Radu Naum

Evadat din Turul Franței, s-a oprit o perioadă pe semicerc. Acum e în suprafața de pedeapsă. Are opinie, și ca editorialist, și ca moderator

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Naum
Handbaliatorii

Vocea lui Ştefan Birtalan e întretăiată, şi nu din cauza legăturii telefonice, nici urmare a micului şi simpaticului defect de vorbire, un bâlbâit care i-a adus porecla „Bibi”. Emoţie. Nu dintr-aceea de soap care să-ţi mulgă lacrimi, o emoţie adâncă, […]

...

Cei de pe urmă

Britanicii s-au culcat cu City-Utd 0-2 şi s-au trezit cu The Queen-Meghan 0-1. De Ziua Femeii. Care e, de fapt, o zi a drepturilor femeii, ceea ce ne reaminteşte paradoxurile unei umanităţi dornice să ajungă pe Marte, dar având probleme […]

...

Gura bate gândul

„E fenomenal ce face LeBron. Dar nu-mi place când persoane care au acest statut în sport se implică în același timp și în politică. Adică, fă ce faci tu bine. Ține-te de ceea ce faci. Eu, de exemplu, joc fotbal […]

...

Cu sportul la psihiatru

„Închisoare pentru lesbianism, wow!”. Comentariu la articolul despre golgota Marianei Cetiner, fosta handbalistă care vorbeşte, în interviu cu Costin Ştucan, despre abuzurile îngrozitoare suferite pe când era copil şi apoi adult. Da, da, închisoare pentru lesbianism! Şi nu se întâmpla […]

...

Masonaras

E probabil ca preşedintele FRF, exasperat de castanele pe care le încasează în numele grecului, să-l fi forţat pe Vassaras să iasă şi să spună ceva, orice. Şi s-a întâmplat ceea ce era de aşteptat. În interviul de la Telekom, […]

...

Banii jos!

Bebeluşul social care e fotbalul, mereu urlând după lapte, a găsit un nou sân

Permalink to Banii jos!
marți, 4 iulie 2017, 9:47

Dintr-o dată, Paradisul! Echipe moarte sau muribunde, conducători care îşi scotocesc prietenii, rudele, cunoscuţii prin buzunare pentru ceva mărunţiş ca să închirieze un stadion (că şi-au păpat demult milionul de euro încasat de la TV), toţi aceştia par acum că au moştenit o rudă bogată din America. Îi vezi parcă ţopăind în faţa unor cetăţeni sideraţi. Rămaşi mască. La Digi 24 primarul Tudorache „face cu ochiul”. Da, Rapid, echipă istorică a celei mai bogate comunităţi din România, ar putea fi readusă la viaţă cu o „gură la gură” financiară din fonduri publice. Noroc cu statul-glumă. Cel care ieri îi sălta pe edili pentru băgatul mâinii până la umăr, astăzi le deschide baierele sacului cu banul comun. Pe la 16 milioane de euro disponibile în cazul Sectorului 1 al Capitalei.

„Dar pentru tot sportul, nu doar pentru fotbal”, are grijă să se acopere primarul. Lipsă de oxigen de partea cealaltă a ecranului. Întâmplător pot pune la dispoziţie un dosar cam cât cel al Revoluţiei despre cum locatarii unui cartier din acest sector se luptă de mulţi ani pentru a le fi asfaltate câteva amărâte de străduţe în condiţiile în care plătesc taxe cam pentru echivalentul unor autostrăzi. Dar, evident, ei sunt puţini (voturi puţine). Şi nu reprezintă vreun ceva istoric. Sunt doar nişte oameni de care îţi pot bate joc, după ce în alegeri  le-ai promis luna de pe cer (aşa le trebuie dacă sunt fraieri!). Rapid e o miză, într-adevăr. Pentru fotbal, care e o parte din sport, care e o parte din această ţară. Dar Rapid e (sau a fost) o firmă care a dat faliment, în ciuda unei mari iubiri. Frăţia vişinie a eşuat. Şi acum, după ce patronii Rapidului au băgat clubul în groapă, iar fanii n-au reuşit să-l scoată de acolo, apare macaraua publică. Brrrr, la o parte, hăi, vin bănuţii contribuabililor! Trăiască republica socialistă!

