot capul domnului Ibrahimovici (perla adevărată din seiful lui Mino Raiola).

Neobositul Zlatan, bătrânul Zlatan (iată că am ajuns să scriem așa ceva!), aduce o remiză  care întreține intacte, pe Old Trafford, speranțele europene. Căci în ciuda tuturor Brexiturilor, în ciuda tuturor banilor din Peninsula Arabică și din Federația Rusă și din Republica Populară Chineză, la fotbal speranțele nu sunt decât europene. Atunci când nu sunt sud-americane, dar asta, prieteni, e o altă poveste.

Comentarii (67)Adaugă comentariu

Gabi (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 11:09

Va mai aminiti de o alta "petarda" numita Anelka ?

Cristian (7 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 11:13

Cine-i prieten dl Andrei Craciun ? La cum il descrii pe Pogba, limbajul este unul de mahala, deci dvs nu puteti sa fiti prieten cu noi, cititorii ziarului .... Sigur, a facut un meci slab, dar asta nu-l transforma intr-o petarda. Cred ca 2-3 meciuri pe banca de rezerve il va aduce cu picioarele pe pamant :)

Fane (17 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 11:26

Observatii corecte. Sunt total de acord.Orice om cu mintea la el vede acest lucru.Doar patimasii neinstruiti vad altfel.

AdrianB (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 11:49

Salut. Probabil ai vazut doar meciul cu Liverpool unde nu a fost mijlocul lui Liverpool bun, ci Pogba extrem de neinspirat. De aici, pana la a-l face petarda e cale lunga. Pogba a fost decisiv pentru United de cand a jucat altceva decat mijlocas la inchidere. Nu star, nu vedeta, nu cel mai bun. Nici petarda! Dar, sigur, un meci slab, un articol cu exagerari -> audienta. Cu mine ti-a iesit. Felicitari! Mai bine scriai ca stirea care a facut inconjurul lumii inainte de prestatia lui slaba cu Liverpool a fost ca el este primul fotbalist care are propriul emoticon si poate ar trebui sa se concentreze pe fotbal, nu pe marketing.

Radu (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 12:00

Wow, petarda?! Apoi, "nu a fost un fotbalist rau pentru campionatul italian"? Serios? Si mai apoi, "el ar fi decisiv in prima liga franceza la o echipa care trage, fara prea mare nadejde, la titlu"? As comenta, dar nici nu prea stiu de unde sa incep, tinand cont de ce a facut in Italia, de cat de important era la Juventus, intr-un sistem care-l punea in valoare, dar sa zici ca e de o echipa de locurile 3-4 in Franta... Ma rog, il faci petarda in titlu, deci asta ar fi chiar un upgrade...

AdrianB (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 12:22

Eu il rog pe domnul Craciun sa urmareasca si alte meciuri. Intre timp, gasiti cateva evaluari neutre si fara exagerari: (ESPN) - Paul Pogba's progress: Manchester United star beginning to make his mark - Paul Pogba may have got too 'excited' about facing Liverpool - Gary Neville Cautati cu motor de cautare. Imi pare extrem de rau ca nu exista in Romania un site de sport care nu cauta senzationalul si care sa scrie PERTINENT si RESPECTUOS.

Mandea (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 12:44

E clar ca nu ai nici o treaba cu fotbalul sau ești frustrat ca nu a mers la echipa ta preferata

DarthMircea (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 12:46

E prima dată când scriu aici un comentariu și mi se pare prea deplasată atribuirea aceasta pentru Pogba, care în ultima perioadă, în afară de acest meci cu Liverpool, a fost chiar foarte bun, a avut și goluri și assist-uri, nu sunt de acord cu suma transferului, dar nici să zici că e o petardă.

marius (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 12:48

Trebuie sa fim cinstiti si sa recunoastem ca este o petarda un jucator umflat si fara sclipire.

