Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
Radiografia

Vă îndemnam şi mă îndemnam să urmărim semifinalele Turneului Campioanelor. Era un posibil exerciţiu terapeutic după eliminarea Simonei Halep. Penultimul act al întrecerii de la Singapore a arătat ceva foarte important. Au ajuns acolo cele mai bune jucătoare. Cele mai […]

...

O privire, doar atât

Poate că femeia aceea merita o privire, dacă nu un autograf. Era o româncă şi purta în mâini un steag tricolor. Venise jos în tribună, la un pas de ieşirea jucătoarelor în tunel. Cătrănită, Simona Halep a trecut pe lângă […]

...

O, Caroline!

Nu trebuie să ştii să pierzi, de-abia atunci eşti rătăcit ca sportiv, când te familiarizezi cu înfrângerea. Dacă nu suferi când eşti învins, dacă te împaci uşor cu eşecul, mergi pe un drum înfundat. Trebuie să ştii altceva însă. Să […]

...

Adam fără Eva. Dar cu Edy şi cu Denis

Într-un clasament al eficacităţii din fotbalul european, Gnohere se situează peste Neymar şi peste Cristiano Ronaldo, înscriind în medie un gol la 95 de minute. Ca să vedeţi ce perversităţi propune statistica. Prin comparaţie, Alibec, cel care potrivit patronului fecesebist […]

...

La Singapore se mănâncă altceva decât la Beijing!

Au trecut două săptămâni de la finala de la Beijing dintre Simona Halep şi Caroline Garcia. Atunci a câştigat franţuzoaica. Autoritar, cu o evoluţie fără fisură, dar în faţa unei românce care încă nu reuşise să digere bucuria provocată de […]

...

Cum poate fi păstrat Nemec

Răspuns. Cu investiţii masive. Pe care Ionuţ Negoiţă susţine că le-a făcut deja la Dinamo. Chiar nu le-aţi observat?

Permalink to Cum poate fi păstrat Nemec
joi, 12 octombrie 2017, 10:52

Simţul umorului valorează enorm. Oricum, semnificativ mai mult decât valoarea de piaţă a clubului Dinamo. 15 milioane de euro, anunţă acţionarul Ionuţ Negoiţă. Eh, nu chiar 15, doar 14,2, îl anunţăm noi. Dar ştiţi cum sunt patronii noştri, nu doar din fotbal. Le place să coafeze puţin realitatea şi să îşi ţină angajaţii în joc de glezne. Necoafaţi. Prin comparaţie, marea rivală fecesebistă atinge o cotă de piaţă aproape dublă. 27,45 milioane euro. Asta se simte şi în clasament, şi în performanţa internaţională.

Clişeul investitorului zgârcit
Foarte interesant interviul acordat de Ionuţ Negoiţă colegului nostru Eduard Apostol. Mai ales că şeful dinamovist e zgârcit în declaraţii şi în apariţii TV. Asta este o bilă albă în contul omului de afaceri cu sediul la Rin, deşi asocierea cu adjectivul „zgârcit” ne-ar putea trimite în alte direcţii. Bătătorite. Chiar, nu v-aţi săturat de clişeul investitorului zgârcit când vine vorba de Ionuţ Negoiţă? Mai ales că omul are un nestăvilit simţ al umorului, aşa cum observam din primul rând al articolului.

„N-am putut să o plătesc (n. red. datoria de două milioane de euro faţă de Nicolae Badea) pentru că am fost nevoit să fac investiţii masive, în paralel, ca să scap clubul din faliment”

Glume. Una mai bună decât cealaltă
Aşadar, investiţii masive. Ei, hai, domnu’ Negoiţă, în ce? În jucători ştim că nu, Dinamo nu a transferat în ultimii ani decât jucători liberi de contract. În stadion? Poate s-au investit bune intenţii, dar starea tribunelor şi iarba pârjolită povestesc despre abandon. Sigur că Negoiţă dispune cum vrea de banii lui, să rămânem totuşi în datele unui scenariu de film inspirat din realitate, nu SF. Sau horror. Că tot s-a pomenit de mai multe scenarii posibile de-a lungul interviului. Unul ar fi acela în care Negoiţă neagă posibilitatea ca Nicolae Badea să preia clubul şi acţiunile acestuia în cazul neachitării datoriei. Dar poanta cea mai bună vine din scenariul alternativ în care îi propune fostului acţionar convertirea datoriei în acţiuni la noua societate, cea „sănătoasă”. Acţiuni pe care Negoiţă i le-ar ceda bucuros, ca de la dinamovist la dinamovist. Genial! Aţi văzut ce s-a întâmplat ? Domnul Badea a gustat gluma, a râs şi a răspuns cu alta. I-a urat actualului şef al haitei de pe locul 7 să le păsteze sănătos. Acţiunile.

