Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ce făceai acolo, Ivan?

Dinamo întârzie cu transferurile şi mizează pe inflaţia de simboluri. Iar Patzaichin nu a găsit altceva de făcut decât să ţopăie cu steliştii după finala Cupei Ligii. Kakaia simbolistică mai e şi asta?

Permalink to Ce făceai acolo, Ivan?
joi, 21 iulie 2016, 9:52

Gesturi simbolice şi gesturi concrete. La primele, Dinamo lucrează asiduu. Cu rezultate vizibile, dar discutabile. Gesturile concrete, vezi transferurile pentru noul sezon, sunt învăluite în perdeaua diafană a promisiunilor. Să le luăm pe rând.

Supralicitarea periculoasă a lui Hîldan
Gesturi simbolice. De pe spatele tricoului, chipul stilizat al lui Cătălin Hîldan apare acum pe faţa noului echipament dinamovist. Mesajul este clar, memoria căpitanului dispărut tragic trebuie păstrată, întreţinută, împrospătată, imortalizată şi purtată permanent ca un talisman.

Insistenţa cu care se apelează totuşi la memoria lui Hîldan, inflaţia de simbolistică, parastase şi pomeni dedicate acestuia par de la un punct încolo mai mult acte de marketing. Dispare ideea de pioasă amintire, de comemorare sinceră şi discretă, strecurându-se conceptul mai puţin creştinesc de a obţine un profit (şi) din suferinţă.

Dar Nelu Nunweiller şi Dumitrache?
Aici se vede că domnul Negoiţă este mai întâi de toate om de afaceri, şi de-abia mai apoi un înfocat suporter dinamovist. Există de asemenea observaţia susţinătorilor de o anumită vârstă, care înainte de a-l vedea jucând pe Hîldan trăiseră bucuria golurilor lui Dumitrache sau convieţuiseră cu eleganţa şi devotamentul altui mare căpitan, Nelu Nunweiller. Gândesc ei aşa. Nu cumva Nelu Nunweiller a fost un căpitan şi mai mare pentru Dinamo decât Cătălin Hîldan, cu deosebirea că a jucat mai mult, a câştigat nenumărate trofee, dar nu a sfârşit tragic pe teren, ci uitat şi bolnav?

Sună a erezie poate pentru mai tinerii membri ai galeriei, dar sunt lucruri care trebuie spuse şi lămurite. Cu ei ce facem, cu Dumitrache şi cu Nelu Nunweiller (primul „câine roşu” veritabil, apropo), domnule Negoiţă, îi ţinem ferecaţi în cutiuţa cu amintiri?

Unde apăruse statuia
Alt gest simbolic. Sau o apariţie simbolică. Ivan Patzaichin, simbolul absolut al clubului Dinamo. Marele campion al pagaei este, din fericire, cât se poate de viu şi de activ. Dar, totodată, Ivan Patzaichin este şi statuia din faţa clubului. Ivan Patzaichin, eroul în carne şi oase care coabitează cu propria statuie. Am mai combătut pe tema asta, dar, încă o dată, nu vi se pare cam mult? Nu vi se pare exagerat? Bun, să acceptăm că mai nou oamenii vii trăiesc în paralel cu statuile fără să li se facă rău nici lor, nici fanilor.
Dar statuile dinamoviste pot înmâna Cupa Ligii rivalilor de la Steaua fără ca nimeni să tresară? Fără ca nimeni să îşi pună vreo întrebare? Pentru că aşa s-a întâmplat, Ivan Patzaichin a înmânat trofeul steliştilor şi a participat la bucuria lor după victoria împotriva Concordiei. Imagine suprarealistă. Absurdul la cote ameţitoare.

Şi noi, şi voi îl avem pe Patzaichin!
Nu vi se pare ceva în neregulă? Cum de a acceptat Ivan o astfel de ipostază? Că nu cred că a apărut acolo împotriva voinţei lui. Sau pentru nişte bănuţi viraţi din contul LPF. Respectul pentru rivali este una, incompatibilitatea este alta. O fi fost invitat de Gino Iorgulescu să înmâneze trofeul, nimic de zis, nu cred că s-a autopropus, dar Patzaichin era dator cu un refuz civilizat.

