Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Minciuna are picioare moscovite

Oare acum, după ce a semnat, Dan Petrescu va recunoaşte că este antrenor la Dinamo Moscova?

Împotriva voinţei sale, Dan Petrescu a semnat cu Dinamo Moscova. Este evident că s-a întîmplat aşa, de vreme ce fostul nostru mare internaţional, în […]

vineri, 17 august 2012, 4:34

Oare acum, după ce a semnat, Dan Petrescu va recunoaşte că este antrenor la Dinamo Moscova?

Împotriva voinţei sale, Dan Petrescu a semnat cu Dinamo Moscova. Este evident că s-a întîmplat aşa, de vreme ce fostul nostru mare internaţional, în prezent un antrenor respectat, a negat vehement ştirea pînă cu cîteva ore înainte ca transferul lui în capitala Rusiei să fie oficializat. Luat cu forţa de una dintre echipele de tradiţie ale capitalei ruseşti, Petrescu are o misiune dificilă. După 4 etape, Dinamo Moscova nu are nici un punct şi nici un gol marcat, deci obiectivul realist al românului de pe banca tehnică nu poate fi altul decît menţinerea în prima ligă. Ironie maximă, stelistul Dan Petrescu trebuie să evite retrogradarea cu Dinamo, cea din Moscova, ce-i drept, dar orişicît!

Mi-ar fi plăcut să dau un ton constructiv articolului, să subliniez meritele Bursucului, care a reuşit să se impună pe piaţa fotbalului din Rusia prin profesionalism, competenţă, pasiune şi inspiraţie. Rusia, un spaţiu imens guvernat de bani mulţi şi interese oculte ale ţarilor locali împroprietăriţi cu petrolul şi gazele fostului imperiu sovietic. Suna foarte frumos să scriu că după ucenicia la Kuban Krasnodar, una dintre marile grupări moscovite a înţeles că românul Petrescu este antrenorul potrivit pentru ieşirea din criză, iar apoi pentru o detentă formidabilă către vîrful piramidei. În campionat, dar şi în cupele europene. Era, de asemenea, interesant să ne întrebăm împreună dacă transferul la Dinamo Moscova este o poartă pentru un viitor contract cu Chelsea sau mai degrabă un prizonierat aurit lîngă cupolele la fel de aurite ale catedralei Vasili Blajenîi.

Mi-a displăcut profund felul în care ne-a luat la mişto zilele acestea Dan Petrescu şi îmi închipui că nu sînt singurul. Prefăcătoria oamenilor din fotbal a devenit boală cronică, iar minciuna, stil de viaţă. Îmi pare rău, dar nu pot aplauda aşa ceva, indiferent cîte scheme şi cîte ore de muncă stau în spatele acestui contract semnat cu Dinamo Moscova.

Comentarii (92)Adaugă comentariu

lebateauivre (3 comentarii)  •  17 august 2012, 18:30

s-a ajuns la: toate comentariile negative…

Dezamagit (1 comentarii)  •  17 august 2012, 18:31

Probabil ca Dan greseste cand accepta sa vorbeasca cu voi….sper ca in curand va trebui sa invatam rusa ca sa mai aflam ceva despre el….
Incalificabile atitudinea si limbajul acestui personaj ….sa zicem….

independentu (7 comentarii)  •  17 august 2012, 18:32

jos cenzura gsp

dann (1 comentarii)  •  17 august 2012, 18:33

Un profesionist adevarat, nu ca voi. pana nu e semnat, nu declara nimic.
Daca ma uit in fituica voastra in care un jucator e transferat „SIGUR”, „100%”, „MAI MULT CA SIGUR”… la 3-4 echipe in fiecare vara, ma doare capul.

Mai bine ati invata si voi ceva de la el.

Gabi (2 comentarii)  •  17 august 2012, 18:35

Nu pot sa iau in serios acest articol. Poate esti sarcastic si nu imi dau seama…dar daca chiar l-ai scris la modul serios, cum poti sa crezi in ceea ce zici? Tu nu vezi cat de ridicol suna ce spui? Ce vroiai sa iti zica tie personal ca o sa faca? Si asa la ce mass media de 2 lei avem (no offense) faptul ca inca mai comunica este deja mare lucru. Ce sa zic, ce neserios e Dan ca ne-a indus in eroare….