Negoiţă poate răspunde
Dincolo de umor. Un bun răspuns pe care Ionuţ Negoiţă l-ar putea oferi cârcotaşilor şi corbilor roş-albaştri care rotesc în jurul lui Dinamo ar fi contraofensiva în cazul Nemec. Prin vocea patronului, FCSB şi-a confirmat interesul pentru atacantul slovac, căruia i-a fixat şi o sumă de transfer, 500.000 de euro, şi un salariu lunar estimat la 15.000 de euro. Cu precizarea că asta ar funcţiona în cazul unei tranzacţii imediate. La iarnă, când jucătorul intră în ultimele 6 luni de contract, oferta pentru transfer scăzând la jumătate. Ţinând cont de antecedentul Gnohere, nu cred că e vorba de o cacealma. Mai mult, miroase a propunere cu iz de şantaj, făcută publică şi pentru a sublinia presupusul raport de forţe între Ionuţ Negoiţă şi Gigi Becali.

Ce ar însemna contraoferta dinamovistă? Un salariu pentru Nemec sensibil peste cei 15.000 oferiţi de Becali, care să compenseze subînţeleasa primă de instalare la FCSB. În plus, lucrul cel mai greu, abţinerea de la un câştig imediat de o jumătate de milion de euro. Un om de afaceri puternic nu ar trebui să intre în fibrilaţii la vehicularea unei asemenea sume. Va fi Ionuţ Negoiţă dispus să-i replice astfel lui Becali? Nu vă pot cere un răspuns, dar nici nu vă pot împiedica să zâmbiţi. Mai ales dacă aveţi simţul umorului.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Vardasihan (41 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 11:27

Negoiță speră să reuşească performanța în campionat cu investiții minime.Are de la cine învăța,Oțelul,Urziceni,Viitorul.Dacă ei au reuşit,de ce să nu reuşească şi el?!Nemec nu o să ajungă la STEAUA.E clar că o să aibe oferte mai bune decât cei 15 mii pe lună de la STEAUA.În plus,Gnohere e peste Nemec,la goluri înscrise,la calitate în joc,e mai complet.Nu are nevoie steaua de Nemec.Becali încearcă să-şi bată joc iar de Negoiță😕.Să-l facă să priceapă cât e de mărunt ca investitor şi că un club ca dinam0 merită mai mult.

Costinel (45 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 11:51

Vise si ironii ieftine draga Cristi !!vise , pentru ca Negoita NU ARE BANI sa tina dinamo . Marea reusita a lui negoita a fost iesirea din faliment!!cat despre " corbii ros-albastri" , astea sunt ironii ieftine , intr-o piata concurentiala ... sau tu mai crezi ca jucatorii care se transfera , nu dorm noaptea de "dragul" numelui si istoriei cluburilor la care ajung??!!

Kris (71 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 11:52

Sa fim seriosi.Dinamo in era Negoita a regresat enorm.Se vede de la o posta.Cind a preluat Dinamo de la ceilalti actionari ,crezind ca va avea niste avantaje politice in traducere citeva comisioane vor finanta clubul,Dinamo mai insemna ceva,acum nu mai sperie pe nimeni.Curatenia facute de el.A dat afara niste actionari care impreuna puteau sa scoata Dinamo la liman mentinindul in prim plan.Sa ne amintim ca a preluat o echipa care primise licenta pentru cupele europene,deci starea financiara a fost o cacialma a lui.Insolventa a fost ceruta de el.Danoria principal era catre el,aproximativ 2/3 din datorie.Asta inseamna ca aproximativ 7 milioane de euro era datoria reala.Ulterior ia vindut pe Torje,Nica,Cristea,A Cristea,Luchin,Curtean,Balgradean,Scarlatache,Alexe,Kone,Diabate,Bakaj,Tucudean,Ganea.,aproape toti inca jucatori active.A pierdut citeva loturi de junior performanti.A data afara cei mai fideli Dinamovisti care au mentinut performanta cit a fost ,la Dinamo.A adus in conducere si antrenori la junior numai persoane care accepta salarii de portar la Rin.Acum vine cu tot felul de bazaconii crezind ca mai pacaleste pe cineva.Este un impostor,nu mai poate pacali pe nimeni.Sa ales mediocritatea de Dinamo si in curind cred ca se va pune lacatul pe acest club. Dovada? Uitativa citi vor mai veni la meciurile urmatoare.Sa il ai pe Rednic in curte,care din nimic face echipa si tu sa-l dai afara ca vroia un commission din jucatorii adusi de el gratis,fara ca tu ,investitorul,sa bagi un leu,se numeste prostia uriasa.