Apropo. Cum ar fi ca la un ipotetic triumf în viitorul campionat, dinamoviştii să primească trofeul de la Cristian Gaţu, să zicem? Sau de la nea Imi Ienei? Şi ce banner să mai afişeze acum suporterii din Ştefan cel Mare? După celebrul „Noi îl avem pe Patzaichin, voi îl aveţi pe Caiac” (trimitere ironică la un interlop craiovean, mesajul cu pricina era destinat la vremea respectivă fanilor Universităţii Craiova), ce să scrie băieţii acum, „Noi îl avem pe Patzaichin, voi îl aveţi tot pe Patzaichin”. Trăiască unitatea stelisto-dinamovistă”?

Gesturi concrete
Ne-am lămurit cu gesturile simbolice sau măcar ne-am pus nişte întrebări. Cu concretul este mai greu, aşa cum remarca şi Ante Puljici acum câteva zile. „Urmărim zeci de jucători”, anunţa mai săptămâna trecută Ionuţ Negoiţă. „Mai avem nevoie de un atacant”, zgândărea Ioan Andone orgoliul patronului. Şi i-a mai adus patronul un portar, al treilea, pe Cobrea. După Brănescu şi după Jaime Penedo. În lot mai era oricum şi Muţiu. Dar să nu fim răutăcioşi!

Dinamo se mişcă, Dinamo îl doreşte pe Dan Nistor, Dinamo este în tratative cu Budescu. Poftim? Aşa cum aţi auzit. Ziceţi că sunt doar fumigene pentru adormirea concurenţei ori pentru liniştirea suporterilor? Ce, Azer Busuladzici, deci nu azerul Busuladzici, nu sună bine?

Mai avem de aşteptat câteva zile, până la meciul cu Astra. Vom vedea atunci cum arată echipa pregătită de Ando prin comparaţie cu aceea a lui Rednic.

Deocamdată, prin vocea antrenorului, Dinamo şi-a anunţat disponibilitatea totală de a se constitui într-un bun sparring pentru formaţia campioană în vederea „dublei” giurgiuvenilor cu Copenhaga. Acesta ar fi alt gest simbolic. Care arată cam care sunt pretenţiile unei echipe care îi are totuşi în lot pe Paul Anton, Palici, Gnohere sau Rotariu.

Comentarii (39)Adaugă comentariu

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:00

Un articol foarte realist ...daca as fi suporter dinamovist acest articol m ar fi alarmat ...chiar asa ?...sa premiezi rivala ?...fara sa te gandesti ce o sa spuna lumea ?...cum poti fi asa prost ?

Radu_pnt (4 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:07

Problema pusa de dvs cu Patzaichin implica axioma ca LPF ar fi stiut avante partida ca FCSB va castiga...ceea ce, dupa prestatia arbitrului q.e.d. Problema cu Dinamo lui Andone este ca foarte curand Rednic va canta din nou Cassa Locco dar de data asta lui Negoita...Ce bine-mi pare ca ai luat tzeapa!!!

Creier nu inima (5 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:19

Aici autorul nu e profesionist( stiu ca e dinamovist infocat dar credeam ca a ajuns la un nivel mare de professionalism) Nu a venit Cornel Dinu sa premieze Stelistii. Daca premiaza Sandra Izbasa, care a fost legitimata la Steaua castigatoarea Cupei ; adica pe Dinamo ( bine asta in 2024 ca pana atunci nu are sanse) e ceva grav? A jucat Sandra cu Lacatus in echipa? Patzaichin = Romania nu Dinamo. El a cistigat medalii pentru Romania nu pentru Dinamo!!!

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:43

A cistigat medalii pentru Romania, dar statuia este in fata clubului Dinamo. Nu Romania ca atare i-a ridicat statuia, ci Dinamo. Si apropo de contraexemplul Izbasa. Sandra Izbasa, o foarte mare sportiva a Romaniai, asimilata ca fiind o reprezentanta de seama a clubului Steaua. Deci nici ea nu ar trebui sa se afiseze in situatii delicate, care compromit o anumita simbolistica. Banuiesc ca intelegeti ce vreau sa spun

