Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Nea Aurică de pe casă

O poveste de acum peste 40 de ani, cînd nu dădeam încă mailuri după arbitri străini

Vrem arbitraj bun la derby şi-l aducem pe Bergonzi, fiindcă aşa vrem noi, deşi Balaj, Tudor, Deaconu şi poate încă vreo trei-patru „băştinaşi” puteau, […]

sâmbătă, 29 august 2009, 7:41

O poveste de acum peste 40 de ani, cînd nu dădeam încă mailuri după arbitri străini

Vrem arbitraj bun la derby şi-l aducem pe Bergonzi, fiindcă aşa vrem noi, deşi Balaj, Tudor, Deaconu şi poate încă vreo trei-patru „băştinaşi” puteau, oricare, să rezolve şi ei problema. Ne-au dat italienii ce-au putut şi ce-au avut.  Într-o etapă în care au Milan-Inter şi Roma-Juve n-aveau cum să ne trimită pe altcineva! Acest domn  Bergonzi care îndeobşte îşi petrece duminicile la derby-uri de Serie B, gen Grosetto-Torino, din ultima etapă, are însă şi o suspendare pozitivă în CV. Cînd toată Italia îi cînta ode lui Moggi, omul nostru i-a refuzat două penaltyuri lui Juve la Napoli şi a stat 3 luni pe tuşă! E departe de Rosetti, şi de arbitru, şi de piaţa cu acelaşi nume. Dar măcar e italian, că dacă nu ni-l dădeau pe el, ne pomeneam cu cine ştie ce ucraineni, letoni sau găgăuzi! Aşa vrea boborul, arbitri străini, dar tot căutîndu-i, riscăm să dăm peste unii străini complet de meserie!

Întotdeauna s-a făcut circ cu dresuri şi mers pe sîrmă în jurul arbitrajului de la Steaua-Dinamo. Adrian Porumboiu povesteşte cum, înainte de ’90, cei delegaţi înghiţeau praf de cretă să facă febră şi să nu mai intre pe teren. Cu vreo 20 de ani înaintea acelei perioade, pe la sfîrşitul anilor ’60, activa un arbitru, Aurel Bentu. Era cel mai talentat, nu cel mai bun, acolo sufragiile întrunindu-le Andrei Rădulescu, delegat la Mondialul din ’70. Înaintea unui Dinamo-Steaua, Bentu, nefiind delegat şi aflat în relaţii cam reci cu Federaţia, îşi petrecea duminica dînd cu catran pe casa pe care o avea undeva pe Giurgiului. Cum stătea omul aşa pe casă, vede că în faţa porţii a oprit o Volgă neagră, din care s-au dat jos cîţiva granguri federali. „Nea Aurică, ajută-ne, e derby-ul, numai dumneata poţi să fluieri!”. Ce se întîmplase? Cei delegaţi, cînd auziseră că în tribune sînt peste 80.000 de oameni, iar la loje două batalioane de generali, unii de Interne, ceilalţi de Armată, începuseră să tremure. Sau, poate, vorba lui Porumboiu, din cauza prafului de cretă făcuseră febră. Auzind, Aurică Bentu s-a dat jos de pe casă, s-a spălat şi s-a suit în Volga federală, direcţia stadion. A intrat pe teren şi a arbitrat fără greşeală.

Să-i sunăm pe Balaj, Tudor sau Deaconu să vedem dacă nu cumva dau şi ei cu catran! Dacă sînt ocupaţi, să-l chemăm pe Bergonzi nu înainte de a-l întreba dacă nu cumva e obosit după marele Sturm Graz-Siroki, din Europa League. Şi apoi să-l sunăm şi pe Huzu, cu riscul de a nu ne răspunde. Poate că e ocupat, tunde iarba la Păltiniş!

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Imaginarul (1 comentarii)  •  29 august 2009, 20:08

Nu am inteles absolut nimic….cel mai praf ziarist sportiv din toate timpurile….fara vrajala. Cat despre Porumboiu,exact asta facea si el,se dadea rupt in cwr ca sa nu arbitreze meciuri grele,sa nu cada in vreo celula plina cu praf de creta,nu am nimic cu el dar asta e adevarul. Milan-Inter e regizat de vreo 2 luni….o sa vezi si dumneata domnule Alin.

mittic (21 comentarii)  •  29 august 2009, 20:30

Balaj, Tudor sau Deaconu astia au mincat creta !!!

