Radu Naum

Evadat din Turul Franței, s-a oprit o perioadă pe semicerc. Acum e în suprafața de pedeapsă. Are opinie, și ca editorialist, și ca moderator

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Naum
Handbaliatorii

Vocea lui Ştefan Birtalan e întretăiată, şi nu din cauza legăturii telefonice, nici urmare a micului şi simpaticului defect de vorbire, un bâlbâit care i-a adus porecla „Bibi”. Emoţie. Nu dintr-aceea de soap care să-ţi mulgă lacrimi, o emoţie adâncă, […]

...

Cei de pe urmă

Britanicii s-au culcat cu City-Utd 0-2 şi s-au trezit cu The Queen-Meghan 0-1. De Ziua Femeii. Care e, de fapt, o zi a drepturilor femeii, ceea ce ne reaminteşte paradoxurile unei umanităţi dornice să ajungă pe Marte, dar având probleme […]

...

Gura bate gândul

„E fenomenal ce face LeBron. Dar nu-mi place când persoane care au acest statut în sport se implică în același timp și în politică. Adică, fă ce faci tu bine. Ține-te de ceea ce faci. Eu, de exemplu, joc fotbal […]

...

Cu sportul la psihiatru

„Închisoare pentru lesbianism, wow!”. Comentariu la articolul despre golgota Marianei Cetiner, fosta handbalistă care vorbeşte, în interviu cu Costin Ştucan, despre abuzurile îngrozitoare suferite pe când era copil şi apoi adult. Da, da, închisoare pentru lesbianism! Şi nu se întâmpla […]

...

Masonaras

E probabil ca preşedintele FRF, exasperat de castanele pe care le încasează în numele grecului, să-l fi forţat pe Vassaras să iasă şi să spună ceva, orice. Şi s-a întâmplat ceea ce era de aşteptat. În interviul de la Telekom, […]

...

Cînd Chipciu îşi ia viteză

Chipciu accelerează la interviuri. Unde, dacă nu dai gol, e ca şi cum ai marca în proprie poartă

Recunosc, îmi place tare de Chipciu. Atunci cînd joacă şi cînd dedică victoria familiei lui, inclusiv soacrei, cînd stă cu gîndul […]

marți, 26 august 2014, 11:05

Chipciu accelerează la interviuri. Unde, dacă nu dai gol, e ca şi cum ai marca în proprie poartă

Recunosc, îmi place tare de Chipciu. Atunci cînd joacă şi cînd dedică victoria familiei lui, inclusiv soacrei, cînd stă cu gîndul aici şi nu la cine ştie ce Vest, cînd ia verbal adversari pe piept sau cînd moare de ciudă la eşec. Recunosc, nu-mi place Chipciu. Atunci cînd scuipă înjurături precum un Kalaşnikov gloanţe, cînd e dispreţuitor faţă de colegii de profesie, cînd uită de umilinţa minimă. Rămîne că Alex Chipciu are o voce coerentă. E important într-o lume adesea fracturată la limbă şi la logică. Mai nou, atacantul Stelei îşi foloseşte vocea ca pe o armă cu rază lungă şi istorică de acţiune. Chipciu a început să dea declaraţii „politice”. Atunci cînd vorbeşte despre vechile atitudini nesportive ale lui Moţi sau despre trecutul arbitrului Rusandu. Prin astfel de declaraţii care sar din prezent şi merg să acopere de stigmat vieţi întregi stelistul îşi arogă o postură de justiţiar, de Clint Eastwood al fotbalului. În principiu nu e rău. Fotbalul e plin de bube, iar dreptatea nu se prescrie. Dar nici curajul. Curajul pînă la capăt. Cînd îmbraci un astfel de combinezon de Superman, e bine să nu laşi lucrurile neterminate. Altfel, te termină ele pe tine.