Ibra10 (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 12:50

Te pricepi la fotbal, la fel de mult cat ma pricep eu la golf, adica foarte putin! O sa vina cat de curand momentul in care o sa iti doresti sa nu fii scris acest articol. Nu stiu cine sau ce iti da tie dreptul sa stergi pe jos cu Paul Pogba, pun pariu ca nu ai jucat fotbal in viata ta eu habar nu ai sa lovesti mingea. Nu cred ca ai practicat vreun sport de performanta la care sa fii printre cei mai buni si sa ai presiune la fiecare meci datorita asteptarilor. Gandeste-te ca Paul Pogba la 23 de ani este cel mai scump transfer din istoria fotbalului si a venit ca un salvator la United, deci presiunea este imensa, oricine are cat de cat habar de fotbal stia ca Pogba va avea nevoie de o scurta perioada de reacomodare si ca randamentul lui din primul sezon nu va fi la fel ca cel de la Juventus. Nu in ultimul rand sunt scarbit de limbajul tau, nimeni si nimic nu iti da dreptul sa faci asta avand in vedere ca nu esti vreo legenda a fotbalului, sau poate ca esti doar o legenda a fotbalului pe playstation si asta iti da dreptul sa vorbesti!

ovidiup. (3 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 12:55

pot sa inteleg ca pogba nu e messi sau vreun varf de super calibru, dar nici un mediocru nu este. problema lui pogba si a lui martial si nu numai este mourinhio. omul asta e depasit pt fotbalul actual. si asta se vede si la MUN si s a vazut si la chelsea. mourinhio e bun pt. atletico de madrid, valencia sau inter adica pt muncitori, dar niciodata, niciodata pt. pianisti. p.s. daca a reusit pogba la juventus, poate reusi de voie oriunde sus de tot, unde nu antreneaza mourinhio.

Alex (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 13:08

"Freelancer nu înseamnă că poți scrie tot ce îți trece prin minte. Freelancer ești când îți pasă ce scrii. Poate prea mult." Ce am citit mai sus e un text scris de cineva care, dimpotriva, pare sa scrie orice ii trece prin minte fara sa fie avizat in legatura cu subiectul respectiv, deci fara sa-i pese prea mult ce scrie. Ori asta, ori se doreste intentionat o audienta ieftina bazata pe niste exagerari de mahalagiu. Nu cred ca are rost sa notez argumentele care demonstreaza ca Pogba nu e o "petarda". Le stie toata lumea. Probabil le stii si tu, Andrei Craciun. :)

Andrei (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 13:15

Pogba nu e in niciun caz petarda de fotbalist dar cu siguranta nu e de 100 mil. Toata lumea a ridicat din sprancene cand s-au platit 90 mil pe Ronaldo, Neymar, Bale, Suarez dar acesti jucatori dau intre 30-50 goluri/sezon plus pase decisive, asadar poti spune ca isi justifica oarecum suma de transfer. Din pacate Pogba nu e un creator sau un marcator e mai mult un jucator de echilibru la mijloc, iar acest gen de jucatori nu pot costa niciodata mai mult de 40-50 mil, din simplul motiv ca sunt multi cei care pot face ce face el in schimb ei ca Messi,Bale, Ronaldo, Suarez, Neymar sunt capabili sa castige singuri un meci sau un campionat. Totusi, atunci cand ai bani precum Man Utd si vrei neaparat un jucator platesti triplu pentru el (Juve stia asta si a speculat).

Igor (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 13:50

Observ ca ati vazut un singur meci cu el si v-ati facut o parere. Cate alte meciuri ale lui United ati vazut sezonul asta? Cand iti doresti mult un jucator si ai banii necesari pentru el, suma e doar un numar. Daca Oscar costa 60 mil, Sane 40, Stones 50, Higuain la 29 de ani face 90, atunci Pogba la 23 de ani sigur face 105 sau 120 cat se tot spune. Daca ai fi vazut meciurile lui United ai fi vazut cat de bine a jucat Pogba si cat de mult a ratat Zlatan.

Raul (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 13:52

Ce petarda de articol !!!! Cand este publicat un articol de genul intr-un ziar ca GSP,inseamna ca amatorismul a atins cote alarmante.Cum poti analiza evolutia unui jucator dupa un singur meci?