Boro (4 comentarii)  •  29 august 2009, 20:49

Nu prea am inteles ce vrei sa spui…,
dar …azi arbitrii nu mai dau cu catran pe casa..,daca sunt harnici,.. tund gazonul din fata vilei.

dinamotel (8 comentarii)  •  29 august 2009, 21:30

bun pamflet.de ce nu ai scris atit de acid si dupa ce deaconu,tudor,balaj,craciunescu au influientat rezultate,au stabilit si,poate vor stabili ierarhii.amintit-va de meciul lui dinamo la medias,toti ati sarit ca arsi.a fost ll metri,dinamo umbla la fluiereasi etc.golul contra cfr a fost valabil?cite faulturi,cite calcari s-au vazut saptamina asta in cupele europene?cite rosii s-au dat?a avut dreptate teo?de aceea vrem arbitri straini sa nu mai sariti ca Borcea face si drege.am avut taria sa pierdem un titlu pe mina unui arbitru strain,hai sa mergam inainte.costa mult arbitrajul din exterior dar,oare ,ai nostri merita baremul pe care-l primesc?

mexic85 (8 comentarii)  •  29 august 2009, 21:58

Domnule Buzarin, nu-i mai ridicati atata-n slavi pe un Balaj sau pe un Deaconu, eu unul, e drept, desi nu pot sa aduc probe, claritati, demonstratii adevarate, am dubii asupra moralitatii lor.

reti (1 comentarii)  •  29 august 2009, 22:17

vai de noi

scuze (1 comentarii)  •  30 august 2009, 0:09

Inca nu ti-ai cerut scuze pt Dinamo

Ghandalf (16 comentarii)  •  30 august 2009, 0:40

Aline, stii foarte bine ca mai era un arbitru in fata caruia nu suflau nici militienii nici ostasii si de cate ori a arbitrat el derby-ul nu s-a plans nimeni de „erori” gen corpodean&miklos.co ! Da ! Nicolae Rainea a fost dupa parerea mea cel mai incoruptibil arbitru roman ! DIXIT

Roman paranoic (4 comentarii)  •  30 august 2009, 1:53

Nu am inteles nimic. Prea multa ironie pe centrimetru patrat.

dinamovistul 51mi (1 comentarii)  •  30 august 2009, 9:34

deaconu nu cumva e ala cu bricheta ,medaliat de base,iar tudor nu e ala care la oprit pe niculescu la craiovapt ofsaid trecand peste tusier ,mai bine iai acasa

Roro (87 comentarii)  •  30 august 2009, 9:34

Povesti de adormit copiii.Folclor care transmis din gura in gura sufera infrumusetari.Il stiu pe Bentu,unul din cei mai parsivi arbitri ai vremii.Cind scrii din povesti,sigur denaturezi adevarul.

flor (22 comentarii)  •  30 august 2009, 10:52

Aline, ca de obicei te antepronunti. Pe Tudor am avut ocazia sa- l vedem vineri cand a distrus in minutul 9 meciul facilitand victoria Unirii. Nu cred ca exista arbitru mai prost decat Tudor in ceea ce priveste interpretarea regulamentului in spiritul jocului. Omul efectiv nu poate mai mult. De balaj ce sa mai zicem dupa minunile facute in favoarea cfr-ului? Adevarul este ca nu avem arbitri care sa reziste la tensiunea unui asemenea meci.

adidas (18 comentarii)  •  30 august 2009, 10:56

cu toate cele scrise in acest articol tot mai multa incredere am in acest italian de o valoare modesta decat intr un roman

titi (2 comentarii)  •  30 august 2009, 11:21

tudor si deaconu nici in liga 2 a nu ar putea fluiera corect, pt ca acolo e turma 2,pardon ,steaua 2 ; de mirare e ca un ziarist care se pretinde profesionist ,nu face o lista cu greselile repetate si impardonabile facute de acest hot numit tudor, impotriva contracandidatelor stelei ; pt greseli mai mici, alti centrali sunt acum in liga 3/4a ; cine il tine pe tudor in spate ?

adrian (5 comentarii)  •  30 august 2009, 11:23

Bentu a avut intotdeauna un fluier alb-rosu in gura.