La Timişoara e un caz de săpat, chiar dincolo de dezvăluirile lui Condescu, vorbe care, date fiind emanantul lor, sunt luate în balon. Dar care, cumva, se potrivesc realităţii. Această echipă cu banii primiţi (de la televiziuni) şi rătăciţi, care nu avea după ce să bea apă până deunăzni, începe acum să facă super-transferuri, să plătească salarii ce nu rimează cu nimic. De unde? Sigur, dacă timişorenii sunt de acord cu stropirea de la buget a unei astfel de firme, admirabilă, dar fără audienţă (vezi prezenţa la stadion), foarte bine. Îi întreabă însă cineva? De fapt, se întâmplă ceva profund aiurea. În spatele unei idei generoase – sportul susţinut de comunităţile locale – stă o rătăcire gravă.

Susţinut astfel ar trebui să fie sportul amator, de masă, nu entităţi private, cu atât mai puţin unele care şi-au dovedit neputinţa crasă de a exista pe piaţa liberă. Numele e important, da. Numai că a-l ţine paravan pentru toate incompetenţele şi jafurile înseamnă a-l omorî încă o dată. După care stăm şi bocim că de ce ne ducem naibii.

Comentarii (35)Adaugă comentariu

redknapp (6 comentarii)  •  4 iulie 2017, 10:21

Nu neg ceea ce spuneti. Dar va pun o intrebare: Cate dintre echhipele din primele doua ligi ale fotbalului nostru sunt finantate de primarii, din banii publici? Doar enumerati-le si, pe urma, faceti tam-tam despre cazul Rapid.

edis (13 comentarii)  •  4 iulie 2017, 10:39

Naume ...ti-am mai spus de 1000 de ori lasa fotbalul in pace nu ai nici cele mai mci cunostinte despre el, cand erai copil probabil ca jucai sah. Iti dai cu pararea depre ceva de care habar nu ai, esti anti talent la fotbal nu la scris! Hai totusi sa-ti vand niste ponturi..Rapidu este cel care a fost jefuti de stat..da de staul roman. Pai i-au luat jucatorii cu japca sau au incercat, l-au retrogradat fortat si inainte de revolutie si dupa....Este prima echipa retrogradata pt ca a intrat in insolventa, singur careia i-sa refuzat intrarea in prima liga pe acelasi motiv. Fotbalul la noi se joaca dupa cortina si dupa cortina Rapid a pierdut mai mereu pt ca este cel ce aducea lumina in coltul ala umbros unde se faceau jocurile, jocurile ilegale., de aceeea trebuia stins.

JFM (55 comentarii)  •  4 iulie 2017, 10:50

Deci s-a inventat si smecheria asta...Sunt echipa cu brand,fac datorii pana nu mai pot intru in insolventa si in faliment dar imi pastrez numele(brandul) si palmaresul joc 1 an in liga ...nu mai conteaza si ma preia in prima Liga un primar din Ilfov sotul unei primarite a Bucurestiului (avizi dupa imagine electorala pe bani publici) doar cumparandu-mi palmaresul....Bun dar datoriile istorice la Stat si la privati,la jucatori si la angajati care au jucat/muncit degeaba la club ? Datorii aduse la zi....Mai apare si-un primar al celui mai bogat sector ca vrea si el jucaria electorala...In tara oamenii se plang ca nu-s bani ca au multe nevoi dar nu prea au cu ce iar in triunghiul asta al risipei PMB-Voluntari-PSect1 pe langa faptul ca nu fac nimic pt oras avand multi bani nu se mai opresc in a le cauta alte destinatii decat cele legate de necesitatile urbane...Capitala a ajuns un fel de Oras Kitsch al zonei dar n-ar face ceva sa iasa din acest stadiu.Lor le sta gandul la CSM,la Rapid,maine o sa vrea si Steaua lui Lacatus sa intre direct in prima liga poate-i preia Colentina samd Sectorul 1 nu vrea si niste echipe de handbal ? Rapid are traditie la fete...Hai,ce mai asteptati ? Banii prostilor au intrat in conturi,acum e randul smecherilor alesi sa-i risipeasca dupa bunul lor plac.Pai FM ei de treaba sa nu-ti vina cateodata sa-i iei de coafurile alea "Barbie" sa-i dai cap in cap ?

