Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Proştii în ofsaid

Astăzi, despre o carte. Cartea scandaloasă a unui ziarist care este şi parlamentar european. Ce vreţi subiect mai neatrăgător?

Permalink to Proştii în ofsaid
sâmbătă, 27 mai 2017, 2:02

Bleah! Nu tu Steaua, nu tu Dinamo, nu tu Gigi, nu tu Burleanu, nu tu Carmen Dan versus Nicolae Badea. Astăzi, despre cartea unui om care încearcă să ne explice şi să-şi desluşească sieşi în ce lume trăim. Să vedeţi ce de citiri nu o să aibă articolul ăsta!

În stare de veghe
„Proştii Europei” a lui Traian Ungureanu este o carte pe care nu trebuie să o citeşti aşezat comod în fotoliu. Nici la cafea, fumând în tihnă o ţigară. Este o carte pe care trebuie să o citeşti cu o compresă rece pe frunte. În stare de veghe. Şi departe de marginea unei prăpăstii, că firile mai simţitoare pot dezvolta tentaţii suicidare. „Proştii Europei” nu îi radiografiază pe români, aşa cum aţi putea intui din titlu. Dar este o carte şi despre români, care sunt luaţi de proşti în relaţia cu deştepţii Europei. Românii, ca şi polonezii, şi bulgarii, şi lituanienii. Şi alţii, naţii mai din Est. Adevăraţii proşti sunt cei care conduc lumea, ne spune Traian Ungureanu. Îşi justifică afirmaţia într-un volum de 250 de pagini. Sunt pagini provocatoare, dure. De ce? Simplu, ridică vălul (burka?!) şi arată chipul lumii aşa cum este astăzi. În al doilea deceniu al secolului 21. Chipul lumii posibile din viitorul apropiat. Un chip şi mai schimonosit.

„Dacă doriţi să nu vă vedeţi copiii înjumătăţiţi de bombe musulmane, nu vă bazaţi pe elita europeană! (…) Pentru că eu aşa ştiu: dacă primeşti pe cineva în casă, iar musafirul te sfătuieşte, de cum s-a aşezat în fotoliu, să îi interzici soţiei să se mai machieze sau te anunţă că nu va folosi toaleta, fiindcă sufrageria este mai largă şi mai aproape, îl pofteşti afară. Cu tradiţie, merite istorice şi diversitate culturală cu tot.” – „Proştii Europei. Cum se sinucid civilizaţiile”, editura Humanitas, 2017

Peştele de la Parlament se-mpute!
Dacă iei primele litere din titlul cărţii, rezultă abrevierea PE. Parlamentul Europei. Proştii Europei sunt exact cei care ar trebui să fie deştepţii ei. Oamenii puşi/aleşi să apere civilizaţia de invaziile barbare sunt tocmai cei care capitulează primii. Şi atunci, cum să reacţionezi? TRU ne oferă o cale. Cartea lui Traian este un strigăt împotriva corectitudinii politice. Împotriva terapiei globale de spălare a creierelor. Este o pledoarie naturală pentru libertatea gândirii. Nu şi pentru libertatea de a exprima orice prostie. Este un protest virulent împotriva abandonului, a supunerii practicate cu fervoare de societatea occidentală. Pesimismul mărturisit al autorului în antiteză cu optimismul stupid al liderilor Planetei. Vezi optimismul exuberant al pieţelor încrezătoare în creşterea economică ireversibilă care a dus la criza universală din 2008. Vezi ce s-a ales de optimismul legat de înlăturarea tiranilor din Orientul Mijlociu, care ar fi trebuit să ducă la o orgie democratică, aminteşte TRU.

