Radu Naum

Evadat din Turul Franței, s-a oprit o perioadă pe semicerc. Acum e în suprafața de pedeapsă. Are opinie, și ca editorialist, și ca moderator

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Naum
Handbaliatorii

Vocea lui Ştefan Birtalan e întretăiată, şi nu din cauza legăturii telefonice, nici urmare a micului şi simpaticului defect de vorbire, un bâlbâit care i-a adus porecla „Bibi”. Emoţie. Nu dintr-aceea de soap care să-ţi mulgă lacrimi, o emoţie adâncă, […]

...

Cei de pe urmă

Britanicii s-au culcat cu City-Utd 0-2 şi s-au trezit cu The Queen-Meghan 0-1. De Ziua Femeii. Care e, de fapt, o zi a drepturilor femeii, ceea ce ne reaminteşte paradoxurile unei umanităţi dornice să ajungă pe Marte, dar având probleme […]

...

Gura bate gândul

„E fenomenal ce face LeBron. Dar nu-mi place când persoane care au acest statut în sport se implică în același timp și în politică. Adică, fă ce faci tu bine. Ține-te de ceea ce faci. Eu, de exemplu, joc fotbal […]

...

Cu sportul la psihiatru

„Închisoare pentru lesbianism, wow!”. Comentariu la articolul despre golgota Marianei Cetiner, fosta handbalistă care vorbeşte, în interviu cu Costin Ştucan, despre abuzurile îngrozitoare suferite pe când era copil şi apoi adult. Da, da, închisoare pentru lesbianism! Şi nu se întâmpla […]

...

Masonaras

E probabil ca preşedintele FRF, exasperat de castanele pe care le încasează în numele grecului, să-l fi forţat pe Vassaras să iasă şi să spună ceva, orice. Şi s-a întâmplat ceea ce era de aşteptat. În interviul de la Telekom, […]

...

Sculpturi în os

Dinamo are nevoie de ADN-ul lui Dinu şi de PIN-ul lui Negoiţă. De cearta lor cine are nevoie?

Undeva în California, sfîrşitul anilor ’90. O companie IT în plin avînt. Cîţiva  tineri sînt angajaţi într-o discuţie. Între ei, un român, […]

marți, 14 mai 2013, 8:21

Dinamo are nevoie de ADN-ul lui Dinu şi de PIN-ul lui Negoiţă. De cearta lor cine are nevoie?

Undeva în California, sfîrşitul anilor ’90. O companie IT în plin avînt. Cîţiva  tineri sînt angajaţi într-o discuţie. Între ei, un român, proaspăt angajat. Olimpic, doctorand. Are ceva de spus. Un altul îi pune la îndoială demonstraţia. Românul insistă. Celălalt îşi expune îndoielile. Românul se contrazice (are darul contrazicerii). Restul audienţei tace şi observă. Discuţia continuă un pic. „Mă mai gîndesc”, zice americanul. „Ok”, spune românul. Americanul pleacă. Ceilalţi mustăcesc. „Ştii cine e?”, îl întreabă. „Habar n-am”. „Larry Page”. Compania se numeşte Google. Dacă nu ştiţi cine e Larry Page, căutaţi pe Google. Apoi au plecat toţi la treburile lor. Nici o teamă. Nici o repercusiune. Vorbitul liber şi unica valoare: plus valoarea. Intelectuală. De efort. Finalmente, de bani. Şi venim acum la cearta Dinu-Negoiţă. Cine are dreptate? De partea cui e adevărul? Nebunia noastră veşnică. În sport, ca şi în IT, există o singură dreptate, un unic adevăr: victoria. Restul e tăcere. Faliment.

Dinu spune că Dinamo e într-un punct de minim al istoriei. Negoiţă a luat-o personal. Susţine că a salvat clubul şi nu suportă defetismul. Negoiţă nu înţelege cum un mare sportiv poate anunţa înfrîngerea înainte de joc, Dinu nu poate suporta heirup-ul care cravaşează o mîrţoagă către o moară de vînt. Dialogul e întrerupt. Între timp Alexe vrea să plece, micul Rotariu e ademenit de Steaua, fanii aruncă mizerii, iar artistul neînţeles Strătilă sculptează în os. Dinamo face prostii. E ca un copil nervos care se răzbună pe mobilele de care se loveşte. „Şuturile în fund” interne, crampoanele sus şi dorul de ducă au acelaşi motiv: inadecvarea colosală la vremurile actuale. Pentru că a irosit timp şi bani, Dinamo a pierdut încrederea în sine şi coerenţa structurală. E o răzbunare justă a soartei. Cu toate injecţiile financiare ale noului patron, infecţia e enormă. Şi nici Dinu, nici Negoiţă nu vor resuscita pacientul luîndu-l la palme sau păruindu-se la căpătîiul lui.

