Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dinamo, o pseudoechipă

Nu te plictiseşti dacă urmăreşti meciurile trupei antrenate de Stoican. Comicăriile fundaşilor fac însă toţi banii!

Permalink to Dinamo, o pseudoechipă
joi, 9 aprilie 2015, 11:47

Fai, Bunoza, Machado, Serginho. În aşteptare, pe banca de rezerve, Andrei Marc. Cu creastă. Şi mai departe, în tribună, speranţa Nedelcearu. Şi, în sfîrşit, dar nu în cele din urmă, accidentatul Du-ri-melll! Pentru cunoscători, dar nu numai, aceasta este defensiva lui Dinamo, titulari plus rezerve. Pentru cunoscători, dar numai pentru ei, alcătuirea apărării dinamoviste în partida pierdută cu 1-0 la Iaşi a fost ultimul semn al decăderii. 4 jucători de import, toţi străini de jocul în 11 contra 11, la o echipă care de-a lungul anilor îşi ranforsase blazonul cu fundaşi legendari. Sînt prea mulţi pentru o enumerare. Să spunem că Nelu Nunweiller a plecat la timp.

Dinamo nu este în criză. Dinamo este în disoluţie. Sau mai degrabă într-un exerciţiu de sinucidere colectivă pentru accederea în paradisul fotbalului pierdut. Ruşinea de la Iaşi trebuie totuşi explicată fotbalistic, nu mistic. Fără ochi daţi peste cap, dincolo de nostalgii blegoase. De ce pe rînd sau împreună Fai, Bunoza, Machado şi Serginho interpretează rolul de clovni pe lîngă atacanţii adverşi? Cine s-a gîndit că Bărboianu ar da randament pe postul de mijlocaş la închidere? În general, cine s-a gîndit că Bărboianu ar da randament pe vreun post al unei echipe de fotbal? De ce a fost transferat Nicolae Grigore, pentru că graseiază drăguţ sau pentru pasele lui de 2-3 metri de-a latul terenului? Ce se întîmplă cu Alexe, care la 25 de ani pare vlăguit şi plictisit ca un fotbalist trecut de 35? Unde este Vali Lazăr cînd intră pe teren? Dar Matei? Dar Rotariu, care crede că este pregătit pentru saltul unui transfer afară? Cu ce, dragă Roti junior, cu picioruşele tale de balerină anorexică?

Chiar şi o pseudoechipă ca Dinamo are totuşi un antrenor. În principiu, antrenorul este acea persoană care îşi pregăteşte fotbaliştii din punct de vedere tehnico-tactic. De partea fizică se ocupă pînă şi pe meleagurile noastre un preparator plătit anume, de latura psihologică ar trebui să răspundă, tot aşa, o persoană calificată. Flavius Stoican vrea să fie şi antrenor, şi mentor, şi dădacă, şi psiholog, şi prieten al fotbaliştilor. Reuşeşte cîte puţin din toate, iar rezultatul final se măsoară în cifre alarmante. Nici un gol înscris în ultimele 4 meciuri. 3 înfrîngeri, un egal şi o victorie, acesta este palmaresul lui Stoican de la revenirea în Ştefan cel Mare. Fără una dintre cele două victorii obţinute cu Teja pe bancă, Dinamo putea intra în hora evitării retrogradării.

După întîlnirea de la Iaşi, pierdută în faţa unui adversar omogen, disciplinat şi dăruit, Stoican a invocat ghinionul. Şi cadourile făcute adversarilor. Despre lipsa de coordonare a fundaşilor, despre ritmul scăzut, pasele chinuite, inexistenţa legăturii între compartimente ori lipsa tonusului fizic, nici o vorbă. Cocoloşiţi cu mesaje motivaţionale de nivelul Săptămînii altfel din şcolile primare, jucătorii nu vor înţelege nimic. Sau vor pricepe că astrele şi arbitrii hoţomani s-au aliniat împotrivă-le.