Nelu (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:46

"Cum de a acceptat Ivan o astfel de ipostază?" E simplu, este un mare sportiv, este fairplay, promoveaza sportul adevarat de dragul sportului. Voi in presa promovati ura si incrancenarea, meschinaria. Este o lectie pentru tolomacii care se bat prin tribune, care isi dau intalnire prin diverse locuri sa se bata si care se autointituleaza suporteri. Foarte bine, legendele sportului sa premieze castigatorii de azi indiferent de cluburile pe care le-au reprezentat sau pe care le poarta in suflet. Cupa inmanata Stelei nu stirbeste cu nimic demnitatea lui Patzaichin, dimpotriva.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:34

Fara sa te jignesc. Am impresia dupa tonul si continutul comentariului ca nu ai citit tot artcolul. Sau nu ai citit decit titlul, subtitlul si citeva rinduri. Poate gresesc, dar nu cred. Nu era nicidecum un indemn la sfada, ci despre inadecvare. Sint lucruri de la care e bine sa ne abtinem.

Florin (4 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:04

*** ***..de la un dinamovist care nu a mai reusit sa treaca de frustrarile tineretii..!! Ce? Inseamna ca daca Patzaichin a fost la clubul Dinamo nu poate inmana un trofeu Stelei?!! Daca dl Patzaichin era seful federatiei de canotaj si stelistii castigau o cupa/campionatul..insemna ca el,in calitate de presedinte, nu era prezent la premiere doar pt ca exista posibilitatea sa castige Steaua si ar fi fost nevoit sa le dea trofeul!! Un om inteligent, nici in clasa a-IV-a nu gandeste asa...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:39

Daca se accepta, si iata ca se accepta, sa scrii „un articol de kkt…” ca raspuns la un articol de pe blogsport, pot si eu sa spun fara sa jignesc, in limbaj absolut civlizat „o postare de kkt…” de la cineva care rastalmaceste ce am scris eu? Pot. Dar nu este in regula. Ai inteles ce am vrut sa spun, fiindca, nu-i asa, esti un om inteligent. Spre deosebire de autor

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:31

... eram sigur ca suporterii fcsb isti vor reactiona ca Nelu si Florin ...pe principiul e dreptul omului ...face ce vrea ...etc...nu e chiar asa ...Ivan Patzaichin ...pierde din iubirea suporterilor dinamovisti ...chiar daca ar putea castiga simpatia catorva suporteri fcsb isti .

Andrei (222 comentarii)  •  21 iulie 2016, 13:10

Desi sunt sporturi diferite, faptul ca ai o statuie in fata clubului Dinamo te obliga moral sa ai o anumita conduita. Evident, se pune intrebarea daca i-a cerut cineva voie lui Pataichin sa i se faca statuie si sa ii fie plasata la intrarea clubului Dinamo. Nu stiu raspunsul, dar sigur pe fostul mare campion nu l-a deranjat. Nu-mi amintesc proteste. Ca atare si-a asumat pozitia, iar aceasta trebuie mentinuta din respect de sine in primul rand. Sa inmanezi un trofeu clubului rival (chiar si un trofeu mai degraba neimportant) e o imagine care zgarie pe retina rau de tot. E ca si cand peste 20 de ani Raul va inmana un trofeu echipei de baschet a Barcelonei. Ca nuca-n perete. In general nu sunt de acord cu modul in care pune problema Cristi Geambasu, dar aici treaba e clara.

Ardeleanu’ (16 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:00

Stimabile, la fel cum ai impresia că ai cea mai mare dreptate, tot așa am și io impresia că ai luat-o total prin sfeclă!

barbu brailoiu (31 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:01

exemplul rapidist e de cea mai mare actualitate: mai întâi salariile mici. apoi, subțirimea lotului - rezultatte și clasări tot mai modeste - insolvența - falimentul...

