Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De ce pleacă Lupescu

Mircea Sandu a reușit să scape de cel care acum 6 ani îl ajuta să rămînă președinte la FRF. La Casa Fotbalului se vorbește iar românește

Plecarea lui Ionuț Lupescu la UEFA nu va face gaură în cerul înstelat […]

miercuri, 24 august 2011, 1:19

Mircea Sandu a reușit să scape de cel care acum 6 ani îl ajuta să rămînă președinte la FRF. La Casa Fotbalului se vorbește iar românește

Plecarea lui Ionuț Lupescu la UEFA nu va face gaură în cerul înstelat al fotbalului românesc. Unii se vor bucura, alții vor regreta, celor mai mulți exilul lui Lupescu le va fi indiferent. Dar fostul director general al FRF nu este un personaj obscur, care dispare pur și simplu din peisaj către o destinație incertă. EL SE REPLIAZĂ LA NYON ÎNTR-UN POST DE ÎNALT FUNCȚIONAR UEFA, numit și plătit de organizația în al cărui conclav îl regăsim și pe Mircea Sandu. Spre deosebire de fostul său șef, ales după un război dur al alianțelor Est-Vest, Lupescu este primul român care intră în structurile forului continental pe cale profesională. O premieră mai importantă decît pare la prima vedere.

De ce pleacă Lupescu din federație? Pentru că după o neașteptată alianță cu Mircea Sandu, care îi înlesnea președintelui cîștigarea unui alt mandat în cel mai greu moment al carierei sale de tătuc al fotbalului românesc – candidatura de acum 6 ani a lui Gică Popescu -, a venit și clipa previzibilă în care Nașu’ se poate debarasa de el. Versat, Sandu nu mai dorește să împartă puterea cu un om tînăr, inteligent, fără scrupule și cu inițiativă managerială. Interimatul pe care Lupescu l-a asigurat în perioada cît președintele și-a îngrijit sănătatea a arătat că MIRCEA SANDU NU ESTE UNIC ȘI DE NEÎNLOCUIT. Fără să fie un filantrop, bănuit că a tras sfori în arbitraj, Lupescu a schimbat pe nesimțite organizarea feudală a FRF, a stabilit parteneriate și a pus pe picioare mecanisme financiare ori de imagine prin care federația a cîștigat bani în cea mai proastă perioadă postdecembristă a acesteia. În lipsă de rezultate și în plină criză mondială. Cu cît mai absent era președintele, cu atît mai prezent se arăta directorul general. În timp ce dinspre biroul numărul unu plecau lozinci și promisiuni de reformă, la biroul doi intrau și ieșeau domni tineri puși la costume scumpe care știau să vîndă și să cumpere. Să vîndă iluzia unui fotbal de calitate.

Ocazia debarcării lui Lupescu s-a ivit atunci cînd acesta s-a declarat inflexibil și solidar cu Răzvan Lucescu. Cumva contra curentului, Lupescu nu s-a dezis de Răzvan, fiul lui Mircea, omul care îl lansa în fotbalul mare. Compromiterea șanselor “naționalei” a declanșat procedura prin care Mircea Sandu a restaurat eternitatea grătarului la Casa Fotbalului. În loc de Ionuț Lupescu, Bella Kassai și Dumitru Mihalache. Ce bine că în Vatra Luminoasă nu trebuie să vorbești decît limba română! “Decît” limba română.

IONUȚ LUPESCU NU ESTE NICI EL UN SENTIMENTAL. A simțit cum bate vîntul și a plecat acolo unde are un viitor. Diplomat, prezentabil, poliglot și cu o vîrstă foarte potrivită, cariera de înalt funcționar UEFA i se potrivește ca o mănușă. Nu știu cît, cum și cînd va ajuta el de acolo fotbalul românesc. Nici nu cred că asta e ideea. Știu însă că Lupescu se va întoarce. Se va întoarce atunci cînd va fi mai puternic ca Mircea Sandu.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

Swingerul singuratic (1 comentarii)  •  24 august 2011, 13:34

N-ar fi mai bine sa nu se mai intaorca!!!

cioco pitesteanu (5 comentarii)  •  24 august 2011, 13:38

Esti cumva fan Lupescu? Este un articol super tras de par,…ajungea in acest post la forul continental fara recomandarea expresa a nasului? sper ca esti naiv si nu,…sa spunem nedumerit!

