Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Sfînta Treime. Johan, Pep, Leo

Începem să ne pierdem simţul măsurii. Şi să dăm drumul blasfemiilor cu voioşia pe care ne-o permite fotbalul

Simţiţi cum se încălzeşte Planeta? Cum vibrează rîul, ramul, catalanul şi castilianul înaintea lui El Clasico? Cum toată planeta se conectează la […]

joi, 19 aprilie 2012, 8:18

Începem să ne pierdem simţul măsurii. Şi să dăm drumul blasfemiilor cu voioşia pe care ne-o permite fotbalul

Simţiţi cum se încălzeşte Planeta? Cum vibrează rîul, ramul, catalanul şi castilianul înaintea lui El Clasico? Cum toată planeta se conectează la măreţul eveniment? Iar dacă te deconectezi, dacă mişti în frontul extazului general, dacă strici fotografia adoraţiei necondiţionate şi ai tupeul să spui că mai sînt şi alte echipe pe lumea asta care ar merita iubirea noastră oarbă, dacă ai îndoieli şi dacă gîndeşti altfel, bunăoară că nu-i foarte sănătos să gîndim toţi la fel, iar să simţim unitar nici atît, atunci, după toţi aceşti „dacă” puşi în discuţie, eşti privit cu o nesfîrşită milă amestecată cu un profund dispreţ. Nu înţelegi fenomenul, mă-nţelegi? Nu pricepi cum e treaba asta cu fotbalul de calitate, pentru că tu, mic punct rebel în univers, te hrăneşti cu ură, în timp ce oamenii adevăraţi îşi taie porţii mari de frumos. Mănîncă şi se uită, mănîncă şi se uită, nimeni nu face indigestie.

Şi ce dovadă mai bună că Planeta se pregăteşte pentru încleştarea dintre extratereştri şi galactici decît „Treimea Divină” identificată de L’Equipe Magazine pe pămîntul făgăduinţei fotbalistice, Barcelona. Le Pere (Tatăl) – Cruyff, Le Fils (Fiul) – Guardiola, Le St. Esprit (Spiritul Sfînt, scris prescurtat, ca la fotbal frate) – Messi. Aşadar, nici mai mult, nici mai puţin decît Tatăl, Fiul şi Spiritul Sfînt (Sfîntul Duh în variantă creştin ortodoxă), deci Sfînta Treime în slujba tiki-takăi. De fapt, la geneza acestui sistem de joc care îmbină tehnica individuală perfectă cu mişcarea continuă a fotbaliştilor şi o ţesătură de pase „dumnezeiască”.

Nu vi se pare cam mult? Nu vi se pare că sună a blasfemie? Nevinovată, veselă, sprinţară, dar blasfemie în stare pură. După Biserica Maradoniană, ne-am pricopsit cu Sfînta Treime Barceloniană. De ce nu şi cu Sagrada Equipo ori Sagrada Division? Oare cînd ne vom închina la ghetele lui Messi? Cînd vom ţine postul lui Iniesta şi cînd va apărea Evanghelia după Xavi? Dar fiţi pe pace, dragi credincioşi, atei şi liber-cugetători, bineînţeles că nimeni nu va fi ars pe rug. El iartă multe, iar Inchiziţia a fost înlocuită de Corectitudinea Politică. De aceea, puteţi fi siguri că înaintea lui El Clasico nu vom avea excomunicări ale ereticilor, chiar dacă, în secret, Papa Benedict s-ar putea să-şi dorească o finală cu Bayern pe teren. Amin!

P.S. Nu ştiu de ce, dar simt că Preafericitul Daniel e fan Barcelona. Nu pretind că informaţia mi-a furnizat-o Duhul Sfînt.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

fan barca (10 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 20:40

Cu tot respectul, mai lasati-ne domnule Geambasu.

Daca sunteti un simplu suporter al fotbalului, chiar daca si al Barcelonei ( ma indoiesc )…habar n-aveti ce reprezinta si ce au facut aceste 3 peroane pentru clubul FC Barcelona.

alex_sb (2 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 20:50

unii traiesc in lumea lor si transforma fotbalul in ce nu trebuie…din lipsa de altceva isi canlizeaza toata energia catre acest fenomen si dau conotatii fantasmagorice unui simplu meci de fotbal…mai nesimtit decat ce au facut cei de la l’equipe mi se pare salariul sau incasarile unui sportiv..fie ca e el fotbalist, tenismen, pilot de formula 1 sau jucator de golf..si ne intrebam de unde atatea discrepante…intre orice.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 20:55