Stoican nu trebuia înlocuit cu Teja. Părea că încearcă să construiască. Dar dacă tot a fost pus acolo, Teja nu trebuia înlocuit cu Stoican. Şi el mergea pe o idee. O idee nu se coace după o lună, două. Şi nu declari indezirabil un antrenor după 3-4 etape. Sau o faci, dar îţi asumi incompetenţa managerială. Dinamo de azi este expresia finală a acestei incompetenţe. O jucărie trîntită de pămînt de nişte domni Goe pe care mamiţa şi mamiţica i-au învăţat să se bage în fotbal ca să aibă succes în afaceri.

Comentarii (29)Adaugă comentariu

tyriell (2 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 12:18

Corect Cristi.Privind meciuri din ligile straine,ne dam seama ce distanta de ani-lumina este intre fotbalul nostru si fotbalul lor.Am ajuns sa consider pierdere de timp cele 90 de minute dintr-un meci din campionatul nostru.Si nu de acum,dar mai ales acum.Dupa parerea mea,lasand la o parte managerii,jucatorii sau investitorii,consider ca in primul rand ne trage in jos lipsa de valoare a antrenorilor.Asta e principalul motiv pt lipsa de valoare a fotbalului nostru in acest moment.Apoi lipsa campionatului de tineret-sperante(isi mai aduc e cineva aminte?).

Unu’ (71 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 12:41

De cativa ani tot citesc ca Dinamo are loturi bune de juniori care castiga trofee si sunt peste ce are Hagi la Viitorul. Si totusi daca ne uitam la clasament cele 2 echipe sunt aproape la egalitate, Viitorul, o echipa bazata pe jucatori tineri, crescuti de academie, plus cativa jucatori cu experienta si Dinamo, se bazeaza numai pe jucatori deja formati, despre care ni se tot spune ca sunt valorosi, de echipa nationala.

Daca tot sunt in insolventa si nu prea exista presiunea rezultatelor (ma refer la prezenta in cupele europene), de ce nu li se da sanse juniorilor care tot castiga trofee? Daca sunt peste ai lui Hagi, mai rau ca actuala echipa a lui Dinamo nu se pot prezenta.

Tango (3 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 12:46

Domnilor nu ati inteles nimic! rezultatele slabe sunt diversiuni menite sa bata atentia(sa le adoarma vigilenta!) dusmanilor de la adevaratul obiectiv a lui Dinamo: pregatirea secreta pentru Liga Campionilor! numai cine nu vrea nu-si da seama de asta. Marii Europei s-au prins si au intrat deja in alerta.

aldo_m (55 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 12:55

Greseala a inceput cu schimbarea lui teja acum daca l-au pus pe stoican sa-l lase pana la final,cred ca se intapla ceva ca pe vremea lui andone UNDE SE MARCAU TREI SI SE PRIMEAU PATRU .Nu apararea e singura vinovata MIJLOCASII NU SE RETRAG SA AJUTE APARAREA ,ATACANTII nu fac presing si uite asa toata echipa dinamo e facuta numai DIN FUNDASI RESPONSABILI de infrangeri de de de

brincoveanu (4 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 13:44

Ntz,Ntz greșiți domnul Geambasu:stoican n are nici o vina! Mihaescu în schimb e motivul rezultatelor slabe. Stoican e un um cu un iq aproape de zero ca doar el tot declara ca i bucuros și ca munca și bucurie ,ghinion. Nici angajat la academia stelei nu cred ca poate fii și acolo munca eliberează neica. O purificare prin diviziile inferioare ne ar face bine..

cristi (1 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 13:50

Foarte bun articolul. Am fost pe stadion la meciul de la Iasi. Din pacate nu am vazut nici o faza construita la Dinamo in tot meciul. Dinamo a jucat in 9 oameni – Barboianu si Fai greseau toate mingile care le primeau. Golul a venit pe o greseala individuala a lui Barboianu, un jucator mediocru folosit pe un post nepotrivit. Dupa o repriza in care a fost penibil Fai a fost schimbat. Vina pentru situatia de la Dinamo o au in primul rand conducatorii. Dau dovada de amatorism in deciziile pe care le iau. Fara investitii serioase nu se poate face performanta. Doar cu declaratii nu poti castiga trofee.

dan76 (9 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 14:01

Unde este Anghelache să ne explice, nouă proştilor, cum se formează o echipă competitivă? Ce ştim noi, ăştia mici, cum e cu antrenorii, cu jucătorii, cu preparatorii fizici, etc. Nu poţi pretinde mai mult cand nu eşti consecvent, cand te mişti dintr-un punct în altul faci câţiva paşi, dar când revii practic îi anulezi, nu ai de unde să sti dacă i-ai făcut în direcţia buna. Căt despre nulităţile de fotbalişti nu cred că mai este cazul să vorbim.