Ideea e că amîndoi au dreptate şi ambii greşesc în sensul în care dreptatea în timp ce nisipul din clepsidra muribundului se scurge e o glumă. Dinu şi Negoiţă sînt doi doctori. Pot alege să conlucreze, ca în America. Sau să se încăpăţîneze fiecare pe diagnosticul lui, ca în România. Se zice că victimele cele mai multe nu sînt cauzate de goanţe, ci de incapacitatea salvatorilor de a se pune de acord. Tristă ironie.

Comentarii (26)Adaugă comentariu

irinel (1 comentarii)  •  14 mai 2013, 12:01

Offf,chiar aveți dreptate domnule Naum, la noi la Dinamo de vreo cîțiva ani încoace se întîmplă tot felu de lucruri, cică toți vor binele clubului dar în speță acest bine e doar fum.Iubesc și voi iubi Dinamo mereu și tare mult aș vrea să vină odată acea stabilitate…Unde-s anii ai gloriei lorrr?!!

octavianus (2 comentarii)  •  14 mai 2013, 12:51

De ce lansati intrebari retorice Dle.Naum ? ba mai mult pe aceasta tema parca i-ati cerut parerea live si Dlui.Becali Gigi oierul…care a devenit nelipsit din emisiunile Dvs ca si la Fnatik etc etc, conteaza ? nu va aduc scandalurile astea audienta mult dorita ?? mai conteaza cine are draptate ? Sunt curios de cate ori ar fi intrat in direct oierul la o emisiune moderata de tatal Dvs. restul e can can.

adevar (30 comentarii)  •  14 mai 2013, 14:43

Dinu a fost un mare fotbalist,dar el nu are nici o vina fata de situatia la care a ajuns Dinamo? Chiar nici o vina? Foarte multi din staful tehnic au fost agreati de el,dar desi la nivel de copii si juniori au luat ani la rand titluri de campioni,talentele s-au risipit s-au nu au existat,atunci macar in acest caz este vinovat .Din punct de vedere financiar este evidenta hotia la care a facut si el parte.Haideti sa luam un caz recent,Nica a fost un junior de calitate de la Dinamo,a fost la loturile de JUNIORI,dar nu prindea echipa a doua,vine un antrenor strain si fortat de imprejurari cauta un fundas dreapta in curtea proprie,titularii nu corespund si il descopera pe acest pusti care va confirma imediat si cand devine certitudine,vine antrenor Talnar si culmea este trecut pe linie moarta,oare de ce? nu cumva acest antrenor care este febletea stim noi cui,are ceva personal cu acest copil? mai ales ca un timp ia fost antrenor si la echipa a doua unde ati ghicit,nu facea parte din prima echipa.Asa sa petrecut la toate nivelurile de sa ajuns ca o echipa de juniori care surclaseaza actuala echipa a lui Hagi in finala campionatului de juniori cu 3-0 sa dispara,iar invinsii sa joace in bloc in prima divizie,juniori ca Alex.Niculai,jucatorul finalei sa dispara pur si simplu.

667 (1 comentarii)  •  14 mai 2013, 17:51

Dinu poate sa spuna ce vrea el, dar ar trebui sa se gandeasca de doua ori inainte sa deschida gura, tinand cont ca e (inca) agajat la Dinamo si e salariatul lui Negoita. Daca vrea sa fie liber in exprimare, sa-si ia demisia, Dinamo l-a rasplatiti suficient pentru (in)activitatea de pana acum

