Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Halep, o pagină mai puţin

Wimbledon a rămas fără români. Asta în cazul că va băga cineva de seamă în afara noastră

Am sperat. Noi, inocenţii. Ceilalţi ne-au atras atenţia, dar noi nu i-am ascultat. Era 6-3 pentru Simona după primul set, în care românca […]

joi, 23 iunie 2011, 4:31

Wimbledon a rămas fără români. Asta în cazul că va băga cineva de seamă în afara noastră

Am sperat. Noi, inocenţii. Ceilalţi ne-au atras atenţia, dar noi nu i-am ascultat. Era 6-3 pentru Simona după primul set, în care românca nu făcuse decît o greşeală neforţată. Servea bine, o plimba stînga-dreapta pe Serena, lebădă neagră cam corpolentă care începuse să gîfîie. Cel puţin aşa ni se părea nouă atunci cînd am intrat cu pieptul bombat la şedinţa de sumar. Gata, avem pagina întîi! Rapid, CFR şi Steaua, vă daţi seama, Steaua!?, mai pot să aştepte. Mai dăm şi altceva, nu doar fotbal! Halep o bate pe Serena Williams. Şoc la Wimbledon! Peste ani, o răzbună şi pe Irina Spîrlea, bătută de Venus şi ironizată de papa Richard. „Curcan mare, gras şi alb”. Remember?

Spîrlea s-a lăsat demult de tenis, dar şedinţa noastră de sumar s-a terminat numai de cîteva minute. Terminat e şi meciul speranţei Halep, care pînă la final i-a mai luat americancei doar trei game-uri. 6-2, 6-1 pentru Serena. Serena înviase şi jucase din ce în ce mai solid, în timp ce Simona părea micuţă, tot mai micuţă, cît o mogîldeaţă albă rămasă fără tupeul ei tătăresc în faţa campioanei de anul trecut a Wimbledonului. Şi mai repede încheiase meciul Alexandra Dulgheru, bătută de Svetlana Kuzneţova cu 6-0, 6-2, scor la care nu are nici un rost să încercăm vreun comentariu tehnic, ci doar unul gazetăresc, deci răutăcios. Alexandra Dulgheru zisă şi Piti. Mai bine Pitie, ca în franceză. Milă, adică. Fie-vă milă, rusoaicelor, americancelor!

Din ce aluat sînt plămădiţi fetele şi băieţii aceştia? De ce chemăm una-două trainerul să ne maseze muşchii şi să ne panseze o zgîrietură care nu se vede decît cu microscopul? De ce ne speriem atunci cînd simţim că am putea cîştiga? Cine ne sperie? Ce o fi înţeles Virginia Ruzici din meciul Simonei Halep? Virginia Ruzici era în tribună, acolo, la cîţiva metri. Virginia Ruzici a cîştigat Roland Garros. Virginia Ruzici e româncă. Deci nu asta ar fi problema. Dar care? Oricum, aici nu am de gînd să-i cer părerea lui Răzvan. El este în Austria, construieşte un grup unit.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

Alex (4 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:07

O critica constructiva… Am observat la mai multi jurnalisti romani ca ei cred ca romanii sunt speciali, atat in mod pozitiv cat si negativ. Total gresit… Luam cazul prezentat de dvs. In tenis se cheama intotdeauna doctorul cand ceva te deranjeaza. Asa fac absolut toti jucatorii. Asta pentru ca se poate sa fie o situatie care se deterioreaza rapid. O mica problema musculara poate deveni o ruptura si in loc sa pierzi doar un meci, pierzi mai multe turnee in care lipsesti. Pentru ca nu e un sport de echipa, nu te plateste nimeni daca esti accidentat. Sanatatea e pe primul loc. Puteti sa intrebati orice jucator de tenis. Iar ceea ce a jucat astazi Halep (nu stiu cat tenis ati vazut la viata dumneavoastra) este extraordinar pentru o jucatoare de 20 de ani!!! Repet! 20 de ani…In tenis, mai ales la femei, varful carierei este mult mai tarziu…
Deci, faptul ca doctorul a intrat pe teren nu are nici o legatura ca slabiciunea sau taria romanilor…
NU UITATI CA VORBITI DESPRE O FEMEIE CARE A RENUNTAT LA FOARTE MULT PENTRU A JUCA TENIS. A FACUT O OPERATIE PE CARE NU MULTE FEMEI AR INDRAZNI SA O FACA.
Si ca sa va raspund la intrebarea cu frica de a castiga…
Serena a fost foarte buna.
Una doua o dam cu de ce romanii nun stiu sa joace, de ce se dau raniti…
Mai urmariti cateva meciuri de tenis si mai mai vorbiti…ca de criticat toata lumea poate sa critice…
Poate jucam odata o partida de tenis sa vedeti cum e…
Si vedem apoi cine se da ranit, tocmai pentru ca nu mai poate, sau de ce nu ii este frica sa castige…cand de fapt nu se poate mai mult…