17 Nentolae Tiranicioiu, sport sanatate si tutun, ca va spun (677 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 14:17

La drept vorbind ati avut un 11 m clar cind piciorusele lui Rotariu au fost secerate. Acesta reusise sa treaca la marginea careului de 6 m de ultimul aparator. Cam la margine, dar era o faza de gol clara creata personal. Rosu si 11 m clar ca lumina zilei.
Dupa opinia mea Barboianu ar putea ajuta iar Nicolae Grigore chiar e fotbalist. Bilinski e un super atacant, a fost o lovitura inexplicabila data de voi, Lazar e de nationala iar Matei poate face deranj mare oricarui aparator. Nici F-a-i asta nu-i chiar asa de subdezvoltat.
Au fost doar prea multe schimbari si incercari doar de dragul de a schimba si de a face pe plac unora. De cind a mai sosit si DS am socotit repede daca mai puteti retrograda. Nici o sansa.
Va lipseste o ierahie a valorilor.
Daca Negoita se jeneaza, mister nu are nici o treaba, spuneti voi, fanii, cine are valoare de Dinamo.
Dar ramineti pe idee macar un an. Altfel mi se indeplineste visul. Caci la voi e degringolada, nu lipsa de valoare.

radu43 (84 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 14:38

Cristi, apreciez enorm scriitura ta limpede si preocuparile fotbalistice, nu mai zic de faptul ca te preocupa Dinamo (care in ultima vreme e tot ceva extrafotbalistic). Am 2 observatii: una, un fost ziarist incult si spagar ca Stanciu (stiu ce zic, si stii si tu) nu are cum sa conduca un club de talia lui Dinamo decat in cele mai negre cosmaruri ale dinamovistilor. Asta a fost pour les connaisseurs. A doua: site-ul vostru e mai dezorganizat decat jocul lui Dinamo.

radu43 (84 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 14:39

corectura – mai sus in primul rand e „extrafotbalistice”, evident

Alex (6 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 14:52

Foarte corecta opinia Dvs. , daca in trecut am crezut ca aveti ceva cu Dinamo, acum aveti perfecta dreptate. Pacat ca isi bat joc de club si de ei in primul rand. Sper sa nu ajunga dinamo o echipa de pluton.

calinescu (12 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 15:03

Pana la Stanciu dinamo parea o echipa muncitoare si cu putina sansa era tot mai aproape de podium…!!!
SI VINE ACEST STANCIU IL DA AFARA PE CORDOS , SI ADUCE LA ECHIPA PE UN MACHADO , PE SERGINIHO , NIC GRIGORE SI CRISTESCU TOTI PE FILIERA LUI DINU VAMA …..!!!!!!
MAI MULT IL FACE PE EPAVA DE N GRIGORE CU 80 000 DE EURO , VEDETA ECHIPEI , LA FEL CUM A AJUNS NULITATEA DE BARBOIANU (PE MANA CARUIA SI-A RUPT GATUL STOICAN IN PRIMUL MANDAT) CAPITAN LA DINAMO ….!!!!
SIGUR CA IN ACEL MOMENT VESTIARUL CU SUB 50 000 S-A SPART ….!!!
IN PLUS MAI ADUCE IMPRUMUTATII BUNOZA ,ELHAMED SI GROZAV CA SA LE CREASCA COTA IN FAVOAREA CUI ….????
BUNOZA ESTE PUTIN SUB NIVELUL LUI CORDOS , ELHAMED JOACA DOAR CE STIE ADICA FUNDAS DREAPTA IAR GROZAV DOAR FACE PE GROZAVUL ….!!!!
NU MAI VORBESC DE EPISODUL HENRIQUE , UN ATACANT DE DIVIZIA C ….!!!!
DACA AVEAM UN CONDUCATOR CU PUTINA STIINTA DE FOTBAL ADUCEA LA DINAMO PE GABY MURESAN , IOAN FILIP DE LA GALATI SI EVENTUAL N’DOYE…!!!
DINAMO JOACA DE TREI ANI , DE LA PLECAREA LUI JJ KONE FARA INCHIZATORI SI ASTA CAND TOATE ECHIPELE AU 3-4 ….!!!!
UNDE SUNT PITBULII ?????
TOT JOCUL LUI DINAMO ERA COORDONAT DE BOUBACAR IAR ACESTA PRINDE DIN CAND IN CAND PRIMUL 18 ….!!!!
CE SA MAI SPUNEM DE VALI LAZAR (CEL MAI BUN FOTBALIST DIN LIGA I IN TUR) SI IONUT SERBAN CARE RAR MAI PRIND LOTUL DE 18 ?????
PROBLEMELE ENUMERATE MAI SUS SUNT ASA DE VIZIBILE INCAT CEI CARE CONDUC CLUBUL DINAMO NU POT FI ACUZATI DOAR DE LIPSA DE PROFESIONALISM CI DE TRADAREA INTERESELOR CLUBULUI ….!!!!!