Adevarul e ca sa etichetezi ca „istoric” un meci care se joaca de vreo cateva ori pe sezon e putin rizibil. E o contradictie in termeni. In 1978, la CM din Argentina, s-au intalnit in meci direct Argentina si Brazilia. Meciul meciurilor, nu al secolului, ci al insasi istoriei fotbalului de pana atunci si ce mai va sa vina. Desi bilantul meciurilor directe intre cele doua a depasit binisor suta (nu stiu cat era in iunie 1978, da’ tot pe acolo) se aduceau tot felul de argumente: ca e intr-un turneu final de CM, ca e decisiv pentru finala, ca e decisiv pentru succesul istoric al gazdelor, etc., etc., etc. A fost un 0-0 sec, fara nimic spectaculos, cu 2 echipe mai „europene” decat europenii, atente amandoua sa-si incurce adversarii. „El derby del cero” titra presa a doua zi.
La pomu’ laudat…

PS Asta nu inseamna ca nu sper intr-un spectacol. Da’ nu e decat inca un episod al unui serial bun, nu un film epocal.

flo_aka_me (2 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 21:01

Domnu Geambasu….de unde sunteti ca tot uit?…..pai voi inainte de NimeniSteauaBucuresti vs NimeniDinamoBucuresti cu doua saptmani cred ca tineti post de la alte echipe….vorbiti doar de eternul derby al eternitatii intergalactice….btw…maine se joaca Poli-Uta…acolo in mizeria ligii a 2-a….care seamana putin a el classico la nivel foarte mic…dar cu multe similitudini….si din pacate nici o vb despre ei…pacat ..

dani (11 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 21:11

Da, se exagereaza cu el-classico dar nu va obliga nimeni sa va uitati sau sa rezonati cu aceste echipe plus ca este f curios cum va simtiti sufocat de Barcelona in special dar de balacareala de la noi si de steaua tv unde stati prin telefon cu becali si porumboiu vorbind despre nimic practic , asta nu prea va deranjeaza. Puteti sa faceti sa vibreze raul si ramul la Steaua- Dinamo, daca asta pare mai putin penibil sau mai putin exagerat, dar cand intr-o publicatie principalele stiri sunt despre o echipa si-un anume patron cu declaratii de la palat, nu vi se pare cam mult asta? Lumea prefera sa se intoxice cu Barca si Real decat cu becalizarea tarii

starchild (9 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 21:19

Eu nu simt nimic. N-am mai vazut un meci intreg al vreunei din cele 2 echipe dinainte de 2004. Daca mai insistati cu vibratile pot sa va fac o lista cu 1000 de chestii mai interesante care pot sa le fac cu 2 ore din viata mea. Martor ocular la 2 infractori care au ponegrit spiritul competitional al fotbalului, niciodata nu o sa fiu.

fcb (2 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 21:20

geambasule ca nu meriti sa ti spun domn du te si lasa ne ca si dupa meci aseara la tvr s -a vazut ca ai ciuda pe barcelona !

Marcu (2 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 21:26

Cui nu-i place, nu mananca! Joaca cele mai bune doua echipe din lume la ora actuala, este normal ca atentia sa fie indreptata spre ele si pana si excesele sunt normale in acest caz, in conditiile in care fotbalul ramane una dintre putinele placeri la indemana oricui. Despre ce vreti sa vorbeasca microbistul? Despre jalnicul dinamo steaua cum spunea cineva mai sus.

Dle Geambasu, de insistenta cu care toti colegii dvs. il promoveaza la TV si in presa pe ciobanul nostru cel de toate zilele nu v-ati saturat? Daca tot luati atitudine si nu va e teama sa faceti nota discortanta cu majoritatea poate este mai util sa scrieti si despre obsesia colegilor dvs pentru facatorul de rating din pipera.

acu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 22:00

de ce sa ne incurcam luptand in toata lumea?! Gigi se lupta acilea in Romania cu Satana de cate ori ceva nu ii iese, si da bani grei la biserici si la saraci ca sa fie mai iubit de Dumnezeu. Dar tot cu Satana se lupta, ca prim crez al sau… 😀

gabi (2 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 22:01

Dezamagitor,

Domnule Geambasu un artiol despre Treimea Sfinta de la noi (A se citi GSP) Steaua 89, Iordanescu, Becali cind putem astepta?

adrian (3 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 22:17

ipocrizie…daca toata lumea asteapta el classico, hai sa fiu eu contra ca sa ies in evidenta…asa se intampla mereu omul se plictiseste de ce are.sa vedem cand nu o sa mai aveti fotbal de calitatea asta, jucat de real madrid si barcelona.o sa ravnim la el.

