Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ef-Si-Es-Bi ţopăie de bucurie

Nu a fost Liverpool, deşi la un moment dat adia un vânt dinspre Merseyside. Este Sporting şi din tabăra roş-albastră se aud chiote de bucurie

Permalink to Ef-Si-Es-Bi ţopăie de bucurie
vineri, 4 august 2017, 4:37

Dacă Florin Talpan s-ar fi uitat la tragerea la sorţi, probabil că ar fi atins Nirvana. Sau, cu puţin simţ al umorului, s-ar fi tăvălit de râs. Pentru prima dată înalţii oficiali UEFA au scris nişte iniţiale în dreptul singurei reprezentante a României pe tabloul echipelor din barajul Champions League. Fotbal Club FCSB. Pronunţat fotbal clab ef-si-es-bi. Ce îşi poate dori mai mult un apostol al proiectului CSA Steaua?

Îi bagă Talpan şi pe ei în proces?
Dacă ar fi continuat să urmărească emisiunile de profil ale canalelor de sport, juristul din Ghencea şi-ar fi schimbat brusc dispoziţia, fiindcă în prezentarea întâlnirii Sporting Lisabona-Fotbal Club FCSB site-ul forului continental postase o imagine de acum 31 de ani, de la Sevilla, cu Anghel Iordănescu şi Helmuth Duckadam ţinând de toarte Cupa Campionilor. Ceea ce, prin deducţie logică, chiar şi pentru un om al legii, înseamnă că UEFA vede în „ef-si-es-bi” continuatoarea de drept a echipei care cucerea la Sevilla trofeul suprem al cluburilor europene. Tare mi-e teamă că pe Ionuţ Lupescu şi pe şefii lui îi paşte un proces!

Prorocul Alibec s-a scos
Dar trăirile şi cruciadele domnului Talpan sunt mai puţin importante acum. Important este că i-a ieşit adversarul lui „nea” Gigi. Care a mers pe mâna lui Alibec, căpitan atacant şi mai nou proroc. Patronul ef-si-es-bi-ului trebuie totuşi să fie prudent, să nu se arunce la picioarele antrenorului de la Sporting, aflând că acesta poartă numele Mântuitorului. Jorge Jesus va veni la Bucureşti să se califice, nu să ne creştineze. Iar el habar nu are ce bucurie a dat peste adversarii lui de la Bucureşti când au văzut rezultatul tragerii la sorţi. Are însă o bază în lumea reală această baie de optimism? Este Sporting o echipă de eliminat? Este peste ori sub Plzen? Sau mai degrabă este cam la nivelul lui Athletic Bilbao, pedeapsa lui Dinamo?

Putere de rang secund
Prin tradiţie a 3-a echipă din Portugalia, după Benfica şi Porto, Sporting nu a ieşit din schemă nici în sezonul trecut. Când a ocupat din nou treapta a treia a podiumului la finalul campionatului lusitan. Cu un lot evaluat la aproape 200 de milioane de euro, cu destul de ruginiţii Jeremy Mathieu (ex-Barcelona) şi Fabio Coentrao (împrumutat de la Real) printre vedete şi cu Adrien Silva sau William Carvalho la capitolul cel mai bine cotaţi jucători ai echipei, ambii 25 de milioane de euro, Sporting este ceea ce se cheamă o putere de rang secund în Europa. Fosta echipă a lui Loţi Boloni s-a consacrat drept o adeptă a stilului ofensiv, strălucind ca toate grupările lusitane la capitolul posesie. În linii mari, aşa arată adversarul care a provocat chiote la Palat şi în zonele suburbane ale Bucureştiului.

Rolul lui Dică
Dică are la dispoziţie 10 zile pentru a pregăti meciul cu Sporting. 10 zile să îşi cunoască adversarul şi să se decidă cine sunt oamenii pe care va conta, mai întâi la Lisabona, apoi la Bucureşti. Şi ceva mai puţin de o săptămână până când patronului îi vor încolţi idei. Victoria de la Plzen are marele merit că a adus calificarea, dar şi defectul inevitabil că a indus euforia care poate ecrana problemele echipei. Şi nu sunt de acord cu Helmuth Duckadam când susţine că absenţa fundaşilor centrali de meserie din lot este o falsă problemă. Iar ca prelungire a discuţiei, nici lipsa fundaşului dreapta nu este, aşa, doar un subiect de mestecat de către presă. Oricum, timpul este foarte scurt, aşa că mari schimbări de efectiv nu se vor petrece. Fotbal Club FCSB, pronunţat ef-si-es-bi, are un adversar greu, dar abordabil. Mi se pare epitetul cel mai nimerit pentru Sporting.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

urod (105 comentarii)  •  4 august 2017, 23:58

@Andrei ***imi pare rau dar sunt invatat cu valorile de dinainte de '89......Becali n-ar fi putut sa existe atunci cum nu exist nici acum in lumea civilizata...dar a trebuit sa existe la noi ca sa ne umplem de glorie. Crede-ma ca nu are legatura cu succese sau insuccese personale, are legatura doar cu decenta.....iar fotbal ca inainte de '89 !!!!!.....nu stiu ce varsta ai dar sigur nici tu nu mai prinzi