groparu (6 comentarii)  •  14 mai 2013, 19:09

Chiar daca lui Negoita i se datoreaza faptul ca Dinamo nu va juca la matineu(fara banii lui clubul nu ar fi capatat licenta), Dinu are dreptate. Nu e nevoie sa fii cine stie ce mare antrenor ca sa vezi ca actuala echipa a lui Dinamo e formata din jucatori ce nu au ce cauta la nivelul primei divizii.Acest lucru i se datoreaza lui Badea care a dus o politica partizana cu buzunarele lui dar contrara intereselor clubului, suporterilor. Tot ce a fost bun a fost vindut .In schimb locurile jucatorilor plecati au fost luate de fotbalisti fara viitor sau de cei liberi de contract. La modul acesta nu puteai forma o echipa care sa faca performanta. Performanta cere valoare iar in curtea lui Dinamo cu o exceptie doua nu exista asa ceva. In schimb exista jucatori extrem de rudimentari care au un bagaj tehnic firav exponetul lor fiind Grigore. Alaturi de acesta alti jucatori cum ar fi Rus, Musat, Boubakar care nu sint in stare sa dea o pasa in 5 metri. Daca ii mai pui si pe Danciulescu si Munteanu care sint expirati, pe fostii timisoreni care nu au confirmat ramine doar Alexe si oarecum Matei(baiatul asta ar trebui sa-l cheme pe Pircalab sa-i arate cum se centreaza in regim de viteza, deoarece 90% din centrarile sale nu au calitate). In conditiile astea nu ai cum sa bati Steaua la ora actuala. Acolo s-a investit. La Dinamo s-a vindut. Sa nu-mi spuneti mie ca Dandea si cel care a jucat pe la Steaua (cu T, nu-mi amintesc numele stiu ca a fost accidentat) sint mai buni decit Bakai sau Paun de care Badea spunea ca nu sint de Dinamo. Pai astia doi stiu cu mingea cit tot lotul actual a lui Dinamo. Intr-un cuvint actualul lot e lipsit de valoare. De ce credeti ca la scorul gerneral in cadrul partidelor Dinamo- Steaua dinamovistii conduc? Pentru ca in timp,in permanenta jucatorii care au reprezentat aceasta echipa au avut valoare. Daca Negoita vrea rezultate terbuie sa bage mina adinc in buzunar si sa formeze o noua echipa. Plus pepeniera proprie care a scos de-a lungul timpului numeroase valori. Daca actualul actionar va face o echipa tare va avea posibilitatea sa cistige si in razboiul declaratiilor. Pina atunci Dinu are dreptate. Eu stiu Dinamo de la infiintare. Echipa mai slaba ca acum nu a avut niciodata.

ccc (2 comentarii)  •  14 mai 2013, 21:11

@ adevar
tin sa-ti spun din start ca sunt stelist. de mic. asta nu ma impiedica sa cred ca stii bine despre ce vorbesti si ca, in lipsa contra-argumentelor, ai dreptate! este totusi evident ca fptele pe care e descrii se petrec in curtea echipei Dinamo si din pacate, mai peste tot in fotbalul romanesc. nu este un caz unic ce se intampla la voi, din pacate, se intampla pete tot!
sanatate!

Conti (3 comentarii)  •  14 mai 2013, 21:43

Ce poti sa spui in asemenea situatie? Decat ca am avut dreptate in tot ceea ce am scris de a lungul timpului.CĂ, PROSTIA ,AROGANTA,INCOMPETENTA SI MAI NOU RAUTATEA AU PROSPERAT LA DINAMO LA COTE INALTE DUPĂ 1989..Asta este ,daca o echipa de top din ROMANIA A FOST PE MANA UNOR AGEAMII ,ne meritam soarta.Dupa gafele monumentale pe care le-a facut BORCEA in ultimii ani pe foarte multi bani ,chiar daca o parte au fost ai lui,a venit timpul pentru o reforma toatala la Dinamo.E nevoie de performante si de intelepciune.Nu ma asteptam ca una din emblemele lui Dinamo sa fie acuzat de tradare sau ca este stelist.Lui nea Cornel,lui nea Angelo, lui Mircea Lucescu si altora ca ei , trebuie sa li se faca satatuie in Stefan cel Mare.Parcul Sportiv sa se cheme Mircea Lucescu, iar pe emblema sa fie cei doi nascuti in yodia Leului ,Conel Dinu si Mircea Lucescu.
Sa amintim putin despre Cornel Dinu.Ca antrenor: semifinalist al C.C.E. în 1984(cu Dinamo); campion naţional în 1984, 2000 şi 2002(cu Dinamo); câştigător al Cupei României în 1984, 2000 şi 2001(cu Dinamo); Cornel Dinu a reuşit cu Dinamo în 2000 câştigarea Eventului; selecţioner în perioada aprilie 1992-iunie 1993. Cornel Dinu s-a născut odată cu înfiinţarea Clubului Sportiv Dinamo Bucureşti în anul 1948.
aaa, [ 28.04.2010 – 18:51 ]
Cornel Dinu – 75 de selecţii la naţională (deţinând din 1979 până în 1984 recordul prezenţelor); 454 de jocuri în Divizia A, 53 de goluri (a fost primul care a atins 400 de partide pe prima scenă)); participant la C.M. din Mexic (1970) şi sfertfinalist al C.E. din 1972; de 3 ori cel mai bun fotbalist român al anului(1970, 1972 şi 1974); campion naţional de 6 ori; de 2 ori câştigător al Cupei României(toate cu Dinamo); ca antrenor:…

