Radu Naum

Evadat din Turul Franței, s-a oprit o perioadă pe semicerc. Acum e în suprafața de pedeapsă. Are opinie, și ca editorialist, și ca moderator

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Naum
Handbaliatorii

Vocea lui Ştefan Birtalan e întretăiată, şi nu din cauza legăturii telefonice, nici urmare a micului şi simpaticului defect de vorbire, un bâlbâit care i-a adus porecla „Bibi”. Emoţie. Nu dintr-aceea de soap care să-ţi mulgă lacrimi, o emoţie adâncă, […]

...

Cei de pe urmă

Britanicii s-au culcat cu City-Utd 0-2 şi s-au trezit cu The Queen-Meghan 0-1. De Ziua Femeii. Care e, de fapt, o zi a drepturilor femeii, ceea ce ne reaminteşte paradoxurile unei umanităţi dornice să ajungă pe Marte, dar având probleme […]

...

Gura bate gândul

„E fenomenal ce face LeBron. Dar nu-mi place când persoane care au acest statut în sport se implică în același timp și în politică. Adică, fă ce faci tu bine. Ține-te de ceea ce faci. Eu, de exemplu, joc fotbal […]

...

Cu sportul la psihiatru

„Închisoare pentru lesbianism, wow!”. Comentariu la articolul despre golgota Marianei Cetiner, fosta handbalistă care vorbeşte, în interviu cu Costin Ştucan, despre abuzurile îngrozitoare suferite pe când era copil şi apoi adult. Da, da, închisoare pentru lesbianism! Şi nu se întâmpla […]

...

Masonaras

E probabil ca preşedintele FRF, exasperat de castanele pe care le încasează în numele grecului, să-l fi forţat pe Vassaras să iasă şi să spună ceva, orice. Şi s-a întâmplat ceea ce era de aşteptat. În interviul de la Telekom, […]

...

Cine zice miau?

Dinamo aproape că nu-şi poate pune în palmares această victorie. Avea meci cu Steaua, dar cu cine a jucat de fapt rămîne de aflat

Permalink to Cine zice miau?
marți, 24 noiembrie 2015, 10:29

Provocare: vi se pare de neimaginat ca Dinamo-Steaua să se fi terminat nu 3-0 (că ăsta a fost de fapt scorul), ci 0-3? Dacă golul lui Tudorie s-ar fi pus sau dacă Adi Popa s-ar fi încălţat cum trebuie la ieşirea din pauză probabil că am fi schimbat macazul vorbelor. Şi nu numai o macro-ratare sau un micro-off-side dau această senzaţie.

Priviţi ultimele rezultate ale dinamoviştilor cu echipele de sus: 0-1 cu Astra, 2-1 cu ASA, 0-3 cu Craiova, 1-5 cu Viitorul. Deci, s-ar fi putut şi altfel. Asta ca să nu conceptualizăm prea mult deznodămîntul dintr-o Groapă alunecoasă precum destinul fotbalului nostru debusolat. S-a jucat haotic. Şi totuşi, faptele sînt îndărătnice: Dinamo a cîştigat clar.

N-a fost, proporţional vorbind, ca Barca cu Real. Să nu găsim fotbalistic mare lucru care să justifice scorul nu e o crimă. Dar fix în aceste momente poţi crede că e ceva dincolo de fotbal care decide. O sumă de viaţă. O adiţiune sau o scădere a tot ce faci. Dinamo-Steaua a fost începutul unei regăsiri contra debutul unei prăbuşiri.

Să recapitulăm: campioana nu mai are identitate, bază de pregătire, joc, antrenor, suporteri, stadion. Iar lovitura de graţie care face ca Steaua să nu mai fie Steaua ţine tocmai de argumentul său istoric: e părăsită şi de noroc. În aşa fel încît, cinic spus, Dinamo nici nu-şi poate trece acest succes în palmares.