florin (8 comentarii)  •  24 august 2011, 13:39

Ce va mai place voua cateilor sa va laudati intre voi.Pleaca Lupescu si Torje afara si ramaneti fara penalty-uri.Naspa.

englezu (32 comentarii)  •  24 august 2011, 13:41

Succes Ionut LUPESCU ! Mai devreme sau mai tarziu vor dispare si acesti GANGSTERI gen m.sandu-nasu, mitica-puscarie, stefan-pinalti, etc. Vor veni adevaratii manageri in fotbal si poate vom intra si noi in lumea buna a fotbalului european si mondial. Sunt un naiv ?

macarone (21 comentarii)  •  24 august 2011, 13:41

Nu Mircea Sandu e cel care a reusit sa scape de Lupesci ci..NOI , romanii !!….De cand a venit lupescu la frf s-a dus naibii si fotbalul in Romania !!!…printre „realizarile” lui lupescu se numara aducerea lui razvan lucescu la nationala , care a echivalat cu distrugerea fotbalului romanesc si coborarea pana in urna a 4 a valorica si locul 55 !….Anularea meciului cu Argentina prin care a fost perfectat de el si de prietenul lui in cel mai neprofesional mod !!!….am ramas fara Radoi la nationala !!!…A umblat la arbitrii in campionat !!!…si multe altele pe care noi muritorii de rand nu le stim ….asa ca BINE CA AM SCAPAT , de lupescu !!!!…n-a adus nimik bun la FRF in schimb a distrus cat a putut !!!…PS. Mai e nevoie sa reamintesc ca a fost cel mai slab fotbalist care a imbracat vreodata tricoul nationalei !!!???

cosmin (2 comentarii)  •  24 august 2011, 13:43

Super articol

mitroi (4 comentarii)  •  24 august 2011, 13:43

Mircea Sandu e tare pt ca ii place sa fie tucat in …., iar conducatorii de cluburi din Romania adora asta!
Si, la randul lor, adora sa fie pupati in cur de subalterni, de ziaristi si de oricine ar vrea s-o faca!
La fel si Dragomir-pupa si cere pupaturi de ti-e mai mare scarba !
Iar cel mai ticalos-de-a dreptul malefic- este Copos care isi alearga echipa prin toata tara, doar -doar o mai scapa de platit prime de victorii…

anton pann (1 comentarii)  •  24 august 2011, 13:48

cateva observatii : sunt subliniate calitatile manageriale ale lu’ ion, dar atunci nu era mai bun un „simplu” post de director economic, si nu director general ? ca pe plan fotbalistic n-a miscat nimic, ba poate chiar a perfectionat mafiotlîcul tipic balcanic de pe la noi ! „inaltf functionar uefa” ? de fapt, nu stim nimic despre cat de inalt este postul la uefa, nu ? nu orice scribalau de pe la uefa este automat „inalt” ! in fine, stim sigur ca a ajuns la uefa pe merite strict profesionale ? nu cumva i-a pus sandu o vorba buna tocmai ca sa scape de el mai repede !?

Otto (2 comentarii)  •  24 august 2011, 13:49

„eternitatea gratarului”

phoneme (1 comentarii)  •  24 august 2011, 13:49

N-a rupt gura targului nici Lupescu,caci nu imagine ne trebuie,ci reforme inteligente si investitii…

Serban (66 comentarii)  •  24 august 2011, 13:51

Cel mai important fapt realizat de Lupescu jr. este blocarea subordonarii FRF fata de Ion Becali!
Nu trebuie sa uitati ca Gh.Popescu s-a dedat alaturi de fratii Becali la smecherii financiare! Faptul ca Gica Popescu, dupa ce a fost dat in vileag, a mers si a depus banii necuveniti, intr-o tara normala, cu presa pe post de caine de paza, ar fi fost suficient pentru ca NICIODATA in viata lui sa nu mai incerce sa ocupe o functie oficiala!

marius (1 comentarii)  •  24 august 2011, 13:51

„Știu însă că Lupescu se va întoarce. Se va întoarce atunci cînd va fi mai puternic ca Mircea Sandu.”