moromete (8 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:09

Buna Cristi,
Imi permit sa te tutuiesc,de la cei 52 ai mei.Aceleasi intrebari mi le pun si eu de fiecare data.E un „deja vu”nenorocit,cu gust statut si cenusiu la culoare.Mor cand aud comentatorii,aducand ca scuza, experienta adversarei;Si Serena,si Venus si Sarapova au castigat turnee de mare slem,la 18,17 sau 16 ani!Pur si simplu nu stim sa castigam!Am vazut-o ieri si pe Irina Begu – superioara aproape in toate cele, Flaviei Peneta!Degeaba!A avut trei mingi de set,in primul,cred ca putea sa aiba si o suta,si tot nu castiga!Fetele astea doua – Halep si Begu,chiar joaca tenis!Imi pare rau pentru mama Simonei Carstea,dar atat fata ei cat si Alexandra Dulgheru,fac ceea ce Eugen Barbu spunea acum multi ani, despre Haradau,ca joaca tenis de parca ar intoarce fanul!Cred ca cele doua,ar putea ajunge,sa zicem – in primele douazeci,daca ar avea antrenori mai profesionisti.O fi Firicel bun,dar cu el vom pati ceea ce am patit atat ieri,cat si azi.Din pacate.Nici Bartoli,nici Azarenca sau Zvonareva nu au din punct de vedere tehnic,nimic peste cele doua.Nu vreau sa zic nimic de mentalitate,pentru ca ma enervez instantaneu,dar,sunt de acord cu ceea ce ati scris despre domnii aia doi,acum cateva zile.Cred ca acolo,ar fi cheia problemei.

Dorin (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:15

Ce avem?
Nu cunoastem ce inseamna sportul de performanta. Nimeni nu pune accent pe pregatirea fizica sau mentala, pentru momentele in care un sportiv roman ar putea realiza o mare performanta. Nu avem antrenorii care sa pregateasca invingatori. Nu avem sportivi educati intr-o mentalitate de invingatori! Nu avem nimic din ceea ce ne trebuie, pentru a realiza performanta. Lipseste strategia, lipseste interesul. Avem rezultate doar din hazard…

Robert (12 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:15

Problema nu e la nationalitate ci la conditii. Va scriu din State, tara care da sportivi (atleti cum se spune aici) de inalta performanta.
Sunt mai multe conditii care trebuie indeplinite; pregatirea este una din ele, sportul de masa din care sa poti „cerne” talente, este alta. Pe vremea cand eu eram copil si mergeam la tenis in parcul Sportiv Dinamo unde la copii era responsabil batranul Segarceanu (bunicul lui Florin), cursul de initiere era la indemana oricui, iar clubul selecta dintr-o multime uriasa, o grupa de posibile talente. Mersul la tenis de agrement era de asemeni la indemana oricui. In State terenurile de tenis sunt la tot pasul, nu se percepe nici o taxa, poti utiliza in sistem de „self operating” chiar si nocturna. Totul este pus la dispozitia celor care vor sa traiasca facand sport si sa aiba o viata sanatoasa. Nu vreau sa compar pregatirea unui jucator care merge la turnee ATP cu sportul de masa, dar acesta din urma este o conditie pentru a avea sportivi de clasa.
Postez un link numai pentru a intari cele spuse de mine in legatura cu tenisul gratis si nocturna, poate va deschide ochii si edililor locali; e vorba de un parc de cartier, nimic deosebit… Are si un velodrom tot gratis si vreo 6 terenuri de fotbal marime normala cu gazon artificial unde de asemeni iti aprinzi singur nocturna si poti sa joci fara a fi un grup organizat:
http://www.globaltennisnetwork.com/tennis-courts/courts/tennis-court-page/court/1679-marymoor-park
Multa sanatate si sport de masa! (nu „la masa” cu mici si bere)
Robert

remm (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:21

10+ pt text;
pacat pt restul

lycan (3 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:22

mda, 0 comenturi…clar cat interes pentru tenis.

adicristea (6 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:26

Sustin parerea lui Alex. Si mai adaug ca oricat de iesita din forma ar fi Serena Williams (pe care personal n-o suport), tot are calitati ce o fac sa alerge si plaseze mingea cam unde-si doreste. Faptul ca Simona i-a luat primul set e extraordinar. Doar ca Williams e Williams. De ce nu comentati nimic despre meciul ei de acum 2 zile in care a fost condusa tot cu 1-0 si a castigat. Asta este Serena de acum, isi intra mai greu in joc.