mordved (6 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 11:56

Cu toata saracia, Dinamo are in echipa trei titulari de nationale. Panama e la mondiale, Slovacia a ratat la mustata barajul, iar Africa de Sud

Kris (71 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 12:00

Vrei sa afli valoarea reala a lui Dinamo? Listeaza macar 10-15% la bursa si vei vedea pretul real.Acum pretul este suma valorii jucatorilor minus datoriile minus cheltuielile anuale si cred ca va va da o suma pe minus.Sponsorizarile si drepturile TV NU TREBUIE SA SE PUNA.

Alex One (76 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 12:05

Probabil ca anularea datoriilor catre Stat ca urmare a declararii starii de insolventa constituie in acceptiunea d-lui Negoita "investitii masive" ! Nu trebuie sa avem simtul umorului,Negoita a declarat ieri ,scria in GSP, ca accepta 500.000 ca sa nu mai ajunga ca in cazul Gnohere. @Vardasihan, totusi Nemec are 32 de ani ,daca il mai tine Becali un an-doi cu cat il mai poate vinde,asta daca nu survine vreo accidentare si se termina lucrarea.

?????? (37 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 12:22

Îi puteți transmite domnului Tolontan că nu îi "funcționează" site-ul, respingând comentarii ? Zice ceva de "spam" ?

Alex One (76 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 12:32

In legatura cu Negoita vreu sa remarc ceva. Nu-l agreez nici ca persoana si nu-i gust nici glumele, vezi ultima "investitii masive" dar nu-i inteleg nici pe fanii lui Dinamo.Este clar ca omul nu dispune de fonduri pentru investitii atat poate atat da,unde mai pui ca are si incurcaturi penale cu insolventa si multe zeci de milioane de euro,TVA datorat pentru vanzarea unor imobile, pentru care inca(?) se judeca ca Fiscul. Negoita a spus de mai multe ori,si cred ca a fost sincer, ca vrea sa dea Dinamo,sa scape mai bine zis. dar dupa cum vedeti nimeni nu se ofera. Mai erau unii in anii trecuti care il salutau pe Gigi cu "Vinde,pleaca ***", o (aceeiasi) pancarta era plimbata pe la meciurile din Europa se pare chiar de unii jurnalisti ?! Indemnul cu "pleca" si l-au insusit altii si se vede unde sunt Rapid,Vaslui, Brasov, Piatra Neamt, s.a. Asa ca daca vreti sa plece Negoita ganditi-va ce puneti in loc.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

custov (8 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 13:09

il au pe mimi VARF ce la mai trebuie ADAM

anonimul (5 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 13:25

De ce sa-l pastreze pe Nemec cand nu a putut sa-l pastreze pe Albin, dinamovist si anti-stelist de mic!??? Mai bun e noul plan (al 10 lea de cand e patron) cu tinerii lui Dinamo! Ideal ar fi ca tinerii aia sa aduca ei bani de acasa si sa joace pe gratis, asa cum ar face orice dinamovist care se vrea la fel de mare ca Negoita!

FYRY (51 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 13:42

*** da chilotul jos pe mai putin

17 Nenthori (66 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 13:48

Domnu inginer dinamovist, intrebati un student de la jurnalism ce e aia IMPARTIALITATE.

Adi (18 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 14:15

Umor sa fie, ca viata-i oricum o gluma nereusita, asa ca sa radem de ea. "Santajul" cu juma' de milion de euro, adica o suma pe care eu si altii nu o vom avea, probabil, niciodata, tot sa existe, mai ales pe praful asta. Aveti dreptate ca pe un investitor puternic nu ar trebui sa-l deranjeze o astfel de suma, dar sunt bani foarte multi, pentru oricine si mai ales pentru campionatul nostru. Campionat care duce lipsa de ceea ce se intampla inainte, adica atunci cand eram eu copil. Nu mai sunt nici jucatorii de pe vremea aia, nici unele echipe, nici frumoasele galerii. Ai din ce in ce mai putine motive de a fi incantat de ceea ce se intampla prin fotbalul romanesc.