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 0:18

@ Andrei ***in rest sunt de acord cu tine ,avem nevoie de 3-4 echipe care sa se bata la campionat , daca vrem sa avem un campionat interesant....dar deocamdata nu se poate ,pentru ca Becali deazmembreaza repede orice concurenta care-i pericliteaza lui banii...doar asa stie el sa faca fotbal.....iti dai seama acum ca el face mai mult rau decat bine ?!!!!!.... A stat atatia ani fara o baza de antrenament , fara copii si juniori....etc

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

tarkus (15 comentarii)  •  5 august 2017, 0:26

Scriitura buna Cristi! Adevarul e ca performantele FCSB vor aduce tot mai mult asocierea cu Steaua. Pe cati cred haterii ca o sa convinga acum , ca nu echipa aia de pe locul 1 si din play-offul CL e Steaua, ci una care a cumparat jucatori la kil si va juca prin hartoapele Ligii 5? An de an auzim corul detractorilor care se uita la televizor, cu aceeasi placa: va puneti voi cu Valencia, care a castigat anul trecut Cupa UEFA? (i-am batut); sa vezi ce va omoara Ajax (i-am eliminat); gata cu norocul vostru va da Chelsea (aia de aur, cu Drogba) de la 4 i sus (i-am batut)

Andrei F (698 comentarii)  •  5 august 2017, 0:46

@urod In acei ani nu simpatizam echipa comunista...Oare nu ai auzit povestile la atiti jucatori luati cu arcanul la acea echipa? Ex. G.Popescu este doar un caz...Apoi sa fi uitat soldatii aliniati in tribune?...Sau ai auzit istorisirile fara urma de regret ale unui Balint sau Piturca care si atunci aveau capitalismul lor personal cu nuante la fel de salbatice ca cel al lui Becali?Pai scumpul Piturca a luat bani de la Becali pe actiuni si nu vede nici o problema la el doar la Becali...Nu tin sa- mi impartasesti impresiile...Prefer un rau necizelat decat raul care insotea acea echipa...Apoi lumea aia civilizata ori eu nu o vad ori esti indus in eroare de atati oameni poleiti ...Sunt atitea stiri cu cele mai mari cluburi sau oficiali europeni care au o groaza de probleme...

motanul incaltat (455 comentarii)  •  5 august 2017, 0:47

Cu jucatori ce au jucat pe la Real sau Barca mult mai multe minute decit joaca toti fotbalisti nostri la un loc la echipele din Vest---nu discut de Turcia, Bulgaria, Rusia sau Ucraina ---- nu prea ai motive de bucurie.... De ce e periculos???? Craiova a jucat cu marele Milan si a luat doar 2 goluri, Viitorul a jucat cu Appoel si a luat vreo 4. Sa ma intelegeti---- daca juca cu Liverpool , n-avea nici o sansa dar putea scapa cu doar 2 goluri. Astia insa o sa-i umileasca cum a facut Athletic Bilbao cu Dinamo....Insa spre bucuria lui Gigi,oricum or sa fie in grupele UEFA spre deosebire de Viitorul....Campioana jenanta a Romaniei care nu o sa vada grupele UEFA nici intr-o mie de ani. A murit Jean Padureanu dar COOPERATIVA a ramas. Asta nu e mafie---e doar HAZNA. Foarte urat mirositoare. Nu e nevoie de nici un comentariu al vreunei prese sportive, doar de o echipa obscura din Cipru si extrem de curind Austria.

Adi S (1 comentarii)  •  5 august 2017, 1:32

În primul rând salutãri pentru toţi iubitorii fotbalului şi ai profesionalismului. Referitor la dezbaterea despre numele FC FCSB Bucureşti îmi doresc sã privim chestiunea din unghiul urmãtor:Atât timp cât echipa contenporanã are rezultatele ultimilor 10-15 ani cu accederi în grupele EL, CL şi în primãverile cupei uefa/EL multã lume o sã se gândeascã la ani de glorie ai fotbalului din ROMÂNIA…. Şi…o sã se gândeascã la echipa care ne-a facut cunoscuti pe tot global…STEAUA BUCURESTI. Cu mult respect pentru cei ce luptã pentru performanţã…

sundance kid (150 comentarii)  •  5 august 2017, 2:08

Toate echipele din urna fac parte din esalonul doi al fotbalului de club european. Chiar si liverpool . Liverpool nu mai e ce era odata ! Una peste alta singura si ultima echipa portugheza care am vazut-o pe viu a fost Benfica in Ghencea . Atunci Steaua avea o superechipa care nu se poate compara cu FCSB-ul lui Becali din nici un punct de vedere . Totusi Steaua atunci nu a miscat in fatza Benficai ! Cel mai bun jucator al stelei a fost Belodedici de unde se deduce ca scorul final a fost nu ? 0 -0 !