Nu as vrea sa ma compar cu nici o jucatoare profesionista pentru ca diferenta e uriasa, dar si mie imi ia ceva timp sa intru in joc (atat la tenis, cat si la squash, care e un sport pe undeva asemanator). Faptul ca pierzi primul set nu inseamna nimic daca inveti ce ai de facut in urmatoarele: alergi adversarul, il obligi la mai multe lovituri de backhand, voleuri, joci cu multe mingi scurte etc. Il obosesti psihic si fizic in primul set, chiar daca il pierzi. Apoi e victima.

Parerea mea e ca e un rezultat acceptabil pentru o jucatoare care poate nu e o Virginia Ruzici, dar macar e cinstita cu ea insasi si vrea sa joace (ca dovada operatie de care amintea si Alex).

SPIDER (3 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:28

D-le GEAMBASU, pana la urma ii dati dreptate lui NASTASE care a spus ca nu se uita la HANESCU deoarece nu-l vede in semifinale si finale , dar o faceti in mod subtil. Extindem si spunem ca nu avem in tenis la ce si la cine sa ne uitam.Dar dumneavoastra si noi facem diverse comentarii, ne contrazicem , iar ei , numai pentru simpla participare, iau mii de euro, iar daca promoveaza un tur sau doua, vin cu bani acasa cam cat castiga un salariat la noi in tara timp de 10 ani. Foarte bine o sa zica unii e munca lor dar asta nu inseamna ca noi trebuie sa ne extziem ori de cate ori ei promoveaza cate un tur sau doua . Aduceti-le aminte cititorilor de cand un tenismen roman nu a mai castigat un turneu important nu din acelea de 20.000 – 50.000 euro , dar ati spus dumneavoastra, de la VIRGINIA RUZICI. Au mai castigat si altii turnee, {IRINA SPARLEA, ANDREI PAVEL} dar noi vorbim de talia celui de la ROLAND GAROS. Deci are dreptate NASTASE.

l337_owner (20 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:29

N-am inteles referirea la Razvan. Imi poate explica si mie cineva ce a vrut sa zica?

Grigore Dan Andrei (12 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:39

@ Alex……..Nu se pune problema aici de calitatea jocului Serenei…..ci de calitatea scazuta a Simonei dupa primul set……….SI asta cu varful dupa 20 de ani!!!!!!Putina atentie……..Martina Hingis…..Maria Sharapova…….Petra Kvitova……..Victoria Azarenka….si exemplele pot continua…..au facut performanta inainte de 20 de ani……

Aici avem o problema………NU stim sa castigam punctele importante in meciurile grele.

Hefaistos (4 comentarii)  •  23 iunie 2011, 17:53

Cu scuzele de rigoare Alex n-ai dreptate. Ma refer la aspectul criticat de CG la Hanescu. Mie mi s-a parut evident ca a incercat sa traga de timp si sa-l scoata pe cat posibil pe Andy din mana. Cred ca e esential sa vedem diferenta clara de mentalitate (nu vorbim de valoare aici, e inutil si totodata in defavoarea noastra) dintre Victor si Andy. Ai vazut cu intra pe teren din pauze fiecare? Asa a fost si jocul lor.
Si acum de ce se intampla astea? Hai sa facem un exercitiu de logica. Educatia fiecaruia din anii de copill si juniori, mentalitatea hoteasca din Romania comparata cu sistemul competitional piramidal din USA. Acolo esti invatat de mic ca fara determinare, fara mentalitate de invingator te plafonezi la un nivel de nobody. La noi merge si asa, vorba cantecului. Romanii nu stiu sa invinga, nu stiu sa castige. Proverbul „te-ai inecat ca tiganul la mal” e mai mult decat actual si defineste prea bine firea noastra.
De asta Wozniacki e numarul unu mondial si marile noastre tenismene care maturau pe jos cu ea in anii de juniorat se zbat intr-un maret anonimat.

NeKo (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 18:07

La Halep problema a fost pregatirea fizica, nu mentala. Nu cred ca exista jucatoare romanca cu un psihic mai bun ca al Simonei, sa nu uitam de revenirile spectaculoase de la set pentru adversare si 5-2 sau 4-1 in setul al doilea, reveniri si victorii pentru Halep, asta de curand. Simona din pacate nu are echipa Adidas in spate ca Sorana Cirstea, il are pe Firicel Tomai.