„Prestaţia acestui arbitru ne-a defavorizat. A fost penalty clar la mine, dar n-a vrut să dea”. Foarte bine, e părerea lui Alex, de respectat. Nu neapărat de împărtăşit. Dacă zicea despre galbenul de eliminare era altă poveste. Altceva e cu necaz. „Eu ştiu în ce direcţie e acest arbitru încă de cînd eram la Braşov, dar mă opresc aici, nu vreau să spun mai multe”. Păi, nu, dragă Alex, nu aşa! Asta e de grădiniţă. Am eu ceva tare, dar nu vă arăt şi vouă, să muriţi de oftică! Pentru că: ori, de fapt, n-ai nimic, ori dacă ai, e egal cu zero dacă nu spui şi nu aduci cea mai mică dovadă. E exact otrava care bîntuie ca o boală-lungă-moarte-sigură fotbalul nostru. Dezvăluirea gen balon de săpun. Plus că e tardivă – de ce nu s-o fi exprimat pe cînd era încă la Braşov? A, OK…  Conexiunea cu Dinu Gheorghe s-a făcut imediat, a venit replica acidă, şi uite-aşa şi tot aşa. Nimeni nu-i cere lui Chipciu să dea dovadă de o moralitate infailibilă, să recunoască toate cîte s-au făcut şi în favoarea propriei echipe atunci cînd denunţă nedreptăţile. Totuşi, există o minimă responsabilitate cînd ridici paloşul. În absenţa unor voci puternice – mamă, ce s-ar mai fi urlat după acest Steaua-Ceahlăul 0-1! – Alex se simte nevoit să nu tacă. Steaua nu e o echipă care să îndure. Dar trebui să fii pregătit pentru astfel de lupte grele. Dimpotrivă, cred că Alex are altele de dus, cele care contează în absolut, care dau scorul şi fac destinul. Cele pentru care, odată cîştigate, nu trebuie să aduci nici o probă în nici un tribunal.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

lord belial (19 comentarii)  •  26 august 2014, 11:37

de-aia nu-mi place mie de chipciu
nu are caracter
ca fotbalist, promite, dar prea se crede beckham de ghencea. or, el nu e in stare sa inscrie din penalty-uri si se crede brusc idolul stelei.
mai stai, ba, fotbalistule, in banca ta. ca dupa aia iar ne intrebi de ce te huiduim la meci

Nea Vanea (6 comentarii)  •  26 august 2014, 11:50

Daca urmaresti „traseul” lui Chipciu, de cand este la Steaua, poti constata lesne ca este, inca, doar un pusti razgaiat, obraznic, teribilist. Si in viata de zi cu zi, personala, si in teren cu coechipierii, de asemenea cu arbtrii si oamenii din fotbal. Se controleaza doar in fata camerelor de luat vederi.
In plus, valorea lui fotbalistica este pur comerciala, este un produs de marketing si de media. Umflata ca un balon de sapun. Asa cum a fost si in cazul lui Chiriches -cel mai slab fundas central ce a evoluat vreodata in Nationala, Tatarusanu – un portar gafeur – si va fi si in cazul Gardos. In fapt, de ani buni, fotbalistii nostri dezamagesc la export, devin penibili. Adevaratele valori apartin deceniului noua si zece, de mult retrase din activitate.
Chipciu? Doar una dintre numeroasele tzepe marca „Steaua-Becali”!

mrnb (1 comentarii)  •  26 august 2014, 12:13

Excelent punct de opinie! Dar nu stiu de ce va mirati asa de tare! Pai nu a fost Chipciu un sustinator-prieten al lui MM fata de justitia nedreapta? De acolo se puteau observa trairile sale. Dar e adevarat zilele astea a batut record dupa record. Ce nu inteleg este:
a) de ce clubul Dinamo si FRF nu au reactionat la declaratiile jignitoare ale lui Chipciu de dupa meciul cu Ludogoret? Pai cum adica el nu are respect pt dinamovisti dar se va intalni cu ei la nationala?(„Moţi nu merită respect din partea mea, mai ales că e şi dinamovist”); Poftim? Si dinamovistii de la Nationala ce zic de asta? Dc se lasa cu smardoiala si saracu` Piti rateaza sansa sa ne califice? De aceea ma mir de lipsa de reactie a FRF. de Dinamo…Anghelache are o varsta, dar chiar sa faca misto un chipciu de, practic clubul Dinamo….uite o tema pt suporterii stelisti, saraci mereu in idei la derbyuri. Folositi pasiunea lui chipciu si nu va mai faceti de cacao;
b) de ce nu reactioneaza FRF fata de aluziile referitoare la arbitru din campionat? (are o mare sansa sa demonstreze ca se fac blaturi, nu?)
Pacat ca un jucator cu ceva potential se baga in alte chestiuni ce nu il privesc si nu il definesc ca jucator de fotbal.

walker (1 comentarii)  •  26 august 2014, 12:21

lasa ca si tu iti iei viteza cu unele insinuari

adra (3 comentarii)  •  26 august 2014, 12:34

jiji oierul si mitza mm si-au gasit inlocuitor …era si timpul!!!!