Nu cred ca invata el la UEFA cum sa fi mai tare ca Sandu…. Cumetrii, clanuri, cercuri de interese, corleonisme, blablabla… Cam greu. Sau poate alea le-a invatat deja in tara si acum va invata si ce inseamna civilizatia…. 🙂

MARGELATU (32 comentarii)  •  24 august 2011, 13:54

As respecta un LUPESCU (sau oricine) care i-ar spune in fata lui Sandu si Dragomir ca sunt INCOMPETENTI si HOTI si ca au distrus fotbalul romanesc – nu unul care (mai mult sau mai putin) sa unit cu ei.

Succes lui Lupescu la UEFA! Sper sa invete ceva si sa fie un om integru si smerit!

JOS cu SANDU & DRAGOMIR!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!

E (de mult) TIMPUL!

toma (18 comentarii)  •  24 august 2011, 13:56

Corect articolul.
Ionut este un tip educat care a rezistat in mafie. Bravo lui!
Se va intoarce la momentul oportun mai puternic. Cred ca are toate atuurile pentru a schimba sistemul: a)stie meserie-inclusiv sfori-recte divizia nationala ; b)stie iarba(fotbalistic); c)este tanar manager-deodata cu Hagi si Gica Popescu; d)n-a facut compromisuri si cred ca stie sa lucreze cu patronii care investesc; pentru ca din pacate pe acestia nu-i ajuta nimeni, ei conducand in continuare clubul ca pe un butic si de aceea pierd o groaza de bani in fotbal in loc sa castige. Ionut, o sa vina si randul tau, esti pe drumul cel bun. Multa bafta!

alex (42 comentarii)  •  24 august 2011, 13:58

nasu l-a luat pe Ionut fiindca era un dusman al fratilor becali cu care nicu gheara era in conflict si l-a abandonat acum fiindca intre timp piti e antrenor, fratii s-au impacat cu gheara si locul unuia ca Lupescu nu se mai justifica. a ramas fara obiectul muncii. e normal sa plece. si i-a gasit nasu o slujba buna la uefa, ca e marinimos. sa nu isi faca un rival, cum era daca il dadea afara.

sedlex (2 comentarii)  •  24 august 2011, 13:59

ASA-I la noi, sforarii, mafihotii , pityfelnicii, anonimii, cretynoizii, fustele, yesmenii, analfaBETII, turnatorii, stiu sa lucreZe pe altii, sa dea din coate si melita, sa mituiasca pt consiliere, spun ei, ca sa ramina sau sa ajunga la virf, pt ca apoi sa caute sa+si scoata investitiile, sa recupereze mita, investitia si un nou mandat.astfel de manageri sunt pecingine, lepra si cancer obsedate si complexate de valoarea si inteligenta celor din jur.
ASA SA LE AJUTE DUMNEZEU!.

razvan (11 comentarii)  •  24 august 2011, 14:08

Stimate Dl.Geambasu,
va scriu din Amsterdam,unde sint stabilit de ani de zile.Urmaresc cu atentie fenomenul fotbalistic din Romania,si citesc cu interes articolele scrise de dvs.
Cu uimire ridic din sprincene citind azi articolul despre Lupescu,si spun asta pentru ca stiu sigur ca sinteti foarte informat si,m-am lamurit pe parcursul anilor,sinteti un tip inteligent.
Pe linga faptul ca venirea tinerilor in FRF a adus si lucruri pozitive,a adus si o mentalitate gresita(mai degraba a mentinut)spiritul de ,,gasca”,si mentalitate cu orientare mafiota.Vezi Prunea,Lupescu.Daca conducatorii mai vechi ai FRF au mai facut lucruri care au trezit suspiciuni mai mici sau mai mari,acesti ,,lupi tineri”cum au fost numiti au facut lucruri la lumina zilei.
Ce legatura are faptul ca Lupescu a fost lansat in fotbalul mare de Mircea Lucescu,cu faptul ca el l-a sustinut pe Razvan Lucescu cu un fanatism care i-a ingindurat pe multi?Adica,prietenia si recunostinta sint una,iar rezultatele si viitorul nationalei sint alta.
Toata lumea,se presupune,stie mentalitatea pe care Mircea Lucescu a incercat,si in mare parte a si reusit,sa o insufle .Pe linga profesionalismul sau…din pacate si multe intrigi si organizari(sau organizatii)de tot felul.
Asta a incercat si Lupescu,si Prunea..se vede,din pacate,ca au lucrat impreuna cu M.Lucescu.
Personal,il prefer pe Sandu Mircea,din simplul motiv ca macar stim la ce ne putem astepta de la el,pe cind inceputul acestor tineri mi-au adus aminte de filme mafiote pline de intrigi.Mai mult,Sandu Mircea a aratat de curind ca a inteles:trebuie sa isi schimbe atitudinea si activitatea.A realizat ,pesemne,ca altfel nu mai merge.
Se prea poate sa gresesc ,vom vedea.
Va doresc succes.