Alex (4 comentarii)  •  23 iunie 2011, 18:08

@Grigore Dan Andrei
Corect…nu contest argumentul…dar, experienta unei jucatoare ca Serena e imensa…
Parerea mea e ca a jucat foarte bine. A si fost agresiva, a si riscat, a incercat…dar Serena s-a ajezat perfect in teren…i-a trebuit un set, dar apoi totul i-a intrat.
Serena a dominat prin forta pura…
Examplele date sunt corecte, dar eu pot sa dau ca exemple pe Li Na si pe Schiavone…
Eu imi sustin parerea ca a facut un meci bun, realist in care a avut foarte multe de invatat si care a motivat-o sa vrea sa joace si mai bine.
Sigur sunt multe lucruri de imbunatatit…
Tenisul e un joc care are o mare incarcatura psihica foarte mare…Mai ales la feminin, unde caderile psihice sunt frecvente.
Halep a jucat sincer si hotarat. Nu a renuntat nici un moment si asta mi-a placut.
Eu zic sa mai asteptam cativa ani si o vedeti…

Alex (4 comentarii)  •  23 iunie 2011, 18:19

@ Hefaistos
Corect…dar atunci Djokovic e si mai vionovat…nu vrei sa sti cate mingi bate cand serveste o minge importanta…depaseste chiar si timpul regulamentar…
Ceea ce ai observat la Hanescu e o tactica normala in tenis…e un joc psihologic pe care il face orice jucator in impas sau care vrea sa puna presiune pe ceilalalt.
Crezi ca faza cu cerutul prosopului intre mingi ca sa stearga transpiratia e pe bune…? Chestia asta se face dupa fiecare minge…nu poti sa transpiri chair asa mult…
Dar nimeni nu se supara, pentru ca toata lumea o face…e un joc al concentrarii…al nervilor…
La chestia cu mentalitatea sunt de acord, dar daca esti un profesionist adevarat si ai toate conditiile de pregatire (inclusiv psiholog) se poate trece…
iti pot da exemplul gimnasticii…avem multe campioane…chiar daca la mentalitate nu stam foarte bine…dar e o chestie care poate fi educata.
Parerea mea:-)
SI NU TREBUIE SA-TI CERI SCUZE!:-) CA DOAR SCHIMBAM PARERI…FIECARE ARE VIZIUNEA LUI…SI ARGUMENTELE LUI…
SINGURA MEA CRITICA LA ARTICOL A FOST CA PREA LEGAM TOTUL DE NATIONALITATEA NOASTRA…E O GENERALIZARE SI EXAGERARE…
PLUS CA PUN PARIU CA DACA NU HALEP, CEL PUTIN 70-80% DIN CAMPIONII ROMANI DE TENIS NU SE ANTRENEAZA IN ROMANIA…:-)
Parerea mea:-)

B (3 comentarii)  •  23 iunie 2011, 18:19

Avem pretentii de la jucatori precum Hanescu cand si Andrei Pavel, al doilea tenisman dupa Ilie Nastase ca valoare, a pierdut nu stiu cate meciuri in care a condus si apoi s-a facut ” petie ” precum in cele cu Grosjean si Johansson.
Asta este sportul. Sa apreciem ca macar avem acolo oamenii astia in prima suta. In orice domeniu e greu sa fi in primii 100 din lume.
Din pacate, din urma nu vine nimic. Sa ne uitam la Olanda: Acum 4 ani cred ca nu aveau nici un jucator in prima suta. Acum ii au pe Haase, de Bakker sau Schoorel. Au 24, 23 si 22 de ani. de Bakker a castigat Wimbledon acum cativa ani la juniori si usor, usor confirma si la seriori spre deosebire de Florin Mergea.

carabina (3 comentarii)  •  23 iunie 2011, 18:29

Are 19 ani? E la primul Wimbledon? A castigat un set si a facut un meci curajos in fata Serenei!
A fost laudata inclusiv de comentatorii BBC, care apropo, comenteaza impecabil pe langa sforaitorii astia din Romania.
Nu inteleg de ce scuipi pe o jucatoare aflata la primul sezon in circuitul profesionist, care a facut un meci bun (aproape 2h) impotriva campioanei en-titre de la Wimbledon.
Daca dupa ziua de azi Halep a invatat ceva, Halep a castigat ceva din meciul cu Serena.

Alex (4 comentarii)  •  23 iunie 2011, 18:43

@B
Total de acord…
Efortul ei trebuie respectat!!!
Daca am compara cu fotbalul, e ca si cum o echipa din Romania ar fi in grupele Champions League in fiecare an.
CFR Cluj a fost laudat chiar daca a fost ciuma batailor, iar cand o fata se califica in turul 2 in cea mai tare competitie de tenis pe iarba din luma si pierde la „Chelsea Londra”, noi spunem ca i-au tremurat genunchii si s-a dat lovita…
E totusi o exagerare…mai ales din partea cuiva care nu practica acest sport…
si cand ma refer la practicat, ma refer la ce face Cristian Tudor POPESCU…adica sa joace in turnee de veterani.