N-a bătut Steaua, a bătut o fantomă care bîntuie de la o arenă la alta şi de la un imaş la altul căutîndu-se disperat. Patronul însuşi dă glas acestei rătăciri: în acelaşi discurs spune că e gata să facă orice şi se plînge că Boroi nu-i răspunde la telefon pentru ca mai tîrziu cu cîteva fraze să-l ia la şuturi pe comandantul CSA.

Practic Steaua se desprinde de sine ca o banchiză de pol, ştiind că de aici înainte nu urmează decît topirea. Lentă, dureroasă şi cîteodată comică. Imaginaţi-vă un străin privind banca Stelei. Cel mai probabil va crede că Dică e „principal”, Rădoi secund, iar Dumitriu un soi de director tehnic. Cît de greu şi alambicat ar fi să îi explici cum stau în fapt lucrurile! Ştiu, uit de absenţi. Dar nu sînt şi ei parte din aceeaşi poveste?

Kharja, bun, dar cu termen de garanţie depăşit, Chipciu şi nervii lui recurenţi, Hamroun reaccidentat pentru că a fost adus nepregătit. E o constanţă a scufundării care uimeşte prin rigurozitate. Îţi vine să spui că e un plan secret, ca acelea care au pus fabrici pe butuci în vremea în care nu ne vindeam ţara, doar o distrugeam. Pînă şi loviturile Armatei, chiar executate de oameni care nu îşi înţeleg rostul public, au la rădăcină dispreţul cu care Becali i-a împroşcat în anii înălţării pe Maybach. Amin! Idi Amin.

Duminică, Dinamo a fost pentru Steaua doar un decont. Un cineva cu o secure la locul potrivit. Putea să fie altfel, da. Dar Shalaj şi Anton nu puteau ierta licărirea sinucigaşă din ochii celorlalţi.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

durden (28 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 13:19

ce departe sunt vremurile incare erai si tu un jurnalist adevarat, nu de carton ca acum. si eu zic, nici macar sa nu se treaca in statistica victoria asta, ca sa poata si oile ca tine sa doarma linistite noaptea. ce legatura are faptul ca steaua e o echipa prabusita cu victoria in sine?meciurile in care dinamo era in insolventa nu s-au pus?!?!?revino-ti radule, tu nu erai o carpa, ce s-a intamplat cu tine?!

emg (13 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 14:20

trist, dar adevarat

peneaca victor (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 15:50

Daca tot analizam acest meci trebuie sa cautam cauzele acestui dezastru. Aceste cauze au un nume , Gigi Becali, si un executant fidel al tuturor deciziilor aberante luate de un patron care clar nu intelege fenomenul. Daca ar fi un om demn Radoi nu ar fi acceptat acesta umilinta de la primul joc cand a fost refuzat de UEFA . A acceptat sa fac jocul patronului si a renuntat la foarte multi jucatori pe diverse motive . Nu pot sa spun ca imi pare rau de ce se petrece la Steaua sau fcsb sau cum o vrea G.B sa se numeasca pentru ca sunt fan Dinamo dar parca un meci cu steaua fara rivalitate in tribune nu are farmec. Restul nu poate fi invocat. Lipsa terenului de antrenament a terenului de joc este consecinta gandirii stralucite a patronului.La cati bani a adus Steaua de la UEFA isi facea stadion propriu si ii mai ramanea.

victor L (73 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 15:57

Doamne, ce constatre plingacioasa „N-a bătut Steaua, a bătut o fantomă care bîntuie de la o arenă la alta”.
dle Naum,
asta este FCSB-ul de azi; ce voiati? sa intre in teren fostii jucatori de cind Steaua era in voga?
Dinamo-FCSB 3-1.

cristi (30 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:23

Hahaha, daca daca.Tudorie a marcat din ofsaid,clar.In rest sa jucat pe un teren greu si de obicei pe aceste terenuri castiga echipa care se apara.Exemplele cu infrangerile lui Dinamo,sant partial corecte.Aduceti-va aminte de meciul cu Viitorul,cand arbitrul a gresit grav la 0-0 si nu a dat penalty si eliminare in favoarea lui Dinamo si alta era istoria.

oricare (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:45

Adica Dinamo de acum 2-3-4 ani care n-aveau niciun jucator cat de cat ok, veneau dupa magaiile facute de interlopi si Borcea + Badea, se putea numi Dinamo si toata suflarea din pipera se lauda cu victoriile alea senzationale. Acum Dinamo nu are voie, asa-i? Incep sa sufere unii, rau de tot.