Revolta ca terapie pentru sănătatea mintală
Luciditatea ca formă de protest. Avertismentul că toleranţa Occidentului faţă de intoleranţa terorismului islamic şi migraţia nelimitată pot duce la extincţia unei forme de civilizaţie. A civilizaţiei noastre. A civilizaţiei clădite pe valori creştine. Ssst, nu este voie să spunem asta!, ne muştruluiesc domnii de la Bruxelles. Ba da, avem voie să o spunem, ba putem să şi strigăm!, ne transmite Traian Ungureanu. Cum, dom’le, tocmai tu, parlamentar european, ştergi pe jos cu Parlamentul Europei? Tu, angajat, îţi permiţi să îţi faci cu ou şi oţet angajatorul? Dar autorul ştie ce îl aşteaptă după publicarea, eventual şi traducerea cărţii. În plus, nu cred că are naivitatea să îşi închipuie că odată întors la Bruxelles va fi primit cu flori în Grand Place.

Povestea a început cu „Manifestul fotbalist”
Nu trebuie să vă placă „Proştii Europei”. Este suficient să vă pună pe gânduri. Sau să vă enerveze. Mie mi se pare o carte excepţională. Bineînţeles că sunt subiectiv. Aşa cum este şi cartea. Mă leagă de autor o prietenie care a început cu ani în urmă sub semnul fotbalului. Îi aştept cu nerăbdare textul săptămânal pentru Gazeta Sporturilor. Descopăr negreșit acolo calităţile articolelor lui. Prospeţime, sinceritate, orizont cultural, curaj, sarcasm, umor de cea mai bună calitate. Nu întâmplător, fiindcă omul nostru are o seamă de pasiuni terestre, prima carte publicată de Traian Ungureanu, la Humanitas, ca şi volumul de faţă, a fost „Manifestul fotbalist”. Evident, cartea a scandalizat spiritele comode care populează lumea sportului, inclusiv „confraţi” de breaslă.

Ofensatoare, obraznice, crude, nemiloase. Aşa arată cărţile lui Traian Ungureanu. De aceea merită citite. Pentru cuminţenie, cumsecădenie şi supunere, adresaţi-vă Parlamentului European!

Comentarii (31)Adaugă comentariu

TRU (1 comentarii)  •  27 mai 2017, 14:11

O sa ii doara in centura de explozibil pe harapii zburatori iar pe UE o sa o doara fix in globalizare de TRU si cartea lui de bucate pe care o citesc doar geambasii, iar prostii Europei sintem noi, romanii.

Romulus65 (10 comentarii)  •  27 mai 2017, 14:48

Aveam o mare simpatie pentru Traian Ungureanu pe timpul cand scria pentru Viata Studenteasca inainte de fuga lui din tara (in 1988) si ii citeam rubricile in fiecare saptamana. Mi-a disparut aceasta simpatie dupa ce a revenit in tara si s-a inscris in PD-L sustinand platforma politica a lui Traian Basescu. Cartea nu am citit-o pentru ca nu stiam de ea dar subiectul este incitant.

victor L (285 comentarii)  •  27 mai 2017, 14:59

@ Romulus65, nu iti "displace" TRU si pen`ca s-a castorit fara sa te intrebe? normal, "o platforma" care nu iti apartine :P Aici e vorba despre scrisul lui TRU, nu despre ceea ce maninca.

Costin (1 comentarii)  •  27 mai 2017, 15:04

Prima lecturare a acestui articol imi sugereaza ideea ca PE este structura care are rolul de a sterge cultura europeana.

Alex Marius (3 comentarii)  •  27 mai 2017, 15:31

Probabil la scrierea cărții l-a ajutat Monica Macovei , doi securiști penibili

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  27 mai 2017, 16:05

Exemplu: un oraș britanic se umple de români și moldoveni. Rezultat: zidarii, șoferii, poștașii, chelnerii sînt pe sfert sau mai mult români și moldoveni. Alt rezultat verificat: în cîteva săptămîni, rețelele de prostituție și cerșit sînt preluate de români și moldoveni, cu marfă umană adusă de acasă. Treaba merge bine și într-o parte și, mai ales, în cealaltă. Tot felul de nătărăi vor spune că fetele prostituate și bătrînele cerșetoare vin de bună voie. Nu e așa. Vin la chin forțat și fără bani plus izolare plus bătaie. Din motive, foarte murdare, afacerea continuă. Cum-necum, nimeni nu oprește porcăria. În rest, putem fi mîndri.