Daca Postelnicu si cei de atunci au avut taria sa faca fata CEAUSESTILOR ,ACUM insuccesele echipei si deciziile cascadoresti ALE lui BORCEA et compania care au trebuit sa faca acolo adica experimente de cascadorii rasului timp de 23 de ani .Pana a ajunge la Dinamo Borcea trebuia sa treca pe la biblioteca vreo 3 -4 ani si dupa aceea sa vina sa conduca Dinamo.

Sculpturi în os
May 14th, 2013 | Fotbal intern

“Pentru că a irosit timp şi bani, Dinamo a pierdut încrederea în sine şi coerenţa structurală. E o răzbunare justă a soartei. Cu toate injecţiile financiare ale noului patron, infecţia e enormă. Şi nici Dinu, nici Negoiţă nu vor resuscita pacientul luîndu-l la palme sau păruindu-se la căpătîiul lui.
Ideea e că amîndoi au dreptate şi ambii greşesc în sensul în care dreptatea în timp ce nisipul din clepsidra muribundului se scurge e o glumă. Dinu şi Negoiţă sînt doi doctori. Pot alege să conlucreze, ca în America. Sau să se încăpăţîneze fiecare pe diagnosticul lui, ca în România. Se zice că victimele cele mai multe nu sînt cauzate de goanţe, ci de incapacitatea salvatorilor de a se pune de acord. Tristă ironie.’’

Si unul si altul sufera pentru Dinamo.Dar acum Dinamo are nevoie de liniste şi intelepciune, in luarea unor decizii capitale in existenta zbuciumata a clubului.Primul cuvant este EVALUARE a tuturor oamenilor din cadrul clubului,. apoi REFORMA TOTALA.Cu antrenorii nomilalizati de ziare,Dinamo va ramane tot pe locul 5.6,7,8 , etc. Noul antrenor trebuie sa aiba profilul lui Mircea Lucescu.Sa aiba in sange arta mostenita de la Traian Ionescu, aceea de a construi echipe si a avea pepiniere in fiecare oras resdinta de judet.Spiritul lui Dinamo trebuie risipit in toata tara, asa cum au facut-o Ion Ghitulescu si Traian Ionescu IN ANII 60.De abia atunci vom putea vorbi de renasterea lui Dinamo.
Ar trebui infiintata o comisie de profesionisti care sa propuna noul antrenor in functie de planul de retructurare si cartea de vizita pe care o are fiecare.Daca tot se doresc experimente cu Badea, Contra si alti incepatori,de ce nu i se da o sansa si lui ILIE BALACI, PENTRU CA ESTE CU 3 CLASE peste toti incepatorii astia.De ILIE nu aminteste nimeni pentru ca si pri venele lui curge sange de dinamovist.Macar din respect pentru marele ILIE BALACI nominalizati-l si pe el ca antrenor al lui Dinamo si sunt convins ca va face treaba buna si nu va dezamagi pe nimeni.Daca tot nu vine nea Mircea dati-ii o sansa lui ILIE.Oricum e mai bun decat Bonetti ,Hizo si altii ca ei.