Anotak (23 comentarii)  •  30 august 2009, 11:27

De ce nu aduc fluierasi de pe Marte,aceia precis sunt mai buni si mai impartiali si nici Borcea,nici Becali nu pot sa ajunga la ei sa-i influienteze.In cea ce priveste arbitrii si arbitrajul nostru,stim cu totii cate parale face.

gil (9 comentarii)  •  30 august 2009, 12:40

voi faceti din arbitrii nostri cei mai corupti,asta dupa 10 reluari a fazei din studio,iar cand se aduc de afara spuneti ca sunt mai slabi pregatiti decat cei romani,voi aveti voie sa gresiti ,dar ei care sunt sup presiune si an frasctiune de secunda nu,o curiozitate cati dintre cei care fac emisiuni ,ar sti cum sa stea an teren la o adica?

vlad (7 comentarii)  •  30 august 2009, 15:04

imi place cum scrii..imi place ca mereu esti „contra”…dar acum ai zbarcit-o..urmaresc 98% din emisiunile de la GSP..inclusiv cele cu tine…acum cateva saptamani ( de acum incolo o sa notez)…aveai alta parere despre Deaconu si Tudor…iar despre Balaj..ohoooooooooo….tu chiar uiti de la mana pana la gura?..ei uite ca noi nu uitam..in rest… imi place cum scrii..si te urmaresc cu atentie la GSP…

polonezu (35 comentarii)  •  30 august 2009, 18:05

-toata tevatura cu aducerea arbitrilor straini a fost creata pt a scapa de arbitrii romani incomozi care nu au inteles sa se alinieze …directivelor Noii Cooperative; vezi furtaciunile din meciurile rapidistilor si galatenilor!

nightought (4 comentarii)  •  30 august 2009, 23:06

Scrie si despre blatul de la derby , Buzarine !

Mihai (2 comentarii)  •  31 august 2009, 8:46

Domnule Buzărin, am o întrebare pentru dvs: Cine e pe primul loc?

sisif (3 comentarii)  •  31 august 2009, 8:51

Am vazut in week-end, printre altele, doua meciuri: Otelul-Unirea si Milan-Inter. Lasind la o parte nivelul fotbalului practicat, vreau sa prezint cite o faza din fiecare meci. La scorul de 1-2, un atacant de la Unirea scapa in careu, este tras usor de tricou, evident el se lasa sa cada in careu si Tudor da 11 metri si cartonas ROSU pentru Sergiu GOSTIN, dupa ce galatenii mai aveau deja un eliminat inca din minutul 7, pentru un hent, neintentionat, in careu (foarte usoara si aceasta eliminare). In meciul Milan-Inter, un atacant de la Inter scapa in careu, este tinut de Gatuso cale de vreu 4-5 metri, arbitru da 11 metri si cartonas GALBEN pentru Gatuso. Ma intreb de ce ambii arbitri nu au judecat la fel fazele? Parerea mea este ca arbitrul italian a procedat mai bine neeliminindul direct pe GATUSO (chiar daca el ulterior a mai primit un galben si a fost eliminat) decit TUDOR la care-i tremura chilotii pe el daca trebuie sa ia o decizie altfel decit scrie la regulament. Eu consider ca un arbitru trebuie sa arbitreze in asa fel incit sa evite eliminarile pentru ca meciurile sa se desfasoare 11 la 11 si nu 9 la 11. Evident ca, daca nu au incotro, trebuie sa recurga si la eliminari, dar un hent in careu si o tragere usoara de tricou ar fi trebuit penalizate cu 11 metri plus cartonas GALBEN si nu cartonas ROSU.