ariel (3 comentarii)  •  26 august 2014, 12:47

ce mizerie de articol….. deci dupa ce ca steaua este luata la misto de un mascarici gen rusandru, mai trebuie sa citim si tot felul de mojicii de presa scrise de insi cu ifose frustrate….. domnu’ naum nu puteai sa te abtii un pic, a trebuit sa sari repede in hazna! problema dumitale daca nu te deranjeaza mirosul……

calin (2 comentarii)  •  26 august 2014, 12:49

Un articol in stilul „nu fa ca mine, fa asa cum spun”. Presa sportiva abunda de acuzatii de blat, acuzatii de meciuri trucate, atacuri asupra unor arbitri care ar fi influientat meciuri fara a se aduce dovezi.
Atunci cind Diaconu a primit o bricheta in cap si a aplicat regulamentul ati deschis sezonul de vinatoare. Pe Regecampf sau Dorinel l-ati minjit cu acuzatii de blat care n-au fost probate nici pina acum. Poate ca inainte de ai cere ceva lui Chipciu ar trebui sa fiti voi mai responsabili si sa incetati cu parerile personale si stirile „pe surse”.

andrei (97 comentarii)  •  26 august 2014, 12:51

E greu sa dai o declaratie fidela auzita de multi care au urmarit interviurile de dupa meci?..Chipciu spune ca a mai fost o data prins cu mina la faza in care Luchin da cu capul pe linga poarta…La faza in care primeste al doilea galben comentatori de la dolce revazind faza spun ca se putea da fault din afara careului deci nu penalty dar nu si galben-se spunea ca fusese tras cu mina-….Cit de mult greseste Chipciu?…Multi jurnalisti si bagatori de seama nici nu se apleaca la cea spus Chipciu si comenteaza…Desigur,reactia lui Chipciu este de frustare dar oare daca urmariti jocurile Astrei -Budescu-nu va mirati cum acest jucator comenteaza aproape orice faza la care este implicat?…Dar …desigur…il iubim pe Chipciu…ghilimelele le pune cine vrea…

snp (13 comentarii)  •  26 august 2014, 12:58

Un punct de vedere de respectat, dar faceti va rog un joc de imaginatie si ganditi-va ce ar zice Chipciu cand ar citi acest text. …. Nu-i frumos, nu? Si sa nu uitam ca Alex este unul dintre baietii educati din fotbalul nostru sau cel putin este capabil sa lege 2 propozitii in fraza asa cum trebuie.

daniels (2 comentarii)  •  26 august 2014, 13:04

Chipciu, acest baiat talentat adus de prin curtea scolii sau de pe maidan nu are nici o treaba cu declaratiile de presa cum nu prea are nici o treaba cu a fi vedeta sau golgheterul sau un bun jucator de fotbal!!!
E un baiat care stie un pic de fotbal dar nu-l ajuta nici fizicul nici mentalitatea de saritor in bazin si se axeaza in continuare pe aceste tehnici care nu au cum sa aduca evolutia ca fotbalist!!!
dar pina la urma pe cine intereseaza ce declara chipciu, acest jucator cu nume de stranut cum zicea un bun prieten al meu!!!

Stră Luce Nthory de Nord (6 comentarii)  •  26 august 2014, 13:14

Voi astia care nu sunteti nici ziaristi, nici experti in fotbal, nici obiectivi, ce ar fi sa lasati fotbalistii in pace!

marin (1 comentarii)  •  26 august 2014, 13:17

naum dute si sa-ti dea anghelache bani pe luna asta !!!

ion (1 comentarii)  •  26 august 2014, 13:22

odată cîştigate se scrie de fapt o data castigate…

ZanZan (1 comentarii)  •  26 august 2014, 13:22

ce asteptari sa ai de la el. omul joaca…nu gandeste. nu sunt multi ca Ilie Dumitrescu sau Gica Popescu. foarte multi faulteaza limba romana si sunt inapoiati in gandire.
toti se cred sufletul echipei si isi permit sa faca fel de fel de declaratii care mai decare mai belicoase… asta ne este nivelul.
si nici conducatorii nu stau mai bine. pai a ajuns cel mai bogat roman/vopsit sa dea declaratii despre evolutia echipei…. chiar asa de jos am ajuns …. sa cauti atentia limbricilor care tipa pe langa tine si sa te bucuri ca te baga in seama unu’ cu camera video in mana…?

xolv (16 comentarii)  •  26 august 2014, 13:28

Doar nu ne asteptam ca Radu Naum sa investigheze presupusa mizerie a colegului de platou, Dinu Vama. E mai usor sa arunci intr-un jucator (cu tupeu), indiferent daca are dreptate. Doar nu vorbim de Tolontan, aici ….