Mihai (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 14:20

100milioane vs minutul 27 = petarda. cand valorezi atat nu-ti permiti sa sari ca un *** sub centrare si cand stii ca ai comsi-o si tre s-o speli intri in combinatii si tragi la poarta, nu te retragi la inchidere si dai pase laterale.

sherloc (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 14:33

***! Tu ai gandit inainte de a-l scrie,sau l-ai citit dupa aceea??

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Brandremist (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:01

Pogba nu se regăsește încă. În opinia mea, singurele meciuri bune pe care le-a făcut au fost împotriva celor de la Feyenoord și Fenerbahçe. Și alea au fost acasă, că-n deplasare... Allah cu mila! Are și câteva ieșiri violente (Henderson acum, piticania de la Stoke City) care nu au fost taxate deloc de arbitrii. E tânăr, cred că are nevoie de mai mult timp de acomodare.

Ryback (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:09

Multi prosti pe aici care comenteaza fara sa citeasca cu exactitate la ce se refera articolul. este vorba ca -sa platit o suma enorma pe un mijlocas mediocru (cel putin la vremea asta). Pentru banii care s-au dat pe el 100.000.000 e mai mult decat o petarda. Cu un sfert din banii aia gaseai 3-4 jucatori (mijlocasi) mult mai buni decat Pogba.

bubucul (13 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:10

Întru totul de-acord cu dumneavoastră!

Magic4ever (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:12

Pogba nu este petarda cum il vezi tu...nu merita 100 de milioane dar este un jucator de top...nu uita ca acum nu mai joaca la Juventus unde avea o echipa de 5 stele in spate, joaca la Manchester United unde Mourinho incearca sa creioneze o echipa de top...plus ca foarte multe meciuri Pogba a fost folosit mijlocas defensiv de Mourinho si a fost limitat din acest motiv pe partea ofensiva...chiar si asa in 28 de meciuri Pogba a marcat 6 goluri si a oferit 4 pase de gol intr-o echipa cu multi jucatori total iesiti din forma unde doar De Gea, Pogba, Mata, Rasford si Ibrahimovic merita sa ramana pentru reconstructia echipei.

Sor (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:14

Sunt alte interese la mijloc, dupa prestatia de la Euro eu am fost uluit ca s-a mai platit asemenea suma, acolo l-a vazut toata lumea si baiatu a fost prastie

Cristian Dumitru (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:14

Cine naiba e Andrei Crăciun ?

florian (3 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:17

cel mai tare campionat din europa, de ani de zile, e campionatul spaniol..dupa aia, mai putem vorbi de cel englez...luati rezultatele directe echipe din spania, echipe din anglia, macar din ultimii 5 ani si totul apare clar! p.s. ce este englezesc in campionatul ala, ramane de discutat...

nefertem (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:17

Nimic despre alt sistem si alt stil de joc fata de ce se joaca la Juve, nimic despre pozitia pe care joaca Pogba in acest sistem si cum i se pun sau nu in valoare calitatile... nimic despre faptul ca nici la prima incercare nu s-a adaptat la super-promovatul campionat englezesc, fiind cedat gratis... aruncat cu noroi in campionatul italian, in ciuda faptului ca, in ultimii 10 ani, atat ei cat si britanicii au acelasi numar de trofee CL...

Ioan (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:22

Ai jucat riscant domnule Crăciun. Este posibil ca peste doi sau trei ani Pogba să fie cel mai bun din lume.......... Are un potențial imens. Si atunci ce o să mai spui ?

Adrian (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:26

Eu tot nu-mi dau seama pe ce va luati voi banii, ca pe scris, ma indoiesc. Daca te uitai la mai mult de meciul cu Liverpool, iti dadeai seama ce jucator e Pogba, dar na, tu esti acelasi personaj care defineste cuvantul "freelancer".