marius (1 comentarii)  •  31 august 2009, 10:24

tudor si-a demonstrat valoarea la craiova,deaconu cu bricheta,balaj ce sa mai zic…cine isi aminteste de portarul care a prins mingea in mina la 2 m in fata liniei de 16m si centralul nu a dat nimic? astia sunt arbitrii romani.dar ,n fine ati crezut ca ati gasit un subiect de scandal dar ati cazut de fazani.(ai vazut ca dinamo poate cistiga si fara arbitri?)

lucian lerghievici (2 comentarii)  •  31 august 2009, 10:29

Bravo! Povesteste tot!

viorel (2 comentarii)  •  31 august 2009, 10:37

Din pacate nu avem nevoie numai de arbitri străini, ci şi de conducători străini. Probabil că nu ar strica sa avem preşedintele FRF, al LPF, CCA şi al altor organisme, străini. Manageri adevăraţi ( germani, englezi, olandezi etc.) că noi romînii sîntem vai de noi. Avem o părere foarte bună despre noi, absolut nefundamentată şi artificială. Nu ne respectăm unii pe alţii şi de aceea am ajuns „nicăieri”. Au trecut 20 de ani de la „răscoală” şi noi nu ştim ce vrem şi încotro ne îndreptăm. Cu arbitrii este la fel: slabi, fără personalitate, indolenţi, coruptibili ( apropos, de ce nu mai au încredere Jiji şi Borcea în arbitri romîni? Prietenii ştiu de ce!). Adevărul este, vorba vine, că şi unii comentatori ai unor meciuri ar trebui să se apuce de altceva, să lase această activitate pe mîna altora. Deocamdată nu dau nume, sînt foarte mulţi, din păcate, ci numai unele „perle”: „s- au încheiat cele 90 de minute regulamentare, urmează prelungirile” ( neregulamentare?), „fault în atac” ( sîntem la baschet?), „lovitură de cap” ( eventual, „cu capul”), „asistentul a semnalizat de la margine…” ( păi acolo este el, asistentul, la margine, nu în vestiare), „a urmat după aceea” ( putea să urmeze şi înainte?), etc. Alin Buzărin, probabil că ar trebui să- i „demascăm” pe aceşti agramaţi, neprieteni cu limba romînă şi, de ce nu, duşmani ai sportului, ai fotbalului, mai ales. Unii nu ştiu cum se pronunţă numele unor jucători ( C. Băleanu îi spune lui Mourinho „jose” în loc de „hose”, Jorge la nenea cosmin este „jorj” ( Jorge Andrade, portughez ” de meserie”) făcut francez. Durerea mare, pentru că este o durere, nu o constituie faptul în sine că Băleanu şi ceilalţi sînt vai de capul lor, nu. Durerea constă în faptul că sînt fuduli, neprofesionişti ( într- o emisiune la GSP l- am auzit pe „prietenul” Băleanu spunînd că, citez: „nu am văzut acea partidă, nu mă pot pronunţa…”, dar asta îţi este meseria, trebuie să ne informezi pe noi, telespectatorii, dar tu…pauză. Păcat de banii pe care ţi- i dă patronatul. În rest, s- auzim numai de…comentarii profesioniste, nu şi în frumoasa noastră ţară.

Virus (3 comentarii)  •  31 august 2009, 10:39

Sa fim seriosi, Aline. A fost cu o clasa peste Tudor si compania. Nici nu s-a terminat bine meciul ca au si inceput-vezi Lazarescu:”Niculae trebuia eliminat”. Suntem penibili. Arbitrii romani nu inteleg spiritul jocului, nu inteleg cand se aplica regulamentul si care sunt limitele lui. In strainatate, indiferent ca era Anglia, Spania, Italia sau Germania, nu s-ar da NICIODATA cartonas la faza respectiva. Noi avem impresia ca le stim pe toate, tocmai de aceea cadem in penibil. Avem foarte multe de invatat de la Bergonzi.

Ciprian (1 comentarii)  •  31 august 2009, 10:56

Mai bine un arbitru de Serie B, decat un extraterestru ! Mai bine un arbitru de Serie Bdecat un acot de la Halewood !

aqws (19 comentarii)  •  31 august 2009, 11:09

Mda, ce sa spun. Mari meciuri au arbitrat si Balaj si Tudor in Europa. Mare arbitru Tudor asta, cind nu face pe interesantul pe teren. Da e trendy-flendy sa iei la misto pe straini, asa mediocri cum sint, si sa lauzi monumentele imaculate ale arbitrajului romanesc – Balaj, Tudor, Deaconu.