Marcu Anton cu betonu’ (5 comentarii)  •  26 august 2014, 13:41

Naum, urmaresc digisport, esti enervant si penibil in toate emisiunile,n-ai nici o treaba cu activitatea de reporter sportiv sau cronicar sportiv, nu faci decit sa intrerupi invitatii de valoare si sa incerci sa-i imbirligi si sa-i jignesti pe toti ca sa creezi ,,audientza”..CANCI!, asa crezi tu!,esti varza …!.Te-n-jur de fiecare data cind ma enervezi!, nu te-apuca sughitzu’ in emisie?

nicolae (1 comentarii)  •  26 august 2014, 13:48

” daniels” ai multa dreptate. Chipciu ar ceva calitati, dar mai are mult, mult, de munca sa devina si fotbalist. Se pare ca are serioase probleme si de educatie, nu cred ca-i place nici munca foarte mult si ma tem ca nu-i va calca pe urme lui Lacatus, asa cum ii place sa creada. Poate doar la injuraturi si scuipat.

MRR (5 comentarii)  •  26 august 2014, 13:50

Raducule (Naum)…esti baiat destept, incepi cu laude, plecaciuni si apoi ataci cu toata forta… dupa tactica aleasa in articole se pare ca iti cam place sahul…(as juca cu placere cu tine posibil pe la pensie cand iesim amandoi si avem timp :))…ref la articol : imi place , chiar daca majoritatea gandim ca tine nu avem toti cum si unde sa ne expunem gandurile astfel…felicitari

CALINESCU (9 comentarii)  •  26 august 2014, 13:55

TE-AI DOPAT VREODATA ????
IMI VEI RASPUNDE CA NU ….!!!!
PAI VEZI CA NU AI CUM SA-L INTELEGI ….!!!!

bar (1 comentarii)  •  26 august 2014, 14:02

DE VOI ZIARISTI SUNTEM SATUI 80% SUNT NUMAI MINCIUNI LANSATE DE VOI ZIARISTI. DENIGRATI ORI CE OM, VOI LE STITI PE TOATE DAR MANCATI O PAINE DIN FOTBALUL PRACTICAT DE ACESTI FOTBALISTI CARE MATURATI CU IEI PE JOS. SA NU UITAM DE CE MOGULI SI CE PUSCARIASI ESTE CONDUSA PRESA DIN ROMANIA ASA CA MORALISTI AR TREBUI SA RESPECTE MAI MULT LUMEA CARE MUNCESTE.

je (3 comentarii)  •  26 august 2014, 14:20

radule, te-ai simtit obligat de sentimentul de colegialitate fata de dinu??ai vorbit mult , dar nu ai spus prea multe.sti f bine ca dinu e campion la matrapazlacuri , nu degeaba l-a luat inculpatul balbait la echipa.probabil va veni si vremea lui dinu sa ajunga unde e alt coleg de-al tau si anume mm.

mariuss72 (3 comentarii)  •  26 august 2014, 14:22

Vai, ce se dezbraca unii de principii, doar ca sa ia apararea unui mucos obraznic, cu apucaturi si caracter de golan. Baiat educat nu este ala care leaga doua cuvinte in fata camerelor de luat vederi, e cel care stie sa-si arate educatia in spatele lor. Chipciu e un fotbalist talentat, pacat ca-si bate joc de talent prin apucaturile de mahala.

marian (9 comentarii)  •  26 august 2014, 14:23

despre caracterul infect al acestui hapciu mergi in particular la fostii lui colegi de la brasov si braila sa-ti povesteasca mai multe.

Xbotz (5 comentarii)  •  26 august 2014, 14:29

Si cum vroiai ma sa fie Chipciu?Chipciu e unul dintre cei mai buni si in forma fotbalisti din Romania la ora actuala si ca sa te mentii la acest nivel trebuie sa ai o atitudine excelenta.Chipciu are demult aceasta atitudine in teren si trebuie sa o aiba in continuare si la conferintele de presa.Ne-am saturat sa auzim de la toti fotbalisti acelasi lucru dupa meciuri. Expresii gen”Mai avem mult de munca”,”Nu ne-am concentrate”,”Toti suntem vinovatii”,”Nu comentez prestatia arbitrului,reactia lui X,nu comentez nimic”.Macar unii fotbalisti au character si spun cea ce cred cu adevarat.Poate au dreptate,poate nu asta ramane de vazut.

just.rapid (1 comentarii)  •  26 august 2014, 14:31

@ariel Amice , articolul este pe cat se poate de realist , Chipciu sa demonstreze in teren ce stie , nu pe la tv . Pot sa apar si eu maine la tv sa declar ca am intrat in posesia unei inregistrari compromitatore , ce il are in prim plan pe Mitica dupa care , sa declar ca nu vreau sa o arat . Pai tata, cand vi cu acuze , trebuie sa arati dovada . Cat despre arbitrii , no comment ! Daca faci o statistica , Steaua e mult pe plus in raportul greseli pro / contra ( exista deja un articol pe tema asta ) .