Florin (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:48

Bravo domnule naum… O idee… Hai sa si excludem steaua daca nu mai conteaza..
Ce zici?
De ce iti bati joc de acei 14 oameni+staff care au muncit pt victoria asta?

viorel (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:49

Domnule Naum,ca sunteți fcsb-ist știam, dar mai presus sunteți „jurnalis”asa zis jurnalist.Acest articol este unul tendențios! Oftica este mare?

john doe (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:50

Nu mi place ca nu esti obiectiv …Mai tii minte cand steaua a dat 6 goluri intr o repriza in cupele europene desi adversarii dominasera??? O echipa fara niciun orizont fara niciun stil de joc fara antrenor cu scoala…. fara un patron care sa fie un patron nu creditor ….. steaua nu este o echipa de fotbal este o societate comerciala cu angajati incompetenti …. deci nu mai fii stelist fii jurnalist

Gigi a lu’ Becali (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:50

Inca o dovada clara ca d-l Naum e un dinamovist convins

foxy (5 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:52

A da,dar la emisiunile de pe Digi,cand cineva e ,sa zicem ironic la adresa Stelei si zice FCSB…dumneata ,domnule Naum faci asa,niste grimase si zici`hopaFCSB`?…a fost cazul cand Coman de la Astra a facut un comentariu la adresa Stelei..Domnule Radu Naum,cam tarziu v-ati dat seama de asta,dar deh acum nu vrei sa se puna ptr ca(asa cred eu) esti subiectiv,ca sa nu zic stelist convins…

tei (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:53

Ustura, este? :))))

englezu (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:54

Sunt de acord : Nu Dinamo a castigat ci Steaua a pierdut meciul ! Cred ca Rednic si ai lui ar trebui sa revina cu picioarele pe pamant : de multi ani nu reuseste Dinamo sa aduca adevarati fotbalisti, care stiu sa paseze, sa centreze, sa marcheze, sa aiba personalitate, etc

adrian (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:56

slabut ca intotdeauna. chiar nu puteti mai mult domnule Naum?

Catalin (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:56

Pai de ce n-ai scris dumneata, domnule Naum Radu, stelist din cate imi dau seama, acelasi articol si atunci cand castiga steaua impotriva unui Dinamo insolvent, degringolat, fara sprijin, injurat si hulit de toata lumea? Pai e frumos? Nu e frumos sa minimalizezi o victorie care da o urma de speranta unor oameni care au stat in ploaie si in vant pentru echipa pe care o iubesc, dupa atatea dezamagiri si umilinte. Lasa oamenii sa se bucure, domnule Naum !

Marius (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:58

Te roade tare ca a batut Dinamo…

calinescu (4 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:02

CONDOLEANTE RADULE …!!!
A MURIT STEAUA VOASTRA …!!!
A TA , A LUI ALEXANDRU TUDOR , A LUI BRICHETA SI A ALTORA CA VOI ….!!!!
CHEMATI-O PE PRODANCA &NEUBERT SI SA VEDETI CA MARTOAGELE VOASTRE SE VOR TRANSFORMA IAR IN ARMASARI ….!!!!
PANDURII AU CONTRACT CU FIRMA LUI NEUBERT SI VOR SA CASTIGE CAMPIONATUL ….!!!! ASA CUM ATI FACUT SI VOI ….!!!!
HORA E GOLGETER IN LOCUL LUI CHIPCIU , UNGURUSAN ALEARGA MAI TARE CA IN TINERETE , IAR NISTOR S-A TRANSFORMAT DIN NOU IN NARAVAS ….!!!!!
ASTA ESTE STEAUA VOASTRA ….!!!!

king (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:04

daca batea fcsb numai faceai acest articol .