LegionarulJiji (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:31

Un articol la fel de prost ca al lui Vochin cand se lua de Daum dupa 2 meciuri... Arunci cuvinte grele dupa o prestatie slaba....tipic romanesc....

brazvan (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:32

în primul rând, în afară de banii nesimțiți care se plătesc și de reclama de multe ori nemeritată, campionatul englez e clar sub cel spaniol. poate domnul crăciun face un efort și-și amintește câștigătoarele recente de cupe europene sau fotbaliștii premiați la sfârșit de an. în al doilea rând, după păguboasa regulă de trei simplă, valabilă în anglia, un papagal de fundaș gen stones costând aproape 60mil. cine are bani și vrea să-și facă și reclamă, plus vânzare de tricouri poate să-l ia pe pogba. în al treilea rând, fără a fi vreo lumină, pogba chiar nu-i un jucător rău, bașca mai are de crescut.

dude (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:49

La fel de petarda a fost si Tanase, Adi Popa, Chipciu, Nicolae Stanciu si mai multi "fotbalisti" facuti mari de voi ziaristi, ***..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

BogdanG (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:54

Domnule Craciun, ma asteptatm sa invatati mai mult de la Adi Dobre. De acord cu evaluarea lui Pogba. Are un stil ciudat de alergat, pare lent si joaca prea retras. Pretul, la fel ca cel platit pentru Bale (jucator de un singur picior) este exagerat. Dar afirmatia 'nimic nu poate sta astăzi alături de Premier League cu îndreptățire' este deplasata. Echipele spaniole au tot batut la Premier LEague ca la hotii de cai. Si nu ma refer la Real (unde i-a prins pe United in faze eliminatorii CH. League i-a descaltat) sau Barca pe City / Arsenal. Ma refer la Bilbao vs United acum cativa ani, la Atletico Madrid cu Chelsea. Echipele din Pr. League rar scot capul prin sferturile cupelor europene. Despre ce vorbim aici? Despre o liga in care jumatate din echipe joaca inca pe pasa in adancime? Watford, Palace, Everton, chiar si United in deplasari. Pun pariu ca Las Palmas cu mentalitatea de pase scurte si jucatori tehnici (nici nu intra in discutie Sevilla, Sociedad sau Bilbao) curata tot Premier League de la locul 7 in jos.

serban (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:58

Pe fond articolul este corect poate doar putin exagerat . Pogba are talent dar nu are gandire . Ultima lui declaratie ca Mou l-a lasat sa joace ce vrea si se simte fericit de acesta decizie ne duce cu gandul la o gandire superficiala carenu se supune uniu sistem organizat de joc. Pana si Messi se subordoneaza echipei .In BBC news se face o analiza a primelor 10 meciuri de cand a venit si a utimelor 10 . Este un progres dar prea mic fata de asteptari . Da , are doar 23 de ani dar Ronney la varsta asta era departe .Faza de la penalty cand Pogba s-a vazut un minunat ridicator la fileu( Doamne ce a fost in capul lui- este un hent de cascadorii rasului ) iar ne arata cat de fragila este mintea lui . Asa ca Dl Craciun nu ai gresit prea mult

Noob (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 15:59

Uimitor! Mi-e greu sa cred ca exista asemenea "specialisti"... Inainte de a-ti da cu parerea, ca bunica pe prispa, consulata niste date/statistici oficiale. Poate nu ai ocazia sa vezi toate cele 26-28 de meciuri jucate de Pogba anul asta, dar ai acces liber la informatii. Consulta-le si construieste-ti o baza argumentativa solida. Un meci slab nu inseamna nimic. E ca si cum ai face un review de carte, cand tu ai citit doar vreo 2,3 pagini :). Este cel mai bun mijlocas din Premier League [FACT] si top 10 performante World Wide cu o medie de 7.72, fiind desemnat de 8 ori "Man of the Match". [Neymar conduce d.p.a.d.v cu o medie de 8.21, urmat de Messi 8.18, Thiago Alcantara 8.06, etc]. Pe cand pretul platit pe el nu a contat. Investitia a fost recuperata in mai putin de o luna. Incasarile pe tricourile cu Pogba au fost de peste 190£ milioane. Simplu: 100£ milioane profit in mai putin de 4 saptamani. Informatie confirmata oficial de Adidas. Iti recomand cu incredere sa te documentezi si sa ai macar un dram de obiectivitate in ceea ce vei scrie pe viitor. Mult succes!