17 Nentori Tirana (103 comentarii)  •  26 august 2014, 14:32

Nu trageti in pianist !

Declaratiile lui Chipciu sint mereu un deliciu. Omul are mai mereu ceva de spus, nu banalitatile obisnuite. Ar fi bine daca ar contesta in scris cartonasele galbene primite, daca ar cere suspendarea arbitrului. Sint convins ca poate gasi ca martori chiar jucatori ai Ceahlaului.
Nu cred ca individul a arbitrat in directia lui Vama. Azi nu mai are putere si nici nu cred ca a furat destul ca sa rasplateasca arbitrii.
Individul a urmarit doar sa iasa in evidenta. I-a dat primul galben capitanului si celui mai bun jucator al echipei campioane pentru nimic. I-a dat galben lui Sanmartean, care intrase plin de elan, ca salvator, pentru nimic. L-a eliminat pe omul de Nationala, jucatorul exponential al campioanei, inainte ca acesta sa protesteze. Chiar daca ar fi protestat, Chipciu ar fi vrut doar sa atraga atentia ca a fugit 10 m cu mina lui Dumitras pe el si a cazut in contactul cu adversarul cind a vrut sa-i ia fata in careu. Capitan fiind, e cel care are voie sa discute cu arbitrul, ba chiar sa ceara parerea arbitrilor de margine si din spatele portii la o faza decisiva.

Arbitrii Dumnezeu nu au ce cauta in Romania, unde oricum e fiecare suspectat de ceva, unde nu are nimeni incredere in arbitrii. Cind unul ca asta, un neica nimeni pe deasupra, incerca sa iasa prin decizii socante in evidenta, sa puna el stapinire pe joc cind ar trebui sa fie doar arbitru, nu poate crea decit tensiuni. Exact asta mai lipseste in acest campionat sarac si plin de suspiciuni.

Cu parere de rau, caci e un arbitru bun, cel care a arbitrat Chiajna – Dinamo, e alt exemplu. Ai doua variante: ignori ori intrerupi discret meciul si pleci la cabine. Nu faci tu pe judecatorul suprem, nu numesti tu vinovatii, nu ameninti ca vei raporta, nu educi tu jucatori si antenori. Ar fi si culmea sa nu faci un rapot corect si obiectiv, dar in liniste, dupa meci. Sint apoi comisii, care doar asa sint puse in situatia de a judeca. Cred ca si acest arbitru merita suspendat. A gresit grav discutind si judecind, a provocat, a creat o tensiune care poate fi un pericol pentru meciul cu Ungaria, unde in tribuna vor fi toti acei dinamovisti, ba chiar mai multi.

PS Chipciu si-ar putea imputa cele doua galbene primite inutil in calificari. Ca urmare o sa ne lipseasca la Sofia.
Observ ca a inceput sa foloseasca prea mult mina in aparare si la deposedari. In rest a crescut enorm. Iar cine vrea sa-l faca sa renunte sa fie transant si bataios e dinamovist. R N ?

bibicul (9 comentarii)  •  26 august 2014, 14:38

Domnule Naum, credeam ca ati scapat de automatismul verbal foarte la moda dupa ’89:” Iti respect parerea insa nu sunt de acord cu ea”. Expresia in cauza este ilogica.
Ori respecti o parere si atunci nu poti sa nu fii de acord cu ea, ori nu o respecti si in consecinta nu ai cum sa fii de acord cu ea.
Oare este asa de greu pentru cineva sa zica: ” iti respect dreptul la pareri proprii insa nu sunt de acord cu ele pentru ca ….”. Cand te gandesti ca totul se trage de la semidoctii care au invadat micul ecran incepand cu ’90…. Nu inteleg totusi de ce jurnalisti cu experienta, cu studii temeinice(inclusiv filologice) au validat astfel de sintagme aberante.

tudor (1 comentarii)  •  26 august 2014, 15:01

Chipciu e un baiat plin de personalitate,nu stie sa linguseasca,spune lucrurilor pe nume.Nu suntem satui de bagat pumnul in gura? Si cum se face ca in etapa a 5 a din campionat,Chipciu spune ca arbitrajul a fost cu directie(Dinu Vama) si dupa meciul Rapid-Astra,Ganea spune acelasi lucru? Dar ce spune Vama e litera de lege,ce spune Chipciu sunt spusele unui „nebun”! E greu sa-l ataci pe Dinu Vama,pe Chipciu e atat de usor! Nu-i asa Radu Naum?

bullcrap (1 comentarii)  •  26 august 2014, 15:22

Sunt de parere ca nici presa sportiva din Romania nu ar mai trebui sa practice acest gen de declaratii „de gradinita”. Au aparut pe cateva siteuri doua titluri, cum ca Iancu s-ar fi imbatat din nou si Chipciu ca ar fi destabilizat atmosfera din vestiarul Stelei(cum a aflat presa acest lucru in momentul 2 ?). Ieri clubul steaua a dezmintit aceste articole, mai degraba oferind chiar si declaratiile celor doi. Cum se face ca la o zi distanta aceeasi stire apare din nou despre Iancu ? Presa face foarte mult rau in acest fel jucatorilor, in cazul Chiriches de exemplu reprezentantii clubului au spus ca nu e nimic, ca i se poate intampla oricui, dar a mai prins Chiriches echipa dupa acel episod ?