Cand domnul Geambasu o sa joace acest sport si o sa ajunga sa-l inteleaga peste nivelul „Din ce aluat sînt plămădiţi fetele şi băieţii aceştia? De ce chemăm una-două trainerul să ne maseze muşchii şi să ne panseze o zgîrietură care nu se vede decît cu microscopul? De ce ne speriem atunci cînd simţim că am putea cîştiga? Cine ne sperie?”..
Atunci sa poata vorbi…

CEEA CE NU INTELEG EU E DE CE JURNALISTII SPORTIVI NU SE POT BUCURA DE SPORT…DE ORICE SPORT…ASA CUM DOMNUL GEMBASU A PUS INTREBARILE DE MAI SUS ASA PUN SI EU INTREBARILE:
DE CE DOMNILOR JURNALISTI VEDETI INTOTDEAUNA NUMAI MINUSURILE SI NU RESPECTATI EFORTUL SI BUCURIA DE A JUCA? DE CE NU VA INCURAJATI SPORTIVII PE CARE II MAI AVETI ASA CUM ORICE JURNALIST ENGLEZ AR DA ORICE SA COMENTE CU RESPECT UN MECI AL UNEI JUCATOARE ENGLEZE(CARE NU EXISTA, PROBABIL PENTRU CA NU AU PLAMADEALA CARE TREBUIE) CU SERENA WILLIAMS?
ATI ASCULTAT VREODATA UN COMENTARIU AL UNOR JURNALISTI ENGELEZI DE EXEMPLU?
E CA SI CUM DUPA JOC SIMONA AR VENI SA DE NOROC CU D-UL GEMBASU LA FILEU IAR ACESTA II DA O PALMA SI O INTREABA DIN CE PLAMADEALA E FACUTA!?

Sa nu credeti ca o ridic in slavi pe Halep…dar de data aceasta…criticile din acest articol sunt complet demeritate! Simona este o mare jucatoare, in primele 50 ale lumii care a jucat foarte bine, repet foarte bine impotriva Serenei.

aceata e parerea mea…poate ca nu vedeti lururile asa, dar am incercat sa dau argumente…:-)

Prazilia (5 comentarii)  •  23 iunie 2011, 18:56

Cand ma uit la Hanescu, vad toata istoria poporului roman. Fricos, plangacios, cu capul in pamant, care se taie repede dupa 2-3 nereusite, fara ambitie, mare si prost, defensiv in permanenta……Zicea bine Tiriac acum 10 ani ca Hanescu mai mult de atat (atunci) nu o sa creasca niciodata. SI cand te gandesti ca Federer, Nadal au cel putin cate 50 de turnee castigate in cariera, iar acest ……..Hanescu, abia la un singur turneu obscur a reusit sa triumfe, spune multe despre vana si radacinile neamului din care te tragi. Astia suntem oameni buni. Am avut cateva „varfuri” in istoria sportului romanesc, iar in rest….multi si degeaba. Sa mai spun cate ceva si despre Marian Oprea „Strutul”….vesnicul „accidentat”…? Dar ma opresc aici pentru ca fiecare dintre noi ne regasim intr-unul dintre aceste personaje. Putini romani au mentalitatea de invingatori. Din acest motiv suntem unde suntem:hoti, tradatori, lasi…etc.

SPIDER (3 comentarii)  •  23 iunie 2011, 19:09

Vad ca sunt multi cititori care-cearta destul de dur pe d-l GEAMBASU ca si-a permis sa critice niste jucatori de tenis, unii mari SOECIALISTI, chiar lasa sa se inteleaga ca au practicat acest sport. Dar de ce nu-i explicati si lui NASTASE ILIE, aceleasi lucruri, care l-a criticat dur pe HANESCU, ? Poate ca nici domnia sa nu intelege cum e chestia cu acest sport si din acest motiv si-a permis sa -l critice pe HANESCU si implicit pe toti sportivii ce practica acest sport, deoarece nici ceilalti nu ajung in semifinale. dar nu noi TREBUIE SA ASTEPTAM VARSTA DE PENSIONARE a lor ca sa capete experienta acestui aport, dar atunci nu-i mai tin picioarele.Cu respect va salut si astept criticile .

vlad (96 comentarii)  •  23 iunie 2011, 19:30

Mai bine te uitai la meciul Irinei Begu de ieri…. a jucat extraordinar. A pierdut e adevarat, dar la mare lupta… putea la fel de bine sa castige. Asa lovituri puternice cred ca am mai vazut doar la Serena Williams, Henin sau poate Azarenka… sper sa tot urce. Asa am sperat si despre Dulgheru si ea juca foarte tare in primul an…. mi s-au dus sperantele pentru ea.