Constantin (4 comentarii)  •  5 august 2017, 3:05

Dle Geambasu, dle Geambasu... Mare caracter... Cand ai vazut ca ai dat-o in bara cu zonele suburbane ai modificat imediat continutul articolului si m-ai pus in situatia sa apar ca unul care dezinformeaza!!! In loc sa recunosti si sa-ti ceri scuze asa cum ti-am cerut umbli cu cioflingarii de doi bani. Pacat... Te credeam un tip onest dar se pare ca voi cei de la GSP aveti un alt tip de ADN!!! M-am lamurit si in privinta ta!!!

Alex One (122 comentarii)  •  5 august 2017, 7:43

Ce cauta Talpan aici d-le jurnalist Si- Gi ?

un oltean (130 comentarii)  •  5 august 2017, 7:43

"aşa arată adversarul care a provocat chiote la Palat şi în zonele suburbane ale Bucureştiului."....:)))))....tare de tot...

un oltean (130 comentarii)  •  5 august 2017, 8:01

@17 nentori: Bade, parerea mea e ca ar trebui sa te apuci sa scrii un roman despre cainii vagabonzi...numai asa ai sanse, foarte mici, e drept, sa te citeasca macar Brigitte Bardot...timp vad ca ai...in rest,mai fa si tu economie de spatiu , nu are nimeni chef sa-ti citeasca halucinatiile....bafta!

laurentiu catrina (2 comentarii)  •  5 august 2017, 9:52

Ef-Si-Es-Bi sau Ef-Si-Es-Beeeeeeeeeeeee ?

Dan (12 comentarii)  •  5 august 2017, 9:52

@17 nentori Am fost tentat sa iti raspund. Sa aduc si eu argumente. Mai ales ca mi-ai lasat senzatia ca ma cunosti. Sau poate ma insel si nu e asa... Dar ce sens ar avea? Nu te-as convinge si nici reciproca nu ar fi valabila. Fiecare alege si vede lucrurile in felul sau. Repet. Nimic in viata nu e vesnic. Faptul ca nu mai am o echipa de fotbal preferata nu e o tragedie. Noi sa fim sanatosi.

Alexandru Chis (105 comentarii)  •  5 august 2017, 10:26

Citesc fel de fel de declaratii, finctie de pozitionarea vorbitoului fata de simpatia sau antipatia fata de FCSB. De la "Nu are nici o sansa" la 'Adversat abordabil" fiecare cauta sa-si exprime o parere personala, cam cum ar vedea el finalul acestei confruntari latine, romanao-lusitana. Ca FCSB are dusmani, este de notorietate, mai ales ca Becali si MM fac tot pusibilul ca numarul lor sa se inmulteasca exponential cu fiecare iesire publica - multe "in decor"! - ale celro doi. O fi bine? O fi rau? Cert este un singur lucru si anume ca o vom vedea pe Sporting la Bucuresti si tare as vrea ca evolutia acestei echipe sa fie aidoma celor din trecuta grupa de Europa League cand S.L. s-a chinuit si mai mult nu a jucat decat sa fi alergat dupa o eventuala iesire din grupa. Anul trecut S.L. a inregistrat cinci infrangeri si o victorie (la Legia Varsovia), clasandu-se pe ultimul loc in grupe. Deci, se poate! In plsu S,L, nu a castigat niciodata in meciurile disputate in Romania. Deci, inco data, se poate! Ramane ca FCSB sa obtina un rezultat strans la Lisabona.

Andrei F (698 comentarii)  •  5 august 2017, 10:47

@urod (46 comentarii) • 5 august 2017, 0:18 Asta cu Becali care dezmembreaza alte echipe nu tine,nu tine la vremurile de acum...Becali face ce face toate cluburile vcare vor sa cumpere jucatori-la fel ca Bacelona sau Real...Becali face oferte pe care cei vizati le accepta sau nu...Acestia ajung sa vanda la Becali nu pentru ca-l iubesc ci pentru ca face ofertele cele mai bune ca altfel stim cluburi care au afirmat ca la oferte egale nu-i vand Stelei ...La randul lui si Becali vinde jucatori daca-i convine oferta venita.Dezmembrarea era posibila in vremurile de trista amintire cind ba erai incorporat,ba erai plimbat pe la organe sau pur si simplu venea ordinul de sus...Organele se mai aude ca influienteaza si acum dar numai acolo unde patroni au legaturi cu o anumita parte din politic si in nici un caz Becali nu a fost in politica de partea celor influienti...Daca era asa in 1998 Steaua plecala fel de bine de la Armata cum a facut-o Dinamo de la MI sau in atiti ani un ministru se apleca si rezolva diferendul cu Armata...

