Radu Naum

Evadat din Turul Franței, s-a oprit o perioadă pe semicerc. Acum e în suprafața de pedeapsă. Are opinie, și ca editorialist, și ca moderator

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Naum
Handbaliatorii

Vocea lui Ştefan Birtalan e întretăiată, şi nu din cauza legăturii telefonice, nici urmare a micului şi simpaticului defect de vorbire, un bâlbâit care i-a adus porecla „Bibi”. Emoţie. Nu dintr-aceea de soap care să-ţi mulgă lacrimi, o emoţie adâncă, […]

...

Cei de pe urmă

Britanicii s-au culcat cu City-Utd 0-2 şi s-au trezit cu The Queen-Meghan 0-1. De Ziua Femeii. Care e, de fapt, o zi a drepturilor femeii, ceea ce ne reaminteşte paradoxurile unei umanităţi dornice să ajungă pe Marte, dar având probleme […]

...

Gura bate gândul

„E fenomenal ce face LeBron. Dar nu-mi place când persoane care au acest statut în sport se implică în același timp și în politică. Adică, fă ce faci tu bine. Ține-te de ceea ce faci. Eu, de exemplu, joc fotbal […]

...

Cu sportul la psihiatru

„Închisoare pentru lesbianism, wow!”. Comentariu la articolul despre golgota Marianei Cetiner, fosta handbalistă care vorbeşte, în interviu cu Costin Ştucan, despre abuzurile îngrozitoare suferite pe când era copil şi apoi adult. Da, da, închisoare pentru lesbianism! Şi nu se întâmpla […]

...

Masonaras

E probabil ca preşedintele FRF, exasperat de castanele pe care le încasează în numele grecului, să-l fi forţat pe Vassaras să iasă şi să spună ceva, orice. Şi s-a întâmplat ceea ce era de aşteptat. În interviul de la Telekom, […]

...

Ţara, cînd te opreşti din goană

Ultimele cuvinte ale lui Chivu s-au înecat în lacrimi care au refuzat să curgă. Reporterul „de casă” al lui Inter n-a insistat. Fraier. Putea să stoarcă un bocet live. Dimpotrivă, l-a ajutat pe „Cristian” să iasă cu bine din acest […]

marți, 1 aprilie 2014, 4:21

Ultimele cuvinte ale lui Chivu s-au înecat în lacrimi care au refuzat să curgă. Reporterul „de casă” al lui Inter n-a insistat. Fraier. Putea să stoarcă un bocet live. Dimpotrivă, l-a ajutat pe „Cristian” să iasă cu bine din acest ultim interviu ca fotbalist. Fundaşul lui Inter a rămas cu capul în pămînt, după ce a declarat că a făcut totul cu inima. Am zărit un pic de apă sărată în ochii unui coleg de platou, n-am să spun care, acum e persoană oficială, nu se face…

Apoi am văzut ziarul de marţi care ne îndemna să ne ridicăm în picioare la retragerea Căpitanului, ca la imn. Frumos. Am citit şi scrisoarea de adio a fotbalistului care e de fapt un buchet de mulţumiri, ca atunci cînd primeşti un premiu. Sau, în dar, „tot restul vieţii mele”. Ne-am adus aminte cine l-a creat pe Chivu aşa cum e dincolo de cum s-a construit el însuşi, de la tatăl său, trecînd pe la cele trei fete ale băiatului mereu bun (Mutu era cel mereu rău), pînă la „magazioneri, bucătari şi tot personalul de întreţinere”.