Conti (3 comentarii)  •  14 mai 2013, 21:51

Preluat din G.S.P din 19.04.2010. Singurul obiectiv care i- a rămas lui Dinamo este cel legat de PROSTIE,INCOMPETENTA SI ARUNCAREA BANILOR PE FERESTRELE LARG DESCHISE ALE BATAII DE JOC. Cei care gestioneaza astazi Dinamo, isi bat joc cu seninatate de spiritul,de culorile de gloria si de cei care au facut performanta la DINAMO.Cred ca toti cei care se afla acum la Dinamo, ar trebui sa aiba acea poza simbol a lui Cornel Dinu din duelul cu EUSEBIO DIN 1969 ,pentru Mexico 1970,iar la intrarea pe Stadionul Dinamo ar trebui sa troneze statuia lui nea Cornel.Poate daca o vad ,isi dau seama ce a insemnat atunci spiritul lui Dinamo.Isi dau seama cine a fost Cornel Dinu.Poate daca se uita la ea insusi nea Cornel isi va da seama ce mare a fost.Ar trebui sa invete ceva de la modul cum a tratat acesta toate meciurile.Din spiritul de lupta de atunci,din darzenia lui CornelDinu,fratilor Nunweiller ,Sandu Gabriel,Rednic,Andone etc.,cei de astazi nu au preluat nimic.Gandul lor este numai la bani.Cei de dinainte de 1989 munceau pentru glorie si mai putin pentru bani.Conducatorii de atunci nu se trageau de sireturi cu jucatorii.Atunci nu existau printi si jucatori care sa apartina unuia sau altuia.Atunci toti erau ai lui Dinamo.Era tragedie la club ,daca nu erau rezultate.Plateu toti ,conducatori,antrenori jucatori.. Spre o gara a neputintei duc toate drumurile celor care conduc sau antreneaza Dnamo,pentru ca acolo e miscarea rotilor de tren, cu mirosul de ulei ars, de la marfarele de tot felul care se perinda prafuite, prin garile unei Romanii macinate de rautate,saracie si aroganta.Acesta este Dinamo in momentul de fata, un marfar prafuit, tras de o locomotiva din anii 50, condusa de domnul Badea ,un mecanic debusolat ,iar in spatele marfarului vin 2 acari,care trebuie sa raspunda in acest moment de rezultatele lui Dinamo,Cristi Borcea siIoan Andone..Dinamo ,trebuie sa regindeasca alt tren,un tren care trebuie sa aduca oameni de mare calibru, buni manageri sportivi si foarte buni antrenori,daca nu ,va fi vai si amar pentru ca trenul.a suierat vreo 20 de ani si va suiera a paguba in Stefan cel Mare, inca 20, daca acum nu se trateaza serios problemele, cu care se confrunta cel mai galonat club din Romania.Ar mai fi multe de spus ,dar nu vreau sa trec de la realism la filozofie, caci i-as supara pe toti marii filozofi,care conduc destinele clubului.Prefer sa ma gandesc la anii de dinainte de 1989,cand in Stefan cel Mare era un Dinu,un Lucescu,Train Ionescu,nea Nae si alti oameni de calibru.

Conti (3 comentarii)  •  14 mai 2013, 22:03

Sculpturi în os
May 14th, 2013 | Fotbal intern

Dinamo are nevoie de ADN-ul lui Dinu şi de PIN-ul lui Negoiţă. De cearta lor cine are nevoie?NIMENI.

tot eu (9 comentarii)  •  15 mai 2013, 0:32

nu va deranjeaza limbajul lui Negoiata?!…a facut limba romana praf!!!! Va rog eu, nu il mai bagati in direct ca imi omoara urechile…schimb canalul cand vorbeste el…
Negoitza…puna mana si invata limba romana!!

geo (2 comentarii)  •  15 mai 2013, 7:25

radu e asa simpla discutia Dinu,
1 – reprezentantii stelei, presa in majoritatea ei dependenta de Gigi au zis ca Stratila e criminal, Dinu de dragul participarii la emisiunile tv, si in stilul sau „participativ” de dragul vorbirii (chiar Digi intamplator) a numit la fel un jucator al lui DInamo. Negoita s-a enervat pe buna dreptate, in logica asta si Gardos anu trecut a fost criminal, si Lacatus sau Ganea in trecut.
Atunci aia nu mai erau criminali?

2 Dinu vorbeste de Dinamo ca fiind in afara corabiei, de parca nu el e direct raspunzator de anii trecuti, el il gireaza pe Talnar si critica lotul, a girat vechea conducere, urata de tot ce inseamna dinamovist. In tur spunea ca e de vina Bonetti pentru ce se intampla, acum e lotul, da asta e Dinu nu mai mira pe nimeni, a imbatranit urat.
E absolut corecta reactia lui Negoita si in concordanta cu ce vor cei care s-au intors pe stadion alaturi de Dinamo in ultima vreme. Cam asta e Radu analiza pe subiectul asta, e a naiba de simpla.