Calu (54 comentarii)  •  17 august 2012, 18:47

Poate Dan a negociat cu mai multe cluburi si s-a hotarat cu cine sa semneze in ultimele 5 min. Trebuia el sa dea socoteala presei (mai ales celei becaliste din Ro) cu cine dicuta si care-s termenii contractului?

geronimo72 (10 comentarii)  •  17 august 2012, 18:57

da’ ce, frate…s’a jurat pe carne de porc in fata matale, mai nea geambasule, ca nu se duce la dinamo moscova? ca prea esti intepat si iei foc….auzi, dom’ne! :))

george (3 comentarii)  •  17 august 2012, 19:00

Nu am citit niciunul din comentariile anterioare, insa este posibil ca si alt cititor sa presupuna (iertati-mi lipsa de dovezi, insa nu sunt institutie abilitata sa ascult) ca in articoluldumneavoastra, domnule Geambasu, razbate o frustare. Oare l-ati sunat pe domnul Petrescu si v-a „dus cu vorba”? Este, oare primul antrenor roman care isi ascunde destinatia viitoare? Inca mai alergam sa fim primii care anunta?

maryo1971 (4 comentarii)  •  17 august 2012, 19:01

Voi din pacate sinteti obisnuiti cu declaratii bombastice de doi bani tip Becali , Porumboiu, si a altor,,personaje,, din fotbalul romanesc . Un om cu judecata cum este Dan Petrescu nu ar face o declaratie oficiala niciodata pina nu are o certitudine.Iar cum voi sinteti jurnalisti can -can va plac doar scandalurile si declaratiile,, nonvalorilor,, din campionatul romanesc care sa le rastalmaciti dupa interesesele personale.

Bogdan Pater (2 comentarii)  •  17 august 2012, 19:03

Cristi, treaba e foarte simplă: până nu e semnat contractul, nu e antrenor la o anume echipă. La fel cum, dacă arbitrul nu fluieră, nu e fault.
Cine știe cu cine mai negocia și dacă confirma discuțiile cu Dinamo se strica cealaltă discuție. În loc să respectați alegerea sa de a nu zice hop până nu a sărit gardul, voi îl atacați. E trist. Dar așa ar trebui să se comporte toată lumea, nu ca la noi. Ar trebui să învățăm de la Dan. Multe.

Dinny (405 comentarii)  •  17 august 2012, 19:19

Cam multi stelisti pe aici…
Adevarul este-ca mai mereu-la mijloc.
Cristi are totusi dreptate….
Daca Dan Petrescu(un mare antrenor…poate cel mai mare-daca va continua acest trend)se abtinea de la orice comentariu,atunci,nu avea nimeni-nici C Geambasu-nimic sa-i reproseze….dar Dan a spus multe…a vorbit chiar putin aiurea…si atunci?

Vali (1 comentarii)  •  17 august 2012, 19:21

Doamnul Geambasu are dreptate. Eu sunt stelist de 35 de ani si as fi un ipocrit sa spun ca nu tin la Dan Petrescu. Putea sa nu comenteze dar el a preferat sa spuna ca asteapta propuneri din tara!!! Prin asta ne-a luat la misto si ii dau dreptate domnului Geambasu.

www (1 comentarii)  •  17 august 2012, 20:32

Esti singur

mmc (1 comentarii)  •  17 august 2012, 20:40

Ca e treaba noastra daca un om nu vrea sa spuna unde lucreaza!!

Daniel Isaia (4 comentarii)  •  17 august 2012, 21:39

Dle Geambasu, nu aveti dreptate. Chiar cu doar câteva ore inainte de a semna Petrescu, vicepresedintele de la Dinamo Moscova afirma ca antrenorul român nu este singurul candidat si ca clubul examineaza si alte variante. Lăsa chiar sa se intrevadă ca Dinamo ar putea opta pentru un cunoscut antrenor din vestul Europei. In această situatie, Dan Petrescu nu avea deloc certitudinea ca va semna, de aceea ar fi fost un fraier daca se arata increzut ca va fi noul antrenor al lui Dinamo. Discretia lui Petrescu era absolut rezonabila.