Aici, recunosc, am zîmbit uşor. Mai rămînea să mulţumească poliţistului de la colţ, care s-a făcut că nu vede cînd a trecut pe roşu (dar nu, poliţia i-a luat carnetul parcă, nu mergea). Nici cu presa nu prea mergea. Presa care tocmai urma să-i dedice, de retragere, un ziar şi un morman de emisiuni omagiale. Dar „Cristian” e aşa cum e. Aşa cum a ales. Mi-e dor de el, sincer, aşa cum ţi-e dor de un exilat de conştiinţă. România nu e o ţară teribilă, ştim. Dar asta e ţara, ţara scuipată, ţara înjurată, ţara ignorată la vot pentru ca apoi să fie luată la şuturi. Ţara pe care o lăsăm pe mîna celor care ne fac să ne luăm cîmpii, asemenea lui Cristian şi emigrarea lui de aur. Cristian e supărat pe ţară, sau cel puţin asta e impresia. N-a digerat criticile atunci cînd performanţa lui era mai mare decît a oricărui român. S-a retras de la o Naţională a cărei morală i-a subminat moralul. S-a spus că a avut conflicte cu Mutu, că nu i-a mai suportat prostiile. Mă gîndesc că, parte importantă a eşecului unei generaţii, Chivu s-a lăsat pradă lehamitei convenabile. A aruncat prosopul şi a decis ca patria să fie acolo unde îi e lui bine.

Chivu e omul care a pus tricolorul lîngă trofeul cel mai mare şi care nu ne-a adus decît o calificare la un turneu final. E cel care a vorbit tare despre patriotism şi care a părăsit o echipă naţională în vrie. Nu-i nici o dramă, aşa sîntem cei mai mulţi dintre noi. Cînd nu sîntem chiar mai răi. Acum, la finalul fotbalistului, mi-e dor, insist, de Chivu, dincolo de bunele şi relele lui. Sau ale noastre. Mi-e dor de tipul cool care mă suna în timpul comentariului la Turul Italiei ca să-mi spună că s-a închis Passo Gavia sau Fedaia Marmolada, cine mai ştie?, din cauza viscolului. De acel om-copil, plin de complicitate pasională. De prea mult timp s-a răcit cu noi toţi, cu presa căreia i-a dat shut down pentru că o dată l-a criticat, indiferent că l-a ridicat în slăvi de o mie de ori. Dar mai ales s-a răcit cu România. Vorbea rar şi de departe. Vorbea defnitiv. „Nu mă mai întorc”. Ok, era vorba de Naţională. Dar Naţionala, pentru mulţi, e încă România. Chivu era soldatul plecat la capătul lumii, trimiţînd semnale de „nu mă căutaţi”. Astăzi e demobilizat. Astăzi Cristian are o lacrimă în colţul ochiului, iar ţării uitate i-a bătut un pic mai tare inima. Mă gîndesc că ar fi timpul unui reîntîniri.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

gogu (2 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 16:59

radule, daca vrei, si daca…vrea sa raspunda, intreaba-l pe chivu ce a simtit (daca a simtit ceva) cand se pisa de la etajul unei discoteci (cu un fost coleg de la ajax) in capul „muritorilor” de rand

victor L (73 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 17:15

Marturisesc: trebuie sa fac o pauza in a va citi. Pur si simplu ma dezamagiti crunt.
La emisiunile tv ma uit la dvoastra, cind nimeresc o emisiune, si ma intreb daca vreti sa lamuriti o faza sau vreti neaparat sa incriminati pe cineva. Mai degraba ultima varianta.
Poate sa va spuna Craciunescu ce prevede regulamentul arbitrilor si UEFA, dvoastra o tineti, ma scuzati, maia-gatu, ca aveti o alta „filozofie” despre arbitraj si chiar fotbal.
Vina e a mea, dvoastra sinteti infailibil.
Îhî.

xolv (16 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 17:20

Rusine!!!! Daca nici Chivu n-a fost un exemplu, atunci cine ? Mutu ?? La urma urmei Mutu a provocat mult mai mult scandal, deci a hranit mai multe guri din presa decat Chivu. In ce hal a ajuns presa sportiva, pare logic, da.