virgil (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 11:29

naum, ma infioara prostia si rautatea pe care o emiti prin toti porii!Va sta tuturor *** si becaliotilor in coasta Rapidul! L-ati nenorocit de nenumarate ori si acum cand exista o sansa sa fie readus acolo unde merita aceasta legenda pe care au iubit-o si o iubesc oamenii adevarati ai acestei tari, au sarit tu nimicule sa faci teoria chibritului!!!Despre celelalte cluburi care sunt subventionate de primarii nu mai ai nimic de comentat, nu? Rusine sa va fie, sunteti toti slugile lui becali si ale altora, oricat va veti opune, RAPIDUL NU MOARE netrebnicilor!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Radu (2 comentarii)  •  4 iulie 2017, 11:44

Tu esti ultimul om care ar trebui sa abordeze un subiect legat de faliment. Practic vorbesti despre funie in casa spanzuratului. Tu, Radu Naum, cel care a a falimentat postul Gsp Tv ai indrazneala sa aduci in discutie un asemenea subiect ? Tu, cel care erai un atat de stralucit manager incat trimiteai un car de televiziune (da, exact, un car !) la aeroport ca sa transmita in direct sosirea lui Gigi Becali de pe te miri unde !? Tu, cel pentru care absolut toti colegii tai de la GspTv au dat acatiste ca sa scape de tine ?! Tu, cel nominalizat de zeci de oameni cu care ai lucrat in Intact si la Tvr, drept cel mai incompetent si isteric personaj cu care au avut de-a face in cariera lor ?! Tocmai tu indraznesti sa pronunti cuvantul "faliment" ? Bai Radule, du-te nene *** si lasa-ne-n pace cu teoriile tale.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan19 (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 12:04

Sunteti foarte patimas in cuvantul anti-Rapid, dl. Naum. Si ironic.."fratia visinie".. Dar de unde si pana unde afirmatia "fanii n-au reuşit să-l scoată de acolo"?! Faceti afirmatii nedocumentate, lucru grav pentru un jurnalist. Mai ales ca apareti si "pe sticla". Rapid a promovat in Liga 4 si a avut mai multi suporteri in tribune decat fcsb-ul dvs la meciuri in Liga 1. Ce echipa de traditie din cele care au clacat pana acum, sub o forma sau alta, a fost "scoasa" exclusiv de suporteri, fara alt ajutor, si e acum in Liga 1 sau 2? Stiu ca nu e cazul sa ne raspundeti la comentarii si intrebari dar respectati-ne, va rugam, asa "esuati" cum ne considerati.

Florin (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 12:50

Bravo pentru articol, sunt idei de mare actualitate care nu sunt spuse suficient. Din pacate, banul public se cheltuie aiurea, din multe motive pe care le stim cu totii. Nu vad de car trebui sa primeasca bani publici oricare grupare sportiva, fie ca este in faliment, fie in activitate. Ar merita atins si subiectul modernizarii stadioanelor de fotbal pentru campionatul european (sau chiar al construirii de stadioane), in conditiile in care nu exista un plan de dezvoltare al fotbalului romanesc. Sunt stadioane care au fost modernizate, nu mai joaca nicio echipa pe ele si acum sunt in paragina. Iar in Bucuresti, vine statul sa modernizeze 4 stadioane, din care 3 nu mai sunt folosite acum de achipe din prima divizie. Adica tot banul public finanteaza, indirect, echipe de fotbal.

mg (115 comentarii)  •  4 iulie 2017, 12:54

Cristi Borcea, George Copos, Vasile Turcu, Vladimir Cohn, Gigi Nețoiu, Nicolae Badea, Florian Walter, Niculae de la Braşov şi cel de la Astra, Cornel Penescu, fraţii Capră, Dumitru Bucșaru, Marian Iancu și Adrian Porumboiu au dispărut din peisaj, cu tam-tam sau în vârful picioarelor, semn că a trecut vremea haiduciei... Au mai rămas Gigi, lovit la ţurloaie din toate părţile, şi câţiva peştişori fără icre.. Şi atunci la sânul cui ?