barbu (28 comentarii)  •  15 mai 2013, 9:35

domnule naum, lucrurile stau mult mai simplu şi mai trist: fraţii negoiţă vânează terenul pe care este aşezat parcul dinamo, pentru afaceri imobiliare. cu câţiva firfirei, s-au plătit salariile jucătorilor = investiţie minimă. pe de altă parte, mutarea la olimpia e ca şi făcută (iniţial, s-a dat varianta glina, pentru ca groapa vitan să pară un lux!). pe partea politico-ministerială, celălalt frate trage tare pentru convingerea clubului cs dinamo să se retragă, pas cu pas, din parcul sportiv.
la sfârşit, dinamo va fi o amintire. iar unii dintre colaboratorii proiectului vor avea aprtamente în blocurile din parc şi acţiuni (sau numai standuri de vânzare?) la mall-ul construit tot acolo.

pakal (6 comentarii)  •  15 mai 2013, 13:31

Foarte frumos, Radule. Filozofie pura, dar, din pacate, fara nicio aplicabilitate la cazul de fata. Situatia lui Dinu e simpla. El nu e decat o lepra, o capusa care sare de pe o „gazda” pe alta, din dorinta de a mai suge cate ceva. Faptul ca a fost un mare jucator nu ii cautioneaza si tinuta morala. Sugestiva este schimbarea de atitudine fata de Reghecampf (si clubul acestuia implicit), ceea ce „a coincis” cu „reinvitarea” sa la „masa” lui Ivanovici (nu intamplator, un alt „cavaler” al mesei mentionate, colegul tau permanent de la Fotbal Club, i-a luat apararea lui Dinu ieri in emisiune in fata lui Negoita). Omul a ajuns la o varsta la care idealurile si principiile (pe care ma indoiesc ca le-a avut vreodata) palesc ingrozitor in fata unor necesitati existentiale mult mai presante. Dinu nu este decat un Iuda al lui Dinamo. Negoita a sesizat aceste probleme de cameleonism, dar, spre vina sa, nu a avut intelepciunea sau diplomatia sa le abordeze de o maniera diferita, avand in vedere ca, la nivelul publicului si, in special, al celui dinamovist, mai exista un segment care traieste inca sub imperiul „staturii” acestui „simbol”.
P.S. Ce te faci Radule sau, mai precis, cum rezisti, ca esti inconjurat la postul la care lucrezi doar de paznici la stana?

de_pe_tarnave (3 comentarii)  •  15 mai 2013, 14:14

Ce-i mai important nu s-a spus aici!
Cum s-a terminat „razboiul” ideilor dintre L. Page si romanul nostru! Sincer astept o continuare!!!

LEFTER POPESCU (7 comentarii)  •  15 mai 2013, 14:47

D-le Radu Naum va scriu in disperare de cauza pentru ca si Mircea Sandu sa „auda” …………D-le Sandu , de ce v-ati grabit cu „licentierea” Rapidului si a U Cluj , cand pe cele care urmeaza sa promoveze din B inca nu le stiti pentru a vedea daca au documentele in regula pt a primi licenta ? De ce atunci cand acestea vor fi analizate (finalul meciurilor din liga a II-a ) nu se discuta si cazurile Rapid si U Cluj ? De ce aceasta graba ( CU 4-5 ETAPE INAINTE DE TERMINAREA CAMPIONATULUI ) cand se stia ca pe 17.05 si 22.05 2013 ambele echipe urmeaza sa primeasca Hotararea definitiva de la Judecatori ? De ce ? De ce D-le Mircea Sandu , ati incalcat regulamentul intrecerii sportive distrugand finalul campionatului ? Pentru ce si pentru cine ati facut aceasta ilegalitate ? Era firesc ca la finalul intrecerilor (atat in liga I cat si in Liga a II-a ) sa judecati dosarele si sa luati deciziile in cunostiinata de cauza ,avand si deciziile judecatoresti ale celor doua cluburi . Nu cumva doriti cu tot dinadinsul ca echipa Rapid sa ajunga in Liga a II-a precum au tinut-o ani intregi comunistii ,cei ce au tinut si inca le tin in brate pe Steaua (Secera -CSCA-TSKA) si Dinamo (Ciocanu’)? Daca vreti sa ne aratati ca sunteti de buna credinta ,puneti-va cenusa in cap, recunoscand ca ati gresit, iar atunci cand judecati in comisii dosarele echipelor ce vor promova din B , rejudecati si dosarele echipelor Rapid , U Cluj si care or mai fi din liga I.