Alexandru Chitu (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:04

.

Sorin (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:07

buna referirea la Mr. IDI ” His Excellency, President for Life, Field Marshal Al Hadji Doctor Idi Amin Dada, Lord of All the Beasts of the Earth and Fishes of the Seas and Conqueror of the British Empire in Africa in General and Uganda in Particular” – se aseamana ”putin”

king (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:07

si dinamo a adus jucatori cu pregatirea fizica in urma dar a asteptat sa fie apt 100% .dinamo are jucatori veniti in timpul campionatului si liberi de contract pe cand fcsb majoritatea joaca impreuna de cel putin 2 ani

dan t (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:28

serios? dar cand dinamo,avea probleme de lot.era in insolventa iar stelistii si voi in media faceau titluri de glorie ca vezi doamne…steaua a bifat a nu stiu a cata victorie si osanale peste osanale lui becali,lui reghe,lui olaroiu….atunci,atunci d lor,de ce nu gaseati circumstante atenuante echiipelor cu care juca steaua? inca odata se dovedeste ca scrieti absolut subiectiv

SAG (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:28

…..”dar cu cine a jucat de fapt ramane de aflat”…
Dezamagirea mea, ca stelist, este f. mare pt. jocul si scorul cu Dinamo. Dar, in partida cu Dinamo, Steaua s-a cam batut singura. Atacul si mijlocasii n-au mers nici de data aceasta; Tade, Popa, Stanciu, Filip nu par a fi cuplati la nicio schema de joc. Au fost momente de posesie pana in preajma careului advers unde, ca de atatea ori, atacul se opreste ca intr-un zid. S-au incercat niste suturi anemice, cu exceptia(exceptie rara !) sutului-gol Stanciu. Iar daca nu profiti de unele ocazii, acestea se razbuna, asa cum s-a intamplat cu balbele apararii, incasand 3 goluri, la fel ca si la Botosani(!); atunci era deja un avertisment pt. aparare, neluat in seama.
Daca cineva crede ca Dinamo a fost o echipa care a aratat mare valoare SE INSEALA(a stiut doar sa speculeze gafele din apararea stelista si impotenta atacantilor). Antrenorul si jucatorii au serbat deja victoria cu gandul la titlul de campioana. Nu Dinamo a casigat, Steaua s-a auto-invins !

Dan Gabriel (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:34

Hai sa va spun eu una tare nu are treaba cu articolul dar asta e .De doua zile tot am incercat sa fac rost de cazier pentru angajare dar surpriza aveau probleme cu sistemul si nu puteau sa il elibereze.Ma prezint azi la sectia 11 politie de langa mall vitan ca acolo locuiesc si il intreb pe politist daca poate sa imi dea si mie o cerere sa o completez cat astept la coada.Raspuns nu am in acest moment nici o cerere sa iti ofer dupa care toata lumea care statea la coada in cor mergeti la peco.Zis si facut ma duc la benzinaria petrom de langa sectie si o intreb pe casiera de unde pot face rost de cerere.Raspuns de la colegul care face chei pentru masini.Ma duc la acel coleg si il intreb aveti cereri pentru eliberare cazier da 30 de bani de parca mai conta am completat cererea in benzinarie dupa care m-am intors la sectie pentru a face rost de cazier unde am mai pierdut timpul aiurea nu din cauza la coada ci pentru ca sistemul de eliberare al cazierului era la reanimare cand dadea semne de viata cand pica.De aia imi iubesc asa mult tara mea draga.P.S.Aveti grija cand intrati in acea benzinarie sa nu pareti suspect ca va aresteaza pe loc casiera.Nu de alta dar deja le face munca la politisti.