Marinell (2 comentarii)  •  4 iulie 2017, 13:24

Un ziar de sport nu sustine sportul..chestie de principii *** de ziarist ! Forza Rapid !!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ManX (18 comentarii)  •  4 iulie 2017, 13:25

Suporterii Rapidului si nu doar ei, înjura cu foc pe Dinamo si pe Steaua ca au fost creeate de comunisti si puse direct în prima divizie.Pe buna dreptate. Rapidul vrea acelasi lucru acum. Steaua si Dinamo sunt simbolul esecului evenimentelor din decembrie '89. Machiate-n CCA si Unirea Tricolor,precum Ceausescu-n Iiescu. Cum ramâne atunci,de exemplu, cu banii pe care Corvinul nu i-a primit pentru Lobont? Este motivul principal pentru care Corvinul s-a desfiintat. Ii primeste de la Rapid? Si sunt sute de cazuri asemanatoare. Rapidul este o gogoasa umflata,nu a avut asa multi suporteri precum se tot vehiculeaza. Pasionati peste masura da.Fara discutie.

Poli 21 (4 comentarii)  •  4 iulie 2017, 13:27

Este cunoscuta aversiunea acestui epigon pe nume naum fata de Timisoara, asa ca e mai normal pentru el sa ridice in slavi echipele precum chiajna , voluntari pandurii, etc. care au *** la sinul statului fara jena.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ciprian (2 comentarii)  •  4 iulie 2017, 13:34

Excelent punctat. Pacat ca cei care comenteaza aici nu inteleg abuzul care se face impotriva cetateanului obisnuit, platitor de taxe dar neamator de fotbal. Sau il inteleg dar sunt fani Rapid, deci nu le pasa. Cam greu de discutat la nivel de principii in tara noastra, cata vreme orice patimas are ochelari de cal.

Geanina (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 13:44

Niciodata nu am putut sa te sufar ....stiam eu de ce. Crapa sufletul in tine daca isi revine Rapidul?? pai sa scrape ma Naume ca o sa revina.

Mozzie (15 comentarii)  •  4 iulie 2017, 13:52

Rapid preluat de Voluntari intra pe mana lui Becali,nasul lui Pandele.Voi nu vedeti ce se bucura ciobanetele ca Burleanu a dat liber fuziunii ? E cam singurul care e multumit de preluarea Rapidului.

Mircea (7 comentarii)  •  4 iulie 2017, 14:02

nu trebuie ajutata o echipa in mod special. sunt bani publici si nu cred ca locuitorii ii vor pentru rapid sau alta. in plus fotbalul profesionist nu presupune sustinere politica. primarasul asta sa - i fie patron. iar incepeti cu magariile? rapidistii ziceau ca Steaua a fost impusa politic. ei ce fac? sa nu *** ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ghita (11 comentarii)  •  4 iulie 2017, 14:04

Chiajna,Voluntari,Iasi,nu sunt finantate de primarii,pe voi jurnalisti nu va finantam tot noi prin faptul ca publicitatea care o primiti este inclusa in pretul marfurilor?

Victor (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 14:41

nesimtit si fcsb-ist ca deobicei

Armand (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 15:26

Domnule Naum, imi permit sa va transmit cateva cuvinte. Oare echipele care au fost departamentale nu au fost sustinute din bani publici? Pentru Steaua li se lua din salariu tuturor care lucrau in cadrul armatei, pentru Dinamo, tuturor din Interne iar minerilor li se lua un anumit procent din venit pentru a sustine Jiul sau Pandurii. Pana si astazi, Pandurii sunt sustinuti de sindicat. Oare toti cei din Aparare, Interne sau minerii tineau cu Steaua, Dinamo respecti Pandurii? Daca se va hotari ca Primaria Sectorului 1 va finanata Rapidul, asta se va face in urma hotararii Consiliului Local, care consilieri au fost votati de catre cetatenii Sectorului 1. Deci au legitimitate! Cu idei ca ale dumneavoastra, se va duce fotbalul romanesc in neant, de care este oricum foarte aproape. De ce sa nu se incerce sa se faca ceva si aici nu ma refer doar la Primaria Sector 1. Cred ca ar fi singurul mod de a mai salva ceva. Peste tot in lume sunt echipe care sunt sustinute de catre primarii si cluburi private. Mie mi se pare o competitie loiala. Este ciudat insa, cum tocmai un om de fotbal si care traieste de pe urma sportului, ca dumneavoastra sa sustina ceea ce sustineti.