zeidas (19 comentarii)  •  17 august 2012, 22:41

„Doar suntem romani” ?
E mult mai simplu, unii sunt „mitici” chiar si cei cu „ascendenta” timisoreana…

rkvelez (1 comentarii)  •  17 august 2012, 22:45

dan petrescu vorbeste in primul rand prin rezultate… restul e can can si gazetareala ieftina

AndySchleck (80 comentarii)  •  17 august 2012, 22:51

Domnule Geambasu, dar Piturca vorbeste prin ceva ? Nu are rezultate si nici nu isi justifica verbal selectia,ba mai mult se contrazice selectionand jucatori care nu sunt titulari la echipele lor de club…. sa il lasam pe Dan sa isi faca meserie , ca oricum nu are de ce sa ne intereseze pe noi soarta lui… In schimb ce ne facem cu piTURCA?

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  17 august 2012, 23:08

Multi stelisti intr-adevar. Dar asta stiam. Nu stiam ca nu (mai) au rabdare sa citeasca, sa inteleaga, sa simta nuantele. Vorbesc despre cei care au postat mesaje. Posibil ca si ceilalti, milioanele, sa gindeasca la fel. Dai in mine, dai in tine, dai in fabrici si uzine. Altfel, articolul, daca era citit cu calm si nu doar la nivelul titlului si al subtitlului, exprima o suma de laude la adresa lui D Petrescu si o indoiala asupra sinceritatii acestuia. O indoiala apasata.

Si da, e cool sa injuri presa si ziaristii. Mai greu e sa o faci. Presa vreau sa zic.

Liviu (2 comentarii)  •  17 august 2012, 23:46

Cristi, da l-ai si laudat DAR in ultimul paragraf l-ai facut mincinos si prefacut pentru ca omul acesta nu a vrut sa recunoasca ca el era antrenorul unei echipe care inca NU avea antrenor. Ce este asa greu de inteles? Daca intr-un articol lauzi si jignesti nu inseamna ca totul e OK… probabil ca nu vei publica acest mesaj pentru ca adevarul supara :,(

Stanley (2 comentarii)  •  17 august 2012, 23:49

@ Cristian Geambaşu
Multi stelisti, dar nu toti 🙂 Toata lumea a remarcat ca fiind un articol penibil si tu tot te dai rotund. Chiar toti sa fim asa superficiali cum ne acuzi, incat nu reusim sa vedem „nuantele”?! Sau mai degraba nu stii (cel putin) sa te faci inteles. Cat priveste adversitatea cititorilor fata de presa, intreaba-l pe colegul Adrian Georgescu cati cititori l-au injurat pana acum. Si da, ai dreptate, e greu sa faci presa, nu toata lumea reuseste.

Murmurel (13 comentarii)  •  17 august 2012, 23:55

Oamenii din fotbal, cu minciunile si prefacatoriile lor nu sint citusi de putin altfel decit jurnalistii. Ca jurnalist sa arat cu degetul cind vine vorba de etica, e cu Dem Radulescu pe toate pozitiile in primul 11.

Protoss (71 comentarii)  •  18 august 2012, 0:05

Ba eu cred ca Dan Petrescu a facut bine, a dat unei prese ceea ce merita si ceea ce scrie, hai sa nici nu ne gandim la titlurile pompoase sau pozele care ar vrea sa te faca sa dai click pe articol, presa ingrozitoare. Bloguri foarte bune! unele din cele mai incantatoare lucruri le-am citit si aici la blogurile gazetei!

Liviu (2 comentarii)  •  18 august 2012, 0:06

Un lucru care voi cei care faceti presa nu a-ti inteles este faptul ca antrenorii si jucatorii sunt legati de un club din momentul in care au semnat un contract… Daca sunt numai in faza de discutii (chiar si avansate) acest lucru nu inseamna nimic!

„Mi-a displăcut profund felul în care ne-a luat la mişto zilele acestea Dan Petrescu”

Omul a spus clar ca asteapta oferte. Deci va luat la misto pentru ca nu a speculat ca va fii antrenor sau pentru ca nu a divulgat ca era in tratative cu un club care cerea discretie din partea lui?