Victor (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:36

Radu Naum, esti motivul pentru care nu ma uit la emisiunea Fotbal Club. Ar trebui sa se cheme Fotbal Club Steaua. Esti penibil. Tu si la finalul unui meci in care nu e implicata Steaua tot aduci discutia despre ea.

Ion (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:39

Nu ne intereseaza. Sunt fix acolo unde merita. Aroganta din perioada 2015-2014 unde credeau ca duce?

ricco13 (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:41

radu naum esti infantil,peste tot pe unde apari…dinamo a batut steaua,o steaua fara stadion,fara teren de antrenament,fara sigla,farasuporteri,fara,fara,fara,asa cum si steaua a batut dinamo,un dinamo in insolventa,fara o echipa competitiva,fara bani,fara nimic.pe teren intra 11 jucatori pentru fiecare echipa,care dupa inclestarea lor ramane un rezultat,un rezultat care ramane in statistica intalnirilor directe. in 1970 dinamo-steaua 3-0,in 1983 dinamo-steaua 0-3…atat stim.nu stim ce s-a intamplat,cine a fost suspendat,cine a fost accidentat,daca arbitrul a favorizat,daca a plouat,daca au fost 40 de grade sau -20.asta a fost acum,peste ceva timp poate va fi altfel,nu se stie,dar nu ii trebuie stelei un avocat,cel putin in persoana ta….infantilule

costi (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:41

domnu Radu Naum, eu sunt subiectiv pentru ca sunt dinamovist si ma bucur de victoria favoritilor mei. As pune totusi o intrebare. Cand 4 ani si jumatate Dinamo nu a mai invins pe Steaua pt ca a fost in insolventa sau nu s-au bagat bani in echipa, toata lumea spunea ca Steaua a zdrobit-o pe Dinamo si ca ,, mama ce echipa e Steaua,, si atunci de ce nimeni nu mai punea la indoiala diferenta de valoare si de circumstante?. Avem tot dreptul sa ne bucuram, noi dinamovistii!

multemurenaum (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:42

un articol de toata jena marca naum…slabut rau .

Dinamo_fan (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:45

Pentru domnul Naum Steaua brusc nu mai este Steaua atunci cand ia bataie de la Dinamo. In ultimii 4 ani a fost mereu Steaua iar Dinamo aflata in insolventa si in coma sportiva era tot Dinamo. Dar acum daca a luat bataie nu mai e Steaua.
Este ok, eu inteleg punctul oricui de vedere. Dar daca Steaua de duminica nu a fost Steaua atunci unde erati cu acelasi rationament in ultimii 4 ani ?

traian (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:46

Dle Naum, trebuie sa recunosc ca apreciez scr1eril si comentariile dvs, dar astazi nu sunteti decat un membru al corului jalnic al descoperitilor fcsb-isti. Aveti un discurs asemanator specialistului ” scriitorului patron”….. Macar un mic merit are si Dinamo la aceasta victorie!

Gigi a lu’ Becali (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:48

dinamovistule :)))

Goolden (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:52

Asa este ai dreptate numai ca Dinamo are avantaj la rezultatele directe cu Steaua, ASA si vedem ce se intampla cu Pandurii…nu cred ca va avea avantaj in fata Astrei doar ca lupta directa e cu Craiova, Steaua si ASA

silvio (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:54

Frumos și concis! Steaua de azi e o umbra…un antrenor fără o secunda experienta…fudul și îndărătnic precum nasul. ..un aiurea pus de dragul neamului…care a adus cu el distrugerea. .dezastrul și armagedonul!! Jucători de liga secunda…patron complet pe lângă fenomen..și capac. .cel mai slab antrenor din istorie. ..toate parcă venind parte a blestemului către ciobanul încrezut. ..infumurat.. euforic… care a mintit…inselat…păcătuit …!! Sa o faci pe barbatul cu demnitate și sa nu te ascunzi. ..vreo 10 luni…pana uita lumea. ..e semn ca tu antrenorul e…ești capabil sa ajuți echipa pt.play out…nicidecum pt titlu! Fugi și uita-ne…Coșmaruleeee!!!