george (2 comentarii)  •  4 iulie 2017, 15:48

DL naum cunoasteti cunva ceea ce se petrece in Spania cu Real si Barca/?Stitii ceea ce a facut si de cite ori a ajutat statul spaniol cele 2 echipe ?stiti de revolta majoritatilor echipelor europene referitor la ajutorul dat de statul spaniol celor2 echipe .stiti cunva de cite ori sa intervenit in stergerea datoriilor catre statul spaniol in favoarea lor? cite de legale si corecte erau aceste ajutoare si cit de incorct este ca o primarie sa intervina pt solutionare unei situatii ca ceea in care se afla RAPID BUCURESTI,Pt dv exzista doar fcsb cit de corecta si morala este ramanerea acestei echipe in prima liga dupa o modificare de nume in plin campionat.daca celalte echipe nu ar mai dori sa joace in potriva fcsb dv pe cine ati mai comenta ?sunt convins ca nu va veti osteni sa raspunde.'

Frankie (2 comentarii)  •  4 iulie 2017, 16:00

Domnule Radu Naum....pe zi ce trece imi dau seama tot mai mult ca in romania nu exista presa sportiva. Ati mai auzit asta, stiu. Pur si simplu nu sunteti conectati la adevarata suflare fotbalistica din Romania, mintit si dezinformati pe la TV, faceti emisiuni doar pentru samantarii cetateni care cred tot ce zic praduitorii astia pe la TV. Va bucurati cand vedeti echipe ca Petrolul cum renasc cu suporterii in spate, dar in continuare il aparati pe Gigi pe la digisport si dati la gioale din start oricarui proiect. CAND CINEVA IN DIRECT SPUNE "STEAUA" IN LOC DE FCSB, DVS, TREBUIE SA-L CORECTATI. nu mai raspanditi minciuna. Stiti oare ce se inampla acum cu adevaratul club Steaua Bucuresti? Cunoasteti cati suporteri sunt deja implicati in proiect si tot entuziasmul din spate? Daca nu stiti, o sa aflati in curand, iar din acel moment, veti sti sigur sa corectati oamenii prin studio.

Zamby (5 comentarii)  •  4 iulie 2017, 16:00

Vad foarte multe comentarii pro investitiei primariei (care o fi ea, Voluntari sau Sector 1). Ma gandesc insa cam care ar fi fost „tonul” emitentilor daca nu era vorba de Rapid. Hai sa ne imaginam ca era vorba de Dinamo! Tot la fel ar fi gandit? Haha... Dincolo de aparente s-a creat inca o portita de „scapare” a banului public in buzunarele cui trebuie in detrimentul platitorilor de taxe nicidecum consultati . Asta cred eu ca e ideea articolului dar poate ma insel. oricum ar fi, tot nu sunt fan Naum! :)

Marinell (2 comentarii)  •  4 iulie 2017, 17:07

naume esti un ***......*** !!! Lasa Rapidul in pace *** !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ManX (18 comentarii)  •  4 iulie 2017, 18:02

Care Rapid echipa de legenda? Trei titluri: 1967, 1999, 2003 Ultimele doua nici nu ar trebui sa se puna. A câstigat chiar si Cupa Balcanica. De doua ori. Este plimbata cu trenu' prin tara si nici nasu' nu stie jucatorii din echipa. Are suporteri în tara care nu au ascultat comentariul unui meci transmis la radio,ce sa mai zic la televizor sau din tribuna.De zeci de ani presa-i tine-n viata cu articole pro sau contra.In presa scrisa sau la televizor. Daca este asa iubita si face fericiti zeci de mii de suporteri eu sunt de acord sa fie admisa din seara asta-n prima liga. Eu nu am nici o problema cu asta. Sa înceapa numaratoarea cu Paunescu si sa se termine cu Miron Cozma. Rapid nu mai are suporteri mai tineri de 35-40 de ani.Fara suparare,dar asta este adevarul. Chiar,pe Sumudica l-am uitat. Pot sa fie toti titulari la Nationala.