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (677 comentarii)  •  5 august 2017, 11:18

Grav e ca 80% dintre olteni nu citesc nici 10 rinduri pe zi iar "@un oltean" din rest citeste degeaba pe 5 august 2017, 8:01, deci in era noastra si fara nimic la bord, adica nu se poate lipi nimic de el. Bre, uite „halucinatii“: --------------------- 1.- intre 2003 si 2014 Becali a investit peste 50 milioane EURO in jucatori, baza Ghencea si Stadion. --------------------- 2.- Steaua se afla pe locul 17 în clasamentul anului 2014 stabilit de Federaţia Internaţională de Istorie şi Statistică a Fotbalului (IFFHS) --------------------- 3.- Nu cu mult inainte Razvanel – care declara ca tata i-a facut echipa – cu rapidistii lui si pensionarii a dus Romania pe 150 in Lume --------------------- 4.- 2016 a venit cu locul 7 la FIFA iar Romania a fost pe 8 la ora tragerii la sorti pentru CM din Rusia cu 15 stelisti pe teren cumparati – si vinduti – de Becali. ----------------------- 5.- Din 2014 Steaua nu poate vinde un tricou caci le-a interzis un C o s t e l, platit de mine si de voi dar si de Steaua care platea chirie de 10 ori mai mare DECAT Dinamo si Rapid la un loc pentru Ghencea, adusa la norme UEFA si pentru Nationala de catre Steaua. Apoi campioana a fost data afara din Bucuresti. Unde sa le faca fanilor abonamente, unde sa-si se antreneze juniorii ? In cutrea unui Liceu ori undeva in afara Bucurestiului unde juniorii ar pierde 3 ore doar pe drum ? ----------------------- 6.- nicaieri in lume fanii nu controleaza un club !!! Ai fapte la Rapid, nu zic de Corsicar, vezi Suncu, Pancu, Niciolae, unde e Rapid ? Ai fapte si la Dinamo, au intrat si acolo fani peste staff si jucatori, noroc ca aia din Tei sint baieti mai destepti. ------------------------------------------- PS Otelea a primit NUP pentru ca n-au gasit bucataresele lui Ilici si Bombonel cele doua milioane dolari disparute doar din transferul lui Ilie Dumitrescu. Dupa 89 ofiterii si politrucii au „operat“ peste 500 de transferuri – acte ioc -, furturi si risipa dupa bunul plac, situatia arata rau in 99 cind ofiterii s-au gandit ca e mai bine sa fure legal, exemplu Otelea, „profesorul“ care are 10 clase si alea facute ca sportiv, a interpretat EXACT ca noua societate NU TREBUIE SA ADUCA PROFIT !!! Din „Steaua privatizata“ faceau parte ca „actionari de tip comunist“ - nu plateau nici cotizatie - si fotbalisti si muzicieni si multi Dorei. Astfel ajunsese Steaua oficial in faliment iar in februarie 2003 nu erau bani pentru ca Steaua sa joace RETURUL ! Nu mai erau B. O. I. de muls. Boul n-a cumparat actiuni de la Armata, ci de niste hoti si Dorei, de la Horia Moculescu, PiTurca, … Hagi era cu altii, nu-i placea sa fie exclus dar n-a dat un singur LEU Stelei !!! Legendele, balenele, ce sa intelega astia daca nici azi nu stiu sa citeasca si sa urmareasca o idee intr-o fraza in limba materna. Laca declara ca vrea si el 17 milione de la Primarie si 5% din Bugetul MApN !!! Eu zau nu stiu, voi va dati seama ce-i in capul astora ? As scrie dar eu nu vad ciini vagabonzi, cel putin din aia cu patru piciore. Bre, mai sint ciini vagabonzi in Oltenia ? Vrei sa vina Birgitte Bardot sa faca curat la voi acasa ? Sa va curete spitalele, trotuarul, sa va ia sabiile cu care intrati in spitale, sa va faca canalizare ? Tu ce faci, cu ce-ti pierzi timpul ? Te piepteni frumos ca s-o votezi pe Olguta - minc... - si o rogi sa faca ea ceva pentru tine ?

Florian1956 (6 comentarii)  •  5 august 2017, 11:25

"chiar şi pentru un om al legii, înseamnă că UEFA vede în „ef-si-es-bi” continuatoarea de drept a echipei care cucerea la Sevilla trofeul suprem al cluburilor europene"UEFA vede încețoșat are nevoie de ochelari,federația trebuie sa trimită la UEFA hotărârea definitiva a instantei și atunci aflau ca FCSB a folosit în mod abuziv palmaresul culorile și numele Steaua .Becali sa cumpere palmaresul si însemnele, asa va avea palmares culori tot și sugerez sa îl numească președinte de onoare pe Valentin Ceaușescu(ședința partidului comunist a luat cupa României de la Dinamo și a dato Stelei)

un oltean (130 comentarii)  •  5 august 2017, 11:29

@Dan: cel mai bun si la obiect a fost primul tau comentariu...mi-a placut foarte tare, pt ca si eu sunt in aceeasi situatie vis-a-vis de Craiova...ai mare dreptate...si te inteleg exact...asta e...n-avem ce face noi...