adi_stelistul (230 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 14:16

In primul rand vreau sa va spun ca faceti o greseala. Pastrarea lui Nemec nu poate fi facuta prin investitii masive, ci eventual printr-o modificare a bugetului in sensul cresterii nivelului cheltuielilor. Investitie ar fi aducerea unui jucator nou. Ma rog, aici e o chestiune de terminologie, nu insist. Insa ideea ca investitia inseamna bani scosi din buzunar de Negoita e una cu care nu ma impac deloc. Investitie ar trebui sa fie, de la un moment incolo in evolutia unei societati comerciale, o parte din profitul realizat. Renuntand la acea parte care i s-ar cuveni pentru a creste valoarea firmei patronul face o investitie. Investitia cu bani de acasa se face doar in primele faze ale existentei unei societati. Ideal doar la constituirea capitalului social. Veti spune, poate, ca e vina lui Negoita ca firma lui (clubul Dinamo) nu a produs pana acum profit suficient pentru investitii. Teoretic da, insa in cazul acesta particular exista o mica paranteza. Mai precis aceea ca Negoita a preluat o firma cu mult mai multi bani decat facea. Respectiv Dinamo era la momentul acela (amintiti-va) pe marginea prapastiei. Banii pe care i-a dat atunci Negoita pentru a prelua clubul au fost mult mai multi decat ar fi fost dispus oricine altcineva sa dea. Daca Negoita judeca atunci lucrurile strict din punct de vedere business ar fi lasat afacerea sa sucombe (sa dea faliment) si ar fi cumparat-o ulterior mult mai ieftin. Cumparand-o cu bani mult mai multi decat facea inainte de intrarea in faliment Negoita a salvat-o. Doar ca a salvat o entitate ce nu producea si nici nu putea sa produca suficient pentru a avea profit. Greseala lui a fost una de evaluare (a sperat ca lucrurile vor merge mai bine) si apoi ca nu a cautat solutii cand a vazut ca evaluarea initiala nu merge (probabil era nevoie de inca niste investitori). Dar, dincolo de toate pacatele lui si de nemultumirea fireasca a suporterilor, Negoita chiar a salvat Dinamo impotriva interesului sau personal (v-am spus de ce, era mai bine pentru el sa astepte falimentul). Facand asta ar merita cred putina recunostinta din partea dinamovistilor (inclsuiv a dumneavoastra, daca nu ma insel simpatizati Dinamo). Cu toate criticile pe care le merita pe de alta parte. O zi buna.

kla2005 (7 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 14:17

Intreb si eu...ca nu prea ma pricep: Negoita a declarat ca a cumparat 30% din Dinamo de la Badea si ca numai el a platit pentru iesirea din insolventa... Numai mie mi se pare ciudat ca un actionar minoritar sa ia decizii, sa plateasca salarii, datorii, etc.???

Victor (1 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 14:24

Da' e Nemec fotbalist de 15.000 pe luna in mamaliga 1?!O fi la gigi ca ala isi permite din banii de la UEFA dar raportat la nivelul salariilor din mamaliga, mai este?Hai? Acuma, asta e un articol in stilul dinamomania.eu ( doar ca mai bun ca dumneata este ziarist de meserie ).Scrii lucruri foarte adevarate si triste pentru dinamovisti da' dupa aia bagi soparla...Pai sa zic ca-i dai lu' Nemec 15.000.Da' dupa aia vine Hanca ca vrea si el, Pilif la fel s.a.m.d.Creste bugetul de salarii de te iei cu mainile de cap sau ai scandal permanent in vestiar...La urma, gigi isi bate joc de tine: anunta ca iti ia un jucator si ca ii da cutare leafa, dumneata tb automat sa ii dai leafa aia ca altfel te-a batut gigi... Mai reflecteaza...

Kris (71 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 15:17

Una peste alta este evident ca Negoita nu are bani sa mai tina Dinamo.Atentie asta in ani de boom economic.Dinamo a avut acele dificultati financiare in anii de criza,dar atunci mai aveau ceva prin pepiniera proprie,acum nu mai au nimic.Antrenorii de la copii nu sint fosti fotbalisti de prima liga.Centrul actual nu mai produce cum producea odata.Daca Negoita vrea,solutii sint.In primul rind are nevoie de un manager general care sa supervizeze tot.Dar nu unul ca Petrescu.Rednic,ar fi excellent,dar nu cred ca va mai veni.Lucescu nici el.Ar fi Cornel Dinu,ar putea munci la acest proiect inca cinci ani.Daca nu cauta in fotbalul dezvoltat,dar trebuie sa dai salariu generos,cu 900 de euro ca lui Nedelcearu nu merge.

crisjustme (6 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 15:18

Felicitari pentru articol, Cristi ! Intr-adevar, e hilara toata povestea asta. Mai ales ca domnul Negoita are deja un renume printre dinamovisti. Daca pana acum s-a investit masiv, ma intreb ce o sa se intample cand se va decide o eventuala taiere de cheltuieli. Tragic. Comic. Depinde din ce unghi privesti..