JAX (55 comentarii)  •  4 iulie 2017, 19:17

Uite ca Rapid e echipa de partid ! Comunist !

aham (10 comentarii)  •  4 iulie 2017, 19:37

evident ca suporterii rapidului sunt subiectivi, altfel nu se pot explica ineptiile debitate de unii dintre ei. bani de la buget nu pot sa fie bagati intr-o echipa care nu inseamna nimic in afara suporterilor ei. asta s-a vazut de nenumarate ori.. si urmeaza puscaria pt cei care incearca smecheria asta iar, vezi cazurile deja cunoascute

fotbal pe piine (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 20:26

Metoda de sifonare a banului public prin investirea in fotbal e patentata demult...

Tudor (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 22:26

Rusinos articol.Mi-am schimbat parerea despre dumneavoastra. Multa sanatate.

Gogu (1 comentarii)  •  4 iulie 2017, 23:05

Pentru mine as desfiinta fotbalul profesionist in Romania. oricum tot fotbalul din Romania e amator. Fratilor chiar nu vedeti ca toti politicienii isi bat joc de noi? O intrebare pt "fanii" Rapid cum era sloganu`? : Galeria lu` Rapid este membra de partid? Si voi ca aia din groapa (Cainii) PSD in ADN? Si inca o chestie daca peste 4-5 ani se taie finantarea ce se inampla atunci?

Belphegor (7 comentarii)  •  5 iulie 2017, 6:13

Dle Naum sunteți în eroare. Nu o să încep să spun TOT ceea ce ar fi de spus la acest subiect că nu aș mai termina nici pînă la Crăciun și multora de pe aici (inclusiv Dvs.) nu le-ar plăcea ce ar auzi , dar o să- spun un singur lucru. DĂ DOAMNE SĂ DEVINĂ REALITATE CEEA CE A SPUS PRIMARUL SECTORULUI 1. Liga I chiar nu are sare și piper fără Rapid... ca să nu spun că este ca și inexistentă cum spun MUUUULȚI iubitori ai fotbalului NU neapărat rapidiști. În Lume și în viață , MĂCAR cîteodată mai trebuie să faci și ceea ce este bine indiferent de orînduirea socială , indiferent că este legal sau nelegal (nu mă refer la cazul Rapid pentru că în cazul de față totul ar fi PERFECT LEGAL)... indiferent că le convine unor cîrcotași sau nu. Restul este can-can.

Dante (14 comentarii)  •  5 iulie 2017, 6:14

Se spune ca niciodata nu-s suficienti bani ca sa administram un oras astfel incat sa fim si noi intr-un clasament al capitalelor europene frecventabile.Toate tarile care sunt in partea de sus a acestui clasament investesc banii si ofera legislatii atractive celor care vor sa investeasca.Noi avem bani putini,tara arata cum arata,in afara de ceea ce ne-a dat natura nu prea am fost in stare de nimic. Daca si din acest putin risipim ca sa aiba niste primari satisfactii personale desi acolo s-ar putea investi capital privat inseamna ca de fapt noi nu am intrat in Europa,am ramas undeva o tara primitiva,subdezvoltata,corupta de tip America de Sud ... Cine le da voie acestor indivizi sa ne intoarca in timp nu-mi dau seama.

Cortes (7 comentarii)  •  5 iulie 2017, 7:14

Doar Gigi Becali... GS este extaziată doar în fața ”latifundiarului din Pipera” (după sejurul de la Poarta Albă numit cu slugarnică stupizenie ”fostul europarlamentar”). O simplă discuție cu acest primar, a stârnit o pizmă proletară. Practic e o simplă idee, dar gata s-au și sifonat 17 milioane de euro. Noroc cu vigilenții ziariști, apărători ai banului public. Civilizat era să se lanseze o dezbatere pe subiect. Să fie întrebat despre chestiune și latifundiarul de la stână. Personal cred că, primăria se poate implica în sprijinirea Rapidului până la nivel de Liga I, iar apoi trebuie să e asocieze cu unul sau mai mulți privați. Din banii primăriei nu ar trebui să se facă transferuri sau să se plătească salarii nebunești. Legea ar trebui să fie mai clară în acest sens. Banii publici ar trebui să meargă mai mult pe bază materială, pe copii și juniori, pe organizare competițională.