Neutru (3 comentarii)  •  24 august 2011, 14:22

Pacat ca Lupescu a acceptat sa lucreze langa M. Sandu, dar nu avea cum sa castige experienta altfel. Pana la urma e mai bine sa incerci ceva chiar si intr-un mediu Sandu-Dragomiresc decat sa stai deoparte si sa fii doar papusa Becalilor, sa iei bani negri, sa faci „afaceri” (ca G. Popescu). Doar pentru postul primit la UEFA au meritat acesti 6 ani la FRF. In locul lui Lupescu nu m-as intoarce in mocirla de la noi, asa va fi si peste 10-20 ani aici. Sa stea in orice tara din Vest, e mai bine cel putin pentru viitorul copiilor lui.

Ionut (1 comentarii)  •  24 august 2011, 14:23

Paguba-n ciuperci ! Pentru unul cu capul concav la spate…

bibi (15 comentarii)  •  24 august 2011, 14:30

D-le Geambasu, cu totul intamplator cunosc parte din activitatea lui Ionut Lupescu la federatie privitor la marketing si atragere de fonduri si credeti-ma pe cuvant ca a atras fonduri pentru Nicu Badea (Dinamo), Roberto Verdes (fost director sportiv la Rapid) si Razvanel Lucescu. Adevarat ca a facut-o cu incuviintarea lui Nasu’. Legaturile intre ei sunt de aproape 25 de ani si va garantez va la un moment dat va rasufla asta in presa (poate chiar pe filiera Cristi Chivu – Victor Becali). Deci Nasu’ a crescut un inlocuitor pe masura, restul e cancan.

Marius_Rapidus (7 comentarii)  •  24 august 2011, 14:53

Un Coriolan Draganescu mai putin. A ajuns la postul respectiv organizand impreuna cu Prunea demonstratii „sindicale”. Odata instalat i-a lasat pe sindicalisti cu ochii in soare si s-a pus pe treba pentru echipa Sandu-Dragomir, el fiind cel care se implica direct in pertractarile cooperativei. Ce e drept e mai inteligent decat Prunea, care si-a dat arama pe fata mai usor, dar e cu atat mai periculos si mai funest. Dupa plecarea lui prevad o scadere puternica a actiunilor dinamoviste.

Zavalita (3 comentarii)  •  24 august 2011, 14:56

Dle Geambasu,

Eu cred ca un manager trebuie judecat in functie de rezultate, cam asta e logica capitalista a lucrurilor. Ei bine, rezultatele lui Lupescu la FRF nu prea il recomanda. In primul rand el este un prieten apropiat a lui Prunea care a plecat cu scandal si acuzatii de coruptie… In al doilea rand fotbalul romanesc este intr-un recul continuu. Echipa nationala e praf, la nivel de junoiri suntem 0, jucatori importanti nu mai vor sa vina la lot.
Asa ca va intreb : Cum s-a schimbat fotbalu romanesc in bine de la instalarea lui Lupescu? Eu u reusesc sa vad vreun progres ci dimpotriva…
In ce priveste munirea la UEFA, numirile astea sunt in primul rand politice si e in parte mana lui Sandu. Sandu a impuscat 2 iepuri deodata : Romania se da mare cu un functionar de grad inalt si a scapat de un posibil adversar la FRF.

gabi (1 comentarii)  •  24 august 2011, 15:02

Eu nu inteleg cum de va credeti mai destepti ca GEAMBASU unul care este cat de cat la curent cu dedesubturile din fotbalul nostu.Faptul ca Lupescu a fost alaturi de Razvan nu cred ca ar trebui sa fie privit ca un lucru rau.Doar nu este razvan cel mai mare rau din istoria natioanalei….dovada a venit cu San Marino si cu marele Piturca la conducere.Ce nu intelegeti….pana cand fotbalul nostru nu se va curata de la femeia de serviciu din frf si pana la Nasu nu avem de ce sa speram la lucruri mai bune.Nu Lupescu a adus raul in fotbalul nostru….poate doar la mentinut la acelasi nivel impus de Sandu si Mitica.Cautati problemele in adancul lor nu la suprafata