Romulus65 (10 comentarii)  •  27 mai 2017, 16:33

@victor L Este adevarat ca TRU scrie mult mai bine decat tine.

Silvio (3 comentarii)  •  27 mai 2017, 16:33

Pai chiar ca am fi prostii europei daca noi am crede ca tot ce se intampla acum nu este orchestrat. Probabil ca rezultatele acestei "terori" le vom vedea in maxim 10 ani cand vor aparea fel si fel de legi care sa te puna sa stai intr-un loc si sa joci dupa cum vrea buzunarul celor care ne conduc destinele prin corporatiile pe care le managerieaza. Mi-e mie foarte greu sa cred ca USA sau celelalte tari nu pot sa gaseasca un grup de ***, mai greu imi este sa inteleg cum de nu s-a gasit pana acum nicio urma de finantare, niciun cont bancar nimic, pt ca eu nu cred prostiile cum ca acesti *** se finanteaza numai din vanzarea de droguri, insa daca se afla cine este in spatele acestor *** probabil ca un anumit loc religios va avea de suferit. Ma astept sa aflam dupa vreo 20, 30 de ani asa cum aflat si ca USA a intrat prin efractie in razboiul din Vietnam si nu numai. Multi cotropitori si tirani au incercat sa subjuge umanitatea insa toti au sfarsit la fel. Morti! ***, ***, ***. Nu puneti semnul de egalitate intre musulmani si teroristi, pt ca atunci ar trebui sa punem semnul de egalitate intre USA si invadatori, pt ca nici acum nu au gasit WMD in Irak, doar petrol, aur, gaze naturale samd.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  27 mai 2017, 16:57

Tru are dreptate ...suntem condusi de prosti ...nu ca noi am fi niste destepti ...

Filbert (70 comentarii)  •  27 mai 2017, 17:01

Credem, in mod gresit, ca toti vedem aceleasi imagini. Pe noi ne revolta imaginile copiilor masacrati la concert, pe ei ii innebunesc imaginile cu copiii morti in bombardamente. Noi ii consideram misei si ipocriti pentru ca i-am tolerat in societatea noastra cind au venit nechemati...sau chemati, ei ne considera la fel ca ne ducem nechemati sa le bombardam copiii si parintii din diverse motive inventate, de multe ori petroliere. Fiecare cu adevarul lui. Lumea se schimba, asa s-a intimplat mereu, uneori cu multa violenta. Fireste ca e mult mai placut sa citesti de schimbarile astea in cartea de istorie, pe un fotoliu intr-o zi ploioasa decit sa fi in mijlocul reasezarilor sociale, insa uneori e de neevitat. Fiti siguri ca si cei care au trait revolutia franceza, anul 1848, razboaiele mondiale, erau convinsi ca e sfirsitul lumii. Nu a fost atunci, nu va fi nici acum.

Filbert (70 comentarii)  •  27 mai 2017, 17:30

continuare: Nu va fi sfirsitul lumii insa va fi, ca de atitea ori in istorie, multa durere, frica, furie. Ceea ce am scris nu e o justificare ci doar o explicatie. Ca sa rezolvam o problema, trebuie in primul rind sa o intelegem, nu sa o punem la zid. erata: "...sa fii in mijlocul..."