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 15:55

Eu as vrea sa imi explice reteta succesului domnul Negoita. Ii dau un caz concret: imprumut sa zicem 100.000 euro de la o banca. Cum fac, sa le dau inapoi 10.000 euro doar si restul sa ma fac ca ploua? Dar stai, ca banca nu e de stat. Ghinion, nu? Cum ar zice un anume presedinte... in rest, il anunt si eu ca am facut investitii de milioane de euro, ca doar nu ma doare gura, nu?

Kwd2015 (1 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 15:59

Acum dinamo este un gel de vasluu. Adica nimic

Valentin (2 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 16:00

Mai bine l-ar reclama pe gg la TAS, aici regulamentul este destul de clar.

eu (1 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 16:21

Dl neputinta, sa traiti 100 de ani ! Nu sunt suporter, dar ce a ajuns rinam0 este o tragico-comedie cu iz de masochism :)))

cpt.ahab (30 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 16:43

Negoiță a făcut și face ce poate! Omul e depășit, a și mărturisit-o de câteva ori. Depășit de probleme, depășit de competență, depășit de nevoi. S-a păcălit intrând în fotbal. Spre deosebire de Becali, a cărui unică afacere/preocupare o reprezintă fotbalul, Negoiță are multe altele pe cap. S-a păcălit și când a mers pe mâna așa-zișilor specialiști din fotbal. Anghelache(măcar acesta l-a ajutat în chestiunea cu insolvența), Dinu Gheorghe, Stanciu, Mutu- "mari conducători" promovați astfel de media sau mega-specialiști-sfătuitori. . Au venit, s-au văitat că nu-s bani, au plecat. Antrenori? Numai dinamoviști: Mulțescu, Stoican, Rednic, Andone, Contra. Au venit, s-au văitat de una, de alta, de lipsa banilor, în primul rând, au plecat. Să fie de vină numai Negoiță? E de vină și societatea, în ansamblu, e de vină și lipsa de educație. Miza pe tineri? Majoritatea au probleme de comportament, de mentalitate, sunt umflați, cresc în mediu viciat. Nu mai zic de precaritatea bagajului lor tehnico-tactic. Miza pe antrenori români la centrele de copii? Cei mai mulți sunt sub orice critică, din toate punctele de vedere. Incompetență, interese personale, obtuzitate, bădărănie. Cine să crească? Pe cine să crească? Sigur că Negoiță are vinovățiile și derapajele lui( vezi cazurile Bărboianu, sau Ekeng), ifosele, zgârcenia și păcatele lui. Dar e mult mai lucid decât alții. Vrea să se retragă. Pentru ce să intri și să bagi bani în fotbal, în mediul ăsta toxic, plin de bandiți? Unde colcăie interlopi, pariori, găști, unde statul te pândește să te execute, în loc să te ajute, unde ingratitudinea și pretențiile exagerate sunt la tot pasul? Să fim înțeleși: nu-mi place Negoiță, mă deranjează starea în care se află Dinamo acum, dar nici nu-s naiv să cred că la Dinamo se vor înghesui prea curând mari investitori. Așa cum nu se înghesuie nicăieri. Becali a rămas jupân pentru că au sucombat, sau s-au retras, toți ceilalți competitori de talia și manierele lui. Când dispuneau de bani Dinamo, Rapid, Vaslui, CFR, Timișoara sau Urziceni, FCSB-ul nu câștiga mai nimic. A rămas cam singurul apt și dispus să arunce sume mai consistente în fenomen, astfel încât își permite și aroganța de a năuci de cap jucători de-ai lui Dinamo.