nu conteaza (19 comentarii)  •  24 august 2011, 15:07

Vai de mine ce articol pro Lupescu. Cine nu cunoaste ciorba fotbalului romanesc in care a fost anestecat pana in gat si Lupescu, citind articolul, va ramane cu senzatia ca un inger a fost mazilit de diavoli si trimis pe taramuri straine. Domnul Geambasu, dinamovist din fire, prins in fratia cainilor, il baga la spalat pe Lupescu, cautand motive onorabile acestuia pentru care ar fi plecat. Nimic despre implicarea onorabilului dom LUPESCU in arbitrajele proDinamo de care s-a mai scris, nimic de acuzele domnului Iancu referitoarea la sponsorizare indirecta prin publicitatea din anumite ziare. Sa-l fi lovit amnezia pe dl Geambasu? Vorbeste despre sprijinul acordat de Lupe lui Mircea Sandu de parca aceasta l-ar onora, eu cred ca dimpotriva, asta e si motivul pentru care lui Lupescu i s-a permis asa multe pe acolo. Acum probabil s-a cam terminat cu vrajeala.

dinamoviada (19 comentarii)  •  24 august 2011, 15:14

Cine nu cunoaste ciorba fotbalului romanesc in care a fost anestecat pana in gat si Lupescu, citind articolul, va ramane cu senzatia ca un inger a fost mazilit de diavoli si trimis pe taramuri straine. Domnul Geambasu, dinamovist din fire, prins in fratia cainilor, il baga la spalat pe Lupescu, cautand motive onorabile acestuia pentru care ar fi plecat. Nimic despre implicarea onorabilului dom LUPESCU in arbitrajele proDinamo de care s-a mai scris, nimic de acuzele domnului Iancu referitoarea la sponsorizare indirecta prin publicitatea din anumite ziare. Sa-l fi lovit amnezia pe dl Geambasu? Vorbeste despre sprijinul acordat de Lupe lui Mircea Sandu de parca aceasta l-ar onora, eu cred ca dimpotriva, asta e si motivul pentru care lui Lupescu i s-a permis asa multe pe acolo. Acum probabil s-a cam terminat cu vrajeala.

rsn (7 comentarii)  •  24 august 2011, 15:17

nu m-as mira ca tocmai nasu’ sa-i fi inlesnit acet job … oricum drac mort sau rata innecata nu am vazut asa ca … dvs dle geambasu, infocat sustinator al „ideilor securitatii” stiti cel mai bine.-

macarone (21 comentarii)  •  24 august 2011, 16:43

Tocmai l-am ascultat pe Craciunescu spunandu-si parerea cu privire la lupescu si spunea cum erau chemati arbitrii la lupescu in birou in timp ce in birou se afla cate un presedinte de club , dandu-i de inteles ca trebuie sa arbitreze „pro” acea echipa si cum la fel ii suna pe arbitrii si le spunea ca din intamplare ca e cu un anume presedinte de club , arbitrul stiind ce are de facut !…lupescu a fost o mizerie in plus la FRF care a venit cu scandal ocupand o functie pt care se cereau studii superioare , el avand doar liceul !…plus felul miselesc in care l-a atacat pe Gica Popescu contracandidatul lui Mircea Sandu !…Plecarea lui lupescu de la FRF este un lucru mai mult decat pozitiv pt fotbalul romanesc …..am scapat de o MIZERIE !!!

dragos (1 comentarii)  •  24 august 2011, 16:48

Desi sunt un fan al articolelor dvs imi permit o observatie. Duplicitarul dl Lupescu nu este nicidecum un om inteligent, dar este versat si are initiative antreprenor. Sa nu amintim ca dupa ce l-a criticat pe Mircea Sandu si s-a anuntat ca un oponent al sau, a intors armele in cel mai pur stil romanesc atunci cand i s-a aruncat un os. Lupescu pleaca pe un post mult prea bine platit pt activitatea pe care o presteaza iar fotbalul romanesc nu are nimic de pierdut din asta..dar nici de castigat. Oricum mandatul sau la federatie nu face decat sa intregreasca galeria agramatilor oportunisti care ne-au „reprezentat” apoi in fata forurilor europene. Ii urez numai bine d-lui Lupescu si sa se duca la un profesor de limba romana si un logoped.