one.love (27 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 22:31

nici mie nu mi-a placut cu ati comentat dp meci la tvr

Radu Ghelesel (1 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 22:32

Sincer – de ce trebuie sa iei Sfanta Treime in deradere? Chiar daca e vorba de Messi si Guardiola…..

me (2 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 22:36

starchild: comentariul tau practic spune si parerea mea. meciurile real-barca inainte de pep si mourinho erau mult mai spectaculoase si nimeni nu era favorita si nici un jucator nu era considerat zeu. in alea 2 ore prefer sa fac altceva.

dani (11 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 22:54

@me
Guardiola e din 2008, dar pana sa vina Mourinho in 2010 nu-mi amintesc mari scandaluri la aceste meciuri, ce coincidenta nu?

Gheorghe Smeoreanu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 23:03

Superb articol, deschide o perspectiva.

maistor kokir (76 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 23:18

asa e ,eu ca neutru, astept meciul cu interes,ce sa mai zic de cei care locuiesc in madrid sau barcelona …

FERENT (1 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 23:20

EL CLASICO EL CLASICO ………. Barca este cea mai buna din lume , dar parca a jucat cu United (DIN PACATEEE ii urasc ) anul trecut finala de UCL … anul acesta Bayern este aproape de acea finala …… Nu prea cred ca sunt cele mai bune echipe din lume ci doar cea mai buna echipa din lume . Ca joaca Ronaldo si Messi , ete scart . Messi nu a dovedit prin 4 milioane de goluri ca este cel mai bun ci prin trofeele castigate prin munca in echipa . Ronaldo nu este nici pe departe cel care sa il intreaca pe Messi (ca nu are echipa ca nu are destul gel cui ii pasa ? ) chiar daca va inscrie 98 de goluri intr-un sezon , Messi va inscrie 99 si probabil ca Duminica o va demonstra dinou . NU SUNT FAN BARCA SI MI-as dori sa castige Bayern UCL

silviu grig (6 comentarii)  •  19 aprilie 2012, 23:39

Nu vreau sa va caracterizez.Spun,ca multi altii,ca Barcelona a creeat o echipa care joaca un fotbal-spectacol(nu in toate meciurile ca sunt oameni)minunat de privit,iar Realul incearca cu cel mai de succes antrenor din lume(desigur si superjucatori)sa-i tina piept.Aceste echipe au avut mai mereu supervedete,dar,datorita stilului Barcelona acum e cu totul altceva,in acesti ani.Iar daca unii exagereaza,nu ar trebui ca Dvs,ca jurnalist sportiv,sa cadeti intr-o alta extrema si a minimaliza.

alex (22 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 1:21

Total de acord. Nu mai sariti cu cele mai bune echipe din lume ca uite ca au fost capacite amandoua marti si miercuri. Un lucru minunat, care va aminteste voua, astia fanatici ca nici o echipa de fotbal nu a fost, nu este si nu va fi imbatabila.

motanul incaltat (455 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 3:27

“Treimea Divină” identificată de L’Equipe Magazine -aici ai cam gresit-o…Ei sunt catolici si pe linga Sfinta Treime cred la fel de mult si o pun la egalitate pe Fecioara Maria-de aia si tin 4 degete alaturate cind se inchina.La noi,la ortodocsi,e intr-adevar Sfinta Treime-adica Tatal,Fiul si Sfintul Duh(Spiritul Sfint) si noi cind ne inchinam tinem doar 3 degete impreunate…Putem vorbi la nesfirsit cine are mai multa dreptate,dar de ce ar fi facut referire un ziar dintr-o tara catolica la o credinta ortodoxa???

mb (12 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 4:26

Cristi Geambasu,
Acum vreo doua saptamini o mustrati pe fata aia de la Oltchim pentru ca anticipase ca ea si coechipierele vor fi injurate si criticate dupa ratarea calificarii. Si totusi, cam acelasi lucru se intimpla si aici, in articolul dumneavoastra, unde anticipati „mila nesfirsita amestecata cu un profund dispret” de care ati avea parte in cazul in care nu participati la isteria generata de El Clasico. Cum ar spune americanul: „You’re getting a little defensive.” Acuma, asta n-ar fi cine stie ce problema: nu sinteti consecvent. Si ce daca? Nu sinteti nici primul si nici ultimul. Insa, mai departe , insinuati cumva ca doar prostimea ar fi entuziasmata de Barcelona sau Real, si stiti ceva? Nu e foarte frumos din partea dumneavoastra!