un oltean (130 comentarii)  •  5 august 2017, 12:07

@17 nentori: :))...daca ai mai iesi si tu din sat...ai fi surprins sa vezi ce mai e prin Oltenia..mai ales prin Craiova...;)...n-am chef sa intru in discutii cu tine...serios...da-i inainte cu ale tale...sunt curios cati au rabdare sa-ti citeasca romanele...ia exemplu de la Dan, daca tot ai de zis ceva..la el chiar am citit cu placere..tu ocupi permanent spatiul pe toate blog-urile gsp...de-asta m-am bagat si eu in seama...iarta-ma...nu mai fac!

urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 12:22

@Andrei ***iti dau un sfat ....nu vorbi de vremuri care nu le-ai trait....99% din cei asa zisi luati cu arcanul se duceau de buna voie...dar nu numai atat,se duceau ei si bateau la usa....e o mare prostie ce spui....iar de capitalismul lui Becali putem vorbi de Evul Mediu, nicidecum de zillele noastre...,si mai noteaza ceva sa nu uiti....realizarile de atunci tu nu vei apuca sa le traiesti ....imi pare rau ,dar asta este adevarul...tu nu vei putea sa faci comparatie NICIODATA, CEA FOST CU CE ESTE ACUM......E mai bine sa nu stii , pt ca cei care stiu sufera acum....si sufera tocmai ca exista oameni ca Becali in 2017 ?!!!.... Oameni ca Becali erau acum 300-400 de ani....de fapt se stie ca albanezii traiesc si acum in clanuri si dupa legi tribale....deci este o mare tragedie ce traim dar mai bine de tine ca nu-ti dai seama.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

un oltean (130 comentarii)  •  5 august 2017, 12:37

@17nentori: am uitat sa-ti zic de Olguta...ai dreptate...cand sunt alegeri ma scol de dimineata, imi fac un dus, ma dau cu gel...si merg la vot...am fost la toate...daca vrei sa stii, am si un tatuaj cu ea...dar, imi pare rau, nu pot sa-ti spun unde mi l-am facut...;)

urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 12:45

@Andrei ***ca sa fiu mai clar....cand crezi ca vom realiza macar 25% din ce s-a facut in perioada aia pe care o numesti tu comunista( mai corectct...socialista) daca dupa 27 de ani nu s-a facut nici 5 % ?!!!!!!.... Cam cati ani ar trebui sa traiesti tu ca sa apuci 25% ?!!!! .....sau cati ani ar trebui pentru 50%?!!!!...si tot asa...mai grav este ca oranduirea asta capitalista este mult mai mincinoasa decat perioada socialista....asta pt noi ,ca pentru cei de afara totul este ok....stii expresia ,, exploatarea omului de catre om''...este extraordinar de valabila acum...repet , pentru tarile occidentale totul este bine, dar pentru tara noastra nu este decat o nenorocire ....nu incerc sa te conving....incearca sa te informezi corect si singur iti vei schimba parerea....daca ai fi vazut ce fotbal,handbal,volei etc...aveam atunci ?!!!!....pai la volei se juca FINALA EUROPEANA intre Dinamo si Steaua ?!!!!....realizezi asta ?!!!!!.... Si-mi ceri sa apreciezi ce se intampla acum ?!!!... Te inseli , cu bunele sau cu relele de atunci, se facea intr-adevar treaba nu prostitutia de acum, niciodata oameni de genul lui Becali nu ajungeau sus,,,,sau politicieni hoti nici macar nu puteai sa gandesti ca exista asa ceva....crede-ma ca stiu perfect ce vorbesc.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Florian1956 (6 comentarii)  •  5 august 2017, 14:05

@urod "pai la volei se juca FINALA EUROPEANA intre Dinamo si Steaua ?!!!!.." asa este doar ca se juca intre Rapid si Dinamo, epoca comunista a fost cea mai neagra pagina de istorie a Romaniei.