Vik (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:56

Salut
Bun, am înțeles că vrei să mai speli din rușine cu acest articol(vis-a-vis de Steluța) dar cum ai fost pragmatic (vezi Doamne’ acum)…de ce nu ai scris un articol și când bătea echipa aceasta cum s-o mai numi ea ( nu numele de-acum contează ) numai încercați să-i blamați atât ( când noi nu am mai câștigat de aproape 5 ani…nu ai scris nici un articol prin care să reflecți situația grea de la Dinamo…să nu uităm că ne-a trecut glonțul pe la ureche ), toți (mă refer în mod special la cei care iubesc clubul respectiv ) vă ascundeți rezultatele în spatele problemelor pe care le are la momentul actual (fiecare sâ-și ducă „crucea”… singuri au ajuns aici (mă refer la cei care au manageriat-o) dar sa revenim…dacă tot vrem să fim corecți când scriem știu că doare și suntem subiectivi dar dacă la meciul cu Astra nu sunt foarte multe de comentat …hai să analizăm meciurile prin care ai vrut să-i scoți…acel 1-5 cu Viitorul ai uitat să specifici că la 0-0 lui Dinamo i s-a refuzat un penalty (cam identic cu cel acordat pt Viitorul și poate și cartonș roșu ) și tot așa se mai încălțase la Dinamo cineva invers tot la 0-0..chiar și așa in min 86 scorul era 1-2..dar așa este cînd nu vrem să vedem decât ce ne interesează 🙂 … la Craiova tot așa dacă vrem să fim obiectivi cum vrei să pretinzi la jocul acesta care s-a încheiat că vezi Doamne nu trebuie trecut în palmares ? dar ultimele 13 meciuri când adversarii au câștigat cu o echipă aflată în insolvență și fără jucători de nivelul echipei campioane era bine atunci ? aceste lucruri se pun nu ? când ai devenit campioană câțiva ani la rând în cele mai slabe sezoane de cand existâ Liga noastră cea dragă de zi cu zi era bine nu ? și ce se mai umflau în pene ziceai că au câștigat campionatul în Spania nu alta…dacă analizăm numai ocaziile și trebuia să fie diferența mai mare ( nu ca și joc oricum a fost slab ) dar am vrut doar sâ-ți spun că nu ești obiectiv…de meciul cu ASA ce să mai vorbim..există o zicală la poporul român ” hoții strigă hoții ” ..trebuia oricum să fie diferența de scor mai mare dacă aș încerca să fiu așa obiectiv ca tine…:))…eu zic că fiecare este la momentul actual acolo unde merită să fie…așa că peace man..:)

Moș Gerilă (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 17:57

„Dinamo aproape că nu-şi poate pune în palmares această victorie. Avea meci cu Steaua, dar cu cine a jucat de fapt rămîne de aflat”…
Radu (mami), orice dinamovist pur-sânge te poate dumiri imediat.
Reține:
1) Bineînțeles că Dinamo își va trece în palmares (și) această victorie, tocmai pentru că…
2) A jucat cu Steaua!!!

pais cornel (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 18:22

ce vorbesti mai raducule? dar de ce sa se puna ultimile victorii ale stelei,ce dinamo a avut identitate pana acum?asa cum e steaua acum asa-i dinamo de mai mult timp, doar ca doua echipe fara identitate au jucat si a castigat dinamo.care-i problema?singura problema este ca dinamo se prezinta ceva mai bine fata de ultimile editii ,iar steaua mult,mult sub ceea ce a aratat de cativa ani incoace .steaua are 2 hibe mari pe care becali le-a provocat.din prea multa simpatie fata de fin ,si-a dat singur in barba si doi a dat drumul la jucatori importanti care au adus rezultate bune echipei.deci si steaua si dinamo au avut antrenori de doi bani .pana acum lucrul asta s-a vazut la dinamo ,acum a inceput la steaua si daca va aduce alti antrenori de mana a 4-a ,steaua va trece prin ce a trecut dinamo