Razvan (4 comentarii)  •  18 august 2012, 0:17

eu cred ca Petrescu a avut o intelegere cu clubul moscovit de a tine secreta mutarea pana la semnare si probabil ca sint si alte clauze secrete. De acum ma astept sa vad iar un Petrescu sincer si deschis cu presa – asa cum a aratat-o in mai multe rinduri la digisport de exemplu. Desi nu manifest interes pentru fotbalul rus, ii doresc succes!

Zack (10 comentarii)  •  18 august 2012, 1:45

aiureala se vinde mereu prin ziarele de sport. este foarte normal sa ai totul sub control pina inchei un contract. unele echipe se respecta si termina discutiile din cauza unui articol care crede ca are adevarul. a scrie ce nu sti, este o inchipuire, iar noi aflam mereu ipoteze lipsite de substanta. Dl Petrescu este un om inteligent care a inteles jocul, asa ca, sta deoparte. acum vom vedea cum urmeaza imediat, fotbalisti romani sunt transferati la echipa DL Petrescu, asa ca, ce screie azi ziarul, miine va fi dezis de alte informati la fel de pretioase. ma intreb cine poate sa i-a in serios un ziar de sport, sau la ce ne folosesc aceste articole care se contrazic in ziua urmatoare. se poate ca ziarul sa plateasca si aceste articole iar daca sunt strict, pentru a minca o piine, eu sunt de acord cu ele.
VREMURI GRELE DOMNULE PETRESCU.

1oarecare (20 comentarii)  •  18 august 2012, 2:05

Esti incredibil nea Geambasule , ca nu ti-am zis dl. geambasu nu mi sau postat commenturile ? Penibilul fotbalului romanesc se afla pe masa voastra a ziaristilor care nu aveti cum sa fiti altfel decat penibili . In 89 au murit atatia oameni , lasa-tine sa ne prezentam ideile despre acest articol de 0.20 de bani . Va credeti cei mai tari de pe pamant dar cand incolo cand va uitati in oglinda va dati seama ca tot muritori sunteti si ca nu aveti nici un drept in plus fata de ceilalti … auzi .. de ce nu ia raspuns Dan Petrescu lu geambasu , cata magarie din partea bursucului … pffff sa nul postati nici pe asta ..

danpetrescunuestelist (1 comentarii)  •  18 august 2012, 2:15

cum sa zici ca dan petrescu e stelist ? un stelist adevarat nu saruta steagu rapidului . geambasule esti complet eronat . daca dan petrscu zicea ca da a semnat cu dinamo moscova si aia de la echipa luau pe altu nu ramanea el de prost si in fata ziaristilor . poate ca nu a fost sigur . ps. dan petrescu nu e cu steaua . e un mercenar

motanul incaltat (455 comentarii)  •  18 august 2012, 2:28

Ca un ziarist sportiv,nu inteleg ce tot o dai cu Chlsea????Daca Chelsea ar fi un fel de Steaua iar Abramovici ar semana cu Becali,da ar fi o sansa sa prinda si Dan Petrescu citeva luni acolo…Dar eu nu vad nici o asemanare…Ok-si-a luat si teapa Abramovici cu Vilas Boas dar tinind cont ca e evreu,i-a ajuns.Apoi Dan Petrescu are figuri de principal…N-o sa-i iasa niciodata visul asta cu Chelsea.

evolution (40 comentarii)  •  18 august 2012, 3:13

Metre, rezultate nu sunt, comuniștii e în floare, Dinamo Moskva e în găleata istoriei , nema antrenor. Păcat de Voinicul plecat să tragă cu coasa fotbalului restul de buruieni rămase să îngrașe solul :)))

evolution (40 comentarii)  •  18 august 2012, 3:20

Si da, e cool sa injuri presa si ziaristii. Mai greu e sa o faci. Presa vreau sa zic.

Asta ne bate la cur pe toți, curvari, hughenoți, semigloți și pârlâți. Comentatori vreau sa zic:)))

reddogradumtl (3 comentarii)  •  18 august 2012, 3:52

Nu prea am obiceiul de a comenta la fituica, dar de data asta chiar ai dat cu mucii in fasole, da rau de tot si NU NU sunt stelist!!! Dan a facut ceea ce ar fi facut orice antrenor profesionist.
Gluma cu presa e chiar foarte buna, la ce presa tare faceti voi. Penibil.