Andrei F (698 comentarii)  •  5 august 2017, 14:44

@urod (48 comentarii) • 5 august 2017, 12:45 Prietene...nu exista domeniu principal in Romania care sa nu fi depasit ce a fost in comunism...5%? Pai compara nr. de km. de autostrazi...Apoi compari mere cu pere...Desigur ca rezultatele la fotbal de atunci la echipele de club au fost mai mari dar asta era datorita socialismului sau organizarii de atunci a UEFA?Adica d-ta consideri ca daca eram in comunism acum aveam rezultate mai bune?Pai Anglia datorita televiziunilor de acolo injecteaza in cluburi anual peste un miliard de lire!!!Cum ar fi combatut asta socialismul tau?Sunt cluburi acum in vest care au valoare de piata pe linga suma de 1 miliard!!!Cumva cu TVR care in unele perioade emitea 2 ore pe zi?Nu te cunosc dar sunt de acord cu tine ca unii in socialism au dus-o mai bine!Dar nu marea majoritate...Am dat ex. cu Gheorghe Popescu care singur a spus ca daca nu era fortat nu ajungea la Steaua...Combati capitalismul lui Becali?Spuii ca ai prins si vremurile de dinainte?Pai stimabile si ca rezultate sportive si ca vanzari de jucatori si ca public spectator si ca gratuitati la stadion sau catre stat si ca pile la FRF Steaua de dinainte de Becali o ducea mai bine.Totusi Steaua a ajuns la Becali pentru ca nu mergea bine,pentru ca nu se mai acceptau cluburi departamentare,pentru ca nu mai aveau bani si au luat de la Becali...Deci...cei de dinainte de Becali au fost mai capitalisti si mult mai verosi decit Becali...Exemplific iarasi cu Piturca care a luat 500000de dolari de la Becali pe actiunile avute si acum spune ca este ilegal ce a facut Becali...Adica la el a fost legal sa ia 500000...:Si tu pe astia ii stimezi?

urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 15:47

@Andrei F...este un subiect prea complicat, ar trebui sa stam zile intregi dar este exact invers ....nu este domeniu care sa realizeze mai mult acum ca atunci....daca crezi ca exemplul cu televiziunile este relevant ,te inseli....care km de autostrada ?!!!!!.... In 27 de ani ?!!!!....pe vremea aia se faceau in maximum doi ani....sa nu ma intrebi de ce nu s-au facut ca este alt subiect, dar iti spun doar atat...pasajul Bucur -Obor sau nu mai stiu care sigur, oricum de un pasaj din Bucuresti este vorba, s-a facut in doua luni iar de renovat ,s-a renovat in 3 ani si nu s-a terminat !!!!...ce zici de asta....lasa Anglia ca nu stii ce este acolo...gandeste ce este la tine ...o drama,din pacate...daca vrei sa vorbim de socialism ,poate vorbim de tarile nordice...dar asta-i alt subiect....NICIODATA nu vom mai ajunge sa facem ce s-a facut....adica pt noi ,inclusiv si pt tine....decat poate peste 100 de ani si poate vom fi ca in Highlander !!!!!!

urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 16:03

@Andrei ***daca vorbesc de Steaua, nu inseamna ca-l apreciez pe Piturca...cand v-a dispare unul ca Becali si vor apare mai multi de Negoita, CFR, etc...sa stii ca inseamna ca sa progresat....si Botosaniul are un comportament corect, si mai sunt si altii....bucuriile infantile ale lui Becali sau MM, nu ai sa le gasesti in Anglia de exemplu....stai sa se puna pe picioare si CFR si sa vezi cand mai i-a campionatul FCSB....parca a stat vreo 7-8 ani si n-a luat nimic....Negoita la batut de vreo 7-8 ori cu un buget mult mai mic, asa ca Becali poate sa se gandeasca de-acum , ca se cam striga treaba...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (698 comentarii)  •  5 august 2017, 16:12

@urod (49 comentarii) • 5 august 2017, 15:47 Nu mai crede pe unul si altul...Acum sunt in jur de 700 km de autostrada iar mostenirea socialismului era A1 Pitesti -Bucuresti 110 km plus ceva intre bratele Dunarii cam 27 de km....Daca mai tinem cont si la ce este in constructie ar rezulta ca anii pe care-i regreti au fost...citeva luni-ai afirmat ca cei de dinainte realizau ce au facut astia in 2 ani-...Apoi ...santierele tineretului pline de voluntari-pune tu ghjlimelele...munca fortata...trasferurile de muncitori din inteprinderi in interes de ...agricultura sau obiective nationale...Daca nu ai trait pe pielea dv. e usor de vorbit...Sunt de acord ca noi doi nu vom fi de acord...Salutari!!!!

17 Nentori Tontolana – fost Tirana (677 comentarii)  •  5 august 2017, 16:29

pentru 2x@un oltean,
@un oltean², merci pentru „din sat …“, si Olguta – stii tu – , inca n-am avut fantazii, dar mi-a facut placere, n-am de sa ma supar cind conversez cu cineva mai citit si simpatic. @Dan chiar e valoros, a descris bine situatia in care se afla el, prietenii, cunoscutii si probabil multi altii, atit ca eu cred – spre deosebire de voi doi – ca este mereu ceva de facut. De ce sa dezarmati ? Incercati sa va organizati ca fani ori ca cetateni caci nu poate exista club fara fani si oras fara cetateni. Sincer ma bucur sa intru in discutii, dar desigur nu atunci cind sint doar etichetat ca „dementori Tirana“, ori acuzat de „halucinatii“. Vreau sa aflu alte pareri, sa fiu combatut, sa aflu ce nu-i adevarat, care sint asa zisele „halucinatii“. Serios, o sa ma supar doar daca „nu mai faci“ !
—————————-
PS nu scriu peste tot, scriu doar unde am incredere si simpatie. Altfel ii citesc pe multi. De aici imi mai plac citiva, spre exemplu consider ca Stucan scrie foarte bine, incerca si Tolontan, dar, nu stiu, ceva ma opreste sa comentez. Crezi ca ar trebui sa fiu platit, sa-mi dau mai mult interesul, sa-mi caut pe cinva care ma corecteaza ? Nu bani pentru mine, ca am destul multumita Domnului si sint modest, pentru secretara. Ma intelegi, as vrea si eu o secretara umblata si bine scolita cind „mai ies din sat.“

urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 16:49

@Andrei F...problema nu este ca trebuie sa fim de acord...problem grava este ca in Romania sunt contrazise lucrurile evidente,care nu pot sa nasca dezbateri pt ca sunt negru pe alb....eu chiar le-am trait pe pielea mea si stiu ce vorbesc, spre deosebire de tine care se vede ca le spui din auzite...gresesti enorm si tocmai pe asta se bazeaza cei de -acum de la putere, pe oameni dezinformati ca sa le poata dpala creierele....iar santierele chiar erau foarte bune pentru puturosii care nu vroiau sa munceasca...este mai bine acum cu cei care nu muncesc si fac faradelegi ?!!!!!...este mai bine cu politicianul care-si face domeniul ca in filmul "Dallas'' din bani furati si care dupa ce moare , ramane o ruina ?!!!....in care tot felul de clanuri...Sportivi...Camatari...fac legea....daca vrei din astea poti trai linistit in Romania ,daca vrei civilizatie urcate repede in avion si emigreaza....si gata este suficient ...

urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 16:53

@Andrei ***oricum mi-a placut discutia pt ca a fost civilizata...Salut si ne mai intalnim pe alte subiecte....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (698 comentarii)  •  5 august 2017, 17:37

@urod (52 comentarii) • 5 august 2017, 16:49 Adica in socialism nu erau politicieni?Dar ce erau ,,tovarasii,,?Acei tovarasi erau cam la fel ca politicienii de acum numai ca cine sa-i critice?Tovarasii aveau spitalele lor,magazinele lor,mergeau in hoteluri doar pentru ei...Oare de ce am impresia ca atunci nu eram pe aceeasi parte?Sigur nu ne-am intilnit la cozile de la lapte sau piine...Pentru ca eu nu le-am uitat.

Andrei F (698 comentarii)  •  5 august 2017, 17:43

@urod (52 comentarii) • 5 august 2017, 16:49 Si vai socialismul a fost tare la autostrazi!!!!De aceea se circula intermitent cu numar par sau impar sau iarna se oprea circulatia rutiera pentru particulari cu lunile...Dar poate d-ta aveai numar cu 3 cifre...

Urod (105 comentarii)  •  5 august 2017, 21:48

@Andrei ***dacă ar fi să-ți spun ca pe vremea aia dacă nu aveai ce manca acasă îți permiteai sa mănânci în oraș fără probleme , sa faci doua concedii pe an , sa- ți cumperi mașină cu banii jos, pe care o așteptai 4 ani , să-ți cumperi casa cu banii adunați în 7-8 ani....vrei să-ți mai spun.....nu e asa ca sunt povesti ?!!! ....sa ma anunți când se mai face de exemplu un Vidraru, o Casa a Poporului, electrificarea tarii....stam pana dimineața și nu terminam....ți-aș dori ca toată viata sa ai politicienii de atunci care privilegiile lor erau 0 fata de ce este acum....zi-mi un politician de atunci care a furat 1% din ce se fura acum......poți? !!!... nu poți....erau alte lucruri absurde atunci , dar nu existau , gentile lui Udrea , femeile lui Cocos pe care le întreținem noi....uite eu îți doresc sa ai satisfacțiile în sport , măcar 50% din cat am avut noi ....dar nu cred sa se împlinească. ..dar îți spun sigur ca niște casa ca a lui Liviu Drăgnea ai sa mai vezi multi ani de-acum încolo. ..să-ți mai spun din ce bani ?!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Stelescu (4 comentarii)  •  6 august 2017, 3:16