P.C. (1 comentarii)  •  31 august 2009, 11:14

nighougth esti mai mult decat penibil !

cristian (3 comentarii)  •  31 august 2009, 11:22

Serios acum, tu chiar iti bati joc de noi? Cum a fost cu ofsaidul din prima etapa? „A fost ofsaid ridica?” Ce probleme a avut arbitrajul de aseara? Eu am vazut doar Steaua-Dinamo …
In plus povestea cu Aurica am mai auzit-o pe undeva …

johnneil (1 comentarii)  •  31 august 2009, 11:36

Ce mare *** a facut iar arogantul de TUDOR ALEXANDRU la meciul de la Galati? Victoria Urziceniului n-o pun la indoiala. Dar acest ***** arbitru nu acorda un gol perfect valabil apoi pune ciresa pe tort (ca tot este la moda aceasta expresie) si mai da si cartonas rosu acelui jucator total nevinovat, el nu facea decat sa-si justifice valabilitatea golului. Dar te pui cu **** TUDOR ? Degeaba o sa vina **** si sa-si ceara scuze. ***

daniel (1 comentarii)  •  31 august 2009, 11:41

Nea Buzarine, de ce ai o impresie asa de buna fata de arbitrii romani?Unde naiba arbitreaza ei in Europa?.
Ti se pare ca un meci Iasi-Gloria arbitrat de Deaconu, este mai bun decat un meci de seri B din Italia?.Nici pe departe,iti spun eu.Arbitrii romani habar-nau sa arbitrze in „spiritul jocului”,pentru ca nu stiu cum se joaca in alte campionate puternice.Apropo,99% din arbitrii romani dadeau fault in atac la saritura lui Goian.
Hai pa,si lasa-i deoparte pe arbitrii nostri,nu au valoare.

Virus (3 comentarii)  •  31 august 2009, 11:42

Povestea cu Aurica e din volumul 2 din Steaua-Dinamo.

borcica_caine_rau_da’_bun (2 comentarii)  •  31 august 2009, 11:46

Am urmarit Recursul Etapei si eram convins ca Craciunescu (scuzati pseudo-cacofonia!) va gasi ceva de comentat la faza golului dinamovist (UNICUL gol al partidei, de altfel!). Cica, in opinia dansului si conform regulamentului (pe care, recunosc, nu-l cunosc), ar fi fost offside la Tamas, intrucat intre el si linia portii nu se aflau DOI jucatori adversi!?! Buuuun! Am si eu doua intrebari pt. Excelenta-Sa, cel mai bun arbitru al tuturor timpurilor: 1) de ce naiba mai sta portarul in poarta si nu iese pe la mijlocul terenului, astfel incat jucatorii adversi sa fie surprinsi permament in offside? si 2) unde trebuie sa fie pozitionat asistentul pentru a sesiza corect pozitia de off-side, pt. ca eu stiu ca trebuie sa stea pe linie cu ultimul aparator, astfel ca ar fi imposibil sa vada (obiectiv vorbind) unde este penultimul aparator in raport cu cel mai avansat atacant (pararea mea!). Acestea fiind zise, JOS familia CRACIUNESCU, scoteti-l pe TEO din arbitraj…este **** lu’ ta-su’, care are un razboi personal cu Cornel Dinu (Procuroru’ l-a umilit din vorbe pe Craciunescu, iar acesta cauta sa se razbune pe Dinamo!!! Se poate verifica!!!). Daca Dinamo pierde campionatul anul acesta, acest lucru se va „datora” si familiei Craciunescu, care, prin reprezentantul sau (inca) in activitate, a umilit cainii, eliminind nejustificat 2 jucatori in meciul cu Int. Curtea de Arges si provocand, astfel, infrangerea!!!