Pohfala (17 comentarii)  •  24 august 2011, 17:08

Lupescu nu i-a inlesnit deloc alegerea lui Sandu, acesta controleaza majoritatea sefilor de club si ar fi votat in fiecare zi daca ar fi nevoie. Lupescu a fost adus pt imagine si pt un plus de legitimitate in ochii presei. Lupescu nu a schimbat organizarea feudala a FRF, nu va lasati inselati de domnii tineriin costume scumpe. Lupescu a facut minarii de zile mari, una dintre ele fiind externalizarea marketing-ului unui prieten; daca ar fi abolit feudalismul trebuia organizata o licitatie transaprenta, cu caiet de sarcini transparent, in vazul lumii cu televiziunile de fata; a ales sa se comporte cum se comporta si politicienii prin aducerea amicilor la ciolanul federal pt a cistiga usor bani multi.

Oana (11 comentarii)  •  24 august 2011, 18:49

Federatia noastra e atat de competenta ca nici macar un meci de inaugurare n-a fost in stare sa organizeze pt National Arena. Echipele romanesti joaca prin provincie, in loc sa joace pe un stadion adecvat, oare de ce? Si nu e vina exclusiv a Argentinei pt rateul asta, ci in mare parte a frf. Ca si un student in anul 2 la drept, stia sa puna o clauza de cateva milioane in caz de neprezentare. Iar ca nivel fotbalistic, Argentina nu prinde nici top10 mondial

martin_dinca (17 comentarii)  •  24 august 2011, 18:52

bravo , Cristi , asta e si parerea mea .
Sandu e atat de negru ?

Iulian (146 comentarii)  •  24 august 2011, 19:18

Lupescu organiza meciurile internationale?
Are 2 succese memorabile!
Ce sa-i ceri din semi liceu? Fotbal fara dribling? Pasa laterala si/sau inapoi/ Concedii pe iaht cu Borcea?
PA!

simplu suporter (51 comentarii)  •  24 august 2011, 19:24

citind articolul acesta l-am vazut pe Mircea Sandu intr-o imagine care in sfarsit are sens pentru mine: cel al personajului central din „Toamna patriarhului”. ce frumos ar fi un articol din care sa ne inchipuim un patriarh al fotbalului romanesc napadit de melcii de pe piciorul gratarului. un om pentru care timpul infinit al eternitatii va lua sfarsit. odata si odata.

dragomir(nu mitica) (7 comentarii)  •  24 august 2011, 20:24

cata prostime isi da cu parerea pe aici.si cand citesti ce comenturi scriu te apuca rasul.numai scenarii mafiote numai bazaconii le trec prin cap.noi romanii in loc sa ne mandrim ca avem pe cineva la uefa dam cu noroi in el.ca uefa angajeaza acolo pe un neica nimeni care are bube in cap.daca ar durea prostia asta ai auzi numai vaicareli si tipete.

lereter (40 comentarii)  •  24 august 2011, 20:52

Dle Geambasu-global vornind-aveti dreptate.Dar la o privire mai atenta nu puteti nega existenta unui cuplu:Lupescu-Prunea.Ambii au vrut sa comande arbitri,ambii au fost si observatori de arbitri.In acea perioada,au fost cele mai mari afaceri.Arbitrajele pro Dinamo ,anti Poli,anti Vaslui,pro Otelul,nu pot fi neasociate cu cei doi si puse doar pe seama lui Constantin si corpodean..De acord,mai istet,Lupescu nu a fost atins,doar Prunea,dar sa nu-mi spuneti ca lucrau separat.Cit despre M Sandu aveti dreptate,este „capo del tutti cappi”,a invatat sa lucreze „metoda Vantu”,adica,mai pe sleau conduc,particip,dar.. nu semnez.Cind sleahta asta va pleca M Sandu,Kassai,Mihalache,Dragomir,Alexandru, Boc,G Ionescu,vor iesi la iveala lucruru murdare. Pina atunci,ziaristii ar trebui sa-l urmareasca pe Nasul,permanent.DNA-ul ar avea-daca ar vrea- posiobilitatea sa-l puna cu botu’ pe labe.Nu am vazut un ziarist sa se intrebe de ce nu a ajuns in instanta grupul lui Corpodean @CO. Oare de vce ?