Burlaku’ (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 17:48

Nu stiu daca o sa apara acest comentariu. Poate ca va fi banat.
Stii ceva, Radu? Eu stiu ca iti pasa de Romania, stiu ca esti un patriot adevarat (este limpede, fara ghilimele).
Insa, din punct de vedere al obiectivitatii, stai destul de rau.
Exista o memorie colectiva, una care spune cu totul si cu totul altceva. Iti mai amintesti cand niste impresari infractori (plus alti acoliti&simpatizanti de-ai lor) eliberau fel de fel de flatulente la adresa nationalei, a selectionerului, a jucatorilor (neimpresariati de ei)? Acele flatulente nu erau numai „redate” (in mod „obiectiv”, desigur) de intreaga noastra presa, ci ai amplificate in stil barbar. Acest aspect nu mai conteaza, nu-i asa?
Patriotismul lui Cristi Chivu trebuia sa treaca peste toate aceste mizerii, nu-i asa?
Ar fi frumoasa o re-intalnire. Insa, mai-nainte ar trebui ca „unii” sa invete sa isi ceara scuze deoarece au confundat critica aceea constructiva, de bun simt, cu critica aceea nesimtita, aducatoare de audienta. Adica, au fost si ei marlani. Probabil ca tot din „patriotism”, desigur.
Insa, pentru mine cel mai mare mister este altul: cum naiba Chivu a continuat relatia sa cu acei nemernici? Si, mai grav, se pare ca o sa o continue in continuare. Am avut mereu convingerea ca el este din cu totul si cu totul „alt aluat”. Sau poate doar m-am inselat si i-am dat si eu prea mult credit (in special moral) lui Cristi?

roth (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 17:55

Iar deviezi Naum tata,mai trebuie sa zici de turul ciclist al Frantei si ne dai lacrimile

Relu (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 17:58

Felicitari Cristian Chivu, pentru cariera exceptionala pe care ti-ai construit-o. Si sunt absolut sigur, domnule Naum, ca el, Cristian Chivu nu a uitat niciodata Romania si echipa nationala, dar poate ca in sufletul sau au fost prea multe deceptii ale unei echipe pe care el a vazut-o acolo sus, jucand alaturi de o generatie exceptionala cu Hagi si compania, si pe care tot el a vazut-o decazand atat de mult cu escapade gen Mutu si Tamas, cu antrenori mediocrii care erau preocupati de ei insisi sau de interese, o echipa nationala pe care el o iubea, dar pe care a fost nevoit sa o paraseasca. Cred cu tarie ca accidentarile, dar mai ales deceptiile acestei echipe l-au facut sa ia decizia retragerii, la acel moment. Sigur, nimanui nu cred ca-i plac criticile dar nu cred ca acesta a fost motivul acelei retrageri. Poate, pentru generatia tanara, din ultimii 10 ani, modelele ar trebui sa fie echipa de gimnastica a Romaniei, Simona Halep si cu voia dumneavoastra si Cristian Chivu (ultimul fotbalist roman castigator al Ligii Campionilor ca titular in aceea echipa).
Felicitari Cristian! Eu iti multumesc ca m-ai facut mandru ca sunt roman, intr-o Europa in care suntem numiti hoti si cersetori si intr-o Romanie in care nonvalorile ies tot mai mult la suprafata

Robert (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 18:27

In mare parte personal, sunt de acord cele spuse de tine.Poate ca intr-un fel a lasat nationala cand era mai multa nevoie de un lider,dar decat sa vina doar de dragul numarului de selectii si sa joace asa cum o faceau uni fotbalisti ce mai cochetau cu nationala uneori, a fost mai cinstit asa.Si sa nu uitam ca principalul motiv al retragerii,accidentarile,este cel care pana la urma l-a facut sa spuna stop fotbalului.Nu sunt de acord cu cei care arunca cu noroi in el pentru ca pana la urma este singurul fotbalist din ultimi multi ani (probabil si din viitorul apropiat), care a reusit atatea performante chiar daca acestea sunt cu echipa de club.Nici Messi,Ronaldo,Ibrahimovici sau alti mari fotbalisti n-au reusit lucruri marete la echipele nationale. (si referitor l-a acuzele unora ca ar fi luat banii degeaba de la Inter in ultimi ani,nu cred i-ar fi convenit cuiva ca atunci cand nu intervine o problema medicala sa fie aruncat ca o masea stricata 😉 ) Va mai dura mult timp pana ca nationala Romaniei sa aiba un capitan si un lider cum a fost Chivu,atat ca jucator cat si ca om!