Maxentiu (15 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 18:28

Vai, Dinamo nu-si poate trece acest rezultat in palmares, zice domnul Naum. Pai atunci de ce se mai joaca? De ce nu asteptam cu totii pina isi rezolva Steaua problemele de „identitate”? Hai sa punem fotbalul pe stop pina se impaca Becali cu generalii, peluza sud cu peluza nord si Radoi cu scoala.

redscorpion (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 18:37

Radu , te stiu din MF3 , erai si esti stelist , deci,ce mai vorbim ?

667 (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 18:40

Absolut jenant acest articol. Faptul ca nu s-a gasit nici macar un stelist care sa-i dea dreptate lui Naum spune totul. Ce ati vrea domnule „jurnalist”? Sa va intrebam la fieare meci daca avem dreptul sa ne bucuram la victorie? Avem voie sa ne bucuram daca vom bate in retur CSU Craiova? Dar pe CSMS Iasi? E voie? Pe ASA am batut-o, dar conform logicii dumitale nu trebuia sa o batem nici pe aia, ca nu e vechea ASA. Tot asa, sa stergem din palmares si victoria cu ACS Timisoara. Eu zic sa anulam campionatul si sa-i dam titlul direct FCSB-ului, ca si-asa nu stie nimeni cate titluri mai are.

Cosmin Sebastian (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 18:44

Radu Naum, din 2012 stim cu toti ca Dinamo nu a mai avut o echipa competitiva, luand jucatori de ligile inferioare, trialuri, liga a doua din Franta, a intrat in insolventa, a iesit din insolventa si a jucat cu FCSB 10-12 meciuri in campionat si cupa Romaniei; in multe din aceste meciuri FCSB a triumfat deoarece a avut o echipa competitiva cu cei mai buni jucatori din tara; toata suflarea din Romania a ridicat FCSB pe cel mai inalt piedestal; aceasta hegemonie a echipei FCSB s-a datorat in mare masura faptului ca diferenta de valoare fata de celelalte echipe din liga 1 a fost una colosala; lipsa unor competitori de valoare apropiata, te transforma intr-un castigator detasat, dar scade valoare campoinatului, drept dovada rezultalele FCSB in Europa; intre 2011-2015 Dinamo nu a reusit sa invinga FCSB, dar nimeni de la Dinamo nu s-a plans ca lipsesc 7 dinamovisti titulari din diferite motive, ca nu au salariile la zi, ca nu au conditii de antrenament, ca au intrat in insolventa, etc.; imi aduc aminte declaratiile lui Multescu, Stoican: asta este valorea noastra astazi, avem mult de munca sa ajungem unde ne este locul; atunci de ce nu ati scris ca FCSB a batut o fantoma a echipei Dinamo?
In vara lui 2015 Dinamo a adus 15-16 jucatori noi la echipa, fata de 7-8 jucatori noi adusi de FCSB, deci omogenizarea lotului a fost in avantajul ros-albastrilor.
Stiu ca deranjeaza pe multi ca Dinamo a batut pe FCSB dupa atata timp si recunosc a realizat acesta victorie fara a avea o echipa formidabila, insa asta este valoarea echipei FCSB in acest moment; asta este valoarea si datorita lui Mirel Radoi si GigiBecali, doi Pr. Dr. in Fotbal.
Din echipa FCSB au fost titulari 8 jucatori care au luat ultimul/ele campionat/e: Ripa, Varela, Tosca, Ghuilereme, Filip, Breveld, Stanciu, Ad. Popa.
Respect jucatorilor de la Dinamo, Respect Mircea Rednic, rusine celor care gasesc scuze puerile celor de la FCSB.
Daca si cu Parca erau intr-o barca…………Rusine Jurnalistilor din Romania.