necsulescu (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:03

ce se intampla cu pogba se intampla la steaua si la viitorul lui hagi cu concursul vostru al tonomatelor din presa

Ionut (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:04

Foarte slab articolul.

gav (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:14

tu esti o petarda de ziarist! uita-te pe statistici si ai sa vezi ca este un jucator chiar foarte bun! dar probabil esti fan liverpool

radu (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:16

il face petarda pe pogba ca sa intre lumea p'aici.. clar domnul andrei n'a pus picioru' pe mine in ultimele decenii, dar la comentat suntem toti cei mai tari :))

Leonidas (3 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:20

Dnu. Craciun, am ajuns s-o vad si p'asta ! Ziarist la GSP =hater ca pustanii care scriu pe aici!.Nimic nu poate sta linga Premier Ligue..!!? Zau..? Din ce campionat sint echipele care joaca finalele la UEFA CL. si Uefa Ligue?? Cumva Spania..?O *** de articol de la cap la coada..! Pogba petarda auzi...mhhh..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Anonim (58 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:27

Pogba nu este deloc o petarda si a aratat ca are potential, chiar si in prima jumatate a Premier League! Pentru mine, petarde sunt cei cumparati pe bani multi (Bony, Xhaka, Fernandinho, Otamendi si multi altii) si care nu aduc un spor de calitate; in cazul unora, greselile abunda (Xhaka), golurile si pasele de gol se numara pe degete si ajung sa fie vanduti sau imprumutati, in ultimul caz fara vreo sansa de revenire. Pe de alta parte, exista fotbalisti care, uneori, justifica sumele de transfer, fara sa manifeste continuitate; astfel de exemple sunt Sterling, Ozil, Martial, Perez (un singur gol important, cel de la Bournemouth) si lista poate continua. Nimic nu poate rivaliza cu Premier League in acest moment; primele 6 din Spania (in orice moment, nu numai acum) pot rivaliza cu "big six"? Villareal (care a fost la indemana Stelei in ambele meciuri), Sociedad si Sevilla se compara cu "omonimele" lor (ca pozitie in clasament) din Anglia? Sociedad si Villareal nu pot face fata nici altor cluburi mai slab clasate din Anglia, cum ar fi Everton! In fine, autorul isi marturiseste preferintele/slabiciunile chiar si cand ridica in slavi fotbalul englez; ce legatura vede dansul intre Pogba, Zlatan si Rooney, pe de o parte, si fotbalul sud-american, de cealalta parte? A.

cpt.ahab (4 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:42

Petarda... asa, ca forma de stil. E un mediocru cu anumite sclipiri, asta e clar. Dar si mai jenant raport calitate- pret mi se pare la Andre Gomes! Acolo, da, se poate vorbi de petarda!

Liviu (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 16:52

Este prima oara cand aud de minunatul domn Craciun a carui ocupatie nu o cunosc-in niciun caz cea de ziarist, si in orice caz nu stiu unde a vizionat pana acum meciurile lui Pogba si ale lui Juventus (probabil la ochiul 5 de la aragaz). Intradevar,cu Liverpool a avut un meci slab, dar nu te apuci sa scri despre el ca este "cea mai scumpă petardă din istoria jocului de fotbal"(E #Pogboom, nicidecum #Pogpetarda). Nu am cuvinte sa descriu articolul asta...sau ce e asta si imi pare rau ca mi-am pierdut timpul citindu-l...rusinos

Mircea (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 17:00

Ahm... Urmaresti un singur meciu si iti faci o concluzie. Pe acelasi principiu, citesc un singur articol de la tine, si imi dau seama ca esti o petarda de blogger/jurnalist/scriitor/social media expert, etc. Haide sa bagam niste cifre, ca sa avem imaginea de ansamblu: 213 meciuri jucate in prima liga (Anglia + Italia), 40 de goluri (este mijlocas nu varf impins) , 44 aparitii si 8 goluri pentru nationala Frantei, 4 titluri de campion, 2 cupe, 2 supercupe, finalist CL, si toate acestea, dupa cum ai spus si tu, pana la 23 de ani... cred ca petarda este foarte departe de adevar. Intr-adevar, a avut un meci foarte slab, s-au dat prea multi bani pe el, si trebuie sa isi orienteze mintea la fotbal in loc de twitter, dar este un jucator foarte bun, care va dovedi in timp.