Alexandru (2 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 18:29

Ah, cum s-a mai zbatut pentru tarisoara. Ca toti cei din fotbal de altfel. S-au dus saracii, si-au indurat unde patria i-a chemat. Sa rezisti pe banca de rezerva pina se termina contractul, nu inseamna spirit de sacrificiu ? Asta si multe altele pentru patrie nene Iancule.

mihai (3 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 18:31

articolul pana la ” Cristian ” pare scris de o alta persoana , o persoana apropiata de manele si can-can . ce urmeaza e intr-adevar Radu Naum din tinerete . o speranta a ziaristicii sportive care din pacate s-a pierdut .

Paolodicanio (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 18:43

Poate o lasi mai moale cu acel sport unde, peste 5 ani, se retrag toate titlurile pentu consum de substante ! E o pierdere de timp sa ne dovedeasca cineva ca merita sa stau intepenit ore intregi pentru niste farsori ! Iar pe tine te citesc mai deloc . Pa ! P.S. Ai devenit usor patetic, semn clar ca imbatranesti degeaba !

maximuspqr (16 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 18:45

Te cred Radule.
Respect maxim pentru Chivu, sportiv model.
Spui ca motivul supararii lui a fost critica…”groparul fotbalului romanesc, cruci, cimitire si morminte” asta nu este critica Radule, este mizerie, mocirla si iarasi mizerie. Cind un sportiv are performante toti ne dam artisti, cind performantele scad sau dispar il desfiintam. In fine…
Nu a aruncat prosopul , a facut cum a simtit, daca dorinel munteanu simtea la fel ,poate in meciul cu Danemarca…daca Popescu simtea la fel poate dinamovistii nu il mai”rugau”sa dispara.
Chivu a fost un soldat, un bun soldat.
Respect!

Cristi (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 18:51

Interesant articolul…Totusi nu putem despre Chivu ca nu e patriot. A jucat destule meciuri la Nationala si a renuntat intr-un moment in care a considerat ca interesul personal trebuie sa primeze. Oricum nu se putea face primavara cu o singura floare..Contributia lui era f importanta, dar nu era decisiva. In alta ordine de idei sunt unii care il acuza tot timpul pe Mutu… Nu ca sunt avocatul lui, dar amintiti-va ca a fost amendat de Chelsea tocmai pt ca a venit la Nationala fara acceptul clubului…

aham (10 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 19:05

pe mine m-a dezamagit chivu. cat a mers bine si avea interese, a jucat la nationala, cand nu era cum a vrut el, pa. caracter? ce caracter , zero barat. nu e singurul, amintesc doar de radu, alt jalnic om. mutu, drogatul, betivul, afemeiatul dement si asa mai departe, macar a vrut…

George.C (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 19:05

Este vb. de caracter si sa va zic de ce : Ryan Giggs a jucat pana la 34 de ani pt. Tara Galilor si nu s-a plans ca nu are performante la echipa nationala pe cand dl. Chivu la greu a fugit , deci este vb. de CARACTER !!!

shab (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 19:13

Nu a fost criticat o data, a fost criticat de zeci de ori, fiecarei greseli reale sau imaginare i se dedicau articole detaliate si fiecare zvon lansat de can-can era comentat saptamani sau luni in sir in paginile acestui asa-zis ziar de sport, de catre asa-zisi jurnalisti sportivi. Vai, urma sa-i fie dedicata o editie de ziar, ce sa zic, de parca nu tot pt voi o faceati, ca sa mai vindeti trei fituici, muritori de foame nemernici si fara coloana vertebrala ce sunteti. Mai ales TU, fatarnicule!