Dinny (429 comentarii)  •  31 august 2009, 11:49

1.Balasz=Omul care si-a batut joc de sine insusi la finala cupei….Balasz de la Timisoara-Farul care da 11m gazdelor complet aiurea…..Balasz care-i ciupeste pe Dinamo in mod regulat..ultima data la Dinamo-Brasov cand un lault la limita interioara a careului mare brasovean,vede faultul la 1cm de linia de var….ce ochi de soim are omu’ !
2.Tudor…ma umfla rasul…deabia ce-a facut zob meciul Craiova – Dinamo…cu atacul lui Dananaie la Danciulescu,cu ambele talpi inainte,rasturnadu-l cu roatele-n sus pe Danciu…”DECIZIA ” marelui Tudor=NIMIC…continuati…continuati….acelasi Tudor,acelasi meci,depasindu-si competentele si inspirandu-l pe M Nagy:”E ofsaid Miky,e ofsaid „…Tudor de la Urziceni-Steaua 0-1 din 11m COMIC…de umbla a doua zi prin toate televiziunile ,sastinandu-si „dreptatea”,spre amuzamentul tuturor…Tudor de la Steaua-CFR 3-1 cu doi de 11m refuzati clujenilor….Mare impartitor de dreptate…stelista !!!!
3.Deaconu,care nu stia cum sa-i scoata din****** pe stelisti la acel meci din Giulesti,din care s-a nascut cazul ‘ Bricheta”…
Mare dreptate ai Buzarine…Ca astia arbitrai si tu…ca prea-i „iubesti” pe dinamovisti !…Patimasule !

niman (3 comentarii)  •  31 august 2009, 13:14

am vazut derbiul,am urmarit reactiile dupa.arbitrajul nu a fost peste ce poate un arbitru roman insa!!!!!!! dupa meci s-a vorbit orice numai de greselile de arbitraj nu.asta ce spune.ca arbitrii de afara nu sunt mai buni decat ai nostri insa greselile lor sunt fara urma de tagada neintentionate,mai exact avem si noi arbitri buni dar fara credibilitate.cred ca in arbitrajul nostru problema este credibilitateasi nepotismul asta o stiu si patronii si arbitrii si federatia.aricine ar conduce arbitrajul din romania are o mare problema sa reabiliteze credibilitatea arbitrilor.in rest daca aseara arbitra un roman la greselile care au fost se vorbea 2 ore despre greseli,furt,suspendari,influente asa s-a vorbit numai despre fotbal.huzu trebuia sa se bucure ca se pot aduce straini.ar fi putut lucra la credibilizarea alor nostri in liniste fara presiuni,fara stres,ar fi putut curata fotbalul de arbitrii buni dar care gresesc intentionat.ar fi putut experimenta dar.asa cred ca a cautat o cale sa se disculpe,sa fuga de aceasta sarcina
a avut o ocazie.a ratat-o renuntand in mod jalnic la sefia arbitrajului dand satisfactie celor care erau impotriva.de ce a plecat.trebuia sa ramana pina-l demiteau nu sa demisioneze.plecand a facut un deserviciu arbitrajului.
inca ceva problema in romania este ca sunt multi copii de fosti arbitri cre au ajuns in primil esalon pe alte cai decat competenta.se stie cine sunt,se stie si cum au promovat.

joe (8 comentarii)  •  31 august 2009, 13:45

Nu sunt de acord cu modul cum le iei apararea la cei 4,5 arbitrii pomeniti . Toti sunt viciati , tarati , marcati de orgolii si partipriuri ascunse . Italianul asta a facut o treaba corecta , decenta . Sa fim seriosi dle Buzarin . Chiar nu ai dreptate . Iar Vlad are dreptate cu faptul ca uiti cand de la mana pana la gura . Aceasta inconstanta nu stiu la ce ma duce gandul ?

fotbalreal (3 comentarii)  •  31 august 2009, 13:54

Frumos spus!
Eu am fost la meci in calitate oficiala si am vb. cu jucatorii si cei din staff-uri (de la amble echipe) dupa meci la o sueta si singurul lucru pozitiv in ce au zis a fost ca, chiar daca a gresit, macar a fost din nestiinta, nu intentionat (cum ar fi fost acuzati arbitrii nostri).