sonumbitch (61 comentarii)  •  15 mai 2013, 14:53

off-topic: radule, serios, am vazut emisiunea fotbal club de ieri, eram un fan. a fost ultima, craciunescu uzurpase toate discutiile, se comporta ca un unchi comunist suparacios. in plus, e dureros sa te uiti cum bate campii corectitudinii taman el. cat despre coerenta discursului sau, e jenant.
pacat de voi… ailalti doi.

sonumbitch (61 comentarii)  •  15 mai 2013, 14:54

oita cu neg (neg-oita) e ridicola.

maximuspqr (7 comentarii)  •  16 mai 2013, 0:24

Sper sa vorbesti cum ai scris aici si la emisiune cind il suni pe jijiniho sa ii ceri sa comenteze despre orice. Eu sint stelist si ca orice stelist respectabil, am respect pentru adversari si mai ales pentru eterna rivala. Cornel Dinu indiferent de ce spun eu, unii sau altii, a fost un mare fotbalist si este, a fost si va fi o legenda dinamovista. Poate sa aiba dreptate si negoita in anumite privinte, dar el , a fost, este si va fi doar negoita, personaj ce tinjeste la „popularitatea”lui jijiniho. Eu urmaresc emisiunea moderata de tine, de pe vremea cind in locul tau era George, cind ai venit tu, m am bucurat, crezind ca aduci ceva stralucire (era foarte ok cu George) si un oarecare suflu nou. A mers bine, era ok, nu plusul la care ma asteptam dar…
Citesti numai mesajele cu iz de scandal, banuieli si acuzatoare, ii ceri lui jijiniho sa comenteze orice, arunci numai intrebari instigatoare , nu iti convine cind interlocutorul vorbeste fara sa acuze sau sa dea replici acide, cind Craciunescu explica ceva despre arbitraj ii tai macaroana,cu toate ca pentru asta este colaboratorul tau, etc.
Nu mai fa pe moralistul, esti la fel! Ca”medic”, in loc sa tratezi de prostie, ignoranta, mirlanie, incerci tot felul de „tratamente”cu jijiniho si alti ”
jenibili”
Nu sint nici lupul moralist, nici Patapievici, sint Florin,din Paris cu…respect!

nino (2 comentarii)  •  16 mai 2013, 9:47

„Se zice că victimele cele mai multe nu sînt cauzate de goanţe” Imi place ca ai scris din greseala „goante”
Dinu este o astfel de „GOANTA”. Nu te omoara, dar te da pe mana celor care te omoara.
El trage in aer, catre presa. Va da o paine de mancat. Voi aveti nevoie de Dinu, bagator de seama, bagator de seama, tragator de goante, atarnator la Dinamo.
In schimb, mananca si el o paine pe langa voi ca om de presa.
Eu zic sa-l transferati cu totul la TV. Prea de mult timp ocupa postul de UNICA GLORIE a lui Dinamo.
Faptul ca alti fosti mari dinamovisti nu au loc la Dinamo, nu e tot din preaplinul lui Dinu?

CINE ARE NEVOIE SA RAMANA DINU LA DINAMO?
– PRESA. Ecuatia e prea simpla.

nino (2 comentarii)  •  16 mai 2013, 9:58

De ce trebuie sa plece Dinu de la Dinamo?
– Este un mare fariseu: Se considera legionar, declara ca Dinamo este o creatie bolsevica, dar a supt de la acesti comunisti toata viata lui.
– primeste bani si de la Dinamo si de la Televiziune.
– La Dinamo este doar un atarnator, iar la tv in ultima vreme este purtator de cuvant al lui gigi becali. E suficient NN Stoica pentru aceste servicii la tv.
– pe becali il apreciaza pentru ca „baga bani in fotbal”
– pe Negoita il dispretuieste pentru acelasi motiv.
– A fost intotdeauna unul din lingusitorii de clasa ai fratilor becali, chiar si dupa ce giovanni becali l-a jignit in ultimul hal.
– Dinu este doar istorie. El tine doar de trecut si Dinamo nu-si poate construi VIITORUL cu astfel de oameni.
La Dinamo ar trebui sa se intoarca doar cand se va deschide Muzeul Dinamo, dar si atunci, doar sub forma de poster cu autograf.