guardia (1 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 15:11

la dinamo sunt doar nume,nu jucatori.nu vad nerv(nu nervi).nu vezi determinare,nu vezi ambitie.doar blazare.

citizen cc (15 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 15:12

Sunt dinamovist de 45 de ani si rar mi-a fost dat sa vad echipa in asemenea situatie . Dupa mine totul se datoreaza incompetentei manageriale si aici principalii vinovati sunt Anghelache si Negoita . Sa ai un antrenor precum Stoican , total lipsit de personalitate si cu exprimare greoaie este fatal pentru o echippa in care fotbalistii practic lipsesc . Rotariu a fost umflat , Nedelcearu idem iar cei mai buni au fost vanduti . Dinamo nu se va redresa pana nu va apartine unui investotor cu calitati de manager si bun cunoscatpor al sportului , benefica ar fi cooptarea in cercul de investitori a lui Tiriac sau Lucescu …

George (2 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 15:57

Echipa are nevoie urgenta de un antrenor , demiterea lui Teja fiind o eroare imensa( sa nu uitam prima repriza a partidei cu ASA ) si de un manager . Ambii sa aiba putere de decizie

cpt.ahab (36 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 17:01

Sa inteleg ca singura solutie, in tot clubul asta, pentru postul de fundas dreapta e reprezentata de alternarea prostiilor lui Fai cu cele ale lui Barboianu?! Nu exista un copilandru care sa merite promovarea pe acest post? Nu mai exista Ionut Serban pe-acolo, care a mai jucat fundas dreapta? Nu mai exista creier la club?! Oamenii aia sunt toti niste lunatici?! Chiar sa vrei sa distrugi totul de dragul de a-i scoate pe taraba pe niste jucatori blazati si lipsiti de orice perspectiva, precum Matei?! Sa-l readuci la echipa pe un asa-zis antrenor fara nici o alta veleitate decat aceea de a se face indragit de submediocritatile din lot?! Am mai spus-o si cu alte ocazii: ce-i acum la Dinamo tine de noaptea mintii!

Alexyo (2 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 17:06

Foarte bun articol si bine argumentat.
Incercam sa gasesc ceva bun in echipa lui Dinamo…
Aparare comica, viteza deloc, pase cu latul de maxim 1 metru…
Dinamo mi-a dat impresia ca are 6 fundasi in teren (Fai, Bunoza,Serginho, Machado, Barboianu si N. Grigore). Ma uitam ca prin pozitionare cei 2 „mijlocasi la inchidere” sunt de f. multe ori pe linia fundasilor. Cum poti sa pui presiune cu asa linie de mijloc? Boubacar pare de CL pe langa Grigore si Barboianu….
Iar mijlocasii laterali pe langa faptul ca nu au fizic, nu mai au nici viteza, pare ca au pierdut-o pe undeva…aici se vede lipsa unui preparator fizic adecvat