Dan (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 18:44

Vai de capul dumitale d-le Naum

Razvan (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 19:01

O rusine de articol din care nu se vede decat frustrarea autorului. Daca batea FCSP atunci spuneai ca a batut iar Steaua pe Dinamo, acum ca Dinamo a batut clar, stai ca defapt asta nu e Steaua. Mi-e jena…

dan (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 19:25

nu sunt de acord cu cele sustinute in articol….pentru simpul motiv ca DINAMO cand era in insolventa si platea salarii de 2000 de euro tot DINAMO se chema indiferent ca nu a castigat in fata STELEI din 2011..dar asa este cand nu vedem padurea din cauza copacilor..singurul lucru de criticat ar fi managementul dezastruos al cluburilor de catre fosti si actuali patroni…care vor faima si respect peste noapte..acestea se castiga nu se cumpara …

Dan (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 19:35

Pe principiul enuntat in titlu nici FCSB nu ar trebui sa-si treaca in palmares victoriile obtinute cu alde Joel, Cionaic, Velici, etc. Ce vremuri traim! Cand eram copil ma duceam cu 3 ore inainte sa soseasca Sportul la chioscul de ziare, se aducea foarte putine exemplare si riscai sa nu mai gasesti. Totul ca sa citesti despre sport, sa citesti ziaristi sportivi, nu niste simplii angajati ca azi. Trist cum se pot schimba in rau oamenii, domnule Naum. Sau credeti ca veti iesi la pensie tot scriind despre Gheorghe Becali, FCSB, fotbal (care fotbal?). Mai bine iau si citesc pentru a 20-a oara o nuvela SF scrisa de Hoban decat sa acord 5 minute fotbalului romanesc sau gazetariei de sport din ziua de azi. Nu e usor sa ramai OM in ziua de azi, indiferent de domeniul de activitate in care activezi, insa e mare lucru!

Alex (7 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 19:44

Un articol trist, scris de o persoana trista,despre o echipa exact in aceeasi conditie: trista. In ultimii 4 ani cand dinamo era in insolventa ar fi trebuit sa se puna victoriile Stelei ? Pana acum cateva seri se vorbea doar de seria „extraordinara” de victorii ale Stelei impotriva unei echipe Dinamo care in periaoda respectiva nu avea nici cea mai mica umbra de identitate.. Cand in sfarsit a reusit Dinamo o victorie, irelevant de forma si conditia Stelei, digerarea si acceptarea ei se pare ca e mult prea grea. Acest fapt nu poate decat sa bucure si mai mult suflarea dinamovista. Trist, trist domnule Naum 🙂

Cristi (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 20:01

moare de oftica naum. stelist jurnalist obiectiv cica :))) plangi si obisnuieste-te ca o sa tot plangi.

ioan (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 21:06

pai daca nu a batut steaua ce dumnezeu tot vb de ea

Alexandru Chitu (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 21:33

Nu tot tu ne aminteai inainte de meci ca Dinamo nu a mai batut pe steaua de nu stiu cat timp si acum brusc nu mai e steaua. Mare parsiv mai esti stelemistule !

Claudiu (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 22:46

Radu, eu am inteles ce ai vrut sa spui cu remarca „Dinamo nu trebuie sa-si puna in palmares victoria cu Steaua”, dar contextul in care ai ales sa faci aceasta afirmatie nu permitea sa „derapezi” in halul acesta! Are dreptate un antevorbitor, cand spunea ca ai fost bun inainte, cand la TV relatai despre Turul Frantei, dar imi pare rau sa spun, de cand ai intrat in fotbal, ai (cam) derapat! Iar acum, cu afirmatia asta, dai apa la moara contestatarilor fostei echipe Steaua Bucuresti, actuala… dracu mai stie ce este, ca este „tulburare” mare la fostul club militar. Mare pacat, ce ai ajuns, Radule! Mare pacat!

Comentează