CCC (1 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 16:49

Din pacate, Dinamo a ajuns o echipa mediocra din cauza unu asa-zis investitor, care a facut orice altceva la club, mai putin ... investitii! Sa nu uitam ca si celelalte cluburi de traditie a caror dispartie o regretam toti, au fost la un moment dat detinute si "ajutate" sa dispara din fotbal tot de niste "investitori" si "oameni de bine" dedicati altor interese, mai putin fotbalului: Rapid = copos; Poli Timisoara = iancu; FC Arges = Netoiu, U Craiova, campioana unei mari iubiri = Mititelu; Petrolul Ploiesti = Capra; Otelul Galati = adamescu; Urziceni = Bucsaru, etc. Mi-e teama ca Dinamo, cea din Liga 1, va urma aceeasi cale, sub managmentul lui negoita ionut, avand in vedere ca actualul patron-investitor are ceva dosare penale pe rol, inclusiv cel de bancruta frauduloasa. O precizare: nu sunt dinamovist, dar sincer regret ca starea actuala a echipei Dinamo ca si scufundarea in anonimatul diviziilor inferioare sau desfiintarea altor echipe de traditie au condus la scaderea competitivitatii campionatului intern, a emulatiei, a calitatii fotbalistilor ce ajung in prima divizie, toate acestea rasfrangadu-se asupra echipei nationalei si a participantelor in cupele europene. Da, simtul umorului e bun, ironiile fine isi au rostul lor daca sunt pricepute si percepute cum trebuie, dar dupa ce radem un pic, revenim cu picioarelel pe pamant si parca ne incearca un sentiment de tristete atunci cand privim realitatea-n fata.

vasim (81 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 16:53

15.000 de Euro salar si 1.000 de Euro pentru fiecare gol inscris(ca sa il motiveze). Iar la anul il vinde cu peste 2 milioane de Euro. Dar de unde gandire strategica de la Negoita... In general la noi in Romania nu avem manageri, avem doar patroni care cred ca se pricep la football. Fac si confuzia de a crede ca se pricep la toate, la antrenorat, la management etc... Cand o sa ne asiguram si noi cluburile ca in occident o sa avem si rezultatele de acolo. Dar la noi patronii le fac pe toate ca doar ei se pricep, se comporta ca si niste copii.

Kris (71 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 17:23

Negoita poti sa il dai pe Nemec cu 250.000 plus cele 50% din Tudorie.Mai pui si tu un 250.000 si cumperi un atacant de 22 de ani de 192 cm.

Unu’ (46 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 17:37

adi_stelistul, Ai dreptate pana la un punct. Negoita a salvat Dinamo, dar dupa ce l-a pus pe linia de plutire, ce se mai intampla?Echipa stagneaza de 4-5 ani, nu proiect gen Viitorul cu tineri, nu proiect gen CFR cu liberi de contract, dar pe salarii mari cu speranta in a obtine rezultate imediat. Echipa pur si simplu exista, fara nici o sansa la un obiectiv real (campionat, cupe europene), doar ce se mai imbata cu apa rece dinamovistii cu ceva victorii impotriva FCSB. In rest, Dinamo a ajuns o echipa de pluton, care se scalda in mediocritate. Cat sa ii mai multumesti lui Negoita?

radu (2 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 22:20

Sa fim seriosi, Nemec nu ramane la Dinamo si nu se duce nici la FCSB. Omul a jucat toata viata in tari si campionate dezvoltate, a fost o intamplare ca a ajuns la Dinamo, fiind in cea mai slaba perioada a carierei. La vara, liber de contract si dupa meciurile facute la nationala, are la orice ora oferte din Germania, fie si din liga a doua. Dar "presa" romaneasca bineinteles ca isi face stirile dupa ce spune gigi becali, nici nu ma asteptam la mai mult.

itu52 (12 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 22:27

Negoiţă investeşte puţin şi prost. Becali mai dă chifle, dar acestea sunt compensate de tunurile pe care le trage vesticilor. Bietul Negoiţă a băgat 4-5 mii de euro, în mofturile lui Mutu şi s-a trezit cu jucători sezonieri şi fiţoşi de 15.000 de euro. Spera bietul om la liberi de contract, care după o reşapare rapidă, să-i burduşească conturile. S-a convins la timp că sursa aduce oameni după chipul şi asemănarea lui, că viciază relaţiile în club şi a facut în sfârşit afacerea anului, exportându-l la departamentul de Externe al FRF. Bună afacere d_nu Burleanu, stai să vezi!