Ca reprezentant al ,,zonelor suburbane ale capitalei'', chiotele de bucurie de la Palat consider că sunt o palmă pe obrazul comunităţii dinamoviste care ani la rând a celebrat actul huliganic al incendierii peluzei din Ghencea, a râs dement la ,,dansurile'' prin carea Borcea îşi expunea organele genitale în loja din acelaşi stadion, a oftat de satisfacţie când antrenorul dinamovist Rednic afirma, în 2007, anul ultimului titlu dinamovist, că ,,ne-am p-şat pe ei!'' ... Apropo, pentru farsa nereuşită de anul trecut (cu mesajul vag ,,doar Dinamo Bucureşti ...'' afişat în tribune, mesaj ce poate duce la completări total nefavorabile comunităţii câineşti din fotbal) nu s-a sesizat procuratura pentru acuzaţii de fals şi uz de fals? Nu sunt şi nişte bani la mijloc? Domnule Cri-Gi, bănuiesc că sunteţi dinamovist. Priviţi cu simpatie Steaua armatei din văgăunile fotbalului românesc ştiind că aceasta nu va putea niciodată să se afirme pe plan internaţional ... până la urmă, nu înseamnă asta moartea celui mai mare brand fotbalistic românesc? Şi pentru ce? Ca în fotbalul românesc să rămână ,, doar Dinamo Bucureşti'', o echipă mare la noi, dar cel mult mediocră printre cele vreo 50 de echipe ,,Dinamo'' din lume, ca să nu mai vorbim de alte clasamente? Păi, mulţumindu-ne noi cu puţin, nu suntem noi români adevăraţi? ...

Alex (3 comentarii)  •  6 august 2017, 9:31

Candva erai unul dintre cei mai buni jurnalisti....din pacate astazi esti doar unul dintre jurnalistii care se prostitueaza pentru banii ciobanului.***...nu sunteti capabili sa ganditi ca creditorul,marele el ciobandante,nu doar ca a pierdut stema pe buna dreptate,dar se va intoarce unde ii este locul pentru ce a facut in 2003.... Respect Florin Talpan!!!!

Bala (1 comentarii)  •  6 august 2017, 11:45

Lucescu afost demis de la nationala Rv Romaniei pt urmatoarele:era antrenor si laDinamo si la nationala,venea dupa oeliminare catastrofala din cupele europene cu 17 Nentori ai caror fotbalisti nu aveau ghete, ci tenesi

petro Burgener (65 comentarii)  •  6 august 2017, 20:35

@Bala, poate nu crezi dar fotbalistii de la 17Nentori aveau ghete, chiar daca de calitate proasta, e adevarat, la stadion multi au venit in slapi. Referitor la Lucescu, nimeni, nicaieri in lume nu demite un antrenor dupa ce castiga un meci cu 4-0! Lucescu a fost demis pentru ca trebuia sa ramana Ienei antrenor.

urod (105 comentarii)  •  7 august 2017, 2:49

@stelescu....a fost o farsa care a fost gandita bine si cine are simtul umorului o apreciaza....dar despre conferinta de presa a lui Becali...ce parere ai ?!!!!....te-ai uitat ce fete aveau toti ?!!!!...parca erau din Clanul Sportivilor....dar de fapt asa sI sunt , din acelasi nivel...si mai arata diferenta de intelect dintre cei ce tin cu Dinamo si cei ce tin cu FCSB....pe principiu cine se aseamana se aduna....o sa va macine multi ani , dar sa mai stii ca de-a lungul istoriei Dinamo a obtinut victorii mai importante decat Steaua si FCSB.... Cel putin FCSB si-n Bulgaria daca se mai duce poate sa aiba probleme....iar daca sunteti asa euforici dupa Plezen ,o sa fiti echipa mare cand or zbura porcii....orice ehipa mai importanta a venit v-a dat cate 4-5 goluri....in Bulgaria a fost suficient un dinamovist (Moti) ca sa nu va calificati....deci aveti de munca pana sa bateti voi echipe mari cum au facut-o Dinamo, Craiova...etc....si FC Arges a batut-o pe Real Madrid care avea atunci vreo 6 cupe !!!!!...poti sa tii cu cine vrei dar nu copia comportamentul lui Becali....bine i-a spus Dinu..."purtator ilegal de creier ''

urod (105 comentarii)  •  7 august 2017, 2:56

@Bala...era o vorba 'daca taceai , filozof ramaneai '.......Daca tu poti sa-l contesti pe Lucescu,inseamna ca este greu de discutat cu tine....te rog sa sustii incontinuare pe FCSB....iar pe Steaua las-o in pace...

vasco (267 comentarii)  •  7 august 2017, 13:09

fcsbeee nu e Steaua!!!

petro Burgener (65 comentarii)  •  7 august 2017, 19:06

@Stelescu, "Dinamo Bucureştii, o echipă mare la noi, dar cel mult mediocră printre cele vreo 50 de echipe ,,Dinamo'' din lume, ca să nu mai vorbim de alte clasamente? " Ia citeste pe site-ul UEFA la istoricul cupelor europene sa vezi cate echipe "Dinamo" au ajuns in semifinala Cupei Campionilor si o sa vezi pe ce loc "mediocru" e Dinamo Bucuresti intre cele 50 de echipe Dinamo.

vasco (267 comentarii)  •  8 august 2017, 9:01

Intotdeauna m-am intrebat cum poate cineva care gandeste liber sa tina cu echipa militiei....

Comentează