Steaua1986forever (3 comentarii)  •  16 mai 2013, 9:59

De ce nu spuneti domnule dinamovist Naum si cum „fanii dinamo” care urlau ca Iordanescu sau Stoica (cel adevarat nu Mimi) poate sa critice oricand Steaua deoarece ei sunt „glorii” acum il injura de mama focului pe Dinu? Cum vine treaba asta? Ca eu nu inteleg…..poate ne explicati dvs. Eu am aceeasi parere despre Dinu (glorie mare, caracter mic) insa aici are dreptate. Cum de altfel avea dreptate si Iordanescu in momentele cand a criticat Steaua. Astept injuraturile de rigoare. Salutari.

Steaua1986forever (3 comentarii)  •  16 mai 2013, 10:01

*pot sa critice..viteza asta…

LEFTER POPESCU (7 comentarii)  •  16 mai 2013, 11:05

D-le Radu Naum, va scriu in diperare de cauza pentru ca Mircea Sandu cat si Mitica Dragomir sa “auda” apelul meu……………..D-le Sandu, D-le Mitica , de ce v-ati grabit cu “licentierea” Rapidului si a U Cluj , cand pe cele care urmeaza sa promoveze din B inca nu le stiti pentru a vedea daca au documentele in regula pt a primi licenta ? De ce atunci cand acestea vor fi analizate (finalul meciurilor din liga a II-a ) nu se discuta si cazurile Rapid si U Cluj ? De ce aceasta graba ( CU 4-5 ETAPE INAINTE DE TERMINAREA CAMPIONATULUI ) cand se stia ca pe 17.05 si 22.05 2013 ambele echipe urmeaza sa primeasca Hotararea definitiva de la Judecatori ? De ce ? De ce D-le Mircea Sandu , ati incalcat regulamentul intrecerii sportive distrugand finalul campionatului ? Pentru ce si pentru cine ati facut aceasta ilegalitate ? Era firesc ca la finalul intrecerilor (atat in liga I cat si in Liga a II-a ) sa judecati dosarele si sa luati deciziile in cunostiinata de cauza ,avand si deciziile judecatoresti ale celor doua cluburi . Macar in ceasul al XII- lea , fara a favoriza pe nimeni, aratati-ne ca sunteti de buna credinta ,puneti-va cenusa in cap, recunoscand ca ati gresit, iar atunci cand judecati in comisii dosarele echipelor ce vor promova din B , rejudecati si dosarele echipelor Rapid , U Cluj si care or mai fi din liga I.

CARLOS (4 comentarii)  •  16 mai 2013, 17:51

NU sunt de partea niciunuia. Despre NEGOIOTA stiu ca baga bani la clubul DINAMO. Despre DINU, stiu ca a fost un bun fotbalist, si atat. As fi curios sa aflu care-s atributiile lui in cadrul clubului, de care s-a lipit ca marca de plic si nu se da plecat, de unde se spune ca ia un salariu de 10.000 euro/luna. Pentru care merite sau activitate, ? In afara de faptul ca apare la tv si spune lucruri pe care cateodata doar el le intelege, n-am auzit sa mai aiba si alta activitate . Daca stie cineva raspunsul, sa-l faca public.

pakal (6 comentarii)  •  16 mai 2013, 19:12

Inca o constatare, Radule. Daca emisiunea de la ora 18.00 a postului unde prestezi si tu a devenit de mult simbolul unor dejectii jurnalistice absolute, prin duhoarea irespirabila data de oda desantata adusa unui club si anumitor personaje de la varful acestuia, emisunea ta, din pacate, capata din ce in ce mai mult accente asemenatoare celei mentionate. Sunt constient de compromisul necesar a fi adus pe altarul audientei, sub vechiul principiu “clientul nostru, stapanul nostru”, insa, de exemplu, instituirea obiceiului de a-l contacta telefonic zilnic pe conducatorul odios devine din ce in ce mai greu de suportat, mai ales in conditiile in care colaboratorul tau permanent este oricum cel mai perfid si insidios agent de imagine si de influenta al clubului mentionat, ca sa folosesc un limbaj specific. Se pare ca Digi Sport Special ramane, din pacate, singura emisiune, care, departe de a fi perfecta, mai pastreaza totusi o echidistanta, cel putin aparenta si in care realitatea nu este comandata/subordonata delirului marelui finantator si celor care il inconjoara.

Michele (1 comentarii)  •  17 mai 2013, 12:04

off topic Toamna 2012 Dinu la Fanatik „boneta-cascheta nu stie sa antreze cu un lot competitiv
primavara 2013 Dinu la Fanatik „Dinamo lot de serie C’cu alte cuvinte..

Comentează