Eu (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 19:47

D.le Naum imi scot palaria in fata dv. sinteti un adevarat ziarist si spune-ti lucrurilor pe nume. A-ti ains perfect punctul cu DIVA -Chivu-cu asfel de fotbalisti ca el ,Mutu ,Tamas nu te poti lauda ,ca au facut un meci bun la 20 asta nu inseamna ca esti un mare fotbalist !

Daniel Chitu (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 20:09

Foarte corect sa zici ca tara e acolo unde iti e tie bine. Sunt 100% de acord cu asta. Nu e nevoie sa ne irosim tineretea si puterea intr-o tara sub nivelul unora dintre noi.
E prea scurta viata ca sa ti-o traiesti intr-un loc uitat de Dumnezeu, plin de manelisti, interlopi de mana a 2a, caini vagabonzi si cate si mai cate.

Romania e o tara fara sens si fara speranta. Patriotii care nu stiu de ce sunt patrioti ma vor injura acum. Dar adevarul e ca unii oameni sunt prea mediocri ca sa-si doreasca vreodata sa plece de aici. Si atunci se multumesc sa ramana pentru ca asta e nivelul lor. Si nu e nimic jignitor in asta, fiecare sa stea acolo unde ii e locul.

Eu unul insa am prea mult bun simt si prea multa educatie ca sa zic ca ma mandresc cu Romania. Nu conteaza ideea de tara ci ideea de comunitate.

Adica un grup mult mai mic de oameni cu valori de viata comune. Eu nu parchez pe 2 locuri, nu casc gura toata ziua la ce mai ragaie Bianca Dragusanu si cu siguranta nu arunc NIMIC pe jos.

Superficialii ma vor injura inca o data cand spun ca sunt prea bun pentru tara in care traiesc. Probabil si Cristi Chivu e la fel. Sa nu dam cu pietre in oamenii care au apucat sa vada cum e civilizatia in alte parti si acum le e sila de prostioarele cu care ne ocupam noi aici.

TheDog (9 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 20:37

va mai aduceti aminte de accidentarea lui Chivu la un deget de la picior?
si l-a rupt cazand pe scari mort de beat…

Razvan (27 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 21:34

Printre putinele dati cand nu sunt de acord cu Radu Naum.A doua parte a articolului este una corecta si poate Chivu ar putea incerca o „reconciliere cu presa”.
Dar presa nu este sinonima cu Romania.
El a facut cat a putut si cat a crezut el ca e necesar sa faca pentru nationala.Sa nu confundam patriotismul cu numarul de selectionari sub tricolor.Ar fi pueril sa facem asta si nu ma astept de la dvs. sa faceti asta.
El a realizat pentru tara cat alti asa zis „ambasadori” ai Romaniei nu vor reusi in 10 vieti.A dus steagul romanesc langa trofeul UCL.Nici unul din generatia de aur nu a reusit asta.
E gresita si paguboasa afirmatia :nu ne-a calificat decat la un campionat….pai sa vedem care altul ne va mai califica si cand se va mai intampla.Si plus de asta fotbalul nu se joaca de unul singur(desi am inteles ironia dvs din articol) ca sa putem pune in spatele unui jucator ratarile unor generatii.

Si da,fiecare individ este complet liber sa-si caute fericirea in tara unde considera ca e cel mai bine pentru el.Asta nu inseamna ca e patriot.Sa nu stai sa te calce unii in picioare si sa-si bata joc de tine,in diferite cauze si din diferite motive,cred ca e un lucru bun si sanatos.Eu in locul lui nu m-as mai intoarce sa traiesc in Romania.Asta nu inseamna ca Romania nu este patria sa.
In rest, respectele mele Cristi Chivu si respectele mele pentru Radu Naum.

radu (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 22:14

acum ca si-a terminat cariera de fotbalist,se intoarce omu sa mai fac un banut cu fraierii din romania ca acolo e mai greu…..respectul meu l-a pierdut.”succesuri” jane….

cosmin (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 22:43

mda.. hai mai bine sa vb de turul Frantei … Radule ce zici.