Rudolf (1 comentarii)  •  18 august 2012, 5:46

Domnule Geambasu. Cum e corect? Sa faca ca si Jiji, sa fi zis de 3 ani ca el e la Dinamo Moscova? Mi se pare ca cel mai stelist sunteti dumneavoastra dintre toti. Care stelisti? Mai exista Steaua? Eu vad doar caterinca, Fc Jiji, Gazeta lui Jiji si Jiji Sport. De o vreme lunga performantele sportivilor romani au fost inlocuite cu performantele la pat, se vorbeste exclusiv doar de ce face X cu Vica, Bia, Moarta si Schioapa. Asta e sportul? Dan Petrescu este unul din putinii profesionisti ramasi in fotbalul romanesc, si trebuia intrebat de contract dupa ce a semnat, nu dupa ce a zis Jiji, sau varu sau, sau Borcea.

Giroux (32 comentarii)  •  18 august 2012, 7:55

@Geambasu – Daca ai casca ochii mai bine, dle Geambasu, ai iesi din stadiul de victima si ai vedea ca multi dintre cei care te critica si care „injura” presa sunt oameni care par a avea ceva carte si nu sunt niste idioti. Iar presa asa cum o faceti cei mai multi dintre voi, ziaristii, ma indoiesc ca e greu sa faci. In sfarsit, asta cu „multi stelisti” suna a disputa de internet cum gasesti mereu pe site-urile de sport intre maimutele care se dau suporteri ai uneia sau alteia dintre echipe.
Din punctul meu de vedere, nu esti un ziarist neaparat contestat, in care e „cool” sa lovesti, cat esti doar un ziarist slab, daca e sa ma iau dupa articolele din ultima vreme. („Jocurile simple ale oamenilor obisnuiti” pare a fi scos fix din frustrarea unui „microbist” – ma astept la altceva de la un ziarist sportiv)

victor L (285 comentarii)  •  18 august 2012, 10:25

Asta e buna.
Un om de sport, antrenor, sportiv, nu ii spune dlui Geambasu tot-tot, chiar sufletul sa il puna pe masa, omul ala zic, pardon, zice dl Geambasu, ii lasa un gust amar, de persoana neserioasa, adica dece nu ne spui tu, mai omule, tot ce vrem noi sa stim?
Crezi ca dupa un asemenea articol nedelicat (ca nu am vrut alta rima), Dan iti va mai spune ceva de luat in seama?

gretzky (1 comentarii)  •  18 august 2012, 10:32

stimabile,articolulul in sine e spre ok,da’ dan petrescu e un profesionist si atunci cind v-a tinut in stand-by nu a gresit cu nimic!nu v-a mintit si cind s-a facut contractul ati aflat si voi!prea v-ati obisnuit cu liga lu’ mitica,in mortii ei de liga de cacat!

LANDBOUWKREDIET (48 comentarii)  •  18 august 2012, 10:37

PANA LA URMA LA VARSTA LUI E ANTRENOR LA DINAMO MOSCOVA, ARE BUGET DE 80 DE MILIOANE PE AN, SI TOTUL PE MUNCA LUI, CU ECHIPE CA UNIREA URZICENI SI KUBAN. CRED INSA CA NU PREA ARE ECHIPA, M-AM UITAT PESTE LOTUL LOR, NU CRED CA SUNT LA NIVELUL LUI ZENIT SAU TSKA, DAR CRED CA ARE TIMP SA FACA 2-3 TRANSFERURI, ALTFEL NU ARE SANSE LA CUPELE EUROPENE.

barbu (31 comentarii)  •  18 august 2012, 10:52

„una dintre marile grupări moscovite”, spuneti dv, dar aflate in mare declin, poate chiar in lichidare – adaug eu.
o viitoare colaborare cu vreo echipa britanica? mi se pare greu de crezut. intai, pentru ca englezii pretind eleganta, fair play… ori, minciunile bursucului nu se prea incadreaza. apoi, britanicii oferteaza antrenori macar cu maniere de gentlemeni. or, personajul nostru are mult mai multe de comisar sovietic.