Tudor (18 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 7:30

D-le Geambasu, va scriu din nou, sper ca macar la articolul asta comentariul sa nu imi mai fie cenzurat degeaba…
1: nu cred ca zice nimeni pe mapamond ca daca nu te agiti ca un pepsi inainte de barca – real nu te intereseaza fenomenul
2: mai bine barca-real decat steaua-vaslui
3: iote, si-au gasit bloggerii gsp.ro sa critice l’equipe magazine…:)

cla (43 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 8:33

SINGURA TREIME SFANTA DE PE PAMANT ESTE SIR MATT BUSBY, SIR BOBBY CHARLTON, SI SIR ALEX FERGUSON.

adipocea (6 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 9:27

E incredibil cum se exagereaza cu superlativele, ce aura filozofico-poetico-religios-metafizica se da acestor evenimente… doar pentru ca sunt la spanioli, doar pentru ca sunt legate de Barcelona… Nu tin minte, prin anii 90 la inceput, cand Milan cu cei trei olandezi si Inter cu cei trei nemti, plus Juventus cu Baggio si o supertrupa, plus Roma cu Voller si restul, etc, sa se fi facut atata retorica, sa se fi aruncat atata simulacru de filozofie si eseistica de tip poetic in joc… Osanale ieftine, care vor fi pierdute in maculatura virtuala dupa ce se va intampla ce va fi logic sa se intample,adica dupa ce aceste asa zise megaevenimente, asa zise megastari de spirit isi vor fi luat locul in rafturile prafuite din dosul istoriei… 22 de oameni vor alerga pe teren sambata, nici mai buni nici mai rai decat multi altii din istorie… Problema e ca jurnalismul romanesc(da, numai romanesc, in alte tari eu citesc presa si nu se emite asemenea retorica dementa) a intrat intr-o stare de autodrogare, de autoexcitatie la adresa acestor doua echipe, in special a Barcelonei(Realul folosind doar ca pandantiv, ca antagonist) incat te minunezi ce se poate scrie mai departe…

mihrp (18 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 11:40

cand ai vorbit despre hochei, in articolul acela despre romani si budapesta TU CUM TE-AI SITUAT? acuma faci pe fata-mare.

razvan (1 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 12:35

suntem in anul 2012 si inca va mira aceste exagerari? asta inseamna marketing si vanzarea unui produs.

bingo (1 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 14:48

bey, mihrp, ce-are unguru cu prefectura ?

on topic : mare dreptate, cristi, mare lucru masura si bunul simt. dar, de unde ?

andrei27 (12 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 18:33

Hai ca asta e culmea ipocriziei, tocmai voi jurnalistii gsp al caror profesionalism se manifesta cel mai adesea prin faptul ca daca Sf. Becali emite o flatulatie voi sunteti primii care sa o adulmecati la locul faptei, veniti sa imi spuneti cum se fac blasfemii legate de Barcelona. Prefer oricand o blasfemie cu Barcelona decat o habotnicie becaliota. Ar trebui sa iti fie rusine cu articolele astea.

bogdan (1 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 19:12

un articol neinspirat si tampit….

sorin (16 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 19:43

Oricum ai da-o deocamdata sunt cele sau printre cele mai bune echipe din lume la ora asta si , mai ales , incanta spectatorul care vrea spectacol.Fara ofensa dar nu prea mai vad spectacolul pe care-l vedeam acum cativa ani la echipele englezesti de top .Asa ca …sa le vedem in el clasico si mai ales in returul semifinalelor CL.

durden (270 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 21:26

da,mi se rupe mie de sfanta treime…te afectezi cam mult cand religia e pusa intr-o lumina mai putin favorabila.imi aduc aminte cand te-ai uitat la agora si ai scris tu un ‘review’.chill,ca nu se intampla nimic daca nu-i iei apararea lui iisus…

florin (2 comentarii)  •  20 aprilie 2012, 22:23

geambasuleeeee, nu ca e mai marfa dinamo-steaua???
nu faceti voi de la gsp promo-uri dinalea obosite inainte de meciul asta de spui ca joaca cel putin finala CL?dar cum esti un roman ipocrit asa cum suntem toti romanii EL CLASICO e acru nu?BARCA( care intre noi fie vorba e cea mai tare,mai frumoasa,mai modesta si care joaca cel mai frumos fotbal din istoria sportului asta)e comparabila cu dinamo(ca tot esti dinamovist)nu?adica de ce sa urmam noi exemple ca BARCA care creste super profesionisti intr-o atmosfera profesionista si sa nu urmam niste adrieni cristea sau niste adrieni mutu ori niste becali sau mititei care au manelizat fotbalul romanesc pentru 50 de ani de acum incolo, impreuna cu voi care nu suportati EL CLASICO.Concluzia ar fi „cainii latra,ursul merge inainte”asta s-ar traduce ca voi sunteti nimeni pe lume cu cateva mii de cititori iar ei sunt BARCELONA-REAL MADRID cu sute de milioane de suporteri,hai s i c t i r manelistule.