cpt.ahab (36 comentarii)  •  27 mai 2017, 17:45

Și noi și țările Orientului Mijlociu am fost "revoluționați" din exterior, de aceea nu are cum să fie mai bine după, o lucrare cu țel obscur fiind. Mie mi-a murit naivitatea. Nu de bătrânețe, ci de glonț, cu ceva timp în urmă. Cam prin '97, adică anul în care CDR-ul mi-a făcut iluziile praf. Din acel moment, am priceput că jocul politic e doar o piesă în care alegătorii sunt niște figuranți de o seriozitate idoată, iar aleșii sunt niște marionete de un lichelism criminal. Cât despre Palavramentul European, am fost convins de la bun început că-i o structură nocivă, birocratică și lipsită de orice scrupul moral, o structură care va acționa ca o tumoră malignă pentru țările Europei. Ca întotdeauna, zonele cu imunitatea cea mai scăzută, adică țările mai sărace din Est, vor fi primele afectate și vor avea de suferit cel mai mult. Din nefericire pentru UE, în aceste țări există o masă mult mai mare de oameni spirituali decat cred și își doresc bruxellezii. Din acest motiv, am convingerea că nu vom fi învinși. Suntem țări mult prea creștine, deși mulți se străduiesc să ne facă să părem altfel, reliefându-ne defectele cu insistență și minimalizându-ne calitățile. Ungaria și Polonia par a fi priceput mai devreme cum stau lucrurile...

Emilian (91 comentarii)  •  27 mai 2017, 17:51

In scrierile lui TRU observ in general multa frustrare , precum si o anumita aroganta a omului care are impresia ca detine adevarul absolut. M -as mira ca lucrarea la care te referi sa arate altceva. Vorbesti de "bombele musulmane", dar nu cred ca acestea sunt mai nocive decat bombele aruncate de Bush in Belgrad sau Bagdad, sau decat nenumaratele crime facute de tot felul de deprimati in numele unor idei numai de ei stiute! Traim vremuri tulburi, foarte multi oameni au ramas ramas la marginea societatii si isi gasesc refugiul in gesturi disperate, dar nu cred ca islamismul in sine e de vina. Cat despre " valorile crestine" care chipurile e ghideaz...sa ma scutesti, Europa s-a cam indepartat de ele. Sunt de acord ca trebuie sa ne razvratim importriva " corectitudinii politice" , insa constat ca atunci cand trebuie sa punem ceva in loc, sa construim ceva, e jale. Isi fac loc impostorii, oportunistii, nationalistii de serviciu. Overall, e cam greu sa ne faci sai citim cartea lui TRU.

nypd (32 comentarii)  •  27 mai 2017, 19:54

Emilian, "e cam greu sa ne faci sai citim cartea"... Cititul nu e un exercitiu public, e individual si necesita o anumita igiena sociala.

alex (5 comentarii)  •  27 mai 2017, 22:20

Deci raspunsul pentru extremism este si mai mult extremism? Corectitudinea politica deranjeaza pentru ca nu ne lasa sa ne purtam ca niste mamifere inapoiate, ceea ce multi dintre noi inca sunt. Sa aducem inapoi rasismul si xenofobia, ***, ***! Raportul intre oamenii care mor din cauza poluarii, din cauza obezitatii si cei care sfarsesc tragic in atentate este ADEVARUL DUREROS. Nu vad oameni care o iau cu bicicleta in loc de x5. Ne omoram planeta si ne doare de cativa teroristi care nu vor face nici jumatate rau cat ne-a facut "lumea civilizata". Cat au poluat America si Europa, "sanctuarele democratiei si civilizatiei", cati oameni au murit din cauza lor nici nu se poate compara cu Orientul, mai saraci cu duhul, mai needucati. Noi cu pokemonul ! Pokemoni vom deveni!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

pawn (106 comentarii)  •  27 mai 2017, 22:26

nimic de comentat despre nimic. un melc balos care, vorba patriarhului base (pe care l-a limbasit la nesfarsit), "lasa urme". o sa ne amintim de acesti ***. cum ne amintim de caragea voda si de mihnea turcitul.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