FLM (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 20:20

A mai ramas Tecau! Nu uitati de el! Hai ROMANIA!!

il cazzone (3 comentarii)  •  23 iunie 2011, 20:29

de ce domnule geambasu? de ce atata ura si de unde comparatia cu razvanel? felicitari simona pentru modul in care am trait o dupa-amiaza cu emotii.

Filbert (70 comentarii)  •  23 iunie 2011, 20:57

Caderea Simonei n-a fost chiar o ‘zgirietura care nu se vede decit cu microscopul’, n-a fost nici o zgirietura, de fapt, insa piciorul sting a ajuns intr-o pozitie nefireasca, cauzind leziuni la meniscuri. Ieri, dupa caderi identice, Raonic si o alta jucatoare au abandonat. Cred ca acest accident a influentat jocul ei in urmatoarele doua seturi insa e adevarat ca si Serena a ‘intrat’ din ce in ce mai mult in joc….

buca (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 21:16

Bravos mai vitejilor,
si cand v-a spus Nastase ce v-a spus v-ati ofuscat cu totii ca niste fete mari.
De sensibili ce suntem nu mai putem nici sa stranutam ca imediat scapam si cate un partz.

Tavi (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 21:18

Daca si presa noastra ar fi macar la nivelul Simonei Halep sau al altor sportivi romani, poate ca si noi, ca societate, am ajunge mai departe. Nu spune nimeni ca trebuie sa ne mintim pe noi insine. Dar ce e rau in a aprecia partea pozitiva a lucrurilor? Noua ni se da in cap de mici, tot timpul. Ne mai miram ca nu avem incredere in noi?

Uitati un link la un film de scurt metraj. Poate ne face sa ne gindim:
http://www.youtube.com/watch?v=Cbk980jV7Ao&feature=player_embedded#at=920

tandd (45 comentarii)  •  23 iunie 2011, 22:27

@Alex,Geambasu are dreptate,avem un moral pagubos,ne speriem si cand castigam.A luat un set dupa care s-a infipt pe fundul terenului de frica sa nu piarda,a inceput sa realizeze ca poate castiga si s-a speriat.
Si pana la urma de ce sa n-o criticam?daca ar fi castigat nu o laudam?si pana la urma turul 2 e ca si cum ne-ar bate chelsea in CL….care-i jmecheria?tot o infrangere se cheama ca te bate chelsea sau elfsborg ptr mine e fix….o infrangere.
Ce rationament de romani ,,,hai domle sa n-o mai criticam ca serena era normal s-o bata,,,.Da,serena are 4 maini si 3 picioare

gigi kent (1 comentarii)  •  23 iunie 2011, 22:46

Rezultatele sportului romanesc reflecta cel mai bine si in ultimii ani mai ales, societatea in care traim, o societate pe care toti o cunoastem prea bine si pe care toti o toleram din multiple motive… deocamdata mai avem cativa canoisti, niste canotoare si … o multime de INCOMPETENTI in fruntea tarii, sportul nu face nota discordanta…

t.rex (17 comentarii)  •  23 iunie 2011, 22:47

De cand au machidonii tupeu tătăresc, nea Gembasule?

viorel (5 comentarii)  •  23 iunie 2011, 23:33

fata de alti ani, acesta e primul in care nu ma intereseaza nici grand -slemul frantei si nici ai angliei .de ce ?pentru ca m-am saturat de acele raliuri interminabile si (mai ales) la bairti dar si la femei, de acele racnete din toti rarunchii si de acelasi tenis plat ,comentat cu atata sarg de crainici care ne explica ce a gandit jucatorul sau jucatoarea in momentul
‘x”,cu toate ca acele mingi se desfasoara cu mare rapiditate iar lovitura este la intamplare.aM JUCAT TENIS IN COPILARIE CU PALETA DE LEMN PENTRU CA ALTCEVA NU SE GASEA ,AM JUCAT CU MINGI CARORA LE ZICEAM CARTOFI FIINDCA NU MAI AVEAU ZARE DE PUF DAR II VEDEAM PENASTASE ,BORG ,SANTANA ,CONNORS si atunci ce sa sper de la un hanescu care nu arata un dram de patriotism sau ambitie?ganditi dumneavoastra mai departe.

ion pop (3 comentarii)  •  23 iunie 2011, 23:42

de la o adunatura de putori nu poti sa te astepti la mai mult.