Emilian (16 comentarii)  •  26 august 2014, 15:25

Bine zis, Radu! Decaratiile lui Chipciu sunt puerile, acuzatoare, fara sa spuna in fond mai nimic.
As mai remarca un aspect: probabil ati observat reactia lui dupa ce a inscris golul cu Ludogoret, si anume s-a dus spre public si arata obrazul cu degetul! Baiatu asta dovedeste o lipsa de educatie crasa, el nu intelege ca publicul nu-i este cu nimic dator lui si ca daca l-au mai fluerat unii in timpul meciului pentru anumite erori, nu e cazul sa pozeze in martir. Sunt chestiuni care tin de bun simt si educatie, dar care ii lipsesc. Fac un pronostic: cu mentalul asta nu va ajunge prea departe; cel mult pe la arabi…

bazileon (5 comentarii)  •  26 august 2014, 15:27

Pai Chipciu este un marlan si asta e prima calitate pe care o admira stelistul mediu.

cristid. (5 comentarii)  •  26 august 2014, 15:34

Pagina oficiala a clubului Steaua a dat un comunicat la asa zisele declaratii din vestiar ale lui Chipciu (care s-au dovedit a fi false). Asa ca nu pot avea incredere in ceea ce scrieti voi.
Si e foarte ok ca e arogant in interviuri Alex Chipciu. De fobalisti fara coloana vertebrala, care se indoaie la orice bataie a vantului (patron, antrenor, impresar), ne-am saturat cu totii.

Steaua-1986-forever (1 comentarii)  •  26 august 2014, 15:42

Nu cumva Dino Vuma este „coleg” la un anumit post tv la care lucreaza cu un celebru autor a unui si mai celebru „articol” de mai sus ? Mai usurel cu echidistanta pe scari…..Nea Vanea cred ca s-a dat peste cap acum in mormant…

dragomir (3 comentarii)  •  26 august 2014, 15:59

Hotarat lucru Chipciu nu stie sa piarda.In primavara cand Vasluiul(of,alti moldoveni)a invins in Ghencea Chipciu era revoltat ca de ce Vasluiul nu a venit cu echipa a 2a cum a zis.S-a luat si de faptul ca Vasluiul nu respecta competitia.Sa fie vorba intre noi neutri ala n-a fost penalty s-a aruncat ca-n balta.Daca esti bun invingi o echipa ca Ceahlaul fara ajutorul arbitrului.De ce n-a protestat anul trecut cand Latovlevici s-a urcat pe Popadiuc in min 85 cand Radu Petrescu trebuia sa dea penalty si rosu ca lato era in pozitie de ultimul aparator.Sau la Galati cand arbitrul n-a dat doua penalty la henturile in careu la colegii lui.Sau la Brasov in meciul cu Corona cand arbitrul a vazut numai el penalty si steaua a egalat.Atunci trebuia sa protesteze.Stiu e frustrant cand pierzi cu o echipa mica dar pana a acuza arbitrajul ca ai pierdut cand…tu trebuia cu capul din 6 metri s-a bagi in ate e penibil.In alta ordine de idei Chipciu este decat un copil razgaiat.

Bibicu (1 comentarii)  •  26 august 2014, 16:02

Nu vreau sa spun decit ceva despre Moti: este un caracter infect, rar intilnit pe terenurile sportive. Merita toata lipsa de respect din partea lui Chipciu si a oricarui om cu bun simt.

mihai (9 comentarii)  •  26 august 2014, 16:02

dar despre arbitrul german stie ceva domnul chipciu?

nuta dance (1 comentarii)  •  26 august 2014, 16:22

De acord intru totul cu domniavoastra.
Dar mai este o parte nu prea vazuta in legatura cu Alex-influenta si clubusorul sau cu Dodel si alti cativa (stim dar nu dam nume) sic ,cu care are de luptat orice nou venit in Ghencea-(fie jucator fie antrenor) si care se observa in jocuri…Asta este cred eu razboiul pe care speram cu totii il va castiga Galca.