john70 (28 comentarii)  •  27 mai 2017, 22:55

Problema nu este terorismul musulman, este tsunamiul demografic musulman. Chiar daca nu ar mai fi nici un atac terorist facut de musulmani, civilizatia occidentala tot ar disparea inghitzita de tsunamiul demografic musulman. Cu o Europa de Vest majoritar musulmana credeti ca va fi bine? Mai bine decat atunci cand europenii nativi erau majoritari? Vina este a conducatorilor politici occidentali din ultimii 50 de ani, care au permis infestatia din lumea a treia care, combinata cu colapsul demografic al albilor, va duce la islamizarea Vestului. Acum, acesti *** incearca sa impuna tzarilor din Est cote de refugiati. Romania si toate celelalte tzari din Estul Europei au o dilema serioasa: se scufunda cu ***. (Marea Uniune Islamica a Europei) sau ce fac? Cum varianta unei aliante cu Rusia e cam exclusa din start, ramane doar o alianta intre tarile est-europene. Dar trebuie si o politica demografica solida pentru ca o populatie pe cale de disparitie nu poate supravietui. Plus, intoarcerea acasa a romanilor din strainatate.

bazileon (82 comentarii)  •  28 mai 2017, 2:07

Demonizarea musulmanilor e o preocupare veche pe agenda lui TRU, un securist foarte bine acoperit, "fugit din tara", apoi mare basist si, firesc, europarlamentar. Toate crimele, mizeriile si exactiunile marilor democratii in lumea orientala il lasa rece si racneste ca un *** proaspat juganit despre efectele oribile ale unor cauze genocidale. Adica, dle Geambasu, credeti ca "ei" au fost invitati in Siria, Liban, Palestina, Egipt, Sudan, Algeria, Tunisia, Malaezia, Indonezia, India, Sau ca aveau dreptul sa impuna acelora valorile europene? Misiunile lor "civilizatoare"? Foarte trist ca sunteti agentul acestui monstru atatator la razboi, torturi si judecati sumare. Daca exista, cat de cat, niste valori europene umaniste, TRU este cel mai mare dusman al lor si omologul teroristilor pe care-i combate.

John (5 comentarii)  •  28 mai 2017, 7:19

@alex pe tine te platesc rusii la nr. de cuvinte sa repeti propaganda KGB, sau esti tembel asa sa crezi ca "omaram planeta" prin faptul ca ne dezvoltam economic e acelasi lucru cu masacrul copiilor la concert?

Marcel ONE (19 comentarii)  •  28 mai 2017, 7:21

TRU trebuie citit . El si alti autori care dezvaluie mecanismele odioase ale PE . Eu sper sa vad in carte nu prostii europei ci regizorii si scenaristii lor . Cei care nu apar in luminile rampei . Cei pentru care mortii si vii Europei nu sunt decat un domeniu al statisticii . Cei care vad Europa ca o suma de corporatii si Ong-uri . Plus klaus werner . Sau basescu . Si tefelei .

Anonim (210 comentarii)  •  28 mai 2017, 9:16

TRU scrie frumos, desi nu intotdeauna de bine (ma refer la fotbal)! Imi amintesc de criticile pe care i le-a adus lui Hagi dupa umilintele la care acesta l-a supus pe Stielike (intr-un 4-4 cu Xamax); daca il critici pe un june de 20 ani dupa o astfel de prestatie, inseamna ca esti de-o exigenta exagerata, pe care n-ai conservat-o peste ani! Ce-i drept, dl. Ungureanu scrie mai ales despre fotbalul din Anglia, care are un nivel exceptional, desi nu intotdeauna confirmat pe plan international! Pe cat de frumos scrie, pe atat de usor de criticat este tru (folosirea minusculelor este intentionata) cand vorbeste (nu-i un bun orator) si, mai ales, cand isi etaleaza simpatiile politice (ma rog, a fost recompensat din plin si a devenit un europarlamentar al unui partid jalnic, cu un lider la adresa caruia se pot emite epitete care nu pot fi exemplificate fara a fi cenzurate); nu pot trece niciodata peste acest din urma aspect, orice ar scrie si ar face acest om politic/ziarist. Daca va este preten bun, macar va impartaseste pasiunea pentru un anumit gen muzical? A.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  28 mai 2017, 9:53