mircea (2 comentarii)  •  18 august 2012, 11:33

Ca o persoana care a lucrat in presa (nu sa faci presa, e cam mult spus), te rog sa nu mai spui niciodata ca e greu sa faci asta. E chiar placut, dincolo de asta unii considera chiar cool sa faca asta si se dau mai interesanti ca fac parte din asa zisa presa, in mare parte slaba, de la noi din tara. Mare parte din pseudoziaristi, categorie in care pari ca vrei sa intri, se mandresc cu faptul ca cititorii dau in ei. Atunci devin mari scriitori de articole. Cam asta e satisfactia ce transpira din comentariul tau. La rece citit articolul tau, pare o scriitura de om care, frustrat ca Petrescu nu i -a dat o exclusivitate, da in el, nicidecum ca il lauda. Pune in spatele sau nesinceritatea intr-un moment in care omul a facut exact ce era normal sa faca: sa pastreze negocierile la nivelul partilor care negociaza, nu sa le duca in presa. Asa cum multi au spus-o, ati cam obisnuit sa transmiteti live destituiri de antrenori si semnari de contracte si ati uitat normalitatea. Peste tot in lume se lanseaza zvonuri, dar declaratiile despre contracte apar dupa semnare, nemaivorbind ca anumite clauze nu ajung in mana presei niciodata. Reveniti la realitate si nu mai proiectati imagini mioritice in alte civilizatii care sunt o clasa minim peste noi.
Altfel, scuze pentru lunga postare

mihai (1 comentarii)  •  18 august 2012, 14:26

nu contest,poate e antrenor bun,dar caracterul lui lasa de dorit.amintiti-va cand saruta steagul rapidului.un adevarat roman.hahaha

Marc (27 comentarii)  •  18 august 2012, 15:08

Dl Geambasu, Faceti o mare nedreptate! Acuzati pe cineva ca nu v-a spus adevarul care va avantaja pe dvs in detrimentul lui. Da, Petrescu a mintit spunand ca nu stie nimic, dar dvs il acuzati ca si cum a facut-o doar sa va faca rau dvs, ceea ce e fals. A facut-o sa-si protejeze interesul. Dvs ati desconspirat afacerea si ati fi vrut sa va dea satisfactie, asa, de amorul artei, ca sa nu zic din amor pt GSP si presa in general. Dvs il atacati ca nu v-a confirmat o stire, eventual sa va laudati ca este in exclusivitate. V-a cautat el si v-a mintit, sau l-ati cautat dvs si ca sa nu-si strice apele A FOST NEVOIT sa minta?
In lumea afacerilor informatia e mai presus de orice. E o lupta surda care aduce sau nu succesul. Negocierile intre echipe-jucatori, echipe -antrenori se duc si cu ajutorul informatiilor dar si al manevrelor de itoxicare cu ajutorul presei, gen lui X i s-au oferit jde mii mai mult, Y este dorit de Z, lucruri neconfirmate. Mai precis un impresar care va vinde de obicei ponturi, vrand sa-i creasca cota unui jucator, va strecoara stirea ca dupa X-ulescu au venit cei de la Real sau Baca sa-l vada. Nimic mai fals, dar aceasta minciuna o acceptati pt ca nu poate fi probata si mai ales pentru ca este… PLATITA. Nu neaparat in bani. Plata se face barter, nu-i asa?!
Cat priveste Dan Petrescu, eu zic ca a procedat corect. Afacerea lui nu este de interes public si nu a facut decat sa si-o protejeze. Restul e ca in bancul cu iepurasul care are sau n-are bascuta.

sebico (13 comentarii)  •  20 august 2012, 19:34

De ce sunteti ipocriti?! De la cine aflati ultimele informatii din sport, daca nu de la jurnalisti precum Geambasu?! Presa vuia ca Petrescu se va duce la un club din Moscova si antrenorul ce a ales sa faca?! Sa spuna prin intermediarilor ca nu ar refuza o oferta venita din Liga 1. A jucat la cacialma si asta nu se face! Ne-a luat de prosti si a considerat ca astfel va pune presiune si pe clubul moscovit.

Comentează