Liviu (48 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:07

Sunt perfect de acord cu prima parte a articolului, de altfel de multi ani regretatul Hildan este doar un instrument de marketing. Referitor la Patzaichin, articolul are la baza modul eronat (cred eu) in care sportul a fost implementat in societatea romaneasca dupa 1990. Ne place sa credem ca acest meci Steaua vs Dinamo, care de cativa ani poarta si denumirea de "Derby de Romania" este mai mult decat este in realitate. Spun aceste vorbe in calitate de suporter stelist. Le place unora sa promoveze violenta si sa se laude cu ea, desi suntem mici copii fata de greci, turci sau sarbi la acest capitol. Am copiat si noi de la ei cate ceva an de an si cam asta e. Iar daca spune careva ca aceste natiuni sunt la ceva ani lumina de fotbalul mare, nu e nicio problema ca ajungem si la italieni, unde orice meci care pune fata-n fata pe Inter, Milan si Juventus sau un Lazio - Roma e considerat in lumea larga mult peste acest etern "Derby de Romania". Si acolo n-a fost vreodata vreo problema ca vreun jucator care a activat pe la unii sa stea in genunchi in fata galeriei celeilalte sa fe iertat dupa transfer, chiar daca a fost jucator autohton. Vedeti voi, aici ar fii o blasfemie numai sa ne gandim ca vreun nea Ando sau nea Mircea (oricare dintre ei) ar antrena Steaua. Si invers sunt destule exemple. Acolo, pt. antrenori de talia lui Trapattoni, Capello, Lippi, Eriksson, Zeman, Zaccheroni, Ancelotti etc n-a parut sa fie niciodata vreo problema reala. Dar deh, ce stiu aia despre adevarata dusmanie de la noi... Desi articolul pleaca de la o doza de consideratii realiste pentru societatea in care traim, cred ca intamplarea in sine duce spre civilizatie. Daca suporterii dinamovisti se simt ofensati, ei insisi sunt de condamnat pt. modul in care percep situatia, si nu Patzaichin, ... si pana la urma era Steaua sau FCSB?

cristian007 (12 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:16

Prima data gandesti bine : Haldan este scos la inaintare atunci cand nu mai este nimic de aratat..adica mult Haldan insemana ca Dinamo nu are altceva cu ce sa se laude. Trist intradevar. Iar a doua oara gandesti foarte prost : Patzaichin e o legenda a sportului romanesc mai mult decat o legenda dinamovista...el a castigat medalii pentru sportul romanesc, cu tricolorul pe piept. In plus are o imagine buna din care probabil traieste, inmanarea unui trofeu sigur inseamna si o suma de bani pentru el.. Ca sa fiu rau...daca e sa astepte pe Dinamo sa castige ceva.....s-ar putea sa astepte mult si bine ^^...

Pop Emil (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:51

Apreciez articolul,ca fiind de bun simt.Sunt de acord cu punctul de vedere,privind imprimarea pe tricourile fotbalistilor a chiplui lui Haldan,In aceasta situatie devine banala imaginea "unicicului capitan" Din cate stiu eu Haldan s-a prapadit in timpul unui meci amical,lipsit de importanta,iar cauza decesului ar fi avut la origine o boala mai veche.Cat despre marele capitan,atat al echipei de club,cat si la nationala,ce sa mai spunem.Cred ca valoarea lui Haldan pe care l-am apreciat mult in calitatea mea de suporter dinamovist,era mult sub nivelul lui Nelu Nunweiler sau Dumitrache.Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti !

Carol K (146 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:52

Daca de la bun inceput sponsorul competitiei impreuna cu FRF au decis ca Ivan Patzaichin sa inmaneze trofeul de ce nu ? Cine si-a imaginat ca Dinamo se va impiedica de Chiajna ? Da,un ghiolbanas asazis "caine pana la moarte" ar fi refuzat dar daca te respecti si respecti numele clubului al carui legenda esti daca ti se incredinteaza aceasta misiune o faci.Asta inseamna spirit sportiv si cam asta mi-as dori de la toata suflarea sportiva eu unul m-am saturat de rivalitatile astea de prost gust,orice neicanimeni care vrea sa para important loveste in celalalt club vezi doamne astfel intra in inima suporterului.

17 Nentori Tirana (677 comentarii)  •  21 iulie 2016, 15:12

Faceti o confuzie intre Clubul M I si echipa lui Negoita ! Cit are Ivan de-aface cu echipa de fotbal nu stiu. Stiu insa ca este un model de sportiv, nu de dinamovist. Nici Pacient al Sectiei *** nu pare, dar mai stii. Chiar de-ar fi, Ivan al nostru nu poate fi condamnat. Uite-l si pe mortul zilei, cite n-a indurat pentru Patrie, s-a lasat tirit pina in Comitetul Central al PCR.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adrian C (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 15:12

Nu are treaba cu articolul curent, dar am vazut ca citesti comentariile. Incearca sa publici inainte de orice meci Steaua - Viitorul acel articol cu "vindecarea de stelită" a lui Hagi. Poate o sa citeasca si el

NUTESCU (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 15:19

Si totusi noi il avem pe Pataichin ei il au pe ....Becali. Un dinamovist.

exidpol (48 comentarii)  •  21 iulie 2016, 15:23

-articolul e scris frumos, dar nu are ...subiect!!!