Răspunsul este da. Asculta ce bănuiți si dumneavoastră. Si e foarte la curent si cu lucrurile noi

Anonim (210 comentarii)  •  28 mai 2017, 13:40

@ Cristian Geambasu OK, al doilea aspect pozitiv (dupa talentul pe care-l dovedeste in scris) al celui pe care-l laudati in acest material. Totusi, chiar si daca ar avea si alte pasiuni comune (cu ale dvs. sau cu ale mele), inregimentarea politica discutabila il condamna definitiv in ochii mei! Este rau sa fii inregimentat politic, dar si mai rau este sa fii ... de partea RAULUI ABSOLUT (la noi in tara)! Admit ca ungureanu este mai talentat decat banciu (doar in scris) si cartianu (un nimeni in materie de gazetarie sportiva, un g-u-n-o-i dpdv al simpatiei politice), dar mai mult decat ce a obtinut pana acum (a scris la publicatii romanesti, a fost pe la BBC, a publicat carti si a obtinut mandat/e de europarlamentar) n-o sa aiba niciodata! Dimpotriva! A.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  28 mai 2017, 14:31

Nu doar pentru ca ne leaga o prietenie, eu as fi un pic mai nuantat. Daca nu intra nici un intelectual in politica, zicem ca nu le pasa. Ca sunt lasi. Daca intra, ii aratam cu degetul. Poate ca odata cu intrarea in politica a facut si niste compromisuri si sigur exista o recompensa materiala. Dar nu a furat, nu a intrat in afaceri dubioase, ca altii. Iar ca a fost cu Base, asta parca nu este raul absolut. Nici binele suprem, desigur. Cred ca exagerati dar nu vreau sa va schimb parerea. Macar sa am oameni ca dvs care comenteaza asa pe blog, asta sa fie necazul meu

alex (41 comentarii)  •  28 mai 2017, 14:00

Prostii Europei sunt francezii! Apoi Nemtii, belgienii, olandezii, englezii, etc. Adica occidentalii. Astora li s-a urat cu binele. Aceste tari peste 100 de ani vor fi tari arabe si islamice. Nu vor mai exista ca atare. Luvrul va fi distrus, statuile lui Michelangelo sparte cu ciocanul, cartile arse, Capela sixtina va fi data cu glet si vor picta peste cea mai mareata infaptuire a geniului uman, niste arabescuri.( Islamul nu iti da voie sa pictezi oameni.) Europa va disparea, devenind afro-arabo-indiana. Omul alb, daca va mai fi, se va religia in caverne. Asta ne asteapta, inconstientilor! Cititi "Planeta maimutelor", sau daca nu va place cartea, macar vedeti filmul. De 1500 de ani vor arabii si turcii sa ne ocupe si nu pot. Acum i-am invitat noi sa o faca! Vae victis! Bravo, Domnule Geambasu, ai pus punctul pe i, dar oare exista in Europa macar 1000 de oameni care sa inteleaga ca masoneria si-a facut datoria, distrugand spiritul eleno-romano-crestin, cel ce a creat civilazatia, scotand lumea din barbarie?

Andrei (11 comentarii)  •  28 mai 2017, 19:09

Adevărul e că la români nu merge democraţia, asta e problema. Decât o democraţie putredă şi coruptă, mai bine o dictatură sănătoasă, de dezvoltare !