alidinamo (3 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 17:38

Bun articol.Totusi ,e ceva ce nu-mi explic.Cum naiba se face ca nici un ziarist nu spune lucrurilor pe nume in ceea ce priveste situatia de la Dinamo-in sensul ca unicul vinovat este negoita si politica lui de a aduce tot ce e mai ieftin si prost la club.Conditia OBLIGATORIE pentru a forma o echipa competitiva este sa aduci jucatori de valoare.abia apoi urmeaza tactica,sistemul de joc,daruirea,coeziunea grupului,etc,lucruri pe care le face in general antrenorul.Dar fara jucatori de valoare,nu se poate.Imaginati-va ca luati 11 oameni de pe strada :degeaba ii pui in orice sistem de joc,daca nu au valoare de liga 1 nu vor face fata.singura problema e ca jucatorii de valoare cer si bani,uneori proportional cu valoarea lor.Negoita i-a vandut pe toti cei care cereau bani mai multi (care aveau o bruma de valoare) si a adus in loc cei care accepta cele mai mici salarii,cei pe care nimeni nu-i vrea (deci cei mai slabi).Astfel s-a ajuns la cea mai slaba echipa din istoria lui Dinamo si la umilinte inimaginabile.Totusi de ce nici un ziarist nu spune asta?Are publicitate platita pe la voi sau care e treaba,de nimeni nu indica clar vinovatul pentru rusinea in care a ajuns Dinamo,adica negoita.

Cristian Geambaşu (913 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 17:49

Am scris in alte articole si in mai multe rinduri despre rolul nefast al lui Negoita si am primit o multime de comentarii negative. Ca sa nu zic ca am fost urecheat si facut de nostalgic dupa Borcea si Badea. Nu asta m-a retinut acum sa-l pomenesc, iar vreo publicitate strecurata ziarului nici atit. Nu-i cazul. In schimb, am observat ca Negoita beneficiaza de o cantitate considerabila de simpatie din partea multor suporteri dinamovisti, iar asta nu doar din comentariile de pe blog. Acum intr-adevar nu i-am pomenit numele asa zisului finantator, dar am explicat ca raul cel mare provine de la conducere. Nu doar cea tehnica, mai ales aceea administrativa.

Florin (55 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 18:32

Ce stiti voi, bai chitibusarilor, in atelierul lu nea Anghelache se coace ce n-au reusit nici nea nicu si nici felix, omul nou care se motiveaza cu rusinica si suturi in cowr.

Si neghinita pe din dos exerseaza niste artificii de afaceri, cum ar veni corporatiste dupa youtube, si ii duce pe toti din poigne pana face un zgarie nori dublu cat bancorexu pe velodrom.

Io zic ca mie-n suta joci mult mai stabil cu apararea de la juniorii republicani, da p-aia ii ia plansu la metodele lu neghinita si ale lu unchiu.

bvd magheru (21 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 20:13

Al doilea articol al tau de „pus in rama” pe anul asta si e doar inceputul anului . Felicitari !!! Tine-o tot asa . Eu ramin cu misticul dar pragamtic vorbind ai dreptate . Apropo pe mine ma scoate din minti Barboianu . E folosit de toti antrenoriii un fel de ” jolly joker” dar pastrind proportiile de bun simt mult mai slab decit era chivu la inter .. Eu as renunta la el cit de curind . Probabi si la Lazar . Lazar e talentat dar nu are psihic de dinamo . Cel mai mult m-am iselat cu Machado . Sper sa ma contrazica la un moment dat . cEL MAI MULT SUFAR NU DE DORUL DE TZARA CI DE DINAMO . Nu imi vine sa cred ce se intimpla . Eu am crescut cu „mopsul” si dudu georgescu . Cind ajungea mingea la dumitrache li se taiau picioarele la adversari . Mie dor de rautatea pozitiva a lui cornel dinu . Mie dor de oneata si de raducioiu . Mie dor de mateutz si de vaiscovici . Mie dor de timofte . Mie dor de cheran . mie dor de sandu gabriel . Sa ma scuze ceilalti . Am imbatrinit mai urit ca ei .