Aristotel (40 comentarii)  •  24 august 2011, 20:53

Eu sunt dintre cei ” indiferenti” fata de plecarea lui Lupescu ‘ intr-un inalt post la UEFA ” ! Probabil, acel post, este situat la ultimul etaj ! Oricum, cu Lupescu sau fara, Romania a ajuns pe locul 54 in lume ! Suntem din ce in ce mai penibili ! Vom scapa oare, si de cei doi ( M.S. si D.D.) in curand ? Pentru ca cu ei, ne scufundam din ce in ce !

radu (1 comentarii)  •  24 august 2011, 21:03

prin ceea ce a facut acum 6 ani,ramane pe veci cu imaginea de TRADATOR.daca el mergea asa cum a inceput,inpreuna cu prunea,si scsapam de mircea sandu,fotbalul romanesc nu era unde este acuma.dar,ca 99%dintre romani,a tradat pt un pumn de bani.cine a tradat o data,o sa mai tradeze.deci,din punctul meu de vedere,nu este lupescu un om important,este doar un numar in structurile uefa.ATAT.rusine si lui si lui prunea pt tradarea mizerabila de acum 6 ani.RUSINE RUSINE RUSINE.

RMN (2 comentarii)  •  24 august 2011, 21:29

a facut-o pentru calificare.
acum se intoarce radoi la echipa 🙂

DINAMO (4 comentarii)  •  25 august 2011, 7:54

Vorbea un becaliot mai sus de arbitraje pro-Dinamo … In ultimii 4 ani Dinamo a fost „tocata” cu arbitrajele … Cel putin Deaconu, Tudor si Berbecaru au facut „macel” … E suficient sa te uiti pe statistica si sa observi ca in ultimii 4 ani Dinamo nu a castigat nici un trofeu … Dinamo in ultimii 4 ani a terminat pe pozitiile 4, 3, 6, 6 … De unde atatea arbitraje visati bah oilor ?! Daca ciobanul „bese” ceva in presa, imediat apareti voi becaliotii sa-i dati dreptate …

Cristi (6 comentarii)  •  25 august 2011, 8:04

Statistica care desfiinteaza acuzatiile lui Becali (precum ca Hategan ar fi omul lui Dinamo):

Dinamo cu Hategan la centru – 13 meciuri
5 victorii
6 remize
2 infrangeri

Dinamo se incurca de 8 ori in 13 meciuri si voi tipati in presa ca Hategan e omul lui Dinamo ?! Sunteti penibili, ca sa nu zic idioti …

– – –

Steaua cu Hategan la centru – 10 meciuri
5 victorii
1 remize
4 infrangeri

Steaua a pierdut 14 puncte cu Hategan la centru … Dinamo a pierdut 16 pct cu Hategan la centru

corni (1 comentarii)  •  25 august 2011, 13:16

Oameni buni vorbiti fara sa aveti habar ,Ionut a terminate Academia Nationala de Educatie Fizica si Sport ,va spun sigur ca a fost coleg cu mine . Daca nu ma insel are si un masterat .

guga (3 comentarii)  •  25 august 2011, 19:27

felicitari pentru dinamo! nici o grija, e numai inceputul!

dan velea (2 comentarii)  •  26 august 2011, 8:41

D-le Geambasu,
nu am gasit o alta modalitate de a intra in contact cu dvs. decat prin modul acesta. O sa va dau explicatia de ce DINAMO nu are rezultate in EUROPA SI FACE TARA ASTA DE RAS :
Aceasta echipa e blestemata de aproape 99 % de romanii care au trait vremurile dinainte de 89 si nu numai , umiliti de MILITIA a caror urmasi sunt.
apropo, ăsta nu e banc : un taran si-a taiat vitelul din gospodarie si imediat a venit militianul sa-i faca dosar penal. La intrebat ca de ce a taiat vitelul omul a spus ,,AM CREZUT CA ERA AL MEU”……………
deci aştia sunt DINAMO.
aş dori in incheiere ca la prima emisiune tv sa o comentati
o zi buna

Emigrant (3 comentarii)  •  27 august 2011, 14:20

Domnule Geambasu, sau cei de la „editare”, in limba romana e gresit sa spui „cînd va fi mai puternic ca Mircea Sandu”. Corect este „mai puternic DECIT Mircea Sandu”.

In rest, articol foarte bun:)

Comentează