california (172 comentarii)  •  28 mai 2017, 20:05

din ce prezinti, se pare ca este o carte buna si aproape de adevar; din pacate multi uita ca de 1500 de ani, hagia sophia, catedrala patriarhiei de constantinopol este moschee.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  28 mai 2017, 20:30

cine scrie trebuie sa aiba si responsabiliatate. Ma refer la noi. De TRU nu mai zic, presupun spre binele lui ca este iresponsabil. ---------------------------- @cpt.ahab, ai scris multe comentarii bune. Eu ii si citesc pe toti, te rog sa ma crezi si sa nu te superi. Cred ca poti estima si ce pot intelege altii din ce scrii. La fel TRU - pentru cine nu stie ce-am scris inainte si va enervat la culmea apartine ad litteram lui TRU - ar putea calcula dunele pe care le-ar putea produce ! Se pare ca nu vrea. Sa ne intelegem, la fotbal il consider ZERO, dar in rest, mai ales in ce priveste RO, as putea subscrie 90% ! Nu subscriu pentru ca nu toti inteleg ca mine, pentru ca nu am incredere. Omul e bun, e cult, e inteligent, are pregatire politica de exceptie, dar cunosc 1000 mai buni care n-au foat propulsati. Nu are rost. E minunat, as zice in 90% din texte ca scrie exact ce as scrie eu, dar asta este scoala SUPERIORA . 99 % exact, numai bomba de presa si directia politica trebuie plasata cu exactitate, daca se poate in alte litere ca sa ramina ***, care sint oriunde in Lume majoritatea, cursiv, intarit, egal, deosebit sa fie, ca astia oricum nu pot judeca. DAR AU DREPT DE VOT !!! ---------------------------------- Pe mine m-ar durea mintea daca as scrie asa ceva pentru romani, ori pentru „crestini“ ! Scuze, nu sint in stare sa intelega, nu sint in stare sa citesca, iar din cei care pot si vor sa citeasca peste 80% interpreteaza si inteleg dupa cum ***. Scuze Gambi, TRU e pericol public, norocul cel mare este ca romanii nu citesc ! Exemple: „Democraţia? Păcat de întrebare!“ „lumea democratică a civilizaţiei euro-americane e mai aproape ca niciodată de sfîrşit.“ „Occidentul se arată prin Bucureşti întrupat de ambasadori care ne citesc, între două dineuri, afurisenii docte. Dascălii noştri americani se pregătesc de bal. Au ce serba. Săptămîna viitoare, Hillary Clinton-Ghiţă va intra în Casa Albă, de mînă cu FBI-ul. La picoare, preş, fosta mîndră democraţie americană. Ministrul Justiţiei e body guard-ul candidatei, candidata ia în şuturi anchetatorii: cum vă permiteţi?“ „Victoria progresului e asigurată. Avem ce învăţa. După noul canon, Hillary Clinton n-ar putea candida în România (fiind ocupată cu arestul preventiv), dar Sebastian Ghiţă ar fi liber să se bată pentru Casa Albă.“ Scuze comparioti, inca, dar eu asa cred, ca romanii nu citesc. Dar ar putea fi mai grav daca ar citi, daca la nivelul lor - desigur ca istoria este de vina - ar mai si citi ar fi dezastru zic eu. ----------------------------------------------- Dar mai am ceva special pentru tine, @ Nu de la Firea si Pandele care au pus copilasi de 10 ani sa stea la coada si asa pupe moaste !!!, ci de la TRU. De data asta cu ghilimele: „creştinismul a devenit o bălăcăreală cu două pauze de realimentare: Paşte şi Crăciun. Ne sfinţim! Brutele devin fiinţe contradictorii. Vulturi cu rău de înălţime, Borfaşi, siluitori ai adevărului şi alte fiare ale bestiariului naţional cad, seceraţi, în genunchi şi îşi ridică privirea spre cruce. Foştii titani ai fraudei se încercuiesc de iconiţe, calcă jeep-ul pînă la cea mai apropiată mînăstire şi se închină adînc. De pe pereţii zugrăviţi sau din icoane, sfinţii privesc, se complexează şi, lipsiţi de imunitate, se înclină a demisie. Figuri de aleasă mîrlănie zboară, purtate de un trapez silenţios, din zoaiele băştinaşe pînă în prajma Domnului şi retur. Mobilitatea caracterului e lucru mare. Sub unduirea ei înţelegătoare, creştinismul a devenit o bălăcăreală cu două pauze de realimentare: Paşte şi Crăciun.“ ------------------------------ PS Ba, parca as fi eu. Numai ca eu judec ce le spun la prosti. TRU judeca si el dar se pare ca nu vrea ! Cu parere de rau, in Geambi am totala incredere, in TRU nu. Macar in ultimul ceas ar putea spune ceva despre colegul de partid Petre Roman, despre fostul stapin Base, despre pasarea lui vopsita si *** Cocos, … Nu are rost !!! sint 1000 de tineri mai buni ! Eu sint liberal, as sutine-o din toata inima pe Doamna Ghorghiu, dar cu muraturi, lasa-ne tata Gembasule ! Mai curind devin dinamovist.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihail (5 comentarii)  •  29 mai 2017, 5:48