Edi (4 comentarii)  •  26 august 2014, 16:40

Chipciu a cam rasolit-o la meciul tur cu Ludogoreţ…

începe să şi-o cam ia în cap !…. nu e singurul din fotbalul românesc care face azi un ou pipernicit şi deja cântă de răsună văile de ce mare scofală a făcut !

După ce a ratat aiurea toate ocaziile pe care le-a avut în turul cu Ludogorets , era cât pe ce să rateze şi la gol, că a driblat inutil un fundaş şi a întarziat şutul la poartă, apoi s-a dus repede , cocoş arogant, la galerie să le bată obrazul !….

Stai măi copile în banca ta, cu nasul jos…. că n-ai dat gaură-n soare dacă abia ai băgat cu chiu cu vai un gol bulgarilor după 3 ratări imense !

Alin (3 comentarii)  •  26 august 2014, 16:52

@lord belial

Daca injuri jucatorii echipei pe care zici ca o sustii, mai bine stai acasa si o sustii de la televizor. La stadion te duci fie ca sa iti incurajezi echipa prin scandari, fie sa privesti un spectacol, fie sa intimidezi adversarii. Daca te duci la meci sa iti intimidezi proprii jucatori inseamna ca de fapt esti suporter advers.

Referitor la articol, bine ca v-ati ales sa scrieti despre declaratiile lui Chipciu in loc sa scrieti despre prestatia penibila a arbitrului. 2 cartonase rosii intr-un meci foarte putin dur spune ceva despre asta. Intentia rea a arbitrajului s-a vazut totusi cand la 1-0 pentru Ceahlaul in minutul 75 a oprit executarea unei lovituri libere a Stelei in preajma careului si l-a sanctionat cu galben pe Sanmartean pentru ca nu a asteptat fluierul lui. Asta e clar ca arbiturul avea o tema.

In rest, articolul e slab ca de obicei. Cum ne-ati obisnuit. Nu va mai citesc, dar daca tot era articolul despre Steaua, am vrut sa vad daca v-ati revenit.

Sutit (1 comentarii)  •  26 august 2014, 17:11

Foarte bine zis.

Eugen (1 comentarii)  •  26 august 2014, 17:15

Nuu,nu sunt deacord cu astfel de articole….vreti sa-l ingropati pe Chipciu…nu o sa reusiti dar nu-I bine ce faci Radule…nu e correct…

adrian (1 comentarii)  •  26 august 2014, 17:27

@ lord belial – daca e sa se ia cineva si de tine sa stii ca si beckham a ratat destule penalty-uri, unul chiar la un campionat mondial, daca nu ma insel, o competitie la care probabil chipciu nu o sa ajunga niciodata. Deci a ratat penalty-uri mai importante decat toate penalty-urile ratate de Chipciu la un loc. Idol in Ghencea este. Fara doar si poate Chipciu a facut mai multe pe teren decat alte zeci, daca nu sute de pseudo-fotbalisti care au jucat la Steaua, cu toate ca as avea si eu cateva sa-i reprosez la ultimele doua partide in care a jucat. Totusi, vorbim, deocamdata, de 2 meciuri mai slabe. Baiatul asta insa pune osul serios la bataie si joaca in unele meciuri cat toate echipa la un loc. Cat despre lipsa de caracter pe care o evoci, cand spui lucrurilor de nume si ii deranjeaza pe altii nu se numeste lipsa de caracter, asta inseamna ca esti incomod pentru cineva.

—–

Domnule Naum, sunt de acord ca daca nu aduci nicio dovada concreta cand faci o afirmatie de genul celei lui Chipciu dupa meciul cu Ceahlaul, eu zic mai bine sa ne aplecam atentia asupra a ceea ce a vrut sa spuna si pentru ca sunteti jurnalisti sa incepeti o ancheta. Nu cred ca va indoiti nici dumneavoastra asupra faptului ca exista un sambure de adevar in declaratiile lui. Va respect ca jurnalist si nu vreau sa ma gandesc ca iti scris acest editorial pentru a apara imaginea unui om important din fotbal, asa cum mentiona un alt cititor al acestui articol.

Eu cred ca ar fi mai bine sa verificati farama de informatie pe care a oferit-o Chipciu inainte de a-l impusca pentru a rabufnit in urma unei eliminari pe care cred ca si dumneavoastra o considerati nedreapta in conditiile in care s-a vazut ca nu a simulat. Penalty nu a fost, dar in niciun caz nu poate fi vorba de simulare, cu atat mai putin si caz de decizie disciplinara.
In astfel de situatii cu toti ne-am „aprinde” catusi de putin.

In rest toate cele bune.