Chivu s-a retras pt ca a inteles ca niciodata nu o sa avem o echipa nationala cu un antrenor cartofor + Mutu liderul shot-urilor de whisky din cantonament.
A inteles ca nu mai poate face nici el mare lucru iar numarul mare de accidentari probabil l-au determinat sa reduca numarul meciurilor..
Sper ca peste cativa ani vom afla exact motivul pt care s-a retras.

Multumim Chivu ai fost si esti un exemplu pt multi dintre noi.

Golul din meciul cu Anglia de la Euro(nu mai stiu care) si victoria din acea seara nu o sa le uit niciodata.

IO (18 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 22:44

S-a retras sportivul model? Haha, e ca si cum ti-ai da demisia dupa ce-ai fost concediat. Sportivul model. Da, daca il luam drept standard pe Mutu, dar aici vorbim mai mult de o jignire decat de un elogiu. Vorba lui Firicel, chiar si-asa, Chivu tot nu poate fi vreun model in sport. Sa ne amintim cum impreuna cu standardul Mutu a „zapacit” meciurile cu Italia si mai ales Olanda la CE. Se uitau jucatorii Olandei la el si nu le venea sa creada ca au crescut un astfel de infractor la Ajax. Sa nu uitam nici meciul cu Albania in care modelul si standardul s-au facut de ras in mod grosolan, modelul reusind sa sara pe sub minge desi era singur pe o raza de 10 m. A castigat cupa campionilor, dar a jucat pe aceleasi considerente pe care juca Tatu la Steaua, adica luam bani, dar mai si impartim, ca deh, de-aia venea Mourinho o data la doua luni in Romania.

Chivulete (1 comentarii)  •  2 aprilie 2014, 3:50

Radulica,

Direct in balta a mers..nu ne-a calificat decat la turneu final..pai ce este el de vina ca intr-o echipa de fotbal sunt 11 jucatori..ca daca era doar 1 jucataor faceam mai multe CM&CE. S-a saturat sa vina la nationala unde juca cu toti handi&fraieri pe care Becali&Borcea&Copos vroiau sa ii vanda…il acuzi ca nu a vrut sa manace rahatul altora…logica de 2 leutzi gauritzi….

vasco (164 comentarii)  •  2 aprilie 2014, 5:31

Exact ca si in cazul lui Gica Popescu si ale altora,oricita glorie si faima a-i aduna si a-i aduce „tarii”,de fapt tot ce ai facut ai facut pentru bani,pentru tine si familia ta.Dar,simpla alaturare cu mizeriile umane numite fratii becali,te descalifica.Iar faptul ca alege sa continue cu ei,”munca”lor arata multa lacomie.Chivu are atitia bani incit urmasii lui nu ar trebui sa aiba griji multe generatii de acum incolo,dar lacomia i-i face pe unii ca el si gica popescu sa vrea mai mul,mai mult si…pasul spre infractiuni,alaturi de infractori e usor de facut.Personal, consider ca s-a vorbit si se vorbeste prea mult despre Chivu,fata de cit de mare jucator a fost.

Marius (1 comentarii)  •  2 aprilie 2014, 6:32

D-le Naum, sunteti dezamagitor. Pricinos, complexat ca multi romani. E foarte simplu sa acuzi pe altii ca uita de glie etc. Nu stim cum ati fi facu Dvs de erati in locu lu Chivu. Romanul e f. sensibil la chestii dintr-astea. Pana una alta chivu a jucat FOTBAL pe unde a fost. Poate ca nu mai vrea sa se coboare la nivelul Barbugiului. Sau a tiganiei din presa noastra libera.

Lucky (7 comentarii)  •  2 aprilie 2014, 8:01

Chivu nu-i nici patriot, nici ne-patriot, nici de admirat, nici de blamat. A fost profesionist şi valoros pentru el şi familia lui, nu pentru România. Nu l-a dat moralitatea afară din casă, dar nici jeg n-a fost. Imaginea lui mi se pare chiar prea bună, faţă de multe chestii. Repet, e gri deschis cu el şi aşa o să rămână.