Ati citit articolele prietenului meu , Costi ? Sa vedeti ce frumos scrieeeee! Doar e prietenul meu !!!

mihail (5 comentarii)  •  29 mai 2017, 6:43

Un individ , cu bani , nu conteaza cum i-a facut ( sau conteaza ?!?) ,infiinteaza un ziar , o gazeta, un jurnal si se inconjoara de oameni care au auzit de fotbal , care cred ca daca au o parere, hop cu ea la publicat ( exact ca gaina :a ouat , hai sa arate lumii produsu' , ) , care sub lozinca " gata nene ,noi suntem noua generatie de jurnalisti ", au *** olografa . Odata conditiile de munca , mijloacele de munca , obiectul muncii si fortele de productie stabilite , hai la scris si pazea ca ne-a apucat pantecaraia caligrafica. " Nea M.I.tica , pot sa scriu si eu ceva , ca am visat azi-noapte o chestie si pana nu o impartasesc nu scap de ea ?" . Puteti ma , fir-ati ai dracu' ; tu sa scrii de " fotbal , numai de fotbal " , tu sa faci anchete , tu scrii despre Fuentes , Coelho , Pink Floyd , si stai serios tot timpul , pentru efecte sonore mai scrasnesti din dinti , voi resturile scrieti ce va trece prin cap . Tu , Gregoire Ecrivan , scrii de toate ca sa creada lumea ca gandesti ( noi stim ca nu e asa , dar pana afla si astia prinzi coaja ) si deasupra tartorele ala batran care se crede N.D. Cocea, care are 100 de ceasuri , 100 de tricouri , si care se lauda ca a vazut 100 de tari . Si de atunci baietii astia ,bat campii sistematic si cu patima ,incat iti vine sa crezi ca sunt ziaristi . Noi stim ca nu sunt , dar asa pare . Neavand o reactie sanatoasa , o cenzura obiectiva (facuta de autor ) de bun simt ( cee ? ce-i aia ? bai Ecrivane , ai auzit, frate de bun simt ? si aici nu ma refer la reactia ***-neurodistrusa a lui Ioan Becali ) , de bun simt moral , acesti scriitori , la propriu , au proliferat si au ajuns sa se creada formatori de opinie ,lansatori de idei , creatori de concepte ; Nu fratilor , nu sunteti decat niste scarta-scarta pe hartie , niste oameni care au avut norocul sa stie cat , cum ,unde si mai ales pe cine sa pupe .Inca odata va spun scisul nu e ca pantecaraia : ti-a venit , l-ai trantit !! Scrisul e ceva mai elaborat , mai gandit ,mai plin de substanta . Titu Maiorescu a fost un vizionar : la voi s-a gandit cand a lansat " forma fara fond " .Ati plantat , si voi macar un copac , la cata hartie ati stricat ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

StefanCM (42 comentarii)  •  4 iunie 2017, 3:20

Stie careva daca exista pe undeva varianta ereader de cumparat? Ca stau foarte prost cu spatiul pentru carti, si tot fac exceptii si mi le pun apoi in cap.

Comentează