Alex (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 17:02

Deocamdata, Andrei are dreptate. Sa nu uitam ca Pogba are 23 de ani, nu multi dar nici putini. Mou il vede viitorul capitan la Man. Asta probabil ca sa-si justifice dorinta cu orice pret de a-l avea in echipa.

Mihai Putinelu (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 17:20

Domnule Craciun, am gasit aceasta masa si o sa cant la ea. Pe profilul dvs de facebook (semi public de altfel), nu mi-ati permis, mi-ati dat block si m-ati jignit. De fapt, nu, stiti ce ati facut? Mi-ati raspuns la o postare cu argumente si cifre, apeland la tehnica "Mircea Badea" si vorbind peiorativ de numele meu de familie. Eu inteleg, daca v-ar fi chemat Popescu, dar..sa te cheme Craciun si sa fii mai posac decat de 1 noiembrie..

adi (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 17:36

PFF...nu stiu ce sa zic. In 20 meciuri are 4 goluri...3 assist-uri si a lovit de 7 ori bara..Eu zic ca nu e deloc rau pentru un prim sezon(chiar daca a mai jucat in trecut pt Man U). Cu Liverpool a facut un meci slab tocmai ca a vrut sa faca prea multe...dar nu e o achizitie deloc rea...tinand cont de varsta care o are si de potentialul de marketing..

vlad (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 18:40

Andrei Craciun, tu esti cea mai mare petarda din istoria jurnalismului. Slab, prost si ***.

Johmn (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 19:39

@ Radu - Lasa-te tata de comentarii si du-te in Torino acolo unde exista atacanti de 90 .000.000 de euro si unde se mananca bollito misto. Nu putem compara fotbalul italian care e mediocru de altfel in comparatie cu Bundesliga, La Liga sau PREMIER LEAGUE. In ceea ce il priveste pe acest jucator numit Paul Pogba, domnul Andrei Craciun a fost chiar gentil. Cand platesti £89m pentru un jucator, ai pretentia sa dea un gol, o pasa de gol per meci ( CEL PUTIN ) si da...sa stie sa sara la cap. Dar tu cand ai 1.91, mai mult te legeni in loc sa fugi, principalele atractii ale tale sunt look ul si dab-ul...ai fentat lumea fotbaluli dar nu telespectatorii.

Fc (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 21:08

Pogba e superjucator. Altceva e problema.

Andrei (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 21:24

"Freelancer esti cand iti pasa ce scrii", asa te descrii singur. Daca iti pasa cu adevarat de ceea ce scrii, sterge repede textul asta, altfel te faci de ras. P.S. Si pe viitor, nu te mai lasa influenta de un singur meci. Daca nu urmaresti constant un subiect, cred ca cel mai bine ar fi sa nu mai scrii despre el. Iti las un link mai jos. Da un ochi pe el. Asa, pentru tine, nu pentru altii! http://www.squawka.com/players/paul-pogba/stats#performance-score#manchester-united-(current)#english-barclays-premier-league#8#season-2016/2017#641#all-matches#1-21#by-match P.S. 2: Sper, pentru imaginea pe care tu o ai in ochii mei (ti-am citit o multime de texte), ca acest articol sa fi fost comandant de sefii de la gsp strict pentru a face cititori unici.

helioglobalus (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2017, 21:38

Au dreptate cei de pe aici, Pogba nu este o petardă, jigniți petarda, cel puțin ea pocnește!

Comentează