Istvan Lengyel (2 comentarii)  •  21 iulie 2016, 15:31

Cu toate ca sunt stelist mi se pare ok sa fie chipul lui Catalin Haldan pe tricou, la urma urmei a murit in acest tricou... Mi se pare ca orice am face in tara asta tot nu este bine...

mdionis (40 comentarii)  •  21 iulie 2016, 16:47

Articolul este prost. Mai întâi este prost fiindcă este dezlânat. Începe cu o discuţie critică a situaţiei problematice de la Dinamo (secţia de fotbal), apoi trece pe nepusă masă la prezenţa unui mare campion din trecut la un eveniment sportiv al prezentului. Între cele două chestiuni nu este nicio legătură în afară de dorinţa ziaristului de a îşi justifica cumva frustrarea externată la nivelul titlului articolului. Apoi articolul este prost fiindcă manipulează. Schilodeşte conştiinţele. Propăvăduieşte ura, un sistem de non-valori centrat pe partea întunecată a sportului. Ivan Patzaichin a fost un sportiv uriaş care a activat în cadrul clubului Dinamo şi care a făcut istorie pentru România, reprezentând cu cinste culorile ţării un timp îndelungat în competiţiile internaţionale de cel mai înalt nivel. În aceasta calitate de fost sportiv de excepţie, el a fost invitat să participe la o festivitate legată de un eveniment sportiv fotbalistic. Nu are nicio legatura prezenţa sa acolo cu fosta sa apartenenţă la clubul Dinamo. Să presupunem totuşi pentru dragul discuţiei şi pentru elucidarea non-valorii promovate de ziarist, că nu s-ar putea separa calitatea sa de fost sportiv al clubului de calitatea de legenda vie a sportului din România. Ca fost dinamovist, Patzaichin are o singură obligaţie morală: să fie un susţinător sincer al clubului său. În mod sigur, "fişa postului" nu include ura sau dispreţul faţă de un alt club sportiv. Aceasta este o caricatură hidoasă a ceea ce înţeleg unii suporteri (să fie clar: de orice orientare, nu numai dinamovişti) ca ar trebui să însemne sprijinul pentru propriul club. Să cultivi aşa ceva într-un editorial serios este o acţiune iresponsabilă pentru orice jurnalist care se respectă. Ataşamentul faţă de valorile unui club este la nivel fundamental pur şi simplu o formă de dragoste, lealitate, fair-play, nu are cum sa presupună ură, încrâncenare, venin. Acestea sunt non-valori in sportul adevărat, iar un campion adevărat precum Patzaichin nu poate să gândească dupa regulile sinistre ale jurnalistului Geambaşu invocate aici. Domnule ziarist, ai o mare responsabilitate în ceea ce priveşte întreţinerea unei atmosfere nepotrivite între consumatorii de sport din România: nu lăsa măruntele satisfacţii personale legate de traficul crescut pe blog să îţi ghideze modul de gândire *** pe care încerci să îl legitimezi aici prin numărul de simpatizanţi activi.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ivan P. (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 16:49

Domnule Geambașu, cu tot respectul datorat unui jurnalist de marcă și, cu atît mai mult, unui suporter dinamovist, vă supun atenției următoarele aspecte: 1. V-ați gîndit că, poate, FRF și LPF au dorit să transmită un anumit mesaj iubitorilor fotbalului, printre care mă număr, solicitîndu-mi mie să accept această onorantă postură? 2. Dacă echipa Concordia Chiajna ar fi cîștigat Cupa Ligii, acest articol ar mai fi existat? 3. În legătură cu banii pe care i-aș fi primit, știți ceva din ceea ce eu nu știu? Vă informez respectuos că „am țopăit” fără bani... Dacă dețineți alte informații... 4. Mă întreb și vă întreb cum ar fi fost zestrea de medalii olimpice și mondiale a României și a Clubului Dinamo, dacă și eu aș fi „tresărit” cînd am tras în canoe alături de STELISTUL Toma Simionov sau dacă oficialii de la Dinamo s-ar fi opus alcătuirii acestui dublu? În altă ordine de idei, la întrebarea „Kakaia simbolistică mai e și asta?” mulțumesc tuturor celor care au înțeles-o și au apreciat-o ca pe un gest de fair-play, normalitate și civilizație. Cu respect, Ivan Patzaichin