Cosmo (41 comentarii)  •  12 octombrie 2017, 23:13

Nemec e fotbalist net peste nivelul ligii 1. A ajuns la dinamo după o perioada grea, cu accidentări, dar acum și-a revenit, joaca și marchează constant la o națională europeană destul de redutabilă. Eu zic că șansele să ajungă la fcsb sunt infime, nu e care golifca sau Budescu. A nu se înțelege că rămâne la dinamo. :)

Demolarii (25 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 1:19

Comentariul domnului Geambasa are ca intodeauna nuante de umor. Nuante galben-albastre ca si culorile echipei ilfovene FCSB Mogosoaia. De ce? Domnul Geambasul, ca si domnul Negoita, s-a adaptat spre binele sau economic, lucrand la gsp.ro si digidport. E adevarat ca unul este post TV, dar are si concurenta digsport.ro a fituici virtuale gsp.ro. Cam cum ar fi ca Alibec sa joace in fiecare etapa sambata la Fcsb si duminica la Dinamo. Iar in derby cate-o repriza.....unde e competitia? E adevarat ca presa sportiva are o nisa de piata tot mai mica, dar cand vizi romane-grafice si spui ca vinzi si strumfi intr-o manevra de dirty-marketing e clar ca ziarele ce se laudau cu peste 10 ani in urma ca au editie zilnica, inclusiv duminica, comparand situatia cu cotidiene celebre din Portugalia care scoteau 4-5 editi pe saptamana, au pierdut peste 90% din piata....la fel ca si fenomenul rege, cu care isi tractau editiile.....si e normal atata timp cat comentariile sunt fortate pentru a frivolul social, stirile prezentate fara citarea sursei , iar articolele sunt arucate doar sa fie un numar cat mai mare - nu conteaza ca a mai fost publicat si de dimineata, se rezolva schimband titlu....si mai ales incercand sa manipuleze opinia.... Nu pot uita cum , dupa intrarea Rapidului in insolventa, cam pe cand fostii actionari il vindeau pe Torje , deci cam cu 6-7 ani in urma, nasul unuia dintre actionari de atunci, mai erau vreo 3, sarea de bucurie prin studiourile TV ca Dinamo nu va mai exista in 2-3 ani, la ce datorii are. Era o perioada cand LPF lua cam 36 sau 38 de milioane euro din drepturile tv, campioana primind aproape 4 milioane. E drept ca Badea i-a dat lui Walter, la Cluj, pe A Cristea si pe Niculescu in schimbul actiunilor, ca a adus vedete ca Balgradean, Luchin, Curtean sau Stratila, cu salarii lunare mai mari decat ia un doctor bun intr-un an, si care au reusit sa termine pe locul 6 de 2-3 ori la rand...au facut mare cariera dupa ce au plecat de la Dinamo, asa ca o ironie..... Pe de alta parte eu inteleg din comentariile de pe site ca in Romania 3 mii euro/ luna e un salar mic. Saracul Presedinte a Romaniei, si membrii Guvernului, Parlamentarii si Primarii care iau sub salarul mic de 3 mii euro/ luna. Doctorii si meseriasii priceputi macar merg prin alte tari Franta, Italia, sau Spania, doar asa a ajuns si Fl Andone prin campionatul Spaniei. Dar cand vorbim de taxe la stat ale unor PFA-uri pentru profesiile liberare de jurnalisti ca sunt mari, nu le comparam cu cele ale unui club. Taxele unui PFA pe care lucreaza 1 persoana sunt imense fata de cele ale unui club cu peste 100 de angajati.... Demagogia va este specifica in schimb. Din aprilie s-a comunicat intregii prese ca exista echipe de fotbal CSA Steaua Bucuresti si Fcsb Mogosoaia (Craiova tot Craiova se cheama chiar daca joaca acasa la Severin). Dar toti reporteri au folosit Steaua in loc de Fcsb. Cu toate ca in alte situatii, gen utilizarea unor cuvinte triviale, sau pomenirea posturilor tv concurente, ori in cazul unor artisti sau sportivi se interzice pomenirea sponsorilor considerandu-se o reclama. In plus cei mai multi invitati, au statut de colaboratori si sunt retribuiti....dar la CNA a-ti storso ca e vorba de fotbalisti (adica sunt asa lipsiti de inteligenta ca ei nu sunt in stare sa se abtina)...... Din pacate, domnule Geambasu, nu sunteti constienti de rezultatul actiunilor voastre, doar aruncati pietre poate o sa iasa ceva.....ceva o sa iasa, deja presa sportiva e un segment de nisa, si in curand veti continua sa astupati nisa....eu personal, scriu comentarii nu pentru ca as fi un mare fan al lui Dinamo, sau a altei echipe, ci pentru ca sunt multi copii/tineri care nu au apucat vremea cand se facea presa sportiva, cand sportul era un mijloc de educare si socializare, si care sunt coruptibili in dorinta lor de a devenii maturi. Am fost un mare fan al fotbalului, dar m-ati convins sa nu mai urmaresc meciurile, si sa citesc cat de putin stiri sportive.... Si sa inchei cu o gluma: Cica Dan Diaconescu se pregateste sa dea in judecata presa din Romania pentru ca l-au plagiat copiindu-i formatul : SENZATIONAL....