Marius (42 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 20:48

Exact cum zici. Nu ratez nici un meci de-al lui Dinamo. Stau cu popcornul in fata. Partida de ras imi da energie pentru o saptamana, iar acum ca joaca din 3 in 3 zile sunt chiar hiperactiv 🙂

George (2 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 21:11

As preciza de la inceput ca nu sunt un fan Negoita sau Anghelache , dar trebuie sa acceptam ca „guvernarea” Borcea, Badea …a creat o gaura financiara de zeci de milioane de euro iar scadenta trebuia sa vina. Sa nu uitam ca s-au platit salarii de sute de mii de euro(anual) lui Mitea etc ,iar cu un asemenea management finalul era previzibil. Raman la parerea ca marea vina a lui Negoita este ca nu deleaga competente manageriale ,iar urmatoarea miscare este o echipa tehnica capabila si stabila , dar Stoican nu e o solutie. Stoican e un tip admirabil , dar nu este antrenor.

ionel (54 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 21:13

Bonetti era un antrenor ok, nu la el ma refeream cind ziceam de italian de liga 4-a, desi descrierea nu e chiar departe. Dar cind va aud cum ii ridicati in slavi pe un Miriuta sau un Grigoras in timp ce va uitati cu dispret la un Andone sau Rednic, stau sa ma intreb daca ganditi rational.
Dinamo nu are nevoie de antrenor cu care sa faca performanta acum. Da, nu are. Pur si simplu performanta este inaccesibila in acest moment. Ne place sau nu, asta este situatia, obiectiv vorbind. Cu echipa asta nu ne putem bate la titlu. Si daca ne batem, in Europa vom fi zero barat.
Dinamo are nevoie sa-si regaseasca in primul rind identitatea. Cine e Dinamo azi? Datele ne arata ca e un club in insolventa, cu un patron instabil psihologico-rational, cu niste pulifrici adusi in club la toate nivelurile, de la Lacke si Stanciu, la Gavrila, Velici si Marc (portarul). E un club de care rad toti pe la TV si zau ca nu-i condamn cind iti dau 7-1 niste pusti din Danemarca si 6-0 o echipa din Ungaria (altadata p-astia ii batea Dinamo 2). Pentru cei care (mai) merg pe stadion, Dinamo nu mai starniste nici o pasiune (realmente vorbind) ci doar un car de draci, cind vezi niste maimute care habar nu au de fotbal jucind pe acelasi gazon unde odata Dinamo se califica impotriva unui Inter Milano. Dinamo e condusa astazi de pe banca de un semi-analfabet care nu poate transmite 2 idei concise si logice la conferintele de presa, deci va dati seama ce poate transmite in vestiar.
Si atunci la ce performanta visati, bai baieti? Performanta nu vine din cer calare pe un antrenor, fie ei Miriuta, Grigoras, Pustai sau mai cine stie ce nou idol va gasiti in materie de antrenorat. Departe de mine sa sustin ca oameni astia sunt antrenori slabi. Deloc, unii pot fi bunicei. Dar asteptarile voastre de la ei sunt nerezonabile in raport cu ce au demonstrat pana acum. Voi va asteptati ca vine Miriuta si joaca echipa brici, Dinamo se bate la campionat etc. Chiar daca vine Miriuta sau Grigoras, pe langa el raman 100 de pulifrici care nu stiu fotbal nici cit Daniela Crudu (care invatase de la Nila despre sportul asta), a caror singura performanta a fost ca s-au lasat de scoala in clasa a 5-a.
Pai cind va veni Miriuta si va dori sa aduca un preparator fizic si un mai stiu eu ce aparat si astea vor costa 30k de euro pe luna, ia sa vedeti voi ce de declaratii pe surse vor aparea in jesepe despre cum nu mai vor jucatorii sa fie antrenati de Miriuta, ca fac lobby pentru Stoican, “care-i motiveaza bine” etc.
In plus, voi credeti ca alternativa la Rednic sau Andone va fi un Miriuta sau Grigoras? O sa va alegeti cu un Bratu, Niculescu sau Mihalcea, ca dlui patron ii plac antrenorii tineri care, nu-i asa, vor sa-si faca o cariera.