Bogdan (5 comentarii)  •  24 iunie 2011, 0:05

Cate pagini mai putin despre echipa nationala de fotbal?

Florin C (4 comentarii)  •  24 iunie 2011, 0:22

@ Hefaistos

Culmea, puteai sa alegi din atatea exemple de diferente intre mentalitati si totusi ai ales unul eronat.Comparatia de mentalitati intre Hanescu si Roddick nu-si are rostul, crede-ma, si cand spun asta ma refer la zecile de dezamagiri pe care mi le-a produs Roddick in atatea turnee. Sincer o spun, imi venea sa dau cu pumnul in perete cand il vedeam cum clacheaza in cele mai prielnice momente din viata lui, punctul culminant fiind Wimbledonul din 2009, la care nu pot sa-mi explic cum a dat gres.Nu pot sa ma gandesc decat la fenomene supranaturale sau ceva de genul, altfel e inexplicabil..a avut toate atuurile de partea lui in acea finala, totul parea sa mearga in favoarea lui si totusi…iarasi a facut diferenta mentalitatea.Sunt sigur de altfel ca aceea a fost ultima lui sansa, din pacate..

In alta ordine de idei , pentru ca nu este un subiect legat de ARod desi mi-ar fi placut sa existe unul, pot spune ca sunt in totalitate de acord cu acest articol.Este o diferenta de mentalitati enorma intre romani/romance si tarile mai dezvoltate, dar sunt convins ca asta tine si de stafful care pregateste respectivul jucator/jucatoare de la varste mai fragede.Acolo este imprimata aceasta mentalitate, acolo este sugerata ideea ca trebuie sa ne multumim cu putin, asa se intampla mai mereu de cativa ani incoace, un tur 2-3..cu noroc 4 si e de ajuns, cum ar spune majoritatea: „Am depasit asteptarile”.

Mare pacat ca aceste talente ale noastre se pierd: Halep,Cirstea, Dulgheru…nici pe Copil nu-l vad bine.Uitati-va la Wozniacki – numai lovituri plate, niciun pic de tehnica si totusi…cat conteaza acea mentalitate.

Dani (81 comentarii)  •  24 iunie 2011, 0:24

Geambasule, pui niste intrebari ca si cum n-ai fi auzit in viata ta despre pariuri sportive…

rawul (4 comentarii)  •  24 iunie 2011, 0:58

nu era mai corect sa faci doar o apreciere vis-a-vis de jocul fetei ???? daca nu sunteti rautaciosi, nu sunteti ziaristi… rusine gsp!

tenis fan (1 comentarii)  •  24 iunie 2011, 1:59

Sportivii romani nu stiu sa castige. Hanescu e o gluma, din pacate nu prea mai exista o alta speranta in tenisul masculuin. La fete e mai bine , sunt mai multe insa nu au mentalitate de invingator. Si e valabil si in alte sporturi. Nu suntem ca sarbii – campioni.

tanase (3 comentarii)  •  24 iunie 2011, 6:22

virginia ruzici e romanca! dar a plecat la timp!

gima (30 comentarii)  •  24 iunie 2011, 7:48

pentru toti nostalgicii ! va rog sa va ginditi ce ar face ACUM nastase, tiriac si Ruzici in acest tenis. ei vorbesc de la nivelul de acum 35 – 40 de ani. sa puna mina pe racheta sa intre cu un pusti de 15 ani intr+un meci de 1 set si sa vedeti bataie ce-si iau. daca vorbim de virtuozitate da, dar acuma se pune in discutie competitia unde cel mai puternic pe toate planurile cistiga.

lemgo (71 comentarii)  •  24 iunie 2011, 9:13

Tenisul e un sport in care te descurci singur, depinzi doar de tine. Nu ai cum sa le ceri unor jucatori sa fie cei mai buni din lume daca nu pot mai mult, nu au potential sa creasca. Hanescu a fost catva timp in primii 50 de jucatori ai lumii, cati din cei de pe aici se lauda ca sunt printre primii in domeniile in care muncesc. Nu avem academii, nu avem antrenorii, nu avem terenuri, nu avem o strategie sa crestem jucatori de tenis si nu numai, dar avem tupeul sa cerem unei pustoaice sa o bata pe Serena sau lu’ Hanescu sa-l termine pe Roddick. In ultimii ani avem din ce in ce mai multi romanii la turneele de mare slem ceea ce e o performanta.

Si rusine autorului ca intr-un articol care se vrea despre tenis(chiar daca e o critica de prost-gust) sa mentionezi despre Steaua…

tennis fan (9 comentarii)  •  24 iunie 2011, 10:24

Deh, nene Cristiane, … tenisul nu-i asa de simplu cum s-ar parea.