motanul incaltat (230 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 2:56

Nu stiu ce va face Becali, dar daca nu va face o oferta pentru Penedo- habar n-are de fotbal. Cu toate ca are 36 de ani - e cel mai valoros portar pe care l-a avut Romania ultimilor 25 de ani....Dupa Silviu Lung ca sunt nascut in Craiova....Cit despre Nemec l-as lua liber de contract si nu i-as da lui Negoita NIMIC.... I-as da lui Nemec 18.000 pe luna.

Mihai Pauna (2 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 7:10

negoita-i pus pe fapte, Vrea sa-ntineresca lotu'. Cum il stim, o sa "dea" totu', Sa tragem la locu'... 7.

Vardasihan (41 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 8:46

@barboraroza.De *** ca tine sunt pline site-urile,,caraghiosule"😂.Nu te trage prin scame acum că ți-a desconspirat şi celelalte nickname-uri.Cum e bă să postezi un comentariu,şi să-ți răspunzi tot tu,dar cu alt nickname??😂😂😂Câtă minte să ai?😉

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vardasihan (41 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 8:48

@barboraroza Înjurai ca Leopardu şi-ți dădeai dreptate ca Burebista 😂

sundance kid (60 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 10:50

Vestul are cluburi care valoreaza o gramda de bani . Nici macar FCSB-ul nu le ajunge " la degetul mic" ! Nu sunt un nostalgic al comunismului dar perfomante sportive ca atunci nu le veti atinge niciodata in viata asta . Dinamo nu mai valoreaza nimic . E istorie . Cindva in anii 80 ajunsese intre primele 4 echipe europene . Acum mai trebuie sa inmultesti cu 100 .

Florin Catana (1 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:07

Va dati seama ! Marele ziarist spostiv Cristian Geambasa, care nu se ridica nici pe departe la inaltimea numelui pe care il poarta, a ajuns, fara sa fi fost întreprinzător nici măcar o zi in viata lui, sa-i explice lui Negoita, care cum necum asigura top 3 salarii în liga 1 cum sa-l tina pe Nemec ! Va dati seama ce personalitate, ce intelect, ce...

Andrei F (249 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:11

Domnule Geambasu,acum eu un FCSB-ist va spun ca se vede sangele dinamovist!Desigur Negoita nu este Becali,Becali nu este pe masura seicilor arabi care arunca pe un singur jucator sute de milioane dar sunt poate 10 cluburi din Liga 1 care si-ar dori si un Negoita!Inca-mi amintesc de patania cu Mutu preluat de Netoiu unde doamna acestuia s-a adresat jucatorului ca nu care cumva sa o nenoroceasca pentru ca investise in jucator cateva sute de mi de euro!Asa ca una este sa scriem aici de milioane de euro si alta este sa-i bagi efectiv in fotbal.Inca ii astept pe acei investitori mai buni decat Becali,Negoita...Probabil ca acestora nu le pasa sau place de noi!Acum despre Nemec!Ar fi o pierdere daca jucatorul nu o sa mai fie in Liga 1!Pentru ca nu sunt multi jucatori de calitatea aratata de Nemec.Poate suflarea dinamovista face o cheta si pentru el.Apoi daca la Albin s-a putut...

Andrei F (249 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:29

@kla2005 (7 comentarii) • 12 octombrie 2017, 14:17 Probabil ca restul de actiuni nu-i apartineau lui Badea...Borcea de ex.?

johnneil (17 comentarii)  •  13 octombrie 2017, 11:44

Am inteles eu bine sau nu. Daca Negoita are 30 % din actiuni. Restul de 70 % la cine se afla?

ovidiu_3003 (475 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 8:12

Performanta fara bani ...nu exista ...

Urod (107 comentarii)  •  14 octombrie 2017, 10:54

Știi părerea mea , nu ma mai repet....propunerea către Badea , a fost o ironie l-a perioada când el , Borcea și Giovanni camatareau clubul....iar cu Nemet , eu as deschide taraba , aș chema cati mai multi clienți, și as face licitație care da mai mult.....