Tiluc (3 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 23:03

Perfect. Negoita citeste astfel de articole? Stie sa citeasca?

alidinamo (3 comentarii)  •  10 aprilie 2015, 7:45

E adevarat Cristi,tu esti unul dintre putinii ziaristi corecti si obiectivi (de aceea te urmaresc cu interes atat pe net cat si la tv).Cat priveste cantitatea de simpatie pentru negoita,pot sa iti spun ca aceasta scade pe zi ce trece.Nici nu cred ca a fost vreo simpatie ,mai degreaba o speranta pe care suporterii dinamovisti si-au pus-o in noua conducere.Apropo ,nu toate comentariile sunt sincere,sunt cativa postaci de profesie care il lauda pe negoita pe toate site-urile,astia sigur au ceva beneficii pe la club.Nici un dinamovist normal la cap nu poate sa-l sustina pe negoita atata timp cat acesta a transformat Dinamo intr-o echipa de pluton,a adus clubul exact in disolutia de care tu ai scris,Dinamo pierzandu-si astfel identitatea (un club care s-a luptat de la infiintare numai pentru locul 1).Cat despre vechii actionari,au facut multe greseli (unii platesc deja),dar cel mai mare deserviciu pe care l-au adus lui Dinamo a fost ca au lasat clubul pe mainele lui negoita.Cu asta chiar au distrus acesasta echipa.Puteau macar in ceasul al 12-lea sa gaseasca un investitor serios,caruia sa-i cedeze actiunile,astfel cred ca-si spalau toate pacatele.Dar poate nu au avut de ales si n-au putut rezista presiunii lui negoita si a celor din spatele acestuia.Spre deosebire de negoita,fostii actionari chiar au construit la Dinamo cateva echipe excelente.Problema era ca vindeau jucatorii prea repede.Apropo,la venirea lor Dinamo era intr-o situatie dramatica,fostul (vasile ianul) furase toti banii clubului dupa ce vanduse 2 echipe senzationale.Ei chiar au investit,cumparand cei mai buni jucatori din Romania.

Revista presei sportive din 10 aprilie 2015 | ActiveNews (774 comentarii)  •  10 aprilie 2015, 8:01

[…] Dinamo nu pare să travereseze o formă prea bună. O analiză despre acest aspect este făcută de Cristian Geambașu, într-un […]

ursul din padure (1 comentarii)  •  10 aprilie 2015, 11:51

in romania au aju s fcsb si dinamo sa joace contrac ultimei clasate cu doi inchizatori, antrenorii astia sunt nebuni?????????????parca joaca contra Bayern sau Barca sau Real, frate joci contra concordia, gaz metan, iasi cu doi inchizatori si 4 fundasi? pai unde dracu mai este 3-4-3 ul cu danciu, ganea si niculescu simultan in teren????? dar 4-4-2 cu doi dintre ei sau mutu si vladoiu sau niculae cu mihalcea?
cum sa dai goluri cu fundasiiii? astia nu au cablu sa urmareasca alte campionate? antrenorii gen petrescu, reghe, stoican etc NU SUNT ANTRENORI, cand joi asa nu ai oua si antrenor fara oua nu este decat cel de la Celsea
parerea mea, pampam

Cine s-a gîndit că Bărboianu ar da randament pe postul de mijlocaş la închidere? În general, cine s-a gîndit că Bărboianu ar da randament pe vreun post al unei echipe de fotbal?
raspuns corect: doar stoicannnnnnnnnnnnnnnn

Doru (7 comentarii)  •  10 aprilie 2015, 15:44

Nu cred că este vorba numai despre incapacitate manageriala ( un termen mai blând pentru incompetentă ). Nu am vazut la Dinamo nici o pasa intre linii, nu am vazut nici o legatura intre compartimente si nici o idee tactica. De multe ori apărarea este vraiste insa nu are nici cel mai mic sprijin din partea mijlocasilor. Aici cred ca este problema la Dinamo. Nu are un pasator, un numar 10 si nici un inchizator adevarat. Matei si Lazăr, băieti sensibili, mimoze fotbalistice. Bilinski nu este un atacant rau deloc insa din 2 pase pe meci e greu sa dai gol.
Domnule Geambasu, daca aveti timp va rog mult sa imi explicati si mie de ce Matei este considerat un jucător tehnic! Nu ii amintesc nici un dribling cu care sa destabilizeze 2-3 jucători, centrarile sale rivalizează cu cele ale lui Banel Nicolita…, ce il face un jucător tehnic??
Imi este dor de Dinamo acela cu tripleta Niculescu, Danciulescu, Ganea…cu spirite de învingători si dăruire.
De fapt, imi este dor de Dinamo…

cel ma

Comentează