Silviu (7 comentarii)  •  2 aprilie 2014, 10:46

Nu cred ca poate exista o prostie mai mare decat indemnul „să ne ridicăm în picioare la retragerea Căpitanului” . In primul rand , cel care a lansat ideea habar nu are ca acel „Capitan” a fost Zelea Codreanu , seful Garzii de Fier ! In al doilea rand , de ce ne-am ridica in fata unui fotbalist „bun” (nu de exceptie) care ne-a tratat cu „fundul” la un moment dat , ca asa a vrut „muschiul” lui ! Unul care a fost promovat de , sa zicem , generatia lui Hagi si pe care , drept multumire , a criticat-o la greu ( vezi chestia cu ” fundul in careu”) !

maximuspqr (16 comentarii)  •  3 aprilie 2014, 13:04

@Tony,:))) m ai omorit amice cu „scroll up”, ai dreptate dar tre’ sa apreciezi ca Radu „scroll up” Naum posteaza si comentariile critice:))
E baiat bun dar se vrea special:))

Marcovici (2 comentarii)  •  3 aprilie 2014, 16:30

Nu sunt nostalgic, dar as prefera un Tour comentat de Naum – Banciu…

birlic (9 comentarii)  •  4 aprilie 2014, 8:58

Pe vremea cand stateam ore intregi la coada la Sportul popular la Chiosc ,citeam cu mare placere articolele scrise de tatal dvs ,sigur nu intodeauna aschia nu sare departe de butuc ca in cazul dvs. D-le Radu Nuiom de cand va vad asa de des pe sticla mi se face greata de subiectivismu dvs. cred ca tatal dvs. se intoarce in mormant cand preamariti nulitatile si echipele de care sunteti legat ,poate sufleteste daca sufletu are interese. Referitor la Chivu ,nu a fost decat un profesinist ,care a urmarit banu ,nu patrotismu , colegialitatea sau prietenia . Asa ca lasati-o mai moale cu ridicat osanale ,ca le nedreptatiti pe :gimnaste ,canotoare… ,chiar si pe patinatoru nostru UDMR-ist care se antreneaza pe banii lui sa aduca locuri fruntase pentru Romania

Adi (16 comentarii)  •  4 aprilie 2014, 18:35

Eu cred ca Chivu a avut o cariera frumoasa ca jucator. Daca nu mai joaca, probabil va ramane tot in fotbal, in alt rol. Nostalgia asta, la ce i-ar folosi? Ca drumul in continuare trebuie sa si-l aleaga singur, nu dupa cum aclama sau reclama altii…

nelu (2 comentarii)  •  5 aprilie 2014, 9:53

Pacat ca ,,ultimele cuvinte ” le-a spus numai in italiana , pt italieni

motanul incaltat (84 comentarii)  •  6 aprilie 2014, 0:35

Ce sunt cu comentariile astea???? Nu-l mai comparati pe Chivu cu o domnisoara de salon….. Nu mai putea sa-i suporte prostiile lui Mutu…Ce sa zic…… Pare mai mult o matroana de bordel decit o domnisoara inocenta…..
Si-a urmarit doar interesul material. Acum Italia e drum inchis si hopa-deodata vine in Romania sa ajute el la renasterea fotbalului mioritic……..Cu un post bine platit la FRF si raspundere ZERO, Romania devine deodata patria strabunilor. Incepe sa-mi fie sila…..Nu de Romania, ci de unele personaje ce o locuiesc…..

helioglobalus (5 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 17:37

De acord cu Lucky. Nu comentez cariera lui Chivu la cluburi, pentru că nu sunt în temă, nu sunt un patriot priceput la toate. Capitolul reprezentativei pare însă un soi de comedie a erorilor, de la golul cu Anglia din o centrare ratată(C.E.2000), la aproape calificarea cu două puncte, dacă Italia nu refuza x -ul cu Franţa (C.E.2008) şi trimitea în optimi o echipă ultradefensivă cu rezervele Olandei, trecând prin calificarea din offside-ul lui Goian.

Comentează