Nu am vazut meciul, dar mi se pare ca mai degraba Serena si-a revenit, decat ca Simona s-a fasticit…

Sau oare avea Simona forehand, backhand si serva mai bune ca Serena?!, dar n-a stiut sa inchege o tactica…

strsu (13 comentarii)  •  24 iunie 2011, 10:28

Geambasule, iar o dadusi in bara…

Citez, din tine: „Wimbledon a rămas fără români. Asta în cazul că va băga cineva de seamă în afara noastră”

De Tecau ai auzit, de Monica Niculescu ( la dublu cu Chan) ai auzit ?

Sa inteleg ca Tecau sau Nicuescu au renuntat la cetatenia romana ?

GSP-ul este caracterizat perfect de oameni ca tine: spun doar jumatati de masura, lucruri si intamplari incomplete.

Adi (1 comentarii)  •  24 iunie 2011, 10:36

„Wimbledon a ramas fara romani”. Dar Tecau de ce nationalitate este?

efor (12 comentarii)  •  24 iunie 2011, 10:54

Nu poate sa nu imi vina in cap sintagma ades folosita de multi dintre sportivii romani(ca la altii nu am auzit-o,si nici ceva similar):”ceilalti si-au dorit mai mult victoria”.Este geniala si caracterizeaza perfect modul romanesc de a gandi.Nu e mai simplu sa spunem ca „noi ne-am dorit mai mult infrangerea”?Inca ma mai gandesc la o vorba pentru egal:)),are cineva vreo sugestie?

efor (12 comentarii)  •  24 iunie 2011, 10:59

@gima Bravo,mah, e ca si cum ai spune ca ce l-ar bate Bute pe Stefan Cel Mare,Jackie Chan pe Genghiz Han sau Rambo pe Pintea Haiducul etc. Profunda gandire ai,ma faci invidios.

cris (22 comentarii)  •  24 iunie 2011, 12:32

m-am saturat sa il vad pe hanescu mimand accidentarea la fiecare meci important. oare nu isi da seama cat de penibil e?

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  24 iunie 2011, 13:31

Halep chiar a jucat bine cu Serena Wiliams, nu e de ici de colo sa-i iei un set marei jucatoare americane. Poate in urmatorul meci va juca cu mai mult curaj si va reusi mai mult. Dezamagirile vin de la Niculescu, Dulgheru, Cirstea, Hanescu, cei care au pierdut fara drept de apel meciurile in minimum de seturi. Si Begu are ceva potential, dar mi se pare mult prea defensiva. Doar cu lovituri de la 2 m din spatelele liniei de fund nu poti spera la prea multe. Oricum, majoritatea jucatorilor nostri se multumesc cu putin, ceea ce la nivelul banilor din tenis inseamna muuult mai mult decat castiga un roman obisnuit intr-un an sau chiar intr-o viata. De-acolo vine automultumirea.

gabi (4 comentarii)  •  24 iunie 2011, 13:57

suntem ‘o mana’ de papagali dintr-o zona foarte inzestrata din estul Europei…toata ziua bla bla despre cate unu de-al nostru care apare la televizor, sau in ziare…daca nu face minuni, subiect de analiza si critica…daca se mai intampla cate o minune sarim repede ca suntem un ‘stol’ extraordinar…fratilor nu stim decat sa ne umplem de rate la bancile LOR, ca sa putem sa ne ‘BIP-uim’ la semafoare…o ardem toata ziua si facem pe desteptii pamantului ( intre noi de bagat in seama nu ne mai baga nimeni de la Mihai Viteazul ),cand de fapt toti suntem la fel vinovati de toate nemultumirile pe care le avem…niste plangaciosi, iar acum de exemplu ne miram ca o ‘plangacioasa’ nu a batut-o pe ‘femeia’ care daca ar juca cu hanescu ( un plangacios ) mai serios l-ar face sa scuipe arbitrii…

EU (5 comentarii)  •  25 iunie 2011, 1:20

Ceea ce nu inteleg unii este ca nu poti ajunge de la nimic la totul intr-o zi. Acum 5-6 ani nici nu ne gandeam sa avem o participanta pe tabloul de simplu feminin. Totusi azi uite ca mai apare una care joaca cu Serena Williams si poate peste vreo 3 ani o sa vedem si ca asteptam de mult. Deocamdata anul ista numai Tecau se va bate in fazele finale.

DRR (1 comentarii)  •  25 iunie 2011, 21:22

Nu va mai infoiati atat de mult cu Tecau. E si el mediocru. Noroc ca are un suedez langa el ca altfel iesea si asta din turul I.

Comentează