roman (1 comentarii)  •  21 aprilie 2012, 0:36

rusine celor care asociaza Sfanta Treime cu oaomenii…oricum Chelsea se va califica in finala cu…Mo

splendini (52 comentarii)  •  21 aprilie 2012, 6:11

-Esti liber sa nu te uiti.
-L’Equipe: doar o figura de stil in titlu, chestie jurnalistica, nimic religios, fii pe pace!
– Ca se uita milioane de oameni la El Classico, si acum, si acum 5, 10, 15 ani nu e nici o corectitudine politica, doar preferintele unora care vad goluri multe, spectacol in meciul asta.
-Nimic nu dureaza. Barcelona o sa inceapa sa piarda, si alta echipa va domina fotbalul mondial si vei putea respira iar.
-Daca urmatoarea echipa care o sa domine fotbalul va fi echipa ta favorita din fotbalul international (ma gindesc ca ai una), iti vei varsa la fel vitriolul pe entuziasmul masselor, la fel cum o faci in rubrica asta de citiva ani cazul Barcelonei?

sandmann (52 comentarii)  •  21 aprilie 2012, 9:26

recunosc ca nu-ti citesc toate articolele, dar pe cele pe care le citesc , mai ales in ultimul timp, le consider de bun simt.
nu stiu cat de religios esti , dar reiese ca ai ceva respect pt ortodoxie.
asta e bine, si mai ales e bine ca nu iti e teama sa o arati.

mihai (1 comentarii)  •  21 aprilie 2012, 11:14

Articolul asta e o blasfemie de la un cap la altul la adresa Sfintei Treimi, al carei nume nu se poate lua in deradere nici in asa-zise „metafore jurnalistice”. Pacat, domnule Geambasu, ati avut articole infinit mai inteligente, in care ati stiut sa faceti conexiuni literare interesante, fara a va bate joc de numele Dumnezeirii. Pe cei de la Equipe Magazine ii inteleg, ei sunt niste primitivi idolatri traitori in republica ateismului, pe care daca ii scoti din lozinci ridicole cu liberte, egalite, fraternite i-ai pierdut, asa ca nu e de mirare aceasta blasfemie la ei, dar sa o adaptati la „varianta crestin ortodoxa”… Trist.

Bilete (7 comentarii)  •  21 aprilie 2012, 16:57

Asa este cand uita masura…Dar sa ramanrm de buna credinta si sa zicem ca e o metafora sprintara …. cu iz comercial

Bunicu (14 comentarii)  •  21 aprilie 2012, 20:06

Domnilor dela GSP nu va suparati dar mereu sariti la Rapid ca il critica pe Dl Dragomir.Va rog chematil sa va arate cartea de identitate si daca scrie Mitica Dragomir atunci sa comentati.Doamnele care au afisat benerul sau referit la mine ca eu sint MITICA,Dragomir este Dumitru,asa deci domnul Grigoroiu sa o lase mai moale in a fi avocatul domnului Dragomir.Toate amenzile sint nule de drept ca el nu este seful Ligii Mitica Dragomir ati intelers?

bogdan (21 comentarii)  •  21 aprilie 2012, 22:36

si iaca veni iconoclastul ala, satana aia de portughez si le sparse astora treimea

jumatate (2 comentarii)  •  22 aprilie 2012, 13:09

si iaca se produse marea schisma de pe nou camp sau ragnarok-ul scandinav :))))

anakin (12 comentarii)  •  23 aprilie 2012, 8:48

consider ca nici macar de dragul unei metafore nu trebuie sa folosesti astfel ideea de Sfanta Treime, dar, totusi, aceasta nu anuleaza respectul ce ti-l port, stimate domnule geambasu. iti marturisesc, de asemenea, stima mea pentru credinta ta crestin ortodoxa, care transpare din articol. putini au curajul sa-si exprime credinta public. cinste tie! cu stima, pentru un dinamovist ca dumneavoastra, din partea unui stelist (autentic, antibecalian)!

bbdo (1 comentarii)  •  23 aprilie 2012, 11:17

asta e unul dintre articolele care nu va face cinste domnule giambasu,e mizerie pura si nu din motive religioase.urat,foarte urat!

Comentează