troi (9 comentarii)  •  31 august 2009, 16:09

slabut articolul

;evin/c-ta (2 comentarii)  •  31 august 2009, 18:34

sinteti nemultumiti ca vin arbitrii straini fiindca nu mai puteti sa faceti „n” emisiuni pe tema greselilor arbitrului! asa, nu mai comentati arbitrajul,ci jocul in sine. neplacut,nu?

tata lu buzarin (1 comentarii)  •  31 august 2009, 21:46

slabut articol……defapt te caracterizeaza…
citeste Geo Bogza si schimba-ti profilul,poate poate…….
incearca nu ceda,speranta moare ultima………
vezi episodul Liberec……….si chiar il mai tinem pe BONETTI sau ,ai uitat ce spuneai ca nu-l prinde etapa 5?
in rest numai de bine,si multe salutari stii tu cui!

Monica Mihai (6 comentarii)  •  31 august 2009, 23:14

ce editorial de mare angajament ai scris ***

ubaTTabu (1 comentarii)  •  1 septembrie 2009, 1:12

@viorel
poate ai dreptate in unele puncte, dar sa stii ca in portugheza se spune totusi jose (exact asa cum se scrie), si nu hose (asta e in spaniola), se spune jorj (andrade) si nu horhe, iar daca te mai intereseaza, cesinha este cesinia si nu sesinia, cr7 sau cit o mai fi acum este cristianu ronaldu si multe altele. o semana putin in scris cu spaniola, dar potugheza e destul de diferita la vorbit

bubu (3 comentarii)  •  1 septembrie 2009, 8:22

Ma bag si eu ….nu pot spune ca nu m-am bucurat de victoria cainilor ……e drept ca arbitrul a mai avut si greseli , dar neintentionate ( lucru foarte important) Acum am o alta intrebare …..Daca nu avem arbitrii romani buni ….si importam dc s-a mai dat legea ca o echipa trebuie musai sa aiba nush cati jucatori romani ……bai fratilor poate chiar nu-s buni astia romani si d-aia vrem straini …..

Sido (1 comentarii)  •  1 septembrie 2009, 13:18

Nu a spus nimeni ca nu sunt buni arbitrii romani,doar ca in romania arbitrii nu sunt obiectivi si gresesc in favoarea unei echipe sau alta si se stie de simpatiile arbitrilor asupra unor echipe de fotbal,trebuie sa fie un arbitru obiectiv care sa nu tina cu nici o echipa,iar in romania nu exista asa ceva…La derby-uri trebuie arbitrii straini,pt ca arbitrul sa nu tina cu nici una din cele 2 echipe…Fortzza Dinamo!!!

Gigi Berlogea (5 comentarii)  •  1 septembrie 2009, 18:05

De ce va faceti ca nu stiti depsre ce e vorba ?

Au adus arbitru strain pentru ca toti arbitrii romani IAU SPAGA.

De-a lungul timpului, au luat spaga si de la Steaua si de la Dinamo, ca si de la celelalte echipe din campionat.

Deja toti presedintii de club stiu ce pret are fiecare arbitru.

Daca te uiti mai atent la arbitrii romani, poti sa vezi si eticheta de pe fruntea fiecaruia… cu toate specificatiile de pret, marime, „stofa”….

bebe (3 comentarii)  •  1 septembrie 2009, 20:50

Domnule Buzarin! Asteptam sa vedem ce scrieti de Dinamo dupa saptamana ce-a trecut. Cand ati avut ocazia i-ati facut praf, ce parere aveti acum? Nu mai aveti ironii la adresa lor?

dinamo4ever90 (5 comentarii)  •  2 septembrie 2009, 14:21

toata viatza ta ai incercat sa-l copiezi pe banciu :D:D:D ,, lui macar ii iese ,,,,tzie NU !!!

doru (1 comentarii)  •  2 septembrie 2009, 18:47

domnule buzarin daca aducem arbitrii straini nu mai apar discutii .cel putin o perioada se pare ca trebuie adusi. in sschimb astept si ca si altii sa vad ce scrieti despre dinamo. daca ati lovit in ei acum o sapt vreau sa vad daca aveti puterea sa reveniti cu un articol in care sa va dati cu parerea despre performantele lor.

Comentează