Laurentiu Ionescu (5 comentarii)  •  26 august 2014, 17:51

Dupa articol era normal sa apara marii suporteri stelisti si sa-i ceara socoteala lui Radu Naum ( cred ca omul chiar se astepta la asa ceva ) vad ca multi spuneti ca Chipciu are coloana vertebrala , ca este un fotbalist care spune ce gandeste , etc ,etc , etc , nu zau ? pai daca spune ce gandeste , sa spuna tot , nu doar jumate , si atunci da , era cel mai bun . nu sunt un fan al lui Moti , dar astea sunt chestii intre ei fotbalistii , ca se lovesc , se injura , asta o fac toti , dupa meci raman prieteni , sa va spuna Lacatus cum sarea el la cap cu fundasii , intai ii scuipa si apoi sarea si el la cap , omul era ocupat sa se stearga de scuipatul fotbalistului.

MUNTEANUL (6 comentarii)  •  26 august 2014, 18:08

1.Chipciu e mult mai bun fotbalist decât orator;
2. Acest lucru așa trebuie să fie;
3.Declarația este dată ”la cald”, după o înfrângere cu Ceahlăul, nu cu Chealse, dar nu-l disculpă pe fotbalist pentru insinuări care produc efecte în fotbalul autohton măcinat de acțiuni trecute sau mai recente (vezi alegerea președintelui FRF și urmările!!) care-i produc grave prejudicii de imagine.
4.Toți fotbaliștii talentați au derapaje în presă sau în viața privată SUB LUPA ACESTEIA, de obicei ei reabilitându-se în etapa următoare…

bulexa (1 comentarii)  •  26 august 2014, 18:31

@ lord belial

Oamenii ca tine ar trebui sa nu fie lasati sa intre pe stadioane de fotbal. Ai jucat vreodata fotbal in viata ta?

Dani (18 comentarii)  •  26 august 2014, 20:25

Si despre slanina stricata se spune ca „isi ia viteza”…se pare ca s-a stricat si acest Chipciu. De la prea multe laude ale gsp-ului …

florin8225 (2 comentarii)  •  26 august 2014, 21:42

Offfff,sunt multi naivi pe aici,daca nu v-ati dat seama ce CARACTERE INFECTE exista in presa……grav.Acest naum’ se crede detinatorul adevarului,si mai are cativa aliati,dar e trist ca 99 % din banii care ii castiga sunt pe spatele stelei.
Daca sunt asa de buni si pot dezvolta stiri care sa prinda la public…sa nu mai foloseasca numele stelei…..
Hmmmm,..sunt constienti ca ar fi dati afara.
Pacat ca exista asemenea caractere(nu numai in presa,in general).
Multa sanatate!!!!

r3cky (1 comentarii)  •  27 august 2014, 7:18

Domnule Naum, câte articole pe „surse” apar în ziare cu fel de fel de acuzații care nu pot fi dovedite nici măcar 1%? Câte mii, zeci de mii de ore s-a discutat la emisiunile tv pe aceleași subiecte inventate fără a putea fi probat nimic?
Chipciu poate fi iertat, a vorbit dupa meci, la cald. Desi domnul Crăciunesci a spus că a fost penalty, Chipciu nu trebuia să atace, să aducă acuze la adresa arbitrului.
Otrava fotbalului sunt acele persoane care trăiesc, indirect, de pe urma lui. Nu toți, unii dintre ei. Majoritatea. Nu poți să scrii ce vrei despre cineva doar pentru că ești ziarist. Dreptul acesta nu există. Și acum nu m-am referit la dumneavoastră.

STELIST (1 comentarii)  •  27 august 2014, 9:57

chipciu este sincer! aceasta am admirat la el de la început. nu este ipocrit. dar noi nu prea suntem obișnuiți cu oamenii sinceri…

viki (4 comentarii)  •  27 august 2014, 10:48

Chipciu e fotbalist.Nici prea slab nici prea bun. Ca orice fotbalist care ajunge la Steaua sau Dinamo, devine arogant, obraznic,si toate relele posibile si le insuseste. Alt fenomen care se intampla daca esti fotbalist la Steaua; e obligatoriu sa fii chemat la nationala. Daca jucai la alta echipa erai ignorat, cum vii la Steaua esti de geniu. Rezultatele se stiu. Necalificari si prestatii mediocre in Europa. Chipciu e un frustrat. Nu a fost nici o surpriza infrangerea cu Ceahlaul, sa ne amintim ca Ceahlaul i-a mai batut in teren pe timpul lui Reghe dar arbitri au fluierat dupa scenariul comandat. La fel si in multe alte meciuri. O fi efectul numirii unui arbitru strain la Comisie? Vom vedea. Oricum, fotbalul e frumos doar atunci cand se joaca pe teren…

Comentează