oy (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 16:50

Atunci cand ceri unui profesionist, multiplu campion olimpic la canoe, sa refuze inmanarea unui trofeu castigatorilor unei competitii, dintr-un motiv atat de trivial precum rivalitatea suporterilor a doua echipe de fotbal, nu se cheama jurnalism. Cititorii dumneavoastra nu sunt prosti si nu se inchina la Borcea sau Becali. Nu vor sa citeasca mizerii, dar o fac pentru ca ei citesc tot ce tine de sport, iar dumneavoastra doar asta livrati: mizerii.

mdionis (40 comentarii)  •  21 iulie 2016, 17:01

Cuvântul "odios" referitor la modul de gândire este jignitor pentru cineva?

Andrei F (698 comentarii)  •  21 iulie 2016, 17:10

Se vede cine are singe alb-rosu...Totusi nu da bine si ca jurnalist independent...Ce sa mai spun de cei care-l acuzau pe Iordanescu ca trage spre Steaua...Probabil ca atunci cind o sa fiti in studiouri tv. am sa ma gindesc daca si fanta de lumina nu o fi colorata...Si deja rautatea din mine imi aminteste cit de mult ati pedalat pe penaltyurile din cupa si cum speram sa amintiti si de cel la Golubovici,de spusele lui Craciunescu...Si asa dovedesc si eu ca sunt patimas...

florin (21 comentarii)  •  21 iulie 2016, 18:10

Cristian Geambaşu ,,Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri,, Moderati comentariul deoarece contine limbaj vulgar sau jignitor !

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  21 iulie 2016, 18:57

Nu, contine umor de tip Vacanta Mare, deci comentariul nu trebuie moderat. Poate ar fi de evitat

Filbert (70 comentarii)  •  21 iulie 2016, 19:05

Domnul Patzaichin este mult mai mult decit un campion imens, este un om de mare calitate. Raspunsul de mai sus este inca o dovada a acestei afirmatii. Fara sa cunosc toate detaliile, gestul dinsului mi se pare a reprezenta, asa cum spune, normalitate, decenta si respect intr-o tara si o lume tot mai anormale. Cel mai sincer respect domnului Patzaichin!

Sames (3 comentarii)  •  21 iulie 2016, 21:33

Un material scris pentru evul media?...

Dan (37 comentarii)  •  21 iulie 2016, 21:51

Domunu Geambasu...... stima. De ce? ptr ca v-ati facut timp sa dati replica celor care v-au comentat. ca va ziceau de bine , ca nu va ziceau... domnule, ai coloana. . si stii ceva: Cam ai dreptate cu Patzachin- ne vindem cam ieftin. Hai sa premieze si Messi Real Madrid , Nu? PS. Mi-a placut si chestia cand intr-o emisiune TV. Toata lumea de la comentator pana la Ilie Dumitrescu il pupa undeva pe Reghe ( e normal sa nu vb cu Daum) dumneata ai spus ca nu are bun simt. Asa e domne nu arrrrre. chiar daca Ilie - marele om Ha Ha. Spune ca e cam normal.

nu conteaza (3 comentarii)  •  21 iulie 2016, 22:17

total aiurea, daca scria un copil de 15 ani articolul, mai intelegeam...

Nelamuritu’ (122 comentarii)  •  21 iulie 2016, 22:59

Ce cauta Ivan a mai inteles lumea ,asa proasta cum o crezi,ceea ce cauti tu in presa este de neinteles. O meserie mai potrivita ,ospatar, tractorist,etc. cred ca ti se potrivea mult mai bine.