neika (1 comentarii)  •  5 iulie 2017, 9:10

Mie, chestia asta cu investitia banilor publici in sport mi se pare electorala rau de tot. Adica luam o echipa prabusita cu multi sustinatori si care, cu alte cuvinte, aduce votanti si o resuscitam din banii tuturor. Ce conteaza ca niste copii tremura de frig in scoli si gradinite, ce conteaza ca nu se pot misca 10 minute pe zi in aer liber, ce conteaza ca apa de baut este mizerabila, ce conteaza ca drumurile sunt pline de gropi. Domnul primar cheltuieste procentul admis de lege stiind ca suporterii echipei de fotbal ii vor intoarce voturile. O porcarie, o mare porcarie. Pana cand se va mai permite ca galeriile echipelor de fotbal sa faca ordine in Romania?

Dan (2 comentarii)  •  5 iulie 2017, 10:08

Domnule Naum..ma amuza cum v-ati trezit acum sa aruncati cu pietre in acest primar...cand jumate din echipele din divizia A,daca nu si mai mult...sunt sustinute de primarii....si mai amuzant e faptul ca Dvs reprezentati o televiziune care transmite liga1...dar prefera sa fie echipe gen chiajna,voluntari,botosani etc(sustinute de cine??primarii) decat brand uri mari care sa aduca iar oamenii la stadion!!Iar faptul ca aveti o ruda,prieten sau chiar Dvs in acel sector e si mai amuzant....incercati sa mergeti si in acele sectoare cu cartiere mai putin norocoase...sa vedeti ce borduri si strazi sunt.....asa ca sa lasam demagogia acum...pe bune!!Succes cu fcsb si invitati platiti la digi sa va faceti emisiunea;)

Johnson FM (55 comentarii)  •  5 iulie 2017, 12:28

Situatia arata in felul urmator. 1.Daca Primaria Bucuresti ia de la buget 50 milioane atunci astea-s toate nu mai venim si noi primarii de sector sa bagam mana pana la umar.S-ar incalca legile concurentei,ori aceasta este filozofia sportului,concurenta cinstita,fara favoritisme,fara discriminari.Celelalte orase ar fi terminate si n-ar mai castiga nimic. 2.Banii merg catre sport.Nu catre salariile astronomice ale unor handbaliste sau handbalisti ori pt a prelua cluburi falimentate.Bani catre sport inseamna catre toate cluburile din Capitala macar de la esalonul 2 in sus asta insemnand pentru toate disciplinele sportive,pentru seniori,juniori si copii urmand ca Ministerul de resort sa se ocupe doar de loturile nationale si Olimpice acolo unde tot auzim ca nu avem resursele altora. 3."Bani catre sport" inseamna si construirea unor infrastructuri la nivelul actualelor standarde mondiale macar la juniori si copii plus cantonamente la mare si la munte. Asa inteleg multi sa se cheltuiasca banul public daca tot a fost alocat sportului,este luat de la toti locuitorii si merge in mod judicios esalonat catre toate ramurile sportive,catre toate cluburile.Bun,daca Ministerul Transporturilor vrea sa sponsorizeze Rapid pana ajunge in Liga a 2-a de unde sa o preia un investitor privat asta mi se pare in regula,suma va fi una de bun simt desi tot ban public el este al ministerului din activitati economice si nu e ban din taxe si impozite.Asa cum MApN sponsorizeaza actuala CSA Steaua cu o suma modica.

kla2005 (3 comentarii)  •  10 iulie 2017, 12:09

Din punctul meu de vedere, nu exista nici o justificare pentru cheltuirea banului public (indiferent ca e din buget local, regional, judetea sau national) pentru sport. Da, sport amator...cat incape! Da, infrastructura sportiva...cat se poate! Dar nu salarii, nu deplasari, nu prime, nu cheltuieli cu PROFESIONISTII! Mi se pare ca e ireal ce se intampla in zielele noastre: o intoarcere inspre comunism prin decizii luate la nivel national, mai mult sau mai putin democratice!

Comentează