Larry cdv (5 comentarii)  •  21 iulie 2016, 23:42

Super tare, comentariul d-lui IVAN PATZAICHIN ! În rest...; sunteți bolnavi, într-o țară bolnavă și într-o lume bolnavă! P.S. : D-lui Geambașu îi acord, circumstanțe atenuante .

amdrei (1 comentarii)  •  22 iulie 2016, 10:13

Buna ziua, Nu cred ca e buna treaba asta cu reprosul, spranceana ridicata sau intrebarea despre legitimitatea gestului domnului Patzaichin. Nu foloseste nimanui sa ramai disperat si incrancenat dinamovist, stelist sau altceva. Cred ca ordinea valorii este inversa, anume: suntem in primul rand ... romani, romani din regiunea istorica xyz, romani care locuiesc in orasul ghj, romani care tin cu echipa de forbal yui, romani care tin cu echipa de baschet qwt, etc... Dupa dumneavoastra domnule Geambasu suntem mai intai datori sa fim fideli echipei de club decat romaniei ? Reducerea omului la echipa de fotbal cu care tine inseamna reducerea omului la prea putin. In cele din urma in viata conteaza foarte putin ca steaua a batut dinamo de nu stiu cate ori (fotbal canotaj baschet etc) Sunt lucruri atat de mult mai importante pe lume decat spranceana ridicata ca domnul Patzaichin a participat si a decernat nu stiu ce trofeu nu stiu carei echipe. O zi frumoasa si usoara

M Mihai (26 comentarii)  •  22 iulie 2016, 10:28

Corect articolul, sigur pentru contestatari nu se stia cine castiga aceasta cupa dar 50% le avea fcsb, matematic. Si eu cred ca Ivan trebuia sa decline invitatia. La raspunsul lui Ivan ca a facut echipa in barca cu un stelist, e normal, la echipele nationale sunt si stelisti si dinamovisti iar Geambasu nu a pus problema din acest unghi ci ca glorie a unui club.

V.A. (4 comentarii)  •  22 iulie 2016, 10:41

Domnule Geambasu, te urmaream cu interes in emisiunile TV. Ma surprinzi cu o atitudine de suporter. Ordinara. Ce rusine, ce lipsa de bun simt!

mdionis (40 comentarii)  •  22 iulie 2016, 14:25

"Geambasu nu a pus problema din acest unghi ci ca glorie a unui club" Domnule M Mihai, reformulez intrebarea fundamentala: are cumva o "glorie a unui club" vreo obligatie morala automata de a refuza implicarea in evenimente implicand un alt club sportiv? Ce sistem de valori de suporter sustii dumneata? tot incrancenarea si ura irationala pentru tot ce se poate eticheta ca "rival"?! Iata ca legenda vie a canoei romanesti cu care suporterii dinamovisti se pot mandri o catime mai mult decat conationalii lor nu impartaseste aceasta viziune ingusta asupra sportului; macar din respect pentru punctul de vedere exprimat in clar chiar de Patzaichin ar fi fost mai bine sa pastrezi tacerea si sa iei serios in consideratie ideea ca poate cel care da cu bata in balta in aceasta situatie nu este Ivan Patzaichin ci autorul articolului care postuleaza "incompatibilitati" imaginare precum si aplaudacii sai din comentarii. Pozitia voastra este fundamental eronata: cu cat veti realiza mai devreme acest fapt, cu atat va fi mai bine pentru climatul sportului din Romania.

Keegan (6 comentarii)  •  22 iulie 2016, 18:11

Domnule Geambașu ,sa știți ca va apreciez si de cele mai multe ori savurez editorialele pe care le realizați .Am remarcat insa ca de cate ori vine vorba despre Dinamo sunteți pătimaș .Adica ori il criticati pe Ionut Negoita pentru zgârcenia de care da dovada sau criticati jocul echipei care este departe de ceea ce își doresc suporterii .Acum ,cred ca ati gresit cand v-ati luat de Ivan Patzaichin .El este un sportiv simbol pentru Romania .Multi nici nu stiu ca a fost dinamovist chiar daca are statuie in fata stadionului din Stefan cel Mare .De la un jurnalist de talia dumneavoastră (nu sunt ironic ) m-as fi așteptat la altceva .Articolul pare conceput pe alocuri de un membru al PCH .Va spune acest lucru un om care lucrează in presa scrisă si in televiziune de aproape 20 de ani .

Comentează